Leah
Danserinde - Healer - Jæger
Følelsen af hans hånd der havde rørt hendes kind, fik hende til at kigge lidt genert ned, for det var hun slet ikke vant til. Dog vendte hendes blik ret hurtigt op på ham igen, eftersom de var på vej ned af trappen hen til noget hun faktisk ikke helt vidste hvad var. Hun havde ingen idé, anede slet ikke hvor det var han førte hende hen. Nysgerrig og spændt, det var hun uden tvivl, og havde et smil på læben som hun fulgte med ham. Sådan noget her havde hu bestemt ikke prøvet før, men det var ikke fordi hun ikke kunne lide det, for det kunne hun da godt, det føltes meget hyggeligt, og rart. Hun valgte dog ikke at svare ham på det med rejsen, det havde været ganske ensomt, hun ville ønske hun havde haft en at følges med, og en hun kunne have det sjovt sammen med under rejsen, men desværre havde hun ikke det. Kun hende selv, og hun havde endda klaret turen alene. Da han havde nævnt at hun nok skulle få lov til at ligge i hans bløde seng igen, var det som om hun lyste lidt op, hendes smil voksede en helt del, fordi hun kunne godt lide hans seng, den var så blød, og rar at ligge i, hun kunne næsten ikke få sig selv til at forlade den, det var næsten synd for sengen. Den skulle da have en masse kærlighed, dog var der sikkert rigeligt af tid til det.
Da de så kom ned ad trappen, kiggede hun lidt rundt, og lod hendes blik hvile sig på ham igen. Hendes smil forsvandt ikke, det blev siddende, mest også fordi han var godt selskab, og rigtig venlig imod hende. At han så var lidt fuld, havde hun slet ikke lagt mærke til, faktisk slet ikke, hun tænkte ikke over det. Da de så pludselig stod foran et trækar, kunne hun ikke undgå at betragte det lidt, mens hun gik lidt tættere på for at lidt nærmere på det, for det var virkelig flot. Da følelsen af noget blev taget af hende, måtte hun følge med, med øjnene, blot for at se hvad det kunne være. Det var denne mand, meget venlige mand der var igang med at tage tøjet af hende, hun var ikke genert over hendes krop, hun havde efterhånden været vant til at stå nøgen, og være ret afklædt, eftersom hendes erhverv var lidt i den stil, eftersom hun var en skøge. Det betød kun, at hun havde været ude for mange ting, men ikke var så sart, så at han havde taget hendes tøj af, gjorde blot at hun sendte ham et smil, og blinkede lidt til ham
"Jeg har ikke tænkt på betalingen, for jeg hygger mig blot i deres selskab"sagde hun med et smil, og venlig stemme. Hun nikkede dog så til ham, og nærmest gik igang med at tage hans overtøj af med blide bevægelser, og hun lod hendes bløde hænder røre hans arme, samt brystkasse, før overtøjet så røg af
"Jeg vil lytte til dem, ligeså meget som du ønsker"lød det fra hende og hun bukkede sig nærmest for ham, men rettede sig elegant op efter.
Hun lagde hovedet på skrå, og fik taget hans overtøj af ham, og der manglede nu blot bukserne, som hun bukkede sig lidt ned for at spænde op, og trække dem ned ad ham. Til sidst så han uden tøj på, og som hun skulle til at træde lidt tættere på ham, kunne hun mærke gulvet føltes varmt, og det fik hende til at stå og kigge ned mod hendes fødder
"Det er rart"lød det kort fra hende.