Malik

Malik

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 2717 år

Højde / 190 cm

Raider 10.07.2019 20:19
Rammerne i hans liv var efterhånden blev ret trykke at leve i. Ind i mellem var de måske lidt for trykke, og Malik kunne godt mærke manglen på spænding i hans liv. Siden ankomsten til Dianthos for lidt over fire år siden, havde Malik holdt sig en del indenfor byens mure. Dianthos var ikke kedelig som sådan, der var sket mange ting. Både godt og ondt sket i den store by, som han kaldte for sit hjem.

Malik havde en ellers fredfyldt eftermiddag som trak hen imod aften, solen som kom ind af de store vinduer var i en orange gløde. Varmen fra sommer dagen var ved trække sig tilbage, og Malik kunne se frem til aften på biblioteket hvor at der ikke ville ske meget. Han sad faktisk og passede sig selv ved det store bord, hvor bibliotekarerne kunne side med deres daglige opgaver, når byens borger ikke havde brug for deres hjælp til at finde bøger eller andre skrifter frem.

Malik havde trukket en af de historiske bøger frem. Selv efter fire år i sit nye liv, var der mange ting som han slet ikke kendte til. Han brugte derfor tit sine alene timer på at lære om landet, og alt hvad han nu havde mindre viden om. 
Han kunne godt se sig selv, som lidt af en historie elsker. Bøger talte derfor næsten mere til ham end mennesker, med mindre at det var mennesker med de gode historier, for så lyttede han gerne i timevis.

Malik løftede kort sit blik fra bogen som han var i gang med, blot for at han var sikker på at han ikke undgik en person hvis de kom hen for at spørg ham om hjælp. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Måske var det ikke nødvendigt med en betalt livvagt med sig, blot for at gå på biblioteket, men Hr. Silene havde ikke været i den hellige bydel før, og havde ingen anelser om, hvor stille og lovlydigt området var. Det blev han noget overrasket over. Han var stadig helt grøn i Dianthos, og han turde ikke bevæge sig rundt iblandt de høje mennesker, og nu elvere, der færdedes rundt og talte med dialekter, som han ikke var vant til. Han følte at folk kiggede på ham, som om de ville klæde ham af hans rubinske, fornemme silkeklæder og stjæle hans hårdttjente krystaller! Da Enzel stoppede op foran det mægtige verdensbibliotek stoppede han op og måbede over hvor stor bygningen var. Og hvor ubevogtet den var. “De må hellere vente herude, gode herre...” Mumlede den velklædte mand, efter nærmere eftertanke. Han kunne vel ikke bare troppe op med en fuldt udrustet mand med våben på sig. Det sidste Hr. Silene ønskede var mere ballade og dårlig omtale. Han var nødt til at gøre god reklame for sin nyåbnede pengefabrik, og alle dianthosianere var potentielle kunder. 

Enzels betalte vagt nikkede blot og stillede sig rank og stærkt ved den store biblioteksport, inden Enzel bevægede sig indenfor. Hans små fødder i de flade silkesko var som lydløse, snigende skridt, i det ellers store lydige lokale han kom ind i. Enzel så ikke den ansatte lige med det samme, men lod sit hoved dreje rundt, så han rigtig kunne nyde godt af bygningens indre arkitektur, de religiøse kunstværker på væggene og de mange, mange, mange bøger. Han vidste slet ikke hvor han skulle begynde nu... Malik, stille som han var, dybt begravet i sin bog, og med sit lyse, helt kridhvide ansigt, fik ham til at fremstå som enhver anden hvid statue i kattens øjenkrog. Han så ham slet ikke, trods han stod lige ved siden af. "Hmpf! Det var da for dårligt, at der var så ubemandet i landets største bibliotek" Mumlede han surt for sig selv og krydsede utilfredst sine arme. 

Malik

Malik

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 2717 år

Højde / 190 cm

Raider 10.07.2019 21:59
Malik fangede med det samme de utilfreds ord, før at han så op fra bogen. Han fandt hurtigt et hjælpsom smil frem på hans lyse læber, ”Hvordan kan jeg hjælpe dem med, herre?” sagde han i en rolig tone. Malik kunne nemt falde i et med hans omgivelser, der var lidt statue over ham når han sad stille i mellem de mange flotte møbler og billeder. 
”jeg beklager, hvis jeg ikke var mere opmærksom på dem” sagde han, som han kiggede nærmere på manden foran ham. Hans rubinske klæder sagde tydelige at rigdom ikke var et problem og farverne var ganske nydelige at kigge på. Maliks mørkeblå klæder var næsten en skam ved siden af, selvom de var lavet at dyr uld var det intet ved siden af silke eller andre rigere stoffer som han havde set de rige borger går klædt i.
Malik havde selv sin egen skønhed, men han havde ikke pengene der viste hvor smuk han kunne være hvis han faktisk gave sig selv tid til være smuk. Udseende var dog ikke alt, en person kunne være så smuk som de ville, men personlighed talte altid mere til Malik. Han havde set en del smukke væsner igennem tiden, men de fleste havde de meste rådne personligheder, eller også var der fokus på dem selv og ikke andre. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Mere uheldigt blev det ikke, at Hr. Silene blev fanget i sin egen ubehøvlede monolog, når nu han ellers trådte så varsomt omkring andres påhør. I en stiv, overrasket bevægelse drejede han rundt og så, hvem det var, der havde talt til ham. Et spøgelse! Nej... Det var vist en almindelig dødelig. Måske? I Krystallandet fandtes der jo lidt af hvert, men det var sjældent han fandt nogen, der var blegere end ham selv. “Om forladelse” Svarede han hurtigt, så han ikke endte med, bare at stå at stirre uhøfligt. De isblå katteøjne kunne slå ret hårdt, hvis ikke Enzel huskede at fremstå venligtsindet. Han var ikke et smilende væsen, ligesom den hvide mand tilsyneladende var. Det var noget af et prægtigt og venligt smil der bredte sig, på de store, fyldige og hvide læber... “Så De er altså ansat her?” Spurgte han og lod sit blik glide en ekstra runde rundt i lokalet, for at spotte, om der skulle være flere albinofolk i lokalet, men det lod til at de var alene. I hvert fald her i entréafdelingen. Enzel skyndte sig at fortsætte, før den biblioteksansatte kunne nå at svare, da der vist ikke var nogen tvivl, når han som sådan tænkte over hvordan han havde tilbudt sin hjælp. “...Jeg har brug for noget viden om Dianthos kultur og... historie” Han lod blikket glide ned ad manden og videre ned i den bog han netop havde læst i, før Enzel dukkede op. En historiebog. Men helst en han ville kunne bære rundt på. Dianthos havde tilsyneladende en ret omfattende historie bag sig “Som De nok kan høre på min dialekt er jeg langvejs fra. Jeg kommer ikke så godt ind på dianthosianerne, som jeg ville, desværre... Og den må gerne være skrevet i et forståeligt nukrystalisiansk sprog, helst”. Med disse ord, kiggede han denne gang forventningsfuldt og afventende på manden, i håb om, at han nu ville finde bogen for ham, frem for at sende ham afsted alene i den kæmpe flere-etagers sal.

Malik

Malik

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 2717 år

Højde / 190 cm

Raider 12.07.2019 17:35
Malik nikkede som svar, ”Så sandt som havet er blå,” sagde han en smule poetisk. Selvom han måtte rette hoved en smule nedad for se bedre på manden, Malik tårnede tit hen over de fleste hoveder i byen. Man kunne mistænke ham for at være en elver, men han havde ikke de karakteristisk øre som elverne havde. Malik tog det ikke så personlig at manden havde talt en smule uhøflig, det var jo lidt hans egen skyld at han ikke virkede mere synlig.
Malik lyttede i stilhed som manden talt om hvad han havde brug for, bogen som han selv havde været så fint i gang med ville være perfekt og Malik kunne med god sjæl godt give den fra sig, der var andre bøger som han selv ville kunne bruge tid på læse. ”Naturligvis herre, jeg forstå dem udmærket, lad mig se hvad jeg kan hjælp Dem med at finde fra de mange reoler,” sagde Malik. Biblioteket kunne nemt for de fleste til at give op eftersom at der var lokaler og gange fulde af bøger, men der var systematisk orden, hvilket gjorde det let for folk at kunne finde de mange bøger.
”Hvis de kommer med mig” sagde Malik, før at han gik afsted imod de mange reoler med historiske bøger fra Dianthos. Malik var ganske stille i mens at han gik. Han kunne godt kende den eksotiske beklædning som manden havde haft på, den talte lidt til hans egen stil. På varme sommer dage var Malik altid farveri i sine klæder, mest for skygge hans hud fra den varme sol, der næsten ingen steder i landet hvor han ikke blev rød af solen.
Da de kom til reolerne med de mange historiske bøger, standsede Malik op. Eftersom at manden havde nævnt nykrystalisiansk, var der en god del bøger som Malik kunne arbejde ud fra. Han løftede sig en smule op for kigge på de mange bøger, ”Lige nu har vi den klassiske guide til kulture og historie i Dianthos, den er lidt lavet til folk som kommer her for kort tid, men den er ganske grundig bog om byen og dens kulture indenfor de sidste hundred år,” sagde Malik som han trak bøgen ned fra dens plads.
”Ellers har vi de mere tunge bøger som går dybere ned i selv bygningsværk af byen, hvis det er en mere bygnings orienteret bøg De søger. Der er også Dianthos liv, død og kultur.” sagde Malik. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Hmm...” Tankefuldt kiggede han tilbage på manden, som han så poetisk havde formuleret sig over for ham. Aldrig havde han set havet, men han forestillede sig, at det var blåt og meget smukt... Mon herren over for ham var digter ved siden af biblioteksarbejdet? Enzel ønskede at blive mere litterær, ligesom hans interesse for kunst havde fyldt mere, i sit nye, frie liv. Men det var heller ikke nogen hemmelighed, at Enzel også havde en stor interesse for mennesker, med særprægede udseende. Og naturligvis halvdyr. 

Med et glubsk blik slugte han Malik til sig, og han var ikke bleg for at blive taget i at stirre. Maliks krop var sikkert stor og stærk indenunder de forbistrede uldklæder, som skjulte det hele... Men man kunne da forestille sig, at han var hvid over det hele. Det satte gang i hans fantasi... men han vidste på forhånd, at det ikke kunne nytte noget at pine sig selv med den slags forhåbninger, for han kunne under ingen omstændigheder dele sin halvdyrshemmelighed med en vildt fremmed... 

Roligt bevægede han sig bag efter det høje, hvide kunstværk af en mand, mens hans øjne lagde mærke til hver enkelt bevægelse. Hans hænder foldede sig, for at han kunne gnide sine ringe, lidt for at holde dem beskæftiget fra ikke at gøre noget, der kunne være uhøfligt. Hans skridt var glidende og lydløse, ligesom Maliks, men det skyldtes mest af alt, at han bar stofsko... Mens de slendrede derudaf, og forbi de mange, mange reoler, kiggede han af og til fra Malik, og rundt i lokalet, men som altid fandt de tilbage til hans nye interesse. Han havde masser af spørgsmål, men holdt dem for sig selv. Det var vist ikke normalt, at man overfusede fremmede mennesker, med spørgsmål til deres hudfarve og sin geografiske historie... Pludselig, da Malik stoppede, var Enzel nær gået ind i ham, fordi han gik i sine egne tanker, men han nåede at standse sig selv. Han så til med beundring, hvordan Malik kunne nå de øverste og tungeste bøger på øverste hylde. Enzel selv, ville have været nødt til at klatre op ad stien. “Ahh... Jeg tror jeg går med den første” Svarede han, meget tilfreds med den service han fik. Han gjorde intet for at række ud efter bogen og tage imod den. Nok havde Malik sagt, at der fandtes tungere bøger, men den han stod med lige nu, så også ud til at veje det halve af ham selv. Hans hale i buksen var ivrig for at løsrive sig forbindingen og vifte interesseret, men den var bundet stramt ind til hans ene ben, som tilmed var gemt bag et par store, posede silkebukser. “Har du en låneordning her, eller skal man læse her? Fritid er ikke det jeg har mest af...”. 

Malik

Malik

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 2717 år

Højde / 190 cm

Raider 12.07.2019 20:28
Malik lyttede til mandens ord, som han havde trukket et par bøger ned på den ene arm. ”De kan skam låne bøger med hjem, så længe at bøgerne ikke er den ældste slags” sagde han med rolig blik, alt hvad der var ældre kunne nemt falde fra hinanden og derfor var der forbud på lade ældre bøger forlade biblioteket uden særlig årsag.

Malik trække det første bog væk fra de andre, før at han gave den til manden. Et eller andet ved hans klæder virkede fortryllende, men også hemmelighedsfulde. Han ville ikke prøve på at gætte hvad der under de mange klæde, menneske eller ej. Malik havde respekt for alle der kom på biblioteket. Han var ikke så nærsynet som mennesker kunne være, eller så bange.. ikke når han selv var magisk af natur.

Malik havde set en del mystiske væsner i mens at han havde boet i Dianthos, mange af dem blev nød til lægge skjul på hvad de var, men nu hvor det virkede til at der var mere fred igen, var folk igen begyndt at være en smule mere åbne end før.

Malik placeret de andre bøger tilbage op på reolen, ”Er der andet, jeg kan assister Dem med, nu hvor vi er i gang?” spurgte Malik med et lille smil. Da han var færdig med at sætte de andre bøger op, hvad der ikke andet end at skrive herres navn ind i deres informations bøger om låner, ”Eller kan De komme med mig, så jeg kan skrive dem ind i vore informationer.” sagde Malik.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Hr. Silene virkede skam taknemmelig for at høre, at han kunne få lov til at låne bogen med hjem. Den kunne han nærstudere, i de perioder, hvor hans piger havde travlt med deres kunder, og der ikke var noget at lave nede i modtagelsen, hvor han som oftest sad. Det kunne nogle gange være kedeligt at skulle underholde sig selv, når alle gøremålene var gjort... Men han tog stadig ikke imod bogen, hvilket nærmest gjorde Malik til hans egen personlige piccolo. Malik slog ham lidt som en underdanig person, der bare gjorde som der blev sagt. 

“Ehm, nej, det er der ikk-” Pludselig gik det op for ham, hvad Malik lige havde fortalt “Undskyld mig hvad? Nejnej, det går ikke. Jeg skal ikke skrives ind nogle steder! Kan jeg ikke bare love, at jeg kommer tilbage med den?”. For enhver anden end Enzel selv, virkede det måske mistænkeligt og meget mærkeligt, at han pludselig blev ramt af panik, ved tanken om, at skulle skrives ind nogen steder. Og så endda i noget så harmløst som et bibliotek. Men den lille velklædte mand, ville virkelig ikke af med sine oplysninger, for han havde endelig skabt sig et liv i sikkerhed med et nyt navn. 

Malik

Malik

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 2717 år

Højde / 190 cm

Raider 13.07.2019 00:04
Malik lave lidt betænksomt udtryk før at det skiftede over til et mere overrasket udtryk. ”Regler er regler, hvis de ikke kan tillad dem, kan jeg ikke give dem lov til tage bøgerne med,” sagde han en smule bestemt. Han kunne dog godt lade det smutte hvis manden gave ham et andet navn som han kunne skrive ind, i sted for. Malik rette sig ikke altid helt efter hans jobs regler, og ind i mellem kunne han godt bøje dem til andres fordel. ”De behøver ikke at bruge deres sande navn, hvis de har et andet navn kan jeg lade dem gå på det?” sagde han i en lavmælt stemme for at andre ikke skulle høre dem tale om ulovligheder.

”Desuden kan jeg et lille trick så ingen kan genkende deres håndskift, hvis det er hvad der bekymre dem?” han kunne jo manipulere blækket så der stå en helt anden persons skift eller også skrev han selv persons detaljer ind i deres log bog over lånte bøger.
”Valget er deres.” sagde Malik med en rolig tone, han ville presse den unge mand. Det var hans beslutning om hvordan at det skulle forgå herfra.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Enzel blev noget overrasket over at høre den hvide mands stemme blive så fast og bestemt. Han var nok en regelrytter, hva? Det var lige før at den prængende kattemand allerede var ved at lægge en plan for, hvordan han skulle kunne komme til at snuppe bogen med sig. Stjæle den, ville nogen nok kalde det, men alt efter hans humør og situation i fremtiden, kunne man vel altid pakke den godt ind og aflevere den ved dørtrinnet... Enzel ville gerne forsøge at leve efter Dianthosianernes pli og samvittighedsfulde opførsel, selvom det var svært, når man havde en anden tilgang til tingene i Rubinien.  

Selvom han pludselig syntes mindre om manden, der stod foran ham, med hans ønskede bog i hånden, lyttede han alligevel opmærksomt på manden, inden han selv kæftede op. Manden hviskede lige pludselig, og det gik op for ham, at han var villig til at bøje reglerne alligevel. Enzels katteører strittede under turbanen, og han skævede sig opmærksomt rundt. Var de ikke alene!? Igen lignede han en, der havde set et spøgelse, men han stoppede med at føle panik over, at skulle skrive under på noget. “J-jo tak. Det kunne vi gøre” Svarede han i samme lave lydniveau som Malik, så ingen skulle kunne høre, hvilke ulykker de var ved at lave. Mon det kunne koste manden jobbet, hvis han snød med bøger? Han skrånede undersøgende med hovedet og så ham an, for at gennemskue ham.

“Såeh... du kender mange tricks, hmm?” Spurgte han med fornyet interesse. Han vidste ikke om der var tale om en evne eller tryllekunst, som sikkert også sagtens ville kunne underholde ham i en times tid. Men I det hele taget var Malik svær at definere en race på, men mon ikke han havde noget chakra i sig? 

Malik

Malik

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 2717 år

Højde / 190 cm

Raider 15.07.2019 01:09
Det kunne nok give et par små problemer hvis Malik blev opdaget i at opfinde et falsk navn til person som der havde et navn at bruge i forvejen, men Malik var ikke så bange for at han ville blive opdaget nu hvor at han var på arbejde i aften timerne, hvor der færre folk som kom og gik.
”Bare de nødvendige” sagde Malik kort, han viste som regel ikke folk at han kunne lave om på underskrifter eller andre former for tekst, eftersom det nok ikke var helt i orden med byens lov.
Malik havde et lovende talent indenfor hans manipulation af blæk og skift i bøger, men han talte ikke så tit åbent om det. I sted var det blot en reserveret evne som kom i brug, når han skulle lave bøger eller holde dem i stand. Da de kom ned til den store reception, gik Malik straks i gang med finde låner bøgerne frem. ”Hvad skal jeg skrive dem ind som?” sagde han, som han så på manden. Han kunne skrive et hvilket som helst navn, blot at det lyd som et normalt navn, eller ville der nok være andre som ville stille spørgsmål til hvad han havde fortaget sig.
Bogen som herren skulle bruge blev lagt ved siden af, i mens at Malik gik i gang med sit papir arbejde. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

De nødvendige tricks? Sikke hemmelighedsfuld han var. Enzel fulgte hastigt med den lydløse mand, der som et spøgelse i de lange gevandter bevægede sig tilbage mod receptionen. “Hmm... Jeg kender ikke mange almindelige nordlige navne...” Hankatten måtte rode sin hukommelse igennem for folk han havde mødt nord for Rubinien de sidste par måneder. Han kunne ikke huske almindelige borgeres navne særlig godt, men kunne bedre huske de navne, som man skulle kende her i Dianthos, for lidt havde han trods alt sat sig ind i tingene. Men han kunne ikke rigtig bruge et navn som eksempelvis generalens navn, Baldwin, eller byvagternes kaptajns navn, Aethelwulff, da de navne nok virkede mistænkelige genkendelige “Ehh, hvad med Leander? Mange opkalder deres børn efter deres guder, ikke sandt?”. Enzel gik meget op i at finde det rigtige navn. Måske endda lidt for meget, men han kendte ikke til konsekvenserne det ville få, hvis nogen skulle kunne spore ham igennem biblioteksbøger! Måske var han endda en smule paranoid omkring det.  

Som Malik drejede om på den anden side af bordet og tog plads for at påbegynde sit papirarbejde. Enzel skrånede på hovedet og lagde ikke skjul på, hvordan hans øjne betragtede ham mistænksomt. Som om han ikke ville overset noget, hvis herren skulle prøve på noget, som han ikke ville godkende med hensyn til hans registrering. 

Malik

Malik

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 2717 år

Højde / 190 cm

Raider 16.07.2019 22:36
”Herre Leander” sagde Malik, før at han begyndte at skrive bogen ind samt personen der havde taget den med sig.
Han havde ret i at mange mennesker gave deres børn et eller andet navn med lidt af en guds navn i, det var ikke helt unormalt når det kom navne. ”De har ret til låne bogen i en måneds tid, hvis ikke er bogen kommer retur vil blive tiltagt et lille beløb hver uge frem til at bogen kommer tilbage” informerede han som han blev færdig med at indskrive mandens informationer.
Malik så op Herre ”Leander”, før at han skrev den sidste del tekst, ”Hvis de underskriver her” sagde Malik før at han vendte den store informations bog om så manden kunne skrive.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Han nikkede bekræftende, da Malik kaldte ham ved hans dæknavn, og betragtede hver en bevægelse hos ham, inden han selv rakte ud efter fjerpennen, dyppede den i blækhuset og skrev Leander så nydeligt han kunne. Det ville sige... det lignede en ti-årigs håndskrift. Enzel havde aldrig gået i skole, men havde øvet sig i perioder på det primære alfabet og havde lært at læse igennem hele sin unge levealder. Han læste også meget dårligt, så han ville nok ikke kunne komme igennem bogen på en måned... Man skulle ikke tro det når man så på ham, men hans fornemme sultanværdige silkeklæder var også blot et dække for det usle og lodne væsen inde bag. 

... Mange tak. Jeg skal nok sørge for at aflevere den til tiden” Takkede han af med, da han havde brugt mere end rigeligt tid på at skrive det lange navn. Han kiggede op fra bogen og kiggede på Malik med en intens og småfarlig flirten i sit blik “Måske ses vi endda snart”. Han lagde pennen pænt på plads igen, og kiggede ned på bogen, som stadig så virkelig tung ud... For første gang rakte han ud efter den selv og måtte skrabe den hen til kanten af bordet, og gribe den med begge arme. Med en prusten og stønnen fik han løftet den op til brysthøjde og klamrede den til sig med begge arme, inden han bevægede sig ud mod indgangen. Forhåbentligt var hans bodyguard stadig stående derude til at tage imod det tunge læs. Han fik trods alt først sin betaling, når arbejdet var fuldført og Enzel igen var tilbage i sikkerhed på bordellet.

Enzel Silene havde muligvis gået herfra med kun en enkelt bog, men forhåbentligt var dagen ikke spildt. Imens navneregistreringen havde holdt Malik beskæftiget i nogle afgørende splitsekunder, havde han selvfølgelig smuglet et visitkort til sin lille forretningsforetagende fra sin inderlomme og lagt det pænt mellem siderne i Maliks bog. Den han netop havde været dybt begravet i, inden Enzel havde forstyrret ham med sin tilstedeværelse. Visitkortet viste ikke meget, udover en lille blæktegning af to halvdyrspiger, en kat og en hund, der... muligvis var afklædte. Det kunne ikke helt ses, da de gemte sig bag deres pelsede haler, men der var ingen tvivl om, hvad man kunne forvente at få, hvis man en dag skulle møde op på adressen, som stod skrevet. 

//Out ;3

Malik

Malik

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 2717 år

Højde / 190 cm

Raider 20.07.2019 14:27
Tilfreds med den måske ikke så fine underskift, så Malik op på Hr. Leander da han talt. Han smilede med venlig maner, ”Have en god aften Hr. Leander” sagde han. Malik forsatte med kigge på manden som han forlod biblioteket med den meget tunge bog, da efter pakkede han igen registrerings bogen væk fra åbnet syn før at han gik tilbage til sin egen bog.
Da han åbnede siden som han var kommet til fladt et lille kort ud fra bogen og ned på sten gulvet, Malik samlede det op fra gulvet før at han kiggede nærmer på det. Uden tvivl havde Hr. Leander efterlad det til ham, og Malik ville nok tjekket stedet ud sener når han havde mere fritid.
Den mystiske mand, havde været en spændende i forhold til de normal personer han hjalp i hverdagen, og måske kunne der blive en god snak eller to af tale mere med Hr. Leander i fremtiden.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 6