Jinx 09.04.2022 14:12
Siddende ovenpå bardisken, havde den blålige dæmon siddet i alt for lang tid. Men hun var heldigvis i godt humør, og hvem ville ikke være det når der lå døde mænd, og kvinder hist og pist på gulvet. Tilfreds lod hun sin tunge glide hen over sine læber, og lænede sig ind imod krofatter. Det luskede, og næsten lokkende smil kunne få de fleste til, at bukke under. Krofatter lignede skam også en, der var tæt på at knæle sig for den rødhåret dæmon. Lilith tiltede hovedet en smule, og lod de gyldne øjne hvile sig på den stakkels krofatter. Dog efter få minutter vendte hun blikket rundt. Alle de døde kroppe som bare lå her og der, og næsten over det hele inde på kroen, fik hende til at sukke lidt. Betød det nu, at hun skulle rydde op efter sig selv?"Krofatter min kære mand... Kan du ikke rydde op efter mig, ellers skal vi bare få de levende væsner herinde til at rydde ligene op" det kom hviskende, og forførende ud ad hendes mund, som hun hurtigt lod sit blik falde på Krofatter igen. Musikken var god, og de fleste folk herinde, sad bare og snakkede og grinede. Alle virkede til, at være i godt humør, og nød den gode - dog trykket stemning. Den blålige dæmon vippede en smule med foden, og håbede inderligt, at der ville komme en hun kendte herind, det ville gøre det hele meget sjovere. Planer havde hun nok af, og at dræbe de fleste folk herinde, var kun begyndelse på en spændende aften. Den høje hvisken kunne så høres bagved hende, og hun rullede med øjnene. Ikke fordi, at hun var utilfreds, men mest fordi hun synes de godt kunne turde sige tingene til hende. Bevidst hoppede hun ned fra disken, og rev lidt i sin kjole, kun for at gøre den korte.
Det gjorde hun altid, hvis hun var iklædt en lang kjole. Hun strøg en finger hen over sine horn, og gik afslappet hen til bordet, hvor der sad en gruppe mænd, og en enkelt kvinde. Interesseret lod hun et kækt smil vokse sig på ansigtet"Jeg troede ikke, at i mænd hviskede så meget... Hvorfor være så generte" hun blinkede til dem, og lænede sig lidt ind imod kvinden, som sad og drak lidt. Tydeligvis havde hun hurtigt vundet opmærksomheden fra mændene og kvinden, og kunne pludselig mærke en hånd rundt om sin hals. Det fik kun det luskede smil til at vokse, og hun vendte de gyldne øjne hen imod manden. Sødt, at han troede at det ville gøre hende rasende, eller påvirke hende. Hun rettede sig op, så manden automatisk selv rettede sig op. Hun fugtede de kolde læber, og pustede ham ind i ansigtet"Sødt... Du tror, at et greb rundt om min hals kan få mig til at adlyde dig?" det lød hviskende som hun tiltede hovedet lidt med vilje, bare for at se hvad manden kunne finde på.

Being evil is easy