Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 05.08.2017 17:47
Kayla vandrede rundt i ren kedsomhed, hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle lave, der var nu heller ikke så meget at lave ligenu. Hun måtte finde på et eller andet, der måtte være noget hun kunne lave bare et eller andet. Der var nu mange folk, der både snakkede men også så ud til at lave nogle små trylle tricks her og der, det var sjovt nok at se på, især fordi nogle af dem slet ikke kunne finde ud af at gøre det. Kayla var iklædt nogle bukser med hul op ad siderne, en stram top, og nogle støvler der gik til under knæene. Hendes blå øjne betragtede omgivelserne en smule, og hun lagde hovedet en smule på skrå, der var ingen hun kendte, eller havde set før.

Så hun gik enlig bare videre, og sukkede dybt tænk at der slet ikke var noget at lave ligenu, det var ret så underligt, en smule hvertifald. Hun stoppede op væk fra nogle folk der var igang med at lave noget gade dans, og trylleri, der stod hun og kiggede lidt. Hun kunne ligeså godt stå der lidt og kigge og bare hænge ud, fordi det så ikke ud til der var så meget andet at lave. Kayla betragtede gade dansene lidt, se det havde hun faktisk aldrig set før men det så godt ud. 
"Gid man kunne danse så godt"mumlede hun med et smil, hun elskede at danse, men ligefrem gade dans, det havde hun hvist aldrig prøvet før.

Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 05.08.2017 20:02
Det var ved at være længe siden at Azia havde brugt dagen på sig selv, men i dag havde hun fået en fri dag fra bordellet. Efter udgangsforbuddet så var kunderne blevet mindre, og nu kunne man nærmest sove om natten, men tilgengæld måtte hun arbejde lidt hårdere om dagen eftersom at kunderne måtte komme på denne tid.
Fridagen blev brugt ude på gaderne i den store og travle hovedstad, hvor der blev handlet og hygget blandt befolkningen i byen. Der var rigtig mange gademusikanter og ikke mindst gademagikere, og man måtte sige at der var stor forskel på hvor dygtige disse mennesker var, men det var underholdende på hver sin måde, så det var da meget sjovt at gå rundt og se på, og ellers var det ikke fordi at der skete så meget på denne dag, men hun nød vejret som var solrigt og skyfrit.
Hendes tøj var endnu en gang præget af hendes profession, så i og med at det var så godt vejr, var det faktisk en tætsiddende kjole i et rart stof, som fremhævede hendes former og ikke mindst hendes barm, men det var alligevel sådan hun følte sig tilpas, selvom det måske ikke alle som delte den mening med hende.

Der var en stor folk som havde samlet sig om en kunstner, men Azia havde svært ved at se hvad disse mennesker lavede inde bag mængden af folk, så hun møvede lidt med folk og kom frem mod første række. Hun så samtidig sit snit til at udnytte denne menneskemængde, ved at liste pungen ud af lommen på en herre, som så rig ud og da pungen uanet lå i hendes hånd, blev denne fordom bekræftet da det var en tung pung hun havde fat i, men hurtigt listede hun den væk, så det ikke ville blive opdaget, før det var alt for sent.
Da hun kom frem til første række, kunne hun se et par dansende kvinder som var i gang med at skrabe lidt penge sammen til dagen og vejen, og man måtte sige, i forhold til mange af de andre så var disse piger rigtig gode til deres arbejde, og det var en fornøjelse at se på når deres kunst kom til live og blev delt med befolkningen. ”Gid man kunne danse så godt” lød det fra en af de mange mennesker som stod og så på, ”Bestemt, men det ville kræve lang tid øvelse” Azia grinede over sin egen kommentar og kiggede over på den anden rødhårede kvinde, som var kommet med kommentaren.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 06.08.2017 14:45
Kayla blev revet væk fra dit fokus på de dansende folk, og fik øje på en kvinde hun ikke havde set før, men det fik hende til at smile, og hun nikkede. Ja det havde været fedt hvis man kunne danse sådan, eller muligvis bare bevæge sig så dem. Men den slags dans var noget hun slet ikke havde prøvet før, men det kunne være sjovt at prøve det selvfølgelig. Hun betragtede kvinden der var kommet hen til flokken og de dansede mennesker, og hun valgte så at række en hånd frem mod kvinden"Jeg hedder Kayla"præsenterede hun sig så kort, hvorefter hun bare hurtigt lod hendes blik glide ned ad kvinden. Bestemt ikke grim, hun så meget sød ud, og gad vide hvad hun enlig lavede i hovedgaden, eller ja generelt rundt omkring den.

Hun lagde så mærke til flere og flere var begyndt at joine gadedansen, det så flot og specielt ud, og det meste så mest ud til at det var noget de havde improvisereret. Blot noget de lige gjorde så snart de tænkte på det, de havde ikke en bestemt måde at gøre det på, og havde sikkert ikke øvet sig i det, men bare gjort det fra scratch. Dog havde det fanget mange folk, ja selv Kayla var blevet optaget af det, og det så da også hyggeligt ud. Så vendte hun blikket hen på kvinden hun stod ved"Hvad laver du så på det sted her"Spurgte hun nysgerrigt. 

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 07.08.2017 14:57
Der var ikke noget at sige til det at så mange var stimlet omkring de dansende kvinder, for det var god dans og den bedste underholdning som man kunne finde på gaden denne formiddag, så Azia smed en af de nyerhvervet mønter over til de dansende og vente så sit fokus på kvinden som skulle til at præsentere sig. Dette var måske ikke helt stedet for at præsentere sig på den måde, når man var omringet af så mange andre, det var måske lidt malplaceret, men hun tog alligevel mod hendes hånd, ”Jeg er Azia” svarede hun roligt med et tørt smil. Kayla var ikke en hun før havde set, men der var også så mange mennesker i Hovedstaden og der kom hele tiden nye til, så det var måske ikke så mærkeligt, men det var altid rart at møde mennesker, det kunne hun godt lide.

Ja, hvad lavede hun på pladsen? Fik tiden til at gå, prøvede at underholde sig selv og skaffe til dagen og vejen, ”Jeg får tiden til at gå, ser om der sker noget spændende og prøver at underholde mig selv” der var selvfølgelig masser af ting man kunne lave i Hovedstaden, men Azia holdte nu af bare at trisse rundt på markedspladsen og se hvad der skete, ”Du ved, der er altid et eller andet spændende i byen. Hvad med dig selv?” Hun kiggede roligt rundt omkring sig og kiggede så på de dansende kvinder igen, som nu havde stoppet og var ved at gøre klar til næste nummer, ikke at Azia behøvede at se mere, ”Skal vi finde et mere roligere sted?” hun kiggede rolig på den anden og lod et smil forme sig på læberne.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 07.08.2017 15:21
Da hun havde taget imod hendes hånd trykkede Kayla den venligt, før hun igen betragtede kvinden lidt, hun havde et flot navn, og hvad hun kunne se passede det meget godt til hende. Og hun smilte blot fortsat til hende, andet så hun ikke grund til, og desuden virkede det ikke til at hun ville gøre Kayla noget, så hun kunne ligeså godt være venlig og åben, desuden havde hun heller ingen grund til at skulle være andet. "Hyggeligt at møde dig Azia"svarede hun og slap hendes hånd, hvorefter hun lod blikket glide hen på de gade danserne, det var nok ikke så tit de kom her i hovedgaden, men måske udnyttede de det, når de endelig var her. 

Aldrig før havde Kayla set det før, og vendte blikket hen på Azia igen"Jeg kender godt til det, jeg gik selv bare og prøvede at finde noget spændende"sagde hun med et nik til hende. Og Kayla lyttede så efter, hvad hun sagde om byen, og det fik hende til at løfte et øjenbryn"jeg syntes tit der sjældent sker noget interessant eller også er det fordi jeg ikke kigger ordenlig efter"svarede hun og lod de blå øjne spejde rundt i omgivelserne. Og gade danserne der allerede var begyndt på næste nummer, og fik noget helt andet musik på gjorde at Kayla heller ikke gad se mere. 

"Jeg syntes det lyder som en meget god idé, men hvor skulle det være"sagde hun med et undrende blik, hun kunne slet ikke få øje på nogle mere afslappende og rolige steder, men var dog sikker på der var nogle i hovedgaden. Hun havde et smil på læben, og lagde hovedet en smule på skrå, hvorefter hun trådte lidt væk fra menneske mængden, og kiggede over skulderen hen på Azia"Men jeg er sikker på vi nok godt kan finde ud af noget"sagde hun venligt. 

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 07.08.2017 20:54
I lige måde, det er altid dejligt at møde nye bekendtskaber” et smil formede sig på de mørke læber. Azia nød at møde nye mennesker og med det erhverv som hun havde så mødte hun mere eller mindre nye mennesker hver nat, selvfølgelig kom der af og til nogle af de sammen, hvilket også var rart nok, så vidste hun da hvem hun skulle ligge med, det var lidt svært at vide hvilke interesser eller fetisher som nye mennesker havde når det kom til sex, men Azia havde selvfølgelig også grænser, men nye mennesker var rare at møde. Den andens hånd var blød og varm, og faktisk meget behagelig som de præsenterede sig for hinanden og lod deres hænder skilles.

Hun prøvede at bane sig vej gennem menneskemængden og så hvordan vejen lukkede sig hurtigt efter dem igen, det var ikke altid nemt at komme ud af sådanne forsamlinger, men nu var det besluttet at de ville finde et andet sted at forsætte deres samtale, og Azia kendte byen ret godt så der var altid et sted. Vi er begge eventyrlystne så” sagde hun med et lille grin, for det var også det hun selv havde startet dagen med, at opsøge noget spænding, ”Nogen gange skal man selvfølgelig også gøre lidt selv for at der kommer noget spænding, men du har også ret, det er tit at der ikke sker så meget i byen, andet end forskellige kunstner på pladsen som underholder, og i dag var det da meget underholdende”
”Jeg kender nogle gode steder, Kayla” sagde hun roligt og førte hende ned ad en sidegade og andet et roligt sted hvor de kunne sidde i fred og lidt mere ro, selvom man stadig kunne hører folket ovre på pladsen, men her på en lille mur kunne de sidde for sig selv. Hun kiggede over på den anden, ”Fortæl lidt om dig selv” endnu et smil viste sig og hun lod sig blik nyde synet af den kønne kvinde som sad overfor hende.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 07.08.2017 21:35
”Ja det er jeg helt enig i, det er altid dejligt at møde nye spændende bekendtskaber,og du virker også til at være meget sød og spændende”sagde hun efterfulgt at et smil. Der var virkelig mange folk som havde hver deres lyster, eller ting de virkelig tændte på, og fandt interessante, dog var der selvfølgelige også ting og lyster Kayla var til, og kunne lide, men der havde da været gange hvor hun havde undret sig over nogle ting folk havde fundet tiltrækkende, og havde lyst til. Men igen hun tænkte tit at de alle sikkert jo bare havde hver deres lyst, og ting de tændte på.”Jeg kan godt lide dit navn”sagde hun så og kiggede på Azia.

Og hun nikkede så til hende, og fulgte efter hende, til de så var endt med at sidde på en bænk. Det var nu afslappende nok, og det var hyggeligt. Kayla lagde det ene ben over det andet,  og smilte blot for sig selv en smule, Det var ikke så tit hun havde oplevet at bare kunne føle sig afslappet, og uden at tænke på at skulle kæmpe imod nogen. Sværdet havde hun dog altid med sig, det hørte lidt med til at være pirat som hun jo var. Hendes øjne faldt lidt rundt omkring, det var rart at komme lidt væk fra menneske mængden, og hun kiggede på Azia"Jeg er en pirat, dog uden mit eget skib.. Men jeg nyder at træne med mit sværd her"sagde hun og pegede ned mod hendes bælte, hvor sværdet sad i.

"Så er jeg generelt vild med at udforske ting og steder, hvad med dig"sagde hun så og lagde hovedet en smule på skrå, mens hun betragtede Azia, hun var ganske køn, og havde en særlig udstråling Kayla godt kunne lide, den var især tiltrækkende uden hun rigtigt havde tænkt over det. Dog vidste Kayla også godt, hun så godt ud men det var tit ikke noget hun tænkte så meget over. "Som du selv nævnte elsker eventyr"grinte hun mildt. 

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 07.08.2017 23:33
”Jeg synes bestemt også at dit navn er pænt, Kayla. Det er ikke tit man støder ind i det navn, jeg kan godt lide at man måske har et lidt mere specielt navn” svarede hun roligt og så over på hende.
Azia lod blikket op ad de bare ben som hun smed over hinanden, hun kunne ikke dy sig ikke at lige kigge den anden ud selvom der ikke rigtig lå noget i det, og hun var da også ret diskret med det, så det ikke lignede at hun overbegloede hende, men at det bare var et almindeligt blik som flakkede lidt rundt på den andens krop, det var nu meget lækkert.
Det var ikke hverdag at Azia mødte en pirat, hun kunne ikke rigtig komme i tanke om hvornår det sidst var, så det var da lidt speciel, men hun havde måske regnet den lidt ud med det tøj og ikke mindst den hat som Kayla rendte rundt med, men det var da bestemt spændede med sådan et bekendtskab.
”En pirat siger du, det er da ret spændende. Har du aldrig haft et skib eller er det sunket?” Det var selvfølgeig ikke alle som havde skib, for der skulle jo være nogle på de andre skibe til at arbejde med forskellige ting, så det var slet ikke realistisk at alle havde eget skib, men Azia kunne godt forstille sig at hun var en kvinde som gerne ville have eget skib med besætning, og mon ikke også det ville komme en dag.

”Som pirat må det at udforske, opleve og gå på eventyr jo ligge højt på listen, hvilket egentligt må være ret fedt, når man tænker over det” Som pirat måtte hun jo have været så mange steder og oplevet så meget, mere end Azia. ”Jamen jeg er eventyrlysten men det bliver mest her i Hovedstaden, det er kun nogle få gange jeg har været uden Hovedstaden, hvilket er ærgerligt for der er virkelig meget fedt uden for by muren” Få gange havde hun været på eventyr med hendes gamle ven Neio, men det er ved at være længe siden, ”Men jeg er glædes pige på bordellet, så man kan godt sige at jeg har en masse oplevelser hver nat og ikke mindst om dagen” grinede hun lidt, på det punkt var der mange forskellige oplevelser og eventyr, men det var måske ikke altid det som hun ønskedeaf oplevelser, men sex var godt og det var vel egentligt også derfor at hun var blevet i det erhverv, ”Så på hver vores måde oplever vi en masse, der er jo nærmest ikke det jeg ikke har prøvet” endnu en lille latter slap ud mellem de bløde læber som hun kiggede over på Kayla og hendes røde læber.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 07.08.2017 23:55
"Jeg takker mange gange fordi du godt kan lide mit navn, jeg syntes også det lød specielt da jeg fik det"sagde hun og smilte lidt for sig selv, hvorefter hun kiggede hen på Azia, ja det var nu meget sjovt de begge to havde specielle navne, men det var nu også godt nok, Kayla havde ikke noget imod det, og var ret sikker på deres navne passede fint til dem, Azia lignede hvertifald en der passede meget godt til det navn hun havde. Hendes blå øjne hvilede sig på hende, og hun vippede en smule med foden som hun sad på bænken sammen med hende. Da hun så spurgte hende om hun havde haft et skib før, rystede hun på hovedet, ja gid hun dog havde haft sit eget skib det havde været fantastisk, og var noget der ville se rigtig godt ud.

"Nej har jeg ikke..Men jeg ville til tider ønsker at jeg havde mit eget skib, det kunne være så spændende, bare at sejle rundt på havene, og udforske en helt masse"Sagde hun og kunne ikke undgå at lyse lidt op ved de ord der kom ud ad hendes mund. Dog havde Kayla besøgt mange skibe, de var allesammen spændende, og vildt smukke på hver deres egne måder, og det var nogle skibe hun bestemt godt kunne lide at kigge på, og fandt interessante. Men hun havde hvist aldrig fået spørgsmålet om hun havde et skib selv, men det kunne være vildt spændende og underholdene, hvis hun havde et"Jeg ville ønske til tider at jeg havde et...Mest fordi det er sjældent folk høre om en pirat uden et skib"sagde hun og sendte Azia et smil. Hvorefter hun vendte opmærksomheden rundt omkring på omgivelserne, hun var begyndt at få øje på nogle få folk, men de gik blot væk igen, hvilket ikke gjorde hende noget. Kayla kunne slet ikke lade være med at få øje på Azia s krop, den var smuk, og hun var bestemt en tiltrækkende kvinde.

Hun lyttede så efter mens hun fortalte lidt om sig selv, og det fik hende til at kigge med et spændende udtryk i de blå øjne, og hun lod hendes opmærksomhed være på hende."Det må være interessant og spændende at være det"svarede hun så med et bredt smil, og strøg en hårtot væk fra ansigtet, så hun bedre lige kunne kigge på Azia"HVordan er det at arbejde på det bordel"spurgte hun så nysgerrigt, med hovedet en smule på skrå. Hendes ene hånd lagde hun så ovenpå hendes ene knæ, som hun sad i den sidde stilling hun sad i. Det var hyggeligt, og interessant, Kayla var glad for hun var stødt ind i hende, og at hun ville holde hende med selskab, fordi ellers skulle hun blot sidde alene, og måske føle sig ensom. "Livet som pirat kan være udfordrende men det er for det meste meget spændende og interessant"sagde hun med et stort smil.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 08.08.2017 08:05
En pirat uden er skib følte sig måske ikke helt rigtig, så Azia kunne godt forstå hende, men der burde samtidig være nok skibe til salg eller skive man kunne stjæle fra andre, for pirater var normalt ikke dem som gik lovens vej, så mon ikke hun nok skulle få sit ønske opfyldt, "Jeg er sikker på at du nok skal få dit ønske opfuldt, det burde være muligt at anskaffe sig et skib, og besætningen burde være det mindste problem" der var altid folk som ville tage chancen og tage til søs hos en pirat, man kunne nemt overtale dem med guld og grønne skove, og hvis det hele gik rigtigt, så ville der skam også komme guld til dem.

Hun kunne godt se hvordan Kaylas blik måske så lidt overraskende, men samtidig interesseret ud som Azia fortalte at hun arbejde på bordellet, Kayla havde sikkert ikke mødt mange af den slags piger, for mange gik ikke helt og skiltede med det, men Azia nød faktisk at være det. " Det er bestemt interessant, men det kan være både hårdt og udfordrende, for det er måske ikke lige altid at man har kræfter til 4 mænd på en nat, eller hvor mange der kan finde på at komme, og så må man afvise dem eller sende dem ind til en af de andre piger" Azia kunne godt se hvordan den andens blik udforskede hende, hvilket Azia var meget vant til fordi at hun var jo smuk og det var ikke fordi at hendes tøj skjulte meget af hendes krop, det var meget udfordrende tøj, men Azia sad jo også selv og kiggede på Kayla og fandt hende smuk, især det røde hår. "Jeg går ikke udfra at du er en kvinde som har været på et bordel før?" spurgte hun med et lille grin og et smil. Hvis hun havde, havde hun måske en idé om hvordan det kunne være at arbejde sådan et sted, kvinder kunne nok se sådan noget lidt bedre end de mænd som kom hos hende, for det var ret hårdt hele tiden at skulle være på, for det var sjældent at der kun kom en gæst på en dag, det kom oftest mange.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 09.08.2017 21:44
Hun havde helt ret, og Kayla havde også håb for at kunne få sig et skib, fordi det var virkelig underligt ikke at have sit eget skib, eller eje et. Dog havde hun efterhånden vænet sig til det, men til tider kom de triste tanker til hende med savnet og håbet om at have sit eget skib, men hun holdte også hovedet højt, og vidste det nok skulle komme uanset hvad. Hun fik et bredt smil på læben, og lod hendes blå øjne hvile sig på Azia s ansigt, så køn og sød hun var, det var rart at møde en som hende, eftersom det ikke var så tit hun rendte ind i nogle virkelige positive og glad for at snakke personer."Det er rart at snakke med dig...Altid rart at møde nogle smukke og søde personer"sagde hun næsten i glad tone, og med en glad og venlig stemme. Det var så afslappende og hyggeligt, og hun var glad for at have stødt ind i Azia.

Ved hendes spørgsmål rystede hun kort på hovedet, hun havde aldrig været på et bordel med, men havde ikke noget imod det, hun havde ikke hørt så meget omkring det, men de få ting hun havde hørt var gode. Nu var hun endnu mere heldig at Azia fortalte omkring det, så hun kunne få lidt mere viden omkring det, og måske få et bedre blik af hvad det var, men hun lagde også mærke til hendes ansigt da hun snakkede om det, og nikkede til at hun godt forstod hende. Ja det måtte være lidt hårdt måske og udfordrende hvis der var 4 mænd på en gang. Kayla kunne slet ikke forstille sig det, og måtte blinke nogle gange med øjnene, men hun var sikker på at Azia var god til det, og med den krop hun havde, ja af hvad hun kunne se så var det en smuk krop.
"Men jeg kan godt forstille mig hvordan det måtte være...Det må være interessant og spændende"sagde hun efterfulgt af et smil.

Så fjernede hun sit blik et kort øjeblik, og lod det glide rundt i omgivelserne, hvorefter hun holdte smilet på læben, og lagde hovedet en smule på skrå. De blå øjne vendte sig hen på Azia igen"Har du nogensinde været på et skib før"spurgte hun så nysgerrigt, og lænte sig en lille smule ind mod Azia"Du er virkelig køn ved du godt det"sagde hun så og sendte hende et lille blink, og et bredt smil. 

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 10.08.2017 06:24
Hun havde heller ikke regnet med at hun var en person som havde besøgt et bordel, hvorfor skulle hun det? Hun virkede til at være en kvinde, som sagtens kunne få de mænd eller kvinder som hun ville, uden at skulle betale for dem; Hun var pæn, tiltalende, sød og alle disse ting gjorde at hun ikke behøvede den slags
Hun grinede lidt over Kaylas chokerende ansigtsudtryk, hun tænkte at hun måske havde misforstået et eller andet, ”Det er selvfølgelig ikke fire mænd på samme tid, men måske på en nat, så de kommer efter hinanden og det kan måske være lige så hårdt som på samme tid” sagde hun uddybende, så Kayla kunne være helt med på hendes arbejde, ”Altså de fleste jeg har været med var en trekant og det faktsik meget stille og roligt, eller det kommer jo an på hvem man er med, men det er ikke noget voldsomt”
Hun kiggede roligt på hende med et lille smil, ”Det er faktisk meget interessant og spændende, selvom mange måske ikke føler at det er noget værdigt arbejde, men jeg kan lide det og jeg holder af det, fordi at det giver mig penge på bordet og det er lidt det jeg er bedst til, jeg ville ikke vide hvad jeg ellers skulle lave, altså jeg kan jo forføre en person ret hurtigt” sagde hun grinende efterfølgende og smilede over til hende.

Hun fik øjenkontakt med de blå øjne som den anden havde, meget smukt og Azia smilede atter en gang tilbage til hende, ”Om jeg har været på et skib? Ikke det der ligner, det må jeg indrømme, det er aldrig noget jeg har prøvet og slet ikke på åbent hav, men det kunne sikkert være spændende” Det var noget hun før havde tænkt på, fordi hun ville jo gerne ud og opleve mere af landet, for hun havde ikke været ret langt væk, hun havde brugt det meste af sit liv i Hovedstaden og vil selvfølgelig gerne ud og prøve mere af, ”Så når du får et skib, så vil jeg gerne melde mig under fanerne og drage med dig ud på togt, selvom jeg måske ikke ville være så behjælpelig med viden omkring hvad man skal gøre på et skib” grinede hun roligt. Emnet som hun havde startet blev hurtigt skiftet og Azia kiggede over på hende som hun roste hende med komplimenter, og det kunne ikke holde hende fra at små rødme over disse ord, og det var ikke altid dette skete, men når det kom fra sådan en kvinde, så var den god nok. ”Det har jeg hvert fald fået at vide, Kayla” lo hun lidt, ”Du er selv meget smuk og behagelig at sidde sammen med” Azia rykkede lidt tættere på hende og mindskede det mellemrum som var imellem dem på bænken, og lænede sig så til sidst ind over hende og kyssede hende hurtigt på hendes røde læber, hun skulle lige se hvordan hun kyssede, ”Undskyld” sagde hun roligt, og trak sig til sig igen, selvom hun måske ikke mente dette undskyld helt så meget som hun sagde det, det havde været et sikkert træk fra hendes side af.

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 19.08.2017 21:41
"Men Azia det er altid godt lave noget man godt kan lide, jeg kan se hvordan du bliver mega glad når du snakker om det"sagde hun og sendte hende et bredt smil, og for Kayla var det rart at se hvor glad hun blev, og det lød virkelig spændende når hun fortalte om det, i modsætning til Kayla, der ikke rigtigt havde sådan et spændende job, dog havde hun noget hun godt kunne lide at lave, og hun havde mange ting hun kunne lide, men det var som om Azia s job lød så interessant og spændende, og hendes smil smittede helt vildt, så hun kunne ikke lade vær med at smile, men da hun så mærkede kysset fra hende, holdte hun det lidt, det gjorde hende nu ikke noget, hun kunne godt lide, og det føltes faktisk meget godt. Og da hun undskyldte for kysset rystede hun på hovedet, det gjorde ikke noget for hende, hun kunne godt forstå hvorfor hun havde kysset hende,

"Det skal du da ikke undskylde for, jeg vil have lysten til at kysse dig, så at du gjorde det var ret rart, og det føltes dejligt"sagde hun, selvom det på en måde var lidt underligt...Det havde hun slet ikke set komme, men det var dejligt, det var det første kys hun havde fået fra en kvinde. Men siden det var første gang hun havde prøvet det, var det en rar følelse, den var meget dejlig og fantastisk, Azia s læber var bløde ligesom hendes egne var. "Jeg kunne godt lide det"svarede hun så, hvorefter hun tog hendes hænder og gav dem et blidt kys, hvorefter hun lænte sig hen mod hende"Der vil også være mange muligheder for at lave noget hvis du lyster"sagde hun og tænkte lidt, eller måske skulle de tage hen til det sted, hvor hun arbejde.

Det kunne nemlig være en smule interessant, og en smule intens og sensuelt, men det ville Kayla slet ikke have noget imod, og folk ville blot beundre disse to smukke kvinder, de var smukke. Og de vidste det sikkert også godt, og hun kunne godt lide at snakke med Azia"Men du har gjort det med en kvinde før har du ikk"spurgte hun så bare nysgerrigt. 

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 07.12.2017 16:06
//afslut - lukket

0 0 0

Chatboks