Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 20.08.2022 15:38
Zen havde hørt om festen for et stykke tid siden, og så havde hun fået travlt. Hun havde kun hør om Kzar Mora's storhedstid før, men det var før hendes tid, men historierne! Det betød også at hun følte at hun blev nødt til at sætte sin bedste fod fremad, for at vise hvad hun kunne. Måske der også ville være nye kunder?
Så Zen havde taget fat i et gammelt projekt, og havde brugt ugerne på at omforme de en anelse. Hun havde malet træet til en smuk lyserød, og lagt nyt langt hår. Hornene var blevet omformet, og kroppen lavet længere. Så til trods stod hun i en krop der var noget større end hendes, men væsentlig mere dæmonisk af udseende. Stolt var hun i hvert fald, og hun havde fundet sine fineste klæder at tage på. Hvidt med blå accenter.

Det var overdådigt at komme herinde. Alle steder var der mere overdådigt end andre, og maden var ikke slem heller. Som hun begyndte at snakke med hende, gik det op for hende for isoleret hun egentlig havde været. Dæmoner kendte hun, men som slægtsnavnene blev nævnt, blev hun mindet om hvor lille hun egentlig var, og hvor kendt og dog ukendt hendes slægt Zeernebooch var. Eller ansigtsforandrerne som visse omtalte den. Men opmærksomhed fik hun da i hvert fald, og som aftenen skred fremad, bevægede hun sig også ud på en balkonerne for at få sig noget luft. Det var lige til at gå til hovedet for hende, også selvom som hun stod og kunne kigge ud over byen, så var den stadig så ødelagt. Måske en dag blev den rigig genopbygget og hun kunne bo her? Hun håbede.
Ineshka

Ineshka

Kunstner og Mindesamler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 1524 år

Højde / 171 cm

Krystal 20.08.2022 21:10
Ineshka havde det meste af aftenen været på jagt efter dæmoner, der ser ud til at have magt og status. Hendes mål var at indsmigre sig, skaffe kontakter og forhåbentlig stille sig selv godt, når rigets genopbygning nåede sit højdepunkt. Hun ønskede ikke selv at have den egentlige magt i hænderne, men indflydelsen på dem, der bestemte, var en anden sag..

Larmen, samtalerne, festlighederne .. det hele var som en rus for hende, og til sidst fandt hun sig selv søgende mod luft og åbenhed, en udsigt over den stadig ruinlagte by.

En hornet skikkelse stod allerede og tog sceneriet ind, og et lille smil fandt vej over Ineshkas læber, som hun følte, at det ikke var nødvendigt at bruge sin magi. Her var en person, der bar sine dæmoniske aner frit synlige - alt for mange, havde hun set i sølle menneskekroppe! Her! I midten af deres eget rige!

"Første gang jeg så Aztaroth, følte jeg mig utroligt skuffet." Brød hun stilheden, som hun tog plads ved siden af den anden dæmon. "Så meget, der en gang var .. og så lidt, som er tilbage."
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 20.08.2022 21:58
Zens nuværende krop var et stykke højere end hun var vant til, hvilket nok også var grunden til at hun lænede sig lidt længere ud over gelænderet end hun plejede, men hun skubbede sig tilbage da hun hørte en stemme nær sig. Hendes blik gled til siden for at fange den nye dæmoniske skikkelse, inden de bare blev endnu større. Hun var så smuk. Det var ikke mange dæmoner hun fik set i deres ægte skikkelser, og det fascinerede hende hver gang. Hun ville undersøge kroppen, og de lange slanke fingre havde lyst til at gribe fat og undersøge hende.
Hun holdt sig dog lidt tilbage.

"Skuffende?" udbrød Zen smilende. "Det er fascinerende. Jeg har aldrig rigtig haft mulighed for at se Aztaroth og der er så mange muligheder. Gad vide hvordan her var i vores storhedstid." Et lille suk undslap hende i en drømmende mine som hun hev sit blik væk fra kvinden for at kigge ud på ruinerne. Hun kunne se bygge projekter rundt omkring, og mon ikke at det kun var et spørgsmål om tid inden de fik genoplivet byen. Med liv, og ting at opleve. Alting måtte blive helt fantastisk, og selvom den kunne være mere storslående, så var hun altid en der havde kunne se mulighederne.
Ineshka

Ineshka

Kunstner og Mindesamler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 1524 år

Højde / 171 cm

Krystal 12.09.2022 14:37
Der var noget lettere besynderligt over den anden dæmons bevægelser - som om at hun ikke helt var vant til at styre den krop, hun var i. Gad vide om skikkelsen var en, hun havde påtaget sig specifikt til lejligheden? Smuk var den, i hvert fald, særligt med de skarpe horn. Hendes egne horn var ganske små, og det fascinerede hende altid at se, hvor mange forskellige former og udtryk de kunne tage..

"Netop derfor min skuffelse." Svarede hun, stadig med et smil om læberne, som hun sluttede sig til den anden dæmonkvinde på balkonen, gørende en armbevægelse mod alt det, som var - og alt det, som var forgået.

"Langt mere imponerende, end nu, forestiller jeg mig. Der er ikke mange malerier, som forestiller byen .. men der er endnu dem, som er gamle nok til at huske den. Hvis de blot ville hjælpe med at genopbygge den .. eller gøre den endnu mere storslået!" Sukkede hun.
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 28.10.2022 17:27
Zen kunne nu godt se hvorfor den anden dæmon ville være skuffet over at se noget så storslående, men hun havde det ikke i sig til at dele den skuffelse. Nej, på det punkt havde hun altid langt mere været en drømmer end noget andet, og hun kunne se det for sit sind, omend at arkitektur ikke var hendes stærke side. Hun boede trods alt også blot i nogle huler, og selvom de var fantastiske, så var det i en lidt anden boldgade.

"Men er det ikke også nogle gange op til den yngre generation at sparke gang i det?" spurgte Zen med et let smil på læberne. "Det kan godt være at vi ikke ved hvordan byen var engang, men mon ikke næsten at vores forstillinger er mere storslåede end den måske var. Vi kan bygge den verden vi ønsker at være i." Zen havde sin del af idéer til hvordan det kunne foregå, men hun vidste slet ikke hvilke begrænsninger der kunne være, og måske var det for det bedre. Måske hun kunne få en butik som folk kunne besøge hende i. Guderne måtte vide at det var de færreste dæmoner nu om dage der tog turen for kroppe, og Zen ville også opleve noget. "Hvordan ville den være hvis du kunne få lov til at bestemme?" hendes øjne skinnede som blikket blev vendt mod Ineshka igen.
Ineshka

Ineshka

Kunstner og Mindesamler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 1524 år

Højde / 171 cm

Krystal 07.11.2022 16:58
Ineshka lagde hovedet en smule på skrå, smilende. Det var en vovet tanke, at de yngre dæmoner kunne fremstille noget større vældigere end deres ældre. Hun havde altid følt sig tiltrukket af dem, som omgav sig med alder og magt, men denne nye tanke var ikke frastødende. Slet ikke, faktisk.

"At bygge noget endnu mægtigere .. naturligvis." Hun fugtede læberne en smule, som fandt hun tanken indbydende at smage på.

Hun lænede sig mod rækværket, betragtende byen under dem. Det var en besynderlig blanding af ruiner og nyere arkitektur. Bygningerne havde besynderlige, umulige vinkler, som de kun var i stand til, når de var skabt af magi.

"Ah, men jeg er ikke arkitet. Jeg tror, jeg ville finde inspiration i de vidundere, der allerede findes i vores verden og .. ændre dem. Bymidten skulle være den mest storslåede .. og templet til Zaladin, naturligvis." Sukkede hun. Hun ville ønske, at hun var i stand til at skabe noget helt unikt fra bunden af, men selv et dæmonisk sind havde sine begrænsinger.

"Og du .. hvad ville du gøre?" Spurgte hun og kiggede, næsten sultent, på den anden dæmon.
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 11.12.2022 12:16
For Zen handlede forstillingerne sig mere om udtrykket i byen. Måden arkitekturen var bygget op, og hvordan de alle kunne leve i de kroppe de fandt mest tiltrækkende og skønne. Selve magten, og at bestemme var hun ligeglad med. Hun ville bare have en by og et rige der var storslået, og hvor inspirationen var at drage af på alle kanter. En foranderlig verden.

Zen’s øjne glimtede også som Ineshka begyndte at forklare hvad hun kunne se deres verden kunne ændre sig til, men ligeså meget da hun selv fik lov til at forme sine tanker. ”Jeg er heller ikke ligefrem en arkitekt. Jeg gør mig mere i kroppe,” hendes blik flakkede til Ineshka kort, før at de endnu engang søgte ud mod ruinerne under dem. ”Men jeg ville sørge for at der var inspiration og vidundere at søge i hver en afkrog af riget. En verden hvor vi kunne leve som vi var, og som vi ønskede. Udformet som vi er, og en chance for at være foranderlige. Hvis vi ønskede at være en anden, se ud som en anden i morgen, såville vi kunen gøre det, og ingen ville stille spørgsmålstegn til det.” Hun trak vejret, som hun forstillede sig. ”Det ville ikke kun være bymidten eller templet der skulle være storslået, men hvem end der ville have lyst til det skulle have midlerne til det. Tænk på en verden, hvor alle fik deres at få sagt i udformingen. Hvor mange stilarter der kunne være.” Det var næppe konkret, men for Zens indre blik var det. 
Ineshka

Ineshka

Kunstner og Mindesamler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 1524 år

Højde / 171 cm

Krystal 28.12.2022 14:45
"I kroppe?" Spurgte hun, som et øjenbryn blevet hævet, og hun kiggede interesseret på Zen. Det kunne betyde mange ting i en verden, hvor kroppen var noget, der kunne udskiftes, men sjælen bestod.

Den andens dæmons tanker var interessante at lytte til, måske nogle ville kalde dem drømmende og ukonkrete, men det galdt i høj grad også Ineshkas egne. Hun ønskede trods alt ikke at være den, der byggede, men den der inspirerede andre til at tage fat..

"Man kunne frygte, at de uværdige så fik mulighed til at udforme vort rige, men måske netop deres initiativ ville vise dem værdige.." Spekulerede hun videre. De fulgte ofte dæmoner, som var de ældste og de mægtigste.. men hvis disse dæmoner ikke var villige til at bygge deres verden op til storhed igen, måske var tiden inde til at følge nogle andre..

"Men jeg kan lide dine ambitioner. Du snakker ikke kun om Kzar Mora, men om verden.." Bemærkede hun, som hun betragtede dæmonen foran sig.
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 27.01.2023 20:23
Zen sukkede lidt lykkeligt, som hun kiggede på den anden dæmon. Var det her ikke i sandhed hvad det betød at stå med en ligeværdig? Med en der forstod hende? Det føltes som om at hun var ved at sprænge af inspiration af hvad de kunne gøre, hvordan verden kunne se ud. Hun ville så gerne se hvor det bar sig hen af.

Hun nikkede bekræftende til Ineshkas ord. "Der er så meget inspiration at finde derude, så hvorfor holde sig til riget? Jeg tror på at ikke kun de ældre, men også os yngre dæmoner har ting vi kan bridage med." Hun vidste dårligt hvor hun skulle begynde eller ende sine sætninger. "Bare se på min krop. Jeg laver kroppe så som denne, og rejser landet tørt for at finde ting og sager til det, og inspiration."
Hendes fingre kørte over de pæne klæder. "Tøjet er inspireret af Azurien, hvor bønder og rige møder hinanden." Hendes fingre kørte så over den lyserøde hud på hendes anden hånd. "huden er taget fra solnedgangen i Rubinien." Hun tog hånden op og rørte ved hornet. "Og hornene er taget fra en satyr jeg mødte på min vej. Der er så mange vidunderlige ting ude i verdenen som vi kan tage. Så hvorfor holde til det riget." Hun forventede at Ineshka forstod det.
Ineshka

Ineshka

Kunstner og Mindesamler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 1524 år

Højde / 171 cm

Krystal 28.02.2023 20:26
"Åh.." Det var først nu Ineshka fik rigtigt kigget på den prægtige krop, den anden dæmon bar. Den havde et ungdommeligt udseende, men med de tydelige dæmoniske træk, som hun holdt meget af. Tanken om at måtte skjule horn og hale for de dødelige racer havde altid forekommet hende nedværdigende..

"Må jeg røre?" Spurgte hun ligefremt. Det var lidt for fristende at have muligheden for at føle på håndværket.

Et interesseret smil gled over hendes læber. Det var en meget forfriskende tanke - hun havde været så fokuseret på hvad der fandtes inden for Kzar Moras mure, at det havde skuffet hende umådeligt.. måske var tiden inde til at se ud over rigets grænser. Var de måske ikke mægtige nok til, at de blot kunne tage, hvad de ville have? "Men sammen ser man hverken bonden, satyren eller solnedgangen .. men noget ganske unikt." Sagde hun bifalende. 
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 11.03.2023 16:57
Zen nikkede ivrigt. "Selvfølgelig" sagde hun. Det var ikke første gang at hun havde ladet andre røre og det ville være dobbeltmoralsk hvis hun ikke lod folk, når nu hun selv var så glad for at røre andres kroppe, for at se hvordan de var sat sammen. Hun havde også haft sit øje på Ineshkas vidunderlige form. Hun elskede dæmoniske træk, og selvom hendes normale krop ikke viste dem tydeligt, så var de der trods alt. Hun elskede at eksperimentere.

"Jeg håber altid på at jeg kan få det til at være noget unikt hver gang jeg laver en krop," indrømmede hun, som hun trådte nærmere så Ineshka havde fri afbenyttelse af at røre den glatte pletfrie krop, og de små detaljer hun havde tilføjet i alt den tid hun havde arbejdet på kroppen. "Jeg håber en dag at kunne lave noget der drager alles blikke til kroppen. Noget så storslået at folk gisper når de ser det. Men jeg føler kun det kan ske hvis man tager alt den inspiration man kan få. Uanset hvor små tingene er." Zen kiggede både stort og småt på tingene, på konkret og abstrakte ting. Så lang tid det kunne inspirere hende, så var hun villig til at kigge på det. Og hun var også sikker på at Ineshka havde overdådige ideer.
Ineshka

Ineshka

Kunstner og Mindesamler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 1524 år

Højde / 171 cm

Krystal 05.05.2023 17:24
Et ægte og fascineret smil gled over Ineshkas læber, som hun fik lov til at røre ved kroppen. Hun havde også håbet, nok forventet det. De færreste af deres art havde meget imod fysiske berøringer, for en krop var trods alt kun midlertidig. Og en sjæl var svær at røre ved..

Hendes hænder startede ved Zens horn, som hun stillede sig på tæer og mærkede deres skarphed, fortsætte længere ned og mærkede deres styrke og tykkelse, inden de stoppede ved det smukke, sorte hår. Hun elskede horn. Små, store, spidse, krumme .. alle var de en del af den dæmoniske form.

"Så hver krop er unik.." Bifaldte hun, lade hænderne glide ned på Zens talje og videre ned over hoften. "Jeg kan godt se Rubiniens himmel i huden.." Sukkede hun. Hun havde altid drømt om Kzar Mora og måske slet ikke værdsat ørkenlandet, mens hun havde opholdt sig der.. Hun lænede sig en anelse længere frem for at se, om kroppen havde en hale. Hun havde det ikke selv, men der var nogle dæmoner, der foretrak det..

Tanken om en storslået krop var vidunderlig. Hun håbede, at Zen en dag ville finde inspirationen..
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 06.05.2023 12:53
Zen havde intet imod at blive rørt ved, nok nærmere modsat. Hun kunne godt lide følelsen af fingre der dansede på tværs af hendes hud, som de rigtig kunne værdsætte alt hvad der var ved en krop. Man så bedt med fingrene var også lidt hendes tilgang, og hendes øjne kiggede ligeså fascineret på Ineshka, som hun lod hende røre. Der var ingen tanker om at når andre så dem, så ville det nok se lidt mærkeligt ud. For det var i sidste ende fuldstændig irrelevant for Zen. Hun var kun bekymret for folks mening omkring hendes kunst, fremfor hvad hun gik og lavede.

"Jeg er glad for at du kan det," hviskede hun. "Det er en helt unik, som solen er ved at gå ned, og at få farven helt perfekt tog måneder." Den havde stået så klar i hendes sind, men det var ikke altid at det fungerede helt som hun håbede. Men hun nåede altid at komme dertil før eller siden, også selvom det tog lang tid. Inden bag tøjet var der også gemt en lang hale. "Hvis du nogensinde ville have en ny krop, så ville jeg være mere end gerne lave noget til dig. Du er så... smuk allerede godt nok."
Ineshka

Ineshka

Kunstner og Mindesamler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 1524 år

Højde / 171 cm

Krystal 18.06.2023 18:36
Ineshka trak endeligt hænderne tilbage, efter med en vis tilfredshed at have konstateret, at der ganske rigtigt gemte sig en form af en lang, flot hale, under den anden dæmons klæder. Det var en ting hendes egen krop ikke havde, og hun kunne af og til godt føle et stik af misundelse over dæmoner, der havde en - lige som dem, der havde klove, vinger eller gigantiske horn, alt sammen noget, der fik deres udseende til at bevæge sig langt væk fra de dødelige racers...

"Så et kunstværk tager lang tid at lave?" Spurgte hun nysgerrigt. Tid var naturligvis et andet begreb i deres verden, når de kunne leve evigt, men alt omkring dem havde en tendens til at bevæge sig .. nogle gange skulle det gå stærkt.

"Tusind tak .. også for at lade mig røre." Smilede hun. "Min egen krop er den, jeg er født i, så den har båret mig længe .. og jeg håber, længere endnu. Men jeg skal huske det, hvis jeg en dag mister den."
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 08.07.2023 13:53
Zen var hurtig til at give et hurtigt nik. ”Det kan tage måneder eller år, hvis man har det perfekte billede i hoved, men ikke helt kan ramme det,” indrømmede hun. Nogle var mere perfektionistiske end andre. For det meste lod Zen bare skabelsen af kroppene tage hende hvor det kom hen, men nogle gange fik hun et billede i hovedet og så kunne hun ikke lade vær med at jagte det indtil hendes egen krop var svag og syg over besættelsen om at få lavet det helt rigtigt. Det var en af de dårlige sider af hendes slægts kreativitet. Der havde de ikke engang behov for mani dæmoner for at nå derud.

Det var for Zen fascinerende at man kunne leve i sin egen krop i så mange år, men det var også en fin en hun havde. ”Det håber jeg ikke sker. Den er så umådelig smuk,” indrømmede Zen, et fascineret blik på den. Gad vide om hun kunne lave noget der mindede derom. Det var i hvert fald et inspirerende udseende. ”Men hvis det en dag sker, så skal jeg nok gøre mit bedste for at give dig en krop der er alt hvad du kunne ønske dig” Det ville tage tid, som alt andet gjorde, men det ville være tid der var det værd.
Ineshka

Ineshka

Kunstner og Mindesamler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 1524 år

Højde / 171 cm

Krystal 12.08.2023 11:50
Ineshka nikkede. Fra en kunstner til en anden forstod hun - selvom hun aldrig havde gjort sig i kunsten med at lave kroppe. "Jeg maler selv .. prøver at fange et minde på lærredet. Det kan være utroligt svært at fange præcis den følelse, jeg ønsker at oversætte til kunstværket." Forklarede hun. Hendes bolig var fyldt med hendes malerier, men der var langt flere kasserede i frustration, mens hun forsøgte at genopleve den følelse, hun huskede fra mindet, hun havde ædt.

Hun lagde hovedet en anelse på skrå, kiggende på Zen, da hun kaldte hendes krop for smuk. Det var en særlig kompliment, når det kom fra en, der bestræbede at lave det perfekte, og hun kunne mærke en varme stige op i sine kinder. Det ville ikke gøre hende noget, at lade den anden dæmon udforske kroppen nærmere.

"Det vil jeg tage dig op på, skulle uheldet være ude." Smilede hun. Hvis hun endelig skulle have en ny krop, måtte den gerne i sig selv være et kunstværk...
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 16.12.2023 16:17
En kunstner. Man kunne næsten mærke og se hvordan begejstringen og fascinationen strålede ud af Zen. Som var det en mulighed for at finde endnu en muse. Hun ville se det. Hele hendes ånd brændte for at få lov til at se hvordan Ineshka kunne få sine minder ud på et lærredet.
"Jeg vil så frygteligt gerne se dem," sagde hun, og til trods for at de så kort forinden havde undersøgt hinanden, så greb hun ud efter Ineshkas hænder endnu engang, for at holde dem. "At se hvordan du udformer minder og hvordan de kan læses på et lærred. Det lyder så utroligt flot." Hun håbede Ineshka ville lade hende se det, selvom hun også forstod at et maleri var for en kunstner at blotte dets sjæl, og det var ikke nemt at vise det til fremmede. Hver evig eneste dag giv Zen trods alt rundt med et kunstværk af sig selv, men hendes kunne ikke skjules væk. Det var meningen det skulle bruges, og ligesom hendes kroppe skulle bruges, så følte hun også at maleri skulle ses på og nyde og hun håbede at Ineshka var enig med hende i det. 
Ineshka

Ineshka

Kunstner og Mindesamler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 1524 år

Højde / 171 cm

Krystal 30.12.2023 21:18
Ineshka så nærmest grænsende til forlegen ud. Kunstværkerne havde noget privat over sig, for selv om minderne ikke var hendes oprindeligt, så føltes de som hendes, når hun havde spist dem sammen med det lille stykke af sjælen, der hørte med. 

Men hun ville gerne vise dem til Zen. Særligt de bedste af dem. Nogle gange var det som om hånden med penslen førte sig selv, og hun fik fanget lige præcis dét hun ville .. andre gange var vanskeligere. En del af det virkede også som om, det var bedst at male mindet når det var frisk.. hvilket kunne være svært, hvis hun befandt sig langt fra sit hjem.

"Det ville være mig en ære, hvis du ville besøge mit hjem og se min kunst." Lød det derfor til sidst, ærligt fra hende. 

Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 23.02.2024 19:33
Zen stod i spænding og kiggede på Ineshka, og ventede på svaret. Hun håbede så inderligt. Så inderligt at det føltes som om at hun var ved at springes fra sin fysiske krop, og man kunne se hvordan smilet spredte sig begejstret på hendes læber, som Ineshka endelig medgav at hun gerne måtte komme forbi.

"Det ville være en ære," sagde Zen. "At se en anden kunstners værker er noget af det største, og dit sind virkede så stort og flot allerede, så jeg kan kun forstille mig hvad du kan male på et lærred." Hun stirrede fascineret ind i Ineshkas øjne. Måske det var endnu en ting hvor Zen kunne drage inspiration. "Jeg vil forsøge at besøge dig så snart jeg kan efter festen." Endelig gled hendes blik væk fra Ineshka og ind mod den pragtfulde fest endnu engang. Der var stadig så mange at snakke med, og hvor Ineshka ikke var en kunde, som Zen vidste der ville være inde i balsalen, så var hun en sjæl der forstod hende, og det var mere værdifuldt. 
Ineshka

Ineshka

Kunstner og Mindesamler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 1524 år

Højde / 171 cm

Krystal 20.04.2024 14:30
Smilet dansede over Ineshkas læber. Det var vidunderligt at finde en ligesindet her til festen - en kunstner. Meget af pragten, man så udfolde sig under dem, var stadig ny eller klingede hult - byens stadig forfaldne tilstand skjult under illusioner. Ineshka glædede sig ikke desto mindre til at se, hvad det hele ville blive til, når byggeriet var nået længere..

Ville dæmonracen gå en ny storhedstid i møde? Eller var de allerede for svækkede .. for spredte .. uden formål? Ineshka ønskede af hele sit hjerte at se det ske.

Som blikket søgte tilbage mod Zen, lænede hun sig en smule frem mod den anden dæmon, halvt hviskende: "Men i så fald håber jeg, at du også vil lukke mig ind i dit hjem en dag. Jeg ønsker at se mere af din kunst." Smilede hun, hånden kortvarigt hvilende på skulderen af den anden dæmon, nærmest kærtegnende den flotte dæmonkrop.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 11