Pantalaimon Gael

Pantalaimon Gael

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 156 år

Højde / 182 cm

Fen 30.03.2019 16:56
Grenen med de små, blålilla blomster roterede imellem fingrene på Pan, der snurrede den rundt og beundrede den i al sin pragt. Den sarte farve var nær ikke at skille fra hans egen hud, og sjældent stødte han på ting i bybilledet, der lyste lige så klart op som han selv. Oftest stak han ud og tiltrak sig hele markedspladsens opmærksomhed med sin hud og sine lange, buede horn, men ikke denne gang. Denne gang havde blomsten været badet i alles beundring, og han havde ikke tøvet et sekund med at tage den med sig hjem.

Nu stod den i en lille glasvase ved butikkens disk. Netop som han havde sluppet dens blade, klingede klokken over døren og indikerede, at en kunde var trådt ind i butikken. Med et let smil hvilende på de buttede læber drejede han omkring på hælen.

”Kan jeg hjælpe Dem?”
/ Pantalaimon

Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 31.03.2019 22:02
Ishtar Helia havde sjældent tid for sig selv disse dage, især med byen på den anden ende over Kiles ordens regler og tilsyneladende uendelige påfund af forbud. Men denne dag skulle være anderledes, for denne forårsdag havde hun til sig selv og verdens kvaler kunne vente endnu en dag.
Som Leander præstindens fødder ledte hende hende gennem byens gader, ledte hendes minder hen mod beskrivelsen af en dæmon der skulle være blå som barnet af en tordensky og himlen selv, og selvom hun havde været Dianthos noget tid, var det længe siden hun havde sidst havde set nogen af sine egne.

En lille klokke klingede som varsel for hendes ankomst til butikken hun søgte. "Det tænker jeg du kan" Et let smil dansende på hendes læber. Hvor hans hud var fin og farverig var hendes nær en bleg karamel, drysset med fregner omkring næsen. "Hvad er din mest solgte vare?" spurgte hun med venlighed i stemmen, alt imens hun rettede på ærmerne til hendes mangefarvede klæde dragt, hvor et symbol for Leander kom til syne hængende fra hendes håndled.
"Af hvilken slægt er du?" tilføjede hun på dæmonisk, hendes form hvordan end den så ud, tillod hende at tale sit modersmål.
Pantalaimon Gael

Pantalaimon Gael

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 156 år

Højde / 182 cm

Fen 10.09.2019 21:59
”Min mest solgte varer?” gentog den blå dæmon forundret. ”Spørger De af nysgerrighed, eller har De i sinde blot at købe hvad end jeg sælger mest af uanset, hvad det måtte være?” Det var vel også en måde at handle ind på, tænkte han, men udkommet var så forudsigeligt, at man nok næppe endte med noget, man kunne drage brug af, medmindre ens smag var umådeligt bred.

Hendes næste spørgsmål klingede uforståeligt for hans spidse ører, men han genkendte sproget, hvorpå hun spurgte. Skammen vældede ind over hende, da han fandt sig selv stående overfor en indrømmelse, han ikke havde den mindst lyst til at gøre sig.

”Jeg er bange for, at jeg ikke forstår dig." Han droppede høflighedsfraserne og kiggede på hende med et blik, der var oprigtigt undskyldende, hvis da ikke en anelse skamfuld. Han var en dæmon helt ind til knoglerne, men hans viden om hans egen race var håbløst begrænset, da han ikke var vokset op iblandt artsfæller.
/ Pantalaimon

Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 11.09.2019 21:27
Det lette smil blomstrede til fuld flor "Mest af alt af nysgerrighed" indrømmede hun ganske hurtigt, for Ishtar Helia var det hendes fortrukne valg når hun kom et nyt sted, en mulighed for ejeren at overraske hende, selvom der efterhånden skulle meget til at overraske en af hendes alder. "Ikke at det andet ville være morsomt, måske noget der skulle gøres en dag" klukkede hun lidt for sig selv, tanken var ihvertfald ganske morsom. 

Forvirringen der kort viste sig i øjnene hos den blå dæmon, undrede hende indtil at svaret kom og skammen der lå skjult tittede frem. Hvis ikke hun vidste bedre havde hun omfavnet ham, hele hendes væsen nærmest skreg i smerte over at han ej havde del i sin arv.

"Åh.." lød det let som hun trådte et skridt nærmere, men med blikket slået ned. Nej hun nægtede at lade det stå til, der måtte kunne gøres noget! "Jeg er ked af at du ikke forstod, jeg spurgte til din familie, men det er nok et svar der ligger i det uvisse" starede hun med et smil som middags solen. Hun lod en form skifte til noget der var nærmede hendes folks, rød brune horn voksede frem, hendes hud skiftende til en brændt karamel og øjnene gyldne formet som en kats.
"Hvis du ønsker vil jeg gerne undervise dig?"

Ishtar Helia

Ishtar Helia

Leander Præstinde

Retmæssig God

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 2690 år

Højde / 171 cm

Erforias 03.06.2020 23:26
//hvis du kommer igen tager jeg gerne en anden tråd med dig <3
0 0 0