James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 07.05.2018 14:51
James havde lagt om længe accepteret at han var blevet bidt i skulderen. Han havde stadig ikke nogen ide om hvad det betød for ham, eller hvad biddet betød. Han vidste bare der var. Poet forandret ved ham. Biddet i højre skulder var næsten helt færdigt, dog havde han stadig forbinding på, han vidste dog at det snart skulle skiftes, det havde væsket meget det sidste dtykke tid, og det var begyndt at lugte. Måske var han ved at dø? Nej det var han da ikke, han var jo kun 37! Det var ingen alder, han havde masser af leve tid endnu. Egentlig burde han slå sig ned et sted og leve livet, måske finde en at være sammen med. Han havde brugt så lang tid på at finde Jocelyn at han ikke havde haft kone, børn og et fast bosted i hovedet. Nu var det vel også for sent for det.

Som han bevægede sig gennem den gamle skov havde han ikke rigtig nogen ide om hvad klokken var, trækronerne var så tykke at solen næsten ikke kunne komme igennem. Han anede ikke engang hvad han lavede her i skoven, han burde tage tilbage til en by, men var det ikke også denne vej? Han havde faktisk ikke nogen ide mere, han anede ikke engang hvor helt præcist han var, måske var han farret vild i denne tætte og gamle skov? Han mumlede lidt for sig selv noget helt uforstående som han ikke engang selv var, og han var faktisk også lidt lige glad. Han lagde sin venstre hånd op på sin højre skulder og ømmede sig lidt i det han rørte det.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 07.05.2018 20:02
Fruen var på forretningsrejse og havde taget Corinne med sig til det vestlige krystalland for at vise hende mere af verden. Corinne havde ikke nævnet og nævne hun havde været i denne del før men havde bare sagt ja tak.
Fruen var dog optaget i mange møder så Corinne fik en masse fritid for sig selv og brugte dette øjeblik på en tur i skoven, eller ja det var så blevet en længere tur for hun var vidst på afveje.
Skoven skyggede godt for lyset, men det gjorde ikke Corinne meget da rundt om hendes hoved svævede en lille lyskugle som lyste op hvor hun gik. Så det var entelig ikke så uhyggeligt som det kunne være det der gjorde det slemt var alle lydene der var, eller mangel på dem.

Corinne syntes hele tiden at der var lidt for stille så da der indelig kom nogle lyde fra lidt længere væk så kom hun med et lille piv og udbrød "spis mig ikke!"
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 07.05.2018 20:23
James Audiokinise som altid var aktiv havde sat sig i ørerne, præcis som den plejede. Det var altid rart at høre når nogen kom eller om nogen sagde noget. I det hele taget var det bare rart at være forberedt på det værste og det bedste. Han hørte en stemme, en stemme som tydeligvis var.. Bange? Skræmt? Hvad var hun? Der var i hvert fald noget der ville spise hende. Han bevægede sig den anden vej og stoppede op ikke så langt væk fra hvor han var og kiggede lidt rundt. "Spis ikke hvem?" han kiggede rundt for at være sikker på der var nogen, eller ikke var nogen. "Hvem spiser hvem?" han var måske en lille smule forvirret, eller også vidste han bare ikke hvad der foregik.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 07.05.2018 20:54
Corrine troede et kort øjeblik hun havde taget fejl og faldt ned igen, men da der så pludselig kom en stemme lidt væk fra så pev Corrine igen og udbrød "Undskyld, spis mig ikke". Det var lige før Corrine også var hoppet en meter op i luften, men hun stod nu med hænderne over hoved og dækkede sig til i håb om ikke at blive spist af det fremme moster der var kommet ud af skoven, eller det var Corrine sikker på det var.
Okay hun havde jo ikke kigget, så forsigtigt kiggede Corrine en lille smugle op og indså at der blot stod en mand og ikke et monster.
"De er ikke et monster med to hoveder" sagde Corrine forsigtigt og så meget undskyldende ud.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 07.05.2018 21:06
James kløede sig lidt i nakken med sin venstre hånd. "Hvem skal ikke spise dig?" han drejede rundt om sig selv for at se om der var noget han ikke kunne se. Måske var der? Han var vel ikke den eneste der så noget som kun han kunne se?
Han vendte blikket ned imod hende rakte en hånd ned imod hende for at hjælpe hende op at stå. Han lyttede til hvad hun sagde og rystede på hovedet. "Hvem mig? Næh ikke så vidt jeg ved, med mindre du kan se noget jeg ikke kan?" han sendte hende et smil og trak hånden til sig da han havde hjulpet hende op, eller hvis hun rejste sig uden hjælp.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 07.05.2018 21:12
Corrine tog imod hånden den fremmede rakte hende så hun kunne komme op og stå igen. Med et meget undskyldende blik kiggede Corrine på manden og sagde "Undskyld min herre, jeg blev blot lidt nervøs og lydene og ja, det må de undskylde"
Det havde ikke været pænt af Corrine at sådan tro at den fremmede mænd var et mønster, måske bar han godt gal på hende nu.
Corrine stod lidt og vidste ikke helt hvad hun skulle sige, selv den lille lyskegle der havde lyst op gemte sig i hendes hår, den havde det med at blive lige så skræmt som Corrine.
"Hvordan kan jeg undskylde over for dem min gode herre?" Spurte Corrine så forsigtigt og håbede han ville tilgive hende.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 07.05.2018 21:20
Nu undskyldte hun også over for ham? For hvad? Hvis ikke han var forvirret før, ja så var han det i hvert fald nu.. "Ehm..." han vidste ikke helt hvad han skulle svare til at starte med, især ikke når hun var så høflig og kaldte ham herre. Nok var han en mand, men han var ikke adelig, ikke af hvad han vidste af. "... Du behøver ikke undskylde over for mig, der er intet at undskylde over for." han lagde sin hånd op på venstre skulder og mærkede hvordan væsken fra såret var løbet igennem forbindingen han havde fået puttet dårligt på.
"Så, så ingen undskyldninger. Der er jo ikke sket noget." han sendte hende et smil og oprettede sin sit smil og venlighed selvom skulderen gjorde ondt.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 07.05.2018 21:27
Corrine stod og kiggede forsigtigt på maden og var datid blidt forsigtigt men var gæld for ikke at være blevet spist.
"Tak min gode herre" sagde Corrine så forsigtigt, men blev så nysgerrig på hvorfor måden foran hende stod og rømmede sig så blikket faldt på madens skulder og man kunne se at Corrine så noget overrasket ud og udbrød "Min herre.. Er de okay? Er det mønstret der har gjort det?"
Ja Corrine var stadig stærkt overbevist om der gemte sig et mønster med to hoveder ud i skoven.
Forsigtigt trådte Corrine lidt nærmere manden og ville se hans sår han. Fruen havde altid sagt man skulle tilse de spærret man mødte for man skulle behandle andre som man selv ønskes behandles, og Corrine ville gerne hjælpe.
"Må jeg se min herre?" Spurte Corrine så forsigtigt.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 07.05.2018 21:37
James sendte hende et nik som for at sige de var indforstået med hinanden. Der var jo ingen grund til at undskylde, for der var jo ikke sket noget. Da hun spurgte om han var okey blev han noget overrasket og fik et trist blik i øjne. "Jeg ved det faktisk ikke, måske er jeg, måske er jeg ikke." han trak på skuldrende så godt han nu kunne og så meget han kunne inden det gjorde for ondt. "Et monster måske, det var i hvert fald et kvinde menneske der tog en ordentlig bid af mig." kom det roligt fra ham og fjernede hånden fra skulderen. "Ikke fordi jeg har noget imod kvinder, overhovedet ikke. Jeg ved bare hun ikke er rigtig klog" han nikkede lidt, mest for sig selv end for noget andet. Han trak sin trøje lidt ned og fremviste et sår dybt ned, en stor nok bid til at at fylde hele skulderen. Han havde stadig ikke nogen ide om hvad der var sket da an fik bidet eller hvor hun blev af, en ting vidste han. Han håbede ikke på at se hende igen!
"Se du bare, men jeg advare dig. Det ser nok ikke pænt ud, ud og det ser ikke lige frem særlig rart ud. Eller det kan jeg forstille mig" sagde han og vendte sig med siden til så hun kunne komme til.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 07.05.2018 21:55
"Det lyder ubehageligt, man må ikke vide, det ved en hver dag" sagde Corrine og kunne ikke forstå hvordan man kunne bide.
Corrine vidste ikke hvad hun havde forventet, måske at skulderen bare var gået af led eller at skulderen var hævet, et lille vandmærke måske, men da hun så såret og hvordan der var rester af blod og det var dybt, og det var ubehageligt og så ud til at gøre ondt og... Corrine blev svimmel og hun så helt bleg ud i ansigtet og sagde "puha... Det er... dybt... Jeg.. " og med et besvimede Corrine på stedet og faldt lidt ind over den fremmede mænd.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 08.05.2018 03:18
Et smil kom frem på hans læber men svarede ikke på hendes tiltale. Han var bare glad for at han kunne hjælpe hende op. Der var ingen grund til at ligge på jorden og blive beskidt på den måde. Godt nok var skoven gammel men derfor var den stadig fyldt med blade våde vandhuller og hvem ved hvad i denne del af skoven.
"Ja det er dybt jeg ved det go..." mere nåede han ikke at sige før der var en pige der var faldet ind over ham. Han greb hende med den dårlige skulder og fik drejet sig så meget at han kunne gribe hende med den anden hånd også. "Er du okey, hey, er alt vel.?" han satte sig ned og lod pigen følge med så hun kunne ligge ned, i stedet for at ligge håret på jorden lagde han det på hans skød. Ikke fordi han var ude på noget! Men bare fordi han ville være sikker på hun var ok. Måske han skulle gå til en læge med den skulder. Det var jo tydligtvis værre end hvad han selv havde troet.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 08.05.2018 18:11
Ja det havde været syntet af blod der fik Corrine til at besvime, det kunne hun ikke så godt med når det kom til stykket, så ja hun var gået ud som et lys. Hun lagde jo endelig ikke engang mærke til at hun blev grebet. Der gik måske et halvt minut at Corrine begyndte at åbne sine øjne og kunne mærke hvordan kvalmen lå i hendes hals.
"Hvad skete Der?" Mumlede Corrine lidt forvirret og havde heller ikke helt fattet hun lå op af den fremmede mænd.
Der gik måske lidt nogle få øjeblikke og Corrine rettede sig op og så lidt forlegen ud og udbrød "Undskyld min herre, det var ikke med vilje... De skal jo til lægen" eller Ja i hvert fald alt for Corrine ikke skulle se det sår endnu engang.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 08.05.2018 20:30
James sad lidt i sine egne tanker mens Corrine kom til sig selv, han ville ikke være alt for bekymret for hende. Hun trak jo vejret stadig gjorde hun ikke? Han tjekkede lige ved at sætte en finger ud foran næsen. Jo jo den var god nok hun trak stadig vejret. Det var han helt sikker på nu. Da hun kom til sig selv var han mere lettet end noget andet. Så skulle han da ikke også slæbe på hende. "Du besvimede vidst. Jeg ved ikke helt hvorfor, men det gjorde du." han nikkede lidt, mest af en anerkendelse til sig selv end det var et nik til hende.
Endnu engang kaldte hun hende herre og han rystede på hovedet. "Jeg er ikke nogen herre. Jeg er ikke rig eller adelig hvad jeg ved af. Så du behøver ikke sige herre til mig, bare kald mig James." sagde han til at starte med. "Desuden så har du nok ret i at jeg burde gå til en læge. Jeg tror jeg var på vej hen til en, men jeg er vidst farret vild i denne gamle skov." han kiggede lidt rundt for at finde et bestemmelses sted bare for at finde ud af hvor han var, men da han ikke kunne se solen eller nogle kendetegn så var der altså langt vej hen til den nærmeste by.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 09.05.2018 22:09
Endnu engang begyndte folk med at de ikke skulle kaldes dit eller dag, sådan fungerede samfunds normerne jo slet ikke i følge Corrine, og det var måske en ting der irriterede hende lidt til tider.
"Undskyld hr James... jeg agtede ikke at gøre dem forlegen.." sagde Corrine forsigtigt og ønskede heller ikke at James var blevet stødt af at blive kaldt herre.
Igen kom Corrine på fødderne og kiggede Siv lidt omkring. Ja det hele virkede ens så det var måske ikke lige til at hitte ud af. Men Corrine tog sin hånd op og rystede sin hestehale lidt og ud kom den lille lyskegle der havde gemt sig. Den svævede først rundt om Corrines hoved og derefter et par gange rundt om James inden den igen gemte sig bag Corrine.
"Så lille ven... bare rolig, det er bare hr James... Du skal vise os hjem igen" sagde Corrine blidt og prøvede at vende sig imod kuglen af lys som blev ved med at bevæge sig bag rygge på Corrine.
Men det virkede til den forstod meningen og svævede et par meter i en retning og blev lidt hængende der.
"Kan de gå herre... hr James undskyld" sagde Corrine og rettede hurtigt sig selv.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 10.05.2018 00:38
James smilte en smule forlegent. Havde han nu fornærmet hende ved at sige hun ikke skulle kalde ham herre? Nej det kunne han da ikke have gjort kunne han? Han lod blikket gå ned imod skødet på ham selv og trak lidt på skuldrede, mest for sin egne skyld end for nogen andens. "Det skal du ikke tage dig af. Det kan ske for en hver, men hvis du gerne vil kalde mig herre så gør endelig det. Det er bare ikke lige hver dag man får sådan en tiltale til en." han smilte lidt og kiggede op på hende for at vende blikket væk fra hende igen. Han rejste sig op og børstede lidt af bladende og mulden af sig for at rette på sit hår. Da hun snakkede kiggede han rundt om sig selv for at finde ud af hvem hun snakkede til, for det var bestemt ikke ham hun snakkede til. Da han opdagede den lysende.. Hvad det nu end var var han mere rolig, det var jo ikke fordi han havde hørt nogen komme i nærheden af dem på gå ben. "Ja jeg kan sagtens gå, det er kun skulderen den er gal med." han trak lidt på smilebåndet og bankede sig lidt på sin dårlige skulder for at vise det bare var den. Han måtte dog bide sig i læben da han fik ramt såret, der kom væske i øjne af ren smerte og han vidste med det samme at han ikke skulle have haft gjort det. "Hvis du fører vej så følger jeg efter, det er nok lidt nemmere end at gå rundt i ring, og ikke ane hvor man skal gå hen." han nikkede lidt for sig selv og vendte blikket over imod et af de store træer. Hvis han bare ikke havde haft den dumme skulder, ja så havde han da haft udforsket skoven lidt mere end hvad han havde gjort nu.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 10.05.2018 21:04
Corrine fik godt dårlig samvittighed over at hun faktisk havde stødt James ved den måde hun talte til ham og kiggede ned i jorden og sagde "Undskyld.. det var ikke min mening at tiltale dem forkert... Men de ser, en tjener skal tiltale dem over sig rigtigt"
Corrine var bare en simpel tjeneste pige der blot skulle leve lige over slaver men under alle andre, fruen gjorde alt for Corrine dog selvom hun ikke havde nogen social status. Eller Corrine gjorde også en del for hende, men det var hun jo også ansat til.

Corrine begynddte at gå efter den lille lyskugle som forhåbenligt skulle føre dem ud af skoven. Dog vidste ikke hun ikke hvad hun skulle sige til james lige nu. Det virkede bare som om han nok var sur på hende, eller det bildte Corrine i hvert fald sig selv ind.
Hun kiggede dog bagud og så lidt på James der gik bag hende.
"Undskyld igen... James.." sagde Corrine og man kunne nærmest høre hvordan det var hende ret unaturligt at sige nogle navn.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 10.05.2018 21:49
James skammede sig lidt over hvad hun havde sagt. Nu kendte han årsagen til hun kaldte ham herre. "Åh.." startede han og vidste faktisk ikke helt hvordan han skulle fortsætte sin sætningen. Nu havde han det altså virkelig dårligt over at have sagt hun ikke skulle kalde ham herre. "Jeg ehm..." han kløede sig lidt i nakken og bed sig i læben. "Ser du. Jeg er ikke vant til at nogen tiltaler mig på den måde. Så det var ikke for at fornærme dig. Jeg ehm..." han vidste ikke hvad han ellers skulle sige, det virkede bare helt forkert for ham nu.

Da hun vendte sig om for at kigge på James lod han sit blik gå ned imod jorden. "Du skal ikke undskylde, hvis der er nogen der skal undskylde så er det mig." kom det roligt fra ham og vendte blikket op imod hende for at se på hende og ikke på jorden. Han ville nødig være mere uforskammet end han allerede havde været.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 10.05.2018 22:01
Corrine lyttede til hvad James havde at sige og vidste pludselig ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. James havde sagt 'dig' og 'du'... Men de var jo ikke dus på nogen måde. Hvordan kunne han bare det uden sådan videre.
Man kunne se Corrine blive ret usikker og kigge forsigtigt ned i jorden før hun vendte sig om og igen fulgte den lille lyskugle.
"Herren taler for pænt til mig... tænk hvis nogle hørte dem." sagde Corrine forsigtigt og havde noget røde øre over at pludselig være dus med James, men det kunne hun bare ikke acceptere, det var ikke bare noget man blev uden grund, måske James han.. Nej...

Corrine gav sig selv et lille dask og rømmede sig og vendte sig med et om og stod foran James. Uden videre nejede hun og sagde høfligt "Mit navn er Corrine min gode herre. Jeg beklager jeg har gjort dem ubehag, jeg agter at lade min frue finde en passede opgave som straf for dette" 
Derefter stod Corrine lidt nervøst og havde svært ved at holde øjnkontakt. Hun kunne stadig ikke helt andet end at tvivle på hvad det entelig var hvad James nu ville.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 10.05.2018 22:20
James bed sig i læben ved lyden af hendes ord. Hvad havde han nu gjort galt? Det var helt sikkert han var ikke til pæn brug på nogen måder! Nu havde han sagt eller gjort noget forkert han vidste bare ikke lige hvad han havde gjort. "Taler for pænt.." han tyggede lidt på ordene og havde ingen ide om hvad han havde gjort. "Undskyld" kom det roligt fra ham og var bange for at sige for meget. Han ville nødig gøre hende mere forlegen end han allerede havde gjort.

Da hun stoppede op stoppede han op og kiggede på hende med et løftet øjenbryn. Så nu kom der ballade, han kunne lige se det for sig hvordan hun ville skælde ham ud.. Men nej det gjorde hun ikke i stedet nejede hun for ham.. Hvorfor gjorde hun nu det? Han var jo ikke fin på den så hvorfor neje. Nu var det virkelig ikke hans ting at være fin på den eller at snakke ordentligt til folk, det mente han jo allerede at han gjorde. Eller han havde nok ikke gjort det over for Miranda, det havde jo så også vist sig at være hans egen fejl. Da hun begyndte at snakke om at hun skulle straffes gik han straks i forsvars mode. "En straf? Nej dog for hvad? Har jeg gjort noget? Hvorfor skulle du have en straf? Det er helt forkert. Jeg er blevet straffet nok med dette bid, du skal ikke straffes for noget jeg har gjort, eller ikke har gjort." han kiggede lidt alvorligt på hende. Aldrig i sit liv havde han hørt nogen om at blive straffet frivilligt og det var ikke noget han kunne lide at høre. Han havde allerede glemt hendes navn eller også havde han bare ikke registret det fordi hun snakkede om straf. "Det er helt forkert at du skal straffes for noget jeg ikke engang ved hvad er. Kan du ikke lade det ligge og så bare ehm.. Ja det ved jeg ikke" han rettede blikket ned imod jorden. Han vidste virkelig ikke hvad han skulle stille op med sig selv lige nu.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 10.05.2018 22:36
Corrine kunne mærke at james blev mere og mere utilpas og nu var opsat på det var forkert hun blev straffet for det. Det var jo entelig ikke så slemt, Fruen satte hende for det meste til at skulle pudse alt sølvtøjet til det var perfekt, men nogle gange så var det gryderne der skulle gøres rene efter kokken bevidst brændte ting på.
"Undskyld jeg bringer herren ubehag... jeg agter at følge herren ud af skoven til en lægekyndig og derefter vil herren nok slippe for at se på mig.. Men jeg er nød til at fortælle min frue om hvad jeg desvære har udsat herren for af ubehag" sagde Corrine forsigtigt og kiggede ned i jorden og var godt rød i hovedet over at igen bliver tiltalt på denne måde.
Dog ville hun ikke acceptere at James blot ville se hende ligeværdig. James var af højre status end hende selv om hun måtte opføre sig herefter.

Corrine blev mere og mere nervøs ved det her og sagde så "Herre, jeg er ked af det hele... de må være skuffet over mig".. Minderne kom ind over Corrine om den herre hun havde tjent før fruen, og de var just ikke rare og hun kunne mærke lidt tårre komme op i sine øjne.
0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Fnuggie
Nomineringsårsag:
“Jeg nominere tråden med James og Corrine da der har været godt flow i tråden, der er både sjov, og alvorlige ting i tråden. Det har været en god tråd som startede med at man så hvad der skete, og endt ud i plot. Det er simpelthen en tråd der må læses. Det har været en lang men god tråd!”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat