Blandt vildtvoksende træer

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 01.08.2021 16:11
Det var en lørdag eftermiddag Davian havde slået stands i skovbrynet på vej tilbage til Elverly. Han havde ikke planer om at fortsætte lige med det samme. Desuden skulle han også indfange noget vildt til kroen. Det handlede bare om at han kunne finde det. Efter mødet med det Old gamle væsen Fae havde der ikke været problemer med at fange vilde dyr, ej heller hjorte. Det handlede vel egentlig også bare om at gå de rigtige steder hen.

Hans vogn stod i kanten af skovbrynet og hestene stod og græssede alt imens Davian havde lavet en bål plads til senere brug. Han sad og gumlede på et stykke æble mens solen varmede ned over skovbrynet. Han ville måske bevæge sig længere ind i skovbryne og ind blandt de ældste skove, men han var ikke sikker på hvad der gemte sig der inde, ikke at han var bange eller noget.

Hans tøj sad løst på ham og viste ikke hans mave muskler ej heller hans lår der var en del muskuløse. Han rejste sig op for at gå over til sin vogn og tog en vandværk for st tage en tår af den. Straks begyndte han at fløjte efter st have taget en tår vand.
Diokloss Kajcodiru

Diokloss Kajcodiru

Kriger af Mørket

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Sumplandet

Alder / 31 år

Højde / 178 cm

TheEvilQueen 01.08.2021 19:02
Dio gik langs landevejen, og legede med en flamme, som hun havde dannet i sin hånd. Den brændte hende ikke, sådan som magisk ild aldrig gjorde. Men kun hendes egen ild selvfølgelig. Andre væsners magiske ild ville da brænde hende. Hun svang flammen rundt om sig, og lo da den nærmest kildede hende i nakken. Det var tydeligt, at hun havde en god dag.

Men så hørte hun en svag fløjten, og kunne ikke lade vær med at følge lyden. Dog stadigvæk på vagt overfor fremmede. Hun var jo trods alt ikke dum. Nej, hun var ganske kløgtig. Hun trak dog ikke sit lange, smalle sværd, men havde hånden på det - bare for en sikkerheds skyld. Der var jo landevejsrøvere i området.

Hun havde lige været i Dianthos, forklædt af en maskerings eliksir, for at hente forsyninger. Dog havde hun mest været i den kriminelle del af byen, for det var der hun følte sig mest sikker. Folk der vidste også hvem hun var, og ingen turde 'stikke' hende. Det var der ikke nogen der var dum nok til. Så ville de i hvert fald lide en langsom og pinefuld død.

Lidt længere fremme, så hun en vogn. En ung mand stod nær den, så det var sikkert hans. Hun placerede hånden på sit bryst og bøjede hovedet i en meget generel krystaliansk hilsen. Dog var hun mørkelver, så det ville sikkert gøre ham mistænksom. Det gjorde det altid. Man kunne åbenbart ikke være mørkelver OG god. Men igen. Hun var heller ikke god. Selvom det ikke var pointen.

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 01.08.2021 19:48
Han fløjtede videre og rakte op i vognen efter sin bue som han svang om på ryggen med sit pilekogger. Han tog en tår mere af sin vandsækken og satte låget på. Han smed vandsækken op i vognen og vendte sig om for at møde en krystalliansk hilsen. Ikke så mærkeligt man ville undre sig men han bukkede ærgbødigt for mørkelveren.

“Velkommen, eller hej kald det hvad du vil” kommet fra ahm og smilte lidt til hende. Han var ikke sikker på om hun ville videre eller om hun skulle blive så det var vel bedre at sige begge dele. “Kunne jeg byde på en tår at drikke?” Spurgte han da solen trods alt stod højt på himlen og varmede skønt. Han var jo vant til det siden han boede i Elverly og havde sin kro i skovfortet. Der var altid varmt og han nød det altid.
Diokloss Kajcodiru

Diokloss Kajcodiru

Kriger af Mørket

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Sumplandet

Alder / 31 år

Højde / 178 cm

TheEvilQueen 01.08.2021 21:11
Dio nikkede tilbage, "Goddag."

Hun så lidt på ham, mistænksom som altid, da han tilbød hende noget at drikke. Han var en skovelver, så kunne man stole på ham? Hun var ikke sikker, men hun valgte for en gangs skyld at lade tvivlen komme ham til gode. Det gjorde hun ellers sjældent. Men der var noget ved hans velskabthed, som lokkede hende til ham. Han så jo godt ud, det ville hun ikke benægte.

"Gerne," svarede hun kort med endnu et nik, "Det er jo varmt i dag." Hun viftede sig for at vise hvad hun mente om varmen. Det var ikke hende, det her vejr. Hun var mere til, når det var lidt mere køligt, skulle hun være ærlig. Det var bare rarest, når det var lidt køligere.

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 01.08.2021 22:16
Han smilte venligt til hende og gav hende et anerkendende nik med hovedet da hun sagde goddag. Han rettede lidt på buen han havde placeret på ryggen og der efter pilekoggeret inden han vendte sig om imod det kommende bålsted. Det så fint ud og derfor begyndte han så småt at tage gryde og strygestål ud af vognen.

Da hun bad om noget at drikke tog han vandsækken og kastede over til hende. “Ja ufatteligt vejr, i det mindste er der lidt læ for solen her blandt træerne” han nikkede lidt for sig selv og satte tingene ned på jorden. Han skulle bare lige have lidt kæd, specielt kanin! Han elskede kanin!
Diokloss Kajcodiru

Diokloss Kajcodiru

Kriger af Mørket

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Sumplandet

Alder / 31 år

Højde / 178 cm

TheEvilQueen 02.08.2021 12:08
Jo tættere Dio kom på ham, jo mere tårnede han op over hende. Han var en ret så høj elver, mens hun selv var blandt de lavere. Nogen påstod også, at hun havde dæmonblod i årene fra for mange 100 år siden. Det var måske det, som havde givet hende en mindre statur.

Da han kastede vandsækken, greb hun den. Så skruede hun låget af, og snusede til vandet, før hun tog en tår. Det var først nu hun opdagede hvor tørstig hun var. Nok havde hun selv haft en smule vand med, men det var kun en lille lommelærke, så den var hurtigt blevet tømt i det her ulideligt varme vejr. Men sådan var det vel bare. Godt hun var stødt på den her elver.

"Det må man sige det er. Jeg tror jeg valgte et dårligt tidspunkt at rejse til fods på," svarede hun og trak på skuldrene, "Man skulle nok have lejet en hest."

"Jeg er Dio forresten," sagde hun med et skævt smil, som hun så op og ned af ham.

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 02.08.2021 19:29
Så varmt som det var i dag havde han lyst til at tage sin trøje sf, men når han skulle gå blandt krat og buske måtte han nok hellere vente til han var færdig. Han lagde hovedet en anelse på skrå og kiggede på hende som hun greb vandsækken og drak af den.

“Det kunne have været værre, men bare rolig det stopper nok snart med den varme” han smilte til hende og bevægede sig over til vognen igen. “Hvor går turen hen siden du skulle have haft en hest?” Spurgte han stille, “det kan jo være du kan køre med mig?” Han nikkede lidt for sig selv og så til hende.

“Jeg er Davian” han smilte til hende og rettede lidt på pilekoggeret så det sad ordentligt på ryggen.
Diokloss Kajcodiru

Diokloss Kajcodiru

Kriger af Mørket

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Sumplandet

Alder / 31 år

Højde / 178 cm

TheEvilQueen 02.08.2021 19:41
Diokloss sank grådigt vandet, men formåede at styre sig og sætte flasken fra sig på efter at have skruet låget på. Hun smed den skødesløst op i vågnen, og gik hen til elvermanden, som svarede hende med en rolig stemme og et kønt smil. Hun sendte et lige så kønt smil tilbage, og lod tankerne flyve lidt, mens hun betragtede det mørke hår og skægget, som så ganske mandigt ud.

"Ja, det håber jeg da," svarede hun med et lille nik, og så mod vejen, som gik forbi skovbrynet, "Jeg skal faktisk hele vejen til Azurien. Flodlandet du ved. Så medmindre du skal den vej, såå..."

Hun nikkede i retning af vejen væk fra Dianthos, som gik lidt tæt på skoven. Måske endda også lidt ind i skoven. Der var i hvert fald træer på begge sider af vejen et stykke af den. Hun skulle seriøst have købt eller lejet en hest til det her. Men så havde hun selvfølgelig heller ikke mødt ham her. Davian sagde han, at han hed.

"Davian," sagde hun som hun smagte på navnet. Hun kunne lide det, "Goddag Davian. Rart at møde dig."

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 02.08.2021 23:19
Han var ikke nybarberet. Det var lidt sværer at lade sine kniv fører Håkansson huden når der ikke lige var et vandhul at kigge i. Men samtidig var det jo noget han havde gjort i mange år, så det var ikke nyt for ham. Selvom han ikke havde så meget skæg så var han hårløs på resten af kroppen. 

“Azuren siger du? Jeg skal da den vej af, så du kan da sagtens køre med noget sf vejen, måske vi støder på en lille by du kan leje en hest af eller købe en til den lange tur?” Han smilte venligt og kiggede på hende inden han tog pilekoggeret af for at tage sin trøje af så hans mandlige krop kom frem. Han var trænet og det var til at se. “Jeg håber ikke det gør noget jeg tog trøjen af, det er trods alt varmt” han smilte til hende og lod en hånd glide ned over hans krop som glimtede en smule af sved.

“Hyggeligt at møde dig også Dio, det er ikke så tit man møder folk her omkring med mindre de kommer inde fra skoven” han nikkede hen imod skoven som han vidste der boede en masse væsner i, sikkert også mørke væsner, men dem havde han aldrig stødt på endnu.
Diokloss Kajcodiru

Diokloss Kajcodiru

Kriger af Mørket

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Sumplandet

Alder / 31 år

Højde / 178 cm

TheEvilQueen 03.08.2021 17:01
Diokloss nikkede tilbage til ham. Hun var meget tilfreds med, at han tilbød at tage hende med. Det passede hende fint. Det var dog lidt overraskende, at han også skulle den vej - noget af vejen i hvert fald. Det gjorde blot Dios vej 'hjem' igen lettere.

"Det lyder som en fabelagtig igen," sagde hun og grinede smørret. Hun havde svært ved ikke at kigge lidt, da han smed trøjen. Faktisk fulgte hun sultent hans hånd med øjnene, og rettede lidt på sin forholdsvist tætsiddende kjole.

Den havde bar ryg, og var måske lidt for pæn til at rejse i, men hun var egentlig ligeglad. Den var lilla ved brystet, og blev blå fra skørtet og ned. Sølvfarvede smykker prydede hendes hofter, som hun trak den store, dybblå kappe af, kom de til syne. Han kunne meget lettere se hendes figur sådan her. På fødderne havde hun læderstøvler, som var sorte og næsten faldt i et med hendes hud, hvilket gjorde at det lidt lignede, at hun havde bare fødder.

"Det er helt i orden," svarede hun med sult i øjnene.

"Nej, det kunne jeg forestille mig. Jeg er heller ikke særlig tit i dette område, så jeg kender det ikke særlig godt, skal jeg være ærlig." Hun trak på skuldrene, og strøg sit lange, hvide hår tilbage, før hun samlede det i en hestehale i nakken, "Kommer du tit her?"

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 06.08.2021 01:08
Som hun tog kappen af kiggede han på hende en ekstra gang og fløjtede en smule af hende. Ikke sådan på en klam måde, men mere en fløjten i et wow. Det var en smuk kjole og hun så nu også godt ud hvis man sådan gik tættere på hende hvilket han gjorde. Hans hud glinsede en smule af svedperler men ikke noget der fik ham til at se dårlig ud. 

“Det kan ske, der er heller ikke så meget at se med mindre man kan lide trolde og den slags” han smilte lidt til hende og vandrede rundt om hende for at se kjolen helt. “Flot kjole” kommenterede han og stillede sig foran hende på ny. “Mig? Nej kun når jeg kommer fra Dianthos. Jeg skal til Elverly ser du, tilbage til min kro. Så stopper jeg her for at finde noget kød til gryderetter og den slags” ja ja de fleste elvere var vegetarer havde han oplevet, men han kunne altså godt lide kanin, det havde en speciel smag! Desuden kom der også halvdyr på kroen.
Diokloss Kajcodiru

Diokloss Kajcodiru

Kriger af Mørket

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Sumplandet

Alder / 31 år

Højde / 178 cm

TheEvilQueen 06.08.2021 15:36
Diokloss så op og ned af Davian. Han så godt ud, måtte hun indrømme, som hun så hans stramme maveskind. Hun kunne også godt mærke hans øjne på sig, og drejede en enkelt omgang, for at lade ham se det hele. Hvor det her ville bære hen vidste hun ikke, men det ville velsagtens vise sig med tiden - gik hun ud fra.

"Det kan du selvfølgelig have ret i," lo hun lavt med øjne der glimtede drilsk, "Det er ikke ligefrem mine yndlingsvæsner, men de er sjældent specielt kloge."

"Oh?" kom det fra hende, som hun lyttede til ham. Hun havde aldrig selv været i Elverly, fordi Mørkelvere ikke var velkomne, men på den anden side, så skulle en gang da også være den første, "Der har jeg aldrig været heller. Fordi... du ved." Hun gestikulerede mod sig selv.

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 06.08.2021 21:46
HN nød synet af hende selvom hun var mørkelver. Han så forskelligt på de forskellige racer frem for elevrådet gjorde. Han så gerne der blev åbnet noget mere op for de forskellige racer, men det ville aldrig falde i god jord hvis han nævnte det. Desuden ville han nødig miste sin kro han havde haft i næsten 1000 år!

“Nå du har mødt en? Jeg slipper heldigvis fra dem, jeg går aldrig for tæt på. Hvem ved hvad de kan finde på” et smil kom frem på hans læber og han havde et mindre smilehul der kunne være charmerende for nogen. 

“De åndssvage regler!  Jeg er trætte af dem for at sige det pænt” han kunne blive så vred at nogle elvere blev udlukket på grund af en race. Det var lige som halvelverne de måtte heller ikke komme ind i Elverly. Det var tåbeligt!
Diokloss Kajcodiru

Diokloss Kajcodiru

Kriger af Mørket

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Sumplandet

Alder / 31 år

Højde / 178 cm

TheEvilQueen 07.08.2021 21:09
Diokloss nikkede med et skævt smil. Hun kunne godt mærke, at det ikke gjorde ham noget, at hun var mørkelver. Sådan havde de fleste skovelvere det ikke. Det var i hvert fald ikke hendes erfaring. Nej, de fleste af dem forsøgte at jage hende væk eller endda dræbe hende, for at holde hende væk fra deres hellige enemærker! Utroligt folk opførte sig sådan...

"Ja, det har jeg. De er ikke for kloge, men de virker umiddelbart fredelige nok, når bare man holder afstand," påpegede hun med et lille nik.

"Ja, det er håbløst. Vi er jo ikke alle sammen venner af Mørket og fjender af Lyset," svarede hun eftertænksomt, og lænede sig op af vognen. Hun overvejede kort, om det var muligt at lokke information ud af ham.

"Har du noget imod at jeg?-" Hun trak lidt ud i kjolen. Ikke fordi hun var nøgen under eller noget. Nej denne kjole var blot den yderste og længste af de kjoler hun bar. Uden at vente på et svar, trak hun langsomt den lange kjole af, og afslørede en mørkere udseende kjole, som var så mørk, at den var næsten helt sort.

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 08.08.2021 03:27
Han kiggede lidt på hende inden han vendte opmærksomheden mod sine heste som stadig stod og græssede. Det var fine og stærke heste det vidste han da, og han havde aldrig overvejet at sælge dem eller give dem væk, det lå bare ikke til ham. For hvad skulle ellers fragte ham frem og tilbage fra Elverly til Dianthos når han manglede noget, eller han skulle en tur på bordellet, for det skulle han helt sikkert igen!

“Godt at vide, så slipper jeg bare for at møde dem i stedte for” han smilte lidt inden han bevægede sig over til den ene hest og klappede den på siden. Det var en god hest en af de bedste han havde haft, men det var ikke noget han sagde højt. 

“Lys, mørke, sikke noget pjat. Nej hvis nu man satte sig ned og delte lidt så kunne være der ikke altid var så meget ballade… det er så bare min mening” kommet fra ham og smilte em smule til hende.

Han vendte sig om og kiggede på hende hvor efter han rystede på hovedet. Men inden han fik blinket et par gange var kjolen allerede røget af. Han måtte fløjte en enkelt gang. “Det må jeg sige du holder dig godt”
Diokloss Kajcodiru

Diokloss Kajcodiru

Kriger af Mørket

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Sumplandet

Alder / 31 år

Højde / 178 cm

TheEvilQueen 09.08.2021 14:49
Diokloss smilede af ham. Ja, trolde var ikke de skarpeste skeer i skuffen. De var sjældent værd at møde, medmindre man altså havde behov for at overtale dem til at blive en del af Mørket. Hvis bare man viftede med en stor nok belønning, så var de med! De var dumme og nemme var de!

"Det kan man roligt give dig ret i," svarede hun lidt undvigende. Hun var nemlig ikke interesseret i at afsløre sig selv som en kriger af Mørket. Det var ikke til hendes fordel at gøre det. Ikke lige nu i hvert fald.

"Hvor gammel tror du måske jeg er?" lo hun, overhoved ikke fornærmet over hans udtalelse. Hun svang tasken af ryggen, og proppede den lange kjole ned i den. Det var en fortryllet taske, som havde næsten uendelig plads til ting deri. Og den blev heller ikke tungere af den grund.

Hun strakte sig som en kat, og lod hænderne glide henover det noget tyndere stof. Så løb hun hænderne gennem sit hvide hår, og smilede skævt til ham. Jo, han var ganske tiltrækkende, skulle hun være helt ærlig. Men hun vidste også, at hun selv så ret så godt ud.

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 10.08.2021 16:53
Han kiggede på hende og smilte en smule. Han havde et andet syn på verden end så mange andre havd,e og det gjorde ham faktisk ikke noget som helst. Hvis det stod til ham skulle Elverly også være mere åben, men de ville ældsterådet aldrig acceptere og så meget vidste han da. 

Han svarede hende ikke, emnet var uddebateret omkring trolde. Der var ingen grund til at dvæle for meget ved det samme. I stedet kiggede han en ekstra gang på hende da hun spurgte om han kunne regne ud hvor gammel hun var. “Hmm…” han tænkte sig lidt om kløede sig på hagen og vurderede hende. “Du akn ikke være meget mere end et par 100 år”  så havde han da ikke taget helt fejl vel? I det mindste kunne han så tage chancen med at hun kunne være ældre end det. 
Diokloss Kajcodiru

Diokloss Kajcodiru

Kriger af Mørket

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Sumplandet

Alder / 31 år

Højde / 178 cm

TheEvilQueen 10.08.2021 20:00
Diokloss havde nok ikke det mest klassiske syn på verden, af en mørkelver at være. Hun holdt med de stærkeste, og der hvor det bedst kunne betale sig. Og skulle det en dag blive lyset? So be it. Men hun var trods alt trænet til at arbejde for Mørket fra hun var lille, og havde trænet lige så mange Mørkets krigere efterfølgende, da hun blev ældre.

Men hun kunne ikke lade vær med at le, da han forsøgte at gætte hendes alder. Det gik mildest talt ikke særlig godt. For hun var ikke heeelt så gammel endnu.

"Du skulle prøve under 100 år i stedet for. Der har du større success med at ramme rigtigt," svarede hun ham med et skævt smil, før hun fortsatte, "Jeg er knap 26."

Hun så indgående på ham med en eftertænksom rynke i panden, "Men siden du gættede deropad, så forestiller jeg mig, at du er ældre end et par 100 år gammel."

Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 10.08.2021 21:12
Lys eller mørke det kunne alt sammen være det samme hvis man spurgte ham. Helt ærligt hvorfor skulle man kæmpe om noget? Ja elverfolket havde da hjulpet lyset, men han forstod ikke hvorfor. Hvis man nu alle sammen blot tænkte sig lidt om så kunne der være en balance imellem det gode og det onde. Alle var ikke ens og det vidste han da godt i det mindste!

“26?! Så er du jo blot et barn!” Hans tanker om at hun kunne blive en potentielt partner bag vognen forsvandt så måt. Han kunne da ikke gøre den slags med en der var så ung! Han havde trods alt en vis målestok i forhold til hende langt mere end han havde regnet med! 

“Du gætter ganske rigtigt. 1588 for at være helt nøjagtig” han gyste lidt ved tanken, tænk at han var blevet så gammel “kroen har jeg haft siden jeg var omkring 600” han havde virkelig haft den kro længe mere end han kunne tænke sig til. Det var ikke så tit man så en af samme slags have en kro så længe, tænk hvis ikke man gad arbejde med det man elskede mere? Nej det kunne han ikke forstille sig.
Diokloss Kajcodiru

Diokloss Kajcodiru

Kriger af Mørket

Kaotisk Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Sumplandet

Alder / 31 år

Højde / 178 cm

TheEvilQueen 16.08.2021 12:03
Diokloss kunne dårligt forstå, hvorfor man kunne holde med Lyset. Men igen, hvis det var fordelagtigt for hende, så ville hun også gøre det. Det var ikke så underligt, at en vendekåbe som Dikloss skiftede mening hele tiden.

"Et barn? Ha!" lo hun af ham, og kunne ikke lade vær med at fortsætte, "Jeg er lige så voksen, som du er. Stol på det. Jeg har rigeligt med erfaring." Hun smilede skævt til ham, og lænede sig let op af vognen. Skulle hendes alder virkelig komme imellem dem og en 'hyggetime'? Åbenbart for ham. Underlig fyr alligevel. De fleste var friske nok, bare hun var ovre 18, og for nogen betød alder ikke noget som helst.

"Det tænkte jeg nok. At du var deroppead altså," svarede hun med et nik, og lod tungen glide over sin underlæbe, "Men du holder dig nu godt."

Ikke fordi hun nødvendigvis så ham som gammel. På ingen måde. Nej, hun var meget til modne mænd. Det gjorde hende ingenting. Desuden var 1500 år ingen alder for en elver. De kunne leve mange, mange år endnu. Det skulle ikke være et større problem. Hun gjorde det i hvert fald ikke til et problem overhoved.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 15