Arasné

Oprører | Svindler | Samler

Status: Søger tråde

Godkendt: 28.08.2020

Antal posts: 53

Grundlæggende Oplysninger

Fulde navn: Arasné Ulath Viardo
Kaldet: Arasné, Néss (fra barndommen)
Køn: Kvinde
Alder: 1681
Fødselsdag: 16. september år 338
Tilhørsforhold: Kaotisk Ond
Tro: Zaladin, var engang trofast overfor Nalish’ra - men forholdet til ypperstepræstinden fik hende til at vende Nalish’ra's ryggen.
Erhverv: Oprører | Svindler | Samler
Civilstatus: Enlig
Seksualitet: Biseksuel
Nuværende levested: Krystalhavet - Langt under havets overflade, et stykke fra Aquarin.
Race: Mørkelver

Udseende

Højde: 182 cm
Vægt: 68 kg
Mørkelver | Dybhavs væsen
Hudfarve: Mørk lilla | Næsten sort/mørkegrøn
Hårfarve: Hvidt | Blåt, selvlysende
Øjenfarve: Gule | Orange
Kropsbygning: Slank | slank, men langt mere markeret end sin mørkelver skikkelse
Særlig kendetegn: De gule øjne, den mørke hud og de lange ører, tatoveringerne omkring øjnene | det selvlysende 'hår', de 4 arme.

- Mørkelver -
Den mørke lilla tone i hendes hud og de lange spidse ører. Hendes krop er altid beklædt med krystaller og guld til at holde på disse. Hun opbevarer magien til at opretholde sin mørkelver skikkelse i krystallerne. Når krystallerne er fulde af magi, lyser de blodrødt, men jo mere hun dræner dem for magi, jo mørkere bliver de og til sidst bliver de grå, når de er tømt for magi.
Hendes påklædning er begrænset til hvide klæder, der dækker de mest udsatte områder på hendes krop. Hun vil helst gerne kunne mærke magi og chakra på sin hud og det gøres bedst ved ikke at afdække hele kroppen i tykt stof. Derfor er hun også tilbøjelig til at gå 'næsten' nøgen selv om vinteren. Kulden bider ikke på samme måde, efter at hun har tilbragt flere årtier i havets kolde og våde klima.

- Dybhavs væsen -
Udover at få et ekstra sæt af arme, så hun har 4 arme, så forvandler underkroppen sig også til tentakler, der giver hende gode svømmefærdigheder i det store hav. Hendes krop er endnu beklædt med guld og krystaller, der dog er inaktive, da hun ikke skal bruge deres magi til at opretholde sin skikkelse. Hendes hænder forvandles til klør og kan skære igennem næsten al blødt materiale. Hendes hår forvandler sig til selvlysende tentakler, som springer ud fra hendes hår bag ved hendes horn, som også gror 3 ekstra øjne, der giver hende en bredere synsvinkel.
Højde: 203 cm, hvis hun rejser sig på havbunden og strækker sig ud.

Forbandelsens effekt:
Forbandelsen ramte hende i hjertet, som hun blev 'smittet' med generne fra havfolk. Det var måde hvorpå hendes angriber, mente at hun kunne holdes væk fra landjorden og den ødelæggelse ud var ved at sprede ud i landet. At hun så i virkeligheden tog skylden for to personer, melder historien intet om.
Men forbandelsen tvinger hende til at liv under havets overflade, da hun bliver forvandlet til et dybhavs væsen og dermed ikke kan trække vejret over vandet. Det er umuligt for hende at gøre brug af magiske amuletter eller lignende for at vende tilbage til sin naturlige skikkelse. Det eneste der fungerer er de reneste krystaller, som er placeret rundt omkring på hendes påklædning, hvori hun opbevarer magi til at holde sig selv i mørkelver skikkelse. Slipper magien op, forvandles hun straks til dybhavs væsen, hvilket kan være katastrofalt, hvis ikke hun er i nærheden af vand.
Faceclaim: Azshara (World of Warcraft)

Magi

Magisk evne (1): - Explosive gas -

- Oprindelig evne -
I en forholdsvis ung alder, opdagede Arasné at hun ikke 'svedte', som de øvrige medlemmer i klanen. Hun kunne faktisk ikke udskille sved og var aldrig svedig, når hun skulle gøre noget fysisk arbejde. Men det blev først rigtig opdaget hvorfor, da hun var tæt på en flamme og udskilte 'gassen' fra hendes porer i kroppen. Gassen reagerer voldsomt med ild og andet der er let antændelig, så længe hun ikke er i nærheden af vand. Faktisk kun hun udskille gas fra alle steder på sin hud, det var dog først senere at hun lettere kontrollere, hvorfra hun kunne udskille gassen og dermed målrette sit angreb betydeligt uden at skabe en kæmpe eksplosion.
Gassen er ikke giftig, men føles tung og kan gøre det svært for enkelte at trække vejret. Den har dog ingen lugt, hvilket gør det svært at opspore gassen og dermed komme i sikkerhed, før det er for sent. Med det trænede øjne, vil man være i stand til at fornemme gassen i form af 'varme' bølger i luften.

- Videreudvikling under havets overflade -
Det er stadig muligt for Arasné at bruge sin evne, som det oprindeligt var tiltænkt men hendes mange år, som fanget under havets overflade fik hende til at udvikle evnen i håbet om at slippe fri. Det drejer sig fortsat om en gasart, blot en lidt anden type, når den først kommer i kontakt med vand. Udskiller Arasné gassen under vand, så vil gassen få molekylerne i vandet til at eksplodere ud af, som hvis en boble springer og sender væsken udad. Afhængig af hvor meget vand hun er i kontakt med, kan eksplosion være alt fra et lille 'pop' til en kæmpe eksplosion der vil kunne ses på overfladen, som en søjle af vand, der bliver skudt op under det enorme tryk.
En mere ubehagelig udvikling er, at Arasné også kan påvirke vandet i kroppen med sin gas. Det kræver dog langt mere af hende, at komme i kontakt med denne væske. Men hvis hun formår at angribe et væsen med sin evne, så kan hun få dem til at eksplodere indefra og ud på sekunder.

- Begrænsning -
Over vand kan Arasné primært kun gøre brug af sin gas i forbindelse med ild og få noget til at eksplodere. Men hun bærer næsten altid en læderpose med vand, skulle det blive nødvendigt at gå til ekstremer. Står hun midt i et voldsomt regnvejr, så kan hun faktisk sprede sin evne ud på i en større radius omkring sig, fordi regndråber vil gøre det muligt for gassen at være i konstant kontakt med vand. Står hun tilgengæld midt i ørkenen uden vand, vil hendes evne ikke kunne give hende meget støtte.
I forhold til at reagere med kroppe, så skal hun være i fysisk kontakt med hud eller igennem vand være i stand til at skabe en 'bro' der kan sende gassen ind i kroppen på hendes offer. Det er en smule omfattende og sjældent noget hun gør sig i, medmindre 'jagten' virkelig er sjov.

Arasné kan kun bruge evnen imod en anden karakter, hvis der er givet tilladelse til dette af modspilleren!
Dygtighed til at kontrollere evne: Mesterlig kontrol

Magisk evne (2):

- Evnen -
Arasné's første evne kræver en del magi, magi som ikke nødvendigvis selv har nok af, derfor har hun udviklet en evne, der gør hende i stand til at stjæle andres chakra/magi. På den måde kan hun lagre det til eget forbrug og vil sjældent løbe tør, så længe hun har en anden kilde til chakra. I begyndelsen brugte hun primært denne del af evnen til at styrke sin første evnes effekt, men det har senere udviklet sig til at skulle holde hendes 'mørkelver' jeg kørende også, da hun ellers ikke vil kunne betræde landjorden pga. af forbandelsen. Så hvor hun tidligere kunne have uendelig med chakra, er hun nu tvunget til at dele denne op i to puljer, så hun kan vandre omkring på jorden og samtidig benytte sin første evne til at forsvare sig med. Eller angribe..
Eftersom at Arasné er så tæt forbundet med sin egen chakra og behovet for andres, kan hun mærke større mængder chakra i en radius af 5 kilometer, men der er tale om store mængder (folk med chakra over 8).

- Effekt på forbandelsen -
Forbandelsen har forvandlet hende til et dybhavvæsen, men takket været hendes anden evne, kan hun lagre chakra i hendes krystaller, som gør det muligt for hende at forvandle hendes krop til en 'almindelig' mørkelver skikkelse. Vel og mærke kun så længe at hun faktisk har styrke og chakra til at holde fokus på dette. Hun kan ikke trække vejret over land, hvis ikke hun bruger magi til at forandre sin krop.

- Passiv effekt -
En effekt, som hun ikke selv kan styre, er immunitet forbundet med den chakra hun høster. Hvis hun lagre chakra fra et væsen, vil hun være immune overfor dennes evne, men kun i noget der svarer til 1 time og så vil hun atter være sårbar overfor deres magiske evner. Befinder hun sig under vandet, og derved ikke skal bruge chakra til at forvandle sig, så vil hun kunne holde sig immun i længere tid, cirka dobbelt så lang tid.
Det er også muligt for hende at trække magien ud af magiske objekter, men gør hun det, så kan hun risikere at annullere genstanden og derved opløse den helt. Altså er det ikke en evig kilde for hende. Hun vil kunne tømme magiske objekter i løbet af ingen tid og være nød til at finde en anden kilde indenfor en time.

- Begrænsning -
For at det overhovedet er muligt for Arasné at suge chakra til sig, er hun nød til at være i fysisk kontakt med 'offeret' med den ene hånd og den anden hånd på en krystal, da hun ikke kan overføre magien direkte til sig selv, men er tvunget til at lade det gå igennem krystallerne. Så hvis hendes hænder er bundet eller den ene hånd optaget, vil hun ikke være i stand til at suge chakra til sig.
Krystallerne på hendes tøj, holder maks til en uges brug, hvis hun forvandler sig dagligt, derfor er hun ofte nød til at tage turen til Safirien for at skaffe nye krystaller, der kan bruges til formålet, før at de 'gamle' krystaller vil gå i stykker og smuldre til støv.
Dygtighed til at kontrollere evne: Veltrænet

Personlighed

Styrker:
- Styrker forbundet med Mørkelver og 'havfolk'.
- Føler ikke frygt, opvæksten og livet i dybet har forberedt hende på selv de værste mareridt, hun ville kunne forestille sig. Hun er ikke bange for at føle frygt dog, men får bare et adrenalin kick ud af det.
- Passiv immunitet, når hun bruger sin anden evne.
- Nattesyn.
- De 'trofaste' følgesvende.

Svagheder:
- Direkte sollys, de mange år på havets bund har gjort hende let påvirkelig af solen, hun holder sig derfor ofte i skygge på dage med høj sol.
- Mangel på frygt, kan kaste hende ud i nogle uheldige situationer, hvor hun ikke tager højde for eventuelle konsekvenser.
- Snæversynet, hun ser kun sin 'egen agenda'.
- Forblændet af hævn imod Solari og hendes følgere.
- Samler, hun hungrer efter magi og helmer sjældent i søgen efter magiske objekter, selv ikke hvis det skulle bringe hende i fare.

Generel beskrivelse af personlighed:
Det er tæt på umuligt at vide, hvor man har Arasné henne. Det ene øjeblik kan hun virke forførende, det næste grusom og hævngerrig. Man er advaret på forhånd, hvis man har fordomme vedrørende mørkelvere, men de der kommer tæt nok på, vil muligvis ende med at fortryde det, da hun ikke bare sådan lige giver slip, når først hun har fået fat. Arasné har ingen samvittighed, når det kommer til andres liv, hun lader gerne sine ofre svæve imellem liv og død i dage, før at hun gør noget ved det.
Hævn er en stor grundsten i hendes personlighed, da hun virkelig ikke går godt i spændt med folk der forsøger at bedrage, forråde hende eller på anden vis går imod hende. Skulle man være hendes fjende, så vil det være logisk at se sig over skulderen hele tiden, for hun angriber, når man mindst venter det og sjældent på en måde, der er den samme to gange i streg. Hendes ressourcer er muligvis begrænset, men hun har flere måder hvorpå hun kan få det, hun gerne vil have.

Skulle det lykkes én at komme tæt ind på livet af hende, så er hun ligeså forfærdeligt, som overfor fremmede, bare på en helt anden måde. Hun lader ingen bestemme over sig og er yderst dominerende i forhold til at indlede et kødeligt forhold med nogen. Dertil kommer hendes fysiske tilstand, som gør hendes bevægelser voldsomme og direkte. Hun er ikke typen til at spilde tid på snak og vil langt hellere bare videre i teksten. Derfor ser du hende sjældent fordybet i en dyb snak om alt mellem himmel og jord, den slags vil kede hende.

Baggrundshistorie

- Ungdommen -
At leve i skjul var aldrig noget der faldt Arasné naturligt, selvom hun voksede op under lige netop den forudsætning. Mørkelvere var ikke en udbredt race, deres overbevisning og hang til mørket var ikke velkommen for de øvrige elvergrene og det var nemt at blive udstødt i et land, hvor der var stor forskel på sort og hvidt. Arasnés klan hørte ikke til noget sted, da de jævnligt måtte hive deres telte ned og sætte dem op et nyt sted. Hun flyttede rundt i landet flere gange i løbet af sin ungdom, men fandt altid en måde hvorpå hun kunne føle sig hjemme på. Igennem leg ofte, selvom det til sidst udviklede sig til en besættelse og ikke længere kunne skyldes på mørkelvernes mørke tendenser. Hun var ikke som de øvrige børn i klanen, hun hang ikke ud med dem, spyttede dem i ansigtet, hvis de kom for tæt på og forstyrrede hendes ritual, hvilket gjorde hende til det sorte får.. En spøjs ting i et mørkelver samfund. Hendes overbevisning og hang til mørket var for stort. For voldsomt. Det var uønsket, da det ikke kunne kontrolleres.

- Upersonlig afsked -
Klanen var splittet, skulle de udstøde én af deres egne eller lade hende gå på egen hånd? Det var en mørk aften, hvorpå Arasné sad i udkanten af deres lille landsby, midt inde i skoven, omringet af et større buskads, der sørgede for dække og sikkerhed i forhold til de lumre skikkelser i natten. Hun rev sig på tornene, trak hånden til sig og gjorde det igen, blot for at se hvordan blodet langsomt sprang ud af den åbne rift, før det stivnede og hun gentog processen. "Néss" kaldte en skikkelse bag hende, den unge skikkelse stod med hænderne foran sig, som hun rystede og forsøgte at række hende et stykke pergamentpapir, men endte med at smide det på jorden, som hun vendte rundt og løb.
Pergamentpapiret blev liggende på jorden, som Arasné rejste sig fra sin skrædderstilling og fulgte pigens flugt forbi de mange telte, før at hun stak af ind i et telt. Et telt, der tilhørte deres healer i klanen. Hun fnøs ganske let, før at hun bukkede sig ned for at samle rullen op, og derpå foldede hun det ud og læste indholdet.

Néss

"Flygt mit barn.. Flygt ind i natten og kom ikke tilbage!
Dit mod, din blodlyst, er ikke længere velkommen i klanen,
de vil ofre dig til Nalish'ra inden solen står op, i håbet om
at få en stor belønning af gudinden."

- Amil


Lysten til at flygte, var der bestemt ikke. Selv med advarslen i hendes hånd og en klar ide om, hvad der skulle ske, så valgte Arasné ikke at stikke halen imellem benene for at flygte ind i mørket. I stedet forlod hun buskadset med et legende smil på læben. Kursen var sat imod teltet i midten af deres lille lejr, derindefra kunne hun høre stemmer omtale hende og hendes skæbne. Hvordan Nalish'ra krævede et offer for at tilgodese klanen i fremtiden. De havde opdaget en anden mørkelver klan i nærheden og ville gerne have gudindens velsignelse til at vinde.
Midt i det hele brød Arasné ind i samtalen, som hun trådte ind igennem teltdugen, beskuede de mange ældre medlemmer i klanen, som de straks vendte blikket imod hende. "Nalish'ra har sendt dig.. Du forstår din skæbne?" blev der spurgt, som Arasné nikkede og bevægede sig ind i midten af rummet. Lige ved siden af et bål, som hun rakte hånden frem imod og udsendte en gas, der fik ilden til at eksplodere og sprede sig i teltet. Hendes egen arm blev forbrændt, men vigtigst af alt, så blev teltet brændt til grunden med medlemmerne indhyllet i den smeltende teltdug.

- Tid til forandring -
Klanen, som hendes tidligere klan, havde frygtet, blev Arasné's nye tilflugtsted, som hun hurtigt kom ind på livet af de øvrige medlemmer. De bød hende velkommen med den forudsætning, at hun aldrig ville bruge sine kræfter imod deres klan, kun deres fjender. Hun gik blot med til dette, fordi hun havde en inderlig trang efter at høre til et sted, det var sådan hun var vokset op og derfor ikke noget hun bare sådan lige kunne slippe. Hvor ville hun rejse hen, hvis hun pludselig var alene?
Der gik dog ikke mange måneder før at tilværelsen i den nye klan, begyndte at kede hende. Der var intet at give sig selv, som de fleste medlemmer gjorde alt for at undgå de øvrige racer. Den frygt de udviste i deres blik blev gengældt af foragt i Arasné øjne. Hvorfor i al verden skulle de bukke sig i støvet, bare fordi enkelte racer var kommet først.. Hun hadede den følelse det gav hende, som hun blev mere og mere indebrændt. En sen aften, da bægeret var tæt på at være fyldt, var der kaldt til samling for at drøfte den mørke skov. De fleste ville gerne blive boende i området, Arasné mente at det var på tide at tage tyren ved hornene og få folket til at frygte dem og undgå dem. Men ingen bakkede op om dette og hun blev atter 'udstødt' for at være anderledes. De øvrige måtte jo tænke på klanens bedste. Men havde de tænkt længere, så havde de fulgt hendes ord. For samlet om endnu et bål sendte Arasné gassen ud på ny, denne gang stod flammerne højt, før at bålet eksploderede og sendte stumper af træ i alle retninger. Alle blev berørt af flammerne, som Arasné rejste sig uberørt og vendte dem ryggen.

- Indvielsen i templet -
En anden mørkelver gjorde for flere år et indtog i Arasné liv, kvinden havde viljestyrke og en tro, der ikke var til at rokke, lige den type, som Arasné kunne forstå og nikke genkendende til. Hun var villig til at indgå et større samarbejde med hende, hvilket resulterede i at hun blev en del af Nalish'ra templet uden rigtig at være en fuldblods troende. Men hvis det var, hvad der skulle til, så kunne Arasné godt se bort fra prædiken og lignende, så længe der fortsat var hærgen og tortur i gudindens navn.
De to kvinder havde kendt hinanden længe, men der var intet tidspunkt i deres tid sammen, hvor de følte at de kunne stole blindt på modparten, hvilket var årsagen til at der ikke altid skulle meget til at slå revner i deres skrøbelige forretnings forhold. Men hvad der gjorde det største udfald var Solari's ønske om at overtale ypperstpræstens plads uden at dele belønningen med hende. Det resulterede i et voldsomt skænderi, der sendte flammer og illusioner igennem rummet, som var det hverdagskost. Til sidst blev Arasné smidt ud af templet, jaget igennem bjergene til foden af bjergene, hvor en gruppe dusørjægere ventede. Det hele havde været planlagt ned til mindste detalje, som hun endte med at være på flugt i 2 år. Hun skulle åbenbart bøde for alle sine handlinger igennem årene.

- Forbandelsen -

Efter flere års flugt var der ikke længere mange steder, hvor Arasné kunne få sig et hvil. Antallet af forfølgere var steget voldsomt, som belønningen på hendes hoved havde gjort det samme. I sidste ende blev hun omringet af en anonym kilde, der ikke gav sig til kende, men blot smed hende ud af den højeste klip ned i havet. Under havet overfladen kunne hun se lyn og torden, som det slog ned i havet lige over hende og sendte en strøm igennem hendes krop. Pludselig var hun omringet af dybhav væsner, der trak hende længere og længere ned i dybet. Et væsen bed hende i siden, hvorpå hendes krop forandrede sig og hun ikke længere kunne kende sig selv.
Derfra blev hun sendt ned i dybet i et langt og smal hul, hvor det var svært at vende sig rundt med den forandrede kroppen. Hullet var forseglet med stærk magi, men fortvivlet og rasende, bemærkede hun det ikke, som hendes krop gennemgik en voldsom forvandling. Til det monster hun endnu forsøger at fortrænge med magi. Hun kunne skrige lige så meget hun havde lyst, men ingen kom hende til hjælp, så hun sank ned på bunden af det dybe hul, ned i mørket.

- Du burde have set det komme, Solari -
Årene gik, 150 år af slagsen næsten, som Arasné opbyggede sit had til mørkelveren og hendes følge. Hun var arrig og temperamentsfuld, som hun dagligt forsøgte at slippe ud, men det var først, da hun bemærkede en revne i magien, at hun slog til. Årene i vandet havde videreudvikler hendes evner, som hun vendte ryggen til udgangen og udsendte gassen imod den magiske barriere og tremmerne. Det hele eksploderede omkring hendes ører, som hun blev trykket imod bunden af den lange skakt blot for at besvime af trykket.
Efter nogle timer vågnede hun op og svømmede op til tremmerne, der var blevet sprængt ud ad. Hun var fri! Nu skulle hun blot finde en måde hvorpå hun kunne betræde land og dernæst hævne sig på Solari, hendes tempel og de troende!

- Tidslinje for overblik! -
År 338: Arasné bliver født ind i en familie på 3.
År 423: Hendes klan vender hende ryggen og hun brænder lederne, teltet bliver deres gravsted.
År 427: Den ’fjendtlige’ klan byder hende velkommen, for hendes evner.
- efterår år 427: Arasné kan ikke længe holde hadet inde til hendes nye klan, så hun løsriver sig klanen og splitter den til atomer, hvilket efterlader et hul i skoven.
- vintersolhverv år 427: Uden noget tilhørsforhold til en klan, bliver Arasné sendt på flugt og jaget for hendes art. Dette fortsætter i mange år.
År 768: Imens Nordkrystallisianere gør oprør hærger Arasné i den sydlige del af landet.
År 938: Pesten rammer, Arasné føler sig tvunget til at trække sig til en grotte, for ikke at blive ramt selv.
År 1558: Ved et tilfælde støder Arasné på mørkelveren, Solari, de indleder et samarbejde og ikke lang tid efter indvies hun i Nalish’ra templet.
År 1776: Solari planlægger et coup, men ønsker ikke at dele belønningen med Arasné og smider hende derfor på porten. Herpå opdager hun, hvordan Solari har solgt hendes informationer og vendt søgelyset imod hende.
År 1777: Afkræftet og træt efter flere år på flugt, ender Arasné med at blive fanget af en gruppe præster, som forbander hende og sender hende ned til havets dyb. Herpå udvikler hun gæller, tentakler og forvandles til et dybhav væsen i håbet om at hun aldrig skal vende tilbage til landjorden.
År 1926: Endelig fri af sit fængsel, søger Arasné mod overfladen i sin søgen efter Solari. Efter lang tid søgen finder hun frem til templet, hvorpå hun slipper gassen fri og brænder templet ned til grunden. Hun vender retur til havet for at planlægge sit næste skridt.

Nu: Nyheden om at Nalish’ra tempel atter er åben, er noget ned til havets bund. Solari opgav ikke så nemt og med muligheden for at gøre en ende på deres konflikt, rejser hun atter til landet for at planlægge sin hævn. Arasné er overbevist om at Solari er klar over, at hun brændte det forrige tempel ned og måske ved, at hun vender ’hjem’ igen.

Familie: Familie siger hende ikke noget, efter at hendes forældre forrådte hende tilbage i begyndelsen.

Andet

- Krystaller -
De er en stor del af hendes påklædning, men kræver vedligeholdelse, da de ikke kan blive ved med at holde på magien, derfor er hun til tider nød til at skaffe dem ud med nye. Det kræver en hel særlig slags krystaller, som skal være så rene som sne for at fungere med hendes evne, ellers vil de ikke absorbere magien og derved ikke give hende hendes gamle krop tilbage over land.
Krystallernes oprindelse: Safirminerne
Farvetone: Hvide og klare, de bliver grå/røde, når hun bruger dem til sin magi.

- Hjemmet i dybet -

Oprindeligt var dette Arasné's fængsel, men da hun brød ud efter omkring 150 års tilfangetagelse, valgte hun at omdanne det til hendes hjem. Det store hul midt i billedet var hvor hun blev holdt fanget imod sin vilje og langsomt udviklede nye evner og samtidig lod sit had vokse stødt til Nalih'ra og Solari. Grunden til at piggene vender opad er fordi hun sprang igennem den magiske mur med sin første evne. Området fungerer som et evigt minde om, hvad der ikke må ske igen.

- Hjemmet på land -

Udefra ligner det blot en ruin, der blev efterladt for mange år siden, men under overfladen gemmer der sig et net af smalle gange og korridorer. Arasné har ikke brug for den store lyskilde, fordi hun er van til mørket og derfor kan det svære svært for fremmede at finde rundt. Længst nede finder man en sø, der leder ud i havet, skulle Arasné få brug for at flygte tilbage til havet eller på anden vis have brug for en udgang.
Kort over boligen: Tryk her

- Færdighedspoints -
Dybhavs væsen (kun under vandet)
Fysisk styrke: 5, kroppen er langt stærkere end hendes elver skikkelse.
Kampteknik: 3, det kan være svært at administrere 4 arme i kamp.
Smidighed: 6, kroppen er mere smidig under vand.
Fysisk udholdenhed: 5
Kløgt: 6, hun bliver lidt af et 'dyr' som dybhavs væsen.
Intelligens: 5
Kreativitet: 3, hun har endnu ikke fået chancen for at udforske sin kunnen med denne krop.
Mental Udholdenhed: 7
Chakra: 10
Ialt: 50

Færdighedspoint nedenfor er sat efter mørkelver skikkelsen.

Færdighedspoints

Fysisk styrke: Middel
Smidighed: Middel
Fysisk udholdenhed: Middel
Kløgt: Over middel
Kreativitet: Middel
Mental Udholdenhed: Fantastisk
Chakra: Over middel
Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 9