[Advarsel] The effect of drinking (Angelica)

Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 06.12.2015 20:47
[linethrough][/linethrough]Azia var draget tilbage til Medanien og værtshuset, som hun var tilknyttet til. Hun havde et par ting i Medanien som skulle ordnes, og det var så også derfor hun var draget tilbage, men ville kun blive her et par dage, inden hun ville vende snuden tilbage til Hovedstaden. Hun var ankommet sent på dagen og havde fået det samme værelse hun plejede, nu var hun jo så vant til at være der og derfor havde hun lavet om og nærmest indrettet værelset på ny, og bedt om at ingen andre fik lov til at sove på værelset og det var James så gået med til.

Efter hendes ankomst og havde været på værelset hvor hun fik en lille lur, var hun smuttet i krostuen hvor festen allerede var i gang, mange af dem som kom her var stam gæster og mente at alle dage var en fest og nærmest skulle drikkes væk, Azia havde det også sådan nogle gange, hun havde en lille svaghed for alkohol, men var ved at holde det trit.
Azia var hen ad aftenen faldet i en pige, som hun ikke havde set her omkring før og derfor havde hun også været den mest spændende person at tage kontakt med, og nu sad hun sammen med Angel over et stort krus mjød, bestemt ikke deres første krus, nej der var allerede røget et par ned og derfor var stemningen bestemt også blevet bedre og det var blevet nemmere at lade snakke flyde.
”Nå Angel” Sagde hun roligt og lod et smil brede sig på hendes mund, inden hun forsatte ”Hva’ siger du til et slag terninger, inden vi kryber op på værelset, hvis du vil undgå at bruge egne penge på et værelse?”. Hun pregede en af de unge tjeneste piger ned og fik fat i et raflebægre med et par terninger i og lod et slag ramme bordet og terningerne trillede ud under bægeret.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 06.12.2015 21:02
Det havde været en af dagene hvor behovet for at løbe hornene af, feste løs, indtage alkohol og udfordre gamblinge skæbnen! Noget hun efterhånden også var ved at være alt for god til at gøre. Medanien var nok hendes ynglingssted at tage de udfoldelser. Rubinien blev man mødt med ubehagelige typer som skar halsen over på hinanden hvis de tabte i terninger, eller forgiftede ens mjød ved efter at havde haft den forkerte hånd i kort. Nej, så var Medanien stedet at tage til og Angel nød det.
Specielt som der denne aften var fyldt på James kro, i god stemning, badet i varmt lys og med et hujene stemning som den nyankommende kvinde slog sig ned til gamblingbordet i et par timer. Noget der både førte råb af frustration og glæde fra sig. hun havde skrabet et par krystaller til sig, men det havde ikke været en indtjenende aften på den front. Derimod havde det nu været meget sjovt at stå på bordet og huje rundt som konsekvens af at havde tabt et væddemål.

Denne aften havde hun også været priviligeret at møde en smuk skabning i mængden. En som kontakten var blevet startet op til og nu sad sammen med i russen af mjødens søde smag, og store mængder.
Et smil bredte sig hurtigt ved hendes forslag og et varmt glimt i øjet. "Jeg siger aldrig nej til et slag terninger. Eller en gratis seng ved en dejlig kvinde" Angel var ikke svær at charme sig ind på, ligesom hun heller aldrig holdte tilbage af sine egne egenskaber når interessen var vagt. Azia skilte sig ud fra mængden på alle de gode planer. "Hvad er satsen?"

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 06.12.2015 21:26
Hun smilede til Angel efter hendes svar på spørgsmålet, ”Du charmere, Angel” sagde hun roligt. At Angel var ny her var vidst ikke den eneste grund til at Azia havde fundet hende interessant, men også at hendes kønne ansigt spredte sig ud fra mængden blandt fordrukne mænd som sad og hang eller hujede en stemning op. Hendes ansigt var smukt og Azia kunne bestemt ikke lade være med at ligge mærke til hendes nye venindes former og det tætte tøj som hjalp dem på vej. Ikke noget Azia kunne lade gå forbi hendes øjne.

Azia havde nok fundet en af de bedre personer at gamble med, det virkede ikke til at Angel var en person som var en dårlig taber, som måske ville hugge en finger af vinderen. ”Hm” Hun kiggede ind i Angels øjne og ”Jeg har ikke så mange krystaller vi kan spille om, men jeg sætter dem gerne på spil, ellers kan jeg sætte mig selv på spil, selvom du egentligt allerede har sagt ja til at dele min seng” Lo hun lidt, smed en lille pose med få krystaller op på bordet, samlede terninger op igen og lagde dem i bægeret og rakte det over til Angel, ”Eller du har måske et bedre forslag til en sats? Jeg tænker ikke en omgang mjød er værd at have som præmie. Du kunne også være en god præmie” Sagde hun kækt med et blink i øjnene.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 08.12.2015 13:58
Det var absolut ingen hemmelighed at det nye og ukendte havde en fantastisk positiv indvirkning på Angel. Angel der foretrak at forholde sig friskt på at prøve alt nyt og aldrig sige nej til en udfordring. Azia tilhørte de personer som kunne vække en stor interesse ved Angel. De søde smil, men lette undertoner. De mørke øjne med glans og det silkebløde fangende sorte hår, der pyntede om den brunlige hud, for ikke at tale om de elegante og indbydende former. Selvfølgelig blev der skruet maks op for charmen!

Angel kiggede lidt på posen, som hun selv lagde sin egen op. "Krystaller kan bruges, men.." et skævt smil kom frem på hendes læber skarpt efterfulgt af det fangende charmerende glimt i øjet. "Jeg sætter også gerne mig selv som satsning. Hellere end gerne vil jeg udnyttes i dit selskab!" svarede hun som tog imod bæret og drejede det let rundt i hånden, inden hun slog det i bordet, hvor man tydeligt kunne høre terningerne rulle. "Jeg kan altid forhøje min satsning med diverse ydelser" svarede hun kækt og blinkede til Azia. Selvfølgelig ville Angels konkurrence gen gerne at hun vandt, men i øjeblikket ville det faktisk heller ikke gøre noget hvis hun tabte.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 08.12.2015 14:20
Den charmerende Angels tilbud blev mødt med et kækt smil, Azia havde ikke regnet med at Angle ville være så frisk på dette, men hun var bestemt ikke utilfreds, Azia ville med glæde bruge en hel nat i Angels favn. Azia fandt sig selv småt tiltrukket af Angels ydre, hendes hud var fin, håret fra bølgende og glat og hendes smukke ansigt og former var prikken over i’et. Hun var smuk.
Hun tog sin pose med krystaller ned fra bordet igen, ”Krystallerne er bestemt ude af billedet” sagde hun roligt men med en fast stemme, hendes blik faldt ned på hendes fyldige barm og smilet på hendes læber blev større, ”Dit tilbud er ikke til at takke nej til, en nat med dig ville være den bedste præmie nogen mand eller kvinde, nogen sinde har vundet i et spil terninger”

Hun slog blikket ned på terningerne, som Angel havde sluppet løs og rullede hen over det blanke træ bord. ”Diverse ydelser, lyder bestemt ikke dårligt, men jeg har måske et bedre tilbud” Hun kiggede op fra bordet, kiggede på Angel og lod hendes tungespids fugte hendes overlæbe, ”Vinderen tager modstanderen, plus diverse ydelser. Jeg har værelset, vi har begge udseendet og vi har begge helt sikkert de rigtige bevægelser til en hel aften” Uanset hvem der ville vinde, ville de begge få en aften som de sent ville kunne glemme og Azia ville gerne tabe for at give Angel lidt bestemmelse over hvad de egentligt skulle fortage sig, men hun havde bestemt heller ikke noget imod at vinde, hun skulle nok vise Angel lidt forskelligt lækkert.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 08.12.2015 14:53
Angel var ret glad for beslutningen Azia tog og valgte ligesom hende at fjerne sin pose med krystaller fra bordet. Hun ville også langt hellere spille om det andet. Det var ikke noget hun normalvis gjorde, ikke at Angel på nogen måde var hellig! langt fra. Men det var begrænset hvem man kunne lave sådan et spil med, og slippe levende fra. Azia strejede Angel som værende en af de rigtige personer at lege denne leg med, specielt som Angel selv havde lyst til det. På den ene eller anden anden måde havde ville hun havde forsøgt sig med tilnærmelser, og dette var en underholdende udvikling på aftenen. Desuden levede Angel optimalt i en stemning af opmærksomhed, begær og komplimenter. Mest at få dem, men også gerne at give dem tilbage. "I lige måde, blomst" svarede hun med et glimt i øjet og mente det tydeligt! "En nat med dig vil jeg aldrig glemme"

Angel løftede et øjenbryn i let overraskelse, som også fjernede hendes øjne fra de rullende terninger. Det let overraskede udtryk gled over i et underholdt og tilfreds udtryk. "Aftale" den satsning kunne hun uden problemer gå med til! det bragte dem begge i en situation de ønskede. Det var i hvert fald hvad Angel gik ud fra! Hun satte i hvert fald sig selv i en nydelses situation hun ikke kunne sige nej til! Hendes øjne gled tilbage på bordet og terningerne som vidste deres øjne frem. "tre 3'er, en 2'er og en 5'er" nu måtte de se hvilken vej det gik, og hvor langt tid der gik for at finde en vinder. Normalvis strak det sig over 3 runder, men man kunne vælge at korte ned, hvis man var utålmodig.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 08.12.2015 17:49
Azia kiggede smilende på hende og rettede sig en smule op i stolen, tog en god tår af hendes halvt tomme krus og afsluttede den, "Du smigre mig med dine flotte, Angel". "Tjener? Kan vi få to omgange mere?" Hun kiggede efter den unge kvindelige tjener som lidt efter kom tilbage med to krus mjød og placerede dem på bordet. Azia skubbede den ene over til Angel, "Værsgo, kære. Så vi spiller bedst ud af tre, javel ja. Så må vi se hvem der er mest heldig" Sagde hun og samlede terningerne op i bægeret og rystede det omhyggeligt, inden hun lod terningerne rulle ud over bordet.

"Arh, lad os så se hvad vi har, to 4'er, én 3'er og tre 1'er, det er 14 og du fik 16, så det ser ud til at du vinder første omgang, smukke" Hun smilede og samlede terningerne op igen og skubbede dem over til Angel igen, "Du starter igen" Sagde hun roligt og smilende, tog endnu en god slurk af hendes mjød. Hun kiggede nøje på hende i mens hun rystede bægeret, "Lad os så se om du kan vinde endnu en runde, for så er det jo egentligt slut, hvis vi ikke skal have en omgang til Hun blinkede med det ene øje og sendte hende et frækt smil.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 08.12.2015 20:01
Angel tog hjertet imod krusset og lod sig selv igen smage den søde smag af mjød. Det var det hun elskede ved livet! at nyde livet med godt alkohol, god stemning og en dejlig smuk dame ved sin side. Det kunne ikke blive bedre! "Om jeg vinder eller tabe, må jeg påstå at jeg er den mest heldige" blinkede hun varmt til Azia. Inden øjnene fokuserede på terningerne der rullede.

Okay, det gav et lille kick at vinde første omgang, selvom det i realiteten ikke var det vigtige. Hun tog imod bægeret igen og rystede omhyggeligt, næsten eftertænksomt. Lidt i tvivl om hvad hun sigtede efter. Højt eller lavt. Med en kliren ramlede terningerne ud på bordet igen. Inden hun kiggede på terningernes øjne igen, sneg hun sig til at tage Azias skønhed ind endnu engang. "én 3'er og fem 1'eren, ikke verdens bedste tal fra min side." det var en sølle sum på 7 men det kom ikke an på det. Faktisk ønskede Angel at prøve noget nyt i form af at lade en anden bestemme og styre, frem for selv at tage styrringen som hun normalvis gjorde. Der skulle være plads til det nye og spændende! "Mit terninge held ser ud til at slippe langsomt ud" pointerede hun som hun holdte blikket betaget på Azia som denne skulle slå endnu engang.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 08.12.2015 20:23
Azia var lidt uenig med hende, for hun mente bestemt at hun var den heldige i dette spil. Angel virkede til at være en dejlig og charmerende kvinde, og hun følte at hun havde været heldig med at støde ind i hende her til aften, måske kunne hun tvinge heldet over i terningerne og måske vinde spillet? Selvom begge ville vinde til sidst, så ville hun da gerne vinde og lade hende styre showet, selvom hun gerne ville give lidt kontrol til den smukke Angel, det kunne jo være hun havde et par tricks i ærmet, hun håbede! "Jeg er lidt uenig i dig, kære Angel. Det er mig der har fundet en skat her til aften" Hun blinkede til bage og lidt et frækt smil forlade sine læber.

Da Angels held så ud til at slippe op kunne hun det jo være at Azia havde mulighed for at overtage spillet og måske vinde, "Arh, det var ærgerligt, hva?" Sagde hun kækt, med ironi i stemmen og lo en smule. Hun samlede terningerne op og lagde dem endnu en gang i bægeret og tømte kruset, nu var det nok ved at være nok med den alkohol, hun ville jo også gerne kunne huske denne aften, og uden at lave dumme ting, "Så skal du bare se, kære" hun tog bægeret op i hånden og rystede og lod terninger ramme bordet, "Næh, se nu dér! to 6'er, én 5'er og tre 1'ener, og det bliver 20 og den står dermed lige igen" Hun kiggede ind i hendes øjne og sendte et luft kys til hende. "Jeg starter denne gang" sagde hun med en latter i hendes stemme og smed terningerne endnu en gang, de nåede dog ikke at se resultat af øjnene før Azia nærmest hev Angel op ad stolen, "Jeg vandt, kom skat" Sagde hun grinende og løb med Angel op på værelset og låste døren efter dem.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 08.12.2015 21:17
En ting de to nok aldrig blev enige om var hvem af dem der var den heldige vinder af den andens selskab denne aften. En kompliment over dem alle at få, og som Azia fuldt ud fortjente! For Angel var det et rent privilegie at tilbringe aftenen med denne charmerende skønhed, og det hjalp på hendes rimelig opmærksomhedskrævende sind at den Azia ligeledes følte sig heldig. Oh hvor ville Angel ønske at det aldrig skulle stoppe.

Angel trak lidt på skulderne og blinkede til Azia. Der var absolut ingen mulighed for at gøre noget af dette med vilje, selvom man kunne så sin tvivl. Angels terningeøjne var fuldt ud bestemt af en højere skæbne end hende selv og men fulgte kun delvist med i spillets gang. Hun var egentlig lidt for optaget af noget langt mere spændende, nemlig at kigge på Azia. "En sejr mere og jeg er helt igennem din til al energi er opbrugt - og lidt til" svarede hun som den anden tog bægeret i brug igen. Angel tog en enkelt slurk af krusset, lige for at få den sidste smag og ellers ikke mere alkohol denne aften, som hun hørte terningerne ramme bordet. Kruset blev fjernet fra munden, men nåede ikke længere før hun blev hevet op af sæddet. Krusset blev grinende afsat på et andet tilfældigt bord, hvorefter hun helhjertet fulgte med op af træpperne, uden at være distraheret af et krus på vejen. Selvom Angel havde 'tabt' var hun ikke for langsom til, så snart døren havde klikket at trække Azias smukke ansigt ind i et lidenskabeligt kys, som hun havde haft lyst til at gøre i alt for langt tid nu

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 08.12.2015 22:19
Azia nåede knap nok at låse døren efter sig, inden Angel havde hevet hendes ansigt ind i et hedt kys. Følelserne strømmede igennem hendes krop. Azia kunne ikke gøre andet end at besvare hendes kys med et lidt mere heftigere kys. Angels læber var bløde og fugtige, og følsen af dem på hendes egne var fantastisk, og hun nød det lange kys i fulde drag inden hun brød det op, "Vi kan ikke stå op ad døren hele natten" Sagde hun grinende og tog fat i hende og smed hende ned i den bløde seng og satte sig roligt oven på hende, "Jeg vandt jo spillet, så nu du min, indtil du har nogen indvendinger, men jeg håber du er med på den værste, smukke" Sagde hun grinende og lænede sig ned til hendes blød hud på halsen, fugtede sine egne læber og små kys danse rundt på halsen. Et sus fór igennem hendes krop og en rus af sensuel og sex brusede frem inde i hende, hun var så klar og lysten kunne nærmest ikke blive større, selvom hun vidste at jo længere de kom hen på natten ville lysten kun blive større og større, men hun elskede det.

Hun lænede sig igen tilbage og lod igen blikket falde på hendes smukke ansigt, det var ikke tit hun faldt over så smuk en pige, der var selvfølgelig Ron, men hun var her ikke lige nu, nu var det kun Angelica og hendes selv, hele natten. Hun spændte Angels korset op og smed det på gulvet, den runde og velformede barm sad stadig hvor den skulle, ikke at det havde gjort noget hvis den ikke gjorde, men det var et smukt syn og snart skulle hun se dem nøgen.
Hun fandt frem til hendes læber, som Angel havde gjort ved hende, og startede endnu et hedt og krævende kys.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 08.12.2015 22:54
Blødheden, smagen og følelsen. Alt satte processer i gang! Angel opnåede kort at få tanken om at hun ikke ønskede at det skulle stoppe igen på noget tidspunkt. Det havde været alt og lidt mere til af hvad hun havde håbet på, hvilket kun satte tingene for alvor i omdrejninger. Angel gjorde heller ingen indvendinger som der blev flyttet med hende og som hun ramte sengen grinede hun varmt. "Alt for dig, skønne" svarede hun villigt og lukkede øjnene i som nydelse skød igennem kroppen på hende ved den lette berøring på halsen fra Azias læber.

Angel lod tålmodigt Azia styre forløbet som det var hendes ret ved at vinde spillet. Ikke at de nogensinde fandt ud af hvad terningerne havde vist, men i øjeblikket kunne Angel ikke være mere ligeglad med terningerne. Hun tog imod Azia som denne kom ned til hende igen og velkommende hende tilbage med et lige så hedt og krævende kys tilbage. Angel havde lyst til at udforske, at smage og at lege, men hun lod tålmodigheden vinde, og ikke mindst nysgerrigheden efter Azias planer. Angel var langt fra bange for at prøve noget nyt, og hun vil hellere end gerne afprøve det med lige netop denne smukke skabning foran sig.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 08.12.2015 23:29
Det bløde kys varede ved, de fyldige læber på begge ansigter, legede heftigt sammen og nydelsen var kraftfuld og gjorde Azia opstemt til den værste leg. Hun skilte forsigtigt Angels læber og lod hendes ru tunge fordybe sig i hendes mund og lege tagfat med hendes lidt mere bløde tunge. Hun lagde sin ene hånd op på hendes varme kind, lukkede øjnene og lod fantasien om de to løbe løs. Alle de ting hun ville gøre ved hende, Azia var fuld af begær og ville have alt tøjet af dem begge, hun kunne ikke få nok. Men som Angel, lod Azia tålmodigheden overgå og tog det lidt mere roligt. De havde hele natten og de skulle nok få det vildt, især når hun tog føringen.

Hendes hænder gled langsomt ned over hendes mave, og for hver gang de rykkede sig ned blev en knap i hendes skjorte knappet op og hurtigt var den røget af og lå på gulvet sammen med det flotte korset. Hendes fyldige barm kom nu til syne, og de faste og bløde bryster føltes hurtigt dejlige under på hendes håndflader, da de masserede dem med en stor ynde.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 09.12.2015 16:18
Angel var i sit es og fuldt ud tilfreds med hvordan hele situationen udfoldede sig. Selvom tålmodigheden holdte sig fast i hende, mærkede hun stadig trangen om at opleve mere, se mere, røre ved mere og smage ved mere vokse stødt, specielt som de legesyge tunger ramte hinanden. Angel kunne næsten ikke holde fingerne fra hende!

Hun løftede sig op fra sengen med ryggen, for at kunne få fjernet skjortet væk fra kroppen, ned til gulvet hvor korsettet allerede var havnet. Herefter lagde hun sig hurtigt ned igen og lod Azia udforske. Hun lænede hovedet tilbage, lukkede øjnene og mærkede blødheden fra Azias hænder som masserende løb over hende og sendte strøm af tilfredsstillelse igennem hendes krop. Noget der også kunne høres på hende. Angel havde lagt sine hænder på Azias lår, for at have dem et sted, men samtidig også at have dem tæt på hende. Det kunne mærkes hvordan hendes fingre nogle gange lukkede sig lidt til, markerende at hun nød opmærksomheden, hvis hendes skæve smil med et twist af frækhed ikke var nok til at give den melding ud.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 09.12.2015 23:07
Azia smilede da Angel lukkede øjnene og lod nydelsen overtage hendes krop, for sådan følte Azia det var. Hendes fingre som lukkede omkring hendes egne lår, var et bevis på at det Azia gjorde var helt rigtig og hun bare skulle blive ved. Hun rettede sig op og lod sit lange sjal falde ned fra hendes skuldre og hun fjernede derefter sin egen overdel hun havde inden under og lod hendes egen barm og mave komme ud i det fri, og ligesom hos Angelica, så sad hendes egne bryster heller ikke meget forkert, efter hendes egen mening, men det var også det hun havde fået at vide.
Det skæve smil som viste sig på Angels læber var charmerende og frækt på samme måde, så hun kunne ikke lade være med endnu en gang at blive tiltrukket af dem. Hun fik hende op at sidde, holdte om hende med den ene hånd og roede i hendes dejlige bløde hår med den anden, i mens at de bløde tunger fandt frem til hinanden, endnu en gang. De var bestemt ikke færdige med at lege.

En lille knurren slap ud af hendes læber da Azia brød kysset og smilede frækt til hende. Lysten var utrolig stor og hun havde en ufattelig lyst til at tage hende på alle tænkelige måder. Nu kunne hun ikke være tålmodig mere, kys var ikke nok. Der skulle udforskes, der skulle leges.
Hun "smed" hende ned i sengen igen og lod hendes hænder masserede ned af hendes nøgne overkrop endnu en gang, inden hun fandt frem til hendes bælte. Hun rykkede sig lidt længere bagud og fik derved mulighed for, langsomt, at åbne det, et hul ad gangen og til sidst trak hun det væk under hendes faste bagdel og smed også de på gulvet. Hun kravlede længere bagud og lænede sig ned til Angel og var nu i højde med hendes underliv. Hun lagde hænderne på ryggen og begyndte med hendes tænder at åbne knapperne i hendes bukser og lod hendes lille trusse komme til syne.
Hun lettede på hendes Angels røv og trak også bukserne af hende og nød synet af hendes næsten nøgne krop fuld ud. Det var længe siden at hun havde set så flot en krop, hun var helt væk i en sensuel rus og vidste næsten ikke hvad hun skulle gøre ved sig selv, andet end at tage denne kvinde som lå foran hende - Hårdt.
Hun kravlede op til hende og kiggede hende dybt ind i øjnene og lænede sig tættere på hende og hviskede frækt i hendes ene øre, "Du skal tage mig, nu!", efter de ord tog hun fat i Angel og vendte dem rundt, så hun lige pludselig lå nederst og Angel lå nu ovenpå. Hun lod sin hånd glide ned af hendes mave og fandt hurtigt frem til trusse kanten og lod hendes hånd glide ind under.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 13.12.2015 22:09
Angel åbnede igen øjnene som Azia satte sig op og nød synet foran hende. Hvordan sjalet langsomt faldte ned af den perfekte krop, for derefter at fjerne overdelen for at afsløre de helt perfekte runde bryster som Angel ønskede at udforske og berøre hele natten. Oh et syn for guderne der sad over hende. Angel hjalp frivilligt og hurtigt til med at komme op og side og mærke Azias læber mod hendes igen, med en lidenskab og hungren. Hun ønskede ikke at stoppe før hendes krop virkelig var så udkørt at den ikke kunne mere.

Med en let latter lod Angel sig falde tilbage ned i den bløde seng og lade Azia massere sig vej ned af hendes krop, som Angel ikke kunne undgå at bevæge i tagt med. Den langsomme åbning af bæltet var tirrende og bragte næsten utålmodigheden fuldstændig op i Angel hvis lyst til at fortsætte var over alle forhindringer. Bukserne røg, og Angel lå nu næsten nøgen under Azia, som denne kravlede glidende op af hende og sendte sensuelle stød gennem hele Angels krop. Den frække stemme nåede hendes øre og ordren behøvede ikke at blive ytret mere end denne ene gang.
Angel indfangede Azias læber som noget af det første, hvor hun krævende gik i gang med at lege. En leg som for Angel fjernede sig fra læberne til ned af halsen på Azia. For en start. Fra halsen ned mellem brysterne lod hun sine læber og tunge glide blidt og tirrerne, som hendes hænder masserede de perfekte bryster. Angels bløde læber gled op af Azia igen til halsen som hun kærligt gav opmærksomhed. "jeg synes du har alt for meget tøj på" hviskede hun drillende i den andens øre, som hænderne gled ned af hendes krop.

Angel satte sig op, for at arbejde sig frem til at få fjernet Azias underdel, hvilket gik en del hurtigere, som Angel havde svært ved at holde sig tilbage fra sin udforskning. Dertil var Azias legende fingre også en af årsagerne til at hun ikke kunne lade værd med at tage for sig. Den vidunderlige krop under sig og den sensuelle følelse som byggede sig op i kroppen på hende. Angel lod ligeledes sin hånd glide ned under Azias trussekanten og massere blidt, som Angel var lænet tilbage hen over Azia, dog uden at røre med overkroppen. Hun skulle også pirres lidt jo.

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 14.12.2015 07:24
Azias krop siterede af nydelse og lyst, og Angels legen med hendes krop var fantastisk. Hun greb med et fast tag rundt om hendes hår og hev i det da hendes hænder legede og masserede hendes egne flotte bryster. Hun lukkede nu selv øjnene og lod sig give fuldstændig, hvilket tændte hende endnu mere. Det små kilede da hendes ru, men blød og lidt våde tunge fandt frem til Azias blottede hals, men samtidig var det et af hendes svageste punkter når det kom til det her, det kunne tænde hende så meget, og det tændte hende så meget.
Hun lå lige nu over for en perfekt kvinde, som bestemt vidste hvad hun gjorde og det var så frækt, hun kunne mærke det i hele kroppen.

Hun lod frivilligt Angel afklæde hende, det kunne jo ikke gå hurtigt nok, så hun hjalp selv lidt til, med de vrikkende hofter.
Hun kom med en lille knurreren og et frækt smil da Angel gled sin fingre ind under hendes trusser, som hun havde gjort ved Angel. Begge trusser skulle af, og det måtte også godt gå lidt tjempt, hun kunne ikke holde fristerelserne tilbage. Hun var liderlig og våd, og ville tages af den gude smukke Angel.
Hun hev hurtigt Angels trusser ned, så de nu sad hen over hendes smukke og faste lår, og lod hendes underliv komme frem, og hvilket syn det var, det var smukt og hun kunne se hvordan Angel var fuld af nydelse også.
Hun lod hendes hænder glide langsomt ned af hendes, nu igen, siddende krop. Startende fra læberne, lod hun hendes finger glide ned over de faste, runde og smukke bryster, tirrende kneb hun lidt i den ene brystvorte, og fik fremkaldt et lille støn hos den anden. Fingeren gled ned over maven og ned til hendes underliv, hvor hun skubbede hendes hånd ind under hende og der hvor hun sad på hende selv. Hun lod langsomt glide to fingre ind mellem hendes bløde, og meget våde læbe og nussede og masserede Angels underliv og kunne mærke hvordan Angels krop sitrede af nydelse og de små støn kom endnu en frem i hende.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 14.12.2015 23:17
Det var ingen hemmelighed, og slet ikke for Azia, at Angel nød alt det som blev gjort ved hende, samt alt det hun så og mærkede. Hun var stærkt tilfreds med aftenens udvikling. Angel lænede hovedet lidt tilbage og nød hvordan Azias finger gled ned af kroppen på hende, med et tilfreds suk. fingeren fortsatte ned og nåede mere privatte områder, som ved første berørelse igen sendte stød af endofiner igennem kroppen. Noget der kunne høres og mærkes, som hun rokkede med de masserende fingre.

Angels fingre gled aende op af Azias krop og hen over hendes bryst med yderste interesse og hengivenhed. At mærke de bløde former, den silkebløde hud, for derefter at fortsætte ned, trække trusserne ned over de perfekte lår, for derefter at mærke den nydelse som ligeledes var kommet frem i Azia. Det kunne jo kun frembringe et smil!

Angel blev dog distraheret fra at påføre Azia så meget nydelse som muligt, som hendes fingre fortsatte med at massere og bringe en sitren igennem Angels krop. Hun bed sig i læben og fortsatte med at rokke mod fingerne som hendes vejrtrækning blev tungere og i tider afløst af små støn. Oh det var rart!

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 15.12.2015 10:33
Hun smilede frækt til Angel, da hendes hofter og underliv bevægede sig rundt med hendes masserende fingre og kunne ikke få nok af hendes underliv, og den nydelse det gav dem begge. At tvinge små nydelses støn var noget af det bedste, Azia elskede at få den anden til at stønne og larme, en slags accept på at det hun gør er fantastisk, dejligt og godt. Hun bed sig i læben da Angel trak hendes trusser ned over hendes lår og gav hende lidt af den nydelse som hun var så optaget at give Angel, små støn slap også ud mellem Azias rød læber.

Hun skubbede Angel ned fra hende og satte sig op i mellem hendes ben og kiggede krævende på hendes krop, den var så smuk og tiltrækkende, hendes flotte ansigt som strålede, med det sødeste smil på de røde læber, hendes blottede hals hvor der var små aftryk fra Azias læber efter de mange kys derop, længere nede strittede de perfekte runde og faste bryster. Hun lænede sig og krøb ned til hende og satte lidt flere mærker på hendes bryst og lod hendes tænder små bide i hendes hals, inden hun krøb længere op og fik fat i hendes underlæbe med hendes tænder, og kort efter blev biddet forvandlet til et krævende kys. Hendes tunge gled atter en gang ind mellem Angels læber og legede drillende med den andens ru tunge.

Da hun krøb op ad hendes krop for at finde frem til hendes læber, blev hendes fingre som før havde masseret de private dele roligt og sensuelt, nu roligt skubbet op i hende og gled frem og tilbage. En fantastisk nydelse og følelse. Hun skubbede sit eget underliv frem og tilbage på hånden og skubbede den på den måde, så hun ikke skulle blive alt for træt i hånden, og dette var også mere frækt. Hun lænede sig ind til hendes øre og hvisket stønneden i hendes øre, "Lad det aldrig stoppe, lad natten vare evigt" og satte derefter tænderne i hendes øreflip

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 20.12.2015 15:38
Ekstase af nydelse gik igennem på hende og fik hendes muskler til at krumpe sig sammen i små tiks som tydeligt kunne ses. Et nydelsestegn. Angel vidste ikke engang hvor hun skulle gøre af sig selv, andet end at bide sig i læben og lade nydelsernes lyde stømme ud. Hun kunne ikke lade hver.

Der var heller ingen form for indvending eller kamp, som Angel blev vendt igen til at ligge nederst svært imod. Hun nærmest gned sig op af sengens klæder i ren nydelse og ekstase. Hun kunne ikke bare ligge stille. Hungrende fik hun fat om Azias smukke dejlige læber igen. Sitren gik igennem kroppen på hende som hun kastede hovedet tilbage og lod Azias fingre udforske hendes indre. Angel var i så stor nydelse at hun vitterligt ikke kunne koncentrere sig om andet, selvom hun ønskede at give lige så meget tilbage af nydelse til Azia.

Hun havde end ikke sammenfatning til at svare, andet end at smile stort, hvor hendes støn og suk var det eneste svar. Oh hvor hun nød det! Hun ønskede ikke at det skulle stoppe på noget tidspunkt, hvilket kunne høres på at hendes lyde blev højere og højere.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , CassondraLillith123, jack, Krystal , Muri , Mong
Lige nu: 6 | I dag: 13