Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 24.02.2020 23:32
Tid: Aften
Sted: Værtshuset
Vejr: Lidt vind og småregn
Omgivelser: Bliver beskrevet i indlægget
Påklædning: Kjole og nogle flade sko

I alt for lang tid havde Zoey siddet ved et bord i hjørnet. Med albuerne hvilende på bordet, sad hun med hænderne næsten gravet ind imod hendes kinder. Det var tydeligt at se, hvor meget hun kedede sig. Normalt plejede hun at servere mad, og være en fremragende tjener på diverse kroer. Men dette værtshus her, var hvist ikke et sted hun havde været før. Her var ganske hyggeligt, og hun lod hendes øjne studere omgivelserne en smule mere. Der var mange folk herinde, ikke nogle hun kendte eller havde set før. Det gjorde ingenting, hun sad bare fortsat og kedede sig. Det ene ben blev lagt over det andet, og hun sank nærmest dybt ned i bordet. Hvorfor skulle aftenen være så kedelig lige nu, og med disse tanker vendte hun hendes opmærksomhed hen imod krofatteren. Betragtede ham en smule, før hun syntes at høre noget.

Hurtigt drejede hun hendes hoved for at se, hvad det mon komme være. Det kom fra nogle mænd der skrålede i kor, hvad det var de skrålede kunne Zoey ikke helt forstå. Hun løftede et øjenbryn og lænede sig tilbage i stolen. Fjernede hænderne fra kinderne, og tænkte lidt. Måske hun burde bestille noget at drikke som hun sad og kiggede rundt, og bare kedede sig lidt. Hovedet lagde hun på skrå, og smillede en smule. Hvis hun var heldig kunne hun måske få et job herinde, det ville være lækkert. Lige at tjene lidt mere, og være tjener et godt sted som det her. Det måtte da være et godt sted, det så sådan ud udefra, og indenfor var her også ganske hyggeligt og det hele så fantastisk ud. I hendes øjne havde hele værtshuset sin charme, så det ville ikke være helt tosset at være tjener sådan et sted her"Hmm"lød dt tænkende fra hende som hun betragtede nogle af de folk herinde lidt mere.
James Flint

James Flint

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 58 år

Højde / 172 cm

Nao 27.02.2020 10:36
En aften som denne hvor vejret ikke havde vist sig fra den bedste side af, hvor regn og blæst gjorde aftenen svær at have med at gøre, var en af de bedre aftener, hvor folk søgte indenfor i ly, for at få en hyggelig stund med folk de kender og ikke mindst få et par krus med nogle af landets bedste drikke - det var der ingen tvivl om. 
Krostuen var tæt befolket og bordene var fulde, der var et par pladser rundt omkring hvor der kunne sidde folk, men det var typsik og det var en god aften for kroen. 
Det var ofte mange af de sammen ansigter, personer som boede i nærheden og området som besøgte dette sted, når de havde behov for det og derfor så kendte Henry de fleste af dem, og vidste hvem de var og hvad de kunne bringe med sig, af både positive og negative oplevelser.

Det var ingen hemmelighed for folk som kom på dette tidspunkt at betjeningen for tiden var lidt langsom, da der virkelig var mangle på tjenere som gad at blive i området og arbjede på stedet - det havde Henry svært ved at finde, og derfor måtte han ofte selv træde til og tage flere stillinger på hans skuldre, det var jo også hans sted, så han skulle gøre alt for at få dette sted til at hænge sammen på bedst mulig måde, så det hele kunne løbe rundt.
Det var tjenernes opgave at sørge for, ubevidst, at alle havde noget at drikke, eller hvertfald at tilbyde dem et eller andet - ellers var det dårlig forretning, men det skulle også gøres uden at presse og tvinge folk, men Henry gad ikke at have nogle siddende, hvis de intet købte. 
"Kunne jeg tilbyde Fruen, noget at drikke?" Spørgsmålet var henvendt til en ung kvinde som havde siddet og hængt lidt, men virkede til at der var kommet lidt mere liv i hende nu hvor der var lidt sang og underholding i kroen.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 27.02.2020 18:45
Automatisk løftede hun hendes hoved og hendes blik mødte en ældre mand. Hun havde aldrig set ham før, og vidste ikke hvem han var. Hendes øjne gled kort ned over ham for at studere hans påklædning, så hun bedre kunne danne sig et indtryk af ham. Han så venlig ud, og ved lyden af skrålende folk der prøvede at skråle flyttede hun hendes blik derhen. Bare for at se lidt nærmere på hvad der lige skete, og hun kunne ikke lade være med at smile over synet. En mindre gruppe mennesker havde lavet armkrog, og svajede fra den ene side til den anden. De prøvede endnu engang at skråle med på de sange der blev spillet, men det lød virkelig forfærdeligt.

Zoey betragtede mændene lidt før hun lod hendes blik falde hen på manden igen, hun sendte ham et venligt da han tilbød hende noget at drikke. Et lille nik kom fra hende, og hun lod hendes øjne studere hans ansigt"Det vil jeg bestemt ikke takke nej til"sagde hun og lænede sig lidt over bordet, så hendes albuer hvilede sig på bordet. Den ene hånd lå og hvilede på hendes kind, og hun nød kort de sange der blev spillet, ligesom hun nød tonerne. Musikken gjorde det hele endnu mere hyggeligt, og hun kunne allerede godt lide at være her. Efter at have ladet hendes hånd hvile sig imod hendes kind rejste hun sig op, og tog et skridt tættere på ham. Hun holdte en afstand, og rakte en hånd ud imod ham"Jeg er Zoey"fik hun kort præsenteret sig med et bredt smil.

Imens hun ventede på ham skulede hun hen til gruppen af mænd der fortsat svajede frem og tilbage i deres armkrog. Det lød stadigvæk frygteligt når de sang, og det så ud til at hun ikke var den eneste der syntes det. Så lagde hun hovedet på skrå og vendte hendes blik tilbage på ham igen. Det var pænt af ham at tilbyde hende noget at drikke, så måske hun burde sætte sig ned igen. Men det var da mere høfligt at stå op foran ham, for ordenligt at kunne præsentere sig selv"Er det her din kro"spurgte hun så undrende med et løftet øjenbryn.

James Flint

James Flint

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 58 år

Højde / 172 cm

Nao 01.03.2020 09:44
Hun var bestemt en anderledes kunde og gæst på kroen, end flere af de andre. Ikke fordi at der var noget i vejen med hende, for hun lignede så mange andre. Hun klædte sig pænt, og havde bestemt et pænt ydre, men det var mere hendes holding, som hun sad med på kroen - det var ikke ofte at han så folk hænge på den måde. 
"Er der noget bestemt, som jeg kunne tilbyde dem?" Han kiggede roligt på hende, "Vi har det meste af hvad de andre kroer i landet har at byde på, her kan du få det meste alkohol" Flint satte stor pris og ære i at sørge for at kroen havde så mange forskellige øl og forskellige alkohol, som overhovedt muligt, blot for at gøre det mere attraktivt for folk som var langt væk hjemmefra, og få dme til at føle sig hjemme, uden at være det. 
Flint ryggede sig et skridt bagud som den unge kvinde rejste sig op, igen var det lidt en atypisk handling, men kort efter kunne han så se hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Høflig som han var så rakte han sin egen hånd ud mod hende, og trykkede den, "Dejligt at møde dem Zoey. Jeg er James" kom det kort fattet fra ham, "Jeg henter Dem et glas" 

Flint vendte tilbage til baren, talte lidt med kunderne. Det gjorde oftest aldrig noget at man måtte vente lidt på at tjeneren kom, der var så mange at tale med og hygge sig omkring, men disse dage kunne det godt tage lidt længere, eftersom at de var lidt underbemandet. James fik hældt en god øl op til Zoey og gik tilbage til bordet med den og placerede den på bordet, foran hende. "Ja, det er mig som ejer kroen og er krovært her på stedet" fortalte han roligt, "Det har jeg været i et hav af år" han kunne sagtens stå og fortælle sin historie, men det var der ingen grund til, selvom at han var meget snaksagelig, "De er ikke fra heromkring, er De?" Han havde aldrig set den unge kvinde før.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 01.03.2020 21:06
Da han trykkede hendes hånd sendte hun ham et smil, og betragtede ham en smule bare for at se hvordan han så ud. Som han ville hente et glas til hende gav hun et nik med hovedet, og nu hvor hun stod op besluttede hun sig for at betragtede omgivelserne en smule. Hans navn printede hun ind i hendes hoved, så var hun også sikker på at hun ville kunne huske det. Ikke at hun var sikker på at glemme det for det ville hun sikkert ikke, men det var meget normalt navn som hendes eget hvist var. Som han havde spurgt om der var noget bestemt han kunne tilbyde hende tænkte hun lidt. Men det var der hvist ikke, og inden hun skulle svare ham ventede hun på at han kom tilbage.

Imens hun ventede på glasset kørte hendes tanker på det ene efter det andet, det var mest i forhold til hvad hun havde lyst til at drikke. Måske det bare skulle være noget klassisk som noget mjød for det var tit noget hun altid kunne drikke. Men før hun nåede at blive sikker på om det var det hun ville vælge var James kommet tilbage. Hun sendte ham et smil, og kiggede på og lænede sig lidt frem i stolen for at gribe ud efter glasset. Zoey tog en stor tår af glasset, og satte det ned på bordet, og hørte hans spørgsmål. Hun gav et nik med hovedet, og lod hendes hænder hvile sig rundt om glasset"Det er virkelig en hyggelig kro du har dig"sagde hun med en venlig stemme og lod kort hendes øjne studere omgivelserne. Her var utrolig hyggeligt, og hele kroen havde da også en form skønhed.

"Jeg vil gerne høre omkring det, hvis du har mod og lyst på at fortælle om det"sagde hun og lagde hovedet på skrå. Hun tog så endnu en tår af glasset, og sukkede nydende. Det var alt for lang tid siden, at hun havde fået en øl, så det var virkelig lækkert at drikke det igen. Så strøg hun en finger hen over kanten på glasset og nikkede"Jo det er jeg, og jeg nyder virkelig omgivelserne heromkring"sagde hun med et stort smil. Dog havde Zoey aldrig set denne mand her før, og det var ellers underligt for normalt kendte de fleste nok hinanden omkring Medanien, eller de fleste havde nok set hinanden før.
James Flint

James Flint

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 58 år

Højde / 172 cm

Nao 02.03.2020 10:21
"Mange tak, Zoey!" Lød det glædeligt fra ham, det betød meget at folk roste kroen og det han havde gjort ved den, for han arbjedede hårdt herinde og gjorde alt for at folk virkelig gad at sidde her, men hvis man så aktivitets niveauet herinde, så var det en populær kro, som folk virkelig holdt af. 
"Ja, det mente jeg nok" Han studerede den unge kvinde lidt, og kiggede på hendes nydelige ansigt, "Jeg mente nok at jeg ikke havde set Dem før, herinde. Det er altid glædeligt at se nye angister her omkring" Kom det glædeligt fra ham, det var klart at nye ansigter betød nye bekendtskaber, og forhåbenligt faste tilbagevendende gæster, det var hvad det her gjaldt om - at få gæster i hus.
"Jeg ville meget gerne sidde og snakke lidt, hellere end gerne" Startede han roligt, og kiggede rundt i krostuen. Der var stadigvæk mange, og han kunne se hvordan hans tjerneinde spurtede frem og tilbage for at sørge for alle, "Men som du kan se, så er her virkelig travlt og vi er underbemandet lige for øjeblikket, så jeg bliver nød til at hjælpe til. Jeg kommer gerne ned, når der der lidt mere styr på stedet og udbringningn af drikkelse" Han sendte et smil til hende, han var meget snaksagelig, men vidste også godt hvad der kom i første række, og derfor havde han ikke mulighed for at sidde og tale med hende på nuværende tidspunkt.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 02.03.2020 11:18
Som hun sad og lyttede til ham kiggede hun hen imod tjenerinde der spurtede rundt. Der var godt nok meget travlt. Var der ikke flere tjenere? Eller måske de også havde travlt, men Zoey havde kun set en tjener, og hun smillede lidt til James. Hun var selv tjener, så måske hun kunne give en hånd med, hun havde alligevel ikke nået at bruge tiden på som skulle være mere spændende. Hun betragtede tjenerinde lidt, og forstod godt at hun havde travlt, for af hvad Zoey havde set så var der efterhånden kommet mange herind på kroen, og det krævede nok flere hænder end hvad der var.

"Jeg giver gerne en hjælpende hånd, jeg er faktisk selv tjener som hende tjenerinde derhenne"sagde hun venligt og lagde hovedet på skrå. Hun tænkte lidt som hun holdte hendes opmærksomhed på ham, og hun skulede hen til tjenerinde"Hun behøver ikke have så travlt hvis jeg hjælper til"smillede hun så, og sendte James et håbfuldt blik. Så lod hendes finger stryge hen over kanten af glasset og kunne så småt se at nogle af folkene herinde begyndte at blive utålmodige. Det så ud til at de bare ventede på at tjenerinde skyndte sig, og det fik Zoey til at rejse sig op fra stolen.

"James jeg vil meget gerne hjælpe til, jeg er jo som sagt en tjener og det vil gå bedre med flere end bare én"sagde hun med et bredt smil, imens hun lod hendes blik hvile sig på ham. 
James Flint

James Flint

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 58 år

Højde / 172 cm

Nao 02.03.2020 11:42
"Er det rigtigt?" James kiggede roligt på den unge kvinde, egentligt kunne han ikke være helt rolig, for han vidste hvordan folk ventede, så det var han ikke så glad for. "Hvis De har tid og lyst, må De da meget gerne give en hånd med. De skal nok blive belønnet, for Deres arbejde fro denne aften" Han stoppede lidt op med sin tale, og kiggede rundt, inden han forsatte igen, "Det er ingen hemmelighed at vi er lidt underbemandet, så det ville være en stor hjælpe hvis De har lyst" Det ville jo være behjælpeligt og storsindet af hende, hvis hun ønskede at hjælpe til, det var ikke ofte at han stødte på den slags mennensker, og han kunne ikke blot hive hvem som helst ind bag baren, for det sjældent at folk de vidste hvad de lavede - men han stolede på Zoey.

"Kom med mig. Tag gerne Deres øl med, De kan stille den bag baren" Han fulgte hende med op til baren og om bagved. Han fandt et forklæde til hende, hvis hun ønskede at gøre brug af dette, det var kedeligt hvis der skulle ske hende kjole noget, og ellers var det bare med at give hende en grundig og hurtig oplæring i de forskellige øl og ikke mindst hvordan det hele virkede, men han var sikker på at hun nok skulle fange det hurtigt hvis hun allerede var tjener. 
James gik hurtigt over alle øllene, som sagt så var der fra nær og fjern og han gik meget op i at de havde så mange som muligt, men det gjorde det også bare sværer at holde et overblik over dem, men der var ingen skam i at spørge ham hvis hun kom i tvivl. "Føler De at De er klædt nok på at gå i sving?" Han sendte hende et tilfredst smil og glædede sig lidt til at se hvordan hun arbjedede. 
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 02.03.2020 12:23
Hun fulgte med hen til baren, og tog forklædet på. Hendes blik faldt på James og hun lod hendes øjne hvile sig på ham og hun sendte ham et smil og nik med hovedet. Så gik hun hurtigt igang, efter at han havde forklaret hende omkring, hvad og hvordan hun skulle gøre. Hvor tingene var, og alt det andet information der måtte være. Zoey kunne allerede lide det som hun var igang med at brygge den ene øl efter den anden, og lidt efter lidt virkede det da også til at gå meget bedre. For nu var der ikke kun én tjener men flere, og hun skulede indimellem hen til James. 

"Jeg nyder det allerede"sagde hun med en venlig stemme, og fik afleveret krus efter krus hos nogle af gæsterne. Der var nok også mange som ventede på deres bestilling, og gerne vil have noget at drikke hurtigt. De så ud til at blive glade de folk som havde ventet på deres bestillinger, og Zoey vendte tilbage til at brygge noget mere, og hun gik også igang med at gøre madvarer klar. Der så også ud til at være nogle bestillinger på mad, som hun tjekkede om de var klar. Så kiggede hun på James, og betragtede ham lidt som hun fortsat var igang med at arbejde, og det hun ikke kunne klare alene var hun heldig at få hjælp til fra den anden tjenerinde"Jeg er glad for at jeg kan hjælpe og give en hånd med"sagde hun venligt og fortsatte med det hun havde gang i. 
James Flint

James Flint

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 58 år

Højde / 172 cm

Nao 02.03.2020 14:48
Det var dejligt at se at hun sådan bare sprang ud i arbejdet, men hvis hun allerede var tjener, så måtte hun have styr på det og så kunne han også være helt rolig. Oplæringen gik ualmindeligt hurtigt og det føltes som om at Zoey fulgte med og tog læringen til sig. Det var et sten som faldt fra hans hjerte, for dette ville uden tvivl kunne hjælpe ham igennem aftenen, nu hvor de var tre til at styre serveringen.
Han var aldrig bange for at folk blev alt for utilfredse, for så længe hans gæster allerede havde drukket lidt og måske var ved at nå et punkt hvor de var små fulde, så lod de ofte ikke særlig meget mærke til at de måtte vente lidt ekstra på den næste øl, og samtidig så var der jo mange gæster til stede, så det at de måtte vente lidt var helt normalt. 

"Det er jeg glad for" Kom det smilende fra ham, som han kiggede på hende og den måde hun langede krus efter krus over til kroens mange gæster. Det var lækkert at se, og det var et godt tempo hun havde. Samtidig så var hun smilende, attraktiv og venlig over for gæsterne. Lidt flirten, for lidt ekstra drikkepenge gjorde aldrig noget - kun noget han kunne smile over.
Zoey havde virkelig styr på det og fandt hurtigt ind i sin egen rytme, som endda indholdte gæsternes mad. Det var dejligt at se. "Man må sige at De har styr på dette her, og virkelig har taget det hele til Dem. Dem kunne jeg godt bruge til hverdag" Hun ville være en stjerne at have gående i kroen, selvfølgelig var der ikke altid den samme travlhed, men det kunne også give et afbræk fra den anden tjenerinde, så hun kunne få lidt fri
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 02.03.2020 16:34
Det var helt rigtigt lidt flirteri skader ingen, og hun nød at hilse på kunderne herinde. Ligesom hun også godt kunne lide at servere for dem, og selvom der sikkert godt kunne være nogle gnavne kunder, så var de fleste meget venlige og imødekommende. At hun kunne gøre dem glade ved at servere det som de havde bestilt gjorde hende glad. Som James nævnte at han var glad for det sendte hun ham et smil, og hun begyndte så at gå igang med at servere nogle tallerkener med mad på, der var også lidt af hvert. 

"Jeg er også glad, især for at få denne mulighed her"sagde hun med en venlig og glad stemme, og hun fortsatte. Hendes tempo var i øjeblikket højt, og det var slet ikke noget hun havde noget imod. Da han nævnte at han godt kunne bruge hende i hverdagen lyste hun lidt op, og lænede sig lidt over baren som hun stod bagved. Hun lagde en hånd i siden, og stod klar til at brygge et krus med den anden, og allerede efter de få sekunder kunne hun lide at arbejde her.

"Jeg vil elske at arbejde her James, og hjælpe til"sagde hun og sendte ham et smil, imens hun lagde hovedet lidt på skrå. Det ville være bedre for ham, at der var flere tjenere så James heller ikke behøvede at rende så hurtigt rundt"Trænger du ikke tit til at sidde ned og nyde en god øl eller mjød"spurgte hun med et smil og hun blinkede lidt drilsk til ham. 

James Flint

James Flint

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 58 år

Højde / 172 cm

Nao 04.03.2020 09:22
Lige pludselig gik det meget hurtigt, ikke at der var noget skidt i det, men at hun så hurtigt fandt sig tilrette i jobbet, og det kunne han jo se hun havde. Det virkede nemt for hende, hun havde ikke de store problemer med at finde ud af hvor tingene var og ikke mindst kende forskel på de forskellige ølarter som kroen havde. "Det ser bestemt også ud til at De nyder at stå bag en bar. Må jeg spørger hvor De er oplært henne?" Der var uendelige mange kroer og værtshuse rundt omkring i Krystallandet, James kendte de fleste af dem, men der var stadigvæk mange som han ikke kendte, og der kom hele tidne nye til. Men det at vide hvor hun var oplært og  hvor hun før havde arbejdet, var en interessant ting for ham, for det kunne være han vidste hvem hun havde været i lære for.

"Det er nok noget vi godt kan finde ud af, Jeg tænker at vi lader Dem køre service og bartendertjansen og så kan vi tale om det, når stedet er faldet lidt mere til ro og inden vi lukker" Han sendte et smil til hende, for selvfølgleig var han også interesseret i at have hende ansat, han mente selv at han havde nogle gode forhold og han kunne tilbyde hende en masse, så hvis hun var interesseret i det, så kunne de tale om hendes forhold her på kroen. 
Jamen kunne ikke lade være med at komme med et lille grin over hendes drilske attitude, men det var noget han kunne lide og jo, egentligt så var det jo ved at være længe siden at han havde fået et krus. "Jeg sætter mig ned til et af borderne og taler med mine gæster, bringer De mig en mjød?" Han sendte hende et venligt smil, inden han lod hendes overtage hans plads, og forlod baren.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 04.03.2020 21:39
Et nik med hovedet blev sendt til James, og hun gik straks igang med at brygge en mjød til ham. Hun holdte undervejs øje med kommende kunder, for der var allerede ankommet få nye kunder allerede. Zoey smillede til dem, og blev så færdig med at brygge mjøden til James. Hun fik snakket med den anden tjenerinde og tog imod nogle bestillinger. Så stod hun henne ved bordet, hvor James sad og hun satte kruset foran ham"Jeg nyder det utrolig meget, og puh det er lang tid siden jeg blev oplært"sagde hun og grinede lidt.

Hun tænkte lidt men svaret på, hvor hun var oplært kunne hun slet ikke komme i tanke om. Hun havde glemt det, hvordan kunne hun det. Det var nok også rimelig lang tid siden, så det var nok klart at hun ikke kunne huske det. Havde det mon været kroen i medanien"Jeg er faktisk usikker på hvorhenne, det er mange år siden"sagde hun og sendte James et smil. Så gik hun hen imod baren for at gå igang med de nye bestillinger, og fortsatte lidt med nogle af de andre. 

Hun arbejde godt sammen med den anden tjenerinde, de havde begge to et godt tempo. Hun lod hendes blik glide rundt på de forskellige folk herinde, og efter at have været hurtig til at klare de fleste bestillinger gik hun igang med at servere for kunderne. Efter det blev gjort vendte hun tilbage til James, og hun lagde en hånd i siden"Det lyder virkelig godt, jeg vil elske at arbejde her og her er virkelig hyggeligt"sagde hun med en venlig stemme. 
James Flint

James Flint

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 58 år

Højde / 172 cm

Nao 11.03.2020 14:20
James kunne roligt overlade den lille kro til de to kvinder, som nu  styrede stedet md hård hånd. Zoey gjorde et godt arbejde, ligesom hans anden tjenerinde. Det var dette han ønskede, at kunne træde lidt tilbage og så se andre styre det. Han vidste godt han var ved at være gammel, så han havde slet ikke samme tempo, som de to unge kvinder. 
James tog plads ved bordet, sammen med to andre stamgæster. Gæster som kom er ofte, og som James kendte bedre end mange andre. På en kro som denne, var det nemt at overhøre historier, som man måske ikke burde eller som man direkte blev draget ind i, historier som ikke kom ud andre steder. Alokoholen havde en god skyld i dette.

"Det ligner heller ikke at De har brug for mere oplæring, Zoey. De gamle arbejde har gjort det godt" At hun så ikke kunne huske hvor det var, virkede lidt mærkeligt, men det betød intet. Hun virkede til at være en god kvinde, og en kvinde som kan tage fra sig og arbjede hårdt. Hvilket han havde brug for. "Men lad os bare tale, når vi lukker ned. Når vi har lidt mere ro" Det var klart at hvis de kunne finde ud af et eller andet, så havde han da et fuldtidsjob til hende. 
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 11.03.2020 18:36
Zoey gav et nik fra sig da James nævnte at de kunne snakke når de lukkede, det lød som en meget god idé. Hun var meget frisk på det, og fortsatte så med at hjælpe den anden tjenerinde lidt før hun selv kørte i sit eget tempo igen. Hun var god til at skifte fra det hurtige til det langsomme, og det var nok også meget godt. Selvom tingene kunne gå hurtigt var hun god til at bevare overblikket, og undervejs havde hun da også overskuddet til at sende James et smil. 

Så betragtede hun kunderne lidt, og fik serveret nogle flere tallerkener med mad, og fik sat diverse drikkevarer på bordene rundt omkring. Det var rart at se der var så mange herinde, for det gjorde det også nemmere at servere for dem og arbejde. Så de også havde noget arbejde, ellers havde de nok brugt tiden anderledes"Jeg siger mange tak James, det er meget pænt af dig at sige det"sagde hun med en venlig stemme, og nåede at sende ham et blik før hun så gik igang med at brygge noget mjød. Det så efterhånden ud til at nogle af kroens gæster var begyndt at forlade kroen, men de så alle tilfredse ud. Zoey var glad for at få chancen for at hjælpe James, nok var han en gammel mand men venlig, og med hjertet på det rette sted det havde han. Han var en god mand, også selvom hun ikke kendte ham så godt endnu.

Imens hun gik rundt fra bord til bord, og også fik ryddet op efter de gæster der var gået kiggede hun på James"Mangler de noget hr Flint"spurgte hun høfligt med et smil på ansigtet. 

James Flint

James Flint

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 58 år

Højde / 172 cm

Nao 18.03.2020 12:46
Aftenen gik fantastisk, der havde været lidt emre travlt end normalt og i mens at Flint havde siddet med par kunder, havde Zoey og den anden ansatte styret kroen med hård hånd og hun havde vist sig at være en fantastisk hjælp, den hjælp som han havde gået og manglet her på kroen. Han kunne ikks styre det hele selv, og derfor havde han brug for hjælp på kroen.

Kroen var nu lukket og de sad nu sammen, over en øl og kiggede på hinanden. Den anden pige gik rundt og gjorde rent, i mens at de kunne tale om det fremtidige samarbejde som han håbede at Zoey ville være interesseret i. "Hvordan synes Du så at det er gået, her til aften?" Han kiggede roligt over på hende, og tog en tår af øllen som stod foran ham. "Du ved at jeg godt kunne bruge en ekstra hånd her på kroen" Startede han roligt ud og sendte hende et smil, "Og Du har bestemt vist at Du har styr på det her, og det er bestemt det jeg mangler her på kroen, så jeg havde da håbet at Du ville være en del af mandskabet" 
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 18.03.2020 18:49
Det var ganske rart når der var travlt, for det betød kun at der var noget at lave. Hvilket hun godt kunne lide, selvom hun heller ikke havde noget imod bare at slappe af. Hun var god til at hjælpe hende den anden tjenerinde, og sørgede for at gøre lidt ekstra ud ad serveringerne. Hun kunne ikke lade være med at smile, mest fordi hun var glad for at hun kunne hjælpe James. Hun fortsatte lidt som hun undervejs kiggede hen imod James, bare for at sikre sig at han havde det godt. 

Som kroen lukkede og de bare sad og nød noget at drikke, lænede hun sig tilbage i stolen. Hun lod hendes blik hvile sig på James med et stort smil. Hans spørgsmål fik hende til at tage en stor tår af hendes krus, og det blev sat ned på bordet efter. Hun sad med det med begge hænder og sendte ham et større smil"Jeg synes det er gået meget godt, og jeg vil med glæde være en del af mandskabet"sagde hun og lagde hovedet på skrå. Hun tog endnu en tår, en større én end alle de andre, og kiggede rundt en smule. Det var helt underligt at se kroen uden nogle mennesker, men det var nu også hyggeligt at sidde her sammen med ham"Jeg vil med glæde give en ekstra hånd med James, og hjælpe så meget til som jeg kan"sagde hun med et smil og hun sad endnu engang med kruset i hendes hænder. 
James Flint

James Flint

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 58 år

Højde / 172 cm

Nao 29.03.2020 13:10
Han var sikker på at han allerede kendte svaret på hans spørgsmål. Zoeys glæde for dette fag lyste ud af hendes øjne og hun havde intet fast job, så enhver der blev tilbudt et job i det fag man elskede ville uden tvivl tage imod det og Henry havde alt hvad hun havde brug for her, hvis hun da ønskede at bo her ellers var det til at få et lille hus i nærheden, hvilket han gerne ville hjælpe med. 
"Jeg synes bestemt også at det er gået godt, De er god til deres job og jeg er sikker på at jeg vil få meget godt ud af den hjælp som De kan bidrage med" Hun var lige den person som han havde manglet her på kroen, især efter at de forrige ansatte havde forladt ham og efterladt ham sammen med den anden kvinde i huset, hvilket slet ikke var nok.
"Jeg er glad for at De vil takke ja til mit tilbud her på kroen, det glæder mig" Hun var attraktiv, små flirtende, venlig og behageligt at være sammen med. Det var en fantastisk kombination, når kunderne var blevet fulde nok. Det gav en større omsætning og bedre tips til hende.
Zoey

Zoey

Spion & Tjener

Retmæssig Ond

Race / Topalis-folk

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 175 cm

Jinx 29.03.2020 17:16
Det gode ved at hun havde så mange gode kvalifikationer, var at hun også havde det erhverv hun havde, så hvis der var nogle kunder der ikke kunne opføre sig ordenligt skulle hun nok tage sig af dem. Men hun forsøgte helst at undgå sådanne situationer, fordi hun helst var meget venlig og positiv. Hendes blik hvilede sig på James, og hun løftede en hånd op til ansigt for at flytte lidt af håret væk fra ansigtet.

"Jeg siger mange tak James, det betyder virkelig meget for mig at du synes det"sagde hun med et smil og en glad stemme. Som han nævnte at det gjorde ham glad at hun havde takket ja til tilbudet gav hun ham et nik, og lagde hovedet lidt på skrå. Hun lod en hånd hvile sig på hendes kind, bare for at sidde i en anden postion, og hun lod hendes blik fortsat være på James"Jeg kan umuligt takke nej til det fine tilbud"sagde hun efterfulgt af et bidt grin.
James Flint

James Flint

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 58 år

Højde / 172 cm

Nao 03.04.2020 14:52
"Velbekomme" Kom det roligt fra ham, som et smil bredte sig bag det tykke skæg. Det var nok mere ham som burde takke, for det betød rigtig meget og det var en enorm hjælp for ham og hans kro, for ellers var han sikkert blevet nød til at sælge den eller give den videre, for han havde prøvet og kæmpet med at finde arbejdskræft til kroen, men havde ikke været i stand til det. 

"Men jeg er selvfølgelig nysgerrig på hvem du er og hvor du kommer fra?" Det betød alligevel en del at vide hvem det var han ansatte, godt nok havde hun vist sig at være en habil medabrejder og det virkede til at hun fandt sig tilrette i dette fag, men at vidste ikke hvem hun var som person og hvad hun var kommet fra, det havde alligeve noget at sige. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 4