Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 24.04.2018 21:19

TID | 11:02

VEJR | 27 gr, Næsten ingen vind, Skyblå himmel

STED | Handelsbyen Balzera i landet Rubinien

BEKLÆDNING | Kjolen
Lyseblå klæde(stof omkring skuldrene, samt håret/hovedet)
Lille dråbe formet smykke, i sort læder snor, i amber.

Farverne fra de forskelligt farvet glas, fik næsten gangene til at glimte i et underskønt skær, af forskellige farver og mønstre. Der var overdækket igennem den smalle gyde, dog var der masser af boder, med forskellige antikke ting, samt genstande af forskellige værdier, som folk prøvede at sælge til en. Næsten alle der boede her, havde en smuk gylden brun kulør, til en brun og næsten sort farve. Alt noget som Skylin nærmest sugede til sig, af nysgerrighed, mens hun gik og kiggede på de forskellige ting. Hun var iført en kjole, i gråhvid, som hun selv havde skabt, med nogle grå snore, fra gardin snore, samt syet sammen, til dette luftige hvide stof, hvor kjolen var klippet forneden, så den rigtig kunne flagre. Hun var sandaler, hvor stropperne var spændt rundt om hendes fødder, til lige op over anklerne, med de fine læder bånd. Hun nød virkelig at opleve de forskellige boder. Hun havde aldrig troet at hun ville finde et så varmt sted, så behageligt på selv og samme tid. Hun bar dog et lyseblå klæde rundt omkring hende, samt hen over hovedet og det sne hvide hår, netop fordi hendes porcelæns hvide hud, ikke var så forfærdelig glad for solens stråler, dog havde hun fået købt et specielt creme, til hendes hud, af en fra boderne, der havde hjulpet hende gevaldigt. Hun sørgede for at ikke særlig meget var synligt, når hun endelig gik ud fra de mørk lagte boder, dog når hun kom ind sådan et sted som her, så tog hun også det lyseblå klæde af, hun havde haft om sig, så hun rigtig kunne se rundt, med de guld farvede øjne, der stod i stor kontrast til den blege hud. 

Hun gik i sine egne tanker, mens hun betragtede de mange forskellige smukke stykker smykker der hang på rad og række, samt nogle få mærkelige genstande, hun slet ikke anede hvad var. Børn omringede hende ofte og berørte hendes kjole, samt hud og spurgte om de måtte rør hendes hår, hvor hun selvfølgelig intet så galt i det. Det var næsten altid det sne hvide hår, folk mest af alt var fokuseret på, samt hendes gule øjne, der lignede rent flydende guld, og så det faktum, at hun havde lidt spidse hjørnetænder, dog ikke som en vampyr, eftersom de var lidt mere aflange i det, som en slanges, men ikke så forfærdelig lange igen. Hun stoppede op ude for en bod, hvor en kvinde holde et smykke hen mod hende, der bar samme sten, der bar en gul farve, med et grønligt skær i sig, samt brunt over sig. Hun tog forsigtigt fat om smykket og holde det op i en solstråles retning, hvor hun rigtig kunne se den smukke nuance. " Wauw, den er virkelig smuk. Hvor meget skal du ha for den? ". Hun bar en lille læder taske, omkring sin hofte, hvor det også gjorde, at man kunne se hvor slank hendes talje egentlig var. Kvinden nævnte at den ville koste 3 jade mønter, hvorefter Skylin fandt det frem og rakte kvinden det. Hun betragtede den smukke sten, der glinsede så smukt, som var den næsten flydende. Den var rund og på størrelse med en jade mønt, dog aflang, i form af en dråbe. Hun smilede og tog blidt fat i den sorte snor og gav et kort buk fra sig, inden hun vendte sig om, dog da hun vendte sig om, kom hun til at gå direkte ind i en, hvilket fik hende til at tabe halskæden. " Undskyld!, jeg så mig ikke for.. det må de virkelig undskylde ". Den feminine klang var tydelig og blød, samt ordene veltalende, næsten som en adelig kvinde, dog lignede hun det ikke, eftersom hendes tøj var hjemmelavet, men på en god måde. 

Fark Payne

Fark Payne

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Jinx 30.04.2018 19:43
Handelsbyen Balzera det var noget tid siden at han havde været heromkring, men det var rart at være her igen, det var jo alt for lang tid siden, at han begav sig omkring handelsbyen. Ikke fordi han havde noget bestemt at lave her, men han kunne ligeså kigge sig omkring, bare for at se om der var noget der måske kunne friste ham, eller noget der måske kunne fange hans interesse. Det var ikke fordi her var tomt, nej der var nogle folk der gik rundt, nogle sludrede og snakkede med hinanden, og andre vandrede bare rundt og grinede og havde det sjovt. Det var ikke noget der som sådan fandt Fark s interesse, han havde gået lidt rundt med Vaik på skulderen, hans trofaste krage, der altid sad på skulderen, det var meget sjældent at han faktisk var steder henne uden Vaik. Vaik prikkede som altid til Fark s kranie, og det havde han bestemt intet imod, og som altid var han iklædt det samme som altid, han havde blikket flakkende lidt rundt i omgivelserne som han vandrede rundt, han kom forbi nogle boder, der allesammen så så kedelige ud i følge ham, der var slet ingen der sagde ham noget, der var slet ikke nogle hvor han bare tænkte den bod ville han købe noget ved. Gad vide om det ville komme, ja måske hvem kunne vide. Fark vandrede lidt videre, og uden at helt have kigget sig om, stødte han ind i nogen, nogen der var gået ind i ham, han nåede først få minutter efter at se at det var en kvinde.

Så hun undskyldte hvilket han ikke helt vidste, hvad han skulle svare til det, han var lidt ligeglad faktisk, men han havde aldrig set hende før, gad vide hvem hun var. Han fik hurtig øje på halskæden der hvist var blevet tabt, den var ganske flot, skinnede nu elegant, det var ikke lige fordi han selv var ude efter en halskæde, og kiggede på Vaik, der mere og mere så ud til at ville stjæle halskæden, hvilket ikke var noget nyt, var der skinnende ting var Vaik på farten. Fark strøg Vaik over fjerene og kiggede på kvinden der var stødt ind i ham"Det skal du ikke tænke på, det kan ske"svarede han enlig uden en mine på ansigtet, og fortsatte med at kærtegne Vaik over fjerene, hvilket han vidste at Vaik godt kunne lide, men det ændrede ikke på at halskæden stadigvæk lå på jorden, den så dyr ud. Man kunne sikkert godt få mange flotte smykker her på markedet, han lod blikket glide en smule rundt, og lagde mærke til nogle boder i nærheden, det var boder han slet ikke havde gået forbi, og han havde endda gået forbi mange syntes han selv, men det betød blot at der var en helt masse at lave på dette sted. Fark betragtede halskæden og kiggede så hen på hende igen"Det er ikke så tit jeg ankommer sådan et sted som det her"sagde han med en lav stemme, og bukkede sig så ned for at samle halskæden op, det var vel det mest rigtige at gøre, selvom han var på vippen til ikke at gøre det, og bare lade Vaik stjæle halskæden. 

Vaik fortsatte med at prikke til hans kranie, og havde kort fået øje på kvinden men kiggede hurtigt væk, måske var det mest for ikke at stjæle halskæden. Fark fik taget halskæden op fra jorden, og rakte den hen mod hende, og måtte holde styr på hans krage ikke skulle få næppet fat i den"Den ser dyr ud"sagde han så og begravede hans ene hånd i hans bukselomme, hvorefter han lidt efter lidt vendte rundt, og enlig var klar til at gå hen imod nogle af boderne for at tjekke dem ud, og han havde bestemt intet imod hvis hun ville med, noget godt selskab det skadede ingen"Hvis du har været her før kan du så ikke vise mig lidt rundt, det så lang tid siden jeg har været her"sagde han og sendte hende et bredt smil. 
There is a reason my name is so close to the word pain.

Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 30.04.2018 20:00
De gyldne øjne fandt hurtigt vej op til manden, samt hans krage, hvilket fik hende til kort at stirre en smule, før hun blinkede med sine øjne. Da hun gik ned på hug og rakte ud efter halskæden, kom hun ved et uheld til at berør manden´s hånd og trak de slanke fingre til sig, i det hun så lettere flovt på ham, før hun rejste sig i takt med han gjorde det. En svag rødmen var at skimte over hendes kinder. Da han rakte den til hende, gav hun et blid smil fra sig og svarede " Tak. Det også min første gang her ned af ". Hun havde dog været lidt rundt i byen og udforske, men ikke alt for meget.

Hun så kort mod hans krage og lagde hovedet svagt på skrå, i det hun kiggede på halskæden og derefter på den. Hun kiggede på farven af amberen, der bar en smuk gylden gul glans, med et grønligt skær over sig. " Den var nu ikke så forfærdelig dyr igen. Men den har en utrolig smuk farve over sig ". Hun smilede ved selveste farven af den og så derefter  mod ham, i det hun svarede " Din krage ser rigtig interesseret ud i den ". Hun blev lettere overrasket over hans ord, da det var han spurgte om hun ikke kunne vise ham rundt. " Jeg ret ny her i byen, dog har jeg været lidt rundt omkring. Er der noget specielt du søger? ". Hun tog blidt fat i den sorte snor og bandt rundt om sin nakke, i en fin sløjfe, før hun trådte hen ved siden af ham og gav et blid smil fra sig. Hun så forsigtigt op mod kragen og svarede " Så, har han et navn? ". Hun havde set krager før, og hvad hun kunne se, så lignede det en han, men hun kunne dog også tag fejl.
Fark Payne

Fark Payne

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Jinx 01.05.2018 19:47
Det var lidt sjovt, hvordan nogle af de smukkeste smykker kunne se så dyre ud, men slet ikke være det. Dog havde han ikke selv det store kendskab til smykker, men han fandt dem da flotte og spændende, og de strålede tit på en særlig måde. Mens han stod foran hende og både kiggede på hende, og smykket, lagde han mærke til at Vaik langsomt var begyndt at stoppe med at prikke til hans kranie, den kunne ikke lade med det det kendte Fark den nok til at vide. Hans blik hvilede sig en smule mere på smykket end hende et kort øjeblik, han kunne pludselig slet ikke få øjnene fra smykket, måske var det fordi det var så specielt på en måde, eller måske var det farverne"Jeg gætter mig lidt frem til at du godt kan lide smykker"sagde han med et lille bredt smil, hvorefter han strøg Vaik over fjernene igen, hvilket den godt kunne lade og begyndte at sprede de sorte vinger ud, pågrund af den dejlige følelse. 

Fark vidste godt at hans krage kunne lide at blive rørt ved over fjerene, og nu var Vaik s fjer så bløde og flotte, så tit var det svært ikke at gøre det. Da hun nævnte at hans krage så interesseret i den nikkede han og vendte blikket i hans krage Vaik s retning, hvor der så gik lidt minutter før kragen vendte næppet og opmærksomheden mod halskæden igen"Det tror jeg du har ret i, men jeg ser det tit"sagde han og gav et nik fra sig med hovedet.  Han stoppede kort med at stryge Vaik over fjerene og vendte hans opmærksom hen på hende som hun snakkede, og han tænkte lidt i det samme øjeblik hun nævnte om der var noget specielt han søgte, det kunne han ikke rigtigt komme i tanke om lige i øjeblikket, men måske var der ikke noget som sådan ligenu"Nej det tror jeg ikke, men jeg vil gerne udforske markedet og måske kan det være jeg finder noget"sagde han i en venlig tone, og holdte blikket på hende lidt, og da hun så spurgte om hans krage havde et navn sendte han hende et bredt smil"Vaik er hans navn, han kan godt lide at kvinder beundrer ham og røre ved hans fjer, spørg mig ikke hvorfor"sagde han og næsten sukkede, hvorefter han begravede en hånd i hans bukselomme. 

Så var han klar til at gå hen mod markedet og boderne, og ventede blot på hende, dog valgte han at tage nogle skridt hen mod de nærmeste boder han lige kunne få øje på. Han stoppede på halvvejen og kiggede sig over skulderen på hende"Er du klar"spurgte han med et smil. 

Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 01.05.2018 20:24
Hun så en smule undrende på Fark og derefter smykket, i det hun kunne se hvordan hans øjne hvilede på det og det var der det slog hende. " Oh!, det ligner faktisk dine øjne! ". Farven smykket havde, lignede hans øjne, næsten på en prik, blot uden en pupil, men farven han havde i øjnene, havde nærmest fuldstændig samme farve, som smykket bar, især når solen´s stråler gled hen over det og det var som om de skiftede for en kort stund, i dens farve. Hun var en smule tøvende da hun valgte at svare Fark, eftersom hun ikke anede helt om det var hende eller hans krage han snakkede til, men valgte dog at svare. " Ja, smykker har altid været noget der har fanget mit blik, dog er jeg nu også meget glad for stof ". Hun syede en del sit eget tøj, ligesom kjolen. Noget hendes mor havde lært hende for mange år siden og hen af årene, indtil hun døde.

Hun kunne ikke lade vær med at give et lille grin fra sig og sagde " Måske er det især fordi den bær samme farve, som dens far ". Hun så ikke dyr som blot kæledyr, så for hende, så hun Fark som dens far. Det var sikkert ham der sørgede for pleje og selskab med fuglen, ligeså mad ville hun regne med. Hun nikkede og sagde " Samme her. Så kan vi gå rundt og søge lidt sammen ". Hun gav et blid smil fra sig og så på kragen, da han nævnte dens navn. Hun gav et ærefuldt buk fra sig til kragen og sagde " Mig en ære at møde dig Vaik ". Hun så dyr som ærefulde dyr, der havde sjæle og personligheder, samt interesser som folk, så selvfølgelig skulle de tages som en person i dem selv. " Nårh ja, nu når vi snakker om navne ". Hun rakte sin hånd frem mod Fark og sagde " Mit navn er Skylin. Men du kan blot kalde mig for Sky ". Vis han tog imod hendes hånd, ville hun give den et blidt klem, før hun ville slippe, ellers ville hun blot tag sin hånd til sig og smile til dem begge.

Hun stod lidt og fiflede med halskæden, da han begyndte at sætte afsted, før han stoppede op og hun slap halskæden, så den hang smukt hen over brystet af hende, før hun nikkede og halv løb hen til ham og smilede glad. " Ja, det er jeg i hvertfald ". Hun gik ved siden af ham og kiggede på de forskellige ting de havde at tilbyde og stoppede da også engang imellem op, når hendes øjnes blik fangede noget, der syntes interessant. " Så eftersom du ikke er fra Rubinien.. hvad laver du her så? ". Hun så nysgerrigt på Fark, med et blid smil og tog en ring op og betragtede den en lille smule. Den bar en smuk flydende næsten guld farve, som hendes egne øjne.
Fark Payne

Fark Payne

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Jinx 06.05.2018 21:30
Da de gik rundt sammen mellem boderne kunne han slet ikke undgå at få øje på de mange ting der blev solgt, og alle de ting der var til salg. Der var da nogle ting der så interessante ud, og som fik fanget hans blik og opmærksomhed,  og det virkede også til at hans krage havde fået øje på nogle ting der faldt i smag, men det var dog mest smykker og skinnende ting, hvilket ikke overasskede Fark overhovedet, for hans krage var ret vild med smykker, juveler, og generelt skinnende ting, og han bebrejede da ikke hans krage, han kunne til tider heller ikke kigge væk fra alle de flotte ting. Det var sjovt at han aldrig før sådan rigtigt havde været på dette marked her, ikke fordi han skammede sig over det, eller havde tænkt så meget over det, men det var da på en måde alligevel ret sjovt. Som de gik mellem flere og flere boder kunne han ikke undgå at lægge mærke til, hvor mange folk der bare stod og stirrede på de ting der blev solgt, hans blik faldt indimellem hen på kvinden han gik sammen med, og da hun så fik præsenteret sig ved hendes navn,  og rakt hånden frem mod ham, tog han imod den, og gav den et venligt glem”Hyggeligt at møde dig Sky”sagde han og kiggede hen på hende hvor han fik sendt et bredt smil til hende. 

Lidt minutter efter gav han slip på hendes hånd, og stoppede op da han lagde mærke til at hun var igang med at kigge på nogle ringe, de var ganske flotte det måtte han indrømme.  Han havde ikke rigtigt tænkt på det hun sagde med at smykket hun havde lignede hans øjne, det var mest fordi hans tanker var et helt andet sted henne, han var nysgerrig på at se, om han ville finde noget på markedet her, der var så mange boder, og selvom der ikke var nogen han kendte, så var det altid hyggeligt at være i selskab med en kvinde der virkede venlig og sød”Skylin et ganske interessant navn må jeg sige”Sagde han så og valgte selv at gå tættere på boden hun var ved, hvorefter han lod hans blik falde ned på ringene, der var så mange flotte, og det fangede også Vaik s opmærksomhed.  Da han så lagde mærke til ringen hun havde taget op og betragtet kunne han se sammenligningen mellem ringen og hendes øjne, og han rakte en hånd frem mod ringen, tog den ud ad hendes hånd, og tog så venligt fat i hendes hånd, hvorefter han satte ringen på hendes finger, blot fordi det så ud til at hun stod og overvejede om hun skulle købe den.

”Præcis som jeg tænkte den passer da perfekt til dig”Sagde han med ærlig stemme, og lod blikket glide lidt rundt på nogle boder tæt på dem, det var heller ikke fordi han så noget i det at give ringen hun havde betragtet på hendes finger, han mente blot at hun skulle prøve den på, inden hun ville ligge den tilbage. Den matchede hendes øjne, så Fark så blot en mulighed for at hun kunne se den bedre an, ved at have den på. Vaik hans krage kiggede rundt, og pludselig foldede vingerne ud som om den ville flyve sig en tur, men det gjorde den ikke, måske trængte den bare til at sprede vingerne, men det skulle den også have lov til jo. Fark vendte lidt rundt, så han stod og kiggede på en bod, der så ud til at sælge det der lignede nogle sten, og bøger, det så lidt interesant, så han valgte at gå derhen, uden helt at tænke på at Skylin stod og betragtede ringe, dog fik han hurtigt givet hende et svar på det hun spurgte ham om”Jeg trængte såmen bare til lidt udforskning, og at opleve lidt nyt" og så var han allerede gået hen mod boden tæt på den bod de stod ved.

Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 28.11.2018 13:54
//Afsluttet//
0 0 0

Chatboks