Testpersoner søges til KL's nye forumsystem

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 21.05.2016 17:13
Hej KL

Jeg har i dette år brugt tid på at udvikle et nyt forumsystem til KL, som kan alle de ting, jeg synes at phpbb mangler. Idéen med det nye system er, at det i langt højere grad er skræddersyet til rollespil. Siden vil være opdelt i "superbrugere" og karakterer, og det er meget nemt at holde styr på sine tråde og se, hvor man mangler at svare.

Før KL's nuværende brugere, tråde og indlæg kan overføres til det nye system, er det enormt vigtigt, at det bliver grundigt testet igennem. Jeg har derfor brug for så mange af jer, som muligt, til denne opgave. Ud over at teste systemet for fejl, har I også mulighed for at komme med ønsker til forbedringer eller ny funktionalitet.
Jeg vil især gerne have folk, der har god erfaring med at være på forskellige typer forums (proboards, jcink whatever..), så vi har mulighed for at indføre den bedste funktionalitet fra forskellige systemer. Dog er alle - også jer, der kun holder til på KL, mere end velkomne.

Testperioden kommer til at forløbe over sommeren og måske efteråret. Tiden, det kommer til at tage, kommer meget an på, hvor meget ny funktionalitet, der skal tilføjes systemet, før det går "live". Hvis I tænker "jeg har desværre ikke tid lige nu", skal I derfor ikke være bekymrede - I kan blot tilmelde jer testingen og så være med, når tiden passer og eventuelle eksamener er overstået.

Så! - Hvis I ønsker at være med til at teste det nye system, så skriv et svar til denne tråd. Jeg vil derefter sende jer en PB med yderligere instruktioner :)
Jeg er super spændt på, hvordan systemet kommer til at fungere!

- Krys
~ Krys ~

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 21.05.2016 17:24
Jeg er altid frisk på at hjælpe xD
Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 21.05.2016 17:25
*rækker hånd i vejret* Jeg melder mig! Jeg ofre mig! For ekspeditionens skyld vil jeg gøre det! (selvfølgelig skal det gøres med et disney citat)

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 21.05.2016 17:30
MIG! MIG! MIG! 8D

Alwyn

Alwyn

Den Gamle

1739
karakterer

Alwyn 21.05.2016 17:51
Mig mig mig! Jeg er super kritisk og har høje standarder og jeg er svær at gøre tilfreds! MIG MIG MIG!
Tristan

Tristan

inset titel here

169
karakterer

Tristan 21.05.2016 18:09
well, jeg ku nok godt opfordres til det med den rigtig betaling ;)

Rebecca

Rebecca

En true kætter

1514
karakterer

Rebecca 21.05.2016 19:23
Jeg er også mega klar på at hjælpe! <3
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 22.05.2016 20:01
Jeg melder mig også gerne til at teste hvad du har gang i ^^
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
Anno

Anno

1458
karakterer

Anno 22.05.2016 21:14
Meld mig ind! det lyder sjovt!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 29.05.2016 15:48
Tak for jeres hjælp ind til videre - I har været rigtig gode til at opdage fejl rundt omkring.
Jeg har netop postet en liste over tilføjede opdateringer på siden i nyhedsforummet.

Krave & Becca - Hvis I stadig er interessede i at teste, så ligger der en pb med adgang til det nye system.

Vi kan i øvrigt altid bruge flere testere, så kom frisk og tilmeld jer i tråden her! Hvis I er med til at teste, har I også rigtig god mulighed for at påvirke, hvordan det nye system bliver og kommer til at se ud! :D
~ Krys ~

Perry

Perry

31
karakter

Perry 27.06.2016 20:52
[linethrough]Mulighed for smugkig af nyt forum[/linethrough]? [linethrough]Count me in[/linethrough].

Ahem, host - jeg vil også gerne hjælpe.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2