Jinx 12.04.2020 00:58
Sted: Skovfortet i ElverlyTidspunkt: Midnat
Vejr: Lummert
Begivenhed: En Zaladin-præst hjælper folk
Efter alt for lang tid havde Lilith slet ikke lavet noget arbejde, hun var dog heldig at blive hyret til at dræbe en elver der skulle bo i skovfortet i Elverly. At denne rødhåret dæmon nærmest aldrig befandt sig i Elverly eller omkring der, var en mindre detalje. Enlig var hun også lidt irriteret over, at hun var havnet her og skulle herhen. Men hun var jo nød til at gøre det, eftersom det var noget hun var blevet hyret til. Ham som havde hyret hende havde endda givet hende en spand med, som var fyldt med sand. Enlig havde Lilith undret sig, hvad filan hun skulle bruge det til. Men hun havde ikke valgt at stille nogle spørgsmål, hun havde bare gjort som manden havde bedt hende om. Som hun stod og kiggede rundt lagde hun mærke til stilheden, der var nærmest ingen folk. Måske det var fordi, at det var midnat. Det kunne godt være en mulig idé, hun satte spanden med sand ned som hun pludselig kunne høre noget. En stemme der kom bagved hende, og hun drejede hovedet før hun kunne se en gruppe af mennesker og en zaladin præst.
Det var helt sikkert en præst af zaladin for det tog Lilith ikke fejl af. Men menneskene eller nærmere elverfolket som den lille gruppe bestod af, var iklædt meget let påklædning. De virkede nærmest til at kæle sig op ad præsten. Hvilket fik Lilith til at smile lusket, for det var da ikke fordi det var en grim præst, tværtimod var præsten ganske køn. Hun løftede en hånd op til hendes horn, og strøg en hånd hen over hornet. Da hun hørte nogle af elver kvinderne nævnte at de var glade for at zaladin præsten ville hjælpe dem, kiggede Lilith mistænkeligt på præsten. Men det forsvandt hurtigt som hendes gule øjne mødte præstens. Hun gav tegn til at han skulle komme tættere på, og efter ganske få minutter nærmede præsten sig, og som han spurgte hvad hun skulle have hjælp til lagde hun hovedet på skrå, og lagde en hånd ovenpå han bryst. Det var lummert, hele luften var fuld af det, og hun var ligeglad med, at hun ikke kendte præsten
"Jeg har brug for hjælp til at lave en sørgelig strand, det vil de gerne hjælpe mig med ikk"sagde hun kækt som hun blinkede til præsten og fortsat lod hendes hånd glide hen over brystet på præsten.Enlig manglede der bare noget vand, men som præsten nikkede til hende og gik igang med at sprede sandet ud på jorden, begyndte nogle af elverfolket at finde noget vand frem. Der gik nogle minutter før der pludselig var et hul med vand, og noget sand rundt om. Sandet fyldte meget, og Lilith smillede tilfreds, hun glemte et øjeblik hendes mission og lagde sig ned i sandet imens hun kiggede på Zaladin præsten. En elver kvinde begyndte så at gøre hullet i jorden større, så vandet kunne sprede sig lidt. Det var måske en rimelig sørgelig strand, men det var altid godt Lilith havde fået hjælp til at komme af med sandet"Jeg siger mange tak for hjælpen, men lad mig endelig nyde dit selskab lidt"sagde hun som hun lod hendes tunge glide hen over hendes læber, og hun gav tegn til at præsten skulle komme tættere på hende.

Being evil is easy