To små piger på eventyr (Cera)

Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 24.11.2015 17:03
Kvakket havde virkelig prøvet at finde hende til vandfaldet, men hendes stedsans var ikke alt for god, så nu var hun i vesterdalene, ikke at hun kendte til det navn, men de havde da fundet en sø og Kvakket kunne næsten have svoret at det var her, hvis det ikke var fordi at der manglede lidt et vandfald. Hun kiggede rundt og hoppede hen til søen som om at den ville kunne trylle et vandfald frem, før hun vendte sig mod Cera og trak på skuldrene.
"Jeg er faret vild, jeg ved ikke hvor vi er... men hey, jeg fandt en sø, det er næsten ligeså godt," pointerede Kvakket. De skulle da se på den lyse side, selvom Cera nok ikke var helt enig med Kvakket's positive udsyn på livet. De skulle jo nok kunne finde tilbage igen.

Cera Rosame

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 163 cm

Nao 24.11.2015 21:24
Cera havde godt lagt mærke, det sidste stykke tid, at Kvakket bestemt ikke havde haft styr på hvorhen de var gået, men hun havde faktisk håbet på at hun bare havde haft noget mere styr på det hele, og det havde hun så ikke. Hun var slet ikke van til dette og det var slet ikke noget hun havde det godt med, at de nu var faret vil i Vesterdalene, hvad skulle de nu gøre?
”Kvakket!” sagde hun skrapt til hende, Kvakket tog alt lidt mere afslappet end Cera gjorde, og det var måske også en måde at forholde sig til det hele, men ikke i denne situation, ”Hvad skal vi gøre nu? Kender du vejen hjem?” Det var et flot sted, men det var slet ikke her de skulle være, og der var bestemt ikke noget vandfald, og hun synes ikke at hun kunne bruge at det var et flot sted til noget, ikke lige nu, ikke før hun var kommet ned derfra hvor hun var.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 24.11.2015 21:34
Kvakket kunne egentlig godt se at det her ikke var til Cera's store fornøjelse og det var vel egentlig lidt trist. "Jeg plejer altid at finde hjem, så det skal nok gå," sagde Kvakket og hoppede ned i søen for derefter at komme til overfladen et par sekunder senere og hun så lå og flød rundt oven på søen. "Her er godt," sagde hun begejstret. Vandet var ret koldt, men det var stadig behageligt. "Du burde komme ned og svømme med mig. Du trænger sikkert også til et bad," sagde hun drillinde og begyndte at bevæge sine ben så hun svømmede bagud og væk fra Cera.

Cera Rosame

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 163 cm

Nao 24.11.2015 21:44
Hun kiggede på Kvakket med lidt skepsis, "Okay, så længe vi bare kan finde hjem, så skal det nok gå.. Håber jeg" sagde hun roligt og satte sig ned på en sten og fulgte kvakket som hoppede i vandet. Det så ret koldt ud, og vidste ikke helt om hun skulle gøre det, selvom hun egentligt gerne ville.
"Undskyld, hvad sagde du?!" skrappede hun igen, dog for sjov denne gang, "Jeg trænger aldeles ikke til et bad" lo hun ned til Kvakket. "Er det ikke koldt? Og desuden har jeg intet badetøj med, Kvakket". Hun rejste sig dog igen fra stenen og gik ned til bredden, hvor hun tog sine sko af og gik ud til anklerne, okay det var faktisk ret koldt blev hun enig med sig selv om. "Det er jo hunde koldt!" Udbrød hun, "Der skal jeg altså ikke ned i!"
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 24.11.2015 22:04
Kvakket grinte og forsatte med at svømme rundt på ryggen, mens hun holdt øje med sin veninde ved breden. Hun begyndte bare at skraldgrine da Cera sagde at det var hundekoldt. "Nej, det er først koldt på turen hjem," sagde Kvakket og svømmede hen i nærheden af Cera. "Desuden har jeg hørt at vinterbadning skulle være godt for systemet og bare se på mig, jeg er aldrig syg fordi jeg altid svømmer rundt uden for i det her vejr. Det er selvfølgelig lidt sværere at svømme, når der er is på søen, og det kan jeg egentlig ikke lide særlig meget."

Cera Rosame

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 163 cm

Nao 25.11.2015 18:36
Hun kiggede ned på Kvakket, hun var en frø. Hun kunne sagtens sige at hun aldrig blev syg af at svømme i det kolde vand, det var hun jo skabt til som halvdyr. "Kvakket, du halvdyr. Du er skabt til at svømme, dumme" sagde hun leende og valgte dog at følge hendes råd og begyndte at klæde sig af, til hun kun stod i undertøj, hvilket hun før havde gjort overfor Kvakket nu hvor de var værelses kammerater, men frygten overfor frøer sad selvfølgelig stadig i hende, selvom det var blevet bedre. Kvakket .. Jeg lover dig for at du laver mig et varmt bad, når vi kommer hjem på skolen, det skylder du nu. Hun kiggede ned i vandet og tog sig lidt tid inden hun sprang ud i det. Det var noget bedre at springe end at gå ud i vandet, ved et spring var det hele overstået meget hurtigt.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 25.11.2015 18:41
Kvakket havde ikke engang bekymret sig om at tage sit tøj af, så hun var totalt gennemblødt, men det var nok meget godt at Cera havde taget sit tøj af inden hun hoppede i. "Det skal jeg nok, vi kan altid tage et varmt bad sammen," sagde hun grinende, for Kvakket var nu ikke bange for at fremstå nøgen overfor nogen, selvom hendes bygning var spinkel og hun ikke havde meget kød på kroppen, og hun generelt ikke havde den flotteste krop. Men det var ikke sådan noget halvfrøen nogensinde tænkte over. "Og hun hoppede i," råbte Kvakket begejstret da Cera hoppede i og dækkede sine øjne, så dråberne ikke ramte hendes øjne, ikke at det havde gjort meget forskel.

Cera Rosame

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 163 cm

Nao 30.11.2015 09:23
Ligesom Kvakket havde Cera heller ingen bekymringer over at fremstå nøgen overfor andre, eller ikke alle, men ved Kvakket var der intet at skjule, de var jo blevet gode veninder, det eneste var lige frø delen, men det gik. Hun var med på et varmt bad. ”Jeg er klar på det varme bad” lo hun stille og svømmede over mod Kvakket. Hun var faktisk ikke klar over at hun kunne svømme, i den korte tid hun har levet, kan hun ikke huske at hun har været ude og bade og svømme, så det var da bare positivt at hun kunne svømme. Det gjorde det hvert fald lidt lettere at bruge sin dag sammen med Kvakket, selvom det ikke altid handler om at svømme. Eller i dag gjorde det.

Hun kom hen til hende og lo højt, hvorfor var hun ikke lige sikker på. Det var nok en blanding af hele dagen. ”Det nu meget skønt, at svømme rundt. Når man vender sig til vandet er det rart nok, men det bliver nok en kold tur hjem, Kvakket” sagde hun til hende og strøg sit våde hår væk fra ansigtet. Hun svømmede lidt tilbage og sprøjtede et ordentligt sprøjt hen mod Kvakket og lo atter en gang.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 30.11.2015 14:11
Kvakket var glad for at Cera gad at bade med hende, det var altid hyggeligere når man var flere, og måske var det også derfor at at Kvakket ikke var specielt blufærdig. Mange gange var det professerne der bedte hende om ikke at være halvnøgen når hun gik rundt på skolen, hvis det var nogle dage det var virkelig varmt, og kvakket ikke gad at have specielt meget tøj på. De var jo også bare så kedelige.

"Nej da.... måske kun en lille smule," sagde hun grinende og grinede bare højere da der blev sprøjtet vand på hende, som hun dog hurtigt sprøjtede igen, for hvis der var en ting som frøen især var god til, så var det alt der indbefattede vand, især at sprøjte vand på andre.

Cera Rosame

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 163 cm

Nao 30.11.2015 14:22
Cera lo højt da Kvakket havde gengældt hendes sprøjt. Hun sprøjtede tilbage igen, men dykkede så ned under vandet og svømmede helt hen til hende og løftede op i hendes ben så Kvakket faldt bagover og røg ned under vandet, hvor efter hun svømmede op til overfladen og kiggede grinende op fra vand overfladen. "Er du faldet af på den, Kvakket?" Sagde hun, med en lidt hoverende, men på en god og sjov måde.

Det var nu alligevel godt nok at Kvakket havde fået hende med ud fra skolen, det var jo længe siden at Cera havde moret sig på den her måde, og det var på trods af at hun måske ville blive opdaget når de kom tilbage på skolen, og hun nok ville få sin første eftersidning hun nogensinde havde fået, sådan en type var hun jo ikke normalt, men det var nok Kvakkets indflydelse som havde ændret det i hende og hun derfor opsøgte flere "forkerte" ting sammen med hende, men det var hun kun glad for, for hendes "forbi" overfor frøer var ved at være stilnet af, og kun fordi at hun havde fået den bedste værelses kammerat som hun kunne ønske sig, så var der bare lige det med de levende snacks, det måtte Cera nok leve med, men hun kunne bare kigge den anden vej når Kvakket skulle snacke.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 30.11.2015 18:26
Kvakket var lille og spinkel, så det var vel egentlig ikke den store overraskelse at hun let blev væltet, så hun tog en kolbøtte under vandet, før hun kom op til overfladen igen. "Du bliver også nem at vælte," sagde hun med et glimt i sine gule øjne, før hun tacklede Cera så de begge to endte under vandet, hvor Kvakket gav slip den anden pige, så hun havde mulighed for at komme op til overfladen. Kvakket svømmede så til overfladen og grinte stort. "Du var nem at vælte," sagde hun stolt da Cera kom til overfladen og grinte, hvis hun overhoved kunne, endnu større end før.

Cera Rosame

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 163 cm

Nao 30.11.2015 18:50
Cera kom op til overfladen efter Kvakkets lille nummer, ”Så står den vidst 1 – 1, Kvakket” lo hun sammen med hende, ”Jeg er jo også en lille pige, ligesom dig. Vi er jo nemme at vælte.” Hm, hvad skulle hendes næste træk være? Nu havde hun jo både sprøjtet vand og tacklet hende, meen. En tackling til skulle nok være sjovt, så hun dykkede endnu en gang hen til hende, men dukkede op på overfladen bag Kvakket og prøvede at røre bunden så godt som hun nu kunne, men det var ikke mere en med spidsen af tæerne, og lagde armene rundt om hendes liv og løftede hende så, for at smide hende ned i vandet, men hun tog fejl af egne kræfter og det hele mislykkedes efter kort tid og Cera glad da tæerne ikke kunne holde til dem begge og de røg begge bagover, Cera nederst med Kvakket ovenpå.

Hun fik dog skubbet hende væk og dukkede op til overfladen, lidt chokeret og sprøjtede en stor mund fuld vand ud af munden, ”Puha, og ad.” lo hun, stadig lidt chokeret, men ikke noget hun ikke kunne grine ad. Hun fjernede endnu engang det lange hår fra ansigtet.
Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 30.11.2015 21:26
"Ja vi er," sagde hun grinende. Det her var vældig sjovt, især når det var samen med Cera. Hun var langt sjovere når hun gav lidt slip på sig selv. Hun strittede ikke rigtig imod da Cera greb fat i hende, men var ved at drukne sig selv, da Cera ikke klarede det, og Kvakket var ved at grine under vandet, så hun skyndte sig at komme op til overfladen hvor hun hostede lidt, mens hun  grinte meget voldsomt, og prøvede samtidig at holde sig oprejst i vandet. Det var lidt svært for frøpigen faktisk at gøre. Hendes grønne lokker dækkede også hendes øjne, men hun kunne bare ikke gøre noget, fordi hun ikke kunne stoppe med at grine og holde sig for maven. Til sidst fik hun dog endelig latteren under kontrol.

Cera Rosame

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 163 cm

Nao 03.12.2015 08:23
Cera følte sig glad, og hun havde faktisk aldrig slået sig så meget løs, som efter hun havde mødt Kvakket og det havde hun været glad for. Hun skulle nok beholde sin interesse for bøger og skolen, men hun kunne godt forstå Kvakket når hun sagde at det var godt at slå sig løs og gå på opdagelse. Kvakket fik en side frem i hende, som hun ikke rigtig havde kendt før.
Efter Cera var kommet til overfladen og havde fået både vejret og latteren under kontrol, kiggede hun drilsk på Kvakket, "Det er vel forhåbentligt ikke mig du griner af, søde Kvakket?" sagde hun leende og sprøjtede mere vand på hende og besluttede sig så at svømme over til bredden og gå op på land. "Skal vi kalde det for en svømmetur og enten smutte videre eller hjem?" Hun kiggede ned på Kvakket i vandet og begyndte at tage sig tøj på igen, efter at hun var blevet lidt mere tør.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0