Erforias 06.09.2020 13:15
Elisor så betaget som hendes lokker skinnede i solen, som var de spundet i det fineste tråd af platin blandet med solskin. Han var sikker på at det måtte være et godt tegn at hun lod håret være løst, jo mere striks og rigid en ting hun skulle til, jo mere kompleks blev hendes frisure. Så at hun lod håret hænge løst måtte betyde hun følte sig mere fri.
"Nej det var noget særligt, det var tydeligt at der var kælet for den" smilede han det var efterhånden nogle år siden han sidst havde smagt den, de færreste havde kunne holde sig fra at nyde deres.
"Åh! Så håber jeg da at jeg kan være en del af den lejlighed!" klukkede han varmt, selvom han nok nærmere ønskede at være årsagen til den skulle åbnes.
Hendes latter varmede hele hans væsen, det var så utroligt befriende at se hende så afslappet og glad, især efter deres sidste tur.
"Forhåbentlig bliver der lidt mere roligt nu" lød det forhåbningsfuldt, det burde da kunne lykkes!
"Det er jeg nu glad for at hører det ikke er planen" Smilede han, som hendes var det ikke helt dækkende for hvad de havde mistet, han tog hendes hånd og gav den et klem, selv hvis det skulle ske ville hun ikke være alene.
Elisor rystede let på hovedet
"Haha, jeg tænkte du gættede at jeg mente om det var til at være i" alligevel kunne han ikke ladevær med at smile, jo det han havde sagt der havde været fjollet det kunne han ikke sige så meget imod. "Selvfølgelig" smilede han varmere, og åbnede flasken for skænke op til dem begge, for han stillede flasken tilbage i kurven. Der var ingen grund til at spilde de gode dråber. Han hævede sit glas
"Skål! Til denne først tur af mange, til friheden til at være sig selv selv og til det smil du giver mig lige nu" klukkede han, smilende et smil der strålede om kamp med skæret i hendes solbadede hår.