Krystal 21.05.2016 17:13
Hej KL Jeg har i dette år brugt tid på at udvikle et nyt forumsystem til KL, som kan alle de ting, jeg synes at phpbb mangler. Idéen med det nye system er, at det i langt højere grad er skræddersyet til rollespil. Siden vil være opdelt i "superbrugere" og karakterer, og det er meget nemt at holde styr på sine tråde og se, hvor man mangler at svare.
Før KL's nuværende brugere, tråde og indlæg kan overføres til det nye system, er det enormt vigtigt, at det bliver grundigt testet igennem. Jeg har derfor brug for så mange af jer, som muligt, til denne opgave. Ud over at teste systemet for fejl, har I også mulighed for at komme med ønsker til forbedringer eller ny funktionalitet.
Jeg vil især gerne have folk, der har god erfaring med at være på forskellige typer forums (proboards, jcink whatever..), så vi har mulighed for at indføre den bedste funktionalitet fra forskellige systemer. Dog er alle - også jer, der kun holder til på KL, mere end velkomne.
Testperioden kommer til at forløbe over sommeren og måske efteråret. Tiden, det kommer til at tage, kommer meget an på, hvor meget ny funktionalitet, der skal tilføjes systemet, før det går "live". Hvis I tænker "jeg har desværre ikke tid lige nu", skal I derfor ikke være bekymrede - I kan blot tilmelde jer testingen og så være med, når tiden passer og eventuelle eksamener er overstået.
Så! - Hvis I ønsker at være med til at teste det nye system, så skriv et svar til denne tråd. Jeg vil derefter sende jer en PB med yderligere instruktioner :)
Jeg er super spændt på, hvordan systemet kommer til at fungere!
- Krys
~ Krys ~