Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Leder for Proteaus' rubinske afdeling

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 10.10.2020 21:05
"Slip ham." 
Rhaya stod med let spredte ben og sin stav i klar angrebsposition omtrent halvvejs nede af sidegaden et par meter fra hvor to kvinder og en mand var ved at overmande en ung dreng. Hun så på ingen måde truende ud. Alt fra hendes manglende højde til den slanke figur sagde mig-kan-I-godt-banke, men noget i hendes stålsatte, mørke øjne, fik alligevel en af dem til at lægge hovedet på skrå. 
"Sagde hun lige vi skulle slippe knægten?" spurgte den ene og mente tydeligvis ikke, at Rhaya skulle tales til som om hun var en aktiv del af samtalen. "En ørkenelver?" Ah, derfor. Altid derfor. 
"Sig mig, er du kommet væk fra et af Vargas' bur eller er ham her også sluppet væk derfra og du er sendt ud for at hente ham hjem?" istemte en anden. 
"Det kan vi godt sige, hvis I bare slipper ham og skrider," bed Rhaya igen og sank lidt dybere ned i knæene. 
"Jamen så ser det da ud til vi kan blive betalt for to gode slaver i dag. Hvad siger I, kan vi ikke finde en køber til sådan en flot ørkenelver? Hun er hel og alt muligt." De lo som om ordene var andet end slam og kamelmøg.
Det fik Rhayas temperament til at koge over. Normalt ville hun aldrig slå først, men fik de her folk det første slag, ville hun øjensynligt tabe kampen, ikke redde knægten og ende som slave - igen. Hun sprang mod den første og den bedste og fik et slag ind på kvindens kraveben, før  hun kunne nå at trække sin kniv. Med en kraftanstrengelse spredte Rhaya sin magnetiske aura ud og rev kniven ud af hånden på hende, inden hun nåede at hæve den. Hun måtte takke Chance senere, for kniven fløj fra den ene kvindes hånd og direkte ned i den andens lår. Engang når hun havde rigtig styr på den her evne, kunne hun blive rigtig sej, nåede hun at tænke, inden hun selv fik et knæ i ryggen og måtte minde sig selv om at fokus var det vigtigste lige nu. 
Renny Calil Gandir

Renny Calil Gandir

Spion for Lyset

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 177 cm

Granny 10.10.2020 22:32
Renny ville – naturligvis – aldrig indrømme det, men sandheden var, at hun var faret vild i de ukendte gader. Det var også ultimativt det, der havde ført hende i retning af den kamp, der var i gang med at udspille sig. Det var spiontræningen og hendes tid i hæren der dernæst sikrede, at hun forblev, hvor hun var men også forårsagede, at hun – i nogen grad og ganske instinktivt – forstod, hvad der skete.

Og hvem, der behøvede en hjælpende hånd…

Den storbarmede og bredhoftede kvinde listede lydløst tættere på i samme øjeblik, at den ene af kvinderne satte en behændigt knæ i ryggen på ørkenelverhunnen. Hendes krop reagerede af sig selv, som begge af hendes hænder greb om kvindens arme og samtidig satte en fod i ryggen på hende – noget Renny ville glæde sig over mange timer senere. Hendes sjæl var vist ikke splintret til tusinde stykker, som hun ellers havde frygtet…

Der lød et ’pop-pop’ i det, at begge af den fremmedes skuldre sprang ud af deres tilknytning til den øvrige krop, og dernæst et smertehyl af kraftfulde dimensioner. Renny stak dernæst en hånd i vejret og vinkede de øvrige an.
Jeg kom lige forbi – du der!”, sagde hun muntert, henvendt til Rhaya. ”Jeg går ud fra, at du skal have en hånd?
Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 10.10.2020 23:02
Det var rimelig overraskende sådan at få hjælp til en slåskamp i Balzera af nogen, der faktisk havde pænt og rent tøj på... Og hvis hudfarve i øvrigt lå tættere på sne. 
"Ehm, jo, det..." Sætningen kostede hende en knytnæve i ansigtet, og en næse, der straks begyndte at buldre med smerte. Hendes overlæbe blev varm med blod og hun snerrede af manden, der blot gav et vredt grin tilbage. 
Han trak et krumt sværd, der havde set bedre dage og vist bedre kunne bruges som sav end kødhakke, men da han svingede det mod Rhaya, stoppede det i luften en halv meter fra hendes krop. Momentummet, det var blevet svunget med, ramte dog den lille ørkenelver så hårdt i siden, at hun blev kastet tre meter hen og rullede en tur i støvet, før hun landede lige bag den hjælpende kvinde. 

"Smut!" sagde hun til knægten, der var sunket forskræmt ned mellem noget skrald i gaden. "Spørg efter Arama i Tyrestræde."
Knægten nikkede og stak af. Rhaya anede ikke, om han ville gøre, som hun havde sagt, eller bare forsvinde ud i sandet og blive taget af de næste  forbipasserende, der syntes de kunne tjene nogle penge på et hjemløst halvdyr. Hun havde set den hale, han havde prøvet at gemme i det lasede tøj og vidste, det var derfor, de var gået efter ham. Stakkels dreng. 

Staven lå på jorden mellem manden og hjælperen, og nu fik Rhaya tid til at se nærmere på, hvad hun havde gjort. Kvinden lå forvredet på jorden med arme, der ikke rigtigt fungerede. Hun prøvede at trække sig væk fra kampen, så Rhaya smed hende ud af ligningen og fokuserede på de to andre. Den anden kvinde havde fået hevet den vildfarne kniv ud af låret og kastede den nu mod kvinden, der var kommet Rhaya til hjælp. Uden en lyd sprang Rhaya på benene igen og stillede sig ind foran hende som for at tage kniven for hende. Den ramte hendes barriere og faldt til jorden til stor irritation for deres angribere. 
"Skrid med jer," sagde hun med blodsnøvlet stemme, mens hun pegede på deres stadig klynkende ven. "I har tydeligvis ikke mere at være her for!"
Renny Calil Gandir

Renny Calil Gandir

Spion for Lyset

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 177 cm

Granny 13.10.2020 21:16
Renny stak smilende en spinkel tommelfinger i vejret. ”Den er modtaget!”, nåede hun at råbe før, at ørkenelverhunnen fløj igennem luften.
Derefter fik Renny dog travlt; så travlt at hun dog ikke nåede, at gøre meget andet end at skære en grimasse – det måtte ved Zaladin have gjort ondt! – og dernæst sætte i løb mod den næste bølle.

Aldrig havde hun overvejet, at hendes nye allierede skulle springe imellem hende selv og en kniv. Det var ganske enkelt så langt fra hendes forestillingsevne, at Renny åbnede munden for at råbe ”NEJ!” men aldrig kom dertil, fordi kvinden fik afværget dens syl-lignende spids med – magi? Hun var ikke sikker, men fandt hastigt vej forbi hende og placerede sig ved hendes side, parat til hvad end de andre måtte beslutte sig for.

Tak”, mumlede hun, med forhåbning om at den anden ville høre hendes ord. I sekundet efter lød der dog et brøl: ”Det tror jeg sgu ikke! Den næse healer jo og så bliver du køn igen!
Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 13.10.2020 22:39
Rhaya hvæsede ad bøllens ord, og lod sig kort støtte til sin hjælpers - og i nogen grad redningsmands - skulder. Så kom hun i tanker om sit magnetiske felt og skyndte sig at trække sig ud af rækkevidde fra hende. Sæt nu hun havde smykker i ørerne, der ikke var af guld eller sølv? Så ville hendes felt rive dem ud af den fine, lyse hud. Hun vidste selv præcis hvor ondt dét gjorde. 
Hun kantede sig frem mod angriberen og greb efter sin stav, men han trådte på den og grinede ned til hende, som hun blev nødt til at trække sig tilbage igen. Hun så sig om i gyden efter noget at angribe med. 

"Nogen idéer?" spurgte hun sin med-kæmpende dame, der... Virkelig ikke lignede en dame, der bare sådan lige hoppede ind i et tilfældigt gadeslagsmål. 
Ved siden af hende stønnede kvinden, som damen havde smadret skuldrene på, og Rhaya bøjede sig ned og trak en sabel op fra hendes bælte. Idet hun fik fat om skæftet, susede den dog ud ad hendes greb. Pis osse. Hun skulle have vendt feltet først, men hendes hoved gjorde ondt og det var hårdt at trække vejret gennem næsen. Koncentration var en mangelvare lige nu. Hun kantede sig så tæt på damen, hun turde.
"Vi kunne bare løbe. Normalt ville jeg løbe nu..." hviskede hun og trippede lidt. Hun ville virkelig gerne have sin stav med. 
Renny Calil Gandir

Renny Calil Gandir

Spion for Lyset

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 177 cm

Granny 16.10.2020 20:26
Renny så næsten eftertænksom ud, som hendes mørkebrune øjne gled henover de resterende to fjender. Om hun havde nogle idéer? Næppe. Renny var notorisk kendt for aldrig at have den fjerneste idé om, hvad hun i grunden fortog sig, hvormed hun heller ikke havde nogen forventning til sig selv om, at det øjeblik skulle være anderledes. Alt hun vidste var, at kvinden ved hendes side ville have sin stav tilbage, hvormed at det blev hendes eneste egentlige mål.

Ikke tale om! Vi har dem!”, svarede Renny optimistisk, hvorefter hun endnu engang smed sin tommelfinger i vejret. Det var dog ikke gået hendes næse forbi, at den andens… nuvel, ikke fungerede optimalt og at bevægelserne var stive af udmattelse. Det var dog følelsen af uretfærdighed og forurettelse, der fik Renny til at nikke opfordrende mod de to slyngler og dernæst sætte i løb mod dem.

Hvor intet vover, intet vinder - og hvor der er vilje, er der vej!”, råbte hun, hvorefter hun satte af fra jorden og sprang på manden.
Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 17.10.2020 19:35
Hvad end kvinden gjorde, virkede det. Manden trak sig tilbage og for en stund var han opslugt af hendes figur. Der kunne høres et overrasket udbrud fra ham, og selvom han havde været truende med sit våben, kunne han tydeligvis ikke følge igennem med det over for en så storbarmet kvinde. Rhaya noterede sig mentalt, at hun måske burde gå i mere nedringet tøj simpelthen bare for at distrahere idioter som ham, mens hun gled henad jorden og fik sin stav tilbage i hænderne.

Kvinden var kommet frem mod hende, og lignede en der ville sørge for, at Rhaya ikke faldt hendes ven i ryggen. Rhaya førte staven op fra jorden i en glidende bevægelse og trådte frem med foden. Ingen lyd kom fra hendes repositionering, og kvindens instinkter reagerede derfor ikke hurtigt nok. Staven ramte hende under hagen og sendte hende vaklende tilbage, inden det næste slag ramte hende i maven og knækkede et eller andet. 
Rhaya skar en grimasse. Kunne damen ikke bare besvime nu, så hun ikke behøvede gøre mere skade?
Ud af øjenkrogen så hun noget glimte. 
"Pas på!" råbte hun. "Han har en kniv i bæltet!"
Renny Calil Gandir

Renny Calil Gandir

Spion for Lyset

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 177 cm

Granny 17.10.2020 20:53
Renny sendte manden et bredt og vindende smil, forinden at hendes knæ kolliderede med hans skridt. Brølet, der fulgte, var et øredøvende et af slagsen men den storbarmede kvinde var ganske enkelt for optaget af, at snurre rundt som en ballerina og plante hendes læderforstærkede hæl mod hans daggamle skægstubbe, til at bemærke smertehylet.

Der lød et – ganske tilfredsstillende, skulle Renny selv sige det og det skulle hun jo, når der ikke var andre til det – knas fra den brækkede kæbe og dernæst en snerrende lyd fra struben, som manden betragtede hende med et lige dele svømmende og rasende blik. Renny hørte kun ørkenelverens tilråb, men blinkede blot kækt til manden forinden, at hun, med støvlespidsen mod den sveddækkede pande, skubbede ham ned at ligge. Dernæst drejede hun rundt på hælen og i tide til at tage tre lange skridt, snurre rundt som lavede hun aldrig andet og også sparke kvinden ind i de bevidstløses rige. 

Slet ikke ringe – slet, slet ikke!”, udbrød hun forpustet, hvorefter hun klappede tre gange i sine hænder og skridtede henover kvindens livløse krop. ”Hva’, giver du ikke en øl?
Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 17.10.2020 21:10
Knasene og lyden af brudte knogler, fik det til at vende sig i Rhayas mave, men hun kunne ikke se sig fri for at være glad for at kvinden gjorde det af med den sidste modstander. Rhaya støttede sig tungt til staven og stønnede, idet hun tørrede blod af næse og mund. Hun prikkede lidt på den, og selvom den var øm, føltes den i det mindste ikke brækket. 
"Eh, det kan jeg da godt... Hov, vent, lad være med at komme for tæt på!" Rhaya skiftede vægten fra den ene fod til den anden med hånden fremstrakt i advarsel. "Jeg har magnetisk magi - har du smykker på dig, der ikke er sølv eller guld, river jeg det fra dig! Giv mig et øjeblik, jeg skal lige have styr på det."

Hun kunne mærke auraen vibrere i luften omkring sig. Andre havde fortalt hende, at de ikke mærkede noget, medmindre de holdt metaller i nærheden, men hun kunne. Måske var det bare den stødte chakrabrug, hun følte. Praktisk, når hun engang lærte at være opmærksom på det. 
Hun lukkede øjnene og trak vejret dybt. Med hver vejrtrækning trak feltet sig ind mod hendes krop igen, hvor den til sidst lagde sig lige uden på hendes hud så tæt, hun overhovedet kunne. At slukke helt for den, havde hun stadig ikke lært. 
"Så," sagde hun og smilede til kvinden. "Den er ikke væk, men mindre. Lige over min hud," Hun strakte hånden frem til hilsen. "Jeg hedder Rhaya. Tak fordi du kom os til hjælp. Det sker sjældent."
Renny Calil Gandir

Renny Calil Gandir

Spion for Lyset

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 177 cm

Granny 18.10.2020 20:56
Renny stoppede brat op med en støvlebeklædt fod hævet over jorden. Magnetisk magi? Hendes slanke øjenbryn krøllede sig sammen i midten af hendes pande i forundring, men ligeså hurtigt som det var kommet, ligeså hurtigt forsvandt det også. Hvorfor i grunden blive overrasket?

Tak for advarslen! Jeg – har jeg smykker på mig?”, udbrød Renny derefter, i det at de mørkebrune øjne gled ned af hendes skikkelse, iklædt alt for stort og maskulint tøj. Hun havde ringe på, mindede hun sig selv om, halskæder og øreringe – men hvilket materiale var de blevet spundet fra? Renny kunne ikke svare på det. Havde hun nogensinde haft interesse for det før?

Renny lyste op i et bredt smil, hvorefter hun aflagde den resterende afstand og affærdigede Rhayas tak med en håndbevægelse. ”Mit navn er Renny. Jeg var soldat for Lyset engang, såeh… der er ikke det, jeg ikke har set. Heller ikke her”, forklarede hun med et skuldertræk, hvorefter hun skævede til de tre slavehandlere. ”Jeg er glad for, at jeg kom forbi. Men skal jeg være helt ærlig, så vadede jeg totalt uvidende ind i alt det her – jeg er nemlig faret vild! Jeg er faktisk på ferie!” 
Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 18.10.2020 21:45
Rennys ligefremhed var så forfriskende, at Rhaya helt glemte, hun havde slået næsen for en stund. At hun oprigtigt var glad for at have hjulpet, hjalp også en hel del på humøret. Normalt var de hjælpere, hun samlede op ikke meget værd bagefter og ville bare gerne hjem. Renny derimod var sluppet uden en skramme - hun var en særdeles standhaftig og ressourcestærk kvinde så det ud til. Tidligere soldat af Lyset forklarede en del.
"Jamen, Renny, så synes jeg vi skal gå ned på Sandstenen," svarede Rhaya og kastede med hovedet mod den travle hovedgade og begyndte at gå. 
Da de nåede derud havde hun klikket sine stave fra hinanden på midten og sat dem fast i deres hylstre ved hver støvle. Træet flugtede med hendes ben og faldt i et med hendes hud og støvlernes læder.
"Herned og til højre," sagde hun og pegede på en gade lidt længere væk. En kvinde tabte sit nyindkøbte skrin med et hvin, da de passerede lidt for tæt på forbi, og Rhaya skyndte sig at tage et ekstra skridt væk, inden hun også fik skubbet til hendes smykker. Nogle gange ærgrede hun sig over ikke at have gemt den magineutraliserende halskæde fra Vargas - det ville blive lettere at tage sådan en gåtur i gadebilledet, men også at skulle høre på sin egen vejrtrækning og fodtrin - puh det ville hun ikke gide. "Nu sagde du faret vild  -  hvor var du på vej hen?"
Renny Calil Gandir

Renny Calil Gandir

Spion for Lyset

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 177 cm

Granny 20.10.2020 20:26
Renny nikkede. ”På vej hjem. Jeg har lejet en lille lejlighed”, forklarede hun, som var det ganske naturligt. Det var det skam også for Renny, hvis opvækst bar præg af en hvis rigdom, hvilket bragte flere muligheder med sig end hos så mange øvrige. Renny var skam heller ikke blind overfor netop det faktum – at undskylde for det ændrede dog ikke privilegiets natur.

I det at de stoppede op ude foran kroen, skævede Renny til kvinden. ”Burde vi egentlig ikke få nogen til at se på din næse? Den er stadig ret sød, men – ” Renny lod de næstfølgende ord hænge i luften mellem dem, hendes mørkebrune let spillende af morskab. ”Det må altså stadig gøre forbandet ondt –

Renny bed mærke i det, der hændte og foruden at være i stand til, at ligge sin overraskelse fra sig, fandt hendes øjne tilbage til Rhaya. ”Din evne er passiv?” 
Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 21.10.2020 19:17
"Det er mere at jeg ikke ved, hvordan jeg slår den fra endnu," sagde hun og trak på skuldrene. "Jeg har kun haft den et års tid."
Det år havde desværre ikke kun bestået af træning, og egentlig var det nok snart tættere på halvandet. Det var kun de sidste par måneder, hun rigtig havde haft tid til at øve sig koncentreret, men hvor ville hun dog bare gerne kunne slå den fra. Bare engang imellem. 

"Det gør lidt ondt ja, men jeg har prøvet værre," Med tankerne om magien og smerte, kløede hun sig ubevidst på arret i skulderen. Arret, der var formet efter hendes egne tidligere henna-mønstre. "Det er fint nok, jeg får nogen til at se på den i aften. Der er sikkert en helbreder på kroen, men de er dyrere end øl, og jeg har kun live rav nok til et enkelt krus til os begge, fordi jeg ..." Hun stoppede sig selv fra at sige mere. Det plejede ikke at være en god idé at fortælle folk, at man levede af at hapse punge ud af andres lommer. Især ikke når ens nye næsten-ven var tidligere soldat for Lyset. De plejede at havde æreskodekset ret højt oppe. 
"Men jeg burde nok få vasket mig inden vi går derind - ellers tror de bare vi er ude på ballade," fortsatte hun derfor hurtigt for ikke at lede opmærksomheden hen på, hvad hun nær havde sagt. "Vent-- Sagde du min blodige næse var sød?"
Renny Calil Gandir

Renny Calil Gandir

Spion for Lyset

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 177 cm

Granny 21.10.2020 20:47
Renny grinede og nikkede dernæst bekræftende. ”Ja da. Den er ret sød –”, faldt svaret prompte, hvorefter den mørkhårede kvinde blinkede kækt til den anden. ”Ligesom dine ører og øjne – også ret søde.” Dernæst aflagde Renny afstanden til døren, hvorpå håndtaget hun lagde en spinkel og hvid hånd. Med et bredt smil om munden og et gnistrende blik, tilføjede hun dernæst: ”Jeg giver. Få du vasket dig og så ses vi indenfor.

Renny åbnede døren og trådte ind, og som hængslerne knirkede faretruende, vendte samtlige blikke sig mod hende. Hun lod dem tage hendes skikkelse ind, indtil de ikke længere fandt hende interessant, hvorefter hun satte i en frisk skridt op til baren. Renny bestilte to krus øl og lidt mundgodt. Imens hun afventede bestillingen, så hun sig rundt efter et bord – et hjørnebord, skulle hun være heldig…
Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 21.10.2020 22:12
Rhaya stod lidt paf tilbage udenfor. Sød? Var hendes ansigt... sødt? Det var alligevel længe siden hun havde hørt sådan noget, uden at det betød, en eller anden klam idiot havde tænkt sig at prøve sælge hende som slave - igen.
Det tog lidt tid at ryste sig fri af forvirringen, men så fandt hun frem til kroens vandpumpe omme bagved og sneg sig til en hurtig vask mellem opvaskedrengens ture ud med sin balje. 

Kort efter trådte hun ind i krostuen efter at have taget en dyb indånding og hanket op i sig selv. Med faste skridt og et tydeligt mål, fandt hun Renny i et hjørne og gik derhen. Så man ud som om man havde et formål, ville de fleste antage, at man som ørkenelver var nogens slave, og det var bedre end at blive taget for at være frit tilgængeligt, værdigfuldt kød at sælge. 
Hun tog plads foran Renny og masserede Næsen lidt. Det var ikke alt for slemt og ikke noget, øllen ikke ville dulme. Han havde ramt lidt skævt, så noget af hævelsen lå på hendes ene kind, og huden var allerede begyndt at blive rødlilla der. 
"Så, du er nordfra, Renny - siden du kommer hertil for ferie?" spurgte Rhaya og tog imod det ene krus.
Renny Calil Gandir

Renny Calil Gandir

Spion for Lyset

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 177 cm

Granny 23.10.2020 11:25
Renny tog en veltrængt tår af den friske øl og nikkede dernæst. ”Hovedstaden”, bekræftede hun, velvidende at hun for andres øjne ikke hørte til noget andet sted end der. Hun var trods alt unægtelig menneske uden nordmændenes genetik – eller noget andet væsen for den sags skyld. ”Og byen her er en af mine stop på vej hjem igen.” Renny havde ikke i sinde at forklare sig yderligere, for det var en længere – og væsentlig mere privat – historie. Desuden var det rart, at Rhaya ikke kendte til hende eller det, hun havde gennemgået. Det var som at starte på en frisk.

Redder du tit uskyldige fra slave-indsamlere?”, spurgte Renny, både af oprigtig nysgerrighed men også for at smide bolden tilbage på ørkenelverens banehalvdel. ”Eller er det mere en fritids-ting?
Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 23.10.2020 20:08
Hovedstaden.
Hernede anså de fleste egentlig Balzera for at være hovedstaden. Hernede var byen omdrejningspunkt for alting, og sagde nogen, at Dianthos var vigtigere end Balzera, ville de utvivlsomt blive mødt af hånlige fnys eller latter. 
"Det er... Det er vel lidt mit arbejde, kan man sige?" svarede hun lidt usikkert - i det mindste havde Renny ikke samme holdning til slavehandel som de fleste hernede, for så var hun aldrig trådt til - men Rhaya var stadig på vagt over for folk, der måske overhørte samtalen. Hendes tid som slave havde ikke gjort hende mindre vagtsom. Nogen ville nok kalde hende grænsende til paranoid i øjeblikket. "Jeg kører et lille sted for folk, der har brug for en vej tilbage ind i samfundet. Dem der er lidt for langt nede til selv at komme op."
Det var stadig ved at vokse, og med det voksede Rhayas stolthed også over, hvad hun havde fået opbygget med Evlyns og Dominos hjælp. Hun gjorde rent faktisk en forskel nu, og den dreng, Renny havde hjulpet hende med at forsvare, ville få en chance for at skabe sig sit eget liv. 
Renny Calil Gandir

Renny Calil Gandir

Spion for Lyset

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 177 cm

Granny 25.10.2020 22:41
Rennys smil fortog sig langsomt og blev, des mere Rhaya fortalte, erstattet af ét der var varmere og mere oprigtig i sin karakter. Alt det teatralske – den iscenesatte optimisme og kække facon – svandt ligeledes ind og hvad der dernæst endte med at sidde overfor ørkenelveren, var en ung kvinde med mørke øjne af noget, der for andre måtte afsløre, at hun om nogen forstod, hvad det ville sige at være så langt nede, at vejen op syntes uklar.

Jeg forestiller mig, at det tager lige så meget som det giver”, svarede Renny, hvorefter hun trak lidt på den ene skulder. Omsider hev hun sit blik til sig og så ned i den fortyndede øl, næsten eftertænksomt. ”Men hvordan fungerer det så? Er det ofre af slavehandlen hernede?” 
Rhaya Fay'Sarr

Rhaya Fay'Sarr

Kaotisk God

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 185 år

Højde / 157 cm

Alianne_ 27.10.2020 20:22
"Som regel," svarede Rhaya og nuppede en drue, der lå på fadet med småretter af mad. "Men det kan også være gadebørn som han vi så i dag. Nu var det sidste udkald her, men nogle gange finder vi dem i en gyde, halvt banket ihjel."
Hun løftede blikket og lagde hovedet lidt på skrå over ændringen i Rennys udtryk. Det var ikke ofte, hun blev mødt med den grad af stiltiende forståelse. Medlidenhed eller påtaget lyst til at hjælpe havde hun oplevet et par gange for meget, men det var det her ikke. Der var oprigtigt mørke i Rennys blik - noget Rhaya kendte alt, alt for godt.
"Og det tager en del, ja," fortsatte hun og rakte hånden lidt henover bordet for at lægge den over Rennys, hvis hun ikke trak sig væk. "Men når man selv har været der, giver det så meget mere at se livet vende tilbage til deres blik."
Renny Calil Gandir

Renny Calil Gandir

Spion for Lyset

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 177 cm

Granny 28.10.2020 17:05
Renny nikkede og så for et øjeblik eftertænksomt ned i den gyldne væske. ”Hvor jeg kommer fra, render de fleste gadebørn for banderne i Undergrunden”, begyndte hun at fortælle, hvorefter Renny hævede sit blik og lod det fæstne sig i Rhayas eget. ”Det betyder dog ikke, at de ikke ender op i gyderne men… der kommer som regel nogle af deres – kammerater inden, at byvagterne får fat i dem og slæber dem ind i de forskellige helbrederhuse. Det er ikke tilfældet her? Ingen… solidaritet og grupperinger?” Rennys spørgsmål var ganske tydeligt et oprigtigt et af slagsen, for en forundret rynke satte sig fast mellem hendes slanke og sorte øjenbryn.

Da Rhayas hånd dernæst landede ovenpå Rennys egen, så hun straks ned på den. I modsætning til Rennys, var Rhayas hånd mørk som natten, hvilket var et faktum, der fik Renny til at fnyse moret.
Det må være ligesom terapi”, svarede hun, hendes blik ligeså intentionelt som hendes stemme var konstaterende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2