Regn og korsetter (Nao) - Advarsel

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.02.2016 17:12
Det havde været en lang, og temmeligt irriterende vagt for Etheldred. Nu hvor en god portion folk af riddere og krigere var afgået til pesten, havde hun været nødsaget til at tag ekstra vagter, fylde ind hvor andre ikke længere var.
Normalt ville en sådan vagt og patruljeren ikke gøre hende det store, men da det hen af formiddagen var begyndt at styrtregne, en regn som ingen ende synes at ville have, havde hendes humør ganske stille forladt hende.
I det mindste vaskede regnen lugten af død og sygdom væk fra byen for en stund, men det gjorde hende ikke ligefrem tør, tværtimod.
Da hendes vagt endelig blev overtaget af andre, var hun ikke sen til at få hesten ind i stalden inden hun travede op af trapperne til beboelsesfløjen. Selvom hun reelt set ikke behøvede at have et værelse der, havde hun alligevel taget imod tilbudet, både for at holde sig på god afstand af Thomas og hans  mere og mere desperate forsøg på at sørge for at hun blev gravid og forblev dette indtil hun kunne føde ham et afkom. Men lige så meet vr det også for, som i dette tilfælde at søge ly for den forbandede regn.
Det dryppede fra hendes lange blonde hår, ned på kappen der til gengæld dryppede ned på gulvet og efterlod et spor mens hun, med småirriterede bevægelser, forsøgte at løsne båndene i corsagen, til ingen verdens nytte, båndene var våde og umuligt at manøvrere rundt med med stive og kolde fingre.
" Ved Zaladin..." Bandede hun højlydt for sig selv. Hvorfor skulle tøj være så forbandet besværligt når man bare ville ud af det..?
Hun var så fokuserert på de irriterende snører at hun knapt bemærkede hvor hun gik
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Avatar lavet af Anotherwanderer
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 17:41
Nao var ikke sluppet for en vagt denne dag, men han havde dog fået en tjans indendørs og slap derfor, i forhold til andre kollegaer, at skulle udenfor hvor regnen silede ned i byens gader, men det var der vidst også ved at være behov for efter at pesten havde ramt landet. Beboer i byen var blevet meget syge og folk døde nærmest på stribe og derfor hang der også, nogle steder i byen, en fæl lugt og det var også en af grundende til at Nao var glad for at han havde fået en tjans inde på paladset, men der skete sikkert mere udenfor end herinde. Paladset havde været meget stille i løbet af dagen og det var kun enkelte beboer og ansatte som gik rundt på gangene i forskellige ærinder, og det var b.la. et af Naos job, at sørge for at når han endelig stødte på nogle, at de så fandt frem til deres destination.
Hans vagt var dog ved at være ved ende og han var på vej til beboelsesfløjen, for at komme ud af hans rustning, det havde slet ikke været nødvendig at tage på da han stod op i morges og tog den på, for trusler ville der sjældent komme inde på Paladset.
Han gik og læste et pergament da han gik igennem de lange gange og lagde ikke rigtig mere mærke til de få folk som kom forbi, det var først da han stødte ind i en anden person og blev slået ud af kurs. Sammenstødet havde ikke været noget voldsomt. Han kiggede hurtigt op fra hans pergament for at få et ansigt på den anden person, ”Ethel?” han smilede ved synet af den anden Ridder, ”Det må De meget undskylde, Ethel”


"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.02.2016 17:57
Forbandede våde tingest!
Hun havde kort overvejet at gøre brug af sin ildevne, men den skarpe varme ville nok ikke være til megen nytte udover ubrugelige fingre, så istedet var den ene rystende hånd gledet ned imod dolken i bæltet idet hun pludselig stødte ind i en.
Brat stoppede hun op som hun småforvirret gloede fra sit våde korset til ridderen foran hende. " Nao..? Nej, det er min skyld jeg skulle have set mig bedre for.. " Hun skulede ned mod de stridige snører inden hun fik en ide og med et lille smil, og en farve der let kunne misforståes som rødme, i kinderne, prikkede til hans arm.
" Hør, kan De hjælpe mig med at få dem her op? "
Hun hev let ud i snørerne, uden at de egentlig trykkede sig særligt.
Hun vidste godt at han, som havde været ridder i flere år end hende, teknisk set stod over hende rangmæssigt, men hvis han blev fornærmet over spørgsmålet var der ikke noget at gøre, hun ville ud af tøjet, for selvom hun havde sin temperatur reguleret til at være nogenlunde komfortabel, rystede hendes krop stadig og vådt tøj var generelt ikke noget hun syntes meget om.
" Det er kun hvis De vil, eller har tiden selfølgelig.." Hun skævede imod pergamentet i hans hånd, nysgerrig efter hvad de indeholdt.
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Avatar lavet af Anotherwanderer
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 18:47
Ethel var mere end gennemblødt og det var noget han vidste ikke passede hende særligt godt og så kunne han se at hun havde mere end problemer med sit gennemblødte tøj og kappe. Han stoppede pergamentet i lommen og kiggede smilende på Ethel og så en lille farve skyde op i hendes kinder da hun kom ud med hendes spørgsmål, ”Selvfølgelig kan jeg hjælpe Dem, Ethel” svarede han kort i en rolig stemme, ”Men det skal ikke ske herude, det duer ikke” han smile sad stadig på hans læber. Det ville ikke være anstændigt at klæde hende ud af tøjet herude på gangen.
Han fulgte med ind til hendes værelse, han havde af gode grunde intet tørt tøj som ville passe hende, eller det havde han det ville nok bare ikke sidde godt på hende.
Hendes værelser var lidt på samme størrelse som hans, men indrettet meget anderledes, det var sjovt at se hvad man kunne gøre på så mange forskellige måder, men hun boede rigtigt hyggeligt her.
”Her bor De pænt, Ethel” sagde han venligt og gik om bagved hende, han havde ikke glemt hvorfor det var at de var gået herop. Han løsnede spænderne på hendes kappe og lod den dumpe på gulvet. Kappen havde faktisk virket stor, for da den røg af kunne man rigtig ligge mærke til hendes krop. ”Og så var det Deres corsage som drillede, ikke?” han kørte sine hænder ned af hendes ryg og band snørerne op, langsom op, en for en.


"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.02.2016 19:20
En mindre latter forlod hende. " Det er jo ikke ligefrm fordi jeg beder Dem om at afklæde mig helt..." Hun hævede et øjenbryn, som hende øjne mødte hans. " .. Medmindre De gerne vil..~?" tilføjede hun og lod det drillende spørgsmål hænge i luften, det var trods alt velkendt blandt i al fald krigerne at hun nok var en smule løs på tråden, selvom hun endnu ike havde prøvet det af med ridderne, det havde der ikke været tid til under krigen. Roligt lod hun ham følge hende over til værelset som hun vandt trådte ind i. En større seng var placeret nær vinduet så hun til hver en tid ville kunne lukke vinduet op og tage en flyvetur hvis det var det hun ønskede. Intet som at strække vingerne i en lummer sommermorgens varme. Men om vinteren var det mere upraktisk, og det var ikke sjældent at hun byttede om på sengen og skrivbordets plads så sengen istedet var midt i rummet hvor der var mere varme og mindre kold vind.
Hun havde nær bøjet sig forover for at få vredet læderstøvlerne af, men stoppede midt i bevægelsen som Nao fik løsnet og taget hendes kappe af, ned på gulvet i en våd pøl som hun nok ville brokke sig om senere. Med et smil fik hun drejet hovedet for at se over på Nao over sine skuldre.
Det gippede let i Etheldreds vinger, som meget nær havde rykket bagud i et forsøg på at skubbe ham væk, som hun mærkede hans hånd imod det summende segl. Dog lykkedes det hende at stoppe bevægelsen før det var for sent, og trak istedet vingerne en anelse ud til siderne så han bedre kunne komme til. " Det må De undskylde.. Det ligger til instinktet.. Så De må hellere passe på.. I al fald her omkring.. " Hun rakte en hånd bagud og pegede på punktet lige mellem skulderbladene. Hun hadede seglet mest af alt for den direkte lammende effekt den kunne få på hendes krop hvis der blev presset på punktet mellem skulderbladene. Noget hun fandt nødvendigt at advare de fleste af hendes sexpartnere om før de gik i gang med lagen gymnastikken.
En lettet sukken forlod hende og hun slappede tydligt mere af som han fik løsnet op for snørrern i corsaget.
"Mange tak..." Hun vendte sig om imod ham mens hun fik vredet sig ud af corsagen og smækket den ovenpå kappen, uden at tage sig af den hvide skjorte som klistrede til hendes hud. " De er min helt i skysovs. Jeg havde været nær ved at brug dolken til at skære mig ud af den. " Noget der nok ikke ville have faldt i god jord hos hverken husbond eller kammerjomfruen.
Hun skuttede sig lidt. '' Så De var heldig at få en indendørs vagt i dag..?" Lød det spøgefuldt idet hun bemærkede at han ikke ligefrem virkede våd eller kold, så langtfra. Hvad hun dog ikke ville have givet for at have fået den vagt.
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Avatar lavet af Anotherwanderer
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 19:39
Han rykkede sig lidt da det gippede i hendes vinger og var lidt usikker på hvad der skete, men da Ethel viste og forklarede at han skulle undgå det område for stod han helt klart, at der skulle han ikke nærme sig, ”Der skal jeg nok huske at holde mig fra” sagde han roligt og gik tættere på igen, ”Og du kan bare sige du til mig nu, vi behøver ikke være så fornemme her og nu.” Nu behøvede de, for hans skyld, ikke at være så fornemme, de kendte jo hinanden, eftersom de var i samme hær.
”Du behøver ikke at takke, jeg er glad for at kunne hjælpe dig, Ethel” sagde han med et lille smil, nu hvor hun havde vendt sig om, kunne hun da se hans smil, ”Jeg tænker ikke at kammerjomfruen, eller nogle af de andre her på Paladset ville blive glad for det, hvis du selv havde gjort skade på din uniform, kære Ethel” Uniformen var noget de skulle gå med når de havde vagt, og den betød meget for hæren og Lyset og det var faktisk ikke bare sådan at få en ny, af hvad Nao havde hørt, så skulle man selv få den syet.

”Ja, det havde jeg været heldig med” svarede han kort og kiggede ned af hendes krop, han vidste godt at det måske ikke var det smarteste træk han kunne gøre, men hun skulle ikke stå i det våde tøj, så han begyndte langsomt at knappe hendes hvide, gennemblødte skjorte op og kiggede igen på hendes ansigt og forsatte deres samtale, som om at han ikke var i gang med noget som helst, selvfølgelig ville hun ligge mærke til det, men han håbede at han ikke gik for langt. ”Jeg havde en mand som desværre ligger syg, af pest, og derfor måtte jeg tage hans vagt, men når man ser på dig og den omgang vand du har fået, så er jeg ret glad for at jeg ikke skulle derud i byen og gå, så det var heldigt for mig, men knap så heldigt for min mand” sagde han smilende og nåede ned til den sidste knap, som han roligt fik op, stadig med hans ansigt rettet mod hende og gav ikke den åbne skjorte et blik, endnu.


"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.02.2016 20:07
En nikken forlod Etheldred, hun havde virkelig ikke forventet andet, der var jo ikke ligefrem behov for at bruge de store høflighedsfraser når de arbejdede sammen. I offentligheden eller til fester kunne det dog være anderledes, men ikke indenfor de fire vægge i værelset. " Forstået.. Du.." Endnu en lille latter forlod hende, mens de gråblå øjne gled ned og fulgte for en kort stund hans arbejde med at knappe hendes skjorte op. Nærmest per automatik rakte hun ud og begyndte langsomt at få løsnet remmene i hans rustning. Hun startede ved skulderen og arbejdede sig ned.
Endnu engang mødte hendes øjne hans, nysgerrige og inviterende.
Rustningsdelene hun fik skrabet sammen lagde hun på bordet som de bevægede sig hen til det.
"Det må være kedeligt at have pest.. healerne og alkymisterne her har fået lov til at få prøver af mit blod, tilsyneladende er jeg immun fordi jeg er halvdæmon. " Hun holdt kort inde, som for at aflæse hans reaktion, selvom det næppe var nogen nyhed for ham at det var hvad hun var, inden hun rakte over og gik i gang med at tage delene af den anden arm. Rustninger var så tunge og besværlige, men desværre en nødvendighed når man arbejdede i deres branche.
" Betale for en ny uniform kan jeg sagtens, men det er bare dyrt og småirriterende når man skal have speciallavet dem fordi man har vinger som skal tilpasses og alt det. " Hun trak let på skuldrene inden hun lænede sig let op mod bordet
" Hvis jeg var en plante ville jeg da være sikker på jeg enten var druknet eller at jeg ville få godt med skud i foråret. " jokede hun af sin våde situation, inden hun rejste sig fra bordet og med et spørgende blik, der nærmest skreg ' hvor langt vil du?' til ham, placerede sine hænder nær remmene der holdt underdelen af hans rustning på plads.
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Avatar lavet af Anotherwanderer
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 20:41
Han kiggede roligt på hende og fandt endnu et smil frem, dog lidt mere charmerende og indbydende, da hun fandt frem til remmene på hans rustning og begyndte at løsne dem, selvom dette ikke var hvad han havde regnet med da han fulgte med hende op på værelset, så kunne han lide udviklingen og han lod hende fuldt ud, tage hans rustning af. Hendes øjne var smukke, lige som resten af hendes krop som var ved at komme til syne, dybe og så indbydende da hans mødte hendes.

”Jeg tror bestemt ikke det er sjovt at have pest, i og med at de fleste ikke får den rigtig behandling og vi derfor mister dem. Der er allerede mange døde her i byen, det ser ikke godt ud. Men jeg er glad for at du kan hjælpe med dig blod, vi må jo hjælpe hvor vi kan.” Det var måske ikke det mest spændende at snakke om i den situation de var i, så han svarede så kort han kunne så de kunne komme uden om emnet.

”Hvis du var en plante ville du helt sikker være druknet, hvis altså en smuk rose ikke kan klare den mængde vand som du har fået i dag” Han blinkede med øjnene og gik tættere på hende og pressede hende op ad bordet hvor hun lige selv havde lænet sig op ad og fik hendes hænder til at åbne resten af hendes rustning så han meget hurtigt kunne få den af. Hun fik klædt ham ud af hans rustning, hvilket faktisk var meget behageligt efter den lange dag, den havde virkelig virket tung i dag, så det var en lettelse at komme ud af den og nu stod han i sin skjorte og hans tætte læder bukser og smilede charmerende, til den smukke Ethel.
Han placerede hans hænder på bordet overflade og lænede sig helt ind til hendes ansigt, og hviskede roligt, ”Jeg vil længere end du aner” og lod så hans mund finde hendes og kyssede hende inderligt.


"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.02.2016 21:06
"Har du selv sikret dig imod den..? pesten..?" Hun hævede et øjenbryn mens et konstant smil nærmest spillede på hendes læber. Selv regnede hun ærligt ikke Dronningens snak om at bede til Isari for at forhindre smitten, efter hendes mening ville det blot bringe flere døde og større fare for folkene i templerne der kunne blive syge af de pest-plagede der kom for at bede til gudinden.

Hun hjalp til med at få resten af uniformen af dem begge, så hun endelig kunne få et blik på ham uden at det kun var ren og skær rustning hun så. Bestemt ikke værst, blev hun enig med sig selv om idet han skubbede hende op imod bordet.
Hun smilede afslappet op til ham imens hendes hænder rakte op for at knappe hans skjorte op. Så ville de være lige vidt i hvor meget de var påklædte. "Og hvor langt er det så du vil gå~? " Hun lænede sig en smule op af ham mens hendes ene hånd røg ind under hans skjorte, blidt kærtegnede hans brystkasse inden den gled ned og tog et godt greb om hans manddom udenpå læderbukserne.
Hun strakte sig en anelse op så brysterne, der stadig klistrede til de våde skjorte, stødte imod hans brystkasse. " Fortæl mig hvad du vil have." Hendes stemme havde nærmest per automatik dæmpet sig til en mere sensuel tone, og lod vinden fra hendes åndedræt puste let stimulerende på hans øre som hun hviskede til ham.
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Avatar lavet af Anotherwanderer
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 21:43
Det havde han faktisk ikke, men han måtte hellere få det gjort, så han ikke ville ende med at få sygdommen. Han kiggede seriøst på hende, ”Nej, ikke endnu. Men jeg går til en healer i morgen og får det klaret”.

Han lod hende knappe sin skjorte op og smilte til hende da hun lænede sig tættere på ham og hviskede til ham, ”Jeg vil gå langt. Hele vejen.” hviskede han tilbage i hendes ører, bag det lange hår. Han lukkede kort øjnene da hendes hånd gled ind under hans skjorte og rørte ved hans brystkasse og dernæst bevægede hun sin hån ned og greb fat om hans manddom, som stille og roligt var ved at blive stiv.
Han kiggede dybt da hendes våde skjorte klistrede sig til de velformede og fyldig bryster. Han fik sin ene hånd fri og lod sig støtte op ad bordet, kun med hans anden hånd. Med lidt besvær fik han fjernet hendes våde skjorte og smed den på gulvet. De fyldige og strittende bryster var indbydende og han havde virkelig lyst til at lege med dem. Han lod sin hånd glide ned på det ene og fik fat i det med et fast greb og legede roligt med det, inden han svarede på hendes spørgsmål; ”Jeg vil have dig, hårdt. På flere måder” hviskede han endnu en gang i hendes ører. Hendes rolige, dæmpede og stimulerede åndedræt, tændte ham lidt mere og gav ham så meget lyst til hende.
Han rejste sig hurtigt op og trak hendes bukser ned over til anklerne, fjernede sin egen skjorte, så hans veltrænede brystkasse kom frem og lænede sig ind over hende igen. ”Jeg vil have din krop, Ethel” han kiggede ned af hendes nøgne krop og lod sit blik hvile på hendes underliv.
Hans ene hånd gled roligt ned af hendes krop.


"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.02.2016 22:11
" Det sorte marked er nok bedre end hvad en healer kan give dig.. Har du ikke hørt a healerne også dør af sygdommen..?" Etheldreds hånd røg op og strøg igennem hans hår. Hele vejen. Det lød fornuftigt.
Hun lukkede selv øjnene en smule i af ren og skær nydelse da han begyndte at massere hendes bryst, fast men stadig blidt.
Den blonde halvdæmon bemærkede godt hvordan hun langsomt men sikkert var begyndt at blive våd, andetsteds end hun ellers havde været hele dagen. Hånden røg ned fra hans hår og begyndte istedet at lege med hans brystvorter, kildede og hev, inden den gled videre ned for at bakse med hans bukser så 'junior' kunne få frit lejde ud i friheden og forhåbentligt til hende. Det tog hende et par forsøg inden hun fik snørerne op og fik hevet bukserne ned og kunne nyde synet af hans manddom som der var begyndt at knejse stolt op i vejret.
Imellemtiden havde han fået hevet hendes bukser ned om anklerne hvor hun fik sparket dem helt af. Ingen grund til at de bare sad og genere om anklerne, dette gav hende også mulighed for langt flere stillinger end hidtil.
Endnu engang gled hendes hånd ned og tog let om pungen, lod langemanden hvile og nusse let til de to kugler i den bløde varme sæk.
Hun mødte hans blik. " Lige som jeg kan li det. " Spandt hun mens hun svajede let i ryggen så han blot havde bedre syn til brysterne. Hendes temperaturregulering var stoppet for nu, for hun vidste at med lidt hjælp fra Nao ville hun uden tvivl snart føle den varme hun havde længtes efter i længere tid.
En dybere spindende lyd kom fra hendes strube som hun fik fuldt udsyn til den veltrænede krop. Det ville i den grad være kedeligt hvis pesten skulle gå hen og få fat i ham.
Forsigtigt skubbede hun rustningsdele til siden så hun bedre kunne komme til på bordet og hæve sine fødder op på bordpladen og åbnede sig derved for ham. " Så kom og tag den. " Selvom hans ordvalg kunne tages som om han ønskede sig at have kroppen selv var hun udemærket klar over hvad han mente.
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Avatar lavet af Anotherwanderer
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 22:45
Han hørte godt hendes spørgsmål om healerne, men lod det ligge i luften. Han ville hellere videre med hendes krop og derfor kunne samtale om pesten, som havde ramt landet, godt vente til i morgen tidlig når han var færdig med at ordne Ethel og hendes dejlige krop.
Han sparkede bukserne ud på gulvet sammen med al det andet tøj som var røget af de to personer, efter at hun havde med besvær fået åbnet dem og trukket dem ned over hans stive manddom. Han nød virkelig hvordan hun rørte ved hans krop, og han gav et lille nydelses støn da hendes hænder fandt frem til hans pungen og nussede den roligt.
Han rykkede lidt i hende da hun selv havde lagt sig til rette, han ville gerne have det lidt anderledes, han var ikke helt færdig med hendes overkrop og ansigt, og han var lidt tvivlende på at bordet ville kunne holde til dem begge, hvis han kravlede op til hende, så han hev fat i hende og trak hende op til sig, så han støttede hende med en arm rundt om og hendes en dinglede ud over kanten.
”Jeg er sikker på at jeg kan give dig lige hvad du vil have, og mere til, kære Ethel” hviskede han blidt ind i hendes hører og bed hende i hendes øreflip. Han lod sin mund glide ned over hendes ene side af ansigtet og fandt frem til hendes blottede hals og begyndte at små bide og suge i den, inden han fandt frem til hendes mund, endnu en gang. Denne gang var det et lidt mere krævende og inderligt kys, og hurtigt fandt deres tunger frem til hinanden.
Han lod sin fri hånd udforske hendes krop, først hendes bryster med de stive og strittende brystvorter, hvorefter han lod sin hånd glide ned af hendes mave og fandt frem til hendes varme og våde underliv. Et par af hans fingre gled hurtigt ind mellem de to våde læber som udgjorde indgangen til hendes indre, men derind skulle han ikke endnu. Han lod dem glide rundt og lod nydelsen flyde rundt i hendes krop, inden han fandt frem til hendes lille klit som han, med rolige bevægelser stimulerede.
Han løsnede sin mund fra hendes, ”Jeg håber ikke at du havde planlagt mere i dag, for det når du ikke. Du er min til i morgen tidlig, natten er meget ung.” hans stemme var bestemt og opstemt. Han fandt hurtigt frem til de røde læber igen.


"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.02.2016 23:16
Et lille, selvsikkert smil kom på Ethels læber som hun hørte det lille nydelsesstøn. At høre en partners stønnen kunne være lige så stimulerende som nogen kærtegn, vidste hun af erfaring.
Et spørgende blik blev sendt ham idet han begyndte at hive i hende, men hun fulgte ham og lod ham rejse hende op i en mere siddende stilling, med lidt støtte fra hans arm.
Selv gik hendes hånd roligt fra pungen og op til skaftet som hun blidt begyndte at kærtegne for, dog uden at lade det være så stimulerende at han ville komme af det, det ville det være alt for tidligt i stadiet til.
En gysen af velbehag strømmede gennem hendes krop. Lige hvad hun ville. For nu var det lige så meget stimuleren hun ville have som det var vild og rå sex.
"ah..!" En halvoverrasket lyd som kom fra hendes læber som han begyndte på hendes ansigt ned til halsen. At mærke hans tænder i kødet fik hende til automatisk at blotte halsen for ham yderligere, indtil han kom op til hendes læber med et inderligt kys der hurtigt blev besvaret med et nærmest hungrende kys. Hvis bare hendes husbond havde tålmodigheden til at give hende sådanne oplevelser i værelset derhjemme på deres herregård, istedet for hans konstante udnyttelse af hendes segl og effekten den havde på hendes krop.
Hendes tunge mødte Naos og havde en lille ivrig leg med denne, indtil hun istedet begyndte at undersøge hans mund med tungen.
En dæmpet stønnen forlod hendes læber som hun holdt kysset men ikke kunne holde det lille støn tilbage da hans fingre begyndte at udforske hendes mav hvor et ar prydede den venstre side, inden hånden gled ned imellem hendes ben, ned i den våde varme. Det var med yderste selvkontrol at hun ikke hævede underlivet for at lade hans fingre glide ind i hende. Så tæt ved og alligevel så langt væk. Det var stimulerende og frækt, akkurat som forspil skulle være det.
" Helt til i morgen? Det er vidst godt jeg ikke har endnu en morgenvagt i morgen så, hva?" En lille latter forlod hende indtil de blev dækket af hans læber. Hun pressede brystkassen yderligere imod hans, mens vejrtrækningen blev tungere.
For i aften og nat ville hun være hans og gøre sit bedste for at tilfredsstille Nao til det punkt at han ville komme senere for at bede om mere
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Avatar lavet af Anotherwanderer
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 23:40
”Ååh, Ethel” han blev nød til at komme med endnu et støn da hendes hånd greb rundt om hans manddom, hvilken nydelse det gav, selvom hun ikke lagde kræfter i eller holdte så fast om den. Hun ville helt sikkert ikke have at han skulle komme så tideligt på aftenen, men til hendes held kunne han flere gange, så længe han bare havde en pige som kunne stimulere ham og gøre ham hungrende efter pigen, og det kunne Ethel. Han hungrede allerede efter hende, der var så mange ting han gerne ville gøre ved hende.
Hans åndedræt var allerede tungt, og pulsen var også en smule højere, hvilket fik hans stemme til at ændre sig til en noget tungere, ”Og hvis du havde, så var de vagter hurtigt blevet aflyst” sagde han kækt og nappede ud efter hendes læbe med hans tænder og han kom selv med en lille latter, i svar til hendes.

Han fjerende hendes hånd fra hans skaft, selvom det var noget så dejligt, og han satte sig derefter ned på hug og fik spredt hendes ben så meget som han, og ikke mindst hun kunne og åbnede godt op for hendes underliv, det var lige til at spise. Han lænede sig ind mellem hendes ben og lod hans ru tunge tage over, der hvor hans fingre havde stimuleret hende. Tungen gled langsomt ind mellem de våde læber og smagte hende safter, inden den også fandt frem til hendes bløde klit, hvor den blev liggende for noget tid.
Han mærkede før, hvordan hun næsten havde hævet underlivet, for at få hans fingre op i hende. Nu skulle hun få det som hun ville, for samtidig med at hans tunge nød hendes bløde og varme ydre, lod han tre fingre glide op i hende og stille og roligt bevægede de sig ud og ind af hende, og han håbede på at få flere af de små støn som var med til at opstemme ham, og få hans manddom til at blive større.


"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 17.02.2016 00:02
Lyden af hans opstemte stemme og den tunge stønnen fra ham fik en bunke sommerfugle til at lette fra hendes mellemgulv. " Hrnn og hvem gjorde lige dig til General~? " Lød det drillende til modsvar og nappede tilsvarende ud efter hans læber inden han fik et kærligt slikken på hagen, som hurtigt blev erstattet af et kys..

Der blev afbrudt for hendes arbejde med hans skaft, hvilket fik hende til at overveje om hun var gået for hurtigt til den, men nej Nao så mindst lige så opstemt ud som hende, han ville blot noget andet, hvilket hun også gav ham lov til mens hånden greb fat om bordkanten som en tung sukken af velvære forlod hende idet hun mærkede hans tunge imod sit underliv, inden den hvilede på hendes klitoris, nærmest som for at provokere. Hun havde været lige ved at kommentere på hans drillerier inden hun mærkede hans tre fingre glide op i sig, hvilket resulterede i at hun istedet for at brokke sig, kom med en stønnen, lidt højere end hun havde forventet, hvilket igen fik den rosa farve frem i kinderne; hvis nogen i dette øjeblik befandt sig på gangen ville de bestemt ikke være i tvivl om hvad der foregik bag de lukkede døre.
"D-drillepind..!" Sagde hun dæmpet med en let rystende stemme. Det var så sjældent hun havde med en mand at gøre der var villig til at smage på hendes safter at hun tillod sig at nyde følelsen af hans tunge og fingre i arbejde i fulde drag, mens hun vuggede let med hofterne i en rolig rytme med ham.
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Avatar lavet af Anotherwanderer
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 17.02.2016 00:36
Han kunne mærke hvordan hun nød hans arbejde med hende og han ville gøre alt for at tilfredsstille hende hundrede procent, der ville være tid nok til at knalde hende hårdt, lige nu skulle de bare små lege lidt, inden han ville smide hende over i senge og tage hende hårdt. ”Lige nu, der er jeg General overfor dig, kære” sagde han kækt igen, for lige nu var det ham der havde styringen.
Han lod roligt endnu en finger glide op i hende, hendes krop vred sig i bordet af bare lidenskab og han elskede hende for det. Det var fantastisk at se Ethel på den måde, for han vidste hun nød det.
Han rejste sig efter et stykke tid med stimulering af hendes underliv. Hun kunne næsten heller ikke stimuleres meget mere, så våd som hun var. Men det var frækt.
Han tog plads inde mellem hendes ben, lagde benene op ad hans bryst og lod dem hvile op ad ham og gik lidt tættere på, placerede sin hånd omkring hans manddom og roligt begyndte han at lade den glide op i hende og fik den til sidst helt op og gav den et hårdt stød.
Han begyndte med rolige bevægelser og lode den glide sig ud og ind af hendes våde underliv. Hans puls begyndte at stige og små støn forlod hans mund. Sikken nydelse.


"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 17.02.2016 10:11
'' Mrrr... Javel general~'' Spandt hun tilbage inden endnu en finger vrøg op, og endnu et lille nydelsesstøn kom fra hende. Havde hun været yngre ville hun ikke have gidet et længere forspil, men efter hendes biologiske mor havde haft en snak med hende om forførelsens kunst, havde hun i den grad lært at være tålmodig, selvom hendes indre stadig skreg efter at få ham til at fylde hende helt ud, og helst med sin pik istedet for fingrene.
Det dirrede i hendes krop som hun vred sig yderligere, takkende sig selv for at have brugt penge på et robust egetræsbord
Endelig lod hun til at få mere af sin vilje.
Med et ånde dræt der virkede tung af bare lidelighed fik hun hjulpet ham til at manøvrere sine ben om så fødderne hvilede på hver side af hans hoved
'' F-f-uuck.." Lød det med den dirrende ophidsede stemme, som han kun tirrede hende yderligere så langsomt han penetrerede hende. Det sidste lille stød op i hende, var nok til at få hende til at vride sig yderligere, alt imens hun fik øjenkontakt med ham.
"Mere..!" Bad hun inden hun hurtigt tilføjede "..Hr general. " Hvis han ville lege at han var hendes overordnede skulle han nok få lov til det, især hvis det gav ham mere lyst til at lege med og forkæle hendes dunkende underliv som stille og roligt fulgte hans legende rytme.
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Avatar lavet af Anotherwanderer
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 18.02.2016 07:04
”Mere” krævede hun, hun skulle nok få mere. Hele natten, og gerne af flere omgange hvis det stod til Nao. Han elskede måde hun allerede vred sig på, selvom han ikke havde noget der endnu lignede et højt tempo, for hans rytme var meget stille og rolig og hans pik, gled kun langsomt ind og ud af hende, igen og igen. Han skulle nok få hende til at vride sig meget mere, af ren nydelse.
At hun kaldte ham general, efter at han havde sagt at han var hendes natten igennem, var lidt sjovt, men hvis hun godt kunne lide det, så skulle hun bare gøre det. ”M-m-mh, Eethel” Han lod sin ene hånd glide op ad hendes mave og tog hårdt fat i hendes ene bryst og legede hårdt med det, i mens den anden havde godt fat i hendes ene lår, bare for at holde hendes ben på plads, så ikke pludseligt ville miste balancen og glide.
”Så du vil gerne have mere?” Han kiggede krævende, og med et intenst og hungrende på hende og begyndte roligt at øge tempoet og lod hans pik glide hurtigere og mere hårdt op i hende, og fik dermed også flere støn ud af den kære Ethel. Hans eget åndedræt blev også tungere og blev også hos ham til små støn.
Han kunne mærkede hvordan hendes varme og dunkede underliv slugte hans pik, og hun strammede rundt om den, hver gang han hårdt stødte op i hende, med en hård kraft. Tempoet var nu meget hårdere og hurtigere. Bordet rokkede frem og tilbage og stødte ind i væggen hver gang at han stødte hårdt op i hende. Et drillende smil fandt frem til hans læber, han slog blikket over på hendes ansigt og fandt hende utroligt tiltrækkende og smuk, utrolig smuk. Det havde han fundet hende hele aftenen, men lige nu som hun lå der på bordet og blev taget så hårdt, så var der noget specielt over hende. Hans hånd som havde fat i hendes ene bryst, gav roligt slip på det og gled lidt længer op og lagde sig rundt om hendes hals, og pressede hårdt, men uden at kvæle eller forvolde nogen skade.


"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 18.02.2016 21:54
Hans langsomme tempo frustrerede Etheldred, og hun kunne dermed ikke dy sig fra at sætte lidt mere gang i sagerne ved at lade underlivet møde hans i et fastere tempo. Åbenbart forstod han hintet, eller også havde han bare efterfulgt hendes ønske om mere. I al fald kunne hun mærke en tydeligere og kraftigere forskel. Fra stille og roligt til det punkt hvor de blev så vilde at selv det robuste og tunge bord begyndte at banke ind imod væggen. " Ja.. Mere!" samtykkede hun stønnende, mens rødmen steg op i kinderne på hende mens hun tavst bad til at den der havde værelse ved siden af var ude på en vagt eller bare.. Væk.. Selvom tanken om at kunne blive opdaget ærligt tændte hende en smule mere.
Bevægelsen fra maven, med arret der aldrig var nået at blive tilset af en healer som sår, og op til brystet fik hende til at bryde øjenkontakten og kort skæve ned imod hans hånd, kun for at knibe dem kort i og derefter møde hans blik igen idet han begyndte at give den grove kærtegn. Hun mærkede hvordan hendes krop forsøgte at forberede sig på at komme, de små spændinger i underlivet fik hende til at knibe lidt mere om hans manddom som han peneterede hende igen og igen.
Ikke nu... Ikke allerede Hun nægtede at give efter overfor de signaler hendes krop sendte hende. Istedet vred hun sig yderligere, indtil hun pludselig kunne mærke Naos hænder gribe om hendes hals.
Trækket var uventet og fik hende til kort at stivne i kroppen, indtil blikket fast, og noget så lidenskabligt, mødte hans.
Så meget han ville dominans, kunne hun forstå ham men det fik alligevel små ubehagelige minder komme i baghovedet på hende, minder om Thomas og hans temperament. Men hun vidste så også at Nao som en Lysets Ridder højest sandsynligt ikke ville gøre alvor ud af at kvæle hende.
Derfor lod hun tanker være tanker og gav istedet efter overfor det halvfrække der lå i den småfarlige leg med hendes luftveje. En dirren begyndte at gå igennem hendes krop.
Fuck!
"N-Naoo~!" Stemmen var knapt hørbar som hun noget så inderligt forsøgte at holde sin krop tilbage. Hun ville ikke.. Måtte ikke... Det ville kun være unfair overfor ham, hvis han ikke nåede samme nydelse.
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Avatar lavet af Anotherwanderer
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 19.02.2016 07:00
Han lagde hurtigt mærke til hvordan hun små stivnede i kroppen, da han havde lagt hånden om hendes hals og blev så hurtigt enig med sig selv om at han nok hellere måtte fjerne den, så det gjorde han.
Tempoet var stadigvæk højt og hådt, hans stive og hårde pik, strøg hårdt op i hende, og han kunne mærke at hans krop var blevet noget mere fugtig efter den hårde leg, og at en orgasme var ved at ligge sig til rette; det var alt for tidligt, selvom de kunne gøre det igen og igen hvis det skulle være, men han havde ikke lyst til at stoppe.
Nao stoppede et kort øjeblik med at kneppe hende, for et kort øjeblik, bare så hans orgasme kunne trække sig lidt tilbage. Han trak hende op til sig på gulvet, så hun stod foran ham; lækker, det varme blod pulsede rundt i kroppen på hende og hendes varme og hendes våde underliv var så indbydende. Han trak hende ind til sig og lod deres læber mødes i et inderligt og krævende kys, i mens gik hans fingre på opdagelse oppe i hendes underliv.
Sådan foregik det i nogle minutter inden Nao vendte Ethel om, skubbede hende op ad bordet igen, så hun nu lå med ansigtet og mave ned at mod bordet, og hendes lækre og faste røv strittede ud over bordet.
Han spredte hendes ben og tog hans pik i hånden og trak endnu en gang, hårdt, op i hendes underliv, denne gang bagfra. Han måtte gøre det hårdere end før, han ville have flere nydelses støn. Han lod tempoet stige, så bordet endnu engang gled frem og tilbage, i rytmen og han mærkede et par sved dråber glide ned af hans brystkasse.


"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0