So annoying! (Fortidstråd)

Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 2992 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 14.05.2019 15:07
Det var ikke ligefrem hver dag, Mørket holdt fest. I øjeblikket var kampen mod Lyset stadig i gang, så det var sjældent, der var tid til at holde fri og slappe af. Sådan en dag var dog i dag. Der var arrangeret bal, og gæster udefra var også blevet inviteret. Der var mange vagter på plads for sikkerheden, men Lykke var ikke en af dem. Hun havde fået lov til at få fri, og hun havde tænkt sig at nyde det i fulde drag.

Hun havde rent faktisk fundet det fine tøj frem; en sort og lilla kjole i silke med en dyb udskæring, hvilket fremhævede kavaleren, og ryggen var åben helt ned til lige under lænden. Den højre side fra hoften og ned var åben, så hun også viste lår. Det var yderst sjældent, hun viste så meget frem af sig selv, men hun havde for en gangs skyld lyst til at være udfordrende. Hvis man skulle slå sig løs, kunne man ligeså godt gøre det ordentligt. Selvom det lange ar var tydeligt på hendes ryg, var hun stadig ganske nydelig at se på, og mange af de andre, der ikke havde set hende sådan før, kastede nysgerrige blikke efter hende. Hun anså ikke sig selv som værende kønnere end så mange andre, men hun gav det heller særlig høj værdi. For hende var det væsentligt mere betydningsfuldt, hvilken race man var, og at man rent faktisk kunne bevise sin styrke og sit værd.

Hun havde fået fat i et glas vin og rendte lige i øjeblikket og nippede til den med et svagt smil på læben.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 14.05.2019 15:48
Noget af det bedste ved disse sjældne sammenkomster ved Mørket var, at man altid tog hensyn til, at ikke alle drak alkohol. Hyde stod netop i dette øjeblik og så sig om efter én af de mennesker, som var blevet hevet op fra fangekælderen netop til formål for at holde vampyrer fra at være tørstige. I dette øjeblik var der dog tilsyneladende ingen i nærheden og Hyde rullede irriteret med skuldrene. 

I nattens anledning var han iklædt en næsten stålgrå silkeskjorte overtrukket med en sort jakke. Hans bukser var en mellemting mellem de to farver og hele ensemblet fik hans ellers ret robuste skikkelse til at se næsten slank ud. Han kunne godt lide at klæde sig pænt og han satte pris på, når andre gjorde det samme. Hvilket også kom til udtryk, da en kvindelig dæmon kom gående imod ham. Med et lille smil og et glimt i øjet, som viste hans påskønnelse, nikkede han let mod hende.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2992 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 14.05.2019 16:08
Lykke var ikke ligefrem vant til at få opmærksomhed på den måde, hun gjorde lige nu, så hun nød det i fulde drag. Hun var absolut ikke typen, der fjantede, men det gjorde ikke opmærksomheden mindre rar, tværtimod; kronen på værket ville være at give et ydmygende afslag, hvor hun specificerede alle fejl.

Hun nåede dog ikke længere i sine tanker, inden et nik fangede hendes opmærksomhed, og hun stoppede op, inden hun nikkede tilbage mod manden. Hun havde ikke mødt ham før. Han lignede dog en, der samtidig kiggede efter noget andet end hende. Hun skulle vise sig fra sin bedste side, og ridderne var teknisk set værter, så hun trådte et halvt skridt tættere på manden. "Søger De noget bestemt?" spurgte hun med en høflig tone og nysgerrighed i blikket.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 14.05.2019 16:25
Hyde var ikke ligefrem overrasket, da hun gik hen mod ham og han sendte hende da også et nyt smil, da hun nåede hen til ham. "Jeg stod faktisk netop og søgte efter noget at drikke. Men det lader ikke til, at der er nogen af fangerne i nærheden for øjeblikket." Han trak let på skuldrene og opførte sig i det hele taget som om, at det ikke generede ham. Der var ingen grund til at fornærme hans værter.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2992 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 20.05.2019 07:57
Lykke sendte manden et smil ved hans svar. Det var ikke ligefrem nyt, at Mørket inviterede vampyrer. Nogle af dem havde ovenikøbet vist sig nyttige, og andre var gode handelspartnere. Desuden bød anledningen ikke til, at hun lod sine personlige overbevisninger komme i vejen for andres morskab.
"Er De mest til mænd eller kvinder?" spurgte Lykke, som hun spejdede rundt efter en slave, inden hun sendte ham et kort smil. Det var tydeligt, at spørgsmålet udelukkende var rettet mod hans præferencer af mad.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 20.05.2019 08:28
Hun var omgående villig til at hjælpe ham og det fandt han ganske tiltalende. Derfor smilede han stadig, selvom hendes spørgsmål var omsonst. "Jeg kan bedst lide den sky type," svarede han roligt. Om det var en mand eller en kvinde var ham flintrende ligegyldigt. Hans præferencer lå på psyken og de følelser, han kunne få med i købet. "Hvilken type kan De bedst selv lide?" Han smilede skævt denne gang og han mente, det var tydeligt nok, at han ikke længere nødvendigvis talte om mad.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2992 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 21.05.2019 08:55
Lykke kunne ikke lade være med at sende manden et lidt for flabet smil. "Så kan jeg godt forstå, det er svært at skaffe mad" svarede hun med tydelig drilleri i stemmen. Hun vendte blikket fra ham og spejdede lidt rundt. Så vinkede hun en gang, hvilket fik en kvindelig slave til at komme over til hende. Pigen, der ikke var ret høj og temmelig spinkel, virkede ganske utryg ved at være til stede blandt så mange mennesker, men hun nejede ikke desto mindre for både Lykke og vampyren ved hendes side. Lykke drejede hovedet mod manden igen. "Jeg håber, det er til din smag" sagde hun med et smil.

Ved hans næste spørgsmål blev hendes blik dog noget mere udfordrende. Var det for at teste vandene, eller var det bare for at drille? Hun kunne ikke greje det. "Jeg er mest til den dominerende type, selvom jeg nok også må indrømme, at jeg er lidt af en sadist" svarede hun ærligt. Hun lod ham selv regne ud, hvordan de to ting blev kombineret. Der var ingen grund til at afsløre det hele på en gang. "Mit navn er forresten Lykke."
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 21.05.2019 20:38
Den unge pige havde næsten gemt sig i mængden - sandsynligvis i et forsøg på ikke at blive opdaget - og netop dén tanke fik Hyde til at smile tilfreds ved valget. Han nikkede og sendte ridderen et anerkendende blik, inden han lagde armen om livet på pigen og trak hende tæt ind til sin side, hvor han kunne mærke hendes hastige vejrtrækning og den nervøse skælven, som hans handlinger frembragte. Hans fokus var dog ikke på hende. Det var på den mørke ridder, som endnu stod og talte til ham. "Virkelig?" spurgte han og det skæve smil om hans læber blev mere udtalt. "Jeg må sige, at det er en... Interessant kombination." Ved hendes ord kunne han ikke lade være med at se hende for sig som vampyr, mens hun kæmpede mod store, stærke krigere i bedste gladiator-stil, inden hun nedlagde dem og drak dem tørre for blod. Sceneriet var absolut tiltalende. "Mit navn er Hyde," svarede han, mens han tænkte ved sig selv, at nogen måtte have haft det sjovt med at vælge lige netop dét navn til hende. "Men hvad siger du til, Lykke, om vi - delte - oplevelsen med den unge dame her? Hvis ellers dine pligter her tillader det?" Han flyttede ikke blikket fra hendes øjne og han havde et smil af forventning om læberne.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2992 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 22.05.2019 11:44
Lykke hævede let et bryn over hans svar. Hun havde hørt mange ting om sig, men ikke ligefrem, at lige dette var en interessant kombo. "Det er der aldrig nogen, der har kaldt det før. Er det nu også det, du mener?" spurgte hun med en drillende undertone. Hun tvivlede dog på, at det var et ærligt svar, og at hun rent faktisk ville få et ærligt svar ved at spørge igen, men det var et forsøg værd.

Lykke så noget overrasket ud, da hun blev spurgt, om hun ville dele slaven med ham. Pigen så skrækslagen ud ved forslaget, men Lykke var egentlig lidt ligeglad med hende. Hun ville dog være sikker på, hvad han mente: "Hvordan dele hende? Jeg er ikke ligefrem en blodsuger" sagde hun ærligt men stadig med et smil på læben. Hun kunne godt drikke blod, men det var ikke noget, hun normalt gjorde sig i.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 26.05.2019 09:53
Hyde hævede et bryn i modspil og smilede skævt over at opdage, at han ikke var den eneste, som havde dét, som sin foretrukne respons. "Jeg siger sjældent noget, jeg ikke mener, frk. Ridder," svarede han og sendte hende et drillende grin. "Og du må da indrømme, at sadister, som foretrækker dominerende typer ikke kan være andet end interessant." 

Han smilede igen og strammede grebet lidt om pigen, der rent faktisk forsøgte at vikle sig ud af hans greb, selvom han vidste, at hun var klar over, det ikke ville falde i god jord hos hendes værtsfolk. "Der er flere måder at dele en pige på," lokkede han mildt og lagde en finger under pigens hage, hvorefter hånden gled ned og lagde sig over den store pulsåre i halsen. "Prøv engang at mærke, hvor hastigt hendes hjerte slår bare ved tanken. Blod får en helt speciel smag, hvis det er pumpet tykt med frygt. Og det tror jeg, at du er kvinde for." Han havde ikke sluppet Lykke's øjne med sine.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2992 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 27.05.2019 10:16
Lykke kunne ikke lade være med at grine over svaret. Hun havde ikke ligefrem regnet med, at denne aften ville blive så munter. "Jeg ville dog råde dig til at passe på. Det er de færreste, der kan holde til den kombination" svarede hun med et faretruende smil, men samtidig med en drillende undertone i stemmen.

Lykke bemærkede godt, at pigen prøvede at vride sig fri, og et øjeblik lynede hendes øjne, da hun så på slaven. Hyde havde det dog under kontrol, så det ud til, så hun gjorde ikke mere ved det og sendte ham et nyt smil, da hun igen så på ham. Pigen kunne altid få sin straf. "I så fald takker jeg ja til tilbuddet" svarede hun, mens hendes smil voksede en smule. Det kunne tyde på, aftenen blev interessant alligevel.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 27.05.2019 13:19
Hyde tog sig ikke så meget af hendes trussel. For det første, fordi den tydeligvis var ment som et drilleri og for det andet, fordi det ikke ville være ham, som skulle lægge krop til hendes sadistiske tiltag. "Jeg vil tro, at jeg klarer mig," svarede han derfor bare med et skævt lille smil og skiftede sit greb om pigen ud med et fast tag om hendes håndled. "Du må hellere vise vej. Selvom jeg har været her mange gange, så tør jeg nok tro, at du kender borgen bedre end jeg." De havde brug for at sted, hvor de ikke ville blive alt for forstyrret og det var hun sikkert kvinde for at finde til dem.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2992 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 28.05.2019 09:21
Lykke sendte ham blot et nyt smil ved hans svar. Han havde vist regnet ud, at det ikke var ham, det kom til at gå ud over. Det kunne det selvfølgelig altid komme til, men i første omgang var det pigen, der skulle straffes.

Ved hans konklusion, sendte Lykke ham et nyt smil og nikkede, inden hun drejede en halv omgang. Hun greb Hydes frie hånd, mest for ikke at blive væk fra ham i mængden, inden hun roligt satte i gang. "Denne vej" sagde hun. Planen var at lede ham op i sit eget sovekammer. Der ville de få rigeligt ro til at lege med pigen.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 28.05.2019 21:38
Hyde kunne ikke lade være med at more sig over, at hun på den måde tog føringen. Det var både charmerende og morsomt på én gang, men Hyde nøjedes med at lukke sin hånd omkring hendes og følge med, mens han fastholdt den unge piges håndled i sin anden hånd. Hun lod til at være væsentligt mere bange nu end før, men hun forholdt sig roligere og Hyde havde på fornemmelsen, at det nok havde noget at gøre med et blik, som Lykke havde sendt hende. "Så... Hvor længe har du været... Her?" Han gjorde et lille kast med hovedet, fordi det var det eneste, han havde frit og så sig omkring. Med dæmoner gav det aldrig rigtigt nogen mening at spørge dem, hvor gamle de var. De fleste kunne ikke huske det alligevel.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2992 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 29.05.2019 10:18
Lykke ledte både Hyde og slaven gennem mængden med en mine om, at hun havde prøvet det før. Hun brugte dog et øjeblik på at huske tilbage ved spørgsmålet. Det var ikke ligefrem noget, hun normalt tænkte over. "En fire års tid vil jeg tro? Jeg har brugt det meste af mit liv på at være spærret inde i Kzar Mora, efter portene blev lukket" svarede hun knap så muntert. Det var ikke ligefrem rare minder.

Lykke ledte dem videre op ad nogle trapper og ned ad en lang gang med døre på hver side. Lige over halvvejs nede åbnede hun den ene og lavede en gestus mod døråbningen for at lade Hyde træde ind først. "Her kan vi være uforstyrret" sagde hun. Hun ville lukke døren efter dem, når de alle var kommet ind. Det var tydeligt i hendes øjne, at hun glædede sig til at se, hvad vampyren havde af tanker med pigen.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 29.05.2019 20:33
Hyde havde lært af erfaring, at man ikke skulle spørge ind til dæmonernes tid i Kzar Mora, med mindre de selv talte om det. Der var ret mange af dem, som ikke brød sig om at nogen nævnte det og som kunne blive temmeligt knotne, hvis man selv bragte det på bane. Derfor holdt han da også mund nu og gik i stedet bare først ind i det værelse, som hun åbnede døren til. 

Det var helt tydeligt, at nogen boede her og han havde på fornemmelsen, at det nok var Lykke, men med dæmoner kunne man aldrig være helt sikre. Det kunne også være nogen, som hun ville genere. Så han tog sig tid til at se sig om og han slap først pigens håndled, da døren var lukket bag dem. "Så... Hvor har du dine tortur-instrumenter?" spurgte han - halvt i sjov og halvt alvorligt.
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2992 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 03.06.2019 08:18
Lykke ønskede ikke at komme med en lang anekdote om, hvordan livet bag de lukkede døre var. Hun havde blot sagt det for at give Hyde en tidslinje. Det var trods alt almindelig kendt, hvornår portene var blevet åbnede igen, så han burde selv kunne regne sig frem til resten.

Ved spørgsmålet om torturredskaber, sendte Lykke ham et smil, inden hun lod huden på begge underarme og hænder skifte fra den ret blege hud til den kulsorte, der havde et metallisk skær over sig. Dette udstyrede hende også med et par forholdsvis lange kløer. "Her. Jeg gør mig ikke så meget i værktøjer. Jeg synes det er rarere at kunne mærke sit offer" svarede hun ærligt med en blød stemme, der fik slaven til at skælve let af frygt. De fleste på slottet, der i forvejen kendte Lykke, vidste, hvornår hun var i sit lunefulde hjørne, og det var hun bestemt lige nu; der var et faretruende glimt i hendes øjne, og smilet var blevet mere ondskabsfuldt. Hun tog fat i pigens arm med et jerngreb og trak hende hen til sig med et blik på Hyde. "Hvor skal vi starte henne?"
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 03.06.2019 09:48
Hyde hævede brynene i overraskelse, da han så hendes udseende ændre sig. Efter et øjeblik skiftede overraskelsen dog til smil. "Praktisk," kommenterede han og smilede konspiratorisk til Lykke, mens han så hende hive slaven hen til sig. Til hendes spørgsmål gik Hyde bare helt hen til dem begge to og lod en hånd glide langs pigens hals, så han kunne børste hendes hår væk. "Jeg ved ikke, hvor du har tænkt dig at begynde," svarede han roligt. "Men jeg har tænkt mig at begynde her." Han havde intet ønske om at torturere pigen med diverse ondskabsfuldheder selv. Det han ønskede, var at smage hendes blod, mens frygten rullede gennem hendes årer og at mærke hende skælve i sit greb. Det var en sadistisk nydelse, som han tillod sig selv fra tid til anden. 
Lykke

Lykke

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Alder / 2992 år

Højde / 180 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 03.06.2019 10:13
Lykke kunne ikke lade være med at komme med et gryntende fnis over kommentaren om, at det var praktisk, men hun gav ham indvendigt ret, selvom der var flere måder, evnen var praktisk på, men hun gik ikke ud fra, Hyde havde overvejet den mulighed, at hun kunne ændre al sin hud. Ikke at hun havde tænkt sig at vise ham det. Nogle hemmeligheder gav hun sig lov til at beholde.

Lykke hævede et bryn over Hydes direkte attitude. "Men så holder hun ikke så længe?" svarede Lykke med en lettere skuffet tone. Ikke at det som sådan generede hende, det var trods alt Hydes legetøj, men for hende betød det mindre sjov, og derfor satte hun den lettere skuffede facade op.
Lykke spildte dog ikke tiden med mere snak, som hun satte kløerne i pigen midt imellem skulderen og halsen lige over kravebenet, hvilket fik hende til at synke på knæ med et smertensskrig. Lykke tog, med den anden hånd, fat om pigens underkæbe og tvang derved munden sammen, så lydene fra pigen blev dæmpet lidt af. "Shhshsh" sagde hun med et faretruende glimt i øjet, som hun trak de blodige kløer ud igen og hev pigen op at stå. Hun rystede nu for alvor af skræk, som Lykke præsenterede fingrene for Hyde, så han rent faktisk kunne lugte blodet.
Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 03.06.2019 20:10
Han trak lidt på skuldrene. "Jeg skal nok drikke langsomt," lovede han så med et blink fra det ene øje og smilede så selvtilfredst, da pigen pludselig faldt på knæ med et skrig. Lykke havde da vist ikke overdrevet noget, da hun påstod, at hun var sadist. Meget mod sin vilje, blev hans blik da også fanget af blodsdråberne på Lykkes fingre og det var først, da han i stedet fokuserede på pigens sår, at han kunne slide sig væk fra synet igen. Med en finger fangede han de røde blodsdråber, der trillede ned mod hendes klædning og stak så fingeren i munden. "Mmmmh," sukkede han veltilfreds og lukkede øjnene et kort øjeblik.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10