Åben

Spionrapportering

Zahinael

Zahinael

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2037 år

Højde / 192 cm

Alianne_ 20.02.2021 13:06
Solens stråler skabte mørke regnbuer i Obsidianslottets blanke overflade. Drager, griffer og beskedfugle flokkedes om øen og legede rundt om slottets spir. Foran slottet var træningen af soldaterne i fuld gang, og inden for på gangene vrimlede det med travle soldater og slaver. 
Zahinael havde taget imod den første rapport mundtligt, og nu gik han mod sit kontor, mens han læste  et brev, han havde fået stukket i hånden på sin tænkepause-gåtur. 
"Herre," lød det, da han nåede gangen med sit og andre højtrangerendes gemakker, og han hævede blikket mod den tjener, der stod og ventede tålmodigt foran hans dør. "Der er besked fra en af Deres folk inde i landet. Jeg modtog den personligt."
Ah, det var en af deres telepater, som Zahinael holdt af at samle på. Langdistancekommunikation var nok den største udfordring i hele det her foretagende, og det havde virkelig ikke hjulpet, at de var flyttet midt ud i havet. 
"Kom med ind," svarede Zahinael og viftede telepaten med ind på kontoret. 
Det var simpelt indrettet med et stort skriveborg i mørkt træ, som han næsten ikke kunne se for stakkene af rapporter, der var begyndt at stable sig op langs kanten. I midten af bordet stod en brunlig fjerpen i et glas og et halvfærdigt brev, som var grunden til, at han havde gået sig en tur i første omgang. På væggen hang et enkelt maleri - et landskabsbillede over Kzar Mora, mens dæmonkrigene hærgede - og en lukket dør nær skrivebordet førte videre ind til hans private sovekammer. Et sæt dobbeltdøre i glas ledte ud til en balkon, hvor hans trofaste grif lå og slumrede i eftermiddagssolen. 
Zahinael satte sig på stolen bag skrivebordet og mødte tjenerens blik. "Aflæg rapport."

Praktisk information om denne tråd. 
Dette er en løbende, altid åben tråd, hvor spioner af Mørket kan aflægge rapporter. Tråden er ment som et fælles sted, hvor man kan holde sig opdateret om spionnetværkets gøren og laden. Idéen er ikke at have en fællestråd med alle, men at man kan skrive et enkelt indlæg i ny og næ, når man føler, at ens spion har lavet noget sejt som man gerne vil dele med andre uden at de nødvendigvis behøver at læse ens tråde igennem.

- Alle formater er velkomne. Breve, telepati, direkte afrapportering, en underlig krystal at tale igennem, mystisk magi eller mundtligt overleverede rapporter, hvor der kan gå info tabt eller blive hørt forkert undervejs.

- Denne tråd har ikke løbende interaktion. Ønsker man en videre brevudvekslingstråd eller rapporteringstråd, så skriv til dem, du gerne vil lave den med. Det er ikke meningen, at man skal svare på hinandens posts eller inkluderer tidligere rapporter i sin egen, medmindre det passer ind.

- Tråden er ikke kronologisk. Det er fuldt ud tilladt at sende breve eller afgive rapporter, der ligger tilbage i tiden. Er der ikke specificeret et bestemt tidspunkt for ens rapport, vil postens datomærke blive antaget som den dag, rapporten er modtaget. 
Tråden er startet på Obisidanslottet, men vil I gerne lave et indlæg fra en tid, hvor Mørket holdt til et fysisk andet sted, så slår I jer bare løs. 

- Brug gerne Zahinael som NPC, hvis I har brug for at aflægge en mundtlig rapport og han skal stille uddybbende spørgsmål. 
Venus har også givet go til at bruge General Ethelihn som NPC. 

Eyidivan Ke'Jaelin

Eyidivan Ke'Jaelin

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 57 år

Højde / 194 cm

Elvira 24.02.2021 08:48
    "Min mor har fået Håndværkernes Ældsteråd til - om ikke andet uofficielt - at støtte op om mit krav på Distriktstronen," indledte Eyid sin rapportering, mens han havde blikket stift rettet imod sine hænder. Den lysende gel, han havde taget med og smurt på grottens klippevæg, gav alting et underligt skær - fik skyggerne til at falde underligt hen over svømmehuden mellem de lange fingre. Han befandt sig i den selvsamme grotte, hvor han og Cyreesai havde lavet deres Blodsbånd, for hér kom ikke andre end dem, og lige nu vidste han, at Cyreesai sad i møde i Hjertet; han kunne aflægge sin rapport uforstyrret gennem dén krystal, Zahinael havde indopereret under hans brystben. "Jeg har bedt dem være diskrete, for selvom det er fint med ældsterådet, er det Taleren og Talerens rådgivere, vi i virkeligheden skal have fat i. Dér tror jeg muligvis, jeg har en plan... Ifølge deres Ældsteråd har Håndværkerne været yderst utilfredse med, at man i sin tid valgte at give Arkitekterne i Takhee'ta-distriktet opgaven med at genopbygge efter borgerkrigen, men fordi Atha'ame har skabt fred med Cyreesai, og fordi Håndværkerne har fået lovning på koralvedligeholdelsen de næste femten år som plaster på såret, har Taleren stadig valgt at støtte min søster. Jeg tror... jeg tror, de ser hende som det mindste af to onder; Håndværkerne er altid kommet bedre ud af det med Ke'Jaelin end de er med Va'Chakessa.
    Så jeg har brug for, at de mister tiltroen til hende, og at det går op for dem, at jeg kan være et alternativ. Og så har jeg brug for, at Taleren for Samlerne og Talerens rådgivere bliver rystet i deres grundvold og indser, at Atha'ame er for ung og for uerfaren at have på tronen...
    I gamle dage - da Atha'ame var en vild ungfisk - samlede hun sig en gruppe venner, der kaldte sig Reformisterne, og råbte op om ændringer i Distriktslovgivningen og sammenslutning med Takhee'ta-distriktet mod øst og Najubii imod nord. Det var mest bare en flok overilede ungfisk, der havde for meget tid, men de lavede nogle demonstrationer, der fik en del opmærksomhed, og saboterede sågar et par krigsmøder, så vidt jeg husker... 
    I dag er Najubii-distriktet mere eller mindre i lommen på den krigeriske Gojira-familie, der sidder tungt på det tilstødende Distrikt. Og Gojira-familien hader Va'Chakessa. Hader dem af et godt hjerte. Hvis jeg kan få det til at se ud som om, at Gojira bruger sin indflydelse i Najubi-distriktet til at gøre os ondt... Så kan jeg koble både Atha'ame og Cyreesai op på konsekvenserne. Og så er spillet ligesom begyndt..." Eyid rynkede panden lidt af sine egne ord - følte egentlig, at hele planen bare var flydt fra hans læber, uden at hjernen rigtig havde været med inde over. Det var underligt at sige det højt...
    "Det bliver, som du vil have det, Herre. Jeg gør mit bedste."
Aerwyna

Aerwyna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 48 år

Højde / 180 cm

Nao 26.02.2023 10:35
15.07.2021

Zahaniel.

“Hjertet” er efter planen blevet sprunget og alle planer er sat i værk, i Aquarin. Omend, så virker det til at planerne ikke går som de skal.
Eiyds håndteren af situationen har vist sig at løbe løbsk, og tidspunktet for sprængningen blev rykket, og har vist sig at falde sammen med et besøg af en delegation fra Gojira.

Rådet på skriver angrebet skulle komme fra hænderne af Gojira familien, hvilket uden tvivl vil starte en krig hernede, som er udenfor min rækkevidde. 
Det virker til at Rashez'ar-Distriktet nu vil begynde en væbnet krig, imod Gojira og min familie.

Jeg anmoder ikke, men kræver, et møde hurtigst muligt så planerne for hvordan vi løser problemet her. Ellers bliver jeg nødsaget til at tage del i krigen, og hjælpe mit folk imod Cyreesai og hendes fremgang.

- Aerwyna.

Aerwyna har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1