Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 23.05.2019 13:25
Alicia havde på det sidste holdt sig ude af Dianthos, fordi hun var eftersøgt for overfald og uautoriseret brug af magi. På den anden side var det længe siden, hun havde været på bordelhuset. Hun besøgte fra tid til anden gamle bekendte derfra, og hun følte, at det var risikoen værd at slå et smut forbi i dag. Regnen udenfor gjorde det ovenikøbet nemmere at skjule sig, for så havde hun en undskyldning for at have den blodrøde kappe med hætte på, så hun kunne skjule ansigtet og det røde hår.

Som hun lukkede døren bag sig til bordellet, slog hun dog hætten ned. Stedet lignede sig selv, og Alicia genkendte et par ansigter her og der. Der var dog en bestemt, hun søgte, så derfor hilste hun kort på de andre, hun kendte, inden hun stillede sig foran skranken. "Undskyld mig, men er Azia til stede i dag? Det er Alicia, der spørger efter hende" sagde hun venligt til kvinden på den anden side af disken, hvorefter hun gav sig til at vente.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 23.05.2019 14:20
Regnen udenfor gjorde det bestemt ikke attraktivt at gå udenfor, for at besøge bordellet og derfor var det heller ikke den meste travle dag som de havde haft i huset. Azia håbede bestemt at, når aftenen og natten nærmede sig at der ville komme flere mænd, eller kvinder for den sags skyld, så dagen ikke ville være helt uden nogen form for indtjening.
Azia var ved at gøre sig værelse klar, hun stod med et nyt lagen og var ved at lægge det på, da en bestemt banken mødte hendes dør og der kort efter blev åbnet. Normalt ville man ikke åbne døren, men vente på at der blev sagt værsgo, men eftersom at de andre i huset godt vidste at hun ingen kunder havde på dette tidspunkt, så gik det nok. "Undskyld jeg forstyrrer, men der er en Alicia som spørger efter dig" kom det roligt, fra kvinden som nu var trådt inden for, "Vil du ikke bare sende hende op? Så tager jeg imod hende herinde" svarede Azia, og sendte et blik på kvinden, inden hun færdiggjorde sengen og lagde dynen oven på igen.

Hun trådte væk fra sengen, gik over til sminkebordet og lod sit blik møde sit spejlbillede, blot for at se om hun kunne gøre noget bedre inden hun fik besøg. Det betød selvfølgelig intet, men det betød noget for hende selv. Hun ville gerne se pæn ud, om det så var gamle veninder eller kunder som kom på besøg.
Kort efter blev der endnu en gang banket på døren, og lidt efter stod Alicia i værelset. Azia slog et blik over på hende, og sendte hende et stort smil, "Hvad bringer dig tilbage til Dianthos?"

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 23.05.2019 14:30
Det varede ikke længe, inden kvinden var tilbage og bad Alicia om at følge med. Hun lod sig roligt guide op til værelset, hun selv vidste var Azias. Det havde ikke ændret sig, hvilket fik hende til at smile svagt over minderne, hun havde herfra. De var ikke alle dårlige. Hun savnede nogle af de ansatte, men hun savnede bestemt ikke jobbet. Det havde hun hadet som pesten.

Da døren blev åbnet, og Alicia fik øje på Azia, voksede hendes smil betragteligt. "Længe siden" sagde hun først og trådte et par skridt tættere på, mens hun bredte armene lidt ud for at byde op til en omfavnelse. "Hvilket faktisk er det, der sender mig hertil. Det er længe siden, jeg har været her, og jeg vil stadig gerne holde kontakten til jer, selvom jeg ikke arbejder her længere. Jeg bor stadig i byen, men det har ikke været let på det sidste" svarede hun med en lidt tungere stemme, end hun tidligere havde brugt. Hun tillod sig at tage kappen af og hænge den på en knage ved døren. Hun opførte sig altid som om, hun var hjemme, når hun var her, og ingen havde indtil videre sagt noget til det, så hun så ingen grund til at lade være. Hun afslørede nu en mørkerød skjorte og et par lysebrune læderbukser sammen med sine mørkebrune læderstøvler med metalspænder. Tilmed kunne man nu også se sværdet, der hang i bæltet. Dette pillede hun dog med skede ud af sin holder, så hun kunne sætte det op ad væggen, inden hun igen vendte opmærksomheden mod Azia. "Jeg savner jer en gang imellem, så derfor tænkte jeg, at jeg ville besøge jer" sagde hun som smilet og glæden i stemmen vendte tilbage.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 23.05.2019 14:55
"Det er bestemt længe siden, Alicia" kom det smilende fra hende, som hun trådte nærmere og lod sig omfavne af den anden, og gav et kram igen. "Det er bestemt godt at se sig igen, kære" kommenterede hun, "Det er dejligt at du stadig har tid til at besøge os," forsatte hun roligt, for det var sjældent at gamle ansatte eller beboere kom forbi for at hilse på, men når det endelig skete, så var det bestemt dejligt. Azia nød at snakke med pigerne som hun arbejdede sammen med, og Alicia havde altid været herlig at være omkring, så at kunne få muligheden til at kunne snakke fortid glædede hende.
Azia lod hendes blik hvile på Alicia, som hun fjernede den våde kappe og satte sværdet op da væggen, "Ønsker du noget at drikke? Lad mig byde dig på noget" kom det så grinende fra hende, hvor efter hun gik hen og tog fat i en lille klokke som hun ringende med; om lidt ville en af tjenestepigerne komme farende.

"Sæt Dem endelig" smilede hun, som hun skubbede en stol ud fra det lille bord og satte sig selv på den anden side, "Du kan være glad for at jeg ingen kunder har i det næste stykke tid - eller du forstyrrede mig midt i en akt" grinede hun - det betød egentligt blot at Azia havde tid til at sludre med Alicia, hun havde intet hun skulle nå.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 23.05.2019 15:09
Alicias smil blev kun større, da Azia så ud til at være glad for besøget. "Jeg ville gerne have mere tid til at besøge jer. Det har bare været svært med alt det, der sker i byen lige i øjeblikket. Jeg har forladt byvagten" svarede hun. Hun havde ikke selv forventet, at hun bare sådan ville sige det, men hun stolede stadig på Azia, og hun vidste, at hun ikke ville blive dømt her. "Jeg kunne ikke leve med at skulle opretholde ordenens tiltag" fortsatte hun, inden hun nærmest vågnede op, og hendes øjne blev lidt større, som hun så undskyldende på Azia. "Ej undskyld. Det var ikke meningen, jeg skulle komme her for at læsse af på dig. Fortæl mig, går det stadig godt her?" Det var bevidst, at hun prøvede at skifte emne, for hun ønskede virkelig ikke at overdynge Azia med alle sine problemer, når det var så længe siden, de havde set hinanden.

Ved tilbuddet om noget at drikke, nikkede Alicia med et smil. "Jeg siger aldrig nej til et glas vin" svarede hun, og munterheden var igen tilbage i hendes stemme og øjne. "Tjaa, enten havde jeg ventet på, at du var færdig eller sluttet mig til dig. Men mest fordi det er dig" svarede hun med et drillende glimt i øjet, selvom der var en lille sandhed i svaret. Hun havde altid fundet Azias personlighed tiltrækkende, men hun havde aldrig gjort opmærksom på dette. Det havde aldrig virket passende.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 23.05.2019 15:28
"Jeg kan sagtens forstå dig, tiderne er svære for tiden" Ikke at det påvirkede bordellet ret meget, men der var færre kunder, fordi folk ikke ønskede at risikere at bryde udgangsforbuddet, men man skulle blot holde sig væk fra byvagterne, så skete der intet. Men altså, det var svært, ligesom denne dag hvor regnen havde satte en stopper for en dag fyldt med sex, selvom Azia nok hellere ville bruge tiden med en gammel veninde. "Har du forladt byvagterne? Hvad laver du så nu?" spurgte hun nysgerrigt, "Men jeg kan sagtens forstå dig, jeg ville heller ikke kunne indfolde mig efter sådanne regler, her lever man livet og kan næsten gøre hvad man vil" grinede hun kort. Azia havde svært ved at binde sig til noget, men dette job havde hun fundet perfekt, og det gav hende det hun havde brug for. "Selvfølgelig skal du læsse af på mig, Alicia. Nu er du kommet her, så skal vi sgu også indhente alt det er sket" der gik ikke længe, før tjenestepigen kom ind til de to, Azia sendte hende afsted efter to krus og en kande vin, som de kunne dele.

"Jeg ville selvfølgelig have nydt hvis du havde sluttet dig til os. Savner du arbejdet her og de gode stunder vi har haft?" spurgte hun ærligt, "Men så havde kunden selvfølgelig også skulle se frem til at betale for lidt mere" grinede hun endnu en gang. "Det går faktisk udmærket her, det er selvfølgelig meget det samme. Men jeg nyder stadigvæk at arbejde her, og kunderne er stadigvæk meget blandet. For det meste behersker de sig" drukkenbolte og fattige havde det med at te sig ret dårligt når de kom sådan et sted her. "Lad mig fortælle noget, som jeg ikke har fortalt de andre piger" startede hun roligt ud, men blev afbrudt da døren gik op og tjenestepigen kom tilbage med deres drikkevarer, Azia takkede og sendte hende afsted igen, "Jeg havde en kunde den anden dag. En person fra Rubinien, han ønskede ikke sex, men jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig for at lokke ham til at modtage et handjob," grinede hun, og forsatte roligt, "Men han agter at starte et bordel i det rige kvarter, for de rige" hun stoppede op igen og fyldte de to krus med vin og skubbede det ene over til Alicia, "Han tilbød mig at skifte over til ham, for lidt flere penge og bedre kunder - Jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at takke nej. Jeg er jo for god til det her sted, rygterne om mig er nået til Rubinien, jeg fortjener lidt bedre."

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 23.05.2019 16:05
Alicia tyggede lidt på spørgsmålet. Hvor skulle hun starte? Det føltes som, der var så meget. "Jeg har ikke noget job. Jeg mangler dog ikke penge. Jeg er blevet eftersøgt, fordi jeg har hjulpet en elver ud af byen, og så har jeg sluttet mig til modstandsbevægelsen" svarede hun ærligt. Hun stolede på, at Azia ikke ville fortælle det videre. Alicia havde aldrig haft på fornemmelsen, at det var noget, hun kunne finde på. Hun stolede fuldt og fast på Azia.

Ved spørgsmålet om, om hun savnede stedet, tog Alicia sig tid til at tænke lidt over svaret. " Jeg savner jer, men selvom jeg holder utroligt meget af jer, holdt jeg på ingen måde af jobbet, så jeg kommer nok ikke tilbage, nej. Og ville han skulle betale, hvis jeg kom her uden at være ansat og kun ville have noget med dig at gøre?" spurgte hun mere ærligt end drillende. Hun savnede absolut ikke mændene herfra.

Alicia tog imod det ene krus, mens hun lyttede til Azia fortælle. Historien om handjobbet kunne hun godt have undværet, men hun syntes, det lød interessant, at hun var blevet tilbudt arbejde et finere sted. Hun havde altid respekteret, at Azia var glad for sit arbejde, og hun ville aldrig prøve at overtale hende til at forlade det. Da hun car færdig med at fortælle, sendte Alicia hende et smil. "Selvfølgelig skal du da tage det. Hvis vilkårene og lønnen er bedre, er der da ingen grund til at sige nej, og du har ret. Du fortjener bedre" svarede hun med en let kuldegysning. Mændene her kunne nogle gange være nogle forfærdelige stoddere. Alicia huskede i al fald nogle grumme situationer, hvilket gjorde, at hun kun savnede arbejdet endnu mindre.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 23.05.2019 16:30
Eftersøgt? Så det er ligefør det er farligt at have dig på besøg her?" drillede hun grinende, og søgte efter hendes blik, "Der har selvfølgelig været en masse bøvl med elver jagten. Ikke at jeg skal tage side, men byen kunne godt snart trænge til at slappe lidt af, uden at vi skal have sådanne situationer - Alt det med Kile tog også meget hurtigt fart og blev farligt" Azia kunne aldrig drømme om at deltage i den slags ting, hverken på den ene eller anden måde, der forblev hun meget neutral. Hun satte dog stor respekt i det som veninden havde gjort, at hjælpe andre, om det så gik udover en selv, var altid et valg at tage - Azia ville nok have gjort det samme, hvis det var hende der stod over for det.

"Nej nok ikke, men ville du i så fald smide min kunde ud, eller starte en trekant?" grinede hun kært, og kiggede over på hende, Azia kunne sgu godt savne at have hende omkring. "Nej, jeg tænkte nok ikke at dette var stedet du ville vende tilbage til, ikke for jobbets skyld. Men vi savner bestemt også dig, og på trods af vores forskelle, så er du stadig elsket og velkommen her" Azia elskede det job her, og kunne nok ikke se sig lave så meget andet, hun var nok blevet arbejds skadet.

Man måtte jo tage lidt af det hele med, Azia var ikke en som gemte tingene, men fortalte det hele som det var og var ligeud, så det med handjobbet, hørte næsten med til historie. Hun vidste at hun kunne regne med sin veninde, og at hun respekterede hende som hun var. "Det er bare at vente på hvornår det bliver oprettet og jeg kan flytte til det nye sted" hun drak roligt af vinen, "Bedre og rigere kunder kan vel kun være bedre ikke? Og så kunne det jo være at der kom flere drikke penge, det kan jeg vel uden tvivl nok gøre mig fortjent til"

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 23.05.2019 19:00
Alicia kunne ikke lade være med at grine af Azias svar. Det var rent faktisk rart at have en, der gjorde en joke ud af det i stedet for, at alt skulle være så alvorligt hele tiden. "Den eneste fare der er, er at vi begge bliver fulde" svarede hun tilbage i en drillende tone, selvom det på sin vis godt kunne være sandt. Alicia mødte Azias blik og sendte hende et smil, mens hun talte. "Det er rart at have en, der rent faktisk forstår mig. Tak." Hun var oprigtigt taknemmelig.

"I første omgang ville jeg forsøge at smide kunden ud, ja. Hvis du ikke tillod det, ville jeg nok starte en trekant, men det ville være dig, der fik al opmærksomheden" svarede hun ærligt. For andre virkede det måske som flirten, men Alicia var egentlig bare ærlig. Hvis hun skulle have sex med nogle fra bordellet nu, skulle det i al fald ikke være kunderne. Den tid var passé. "Og så længe, I vil have mig på besøg, kommer jeg gerne forbi" svarede hun med tydelig glæde i stemmen.

Alicia sendte igen Azia et smil, mens hun talte. Det gav god mening for hende, og Azia skulle nok få skrabet drikkepenge sammen. Hun var dygtig til kunder. "Så må du altså give mig adressen på det nye sted, så jeg kan komme og besøge dig" sagde hun, inden hun tog en ny slurk af vinen.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 23.05.2019 20:49
"Åh, det bringer minder tilbage" kom det smilende fra hende, både fordi at hun tænkte tilbage på den gang Alicia var i huset og de brugte en masse tid sammen, men ellers var det jo længe siden at de havde været fulde sammen, "Det kunne bestemt være sjovt, og farligt at blive fulde sammen, idag" lo hun småt videre. Hvis der ikke kom nogle kunder ind, så kunne det jo være ligegyldigt, og hvis der gjorde måtte hun jo sende dem videre eller tage dem - det kunne jo være de var mere fulde end hende, det så hun jo.
"Selvfølgelig forstår jeg dig, kære. Der ligner vi ret meget hinanden, vi er svære at tøjle og regler er ikke noget for os to" Azia ville altid stå ved sin venindes side.

"Puh, smide min kunde ud?" drillede hun, "Det jo min indtægtskilde" hun blinkede drillende med det ene øje. De hyggede sig gevaldigt sammen, og det havde hun savnet - virkelig. Hun havde det godt med de andre piger, men de andre, dem der havde været der længe - som Alicia havde, de var savnet. "Du vil da altid være velkommen her, det vil du da. Døren vil altid være åben for gamle venner"

"Det var lidt mærkeligt. Jeg har aldrig set en af hans kaliber her på bordellet, det var tydeligt at se at han var frygtelig rig. Hans tøj bar så meget præg af Rubinien, endnu en ting jeg sjældent ser her i byen, og mit eneste besøg i Rubinien ligger jo år tilbage. Det var et spændende møde" Hun så faktisk frem til at rykke videre, hun var for god til det her sted, hun var jo efterspurgt og kunne sagtens hive flere penge ind - de rige ville blive tilfreds med hendes behandling.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 24.05.2019 08:16
Alicia grinede mildt over svaret og nikkede samtykkende. Det var generelt længe siden, Alicia havde været fuld. Det var dog også længe siden, hun havde været i så godt selskab, så det kunne bestemt være en realitet, fordi hun absolut var dårlig til at holde øje med, hvor meget hun drak, når hun hyggede sig, og det gjorde hun bestemt nu. "Jeg sluttede mig jo netop til byvagterne, fordi jeg ville hjælpe folk, men det endte med at være en heksejagt på elvere. Jeg fik nok, da aladriospræsten blev dømt uden ordentlig rettergang og henrettet" svarede hun for at give Azia en tidslinje for, hvor længe siden det var.

"Så du ville ikke droppe en kunde til fordel for mig?" spurgte hun med påtaget fornærmelse, mens hun lagde armene over kors. Hun kunne dog ikke holde facaden mere end et par sekunder, inden hun brast i latter og afslørede, at det var ment i sjov. Hun nikkede til Azias næste svar med et smil. "Det vil jeg huske."

Alicia lyttede interesseret til fortællingen om manden, men hun havde ikke noget at tilføje, så hun nikkede blot med et nyt smil, inden en tanke slog ned i hende. "Der er faktisk en ting, jeg har glemt at fortælle" sagde hun, inden hun langsomt rejste sig op. Det havde måske ikke været tydeligt, men skjorten havde slidser ved skulderbladene til hendes vinger. Det var tydeligt, at frembringelsen af dem var smertefuld, men der gik kun få sekunder, inden de var fuldt ude, og hun bredte dem en smule, så Azia kunne se dem ordentligt. "Jeg døde."

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 24.05.2019 08:30
Azia havde nok ikke fulgt helt med i alt hvad der var sket, ikke ligesom Alicia som havde stået lige midt i det hele. Men hun kunne sagtens forstå hendes veninde, at hun på et tidspunkt har fået nok af den orden som havde hersket i blandt vagterne, og de jobs som de havde fået. Det skabte kun splid, og sendte elverne på flugt. "Jeg kan sagtens forstå dig Alicia, det fungere ikke når man som den dømmende magt, ikke giver en ordentlig retter gang og lader en dommer bestemme ens fremtid" det havde hun dog alligevel aldrig regnet med at skulle høre, at lyset havde brudt reglerne og ikke sendt denne person igennem en ordentlig retter gang.

"Det kommer selvfølgelig an på om du betalte eller forventede et gratis gensynsknald" kom det grinende fra hende, som den anden heller ikke helt kunne holde den mere stramme attitude. Det var da klart, Azia så helst ikke at man smed hendes kunder væk, men hun havde da helt sikkert fået lov til at joine dem i deres leg, hvis situationen opstod.

Emnet skiftede hurtigt, hun havde måske heller ikke så meget mere at tilføje til historien om det nye bordel som var i gang med at blive oprettet. Hun ragte kruset, tømte det og fyldte det atter en gang, inden den anden begyndte at tale igen, "Lad mig høre" kom det smilende fra Azia, som slet ikke var klar til den information som hun skulle til at høre. "Ahva?" udbrød hun, "Du døde? Hvordan? Og hvordan er du her så stadigvæk?"

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 24.05.2019 09:01
Alicia var dybt taknemmelig over, at Azia var enig med hende. Efter så længe med diskussioner i modstandsgruppen, hvor ingen absolut kunne blive enige, var det rart at kunne snakke med en, der forstod hende, uden hun skulle ud i dybe forklaringer omkring, hvad hun mente. Hun havde dog ikke selv mere at tilføje, fordi de begge var enige, så hun sendte egentlig bare Azia et smil.

"Selvfølgelig ville jeg da betale, hvis jeg smed din kunde ud. Hvis du var ledig, ville jeg nok mere fedte for en gratis omgang" svarede hun igen mere ærligt end drillende, inden hun tømte det sidste af sin vin og tillod sig at skænke et nyt krus, som hun også tog en tår af. Alicia kunne aldrig drømme om at frarøve Azia hendes indtægtskilde og i sådan en situation, ville hun hellere end gerne kompensere for tabet. Tanken fik hende dog til at bide sig selv let i underlæben, som fantasierne begyndte at løbe gennem hovedet på hende. Hun nåede dog at stoppe sig selv, inden de rendte alt for langt.

"Det er en lidt lang historie, og jeg er ikke sikker på alle detaljerne. Jeg vil umiddelbart tro, jeg er en engel" startede hun ud. "Jeg mødte en vampyr... med nervegift. Det er temmelig svært at kæmpe igen, når man er lammet, men mine flammer holdt hende væk et stykke tid. Jeg endte dog med at bruge alle mine ressourcer, og hun var ikke videre glad for, at jeg havde prøvet at flambere hende" fortalte hun, som hun huskede tilbage på aftenen. Vampyren havde ikke engang drukket fra hende. Hun fjernede håret helt fra ansigtet, så man bedre kunne se de fire streger, der brød fregnerne i ansigtet. Hun påpegede også de to prikker, der sad på hver sin side af halsen, der var tydeligt hvide mod den lettere solbrune hud. Til sidst trak hun op i skjorten, så Azia kunne se de streger, der løb over maven. Disse lignede væsentligt mere ar end de andre, selvom de stadig var udhviskede. "Jeg kan ikke helt forklare, hvad der så skete. Jeg befandt mig i et besynderligt rum med en vægt. Det var en prøve, og jeg klarede den. Det næste jeg husker er, at jeg svævede over min gravplads med de her baskende" afsluttede hun og viftede lidt med vingerne for at påpege, hvad hun mente. Hun tog endnu en slurk af vinen og så lettere undskyldende på Azia. "Jeg havde ikke planlagt at dø. Jeg troede, jeg kunne forsvare mig selv. Jeg er heldig, Aladrios gav mig en chance mere."

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 25.05.2019 07:59
"Jeg driller selvfølgelig også bare, jeg kender dig. Du har jo stået i samme situation engang, så jeg tror vi har en fælles ting her" svarede hun rolig. Nu havde Alicia også været glædelsespige, så hun har jo haft samme tankegang som Azia selv. Der var selvfølgelig heller ikke mange som fik gratis omgange, men Alicia var nok en af de få, som godt kunne få charmet sig til en tur i sengen med Azia.

Azia måtte hellere blot slå lytteklapperne ud og hører hvad hun havde at fortælle, inden hun begyndte at svare eller stille andre spørgsmål, for det var jo ret overraskende. Men igen, i Krystallandet kunne alt ske, magien levede nærmest overalt og racerne blev der kun flere og flere af.
Hun kiggede interessant som hun viste hendes hud og stregerne som løb ned af hende. Azia var ikke helt sikker på hvad det var, men det havde jo helt sikkert noget at gøre med hvad der var sket - de to prikker i nakken, vidste hun selvfølgelig godt hvad betød. "Så du er en engel?" det var meget på en gang, og lidt vildt at hun sådan var kommet tilbage efter at have været død. "Vampyreren har jo også haft andre tanker end blot at vende dig om til en vampyr, det har nok slet ikke været noget personen er gået efter, - men blot at slå ihjel"
Azia drak lidt at den røde og stærke vin, inden hun egentligt havde tænkt at forsætte hendes spørgsmål, for der var jo nok af dem. "Hvad gik den her prøve ud på og hvem andre end dig var der?" Det er bestemt også et flot par vinger"

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 27.05.2019 09:18
"Det ved jeg godt, men havde du forventet andet end et ærligt svar?" spurgte hun igen med en lettere drillende tone. Hun kendte udmærket kotumen, og hun var ikke typen, der bare sådan jog de andre kunder væk. "Jeg prøvede egentlig bare at sige, at hvis jeg havde valget, ville jeg helst have dig for mig selv" fortsatte hun med et smil, men stemmen var blevet mere seriøs, hvilket var et tydeligt tegn på, at hun mente, hvad hun sagde og ikke drillede.

Alicia brugte en rum tid til at tænke tilbage ved Azias spørgsmål. Det føltes som så længe siden, selvom det egentlig ikke var. "Jeg vil mene, det hedder en engel, ja. Jeg må indrømme, at jeg ikke helt har styr på alle racerne, så jeg kan tage fejl" sagde hun. Hun havde som sådan ikke tænkt over, hvad hun var, så nu, hvor hun tænkte efter, var hun ikke helt sikker. "Jeg var alene i rummet. På den ene del af vægten var der en lysende, sort kugle og på den anden en hvid. Jeg bestod prøven ved ikke at pille ved vægten og indse, at det var sådan, det skulle være. Jeg vil tro, at det har noget med Aladrios og hele det neutrale aspekt at gøre, men jeg er ikke sikker. Det hele føles så uvirkeligt nu" sagde hun undskyldende. Det var svært at forklare. Hun smilede dog over komplimentet omkring vingerne. "Tak. Det er ikke alle, der synes, de er kønne"

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 27.05.2019 10:35
Hun kunne ikke holde et lille grin tilbage, "Nej det kan du selvfølgelig have ret i" Azia ville ikke have andet end ærlige svar, og hun kendte selvfølgelig hendes veninde, "Det ved jeg da godt du vil" kommenterede hun med et smil, "Hvem vil ikke have mig alene?" hun sendte et drillende blik, selvtilliden manglede hun bestemt ikke. Hun kendte sig selv.

"I denne verden kan alt lade sig gøre, vil jeg mene, og dine vinger gør det jo ret klart at du ikke længere er et alm. menneske, eller anden race" kommenterede hun roligt og smilende, Azia havde dog aldrig regnet med at engle ville være en ting, men ja alt kunne lade sig gøre, og med så mange racer rendende rundt, så ville det ikke undre hende. Det hun fortalte var nok ikke noget hun ville kunne forstå, det virkede mærkeligt, mem selvfølgelig var det ikke umuligt, hvis hendes veninde fortalte at hun havde oplevet det. "Det lyder.." hun stoppede, "Jeg ved ikke engang hvad jeg skal kalde det, for det virker lidt uvirkeligt. Men så længe du er i live, så kan vi kun være glade" hun sendte hende et bredt smil.
"Guderne har helt sikkert holdt hånden over dig, og haft en mening med det her."
"De er smukke, og du har jo altid været en smuk kvinde, Alicia" pointerede hun og drak lidt mere af vinen.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 27.05.2019 11:07
Alicia kunne ikke lade være med at grine, som hun lod skjorten falde på plads igen og tog en ny tår af sin vin. "Jeg tvivler på, at der er nogle, der ikke vil have dig" svarede hun muntert. Azia havde altid været populær, men Alicia havde aldrig haft noget imod, at hun havde været favoritten. Det kunne være anstrengende at være den med flest kunder, så det var ikke noget, hun havde misundt Azia.

Alicia så lidt undskyldende på Azia, som hun lod vingerne skjule sig i ryggen igen, så hun kunne sætte sig. "Jeg er ked af, at jeg ikke kan forklare det bedre, men tro mig; Det føltes ligeså uvirkeligt, som det lyder" svarede hun og sendte hende et nyt smil. "Jeg er bestemt også glad for den ekstra chance."

Alicia rødmede let over komplimentet og skyndte sig at drikke lidt mere vin. Hun havde ikke forventet at høre det fra Azia, men hun sendte hende alligevel et smil. "Tak. Jeg er dog ikke så køn som dig" svarede hun og bed sig let i læben, som hendes tanker igen begyndte at vandre mod sengen. Hun skulle virkelig til at passe på den vin der.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 27.05.2019 14:42
"Du skal ikke undskylde, Alicia." forsikrede hun endnu en gang, og tømte glasset endnu en gang, "Det er ikke nemt at forklare noget som man ikke er sikker på er sket, eller hvad der skete," selv for Alicia selv virkede det her uvirkelig og mærkeligt, men det var hende som fortalte at hun havde været det igennem, normalt hørte man kun den slags historiere fra folk som havde drukket til de sejlede, men Alicia kunne man stole på, hvordan skulle man ellers forklare de vinger som nu sad på hendes ryg?

"Det tror jeg er en smags sag, Alicia. Jeg er sikker på at vi kan være uenige om den slags, indtil den dag vi dør, men jeg føler ikke at en diskussion om, hvem der er kønnest er værd at spilde tiden på" grinede hun lavt og sendte hende et smil - de var begge dejlige kvinder, og Azia var sikker på at denne vin havde en påvirkning på hinandens samværd. "Men når du ikke er hos lyset mere, hvad fordiver du så tiden med? Intet?" spurgte hun nysgerrigt.

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 28.05.2019 09:15
Alicia nikkede taknemmeligt til Azias svar. Det var rart, at hun forstod, at det ikke var let at forklare. Det havde lidt virket som en drøm, så det var heller ikke alle detaljer, hun kunne huske.

Alicia kunne ikke lade være med at grine over Azias konklusion, og hun sendte hende et nyt smil, efter hun tømte sit krus for den sidste slurk vi og igen tillod sig at skænke et nyt. "Skal vi ikke vare blive enige om, at vi begge er dejlige?" spurgte hun muntert. Azia var herligt selskab. Hun var så glad og bekymringsfri, og hun dømte ikke Alicia for, hvad hun havde været ude for. Det var rart. "Der er dannet en modstandsgruppe mod Kiles Orden, som jeg er med i, men ellers laver jeg ikke noget, nej. Så lige nu har jeg masser af fritid" svarede hun med svag hentydning i stemmen og et glimt i øjet, inden hun igen drak af vinen.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 30.05.2019 10:18
"Jo, det tænkte jeg sagtens vi kunne blive enige om" grinede hun småt og sendte et af de bløde smil, "Vil du have lidt mere?" hun løftede kanden og fyldte atter engang kruset op med vinen og fyldte den andens krus op, hun vendtede ikke på svaret, men hun tvang heller ikke Alicia til at drikke det, hvis hun ikke havde lyst. Azia kunne godt selv mærke på virkeningen fra vinen, hvilket egentligt var ved at være længe siden, at hun havde drikket så hun virkelig kunne mærke det - men det var hyggeligt, hyggeligt at være sammen med en gammel ven.

"Så du går derude og bekæmper de onde?" grinede hun svagt, og kiggede over på hende, "Nu har jeg ikke selv set så meget til Kile præsterne, men alle har jo hørt om deres påbud og hvad de ellers har haft gang i, i en lang periode" hun stoppede op og drak lidt mere af vinen, "Så det er selvfølgelig fedt at nogen gør et eller andet for at få dem jaget væk," de havde jo spredt deres had og rædsler over hele landet, igennem en længere tid - så det var rart at nogen gjorde modstand.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat