Åben

At tabe sæbebaren [skriveweekendstråd]

Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 29.01.2021 23:36
Sted: Offentligt badehus.
Tid: Eftermiddag.
Vejr: Udenfor koldt og sne, indenfor varmt og dampende.

Fridagen var blevet taget hen til det offentlige badehus, skønt Winchell både havde badefaciliteter derhjemme og på bordelhuset. Men der var noget at sidde i et fællesbad, hvor alle og enhver kunne komme ind for at få renset deres kroppe og til tider sjæle. Måske det var en anelse upassende for en lystmand at tage et sted hen, hvor alle og enhver var nøgne på nær stoffet, der dækkede deres underliv og kvindernes barm. Selvfølgelig kun, når de ikke var nede i badet. 

Siddende med begge ben i det varme vand var kun underlivet dækket til at stoffet. Det var ikke bundet rundt om taljen som de fleste andre. Dog sad Winchell ikke længe, før han rejste sig op. Dog havde dampen i badehuset gjort hænderne godt fugtige, for sæbebaren fløj ud af hånden. "Hovsa!" Som den buttede mand bukkede ned for at samle baren op, blev hele den halvstore bagdel blottet for alle, der drejede deres hoved mod ham. Det var ikke engang bevidst, baren var tabt, men nysgerrige blikke mod kroppen var ikke utakket af Winchell.

Skriveweekendslyntråd:
• Tråden er åben og alle er velkomne. Den lukkes igen, når skriveweekenden er forbi.
• Korte svar. Hold dig gerne mellem de 100 og maks 200 ord.
• Hurtige svar. Har man ventet en time, tagges den næste i tråden, så den kan gå videre. Der behøves heller ikke at tagges, hvis ikke det er direkte mod en anden karakter eller man bare ikke ønsker dette.
Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 00:22
Det var ikke med sin gode vilje, at Sórin var kommet her til badehuset. Mildest talt var han nervøs, men utilpas var måske en bedre beskrivelse. Som kentaur var badehuse bare ... forfærdelige. Gulvet var så glat at man var ved at vælte, alle kiggede og der var sjældent plads i karret til andet end halvdelen af hans hestekrop. For slet ikke at tale om håndklædet, som han aldrig vidste hvad han skulle gøre med - det passede ligesom aldrig rigtig til hans krop.

Nå ... nok brokkeri, nu er der ikke andet for end at hoppe i badekaret, tænkte han nervøst. Forsigtigt og kluntet forsøgte han at lempe sig ned i karret med bagparten først, men netop som han kom i vandet lød et højlydt 'Hovsa' og Sórin stod nu ansigt til ... ansigt? med en buttet menneske-numse.

"Øh-øhm" stammede han forvirret "Hejsa ... numsa?" fik han sagt. Han vidste ærligt talt ikek hvad han skulle gøre af sig selv. Badehuset i sig selv var slemt nok og nu dette oven i!
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 00:28
Det var næppe et rent menneske badehus. Der var andre racer, dog mest tydelige halvdyr og få elvere. Haler og andre dyretræk kunne ses samt de spidse elverører. Dog var der andre, deriblandt kentaurer. Men takket været Winchells bukkende position, kunne han ikke se, hvem der stirrede direkte mod hans kødfulde bagdel, før en stemme snakkede.

Hurtigt, men ikke for hurtigt tog manden fat i sæbebaren og rettede sig op. Derefter vendte han sig rundt og fandt ejermanden til stemmen. En kentaur, hvis bagparti var nede i vandet. Winchell kunne ikke lade være med at smile, som den ene hånd holdt klædet henover underlivet og ikke meget andet. Den ene hofte var blottet. Det var kun mellem benene, stoffet dækkede. "Numsa? Jeg hedder nu Winchell, men Numsa lyder da meget godt." smågrinede han, som han kastede hovedet svagt tilbage for at fjerne det fugtige hår fra pande.
Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 00:34
Sórin fortrød mildest talt sin beslutning om det her bade-halløjsa. Han havde trængt til det efter en længere tur sydpå og tilbage til Dianthos, men det her var alligevel lidt for meget. Stadig halvt nede i badekarret så han lidt forfærdet til mens mennesket vendte sig om. Han skjulte dog sin utilpashed, så godt sm muligt bag et undskyldende smil.
"Det må du undskylde Winchell, det var ikke min mening at kalde dig det", forklarede han, "Jeg blev bare lidt ... overrasket". Imens han sagde de sidste ord fik han kantet sig helt ned i badet og begyndte så småt at skrubbe sig på pelsen der hvor han kunne nå med armene. Det var endnu et problem ved de her badehuse, der var slet ikke de smarte børster som han var vant til fra sin hjemby og uden dem var hans arme for korte. Endnu en grund til at badehuset er en dårlig idé, tænkte han fortvivlet.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 00:43
Kentauren faldt helt ned i karret, imens Winchell endnu forblev stående med sin sæbebar og klæde over underlivet. "Intet at undskylde for. Det var jo mig, der viftede min fine bagdel for alle," sagde Winchell grinende, som han satte sig ned på sagt bagdel med fødderne og starten af underbenet i vandet. Øjnene vendte tilbage på den godt trænet menneskekrop, der endnu var godt over vandets overflade, før de mødte de blå øjne. "Men kunne du lide udsigten?" Winchell var alt andet end genert og det var mere end tydeligt. Det virkede jo nærmest til, at stoffet på ham var en ubehag mere end behag. Det var jo for at dække en til og gøre alt mere trygt. For Winchell ville han ikke elske mere, end hvis alle havde ladet stof, håndklæder og alt blevet i omklædningsrummet. Dét var sådan, Winchell nød at være. I sig selv og intet andet. Absolut intet andet.
Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 00:50
At denne fremmede mand var så afslappet vidste Sórin ikke helt hvordan han skulle forholde sig til, men han stoppede sit vaskeri og mødte den fremmedes blik da han svarede. Godt nok brød han sig ikke om badehuse, men han ville heller ikke fremstå som et lille føl der ikke vidste noget om verden.
Han rømmede sig kort inden han svarede "Ja det... det er en fik bagdel du har" svarede han så. Hvad skal jeg ellers sige? tænkte han, for han følte lidt at han blev nødt til at sige noget. "Er du glad for den?" spurgte han så, inden han kunne nå at tænke sig om. Strakt fortrød han dog spørgsmålet. Det er yderst uhøfligt at spørge om sådan noget, tænkte han. For ikke at virke så forvirret vendte han tilbage til sit vaskeri, denne gang på armene.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 00:54
Winchell kunne ikke lade være med at finde denne kentaur komisk, som han først vaskede sig selv, stoppede sig selv for at snakke og derefter vaske sig selv igen, som ønskede han at glemme, hvad han lige havde spurgt. Dog kunne manden ikke lade være med at nikke takkende. "Jeg er meget glad for min fine numse, ja. Men jeg tænker mere, om andre er glade for den. Det er jo ikke mig, der skal se den." sagde Winchell legende, som han baskede blidt med benene, endnu forblivende under vandet. Sæbebaren lå fint på badehusets fugtige gulv, imens hænderne var en anelse bagud, som Winchell lænede sig tilbage. De kraftige lemmer, flotte vom og tydelige mandepatter var for hele udsigt til alle, men især kentauren, som havde tiltrukket Winchells opmærksomhed. At han måske bare ønskede at vaske sig i fred, tænkte Winchell ikke over. Man tog ikke i badehuset, hvis man ville være alene. 
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 30.01.2021 08:10
Vinter, sne og kulde var bestemt ikke noget som Catherine fandt særligt spændende - hun hadede det - så derfor var hun denne dag, søgt mod badehuset for at få lidt varme i kroppen, og ligge i sådan et kar.
Et par stemmer afslørede allerede, som hun stod og afklædte sig i det dertil hørende lokale, at hun ikke ville være alene, noget som man sjældent var sådan et sted. 

Med et klæde om hende underliv trådte hun ind i bade rummet og blev mødt af en noget anderledes samtale, end man normalt ville finde sådan et sted. "Står i og komplimentere deres numse?" lød det både overraskende, men samtidig nysgerrigt. Det virkede til at hun var kommet en anelse for sent. 

Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 09:27
Sórin nikkede til Winchell da han svarede ham "Ja... jeg sikker på mange er glade for den" sagde han, en anelse tøvende, men han vidste ikke hvad han ellers skulle svare imens denne selvsikre og buttede mand satte sig ned. Sórin valgte at følge hans eksempel, for lige nu stod han kun i vand til bringen.

Netop som han var ved at folde for- og bagben ind under sig så han kunne komme helt ned i vandet, hørte han en kvindestemme. Han drejede hovedet for at svare hende og ... blev mødt af synet af en kvinde der kun tildækkede sin underdel. Hvad er det med de mennesker og badehuse? Først bare numser og nu bare bryster? Det er simpelthen underligt, tænkte han forvirret. "Altså... uhm... du må gerne være med" sagde han, tydeligvis ret nervøs og ikke helt sikker på situationen.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 09:36
Hovedet vippede elegant til Sórins kommentar. Winchell vidste, at mange var glade for den. Der var jo noget at holde ved. Noget kød at elske. Men inden den buttede mand nåede at svare kentauren, havde en kvindestemme afbrudt dem. Begge af hankønsvæsener drejede deres hoveder. Stående var en kvinde kun tildækket om sit underliv - hvilket gjorde hendes overkrop bar. Winchell, der ikke var fremmed til nøgenhed, reagerede ikke. Især ikke som kentauren.
"Min fine bagdel for at være præcis. Kentauren her er fan af den." sagde Winchell kækt og legende, som han vrikkede med hofterne endnu siddende på de lune og fugtige fliser. Badehuse var næppe kun for at vaske kroppen.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 30.01.2021 10:32
Begge mænd havde indfundet sig i samme kar, omend at den ene så lidt mere utryg ud ved situationen end den anden gjorde, som nærmest ikke reagerede på den nøgenhed som befandt sig i badehuset - en mand som hvilede i sig selv. 
Samme reaktion fik hun fra ham, da hun indfandt sig i rummet med et smil på læberne, og det blottede bryst, der var nærmest ingen. Den anden mand virkede dog ikke til at være i samme rum med så megen nøgenhed ofte. "Det er ikke ofte at man træder ind i sådan en samtale, men min nysgerrighed er skabt" Og måske slet ikke fra mænd, det var ikke ofte at det køn stod og delte meninger om deres krop med hinanden. "Jeg skulle måske være kommet et par minutter tidligere?" Kom det endnu engang nysgerrigt fra hende. "Åh, jeg tænker ikke at jeg skal forstyrre jeres bad og det ser heller ikke ud til at der er mere plads i det lille kar - Jeg tænker at jeg tager et kar ved siden af jeres" Catherine sendte et smil, og gik hen til et kar som ikke stod med stor mellem rum med deres og lod hendes klæde falde til jorden og trådte op i det varme vand.

Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 11:27
Hvordan han var havnet i den her situation var Sórin stadig ikke helt sikker på. Det eneste han ville var at tage et bad og nu var han pludselig havnet med en buttet mand, der viste sin numse, og en kvinde der ikke ulejligede sig md at tildække sin overkrop. Han vidste ikke hvad han skulle svare Winchell, så han nikkede bare til mandens kommentar og forsøgte at finde en behagelig stilling i karret.

"Du forstyrrer skam ikke" svarede han kvinden og forsøgte sig med et venligt smil, selvom han stadig var lidt nervøs. Han kiggede lidt genert væk, da kvinden nu også smed underleden. God nok gik kentaurer ikke med særlig meget tøj, men han vidste at det var uhøfligt, at kigge på en nøgen kvinde på denne måde. "Du må undskylde jeg fylder det hele" Svarede han kvinden. Men han var nu glad for hun ikke var kommet hen i karret til dem. Hvis hun havde smidt håndklædet lige foran ham og mast sig ned i badekarret, så var han endnu mindre sikker på, hvordan han skulle have forholdt sig.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 11:34
Det rolige smil og afslappet ansigt var rettet op mod kvinden og hvilede direkte på hendes ansigt. Ikke andre dele af hans krop. Efter mange års erfaring var Winchell blevet meget god til at holde øjenkontakt, selv i de mest distraherende situationer. "Sig mig, vil du gerne se min flotte popo?" smågrinede Winchell. Sæbebaren kunne nemt tabes igen for at blotte bagsiden for kvinden, hvis hun gerne ville se mere end de nøgne hofter af hans.

At kvinden valgte at tage sit eget kar, var nok meget passende. Dog lod hun klædet falde stående, før hun trådte i. Det gav et kort øjeblik, hvor Winchell kunne se hendes nøgenhed og dermed hendes bagdel. Nu virkede det uretfærdigt, hun ikke havde set hans. "I det mindste er der ikke langt mellem os. Kentaurer må sgu gerne fylde herinde." Lige nu var Winchell den eneste, der ikke var helt nede i vandet. Det var endnu kun underbenene, der lod sig blive under vandet. Han kunne lige så godt udnytte tiden herinde frem for at skynde sig. Ingen hast.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 30.01.2021 12:05
Det var først da kentauren undskyldte over den manglede plads, at det egentligt gik op for Catherine at han faktisk var en kentaur, og at pladsen derfor var langt mindre, "Det er helt i orden, du behøver ikke at undskylde for det" et roligt smil blev sendt tilbage. Hun var sikker på at han var røget helt ud af sig selv, hvis hun havde sat sig i samme kar, han havde det vidst svært nok i forvejen med situationen.

"Jeg er sikker på at jeg får dette syn, når vi er færdig med badet og du stiger ud" Så stor var trangen heller ikke til at se hans bagdel, men hvis situationen opstod hvor han rejste sig op, var hun sikker på at begge ville se hvad de ønskede - også selvom hun lige havde vist det meste til de to herrer. 

Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 12:16
I et forsøg på at rette samtalen hen på noget andet end numser og nøgenhed, rettede han sin opmærksomhed mod kvinden, "Hvad hedder du?" spurgte han hende, men en venlig stemme og imødekommende smil. Det var et sikkert spørgsmål følte han, noget der ikke kunne gå helt galt. 
Han rettede igen lidt på stillingen i karret så han fandt en mere behagelig måde at ligge på. Vandet var faktisk dejligt varmt og han begyndte så småt at nyde den lune fornemmelse, og mærke hvordan kroppen slappede mere og mere af. Nu manglede der bare den sæbeblok som Winchell havde tabt på gulvet, men Sórin var bange for at på et lidt for intimt øjeblik med mandens bagdel, hvis han bad ham om at hente den til sig.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 12:32
"Jamen, så må jeg se at blive hel våd." sagde Winchell og fjernede klædet for at sætte sig ned i karret sammen med kentauren. På grund af den store hestekrop rørte den buttede mands ben da også mod kentaurens og omvendt. Ikke at Winchell hadet det. Tværtimod. Nærvær og fysisk kontakt var elskværdigt af manden. Han var jo skinsulten tit.
Og det var kun tydeligt, at kentauren prøvede at gøre samtalen mere sober og anstændig ved at spørge om navn. Han havde jo Winchell allerede. "Hvad med dig, kentaur? Bør jeg ikke vide, hvem jeg sidder i kar med?" Det højre øje blinkede til kentauren, som Winchell løftede sig en anelse, så armene kunne hvile mod kanten af fliserne. På den måde var huden til og med brystvorterne over vandet, dog glinsende af vandet.
Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 13:33
Selvom en del af Sórin havde regnet med det ville ske, så var han alligevel ubehageligt uforberdt da Winchell besluttede sig for at smide klædet og komme ned i vandet til ham. Selvom halvdelen af hans egen krop lignende menneskenes, så fandt han deres underkrop ... mærkelig. Den var behåret og nøgen de forkerte steder.
Hans hud sitrede nervøst da han mærkede den anden mands hud mod sin pels. Hvorfor lige mig, tænkte han opgivende, men han besluttede sig for at ligge de ubehagelige tanker til side. Måske det her faktisk var en normal menneske-kultur han bare ikke var vant til.
"Jeg hedder Sórin" svarede han kort og smilede til Wichell. Denne gang mindre anstrengt end før, selvom han stadig håbede at kvinden ville tage noget af Wichells opmærksomhed.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 30.01.2021 13:41
Catherine slog en lille latter op over manden i karret ved siden af. Det var befriende at møde en person som tog det hele så let, og at nøgenhed ikke var noget problem - for den sags skyld berøring eller nærvær. Hendes blik gled over på kentaueren, som han sendte hende et spørgsmål, "Catherine Hagerty er navnet" Svarede hun roligt og sendte et ærligt smil til ham, om han havde hørt kaptajnens navn, var nok ikke sikkert.

"Det er vel også derfor vi er her? For at blive våde og få stillet et behov" Det at få et bad var et helt normalt behov som skulle stilles. En hurtig opdagelse slog hende, da hun havde glemt egen sæbebar og dermed stod med et lettere problem, eftersom vandet i sig selv ikke var nok. Men lige nu var hun måske opslugt af samtalen og svaret på hvem kentaueren egentligt var. 

Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 13:49
//Jeg fik vist lige kludret i rækkefølgen, det må i undskylde :3
Tager lige et kort svar her, så burde der være styr på det ^^

Sórin smilede venligt til kvinden i badet ved siden af, imens han forsøgte at ignorere følelsen af Winchell så ... tæt på ham. "Hyggeligt at møde dig, Catherine" sagde han, "Som du nok har hørt, så er den fine herre ved siden af mig Winchell" sluttede han.
På trods af den meget uvante situation, forsøgte han at huske de gode manerer som hans familie havde lært ham. Man kommer altid længere med høflighed, plejede de at sige.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 14:38
Kentauren, Sorín, virkede utryg ved Winchells nærvær. Der måtte dne buttede mand skuffe ham. De kunne ikke være længere fra hinanden end sådan. Sådan var det, når man var i badehus og fyldte som en halv hest - hvilket Sorín jo gjorde.
"Det har du ret i, kære Catherine. Dog er jeg nysgerrig. Hvilket behov udover at blive ren vil du have stillet?" spurgte Winchell roligt og legende over mod kvinden i det andet kar. Dog måtte Sorín ikke klemmes. Derfor prikkede han blidt med sine tæer mod et af kentaurens ben. "Brug for hjælp til at vaske kroppen? Du har jo en god slat at gøre ren, makker." Den tidligere tabte sæbebar kunne snildt tages frem og lige skrubbe mod hesteryggen eller lignende, for hvis ikke Sorín var smidig, kunne denne blandt andet være vanskelig at rense, kunne Winchell tænke sig frem til.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8