Azia
Glædespige, tyv, charmør.
Hun havde heller ikke regnet med at hun var en person som havde besøgt et bordel, hvorfor skulle hun det? Hun virkede til at være en kvinde, som sagtens kunne få de mænd eller kvinder som hun ville, uden at skulle betale for dem; Hun var pæn, tiltalende, sød og alle disse ting gjorde at hun ikke behøvede den slags
Hun grinede lidt over Kaylas chokerende ansigtsudtryk, hun tænkte at hun måske havde misforstået et eller andet,
”Det er selvfølgelig ikke fire mænd på samme tid, men måske på en nat, så de kommer efter hinanden og det kan måske være lige så hårdt som på samme tid” sagde hun uddybende, så Kayla kunne være helt med på hendes arbejde,
”Altså de fleste jeg har været med var en trekant og det faktsik meget stille og roligt, eller det kommer jo an på hvem man er med, men det er ikke noget voldsomt”
Hun kiggede roligt på hende med et lille smil,
”Det er faktisk meget interessant og spændende, selvom mange måske ikke føler at det er noget værdigt arbejde, men jeg kan lide det og jeg holder af det, fordi at det giver mig penge på bordet og det er lidt det jeg er bedst til, jeg ville ikke vide hvad jeg ellers skulle lave, altså jeg kan jo forføre en person ret hurtigt” sagde hun grinende efterfølgende og smilede over til hende.
Hun fik øjenkontakt med de blå øjne som den anden havde, meget smukt og Azia smilede atter en gang tilbage til hende,
”Om jeg har været på et skib? Ikke det der ligner, det må jeg indrømme, det er aldrig noget jeg har prøvet og slet ikke på åbent hav, men det kunne sikkert være spændende” Det var noget hun før havde tænkt på, fordi hun ville jo gerne ud og opleve mere af landet, for hun havde ikke været ret langt væk, hun havde brugt det meste af sit liv i Hovedstaden og vil selvfølgelig gerne ud og prøve mere af,
”Så når du får et skib, så vil jeg gerne melde mig under fanerne og drage med dig ud på togt, selvom jeg måske ikke ville være så behjælpelig med viden omkring hvad man skal gøre på et skib” grinede hun roligt. Emnet som hun havde startet blev hurtigt skiftet og Azia kiggede over på hende som hun roste hende med komplimenter, og det kunne ikke holde hende fra at små rødme over disse ord, og det var ikke altid dette skete, men når det kom fra sådan en kvinde, så var den god nok.
”Det har jeg hvert fald fået at vide, Kayla” lo hun lidt,
”Du er selv meget smuk og behagelig at sidde sammen med” Azia rykkede lidt tættere på hende og mindskede det mellemrum som var imellem dem på bænken, og lænede sig så til sidst ind over hende og kyssede hende hurtigt på hendes røde læber, hun skulle lige se hvordan hun kyssede,
”Undskyld” sagde hun roligt, og trak sig til sig igen, selvom hun måske ikke mente dette undskyld helt så meget som hun sagde det, det havde været et sikkert træk fra hendes side af.