Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 12.07.2020 19:52
Skikkelsen, der sad gemt væk i skyggerne i hjørnet af den sparsomt møblerede stue, var nær faldet ind i søvnens dybe ro, havde det ikke været for kattens – hvis færd åbenbart havde ført den om bag det faldefærdige hus – jammer og skrig.
Med et ryk havde den sat sig op og ladet sit ene stålgrå øje glide rundt omkring sig. Skikkelsen kunne dog, med en hvis nyfunden ro, til trods for det bankende hjerte, erklære, at hans gæst endnu ikke havde fundet vej hjem, hvormed han åndede lettet op. Og dernæst rejste han sig. Frygten for, at falde hen var ganske enkelt for stor, hvormed den høje skikkelse begyndte at skridte hvileløst frem og tilbage.

I grunden var det Pax’s egen skyld. Han var kommet mange timer for tidligt, men undergrunden havde ikke lokket med samme kraft, eftersom en hvis blond kvinde med en skarp mund, ikke ville have været at finde dernede.
Udenfor var dagen dog blevet til nat. Månen hang, stor og mægtig, på den kulsorte nattehimmel men dens stråler var ikke svagere end solen. Kun skyggerne syntes mere dominerende, og stilheden – der var noget så ukarakteristisk for den nedre bydel – vidnede om, at folket, i hvert fald i dette kvarter, lå i deres varme senge.

Noget, Pax også selv agtede at gøre snarligt. I ham dansede et spædt håb også om, at hvad der dernæst måtte følge, måtte undergå gnidningsfrit. Dette var trods alt første gang. Noget, Pax, der var ganske kontrollerende af natur, ganske enkelt ikke brød sig om.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 23.07.2020 19:52
Rakshasa havde på det seneste befundet sig meget i Dianthos. Det var der mange af agenterne befandt sig, men det var også et af de steder hvor det var nemmere at falde i et med mængden. En krop eller anden blev brugt op, som hun skiftede ansigt, som det passede hende. Til tider næsten helt oppe i højadelen, mens hun på andre tidspunkter kunne bruge et vilkårligt ansigt på at rende rundt i slummen, med de værste typer. Det var et godt sted, også selvom det kunne være svært at komme i kontakt med hende heromkring.

Alligevel havde hun fået oplysningerne om et møde med en af agenterne der var her. Et diskret møde, så hun havde taget en kappe på, og slået hætten op over hovedet. Håret var gemt væk, og masken hun bar var sort med grå aftegninger. Det gav næsten indtrykket af at der ikke var noget bag hætten, når hun gik i skyggerne.

Hendes fodskridt var næsten lydløse, selvom kappen dansede efter hende, som skridtene var lange, men dog ikke hurtige. Endelig faldt hendes øjne på døren hun søgte, og hun stoppede op. Et par mørkeblå øjne tittede ud bag masken, og langsomt løftede hun en hånd op, indkapslet i en handske, og bankede fire gange på døren. 

The human face is, after all, nothing more nor less than a mask
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 25.07.2020 17:35
De fire bank rungede igennem det faldefærdige sikkerhedshus, hele vejen ud til køkkenet, hvori Pax stod bøjet henover en dampende gryde. I sin ene hånd holdte han om et krus, hvis bund var dækket af forskellige planter og urter, mens den anden havde et fast greb omkring en langskaftet grydeske.
Hastigt skovlede Pax det varme vand op i koppen, hvorefter han med lange skridt bevægede sig igennem den lille stue. Derefter kunne han omsider byde sin gæst velkommen, ikke sikker på hvad han kunne møde på den anden side.

Hvad han så, var en tildækket skikkelse, der efterlod ganske megen til fantasien. Pax anede ikke, om det var en mand eller kvinde, heller ikke om der var tale om et menneske eller et andet væsen. Han syntes dog ikke at tage personen i nærmere øjesyn, for straks drejede han rundt på hælen og gik tilbage til stuen, overbevist om, at denne følge efter ham. Det var trods alt en overordnet.

Pax satte sig til rette ved spisebordet, hvorpå han også placerede sin kop. Dernæst nikkede han til hilsen. ”Pax”, præsenterede han sig, ikke sikker på, om det var nødvendigt med yderligere forklaring.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 05.08.2020 11:35
Rakshasa stod roligt og ventede og da døren endelig gled op, tilbød hun ingen forklaring på hvem hun var. Hun forventede at denne Pax vidste præcis hvorfor hun var her, selvom hun godt var klar over at hun godt kunne se lidt intimiderende ud.
Hendes skridt bag hende indenfor, og hun lukkede døren sikkert, inden hun fulgte med ham længere ind, og tog en af stolene ved spisebordet, tydeligvis lidt mere nonchalant end Pax var.

Selvom Pax selv præsenterede sig, gjorde Rakshasa det ikke. Navne var ikke nødvendige, selvom de var rare at have noget at identificere iagttagere og agenter på. ”Du havde noget de ville drøfte med os,” sagde Rakshasa, stemmen var ligesom udseendet udefinerbar, men med mindre Pax sagde at han ønskede at se personen bag masken, så havde Rakshasa ingen planer om faktisk at fjerne den. Den gjorde hende mere tryg, selvom hun også var klar over at det kunne være hårdt for andre at stole på hende, når ansigtet altid var skjult. Ikke at de var klar over at hun kunne ændre ansigtet som det passede hende. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 15.08.2020 21:47
Pax nikkede men gjorde, i hvert fald til en start, ikke mine til, at ville fortsætte. Han sad i stedet og betragtede den maskeklædte skikkelse, der i sin anonymitet fremstod næsten uvirkelig. I grunden havde han ventet, at det ville generere ham, men til sin egen overraskelse, forekom det ham ligegyldigt.

Havde han samme evne, ville også han være usynlig. Uvirkelig. 

Jeg blev kontaktet af Solari Seravill for nogle måneder siden”, begyndte Pax omsider, hvorefter han lænede sig tilbage i stolesædet og foldede sine muskuløse men tynde arme henover brystkassen. ”Ved du, hvem hun er?” Pax’s spørgsmål var et oprigtigt et af slagsen. Før Solaris henvendelse havde han ikke vidst, hvem eller hvad hun var.

Og ved du, hvad jeg foretager mig?
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 26.08.2020 22:16
Et par mørke øjne stirrede ud bag masken, hvilket nok var den primære indikation på at der også var nogen bag masken og ikke bare et tomt hylster, som det ellers godt kunne virke sådan, med hvordan hun var dækket ind fra alle sider og kanter.
Hendes hånd var blevet lagt på hendes eget lår, og ligeså stille sad den og trommede med fingrene mod benet. Ikke i utålmodighed, men i en ventende facon, for hun havde ikke travlt, ikke mere travlt end Pax måtte have.

Endelig begyndte han at tale, og et lille nik kom fra Rakshasa. Hun havde trods alt været til hendes festaften, selvom hun ikke havde fået lov til at stifte rigtig bekendtskab med mørkelveren. ”Ja, ypperstepræstinden for Nalish'ra, ikke sandt?” sagde hun. Der hjalp det tydeligvis at hun var begyndt faktisk at huske på interessante personer og ansigter hun mødte på sin vej. Ypperstepræstinden var dog også magtfuld nok, til at hun ikke kunne få lov til at gå rundt uden at blive holdt bare en smule øje med.
”Jeg er ikke blevet givet mange oplysninger,” sagde hun, ikke helt sandt dog. ”Noget med en bande?” Noget med at han var en leder for en bande, men han ville nok forklare sammenhængen meget snart.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 28.08.2020 13:57
Pax nikkede bekræftende. Dernæst endnu engang. Selv var Pax ikke megen for betegnelsen ’bande’, selvom han udmærket godt vidste, at det var det, Flokken var; det var ikke en synderlig elegant definition og undergravede mange facetter af det liv, de levede i fællesskab. De var, i langt højere grad, en dysfunktionel familie og Pax var ingen manisk eller ondskabsfuld anføre.

Solari er interesseret i rotteøjne.” Han trak lidt på den ene skulder, i grunden uden at bide mærke til det selv, stadig fordybet i sine egne tanker. ”Folk i gaden, der kan holde øje med, hvad der sker og hvornår. Vi kommunikerer telepatisk, når det er nødvendigt”, fortalte Pax videre, hvorefter han lænede sig frem og lagde sine tynde men muskuløse arme på sine lår.

Hun henvendte sig direkte til mig og hun må have lavet en del forarbejde forinden, for hun vidste ting, end ikke mine tætteste allierede kender til. Det får mig til at tro, at hun i en eller anden grad har valgt mig, hvilket må være grundet Flokkens størrelse på nuværende tidspunkt. Vi er desuden også en af de mest stabile klaner i undergrunden. Ingen interne magtkampe, forretningerne går fint og klarede sig igennem vinteren, jeg har udvidet uden større problematikker…”, begyndte han at rationalisere. 
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 01.09.2020 09:56
Bande, flok, det kom ud på det samme for Rakshasa og var ikke så relevant hvad folk betegnede sig selv for. En bande var og blev en band.
Det var heldigvis heller ikke det det handlede om, så i stedet for lod Rakshasa også sine mørke blik hvile på Pax mens han fortalte om hvilken information det var han havde på denne Solari. En potentiel farlig person, hvis de ikke sørgerede for at holde øje på hende.

”Der er mange gode grunde til at tage fat i dig, ja,” svarede Rakshasa. Især hvis man ville have foden indenfor Dianthos, men var det virkelig det det handlede om. ”Så du har valgt at tage hende op på det her samarbejde?” Der var intet som sådan galt i at gøre det. Hvad Verbatims iagttagere og agenter gjorde var som sådan frit, så lang tid deres loyalitet stadig lå hos Verbatim når det endelig gjaldt. Ikke noget der så ofte kom på spil, der var en grund til at de foretrak at arbejde fra skyggerne. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 01.09.2020 20:14
Pax nikkede. Der var ingen fortrydelse at spore i hans stålgrå øje, der gled fra gulvet og op til skikkelsen for bordenden. Stadig var han ikke i stand til at determinere, hvorvidt det var en kvinde eller mand, og den eneste grund til, at det pirrede ham, var, at han ikke anede, hvem der sad bag masken.
Kunne han potentielt rende ind i vedkommende i undergrunden? Hørte personen til i Dianthos? Og hvilke motiver havde denne selv?

Jeg havde ikke særlig meget valg”, svarede han, om end hans skarpe ansigt ikke efterlod megen vished om, hvad end han måtte mene om det. ”Som sagt… hun havde lavet sit forarbejde. Det drejer sig om information, jeg ikke har råd til, at hun offentliggør.” Pax skar en spæd grimasse, der hurtigt svandt ind til ingen ting for endnu engang. Ikke desto mindre måtte fortrydelsen have været nem at spore for den fremmede, for Pax selv mærkede den i enhver fiber i sin krop.

Men det er vigtigt for hende, at komme i nærheden af Dianthos. Hun vil gerne til hovedstaden. I bytte for mit… samarbejde, får jeg informationer om, hvad Mørket foretager sig eller… måske snarere hvad de ønsker i forhold til hovedstaden men også information om, hvad det, jeg fortæller hende, bliver brugt til…
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 04.09.2020 18:28
Selvom det virkede til at han skiftede mellem at være stålfast i sit blik, og så fortryde det, så ville Rakshasa ikke holde det op mod ham. Fortrydelse eller ej, så var det et valg der var blevet taget på baggrund af hvad der var sket.
Hun var dog hurtig til at notere i sit stille sind, at han havde følt sig tvunget til at gøre som denne Solari havde planer om, pga. nogle oplysninger hun havde på ham. Oplysninger som Rakshasa formodede Verbatim ikke havde, hvilket var yderst interessant.

Nu var oplysningerne begyndt at blive lidt mere interessante, for ikke også at nævne vigtige, så hun begyndte at fiske en notesbog op, og noget at skrive med. ”Jeg håber ikke det gør dig noget,” sagde hun, som hun begyndte at skrible på papiret. Ikke hele sætninger, blot nok til at det gav mening for Rakshasa når hun læste det senere.
”Så hun samarbejder dermed med Mørket?” spurgte hun endelig. ”Og hvilke informationer bliver dine informationer brugt til?” Det ville være lidt skuffende hvis han ikke var villig til at give de oplysninger op, for hvis han gjorde, så var hun også mere en villig til at give noget igen. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 04.09.2020 20:26
Pax rystede affærdigende på hovedet og lod skikkelsen fortsætte sine skriblerier. Først da den anden brød stilheden, så Pax op for endnu engang og lod sit stålgrå øje fæstne sig på den kutteklædte. Denne gang faldt svaret dog ikke prompte, men lå og summede på tungen i blot et øjeblik forinden, at det omsider forlod hans mund.

Jeg tog til Nalish’ras Tempel. Jeg så to skikkelser, men jeg har ingen navne. Begge mørkelvere. Omtrent min højde. Ham den ene var blind på sit ene øje og var ligeså stor som en lille ork. Han havde et sværd… jeg har aldrig set noget, der minder om det. Kulsort med fjer”, begyndte Pax at fortælle, hans stemme neutral i det, at han afsøgte sine minder. ”Jeg ved endnu ikke, om hun samarbejder med Mørket, men jeg tror, at Solari vil give andre den idé, at hun er sin egen hersker. Men… vi havde en interessant samtale. Hun giver ikke en skid for andre end sig selv men hendes interesser… ja, det må være hos Mørket. Men jeg ved ikke særlig meget. Jeg har ikke hørt fra hende endnu.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 06.09.2020 15:59
Hvis Pax skulle have et ønske om at forsøge at læse det der blev skrevet på papiret, så ville Rakshasa ikke have stoppet ham. Det stod på krystallisiansk, mest så hun ikke skulle forklare de dæmoniske skrifter til en anden. Til trods for at dæmoner ikke var illegale, så så folk mere skævt til dem end mange andre racer, og det var nemmere at udgive sig for at være et menneske, eller en af de andre mindre racer.

De skulle i hvert fald tjekke op på det Nalish'ra tempel, i håb om at få information på de to andre skikkelser, men mørkelvere og Nalish'ra? De gik næsten altid hånd i hånd, så det kunne være svært at påpege, men alligevel tog hun informationen.

Stilheden strakte sig lidt mellem sig, som Rakshasas øjne var på papiret, endelig hun løftede dem og kiggede mod ham. ”Så hun har ikke ønsket noget reelt ud af dig endnu?” Det havde næsten virket som om at det havde været en aftale de nu havde kørende, men hvis hun ikke havde forsøgt at få noget ud af ham endnu, så var de lidt mere på bar bund end Rakshasa havde regnet. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 06.09.2020 20:53
Pax tog en dyb indånding og nikkede dernæst, tydeligvis ikke tilfreds med situationen. ”Information om tempelhaverne længere oppe i byen”, sagde han, hans stemme dog som den havde været forinden, til trods for de sammenpressede kæber og kort flakkende øjne.

Bandelederen rømmede sig og lod sin ryg kollidere med stoleryggen, hvorefter han smed sine støvlebeklædte fødder op på en nærtstående stol. For blot et øjeblik lignede han en, der var fordybet i tanker, men da han tale igen, var han atter fokuseret.
Du ved sikkert, at der har været en del… problemer med, at få andagterne til at køre, som de altid gør i katedralen og jeg tror, at det er hendes værk. Dét, jeg fik igen, var ikke direkte men… du ved”, affærdigede Pax med en hastig viften med hånden. ”Det kan ligesom ikke være andre end hende. Jeg ved ikke, hvordan det er lykkes hende at komme derind, uset… hun er fæl at glo på nemlig, så hun må… ja, dække det med et eller andet. Amuletter, talismaner…
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 07.09.2020 13:50
Desværre kunne Pax kun takke ham selv fora t være i den situation han var. Både med Solari, men også hvordan han blev bedt om at give informationerne videre til den maskerede skikkelse. Han kunne have holdt kortene tæt på kroppen, hvis han ikke ønskede at snakke om det, selvom det var langt mere brugbart, når nogen der kunne bruge det til noget, faktisk fik det.
”Så specifikt Isari katedralen har oplevet det her problem?” spurgte hun, før hun tilføjede. ”Og hvilke specifikke informationer om tempelhaverne?” Hvis Solari virkelig var begyndt at lave hærværk mod de andre templer, så skulle det i hvert fald undersøges hvorfor. det nemmeste ville være at gå direkte til kilden, måske en der kunne infiltrere hendes midte, hvis de ikke allerede havde en i Nalish'ra tilbedernes cirkler. Verbatim og Nalish'ra havde trods alt visse punkter de var ganske enige, og andre hvor de var... svært uenige. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 14.09.2020 12:47
Pax nikkede og smed sine støvlebeklædte fødder op på en tilstødende stol. Dernæst samlede han sine arme henover den muskuløse brystkasse, og lod skikkelsen tage sine snoede notater.

Det næste spørgsmål fik Pax til at skære en eftertænksom grimasse. ”Jeg skal lige huske det –”, brummede han, men tilsyneladende kom det til ham i det næstfølgende øjeblik, for efter at han nikket opfordrende mod den anden, talte han videre: ”Det var primært hvornår andagterne finder sted. Hvem, der deltager af præsterne. Hvordan de virkede – du ved, socialt. Om de gik sammen med de samme hver dag, bevægede sig alene eller holdte sig helt for sig selv… rutinerne i katedralen.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 17.09.2020 10:03
Rakshasa havde næsten ikke andet end tid, en af fordelene ved at leve evigt vel, og derfor forholdt hun sig også i ro, som hun ventede. Ikke at Pax kunne se at det var et tålmodigt udtryk hun havde på ansigtet.
Og da han begyndte at tale, lod hun sig selv skrive ned de få sparsomme oplysninger som han gav hende. Det var oplysninger som folk gerne ville have når de infiltrerede i hvert fald, og derfor kom der også en lille nikken fra Rakshasa.

”Det giver mening,” sagde hun. ”Og du har ikke fået at vide specifikt hvorfor hun skal have de her oplysninger?” Selvom det ikke var svært at gætte. Det kunne dog være interessant hvis denne Solari mente hun skulle bruge det til noget andet end hun skulle, eller om hun faktisk havde været ærlig om det. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 17.09.2020 20:20
Pax rystede på hovedet men trak på skulderen i næste øjeblik. ”Nej, men – ja, det må være for at skabe kaos”, konstaterede han nøgternt, velvidende at det ikke var den eneste mulighed. Det var dog dén, der havde meldt sin ankomst og fået vækket instinktet, hvormed det var det, Pax valgte at gå med.

Det jeg personligt selv synes er ret interessant er, hvordan hun er kommet ind.” Ordene var oprigtige og Pax kom til at smile, tydeligvis imponeret over det fæle bæst. ”Det må være et eller andet… hun har den her evne –” Pax nikkede opfordrende mod notesbogen, overbevist om, at hvad han skulle til at fortælle, måtte være værdig sammen med de øvrige oplysninger: ”Hun kan… manipulere med det, man ser. Og det føles ægte. Hun har sat søm i mine hænder og dækket dem med glasskår. Det var ovre efter 10 minutter eller noget i den stil, men smerten – smerten er fandeme… ægte.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 20.09.2020 20:31
Kaos. Sådan et irriterende koncept, men samtidig noget Rakshasa næsten godt kendte lidt for godt til. Havde de fleste dæmoner ikke søgt det før eller siden? Hun havde selv for mange århundrede siden, inden hendes hverdag havde virket til at blive til ingenting. Kaos virkede så meget mere overflødigt i hendes nuværende position.
Hendes tanker havde dog kun vandret kortvarigt, før at pennen skriblede igen. ”Hvis hun har evnen til at manipulere med sindet, så er det nok ikke så underligt at hun kan snige sig ind på de allerhelligste områder,” indrømmede Rakshasa, og man kunne næsten mærke et smil under masken, selvom man intet kunne se. Hun var dog glad for oplysningen, for folks magiske kunnen kunne være guld værd, især med folk der tog sig af sindet.
Hun havde dog ikke flere uddybende spørgsmål, men ville i stedet for overlade ordet til Pax igen, hvis han havde flere oplysninger. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 23.09.2020 12:41
Pax skar en grimasse og rystede instinktivt på hovedet. ”Jeg ved det ikke. Hun fortalte mig, det er psykisk og fysiske illusioner, men… af det, hun viste mig –” Pax lod for blot et øjeblik tankerne dvæle ved minderne om hans mor, der havde siddet døende ved siden af mørkelverhunnen den aften så Zaladins mange måneder tidligere.

Det er som om, det kræver det andet menneske også – jeg ved ikke.” Pax trak lidt på den ene skulder og lænede sig dernæst atter tilbage. ”Der er også noget med hendes aura. Man får det endnu værre – jeg bliver så rasende, at jeg knap kan styre mig i nærheden af hende. Det sagde hun, at hun også kan gøre ved andre.
Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 24.09.2020 10:11
Det var mere foruroligende. Irrationelle følelser omkring andre kunne selv sætte en Verbatim agent ud af en nøje udvalgt position, og hvis de skulle sørge for at nogen kunne komme i nærheden af hende, og ikke blive påvirket... så krævede det nok enten den rette agent, eller også skulle der investeres lidt mere i magiske artefakter.  Noget til at neutralisere magien på den pågældende person.

”Det er rimelig foruroligende, hvis hun også er oppe i tempeldistriktet, for at gøre... formegentlig det samme,” sagde hun. Ikke fordi hun var sikker på at det var der de skulle sætte deres fod ned, men hun lod som en kraftig magiker, og dem kunne man kun være påpasselige omkring. Derfor blev der også skrevet nogle flere ord ned på papiret, og undstregede et par ord. Det var i hvert fald vigtigt at få informationen tilbage til Smaragdøen. 

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7