[Advarsel] Are you lost? (Anno)

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 04.12.2015 23:48
Det have været en vild tid for alle beboer i Hovedstaden og ikke mindst lysets hær, krigen havde raset det meste at byen, men det var lykkedes at drive mørket på flugt og sikre sig fred igen og nu, et par dage efter at der så småt var ved at falde ro på den igen, kunne Nao atter igen også tage sig tid til sig selv og ikke mindst få slappet lidt af og blive udhvilet, for det var ikke meget søvn der havde været plads til de sidste par dage, for selvom han var ridder hos Lyset så var han ikke for fin til at bruge tid på at hjælpe sårede eller hjælpe med at fjerne døde borgere og krigere fra slagmarken, det var det mindste man kunne gøre i denne tid. Det havde været utroligt hårdt at være vidne til.

Aftenen var ved at falde over byen, solen var endnu ikke helt gået ned, men det var lige op over og Nao var på vej over til hans værelse, efter at et stort måltid var spist med ynde, da han så en skikkelse længere fremme. Det var selvfølgelig ikke noget nyt at der gik folk rundt på paladset, men han havde en fornemmelse at skikkelsen ikke var en person som hørte til, så han besluttede sig at følge efter, bare for at være sikker.

"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 17:13
Det havde været længe siden Kench havde været i hovedstaden og når man nu ikke er der særligt ofte må man jo nyde turen til det sidste. Hvilket også var grunden til at Kench nu forhåbentlig ubemærket vandrede rundt i gangene på Krystalpaladset.
Turen havde egentlig kun bestået af en tur på markedet efter nogle ingredienser som ikke lige var til at feje op hvor som helst. En tur til markedet førte til en tur i templernes haver og da et smut ind i krystalpaladset tilbød sig via et lidt åbent vindue kunne Kench næsten ikke dy sig. Hun havde aldrig været en person der stjal fra folk så det var heller ikke hendes intention nu. Men nysgerrighed havde det med at tage fat om hende, bare lige for at kikke.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 05.12.2015 20:14
Nao, som var iført en løs hvid skjorte og et par stramme bukser som han normalt ville have inden under sin rustning, gik roligt og ikke forhastet ned ad gangene og fulgte skikkelsen på afstand. Han var ved at være sikker på at det var en borger som havde forvildet sig ind på Paladsets areal, ikke at det var forbudt, det var bare ikke så velset, især ikke hos Dronningen, at hendes borgere stangulerede rundt på gangene uden tilladelse, for det havde personen nok ikke fået. Da han havde fulgt hende, han havde været tæt nok på at kunne vurdere personen til at være en kvinde, noget tid, blev han enig med sig selv om at prøve at tage kontakt.

”Undskyld”Sagde han højt, men roligt og gik hen til hende og lagde roligt armen på hendes ene skulder for at få vendt hende om, så han kunne se hvem personen egentligt var, det kunne jo være at han havde taget fejl.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 20:29
Hun var ikke kommet ret langt inde i gangene før nogen tog fat i hendes skulder der var dækket af hendes løse pullover. Hun stoppede med det samme og gav et skuffet suk fra sig under sin hvide ræve maske. "Urgh, jeg havde håbet lidt at gå uforstyrret" sagde hun og vendte sig om. Hun blev mødt af en mand, menneske formegentlig, og høj nok til at hun skulle vendte sit maskede ansigt op imod ham. Hun var ikke forberedt på at blive konfronteret og havde derfor sin hånd over sin eliksir hun tog for at have et normalt udseende. Det var ikke rart at tage den, hvilket var grunden til at hun bare havde iført sig sin maske denne aften.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 05.12.2015 20:40
Det han fik fat i da han tog fat i den unge kvinde, var en løs pullover, ikke noget han havde regnet med da den sad mere løst end regnet med. "Undskyld, det var ikke min mening at gøre Dem forskrækket. Men jeg kan desvære ikke lade dig vandre rundt alene" Da kvinden vendte sig om viste hendes ansigt at være dækket af en maske, hvilket Nao fandt ærgerligt da han gerne ville have set hendes ansigt, men ville heller ikke presse den af hende, hvis hun nu ikke ville. Men ellers så hun meget normal, en flot krop, med flotte former. Han smilede til hende, "Men hvis du vil kan jeg da vise dig rundt?" Spurgte han nysgerrigt, han havde intet imod at vise hende rundt og han havde egentligt brug for lidt selskab, efter al den tid ude på slagmarken. Han trængte jo til at komme ned på jorden igen, og det tænkte han at han kunne få med lidt selskab.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 20:54
Kench trak sit overtøj op over skuldrene og lagde hovedet på skrå. Hun smilte lidt under masken et knapt så venligt smil ville man nok vurdere det til men hun vendte om på foden og fortsatte i den retning hun originalt gik. "Det er da første gang jeg hører om private rundvisninger på slottet" sagde hun kækt imens hun gav sig til at skrue låget af på flasken med hendes eliksir uden for hans rækkevidde. Det var ikke mange som tog indtagelser af eliksirer som et godt tegn og hun havde ikke nogle planer om at teste om han var en af dem.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 05.12.2015 21:17
Han fulgte roligt efter hende da hun begyndte at gå ned af gangen, "Nej, det er nok heller ikke noget vi gør så meget i, men jeg kan som sagt ikke lade dig vandre rundt på gangene alene, men jeg kan også vise dig hoveddøren?" Han ville ikke virke ond, men kækhed, må man bekæmpe med kækhed, så han håbede da at hun ikke tog det for ilde op. "Bor du her i byen, eller er du langvejs fra?" spurgte han nysgerrigt, for hvis hun nu kom lang vejs fra, så kunne han jo heller ikke bare smide hende på porten, så ond var han jo bestemt heller ikke, så måtte han jo finde en seng hvor i hun kunne sove natten over.

Han gik en hurtigt gang op kom op på siden af hende, så han bedre kunne følge med hende, og ligesom overvåge, selvom det bestemt ikke var det han ville, men han blev jo nød til at gå med hende, som sagt. Han rettede på sin skjorte og derefter på sit bælte, det hele sad åbenbart dårligt lige nu. Hvordan mon ansigtet bag ansigtet så ud? Det spørgsmål kørte småt rundt i hovedet på ham, han var nysgerrig over for at finde ud af hvem det var, hvem der tilhørte resten af den kønne krop.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.12.2015 22:45
Kench nåede ikke rigtigt at gemme den lille flaske inden han kom op siden af hende. "Jeg har skam set hoveddøren op til flere gange" svarede hun på hans tilbud og fortsatte med at åbne flasken. Der var ingen grund til at virke mistænksom med den, hvis han var nysgerrig kunne han spørge ind til det eller lade være. Hun løftede masken lidt og fik toppen af med sine tænder inden hun drak indholdet til bunden.
"Og ja, langvejsfra kan man godt sige" sagde hun da ja sumpen i mørkets skov var et par dages rejse til fods, men hun endte altid rimlig nemt på bagsiden af en hestevogn.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 05.12.2015 23:15
Nao gjorde ikke nogen stor interesse i hendes flaske, det kunne jo være hvad som helst og mange folk drak forskellige ting, så det ville han ikke bruge så meget tid på. Han lo en smule over hendes svar, han kunne godt lide hendes kækhed "Du skal slippe for at se den i dag" Sagde han, "Hvor langvejsfra? Så må du jo låne en seng her i nat. Jeg vil ikke være skyld i at du bliver smidt på gaden uden vådt eller tørt, eller tag over hovedet. Slet ikke hvis du er dagsresjer væk fra Hovedstaden" Han kiggede roligt ned på hende i mens de gik ned ad gangene, "Er der noget du er specielt interesseret i at se?" Spurgte han nysgerrigt, måske var der ikke noget og måske var der noget, hun var måske bare nysgerrig på hele paladset.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 07.12.2015 19:22
Kench smilte for sig selv under masken, nu hvor han spurgte måtte han vel få svar "Mørkets skov, så ja det er et par dage til fods" sagde hun imens hun fortsatte. Hun bemærkede hvordan hendes eliksir virkede som lovet og blev en smugle lettet. "Er der så ting som du kan vise mig som offentligheden ikke lige får at se så?" spurgte hun så da det egentlig havde været grunden til at hun havde sneget sig ind i paladset.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 07.12.2015 19:34
Ja, det var en lang rejse, tænkte han til sig selv da de gik ned gennem gangene, "Ja, det må jeg sige. Det ligger godt nok ikke lige i nærheden af Hovedstaden, nej" Sagde han roligt og kiggede ned på hende. Der var nok flere steder som offentligtheden ikke fik at se, men det var der jo en grund til og han vidste ikke helt om han skulle vise hende disse steder, så han kunne vel lige så godt prøve noget andet. Han lod smilet brede sig over hans ansigt og han lod et kækt svar forlade hans mund, "Der beboelsesfløjen og mit værelse? Det ikke så tit offentligheden og charmerende kvinder så det, hvad siger du til et glas vin?"

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 07.12.2015 19:44
Kench vendte sit maskede ansigt op imod ham. Hun kunne ikke huske selv hvornår nogen havde så direkte inviteret hende til deres hjem værelser eller hvor de nu holdt til. Det havde ikke været en dårlig ide at anskaffe sig den maske. "Er du altid så lige ud?" spurgte hun og samlede hænderne på ryggen imens hun bare spadserede videre ned ad gangen.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 08.12.2015 13:58
Måske havde han været for direkte, det var ikke menigen at skræmme hende væk, det var bare ikke sikkert at andre ville tage det så afslappet hvis de fandt en kvinde snuse rundt på borgens gange, men mon ikke han kunne snore sig uden om denne situation, "Et uskyldigt glas vin, er vel ikke at være så lige til?" Sagde han uskyldigt og lo smilende, "Jeg er ikke sikker på at det var samme tilbud du fik hvis en anden hvade fundet dig på gangene, så var du nok blevet smidt ud" i det han sluttede sin sætning trådte de uden for, beboelsesfløjen lå nemlig i bygningen ved siden af og man skulle derfor igennem en lille have.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.12.2015 18:48
Kench grinte lidt over han reaktion på hendes svar. Hun kikkede lidt rundt da de gik ud i haven men vendte så opmærksomheden til manden igen. "Hvor føler jeg mig heldig" sagde hun sarkastisk men stadig i en god tone. hun kikkede ned på sine fødder og sørgede lidt af vane ikke at træde på stregerne i fliserne "så skal det altså også være en god vin" forlangte hun i den kække tone hun havde brugt før. Hun havde lidt en fornemmelse på hvor han ville hen med det så hun kunne lige så godt have lidt sjov med det.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 08.12.2015 19:29
Han kiggede lidt på hende, "Jeg synes jeg føler en lille sarkasme i din stemme?" sagde han i en rolig tone, lo lidt og puffede lidt til hende, med sin side. Han vidste godt at hendes sarkasme var i en god tone, men synes dog det var sjovt, for han vidste godt at han måske havde lavet et forkert træk, han vidste jo ikke engang hvad kvinden hed, men det kunne der jo laves om på. "Jeg har landets bedste vine på lager, ellers kan jeg da hurtigt få fat i dem, du ved slet ikke hvad dette palads gemmer på af hemmeligheder" sagde han smilende og lo lidt, endnu en gang.
De kom ind beboerfløjen hvor alle riddere og krigere havde deres små hjem, Nao havde også sit her, han kunne ligeså godt bo her, nu hvor de fik tilbuddet. Han vendte sig om mod hende og stoppede op en gang, "Hvad hedder du egentligt?"

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.12.2015 22:12
Kench smilte igen, det viste sig vist ikke at være i helt dårligt selvskab hun var kommet sig. Selvfølgelig brugte hun sarkasme, når hun nu havde læst så mange tanker og følelser hos folk igennem sit liv var det nok noget af det hun fandt morsommest. Hun nikkede tilfredst over hans svar til vinen og ventede på han så han kunne føre an. "Mit navn er Kench" svarede hun så på hans spørgsmål. Hun tænkte ikke meget over at kalde folk ved navne men spurgte alligevel for at holde den høflighed hun nu kunne "og kan jeg spørge til navnet på min eskorte?"
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 10.12.2015 00:13
Nao ledte an ned gennem gangene og hurtigt kom til hans hjem. Et hjem som var flot indrettet med en lille stue, et flot og lækkert soveværelse samt et lille rum med eget bad og et lille køkken, det var dog ikke noget særligt. Da de trådte inde for døren, lukkede og låste han den bagefter sig og slog blikket over på Kench, "Velkommen Kench, din eskortes navn er Nao, og dette er mit udmyge hjem. Du kan tage plads hvor du vil, føl dig hjemme, selvom det måske er lidt anderledes end sumpen" Sagde han med en lille latter, ikke noget vildt og ikke noget ondt. Han gik ud i køkkenet og åbnede den bedste flaske vin som han havde og fandt to store og flotte glas og tog alle dele med ind i stuen hvor hun havde fundet plads på sofaen og han satte sig ved siden af hende, og hældte op til dem begge og rakte hende den ene glas, "Værsgo, Kench" sagde han roligt med et smil. "Hvad bringer dig til Hovedstaden?" Spurgte han hende interesseret.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 11.12.2015 09:28
Kench så sig lidt omkring, han havde meget ret, det var på ingen måde ligesom hendes hjem i sumpen. Han hjem var faktisk bygget med en hvis færdighed og var langt varmere og mere indbydende. Hun sagde ikke så meget imens hun tog sine omgivelser ind og tog sin kappe af. Hun smed den sammen på en stol inden hun dovent lod til falde ned i sofaen. "Ja det er jo ikke ligeferm tronsalen, men det går vel an." drillede hun og trak benene op under sig så hun kunne varme sine bare fødder der tidligere havde gået på de kolde marmorgulve i paladset.
Hun rakte ud og modtog glasset som hun holdt med begge hænder. Uden at tage blikket fra glasset svarede hun "Jeg er her mest på grund af handel, der kommer ikke så mange sælgere til sumpen så jeg må selv gå efter ting jeg skal bruge hvis jeg ikke kan finde det selv i skovbunden". Det var længe siden hun havde fået vin fra hovedstaden så da hun tog en slurk fik hun næsten kuldegysninger over hvor godt det smagte. Slet ikke som det hjemmebryg der kunne laves i det fugtige miljø hvor hun boede.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 12.12.2015 08:44
Nej, det var dog ikke tronsalen, den var noget flottere og større end hans ydmyge hjem, men han kunne da sagtens vise hende den, det sted tror jeg ikke at var så forbudt at komme ind i, det var nok mere fangekældrene og sådan steder som var lidt afskåret fra omverdenen. "Nej, det er dog ikke tronsalen, vil du gerne se den?" spurgte han interesseret. Han kiggede på hende med et roligt blik, han ville ønske hun ville tage masken af, han var sikker på at der gemte sig det smukkeste ansigt under masken. "Ah, en handlende. Ja, så tror jeg også at Hovedstaden er et godt sted at komme til, her er hvert fald mange forskellige sælgere og handlende. Hvad er dit speciale så? Hvad handler og bytter du med?" Spurgte han endnu en gang interesseret, det ville da han gerne vide, det kunne være at hun havde et eller andet han kunne bruge. Han kiggede på hende i mens hun nød dråberne fra vinen, og kunne se at den faldt i godt jord, og det var jo meget positivt, han tog også selv et par slurke og fik et tilfreds smil på ansigtet. Det var en af de bedste og dyreste vine han havde, men han følte også at den var det værd, nu hvor han havde fået en smuk gæst.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 13.12.2015 21:05
Kench rystede lidt på hovedet til han første spørgsmål. Hun viste egentlig heller ikke hvorfor hun blev ved med at have masken på.. tryghedsvane måske? Hun holdte glasset ind imod sin strikkede kjole imens hun tænkte over hvad hun havde lavet hele dagen overhovedet. "Nah der er måske ikke så meget handel over det jeg laver. Jeg er her nok mest bare for at købe ting jeg selv mangler. Jeg sælger kun ting hjemmefra. Der er ikke nogen ide i at handle med det jeg sælger på åben gade. Folk bliver erklæret sindsyge og det er ikke godt for forretningen" fortalte hun imens hun lod vinen køre rundt i glasset.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12