Hvert et træk denne kvinde lavet var næsten magiske for ham, da hun ikke var, som mange af de andre kvinder han havde mødt. Dem han ofte var sammen med var en fra et af bordellerne, men det var kun når lysten kom. Han så mod hende da deres læber rørt hinanden, dog blev det ikke til et kys i og med han ikke mærkede læbernes mødes kort. Han hørt hendes ånde mod øregangen og et lille smil kom frem på hans læber. Hun var en fræk sag og det var tydelig at hun vidste det selv.
" Blondie.. prøver du at leg med min krop? " Spurgte han hende rolig om, da det ikke gav ham en reaktion.
" Må nok heller fortælle en lille hemmelighed. " grinet han frem og lod en hånd skrifte hendes kind og ned mod hendes fyldig læber.
" Kan du mærke dette her?" Spurgte han rolig om.
Jason kigger på hende, da hendes ansigt lyst op i et bredt smil.
" Tænker du bare starter. Hvor det lyster dig? " Grinet han kort frem og lod en arm hold omkring hende, så hun ikke faldt ned af skøde på ham. Han så rolig på hende mens hun snakkede og et kort smil kom frem på hans læber, da hun sagde sit erhverv
" En fremragende tyv?.Det passer jeg fint ind i.. Er bandeleder hos kragerne. " Svarede han ret selvsikker, han vidste godt at kragerne havde fået et ry efter Jason var begyndt at komme mere frem i lystet i slumme kvartet og ikke var en af de bandet, som oprettet nede i undergrund, eller tildeles jo, men det meste var oppe i byen. Han lod langsom en hånd køre ned af hendes side, med en blid bevægelse
" Kunstner kan jeg godt se.. Du er selv et flot kunstværk Cimberlie " Svarede han lidt flirtenede, selvom det kom til flirter var Jason en skovl til det, da det aldrig havde ligget naturlig til ham.
Det hårde yderne var stadigvæk fremme, da Cimberlie sad på hans skød og ligne en yndige prinesse, som havde fundet sig en bad boy. Det ville man også betegne Jason, da han ofte kom med ballade efter så mange slåskæmpe på kroen i hans egen fuldskab. Han så kort hen mod krofatter, som stod ved disken og tørrede nogen kruse af, det var tydelig han holdt øje med dem.
" Du ligefrem ikke menneske? Måske det derfor du er tiltrækkende en vampyr måske?" Spurgte han rolig om i den sammen flirte og søgende stemmen fra før. Dog lænet han sig lidt frem og tog sit krus med rødvin hun havde købt til dem, men denne gang valgte han at stjæle et kort kys fra hendes læber. Da han lænet sig frem. Var der noget Jason ikke selv vidste var at han kyssede godt. Dog gik der ikke lang før hun rejst sug op og hev ham med op til de danse menneske. Danse gulvet havde aldrig været den muskelløse mand sted, da han ikke vidste hvordan han skulle danse. Det var også med store øjnene fra de andre krager, da Cimberlie hev lederen med sig.
Jason lagde langsom sine hænder mod hendes hofter og lod hende lagde sig mod ham og lod hende styre.
" Siger det nu, jeg kan ikke danse. Så er virkelig en dårlig danse parter " svarede han kort for hovedet, da følte hans ben blev spredt lidt og kvinden vendte ryggen mod ham, mens hun gled sig langsomt ned af ham. Kom der et lille smil frem på hans læberen.
" Jo, ser du dit lille fine forspil ved at lad vores kroppe mødes. Giver ikke den store effekt på en mand hvor nerver ikke virker " Svarede han langsomt til hende, selvom hans hjerne havde reagere det den glide bevægelse, så det havde sendt impulse gennem kroppen, så en lille oprejse var på vej. Dog valgte han alligevel at tage et fast greb om hendes hofte og pressede deres kroppe end smule sammen.
" Men igen jeg er bandet leder.. Amet, fuldbolds menneske.. og virkelig dårlig til at flirte " Svarede han rolig før han lod deres læber mødes igen, dog slap han rolig kysset
" Se det som forsmage " Grinet han frem, hun måtte jo også vise hun var interesset, hvis de skulle lave mere sammen. Han kunne tydelig mærke alle de andres mænds blikkede være rettede mod dem. Før han hørt en kvindelig stemme blande sig.
" Hvorfor skal du altid ødelægge andre natteliv Cimberlie.. Du ikke eneste, som vil havde det sjovt i nat. " Svarede en af de to danser fra før, dog valgte Jason ikke at svare lige med det sammen.
" Måske fordi hun har mere at rykke rundt på, end jer to? Hvis det er mig i kæmpe om.. Kan i lige så godt drop det. " Svarede han koldt og holde lidt fast i Cimberlie, for at vise det var hende han ville og ikke de to andre.