Kvik.. Der var ingen der havde bedt ham om at være kvik. Nej han skulle blot leve og være til. Der var ingen der havde lært ham at læse og skrive, det var noget han selv måtte finde ud af. Der var dog en der havde lært ham om at kæmpe med våben, men hvem kunne han dog ikke huske. Der var et kæmpe hul i hovedet når han prøvede at komme i tanke om det. Så hvem havde nogen sinde sagt at han skulle være klog?!
”Hvorfor skulle jeg være kvik når jeg har disse muskler? De kan tale for sig selv.” han kiggede ikke på dæmonen, men han var lettere irriteret. Aldrig i sit liv skulle nogen fortælle ham hvor kvik han var, eller hvor kvik han ikke var.
Det var faktisk et rigtig godt spørgsmål hvad han brugt disse muskler til. Han havde faktisk ingen ide, han holdte dem ved lige af en eller anden grund. Våben havde han dog ikke kæmpet med i åre vis, så han var ikke engang sikker på hvad han kunne mere eller hvor dygtig han var. Han tænkte sig lidt om og vendte sig om for at kigge på dæmonen.
”Ja de er ikke lige frem til pynt vel?” han himlede lidt med øjnene og fortsatte.
”Hvad jeg bruger disse muskler til kommer faktisk ikke dig ved....” der var ingen grund til at forælle han gik og voldtog folk. Tog hvad han ville have og gjorde som det passede ham. Man kunne aldrig vide om denne person ville løbe til en byvagt, også selvom de var langt fra Dianthos. Man kunne sådan set aldrig rigtig stole på folk nu om dage.
Han himlede lidt med øjnene igen over den måde som Pan snakkede på. Kedeligt sted. Pfff... Verden ville da være meget kønnere, okey hvis man lige så bort fra hans modermærke over øjet, men så ville det da være et fremragende udseende at gå med.
”Heldigvis ser vi da ikke ud som dig, gud befri mig vel...” han snakkede normalt ikke om guder. Han havde faktisk helt glemt troen på Zaladin men det var sådan set også det. Han kiggede lidt væk fra dæmonen og så tilbage igen. Denne dæmon skulle bare komme an hvis han ville noget. Nok var Ompries ikke den klogeste, men han kunne sagtens opfatte bare en lille smule.