Alicia grinede mildt over svaret og nikkede samtykkende. Det var generelt længe siden, Alicia havde været fuld. Det var dog også længe siden, hun havde været i så godt selskab, så det kunne bestemt være en realitet, fordi hun absolut var dårlig til at holde øje med, hvor meget hun drak, når hun hyggede sig, og det gjorde hun bestemt nu.
"Jeg sluttede mig jo netop til byvagterne, fordi jeg ville hjælpe folk, men det endte med at være en heksejagt på elvere. Jeg fik nok, da aladriospræsten blev dømt uden ordentlig rettergang og henrettet" svarede hun for at give Azia en tidslinje for, hvor længe siden det var.
"Så du ville ikke droppe en kunde til fordel for mig?" spurgte hun med påtaget fornærmelse, mens hun lagde armene over kors. Hun kunne dog ikke holde facaden mere end et par sekunder, inden hun brast i latter og afslørede, at det var ment i sjov. Hun nikkede til Azias næste svar med et smil.
"Det vil jeg huske."
Alicia lyttede interesseret til fortællingen om manden, men hun havde ikke noget at tilføje, så hun nikkede blot med et nyt smil, inden en tanke slog ned i hende.
"Der er faktisk en ting, jeg har glemt at fortælle" sagde hun, inden hun langsomt rejste sig op. Det havde måske ikke været tydeligt, men skjorten havde slidser ved skulderbladene til hendes vinger. Det var tydeligt, at frembringelsen af dem var smertefuld, men der gik kun få sekunder, inden de var fuldt ude, og hun bredte dem en smule, så Azia kunne se dem ordentligt.
"Jeg døde."- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?