Leda Ravn

Leda Ravn

Forfalsker og informationstyv

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 23.10.2020 13:21
Det var egentlig imponerende hvordan den familie blev ved med at dukke op i hendes gøren og laden. Første møde havde været for mange år siden, hvor hun gennem den bedste kvindelist fik tilegnet sig både handelsoplysninger og intime oplysninger om visse medlemmer i Cerberus slægten. Men henvendelsen kom stadig som en overraskelse, men ikke så stor som hvem der bar ønsket om hendes hjælp. Og med hjælp, mente Leda selvfølgelig arbejdskræft. Hun gjorde intet gratis, og posen med krystaller ramte også bordet kort efter mødets begyndelse som første betaling.
Find min søn
En mors kærlighed kunne blive hendes undergang. En udstødt dreng der havde ladet sit temperament løbe af med sig, og havde mærket konsekvenserne hårdere end hårdt. Nurh. Hun kunne næsten ikke være mere ligeglad.

Men krystallerne var gode, men oplysningerne få. Forventede hun virkelig at Leda skulle kunne finde en knægt efter syv år! Bare sådan ud af ingenting. Gravearbejdet var hårdt og hendes humør endnu værre som hun traskede ud af Dianthos hovedport en tidlig morgen og slog sig ned i en mindre landsby nogle stenkast derfra. Ventende, alt andet end tålmodigt på om hendes kontakter havde haft ret og den unge Abraham Cerberus var på vej til netop denne kro. Ellers måtte hun te sig til takke med den overraskende velsmagende øl kroværten var yderst stolt af, og sende dræberblik til omkringsiddende småbønder der fandt arene alt for spændende til at have en smule pli.
Abraham

Abraham

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Lorgath 23.10.2020 13:37
Han havde været her før. Et par få gange, men nok til at kroværten kendte ham. Ikke nok til, at han ikke fik kylet øl og mad i hovedet gratis, for deres handler var altid i kroværtens favør. Så da Abraham dukkede op igen denne spæde aften, var det som altid til åbne arme. Samtalen var meget ensrettet. Der blev handlet, kroværten rablede løs, men det var som om at han talte til en mur. Denne mur værende Abraham, der for det meste bare brummede som svar på tiltale. Snart var handlen gjort og kroværten fik overtalt den unge herre til at sætte sig ved bordet i hjørnet - Abrahams bord - hvorefter der blev dækket op til ham, god mad, øl, det hele. Han satte ret hurtigt tænderne i maden mens hans øjne scannede kroens gæster. Det gik kort. Herefter holdt han sig blot for sig selv.

Ølkruset blev ikke rørt en eneste gang, men han havde nok omtanke til at takke kroværten da denne også lagde en værelsesnøgle på bordet med ord om at værelset var gratis. Han ville helst gerne bare betale for det, men lige denne krovært havde altid insisteret. Der var bare ingen pointe i at diskutere det. At acceptere det med det samme gik hurtigere og så kunne han holde sig bedre for sig selv.
Leda Ravn

Leda Ravn

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 23.10.2020 14:24
Leda drejede langsomt de ovale øjne fra sin øl, hver gang nogen kom ind i kroen. Men det var først da en som passede på beskrivelsen hun havde fået tilegnet sig forskellige stedet trådte ind, at hendes blik var langsommere til at flytte sig. For hende var han stadig en ung knægt, men han var trods alt voksen. Han lignede sin storebror. Lige nu var hun dog ikke interesseret i hvor meget han lignede sin bror..
Kort ramte tanken hende om han overhovedet var interesseret i at komme i kontakt med sin familie igen - men det ragede helt ærligt ikke hende. Hun havde et job at udføre og det var hvad hun fik sine penge for.

Som kroværten var i gang med sin meget ensidige fortælling fik hun kort øjenkontakt med den nyankomne mand og himlede diskret med øjnene, før hun rettede fokus ned i sin øl.
Hun ventede til han havde fået tilegnet sig et bord og havde siddet noget tid, før hun skubbede sig væk fra baren og gik ned mod ham. Han så ikke spor interesseret ud i selskab, men det var hun mildest talt ligeglad med. Hun trak stolen ud og satte sig ned foran ham med et lukket udtryk "Abraham?"
Abraham

Abraham

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Lorgath 23.10.2020 15:09
Den korte øjenkontakt var, hvad den var: Kort. Abrahams lukkede kropssprog og ansigtsmimik talte næsten for sig selv. Ikke nok med at han gik i falmet, halvgammelt tøj, så virkede han virkelig som den største eneboer her til lands. Han havde ændret sig drastisk. Han var gået fra en smilende, glad ung knægt til en ung mand, der bare virkede alt for gammel af sind. Han blinkede kun kort som tegn på at han havde opfattet at den fremmede, arrede kvinde himlede med øjnene. Der var i det mindste nogen, der var enige med ham i, at kroværten sludrede lidt for meget. Men det var jo sådan set også det, han blev betalt for: At beværte, sælge øl og at snakke så mundtøjet til sidst begyndte at værke.

Men skønt Abraham havde håbet på at få noget tid for sig selv herinde, dukkede den samme kvinde pludselig op ved hans bord hvor hun satte sig, uinviteret. Det var Abraham godt nok blevet vant til. Men atr hun kendte hans navn? Det var han... Knap så vant til. Han kiggede langsomt op og mødte hendes blik, overraskende ligeglad med det voldsomme ar i hendes ansigt. Han havde selv mange af den slags, så de overraskede ham ikke rigtigt længere. "Hm.... Hvem spørger?" lød hans dybe, lettere trætte og rustne stemme.
Leda Ravn

Leda Ravn

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 23.10.2020 16:18
Nærmest en rar forandring at hans blik ikke fæstnede sig på hendes venstre kind med det samme, men derimod så langt mere ligeglad end ligeglad ud. Noget der frembragte et svagt morende fnys fra hende. ”En der er sent ud for at finde dig” svarede hun dovent og lænede sig tilbage i stolen med armene over kors.
Jeg bliver kaldt Ravn, hvis det gør det nemmere for dig at snakke” ikke at hun ligefrem kunne bruge en livshistorie til noget, men hvis hun skulle overbevise ham om at vende snuden hjem til sin gamle moder, måtte hun anstrenge sig lidt mere end bare at være komplet ligeglad. Hun kunne være gået tilbage og sagt til moren hvor han var, men han flyttede sig fanme hurtigere end en rotte jagtet af en sur bondekone!

Leda tog sit krus op til munden og kørte en slurk af øllet ned i svælget. ”Du er fanme svær at opspore. Sætter du aldrig røven fast i mere end en enkelt dag af gangen?” kom der en smule muggent fra hende, som hun satte benet over det andet og afventede om hans reaktion var lige så træt og ligegyldig som han lige i øjeblikket så ud.
Abraham

Abraham

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Lorgath 23.10.2020 17:07
Så sanrt kvinden åbnede munden igen, var Abraham oppe på dupperne. Nu var det ikke blot sparsom øjenkontakt. Han holdt øje med hver mindste bevægelse, satans paranoid.
"Ravn... Godt så," brummede han gnavent, før han tog en bid mad mere. I det mindste kunne han da få lov at æde lidt mere før det hele helt sikkert ville gå galt. Det gjorde det altid når nogen var sendt ud for at finde ham. Sådan havde det i hvert fald været sidst, og intet som kvinden sagde, beviste ham om noget som helst andet.

"Sidst nogen var sendt ud for at "finde" mig.." han lavede endda tegnene for ironi med fingrene som han sagde det. "Havde vedkommende en kontrakt på min død," han slap et dybt suk ud, godt træt af det hele. "Jeg sætter røven hvor det er mest belejligt at være. Langt væk fra alle andre, så jeg slipper for flere knivstik og mere ballade.." han var stadig lidt øm i ryggen fra sidste gang. Og heller ikke helt helet for skaden. Og nu så det ud til at runde to skulle til at begynde.
Leda Ravn

Leda Ravn

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 23.10.2020 17:19
Sur og tvær. Ja, hun kunne aldrig få en mission på at finde de søde og rare typer, nej nej! Så nemt måtte det jo aldrig være. Dovent fulgte hun hans bevægelser uden at gøre træk til at røre ham af nogen art. Hun var ikke nogen kriger, men derimod den som fik varerne leveret og fundet de informationer hun skulle have. Derefter måtte folk bare sejle sin egen sø.

Hun tog endnu en slurk af øllen som han begyndte at fortælle og havde et lille svagt og kort antræk til et skævt smil ved hans anførselstegn, men var hurtigt tilbage til det neutrale udtryk. ”Nej, hvor er du dog en stakkel uheldig knægt hva.” kom der alt andet end sympatisk fra hende. Han kunne ikke overgå hende i sørgelige historier og hvor hårdt livet var.
Jeg tvivler stærkt på at min kontakt ønsker dig død. For så havde hun ikke sendt mig” hun satte sit krus på bordet og lagde armene tilbage over kors som hun bare så på Abraham. ”Det er din mor
Abraham

Abraham

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Lorgath 23.10.2020 18:12
Det virkede heldigvis ikke til at der skulle ske en slåskamp endnu, så Abraham lænede sig tilbage i stolen, stadig kiggende på Ravn, holdende sig helt sikker på, at det hele stadig forholdt sig stille og roligt. Hendes nedværdigende ord fik ham til at hæve et øjenbryn, for ja, han kunne sgu sagtens se, at hun heller ikke havde haft det let. Men han forventede ingen sympati overhovedet, om det så var sarkastisk ment eller ej. "Det har intet at gøre med uheld," brummede han i en lav tone.

Han forventede dog slet ikke den drejning deres samtale pludselig tog. Han havde intet hørt fra sin familie i syv år og nu ville hans mor pludselig finde ham igen? Det tog en del for ham, ikke at blive edderspændt over det, hvilket også betød at der gik et gult skær hen over hans øjne. 
"Min mor...." han tog en dyb indånding og sukkede derefter tungt. "Sagde hun hvad hun ville med mig?" han kunne ikke forestille sig, at Ravn gad lytte en skid til hans historie med familien og ærligt talt, så gad han heller ikke spilde sin tid på at tale om det. Det hørte fortiden til. Og selv hvis familien ønskede ham tilbage, så kom det bare ikke til at ske. Han var en varulv nu, og at gå tilbage til Dianthos ville enten resultere i andres eller hans egen død.
Leda Ravn

Leda Ravn

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 23.10.2020 19:11
Det gule skær gik ikke forbi hende, men blev noteret som noget der garenteret var magisk. Man skulle aldrig undervurdere folks magiske evner. Hendes egne var heller ikke at spøge med, men det var ikke noget hun havde i sinde at fortælle ham det mindste om. Det ragede ikke ham det fjerneste.
"Finde dig" havde hun ikke allerede gjort det klart for ham? Eller også var han bare tungnem at have med at gøre.

"Hun savner dig, og jeg vil gætte på at hun fortryder at du blev udstødt på den måde, uden chance for at gøre det godt igen" hun trak på skulderne og drejede hovedet ganske let på skrå. "Noget af hende ønsker at vide om du er i live, har det godt, og om muligheden for at se dig" tilføjede hun med en rolig mine. Det tog dog virkelig lang tid at finde ham! Det var jo næsten lige før at den ældre dame var i risiko for at stille træskoene før sin søn, hvis han havde været ret meget mere besværlig at opspore.
Abraham

Abraham

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Lorgath 23.10.2020 20:10
Abraham følte sig ikke dum, det til trods for at det kunne synes at være sådan. "Det antog jeg. Det var ikke det, jeg mente med mit spørgsmål," mumlede han tørt mens han pillede rundt med sin træske. Al appetit havde forladt ham ved snakken omkring hans familie. Han fattede slet ikke hvorfor hans mor ønskede at se ham efter at hans praktisk talt var blevet kylet ud af døren med ordene om, aldrig nogensinde at vise sin skamfulde ansigt igen.

Jo mere hun sagde, jo mere havde Abraham mest af alt bare lyst til at forsvinde langt væk herfra. Han brød sig ikke om det, at hans mor pludselig havde besluttet sig for at savne ham. For han følte hverken at hun fortjente det eller at han selv fortjente det. Han havde gjort en forfærdelig handling, men det burde bare stadig ikke have været nok til, at han både skulle i fængsel, miste sit arbejde OG sin familie. Eller gjorde det? Der var så meget tvivl omkring det. Og han havde endda gået og grublet over det i syv, pisse-elendige år! "Jeg kan ikke tage tilbage dertil," han lagde armene over kors i en tilbagetrukken mine.
Leda Ravn

Leda Ravn

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 23.10.2020 20:18
På mange måder mindede hans opførsel hende om en teenager. Måden han pillede ved træsken og ikke længere rørte sin mad, men mere prikkede til den. Men selvfølgelig, måske var det også noget af en mundfuld at få smidt i ansigtet. Men burde han ikke bare været en lille smule glad for at hans mor ville se ham? Det plejede vel at være normal opførsel.

Leda tog en dyb indånding og så virkelig træt på ham. "Nej, det ville satme også være dumt, når resten af familien ikke har et problem med at sætte dit yndige fjæs på en stage" ej nu måtte han da for fanden tage sig sammen! Var det virkelig muligt at være på samme niveau af idioti som hans storebror? Hun havde anset det som værende næsten umuligt.
"Hun ville møde dig et andet sted." tilføjede hun alligevel, bare for at være sikker på at han ikke var tabt helt bag hestevognen, og blev trukket hen af grusvejen med ansigtet nedad.
Abraham

Abraham

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Lorgath 23.10.2020 20:31
Ravns trætte mine var noget der fik Abraham til at hæve et øjenbryn. Han vidste sgu da for helvede godt, at de ville myrde ham hvis han dukkede op. Men havde han fået noget alternativ? Nej! Han havde KUN fået at vide, at hans mor ønskede at se ham. Og han vidste ikke om hans mor havde nok omtanke til at mødes andetsteds. I hvert fald ikke før Ravn nævnte det for ham, stadig med den samme trætte mine. Han kørte træt en hånd gennem sit hår.

"Jeg antager at du ikke regnede med at jeg var klar over de her ting i forvejen? Jeg ved godt at min familie ønsker mig død. Jeg vidste ikke at min mor var udspekuleret nok til at ville mødes et andet sted. Desuden er det ikke min familie, jeg er bekymret for i det henseende," det krævede en del for ham, ikke at sige et bandeord eller to. Han var ekstremt tilbageholden, hvilket også betød at hans tale lød tøvende, hvor han egentlig burde have lydt frustreret. "Er det et mødested du er informeret om, eller er du kun hyret til at finde mig?" 
Leda Ravn

Leda Ravn

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 23.10.2020 23:39
Krystallerne havde været gode, hvilket havde været med til at hun havde taget jobbet. Normalvis gjorde hun sig ikke i at snakke med de personer hun skulle finde, for oftest var det noget mere ømfindigt og mere folk, nogle andre ønskede at likvidere eller kidnappe. Men det var ikke sagen med Abraham og hendes sociale skills blev virkelig sat på prøve.

"Ønsker dig død er måske at overdrive lidt. De vil bare ikke se dig" svarede hun med et træk i skulderen. "Undtagen din mor" mødre var åbenbart universelt interesserede i at se deres børn, næsten stort set ligemeget hvad de havde gjort. Han talte underligt. Som om han egentlig ikke helt ville komme ud med ordene for hurtigt og virkelig tænkte over hvad han sagde. Underligt.
"Jeg er egentlig kun hyret til at finde dig, men hun nævnte et par muligheder" gad vide om han var interesseret i at betale for de oplysninger? Eller skulle hun virkelig til at gå tilbage til moderen, aftale noget og så tilbage og finde ham igen. Alt for besværligt.
Abraham

Abraham

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Lorgath 24.10.2020 00:18
Abraham kunne udmærket huske hvad hans far havde sagt dengang, så han var fuldt overbevist om at han enten ville få sit livs lag tæsk eller ende død i en rendesten hvis han kom tilbage. Måske vidste Ravn noget andet, men Abraham var svær at overbevise. Han brummede, som tegn på at han godt havde hørt hende, men ikke rigtig havde noget at sige til det. Han sad, eftertænksom, efter Ravn havde nævnt at hans mor havde nævnt nogle muligheder. Han kunne godt se grunden til at Ravn tøvede. Hun var kun hyret til at finde ham, intet andet.

Han stak en hånd ned i lommen på sine bukser og trak en læderpose op der var overraskende fuld af krystaller. Han havde jo handlet sig frem til ting og ikke rigtig brugt dem til særlig meget. Og han kunne altid skaffe til mere. For ham var penge ikke særlig meget, så at give dem alle til Ravn var lidt en bagatel for ham. "Jeg får bare flere folk til at lede efter mig hvis ikke jeg mødes med hende. Så.. Er de krystaller nok til at du vil lede mig til hende?" 
Leda Ravn

Leda Ravn

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 24.10.2020 17:48
Leda havde forventet at hun skulle sælge sin sag for at få nogle krystaller ud af ham. Men det var et rart skift at han var så samarbejdsvillig og begyndte at finde nogen frem. Hun tvivlede på at han var helt modstander af at møde sin mor, hvis han var så villig til at finde krystallerne frem. Han havde nok savnet hende.
Den rute skulle hendes tanker ikke ned af! De blev blokeret med det samme, som hun henlå sine tanker i tåge og ikke tænkte på andet end situationen foran sig.

Ganske fin logik han lagde for døren. ”De rækker” hun havde ikke regnet med at få så meget ud af ham, men det skulle han ikke se. Ingen grund til at give sig selv væk. Hun tog posen til sig, men henlagde sig ikke til at være så grådig og nedværdigende at tælle dem. Det passede.
Hun nævnte Medanien, når hun alligevel skulle rejse hen for at se din søster i Fredskilde. Der er en mindre landsby inden da. Flække mere, men stadig ganske fint holdt på vejen.” forklarede hun tilbagelænet. Hun skulle sende en due for at meddele den kære moder at det blev der. Nu det passede med besøget hos søsteren.
Abraham

Abraham

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Lorgath 18.11.2020 23:34
Abraham lænede sig også tilbage da Ravn tog posen med krystaller til sig med ord om at de rakte. Han sad egentlig forholdsvist stille, taget i betragtning af den stigende følelse af rastløshed steg i ham. Han var bare generelt en stille, rolig mand, når ikke hans temperament blev alt for hårdt testet. Han så på hende som hun forklarede hvor stedet var. Det var ikke en flække han havde besøgt før, overraskende nok med hvordan han vandrede rundt over alt taget i betragtning. Det ville nok kræve et kort for at han skulle kunne finde derhen og selv da var det en flække. Det var derfor slet ikke sikkert at den ville være på et kort.

"Jeg har besøgt Fredskilde før, for en del år siden, men ikke den lille flække. Er det et sted du er villig til at lede mig hen til?" spurgte han, stadig i sin rolig, baritone stemme. 
Leda Ravn

Leda Ravn

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 20.11.2020 00:03
Leda skar en let grimasse som hun tænkte over hans ord. Så snart posen med krystaller var forsvundet ned i gemmerne, sad hun tilbagelænet igen og armene genfandt deres vante position over kors. Gad hun virkelig at føre ham derhen? Hun havde ikke en skid at lave i Fredskilde, men hun øjnede også en mulighed.
Abraham havde næppe flere krystaller at fodre hende med. Han virkede ærlig talt ret snusket og fattig. Ikke spor tiltalende for hende. Men hans familie og især hans kære moder der savnede hendes lille dreng. Hun måtte da være nem at ryste lidt godter ud af!

Det kan arrangeres. Men det bliver ikke nogen hyggelig søndagstur med kaffe og kage på vejen. Jeg fragter dig hurtigt frem og så er jeg skredet så snart jeg har afleveret dig til din mor” svarede hun efter lidt gennemtænkning. Det var hendes krav og så måtte han tage dem eller selv prøve at finde frem. Hun håbede ved gud også at han havde en eller anden form for ridedyr, for hun nægtede at gå sine støvler i smadder af støvede landeveje! Så måtte han gå sig selv i smadder ved siden af mens hun sad og stirrede tomt ud i luften på en krække.
Abraham

Abraham

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Lorgath 01.12.2020 19:15
Abraham kunne faktisk ikke helt lade være med at trække en anelse på smilebåndet over hvor morsom Ravn var da hun sagde at han ikke skulle forvente en søndagstur med kaffe og kage. Hvad regnede hun ham overhovedet for? Han var langt fra hvad han havde været dengang. Han var en overlever nu og var ganske vant til rejser i stilhed og trælshed.

"Det var nu heller ikke fordi jeg forventede at der stor en guld-dækket karet uden for med en flamboyant lille kusk på sædet. Nej.." jokede han sarkastisk igen. "Det er fint på den måde. Under normale omstændigheder rejser jeg bedst alene alligevel. Er du til hest eller til fods?" spurgte han, hans udstråling lidt mere let og lidt mindre dyster.
Leda Ravn

Leda Ravn

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 02.12.2020 20:45
Oh ved alle guder. Som kommentaren forlod ham, godt dryppende af sarkasme himlede hun tydeligt med øjnene og lukkede et langt suk ud.  ”Ej virkelig” svarede hun knastørt tilbage og løftede et øjenbryn af ham, om end der ikke var et fjendsk glimt i hendes øjne mere. Leda var overbevidst om at hun ville brække sig hvis der holdte sådan en karet og især hvis der var en lille kusk med alt for meget energi der ville servicere. Nej, det var bare. Nej.

Hest. Jeg foretrækker at rejse hurtigt” svarede hun tilbage, også indikerende, at hun ikke brød sig synderligt om tanken om at skulle gå nogen steder. Det kom så virkelig heller aldrig til at ske, men tanken om at skulle have hesten til at gå ved siden af mens hun skulle vente på ham. Det gav hende næsten ticks i øjet bare at tænke det. ”Du har en hest, ikk?” det ville ikke overraske hende hvis svaret var nej. Hun ville blive træt, men ikke overrasket.
Abraham

Abraham

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Lorgath 04.12.2020 10:14
Abraham kunne se fjendtligheden langsomt forsvinde, erstattet af en nærmest forventet reaktion på hans sarkastiske, døde humor. "Virkelig.." mumlede han i et sagte toneleje. Et let suk forlod ham da Ravn nævnte at hun foretrak at rejse til hest. Så måtte han jo låne én, der var ikke meget andet for.
"Ligner jeg typen der rejser til hest?" spurgte han, dog i en rolig tone. Han gav hende godt med krudt mod ham, for det var et spørgsmål der var nemt at besvare med fæle ord. Men det var sandheden.

"Jeg ejer ikke en hest. Men jeg kan godt anskaffe én til rejsen," Abraham kiggede indgående på Ravn, for at se hvordan hun helt præcis reagerede på dette. Det ville give ham lidt mere indblik i hvordan deres tur til Fredskilde ville blive. Ikke at han ville brokke sig hvis hun ikke var interesseret i at hyggesnakke, for det var han oftest set heller ikke rigtig.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 7