Forbandelsen fortsætter

Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.09.2020 19:53
Det var henad aften, solen var så småt ved at gå ned - og de sidste stråler kastede deres rødlige arme igennem de tætte trækroner, som var over det lille hus ved søen. 
Her sad en blond kvinde og stirrede næsten livløst frem for sig. Hun vidste ikke hvor længe hun havde siddet der, en kurv var ved hendes sidde hvor en let snorken kom fra. Det lille barn, som hun havde fundet - i huset hvor hun var sikker på monsteret stadig boede. Blot, sidst hun havde været tilbage - ja der havde hun ikke fundet andet end den samme lugt af råd og nyt blod. 

Hun sukkede langsomt, og lod fingrene glide igennem det kruset hår der blev mere og mere luftigt. Det måtte regne snart, sådan som luftfugitheden satte gang i hendes krøllede og tykke hår. 
Sjovt, som man kunne tænke på sådanne små ting, når ens liv var ved at gå fra hinanden. De tætte syninger hun troede hun havde fået syet omkringstående liv. Det havde ikke være mere stabile en nye grænse i et bøgetræ. Knækkede så let som ingen ting, da blot den mindste modstand blev givet på hver side fa stoffet. 
Måske vi skulle gå inden for?” Mumlede hun langsomt mod det lille my der sov uanende omkring hendes indre problemer. Og det frembragte et lille smil på hendes læber, uskyldigheden hun så i det efterhånden sunde ansigt - det var hvad hun blev ved med at kæmpe for hver dag. Grunden til hun holde fast i klanen, fik den til at blomstre. Også selvom det havde betydet, at hun ikke havde set Pax i et rum tid. Det havde føltes som uger, men det havde kun været en dag - måske to? 
Dybt suk, og hun lod blikket glide ud mod åkanderne. “Bare fem minutter mere, så skal vi nok gå ind.

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 05.09.2020 21:06
Lugten gled igennem træstammerne og fortsatte sin bølgede sky ud på den anden side af skoven.
Et sted foran ham hørte han lyden af rislende vand, og han vidste, at det var en å. Åer lød anderledes fra søer, der lød anderledes fra have og brusende vandfald.
Overalt summede skoven af liv. Alskens fugle forsøgte, at fange hans opmærksomhed men han ville ikke lade dem. Han kunne ikke jage nu. Andre smådyr – han vidste ikke hvad, kun at de duftede – flygtede, så snart de sansede ham.
Der var nogle som ham derude også, men de var langt væk og havde besluttet, at han ikke var for dem.   
Og der var hun. Sammen med den, der lugtede underligt af både det ene og det andet. Han vidste stadig ikke, om han kunne lide den.

Det lyder som en god idé. Lad os gå ind”, lød det, ikke lang tid efter, at Evlyn havde brugt netop de ord til spædbarnet i kurven. Pax spildte ikke tiden med, at forklare hvordan han var kommet frem eller hvad, han foretog sig derude, men bøjede sig i stedet ned og greb om den lille, sovende bylt.
Vi skal snakke sammen.

Pax gik ind i den lille hytte, som var det i virkeligheden hans. Stadig var han vred, også selvom, at sorgen var endnu værre og turen dertil, havde gjort ham godt; renset hans hoved for alskens tanker og bekymringer.
Ulven lagde barnet sig og smed dernæst en kedel med vand henover det glødende ildsted. Det tog ham ikke lang tid, at få rigtig gang i det igen og dernæst vendte han sig om, afventende.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.09.2020 21:14
Det gav et set i den blonde kvinde, som hun hørte den velkendte stemme. Smerten vendte tilbage til hende, som var den lige så frisk som i det øjeblik hun havde stået foran ham, og følt hvordan at noget havde revet sig itu. 
Snakke sammen? Hun kiggede arrigt efter ham, som han bare gik ind i hytten som var det ham der ejede den. Hun kunne ikke se hvor det hørte hjemme, eller hvordan han kunne tro det var i orden. Men hun rejste sig op, og gik efter ham. Mest fordi han havde taget barnet fra kurven og gået ind. 

Hytten havde ændret sig drastisk siden første gang de havde været der. Der var hyggeligt, et enkelt rum, men der manglede intet. En seng, en krybe som drengen var blevet lagt end i - og et ildsted man kunne lave mad ved. Alt var ganske simpelt, som en bonde ville have haft det. Blot hjemmeligt og rart. 
Så snak.” Fremmanede hun, og satte sig ned i en træstol der var ved siden af krybben. Han ville snakke, så måtte han da også have noget at ligge ud med. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 06.09.2020 12:19
Pax vendte sig mod Evlyn i det, at hun omsider satte sig ved køkkenbordet. Han lagde sine arme over kors, og selvom den blonde kvinde havde bedt ham om at tale, forblev han tavs et øjeblik længere. Ikke, at det var med vilje. Pax var ikke sikker på, hvad han præcist skulle sige, og drevet af frustration begyndte han, at skridte frem og tilbage foran køkkenbordet.

Jeg forstår ikke, hvorfor det er et problem –”, hørte han sig selv udbryde. ”Min fortid er min og min alene, og vi har været så fucking meget igennem, at du burde stole blindt på mig, uanset hvad der dukker op!” Pax tog en dyb indånding, men kunne slet ikke forholde sig til andet end at snakke, hvormed han fortsatte i en stor pærevælling derefter:
Jeg skulle ikke have råbt af dig, men han har været væk i et år, og jeg – han er ikke ligesom os! Han – jeg ved sgu ikke, hvis han – altså om han kan klare det! Jeg – og han er stadig mit ansvar!
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 06.09.2020 12:27
Hun betragtede ham blot, hørte ham snakke som ordene pludselig væltede ud af hans mund. Ikke at det hjalp på hendes situation omkring alt det her. Hendes ben plantede sig solidt mod det hårde plankegulv, som hun lagde sine albuer på låret og foldede hænderne sammen. 
Stole blind på ham? Selvom han mente at der skulle holdes hemmeligheder fra hinanden. Hvor i alverden var logikken i alt det. 
Men hun ventede med at svare, som prøvede hun at vende hans ord, og en hendes egne potentielle sætninger i hoved. For hvis hun skulle være helt ærlig, vidste hun ikke hvordan hun skulle gribe det an - uden igen at blive rasende og blændet af den hvide jalousi der ødelagde hende inde fra og ud. 

Det er ikke det du råbte af mig.” Fik hun endelig sagt, som hendes blå øjne stirrede ind i hans nu to farvet. “Og ja, måske har du ret, måske skulle din fortid være din helt og alene. Men du kan ikke påstå at det er en fortid, når du reagere på den måde som du gjorde.” Hendes stemme var hæs, som havde hun brugt mange timer på bare at skrige og råbe ud i ingenting. 
Du ... Du sagde du aldrig ville tilgive mig, hvis jeg ikke fortalte hvad jeg vidste. Hvordan kunne du? Hvordan kunne du.” Hvislede hun - “Og hvordan kan du forvente, at jeg skulle stole blindt på dig, når du ikke giver mig nogen grund til det, når din fortid kommer og konfrontere dig og du reagere på den måde?” Hun havde mere hun ville sige, men for nu - ja nu holde hun igen, mens hun blot stirrede på ham, mens hun ventede på hans forsvar. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 06.09.2020 13:29
Pax skar en grimasse og stoppede brat sine hektisk skridt frem og tilbage. Dernæst drejede han rundt på hælen og satte sig tungt ned på den modsatte stol overfor Evlyn. Hans tofarvede øjne afslørede, hans skrøbelige og frustrerede sindstilstand, og ikke længere forsøgte han, at lægge en dæmper på den. Det var ganske enkelt umuligt og Pax havde for længst overgivet sig.

Juno er mit barn, min bror, min ven, min… -ElskerMin familie, i en klam pærevælling af fucking alting! Jeg ved ikke – jeg kan ikke forklare det, for han er så fucking mange ting, men det gør ikke min kærlighed til dig mindre! Kan du ikke forstå det? Da jeg sagde, I ikke kunne sammenlignes, så mente jeg det jo forhelvede helt bogstaveligt!” Pax holdte inde, pludselig bevidst om, at han havde hævet stemmen i afmagt. Han brugte kun et øjeblik på, at forsøge at tæmme tonen og dernæst hans overfladiske åndedrag, før han fortsatte:

Jeg – har ikke mange i mit liv, der er så tæt på mig, som I to er. Jeg kan ikke – jeg kan ikke bare parkere det. Jeg føler – jeg føler ting stærkt, når jeg endelig – når jeg endelig føler noget!
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 06.09.2020 13:45
Hendes ansigt forholde sig følelsesmæssigt koldt, som han prøvede at forklare sig selv. Måske ville hun bare ikke forstå det, fordi det gjorde for ondt? Eller fordi hun ikke forstod det, i det hele generelle fordi hun ikke havde det sådan. Når noget var fortid, så efterlod man det i fortiden - og hvis det kom op, så gjorde man alt for at smide det tilbage hvor det hørte til. Og det var også derfor, hun var overbevidst omkring, at denne Juno ikke kun var fortid - ikke siden at han var alt det for Pax. 
Jeg ved ikke om hvad jeg skal tro længere.” Mumlede hun og hævede et øjenbryn, følte tingene stærkt - ja den var god med ham. 
Og ja, det havde jeg da forstået at du mente det helt bogstaveligt - men det betyder ikke at jeg bryder mig om idéen at alt jeg havde bygget vores forhold op omkring - det som jeg troede der holde os sammen, var en stor fed løgn jeg havde fortalt mig selv. Fordi du mener at hemmeligheder er noget vi kan have over for hinanden. Og hvad skal jeg så tro? Hvilke ting mener du ikke er nødvendige at fortælle mig - hvad så hvis denne Juno pludselig dukker op i Dianthos, og vil have min plads? For tydeligvis, så kan du ikke benægte at han må fylde en hel del mere end jeg gør, siden at han stadig kan fylde så meget, når han ikke længere er her.” Hvæsede hun, og kunne mærke hvordan at hendes negle begyndte at bore sig ind i hendes hænders håndrygge. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 06.09.2020 14:02
Han vil ikke have din plads!” Ordene blev spyttet ud end ikke øjeblikket efter, at Evlyn havde udbrudt sine egne. Vrede gnister havde sneget sig ind i det stålgrå øje, dét, der som det eneste af de to, kunne huse de følelser, Pax stiftede bekendtskab med. De arrede hænder var begyndt at dirre, men Ulven bed end ikke mærke til den krampagtige fornemmelse, eftersom Evlyns ord havde sat en lavine af sand afmagt i gang indeni ham.

Han vil ikke have din plads”, gentog Pax, for det var han fuldstændig overbevist om. ”Det var ikke andet end en fucking misforstået fascination fra hans side! Den er ovre nu! For ham var jeg også alt for meget på en gang og det må – det må have forskruet hans hoved, så han tænkte, at han el- kunne lide mig på dén måde -” Pax tabte pusten i det øjeblik, at den sandhed, han havde gået med i sit bryst, omsider forlod ham og i stedet endte som sagt. Han måtte synke en besværet klump og fjerne sit blik fra Evlyn, for i stedet at lade det glide ned langs hans hænder.

Og jeg fortalte dig det ikke, fordi – fordi jeg ville have de minder, som de var og ikke farvet af… af andres holdninger til det!” Pax løftede sine rystende hænder og lagde dem henover sit ansigt. ”Folk ville jo forhelvede tænke alt muligt pis om os – om mig – hvis de fandt ud af det…
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 06.09.2020 14:18
Det gør de jo tydelig allerede!!” Råbte hun nu, og sprang op af stolen, der væltede bag over. Hvordan at den lille knægt forblev sovende, var et under i sig selv - men hun var så vred nu, at hun ikke kunne styre sit udbrud. 
Og hvor vover du at sætte mig i den position som andre folk!? Hvor vover du at få det her til at virke som om, jeg ingen grund har til at være frustreret, vred og såret!” Hendes kinder begyndte at blive rødmosset, som hun mærkede varmen der steg i hendes krop. Hvordan at det allerede dannet sved ned af hendes rygsøjle, som havde hun været igang i træningsrunde i undergrunden. 
Og jeg er da for Zaladin fuldstændig ligeglad med hvad du har rendt rundt og lavet - så længe jeg ikke finder ud af, at jeg har oprettet en løgn for mig selv! Jeg troede du vidste hvor jeg kom fra, at du og jeg var af samme afstøbning - men tydeligvis var jeg jo galt på den, fordi du og Juno kommer fra samme sted, og vi har intet til fælles - så nu når du ved hvor han er henne, hvorfor tager du så ikke den her ring” hun pillede ringen af sin finger og kastede den mod ham “Og prøve at og høre om han vil have den, siden at det at jeg har gjort for dig de sidste år, tydeligvis ikke overskygger, at jeg fortjener mere end respekt der betyder at man ikke ved alle de dæmoniske guder bliver slynget i hoved at man aldrig bliver tilgivet, fordi man tilbageholder informationer ind til man har hele sandheden du nægter at give mig!!!”

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 06.09.2020 15:29
Det var igennem en kraftanstrengelse, Pax ikke havde følt i lange tider, at han forblev siddende på stolen i det, at Evlyn i stedet fløj op; én, der fortsatte og fik hans krop til at ryste ustyrligt dernæst, da Evlyns ord haglede ned over ham som piskeslag. Det var nemlig unægtelig sådan, at det føltes; smerten var fysisk, såvel som åndelig, i dens karakter og Pax’s skuldre skred længere og længere op under de piercede ører.

Da han hørte ringens sølvmetal kollidere med bordpladen, skød de tofarvede øjne dog op i forundring. Chokket over den handling, der ikke sådan lod sig tage tilbage, var malet med brede penselstrøg henover de skarpe kindben og indsunkne kinder, og for et langt øjeblik kunne Pax ikke begribe, hvad der præcist var sket.

Slår du – forlader du mig?”, udbrød han, lige dele vantro og skingert. Pax’s blik forsvandt endelig var ringen, hvorefter de med tydelig desperation afsøgte Evlyns ansigt efter svar.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 06.09.2020 22:37
Det var som om at pusten røg ud af den vrede, som hun havde følt - og pludselig gik det op for hende, hvad det var hun havde gjort. Noget hun nok aldrig kunne tage tilbage, men alligevel havde hun ment det i øjeblikket. Og derfor ville hun hellere ikke tage det tilbage.
Så hun blev stående, stirrede på ham, som han kiggede vantro på hende - ja næsten desperat. “Jeg..” ja hvad skulle hun sige? Jeg mente det ikke, det var ikke sådan det skulle have været sagt? Men det havde hun jo gjort, og hun ville ikke gå tilbage mod hendes ord - ikke længere. 
Ved Kzar mora Pax...” mumlede hun og lod sig falde tilbage ind i stolen og stirrede mod kryben, en lille hånd blev rakt op inden drengen vente sig og sov videre. Ufatteligt. 
Hvad der er sket nu, beviser i hvert fald.. at der er mere vi to skal arbejde med.” Fik hun endelig sagt og lukkede øjne og lænede sig tilbage - “Så hvad gør du nu?” Spurgte hun, stadig med lukket øjne mens hun kørte sine fingre hen over panden ind i det blonde hår. Den svedige ubehagelige følelse kunne mærkes som fingerspidserne kørte hen over hovedbunden. Han havde virkelig formået at bringe hende helt ud af fatningen - kun noget som selve ulven kunne. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 06.09.2020 22:48
”At vi har mere at arbejde med…”
”Hvad gør du nu?”

Pax tabte pusten og sank sammen i stolesædet, men på intet tidspunkt forlod hans tofarvede øjne Evlyns skikkelse. Det eneste, der formåede at køre rundt i hans tanker, var det faktum, at Evlyn havde forladt ham; smidt ringen og hans løfte bort fra sig, fjernet sig åndeligt fra hans eget væsen og efterladt ham alene tilbage. Og selvom han vidste det, kunne han ikke begribe, hvad hun havde gjort.

Han kunne end ikke blive vred, føle afmagten eller sorgen mere. Som var det forsvundet ud af ingen ting, som dug for solens brændende stråler; fordampet og blevet til ingenting, til noget usynligt, ingen rigtig bed mærke i.
For det var pludselig dét, han var blevet – ingen ting. Ingen havde længere behov for ham.

Pax rejste sig, mekanisk i sine bevægelser, og forlod hytten uden et ord. Han havde brug for at løbe, brug for at bevæge sig, og jo tættere han kom på skovkanten, des mere krøb følelsen ind i hans knogler. Han plejede, at kunne tæmme den i byen; plejede at maskere den klaustrofobiske fornemmelse, men ikke længere. Ulven skulle ud.

Pax rev og flåede i sit tøj, gik mens han bandt støvlerne op og så snart han var nøgen, forvandlede han sig. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 06.09.2020 22:58
Hun rejste sig op, så snart at hun hørte den anden stol skrabe hen over plankegulvet . Hendes øjne lagde sig på hans skikkelse, som han gik ud af døren der endnu ikke var blevet lukket. “Pax” sagde hun efter ham, men han hørte hende tydeligvis ikke, for han fortsatte - begyndte at tage hans tøj af. Hvad der foregik anede hun ikke, men hun blev ved med at gå efter ham. “Pax!” Råbte hun, hvis han gik nu - hvis han virkelig forlod hende, så var hun ikke sikker på de nogen sinde kunne komme om på den anden side. For hende, så valgte han nu vejen - han valgte ikke at blive og kæmpe for hende. Forklare hende, at hun intet havde at frygte. At han ikke ville vælge Juno hvis han kom tilbage - det var hvad der havde fået hende til at blive så vred. Det at han kun havde sagt Juno ikke ville have hendes plads. Hvor han lige så let kunne have sagt til hende, at hun var den han ville have - så hvis den anden skulle vende tilbage og ønske ham tilbage. Så ville han blive ved hendes side. For altid - men det havde han jo ikke sagt. Nej, han havde ikke forsvaret hendes forhold til ham, nej kun det forhold han havde haft til den anden. Og det havde ødelagt hende.

Og nu - forlod han hende, uden at kæmpe?
Pax!” Skreg hun, og nåede lige at se hvordan at han stod nøgen også forvandlede sig, til en ulv. Han, han havde altid kunne forvandle sig til en ulv? Hun stirrede vantro, som ulven havde taget form.
Et tordenbrag kunne høres i nærheden, og hun blev blot stående som vanddråberne tvang sig vej igennem trækronerne. Sådan som regn altid formåede at komme, når man kunne mærke i sin sjæl at noget var forfærdeligt.
Som prøvede skyerne at sende hjælp ned, for at fjerne elendigheden hun følte.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 10:58
Ulven nåede til og med skovgrænsen før, at den brat stoppede op. Omsider var kvindens ord nået igennem til dens øregange, og Pax registrerede, et sted i hans inderste, at de begge havde gjort noget, der ikke kunne gøres om.
Straks vendte dyret rundt. Først skridtede den, dernæst luntede den, indtil den begyndte at galoppere afsted. Pax forvandlede sig igen, forinden at de store poter kolliderede med den bare terrasse, hans vejrtrækning overfladisk og hvæsende. Han end ikke bed mærke i, at han stod nøgen overfor hende, heller ej at det regnede og han snart efter begyndte at ryste af kulde.

Det handlede ikke om dig!”, råbte han, i håb om at hans ord nåede frem til Evlyn igennem regnen og den torden, der buldrede med jævne mellemrum. ”Og det handlede ikke om os eller om ham og mig! Det handlede kun om ham, at få ham hjem igen og du fik det til, at lyde som om, at jeg skulle forhandle med dig, forsvare hvorfor, jeg skulle bruge de oplysninger! Du burde have stolt på mig, ikke krævet hele sandheden før, du gav mig det, jeg skulle bruge, som en eller anden skide undersåt, hvis loyalitet du er i tvivl om! Og nej, vi er stadig ens! Du kan lade den der skide usikkerhed fortælle dig alt mulig andet, men det ændrer ikke på alt det, vi har været igennem! Sammen! Alt det, vi har delt!” Pax holdte brat inde, hans åndedrag så overfladisk, at han knap trak luft ned i lungerne.

Og jeg skulle have fortalt dig det. Om Juno, om…” En arret hånd gled i retning af tøjet, der lå spredt henover det drivvåde græs. ”Men der var jo fucking aldrig et roligt øjeblik og pludselig, så virkede det som om, at det var for sent! Så var det blevet til noget, jeg holdte hemmeligt og det var jo forhelvede aldrig meningen!
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 07.09.2020 11:34
Hun mærkede regnen lande på hendes kind, delikate fingre fangede dråben og betragtede den nysgerrig. Var det regn, eller hendes egne tåre der var begyndt at løbe frit fra hendes øjne? Hun var ikke sikker, som den alt ædende sorg der tordnede igennem hende, som lynene der faldt fra himlen - nogen sinde kunne slippe hende igen. Som hun så til sin skræk, at Pax begyndte at løbe væk. 
Det var først da han ude af syne, at hun stavrede tilbage til hytten, lyden af barnet der skreg efter omsorg kunne høres da hun kom tættere på døråbningen. 

Med et sind, der ikke længere gav mening løftede hun knægten op og lagde ham mod hendes skulder. Begyndte at vugge ham, som en mekanisk ting der blot gjorde som den havde fået besked på. 
Sådan stod hun, den blonde kvinde og kiggede ud i ingen tingen. Hørte hvordan at regnen hamrede mod de små glasruder og næsten fik dem til at ryste under presset. Hvordan duften af jordslået skovbund strømmede ind fra den åbne dør der smækkede mod de store træstammer der udgjorde beklædningen rundt omkring den hyggelige hytte - der indvendig ikke længere gav den følelse. 
Nej alt var mørkt, opslugte alt glæde og vente det til noget der ville kunne minde om tjære. 
Hun hørte et lille klik fra pejsen hvis ild var gået ud, og en kvinde trådte frem fra mørket. Hun nikkede mod Evlyn som hun tog knægten der var faldet i søvn på hendes skulder. Uden ord listede hun tilbage til pejsen og lukkede den bag sig. Og da, var Evlyn for alvor alene. 

Det var først da Pax var kommet tættere på at hun hørte hans stemme. Hendes spinkle skikkelse gled ned af væggen og hun stirrede frem mod de pulserende gløder der gemte sig under asken fra brændet. HUn svarede ham ikke, hun lyttede bare. Men han kom ikke med noget nyt, som han ikke allerede havde prøvet at forklare. Det handlede stadig om dem, de to mænd - og hun kunne sidde i skyggen og vente til den dag der så unægtelig var hendes lod. Alene i skyggerne, sammen med hendes dæmoniske ven.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 12:52
Der kom intet svar og Pax stod, i hvad der føltes i en uendelighed i regnen, og ventede på netop det. Til sidst opgav han, men ikke på Evlyn, og det var i hastige skridt at han aflagde afstanden til hoveddøren. Pax rev den op og trådte indenfor, og fandt hende siddende på gulvet, stirrende stift frem foran sig.

Alle deres forrige sammenstød havde været enkle, for Evlyn havde altid givet igen af samme skuffe, som Pax smed i hendes retning. Nogle gange havde det tilmed været underholdende, eftersom gnisterne var fløjet frit frem og tilbage, og Pax var gået derfra med et fjoget smil på læberne, som tankerne gled tilbage på Evlyns bløde hofter og vuggende bryster, når hun skreg af ham.
Dette var anderledes og Pax vidste ikke, hvad han skulle stille op.

Han gik hende til hende og satte sig på hug foran hende, hvorefter han greb om begge hendes overarme. ”Så sig dog noget! Hvad vil du have mig til at gøre? Fortæl mig det! Fortæl mig, hvad du vil have mig til at gøre!”, hvæsede han, desperationen tydelig i både hans tone og udsultede ansigt.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 07.09.2020 14:08
Hun bevægede sig ikke, som en person kom ind i hendes hytte. Blikket var stift rettet frem foran sig, som befandt hun sig inde i hendes sind. Inde i mørket der rasede rundt, også mærkede hun kolde klamme hænder der lagde sig omkring hendes overarme. 
De blå øjne rettet sig frem, og betragtede manden der sad nøgen foran hende. Der var ingen genkendelse i hendes blik, ingen ting overhoved. Hun stirrede blot på ham, de to farvede øjne, de grå lokker der lå klæbet omkring hans udsultede ansigt. Hvorfor holde han omkring hende. Hvorfor skulle hun fortælle ham hvad han skulle gøre? Var hun overhoved en - hun? 

"Hvem er du?" sagde hun langsomt, som hun blinkede med øjnene og lod tungen glide fugtene hen over hendes læbe. Langsomt rejste hun sig op og tog øjesyn af rummet. Mærkværdigt. Hendes fingre gled hen over den ru bordoverflade, levende - den følsomme hud kunne føle noget. "Spændende." mumlede hun, og lagde armene over kors. Det var så ganske tydeligt, at alt der var omkring personen. Kropsholdningen, selv stemmen var anderledes end den normale Evlyn. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 17:59
Der var noget, der braste, knækkede eller stoppede med at eksistere indeni Pax i samme øjeblik, at han opfattede, hvad Evlyn havde sagt.

Hvad, hun havde spurgt om.

Som hypnotiseret stirrede han efter hende i det, at hun rejste sig og begyndte at tage sine ellers så vante omgivelser ind med en næsten barnlig nysgerrighed. For et langt øjeblik kunne han ikke andet, end at se på hende og forbande sig selv til Zaladins forgård.
Skyldfølelsen var så ukendt for Pax, at han til at starte med ikke forstod, at det var det, han mærkede. Da visheden omsider kom til ham, forsvandt hans krop fra hans bevidsthed; som det havde været dengang, forinden Juno, efter at han forsvandt og dét, Evlyn havde sat tilbage på plads. Dét, han nu havde taget fra hende.

Og du – som troede, at der fandtes mørkevæsner et sted derude, der var indbegrebet af ondskab. Se dig nu. Hvad er du selv? Er dette ikke netop ondskaben i sin sande form?

Pax var ikke sikker på, hvor lang tid han sad på hug og lod sit blik følge Evlyn. Da han omsider rørte på sig, da han omsider brød tavsheden mellem dem, var hans stemme grødet: ”Mit navn er Carl.
Efter ordene havde forladt hans mund, blev mennesket til ulven og det var den, der på bløde poter, skridtede hen til den blonde kvinde og gned sit hoved op af hendes ben.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 07.09.2020 18:06
Duften, regn, jord - mos? Hun genkendte duftene, og det der kom fra manden - duften af våd hund? Hun vente de blå øjne mod ham med hoved let på skrå. Som var hun en kat der betragtede ulven med en dyrisk nysgerrighed. 
Carl? Oh, det lød bekendt, måske kendte hun ham faktisk. Et smil dannede sig hen over hendes læber, et blødt og kærligt smil. 
Carl..” navnet gled hen over hendes tunge som en spindende lyd, mens hun satte sig ned på hug, da hun følte den våde snude der gned sig op af hendes ben. 
Du er godt nok flot, er det normalt at mænd forvandler sig til ulve? Jeg føler ikke det er det... så du må være speciel Carl.” Sagde hun forsigtigt, inden hun lod hendes fingre synke ned i pelsen. Mærkede hvor tungt og tykt det lå omkring hendes fingre som spredte sig ud, for at indtage hele sensationen hun mærkede. 
Årh, så fantastisk en... pels.” Hun ledte ganske tydeligt efter året, inden hun lod sin næse indtage samme punkt som hendes hænder. Duftede ham, den våde skovbund der lå tungt i hårene. Hvor var det hele mærkeligt, helt forunderligt - fantastisk og mærkeligt. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 07.09.2020 18:40
Pax lod ikke mørket i sit sind overtage, men ulvens skikkelse var dét, der ultimativt afgjorde, at han forblev tænkende; forblev åndeligt tilstede midt i det kaos, der var hans følelser.
Det var derfor vigtigt, at Evlyn – eller hvem end hun var nu – syntes om ham, og Pax havde set tilpas mange hunde og deres adfærd til, at det var nemt at efterligne –

Så han lod hende ae sig, lod hende begrave næsen i hans tykke pels og gengældte kærtegnene ved, at lade sin snude gnide henover hendes kind. Dernæst hele hans hoved og hans våde tunge. En stor, varm pote blev ligeledes placeret på Evlyns ene lår, som tegn på, at det hun gjorde, var rart og at han ville have, at hun forblev hos ham.
Det var nemlig alt, han ville; have Evlyn til at forblive hos ham. Forblive i hytten, forblive hos –

Først da gik det op for ham, at han ikke længere kunne hverken høre eller se barnet, og Pax havde nær kastet op i sin ulveskikkelse ved den realitet.

Han lod sin snude puffe blidt til hende, i retning af krybben, hvorefter han hastigt luntede derover. De tofarvede øjne skred fra den til Evlyn, tydeligvis i håb om, at han kunne kommunikere til hende, at hun skulle kigge deri. 
0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: v0idwitch
Nomineringsårsag:
“Pax og Evlyn, der kæmper mod hinandens- og egne følelser, giver nok spice til at konkurrere med Indien om eksporten!! For ikke at snakke om måden, de håndterer de små børn på - jeg bliver endnu mere skruk end jeg allerede er!!! domestic bliss i dens smukkeste form. For slet ikke at komme ind på, hvordan Pax omtaler sin tidligere romance med Juno og den skam, han bærer på, i forhold til at have været sammen med én, der er betydeligt yngre. Men jeg må indrømme.... bedst af alt... er at de to karakterer har så meget at snakke om. Der er aldrig et kedeligt øjeblik. Deres bander, deres planer, deres følelser, deres børn, deres venner. Deres liv er så komplicerede og fyldt med andre karakterer og modstridende agendaer.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7