Hecate Reier

Hecate Reier

Adelig, tidligere Lysets Kriger.

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 71 år

Højde / 171 cm

Krystal 18.08.2018 12:04
Larmen fra markedspladsen ramte Hecates ører og fik en begyndende hovedpine til at lure i hendes tindinger. Hun knugede sin indkøbskurv i sine knoglede hænder - varerne i dem var omhyggeligt udvalgt. Urter. Stof til hendes næste vinterkjole, som skulle efterlades hos skrædderen. 
Hun kantede sig uden om de aggressive gadesælgere og satte kursen mod roligere gader. Hendes sommerkjole var som altid meget anstændig, selv om stoffet var tyndt. Den var høj i halsen og nåede naturligvis ned til anklerne, som det kun var passende for en dame. 

Ikke alle andre fulgte dog hvad, der var anstændigt. Hecates sammenknebne øjne nedstirrede adskillige kvinder på markedspladsen, før hun endelig fik øje på noget, der var fuldstændig uacceptabelt! En ung pige havde iført sig en alt for kort og alt for gennemsigtig kjole. Hecate satte farten op, hendes spidse albuer fik hurtigt dem, der stod i vejen til at flytte sig. 
"UNGE DAME, HVAD ER DET DOG, DU HAR PÅ!?" Skringede hun op. Hendes højlydte skråleri tiltrak sig hurtigt nysgerrige blikke fra de nærmeste..
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 18.08.2018 12:19
At gå i en kjole krævede selvtillid, især når man var en mand. Det var heldigvis selvtillid som Fabian havde i oceaner. Det hjalp måske også lidt med det job han havde, og evnen til at forvandle sig efter sit ønske. At man så ikke kunne se at det her var Fabian for de fleste øjes var noget andet. De fyldige former gjorde i hvert fald i den grad at det ikke lignede en mand, og den lårkorte kjole hjalp nok heller ikke.
Denne her gang var han kommet fra et arbejde, og han foretrak egentlig at skifte køn efter at han havde skiftet tøj, hvilket var grunden til at han rendte rundt som en fornem lille sag.

Han kiggede sig omkring da  han hørte et noget velkendt hvineri, og straks landte hans øjne på en hvis frue, som også stirrede på hende. Var det... Helle... nej.... He...kat?... Hecate! Det var navnet ikke? Jo, der var jo den der sang. Et lille smil gled over Fabians læber som han let nynnede melodien. Det var nu en god sang, og han kunne da også godt huske deres sidste møde.
"Taler du til mig?" spurgte Fabian og tog et par skridt mod den gamle dame, som allerede så ud til at verden var ved at gå under. Hans stemme var dybere end den typiske kvindestemme, men væsentlig mere feminim end hans normale stemme.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 18.08.2018 12:31
Det var ikke ligefrem ofte, at Shinji befandt sig i Dianthos, men manglen på penge havde igen trukket ham til storbyen for at sælge vildt, han havde fanget. Han var derfor nu på vej ned til den nærmeste kro efter at have afleveret sin fangst. Shura havde han efterladt uden for byen, for hun var aldeles ikke velkommen der.

Som han gik blafrede den hvide skjorte en anelse i vinden. Over skulderen havde han sit spyd hængende med en arm over for at holde det på plads. Fjerene der var sat i dreadlocks'ene svingede let i takt med hans skridt. En svag nynnen kunne høres fra ham.

Dette varede dog ikke længe, da råben og skrigen fangede hans opmærksomhed. En ældre dame var tilsyneladende stødt over en ganske nydelig kvindes påklædning, og Shinji fik et flabet smil på læben. Uden videre omsvøb drejede han over mod de to mennesker. "Undskyld mig frue, at jeg sådan lige bryder ind, men den kjole fejler da aldeles ingenting" sagde han henvendt til den ældre dame. Det var ganske tydeligt, at den høflige stemmeføring var en parodi på den ellerså så fornemme dame. For at bakke sit synspunkt op, valgte Shinji uden videre omsvøb at lægge armen om det kønne fruentimmer og give denne et langtrukkent kys. Han var dog også forberedt på en flad efterfølgende, men den konsekvens måtte han jo så tage.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 71 år

Højde / 171 cm

Krystal 18.08.2018 12:45
Hecates ansigt begyndte at antage en rød kulør, idet den uanstændigt påklædte kvinde begyndte at nynne en lidt for velkendt sang. Hvor vovede hun!? Hun tog et skridt fremad for at stå ansigt til ansigt med pigebarnet. "Ja, naturligvis taler jeg til dig. Vil du have, at folk tager dig for at være en prostitueret?" Skræppede hun op. Hun så sig omkring for at få opbakning fra de omkringstående, men de fleste stod bare og gloede på optrinnet. Typisk. Man måtte da også gøre alting selv.

For at gøre det hele værre, blandede et mandfolk sig i optrinnet. Han havde noget hår, der bestemt ikke var gået an på paladset, og hun sendte et skulende blik i hans retning. Det var dog hans opførsel, der fik hende til at snappe efter vejret - på åben gade!?? Magen til uanstændig opførsel havde hun ikke set længe!
"DEN SLAGS HØRER IKKE TIL PÅ ÅBEN GADE, UNGE MAND!" Råbte hun ind i hans ansigt. Den røde kulør havde bredt sig fra kinderne hen over næse og hage. Hun så aldeles arrig ud. 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 18.08.2018 13:03
Fabian var på nippet til at græde af grin, da hun spurgte om han gerne ville blive antaget for en prostitueret. Det var jo hele pointen når han bevægede sig rundt. Han ønskede kunder, og kunderne vidste hvad de skulle se efter. Hun ville selvfølgelig aldrig forstå det, og inden han kunne se noget, havde en mand blandet sig, og kyssede ham. Fabian var dog ikke en der lod en mulighed gå til spilde, og han gengældte glædeligt kysset, og gjorde det langt dybere, blot for at få en ekstra reaktion ud af Hecate.

Da de brød kysset, smilede Fabian lidt bredere til hende, før at han vendte sig mod Shinji. "Jeg håber du har pengene til at betale. Som den kære kvinde har nævnt, så går jeg jo rundt og ligner en prostitueret, så jeg vil hellere have penge for mit arbejde ikke?" sagde han og blinkede næsten hvad man kunne kalde sødt.
"Men du har vel også bare nogle indebrændte lyster, det er vel derfor du råber op om det. Skal jeg hjælpe dig med at finde et bordel, så du kan få en omgang?" tilbød han så til Hecate. Noget der ikke var langt fra hvad han havde tilbydt hende sidste gang de havde set hinanden. Dengang var det dog en anden krop han havde været i.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 18.08.2018 13:15
Shinji blev lettere overrasket over den gavmilde reaktion på kysset, men han havde bestemt ikke noget i mod det. Da hun så nævnte penge, sendte han hende blot et smil, inden han begyndte at rode i sine lommer. Han fandt en håndfuld blandede krystaller frem og rakte dem til hende. "Dækker det? Og koster det ekstra at få damen med?" spurgte han og nikkede mod den ældre dame.

Komplet uaffekteret af hendes råben sendte han hende blot et bredt smil. Som reaktion lagde han den ene arm om den ældre dame og placerede hånden på hendes lænd, så han kunne trække hende ind til sig. "Jamen vi kan da godt finde et afsides sted, så De kan være med" svarede han med samme flabede mine som før.

- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!

Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 71 år

Højde / 171 cm

Krystal 18.08.2018 13:21
Hecate lignede en, der var ved at koge over. Damen var simpelthen en prostitueret. "Jeg kunne aldrig drømme om at sætte mine ben på et så uanstændigt sted!" Hvæsede hun. "Og du - hvad bilder du dig ind! Sådan at gå og tilbyde dig på en OFFENTLIG MARKEDSPLADS? Hvad hvis børnene ser det?" Hun slog ud med armene mod tilskuerne, som kun blev flere og flere.

Manden var dog den værste. Hun stivnede fuldstændig, da han lagde en hånd på hende. Lagde han an på hende - en kvinde af alder og stand? Den røde farve i hendes ansigt skiftede til ligbleg. "SEXCHIKANE! OVERFALD PÅ ALDERDOMMEN!" Skrålede hun og svingede sin indkøbskurv lige mod ansigtet af 'forbryderen'.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 18.08.2018 13:37
Fabian kiggede ned på krystallerne, og hurtigt talte dem i hovedet, for at finde den korrekte pris. Måske manden havde tænkt sig at betale for hans selskab efterfølgende, og Fabian var altid glad for lidt ekstra krystaller at putte i lommen, selvom han var lidt mere træt i kroppen idag end ellers.
"Det kommer an på ydelserne, men jeg kan fortælle dig, at du kan få ganske gode ydelser for denne her mængde krystaller," sagde Fabian, før at blikket blev vendt mod Hecate. "Det er selvfølgelig dyrere med en ekstra person i sengen, hvis det er."

Ikke at Fabian fik lov til at tilbyde mere da Hecate bare råbte op om sexchikane og overfald på alderdommen, og måtte også træde tilbage for ikke også at blive ramt af indkøbskurven. "Forhelvede, sindssyge dame. Du er igang med at overfalde os." stemmen blev væsentlig dybere, som koncentrationen røg. En dyb mandlig stemme faktisk, som Hecate måske ville kunne genkende, men hun var trods alt gammel.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 18.08.2018 13:44
Shinji så kun mere interesseret ud ved den oplysning. "Uha da. Jamen en forsmag er da altid godt. Så har jeg jo mulighed for at finde ud af, om jeg har lyst til mere efterfølgende" svarede han ganske nysgerrigt.

Da damen begyndte at svinge med indkøbskurven, undveg Shinji den lettere nonchalant og sendte hende et nyt, charmerende smil (syntes han selv). "Rolig nu dame. Det er jo ikke sexchikane. Det er vel nærmere frynsegoder?" svarede han med en stemme, der nærmest dryppede af morskab over damens forargelse.

Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 71 år

Højde / 171 cm

Krystal 18.08.2018 13:52
Indkøbskurven sejlede hen over begges hoveder, som de undgik. Hvad var denne by ikke blevet til - ingen ville støtte en gammel dame i hendes kamp mod uanstændigheden. Hun længdes efter at komme hjem til sin lejlighed, låse døren og trække gardinerne for. (Hun havde installeret adskillige ekstra låse efter indbrudsepisoden.)
Men hun kunne ikke vende ryggen til dette optrin - hun var nødt til at gøre noget.

Kvindens stemme blev dybere og nærmest mandeagtig. Hecate fik lettere smalle øjne - havde hun ikke hørt stemmen et sted før. Stadig truende med indkøbskurven kiggede hun op og ned af kvindeskikkelsen. "Sig mig, er du overhovedet en dame? Eller er du et uanstændigt mandfolk, der klæder dig som en kvinde?" Hun lød lettere hysterisk ved tanken. 

Hendes opmærksomhed blev igen rettet mod manden, som hun havde forsøgt at slå i hovedet med indkøbskurven. "FRYNSEGODER? TROR DU JEG ER INTERESSERET I AT BLIVE RØRT AF DINE BESKIDTE GRABBER?" Råbte hun. 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 18.08.2018 13:59
Fabians smil blev bare bredere da det langsomt begyndte at gå op for Hecate at der var noget galt med den blonde kvinde. "Altså, jeg kan nu godt bevise at min krop på nuværerende tidspunkt er kvindelig, men de betyder vel ikke at jeg er en kvinde rigtigt," kom det fra Fabian og han lod informationen synke ind, inden at han lod kroppen forandre lidt. Kjolen blev endnu strammere på den nu mandelig krop, og de mere kantede former kom frem i ham.

"Du kan vel ikke huske mig, kan du? Eller tænker du stadig længe over vores samtale om... sværd," en let latter løb igennem Fabian, men snart lod han sin krop glide tilbage til den kvindelig krop, så kjolen blev fyldt ud rigtigt endnu engang. Det var altid akavet at have en kjole på når man var en mand.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 18.08.2018 14:09
Shinji kiggede lettere overrasket på kvinden, der nu kort skiftede til mand. Dette blev dog hurtigt efterfulgt af et smil. "Wow. Sådan har jeg aldrig fået den før. Interessant" sagde han med ny nysgerrighed i stemmen.

Damens nye udbrud fik med det samme Shinji til at stikke sine hænder frem med et påtaget fornærmet udtryk i ansigtet. "Må jeg lige være her?! Jeg har altså lige vasket dem, fordi kadaveret, jeg lige har avleveret, var temmelig blodigt" svarede han stadig med påtaget fornærmelse i stemmen.

Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 71 år

Højde / 171 cm

Krystal 18.08.2018 18:33
Hecates øjne blev store, da hun så Fabian skifte form. Derefter blev genkendelsen tydelig i hendes ansigt - det var den uanstændige skøge, hun var stødt på i en gyde, hvor han havde haft travlt med at gøre unævnelige ting med en anden mand! Og han havde blottet sig for hende - HENDE! En dame af stand og anstændighed. Hun begyndte at ryste af vrede ved tanken: "DIG!" En lang pegefinger blev peget mod manden i kjole. "DU ER EN SKÆNDSEL FOR BYEN!" 

Et isnende blik blev rettet mod den anden mand. "Og du! Ikke meget bedre!" 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 18.08.2018 19:15
Fabian himlede lidt med øjnene, men smilet forsvandt ikke rigtigt. "Jeg er en skændsel for byen? MEn jeg er den der tilfredstiller byen. Hellere end tilfreds by end en indebrændt by ikke?" sagde han og lod hans ansigt gå helt tæt op af Hecates ansigt, så de kunne se dybt og passioneret ind i hinandens ansigt..

"Byvagterne vil sikkert komme løbende, hvis vi gør noget... mere skandaløst, men vil det da ikke også være din fornøjelse? VIl det ikke også tilfredstille dig?" spurgte han, før at han endnu engang fjernede sig fra Hecate og stillede sig ved siden af Shinji. Mest af alt så han ikke ville blive slået af den arrige kvinde.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 19.08.2018 12:20
Shinji så lidt fra den ene til den anden som mande-kvinden snakkede. Da denne så var færdig, gav han mande-kvinden et hurtigt og vurderende elevatorblik, inden han rettede blikket mod den gamle dame. "Jeg kan altså ikke se nogen skændsel her. Hun er da ganske nydelig" sagde han med et lettere flabet smil til damen.

Ved damens ord om, at han ikke var meget bedre, kunne Shinji ikke lade være med at grine. "Jeg har da heller aldrig påstået, at jeg ikke var en skændsel?" svarede han med en tydeligt drillende undertone. For en dag hvor han bare skulle aflevere fanget vildt, var den ellers blevet noget så spændende.

Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 71 år

Højde / 171 cm

Krystal 19.08.2018 12:43
Folk var efterhånden begyndt at gå væk fra optrinnet igen, selv om der stadig stod tilskuere og gloede. Hecate sendte dem et vredt blik - det var typisk, at de ikke ville hjælpe hende. Hun bakkede en smule bagud, da Fabian gik helt tæt på hende, og hun holdt nærmest afværgende indkøbskurven op foran sig som et skjold. "Jeg har fået nok af jer, og jeres skandaløse opførsel!" Sagde hun med så meget værdighed i stemmen, hun kunne mønstre.

"Bare vent! Byvagten kommer til at høre om det her!" Hun drejede om på hælen og begyndte at marchere mod Hovedgaden. Ikke om hun ville finde sig i at stå her og blive fornærmet. 
Hecate besøgte som regel byvagten ugentligt for at klage over diverse folk, så sandsynligheden for, at hun ville blive taget seriøst med sine anklager om sexchikane og uanstændig opførsel var nok ikke så stor. Men hun havde ikke tænkt sig at give op!

/out
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 19.08.2018 12:59
Fabian hævede lidt et øjenbryn af den vrede dame som nu var på vej væk fra dem, før at han startede med at grine højlydt. Så højt at Hecate nok ville kunne høre det selv når hun var på vej væk. Han tvivlede virkelig at byvagterne ville komme efter dem pga. Hecate, og hvis det skete, så var det nok bare for at få hende til at holde kæft for en stund. Fabian havde efterhåndn hørt lidt af hvert i byen.

"Nå, skulle du have dine penges værd, eller skal jeg forsætte min egen vej," sagde Fabian, og det var ret tydeligt at se at han ikke havde planer om at give krystallerne tilbage til Shinji selv hvis han ikke var interesseret i at få en hygge stund med Fabian.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 19.08.2018 13:04
Shinji hævede det ene øjenbryn over den ældre dame, der nu lige pludselig stormede væk. Han stod lidt og gloede på mande-kvinden, der lige nu bare grinede, inden han selv stemmede i, fordi det sjove gik op for ham. Det havde da godt nok været en mærkelig dag.

Ved mande-kvindens spørgsmål, kunne Shinji ikke lade være med at grine. Hun var da noget for sig selv. "Jamen så tager jeg dig op på dit tilbud" svarede han, som hans smil voksede en smule, inden han tog fruentimmeret under armen og stavrede væk.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 4