Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 17.03.2020 14:23
Ekthelion havde efter den lange og kolde vinter besluttet sig for at tage et afslappende bad i den varme kilder. Han havde været her mange gange gennem årene, men det var første gang i det nye år at han havde haft tiden til at nyde kilderne. Han sad allerede i kilderne fra den tidlige morgen. Umiddelbart virkede det til at han var alene, hvilket ikke var noget problem for ham. Han var blevet for gammel til at gide at tage sig at Rådets beslutninger og havde ikke længere nogen interesse i landets interne stridigheder. han var alligevel ikke typen der gjorde andre fortræd uden grund.
Mens han sad i kilderne med vandet til op over begge skuldre  og hans lange hår stille flydende i vandet omkring ham kunne det være svært at genkende ham.
Leah

Leah

Danserinde - Healer - Jæger

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 17.03.2020 14:43
Gående rundt imellem træer og stier havde Leah gået imens hun betragtede omgivelserne, her var virkelig så hyggeligt. Det var alt for lang tid siden, at hun havde været her ved de varme kilder. Hun havde et bredt smil på ansigtet, og var ellers klædt i det sædvanlige. En top, nederdel og nogle flade sko, og hendes brune hår bælgede som altid ned over skulderen, og ryggen. Disse rolige omgivelser gjorde at hun allerede følte sig afslappet, og som hun nærmede sig de varme kilder kunne hun se en person. Det virkede ikke til at hun kendte ham, men hun var nød til at se nøje efter så hun gik tættere på”Jeg troede ikke der var andre herude”sagde hun med en venlig stemme, og lod hendes øjne hvile sig på personen, han var meget svær at genkende. Hun vidste ikke om hun skulle blive stående ved kanten eller om hun skulle hoppe i med det samme. 
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 17.03.2020 15:00
Ekthelion sad afslappet da han hørte en endnu ukendt stemme. Han drejede hovedet og fik øje på en ung og smuk elver. velkommen til de varme kilder. sagde han med en venlig og rolig stemme. Han havde nydt stilheden og ensomheden ved kilden mange gang. Kom endelig nærmere og tag del i den dejlige forfriskende varme kilde fortsatte han med en blød stemme. Han smilede med halvlukkede øjne op mod den nyankomne. Navnet er Ekthelion introducerede han sig selv tænkende at hun sikkert ikke var klar over hvem han var, for mange af dem der kendte ham fra de gamle dage levede ikke længere. Han sad med en underlig forhåbning om at hun ville gøre ham selskab i vandet. Han var umiddelbart ikke sikker på hvor denne følelse kom fra, men det gjorde ham blot endnu mere nysgerrig.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 17.03.2020 18:34
Da han nævnte at hun skulle komme tættere på gav hun ham et nik, og hun lod hendes øjne hvile sig på ham før hun satte sig på kanten med fødderne nede i vandet. Skoene havde hun sat ved kanten, og kunne straks hvor hvor rart vandet føltes imod hendes fødder. Det var altid rart at være ved de varme kilder, hun havde altid nydt at være her"Hyggeligt at møde dig Ekthelion jeg er Leah"fik hu præsenteret sig med en venlig stemme. Hun havde ikke set ham før, det var underligt for det virkede da til at han var en skovelver som hende. Hun ventede lidt med at tage trøjen af for at nyde vandet lidt mere, og lod blot hendes fødder mærke det dejlige vand. Leah havde som altid intet indenunder hendes trøje og nederdel, det var mest fordi hun havde det erhverv som hun havde. Normalt havde hun bare smidt tøjet hurtigt, men ville det ikke være underligt overfor denne elver her som hun ikke kendte, og som ikke var en kunde. Hun sendte ham et smil"Hvad laver du herude helt alene"spurgte hun undrende.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 17.03.2020 19:01
Ekthelions blik fulgte Leah mens hun satte sig på kanten. Men han smilene så på hende lærte han alt hvad der var at vide om hende. både hendes fortid, væremåde og hendes evner. åh men jeg var skam ikke alene, der er altid nogle dyr i nærheden. Hans stemme var rolig og mild. For blot et øjebliks tid siden stod to pæne krystalisianske krystalkatte og drak der over på den anden side. fortalte han og pegede på den modsatte bred. det var tydeligt at se på hans arm, da den kom over vandet at han var af en betydelig alder.

Han rettede igen blikket ud mod midten af kilden hvor de tydeligste dampe steg op. Jeg mindes ikke at have stødt på dig før. kommenterede han roligt omend nysgerrigt.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 17.03.2020 19:25
Da han nævnte at han ikke var alene kiggede hun rundt, de dyr der rendte rundt herude havde hun slet ikke set. Men hun kunne pludselig godt høre nogle lyde, som helt sikkert kom fra dyrene herude. Så der havde været krystalkatte herude, gid hun havde set dem. Hun tillod sig at kigge lidt mere rundt, for at se om hun kunne få øje på nogle. Hun ville gerne se nogle af de søde krystalkatte, så måske de dukkede op igen. Leah vidste det ikke, men hun kunne kun håbe på det"Jeg håber de kommer igen, for jeg vil meget gerne hilse på dem"sagde hun med et smil.

Hun betragtede også dampen en smule, og nød varmen fra kilden, og måtte kort lægge hendes hoved bagover. Hun lukkede kort øjnene for at nyde varmen lidt mere. Hun åbnede øjnene og drejede hovedet hen imod ham"Du ligner heller ikke en jeg har set før, du er skovelver som mig"lød det spørgende og en smule undrende som hendes øjne studerede hans ansigt. Hun kunne bedre se ham i stedenfor bagfra.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 17.03.2020 20:59
Ekthelion så igen op på Leah med en venligt blik. De søde og sjældne katte er ikke at se så ofte. fortalte han roligt mens han stille og lydløst i vandet vendte sig mod hende. Helt uden at lave så meget som en bølge i vandet fik han drejet og rejst sig højt nok til at brystkassen var ovenvande. oftest når jeg besøger kilden her er jeg alene, hvis man altså ser bort fra dyrene omkring. fortalte han med en afslappet stemme. Han blev betaget af Leah smukke udseende og en følelse han ikke havde følt i over tusinde år rørte på sig i hans indre. Der var noget ved denne kvinde der påvirkede ham på en måde han ikke helt kunne forklare.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 17.03.2020 21:18
Da han nævnte at kattene var sjældne at se og ikke var her så ofte tænkte hun lidt. Måske hun kunne se andre dyr heromkring, måske der ville være nogle andre end bare katte. Hun kunne mærke, hvor nysgerrig hun blev omkring det. Det kunne være de skulle udforske stedet efter dyrene, men lige nu nød hun det varme vand. Hun kunne godt huske alle de gange hun selv havde været her, og mærket vandet"Jeg plejer også tit at være her alene, det er så afslappende at være her"sagde hun med en venlig stemme og et smil på ansigtet.

Hendes blik hvilede sig på ham lidt, før hun kunne høre nogle lyde. Hun drejede hovedet og lod hendes øjne falde på nogle af de flotte omgivelser før hun vendte blikket tilbage på ham igen"Man kan tydeligt høre lyden af dyrene heromkring"sagde hun og kunne ikke lade være med at grine lidt over det. Så vippede hun lidt med fødderne i vandet, og nød hvordan det varme vand rørte hendes fødder for vandet havde en god varme. 
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 17.03.2020 21:29
Af ren hensyn til den unge kvinde valgte Ekthelion at holde en høflig afstand til Leah. Han ville dog gerne være tættere på hende, men han ville hellere ikke skræmme hende væk. du hører vist mere fra dyrene end de fleste. sagde han med en høfligt smil mens han så mod hende uden at stirre. Han mente dog at det var høfligt at se på dem man nu snakkede med. Det er ikke så tit jeg får fornøjelsen at at føre en samtale med så køn en kvinde som dig Leah. Hans stemme var som altid blød og lettere musikalsk. Mens han fortsat så på hende lærte han mere om hendes styrker og svagheder. Det fik ham til at tænke på hvordan han kunne hjælpe hende og om hun mon overhovedet ville modtage hans hjælp.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 17.03.2020 22:34
Leah holdte øjnene på ham fordi det var da høfligt at kigge på den person man snakkede til. Da han nævnte at hun var køn sendte hun ham et smil"Tusind tak fordi du synes det Ekthelion"sagde hun med et smil og en venlig stemme. Det var nok ikke tit han mødte andre skovelvere, hun var hvertifald sikker på, at hun ikke mødte ret mange skovelvere. 

Leah lagde hovedet på skrå og vippede lidt mere med fødderne. Det vand var virkelig rart, og hun havde savnet at sidde her og bare nyde omgivelserne og varmen fra vandet. Hendes øjne studerede hans ansigt lidt før hun drejede blikket væk fra ham. Hun lod smilet sidde på hendes ansigt og lod hendes øjne hvile sig på dampen fra vandet"Her er altid så hyggeligt og rart"sagde hun som hun bukkede sig en smule forover for at røre ved vandet med fingrene. 
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 17.03.2020 22:48
Ekthelion rejste sig op og gik et par skridt længere ud i vandet mens han havde ryggen til Leah. Det er endnu rarere her ude i vandet. sagde han roligt med en stemme så blød. han blev helt fortvivlet over at have sagt dette, for det ville normalt ikke falde ham ind. Han ville ofte slet ikke kunne finde ud af at interagere med andre personer. Hvilket også var årsagen til at hans hytte var lettere afsides fra resten.
Det er som om at når jeg ser på dig har jeg kendt dig altid. sagde han roligt og håbede at det bestemt ikke blev taget på nogen dårlig måde. Han nød selskabet for en gangs skyld og ønskede på ingen måde at det skulle ende. Det er selvfølgelig ikke ment på nogen dårlig måde. skyndte han sig at sige.
Han stod fortsat med ryggen til hende og med armene let spredt ud i vandet, så de flød i overfladen.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 17.03.2020 23:51
Et bredt smil bredte sig på hendes ansigt ved hans ord, og hun tænkte lidt. Ja det var nok en god idé at mærke vandet endnu mere end bare at lade vandet røre hendes fødder. Hun holdte blikket på ham, og rejste sig op, men i samme øjeblik som hun rejste sig op mistede hun balancen så hun faldt forover ned i vandet. Ikke ret lang tid efter kom hun op til overfladen og spyttede lidt vand ud ad munden”Klodset det er jeg da, men jeg kom i vandet”grinede hun og lod hænderne glide igennem vandet. Hun stod i midten af vandet og kiggede hen på Ekthelion.

Hun nød virkelig at mærke det varme vand endnu mere som hun stod i det, og kunne mærke det tydeligere end, hvis det bare var hendes fødder der rørte vandet. De varme kilder og det her vand var virkelig noget hun havde savnet”Jeg tager det ikke som noget dårligt, jeg er glad for at høre det selvom det er første gang jeg har hørt sådan noget”sagde hun med et smil imens hun kiggede på ham. Det var ikke tit hun stødte ind i skovelvere, så hun var glad for at møde en, og hun ville gerne lære ham bedre at kende også.  Hun holdte blikket på ham imens hun lod hendes hænder glide igennem vandet.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 18.03.2020 00:01
Ekthelion blev lettere forskrækket da Leah faldt i vandet med et plask og vendte sig om med et sæt.
Han så på hende i hendes tydelige gennemblødte tøj. Hvis du ikke var bare lidt klodset ville du være alt for perfekt. fik han usikkert og lavmeldt frem mumlet, hvorefter han rømmede sig. Sikke da en skam med tøjet. kommenterede han og smilte venligt.

Han satte sig ned på sine knæ og hæle, således at vandet igen gik ham til skuldrene. Jeg kunne godt tænke mig at lære dig bedre at kende. Sagde han roligt mens han prøvede at holde positionen. Selvom at han allerede vidste alt om hende efter blot at se hende, var det altid rarest at høre det fra personen selv. Selv har jeg mest interesse i viden, man kan vel sige at jeg samler på det. fortalte han roligt uden at flytte blikket.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 18.03.2020 00:48
Da han kommenterede på hendes tøj sendte hun ham et smil og viftede lidt med en hånd, det var mest som tegn til at det slet ikke gjorde noget. Da han nævnte at han var interesseret i viden kiggede hun på ham med et nysgerrigt blik. For hun ville helt klart høre mere omkring det, og valgte også at bevæge sig lidt tættere på ham. Hun bevægede sig igennem vandet, og lænede sig op ad kanten ved siden af ham"Det lyder virkelig interessant"sagde hun som svar til ham, for det var sandt, at han interesserede sig for viden var ganske spændende.

Hun blev pludselig overrasket, da han sagde at han gerne ville lære hende bedre at kende. Hun ville også gerne lære ham bedre at kende. Hun var også glad for at have mødt en anden skovelver, for det skete virkelig aldrig"Det er nok også kedeligt at være perfekt"grinede hun som hun lod hendes blik studere omgivelserne lidt mere, før hun lod blikket vende tilbage på ham. Hun nød virkelig de her omgivelser, og det var utrolig rart og afslappende. Så lod hun hendes hænder glide igennem vandet og hun kiggede kort ned ad sig selv. Ja tøjet var gennemsigtigt, og hun havde ikke noget undertøj på indenunder. Det var blot noget hun var vant til når hun var det som hun var, og havde det erhverv som hun havde"Møder du tit andre skovelvere"spurgte hun nysgerrigt og undrende. 
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 18.03.2020 01:11
Ekthelion var godt betaget af synet ved siden af ham. Det var mange, mange år siden han havde set noget lignende. Jeg tror bestemt også det ville være kedeligt at være perfekt. klukkede han roligt. Han forsøgte han holde sin position i vandet, mens han betragtede sine omgivelser kort.
Jeg møder da nogle andre skovelvere en gang i mellem, oftest er det fordi de skal trænes i viden eller i at bruge deres kræfter mere effektivt. fortalte han stille, mens han afslappet lavede nogle vejrtrækningsøvelser.

Han rettede igen blikket mod Leah. Jeg tror at det måske ville være for dit bedste hvis du lagde dit tøj op på det tørre græs, så det ikke er vådt når du vil her fra igen. sagde han roligt og håbede på at hun ikke tog det som en hentydning til noget mærkeligt. Selvom at han kendte hendes historie, uden at have hørt den, mente han ikke selv at der var nogle skjulte hentydninger i det han sagde.
Han rettede sin ben ud og satte sig igen med ryggen mod kanten. du møder måske ikke så tit andre elvere her i skoven? spurgte han rolig, mens han smilede glad.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 18.03.2020 02:04
Det var nok en god idé bare så hendes tøj kunne tørre, så hun ikke behøvede at skulle bære det våde tøj i for lang tid. Det gjorde det selvfølgelig heller ikke bedre at hun stadigvæk var i vandet, så hun rejste sig op og kravlede op på kanten, bare for at bedre kunne tage hendes tøj af. Hun trak toppen op over hovedet, og smed den ned på det tørre græs, og bagefter kastede hun nederdelen ved siden af"Det var en god idé, så kan det tørre, for det vil være træls at gå klædt i vådt tøj"sagde hun med et bredt smil. 

Så steg hun ned i vandet igen, og nød det varme vand imod hendes krop"Jeg møder sjældent andre skovelvere"sagde hun og var helt overrasket over at han havde mødt nogle. Hun var også lidt misundelig, for hun ville gerne møde flere skovelvere. Hun lagde hovedet på skrå, og lod hænderne glide igennem det dejlige vand som hun havde et smil på ansigtet"Jeg elsker at komme her ved de varme kilder, det er perfekt til at slappe helt af"sagde hun med en venlig stemme, og hun drejede blikket hen på ham. 

.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 18.03.2020 10:17
Han vendte sig rundt da hun steg op af vandet for at tage det våde tøj af. Han mente at uanset hendes baggrund, var det uhøfligt at stirre på en nøgen kvinde, man kun lige havde mødt. Under alle omstændigheder var han bestemt ikke vant til andre personer omkring ham, det var sådan han ofte havde det bedst.
Da han kunne høre at hun var kommet ned i vandet igen, vendte han sig atter mod hende.
Han var lidt forbavset over at hun sjældent mødte andre skovelvere. Hvis du gerne vil møde andre skovelvere, så tænker jeg blot du skal gå en tur ind til Fortet. Han mente at der stadig var nogen på vagt derinde.

Han var helt enig med hendes udtalelse om de varme kilder. Ja, jeg kunne ikke være mere enig, desuden er de også gode for kroppens lede og muskler. kommenterede han mens han blev ved med at smile venligt, mens han dog begyndte at sidde og trippe lidt. Han ville gerne være hende nærmere, men mente at det kendte hun nok ikke ham godt godt nok til.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 18.03.2020 16:56
Hun ville virkelig ønske at hun havde mødt andre skovelvere, men det skete bare virkelig sjældent. Hun lod fortsat hendes hænder glider igennem det varme vand, og lod hendes øjne nyde synet af vandet og dampen fra det. Hun lyttede til ham som han nævnte at hvis hun gerne ville møde andre skovelvere, skulle hun bare gå en tur til Fortet"Det lyder som en god idé"sagde hun med et smil på ansigtet. Hun holdte blikket på ham før hun kiggede væk fra ham. Hun kunne godt lide, hvordan vandet dækkede hendes overkop og resten af kroppen.

Det var kun hendes hoved der kunne ses, samt hendes hænder og arme. Hun kunne nemlig ikke lade være med at lade dem glide igennem det varme vand. Hun gav ham et nik, for hun var helt enig med det han sagde. Det var virkelig rart at være her ved de varme kilder, og det var også rart at der ikke var nogen på nær dem. Det eneste der var udover dem var nogle dyr der rendte rundt"Ja det er virkelig rart, og man føler sig virkelig afslappet"sagde hun med et smil og en venlig stemme.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 18.03.2020 17:08
Ekthelion skubbede sig væk fra kanten og lagde sig på ryggen i vandet, så han kunne flyde. Hvis det ikke er for meget at spørge om, så vil jeg gerne lære dig bedre at kende. sagde han i et forsøg på at forlænge mødet med Leah. Hans hår spredte sig ud i vandet omkring hans hoved. han havde armene ud til siden.
Det var kun hans overkrop der lå i overfladen af vandet mens han flød rundt uden at styre hvor han flød hen. Der er mange der gennem tiden er kommet til mig for råd og vejledning i hvordan de kan forbedre deres evner eller bare har manglet en ny måde at se tingene på. fortalte han om sig selv, med en roligt stemme da vandet igen var faldet til ro.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 18.03.2020 17:22
Leah kunne slet ikke lade være med at grine over hvor sjovt og hyggeligt det så ud at flyde på vandet, og hun besluttede sig også for at gøre det samme. Hun lod sig være let, og lagde så på ryggen i vandet så hun flød sammen med ham. Det var faktisk meget afslappende og rart, og hun lukkede øjnene for at nyde det lidt mere. Det var en tilpas temperatur vandet havde, så det var slet ikke for varmt så de ville brænde sig. 

Hun lod et smil brede sig på hendes ansigt og hun valgte blot at holde sig flydende uden at bevæge sig. Det var næsten alt for lang tid siden, at hun havde gjort sådan noget her. Det var afslappende, og bare lyden af dyrene rundt omkring og dampen gjorde at hun følte sig mere afslappet"Det må du da meget gerne, jeg vil også lære dig bedre at kende"sagde hun med en venlig stemme og et smil. Hun åbnede øjnene og kiggede hen på ham. 

Imens hun flød lod hun hendes hænder glide igennem vandet, og nød hvordan hendes fingre rørte vandet. Hun lyttede til det han fortalte og løftede et øjenbryn som hun kunne mørke at hun nærmede sig en kant hvor hun skubbede sig lidt væk fra den stadigvæk imens hun flød i vandet"Du må have meget viden og erfaring så"sagde hun med et smil.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath , Chibi, Helli , Leviathan
Lige nu: 5 | I dag: 11