Han vidste, at der holdt en vogn og ventede på ham ved byporten, men Atlas kunne ikke forlade byen uden først at have bedt til Chance i templet og lagt en offergave til guden. Han havde brug for al det held, han kunne få med sig, for opgaven, han var sendt ud på, var farlig og risikabel, og Atlas skulle ikke risikere noget som helst, hvis han kunne blive fri for det.
Så da han gik over markedspladsen for at komme til den hellige bydel, snuppede han er par æble og nogle dadler fra en af boderne, så han kunne bruge dem til offergave. Han spiste et par af dadlerne på vejen derhen.
Himlen var kun blive begyndt at lysne, og templet var derfor tomt, i hvert fald så vidt Atlas kunne se. Han kom her mindst én gang om ugen for at bede, så han kendte stedet godt efterhånden. Med sit offer i hænderne gik han hen til altret og knælede ned foran det. Hele hans krop var øm, og han kunne ikke helt holde sig fra et lille, stille klynk, da han satte sig ned. Asad havde virkelig været hård ved ham. Men det var også dejligt, for smerten var en konstant påmindelse om, at Asad ventede på ham.
"Ærede Chance," mumlede han stille og lukkede øjnene, mens han lagde offergaverne ved alteret. "Jeg beder dig om lykke og held til at fuldføre min opgave og til at vende hjem til min elskede hurtigt og sikkert. Jeg håber, du hører min bøn og finder mig værdig."