Det store grønne areal

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.02.2009 16:55
Samson kommer roligt gående på tværs hen af dalen. Han så sig lidt omkring, så på de forskellige heste som gik og græssede lidt derfra. De gloede en gang imellem op på Samson, for ligesom at holde lidt øje med ham, at han ikke lige pludselig var for tæt på dem.

*Man må holde lidt øje med nogen af disse heste.. jeg vil snart skulle indsamle nogle stykker til medlemmerne..* tænkte Samson og lod sit blik glide henover hestene.
Landet henlå nu i tusmørke. Dagene blev efterhånden længere og længere, hvilket på sin måde da var meget rart. Godt nok interesserede det ikke Samson specielt meget, han kunne jo gøre hvad det passede ham alligevel?
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 11.02.2009 16:59
En lille sillhuet langt væk fra Samson kom roligt til syne, det var FoX, hvordan han var endt her havde han ikke en eneste anelse om, måske havde han bare set et dyr og var fulgt efter det, for så at ende her, han sukkede og kløede sig kort i nakken imens han kikkede rundt, Hvorndan fanen han skulle komme tilbage til sit hjem havde han ingen anesle om, alt hvad han vidste var at han havde snakket med en krystalblå kat, og så var han gået fra den, og gået, og gået, og så var han så endt her.. "Hvor er je- Åh. en hest" mummlede FoX og kikkede på en stor, flot brun hest.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.02.2009 17:03
Samson opdagede en blå-sort hest. Dem var der ikke mange af her i landet. Han betragtede den roligt, og stoppede sin gang. Hesten gik blandt mange andre mere almindelige heste. To heste som stod foran denne hest, gnubbede sig op af hinanden, og gik lidt væk fra denne specielle hest.
Samson opdagede nu, at denne specielle hest havde et føl. Han kneb sine øjne lidt sammen og lagde sit hoved let på skrå.

*To heste... af samme race?* Han smilte roligt. Dem måtte han fange på et tidspunkt, når tiden var inde, og banden var rede.

Der var for mange bevægelser omkring Samson, til at han kunne forestille sig, at der pludselig befandt sig et menneske dette sted. Det kunne jo lige så godt være en hest bevægelse som han lokaliserede.
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 11.02.2009 17:07
FoX, Som var helst optaget af den brune hest, gik hen til den og klappede pludseligt på den, Hesten lavede et kort Grynt agtig lyd, men sagde ellers ikke noget, "Den føles stærk" Mummlede han kort til sig selv, imens han klappede på Hestens side, han gik så lidt væk fra den, og satte sig ned i græsset, med ryggen vendt imod Samson, han gav slip på sin kappe så den flappede lidt væk, og FoXes sort/hvide metal plader vidste sig frem. FoX begyndte lige pludselig at tælle stjerne "..1...2...3..4.."
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.02.2009 17:13
Samson lagde nu mærke til FoX, som åbenbart gik hen og klappede en af hestene. Først, kunne Samson ikke huske FoX, men smilte så stort da han kom i tanke om hvem han egentlig var.

*Det var jo ham, som Nemo og jeg fik lidt sjov ud af, sammen!?* han trådte med lydløse skridt hen mod FoX, og overvejede lidt hvad der kunne være sjovt at gøre ved ham. Han var jo ikke helt normal.

Der var nu ikke så langt mellem Samson og FoX. Han undrede sig lidt over, at han sad og kiggede sådan op på himmelen. Samson så hurtigt op, og kunne ikke se andet end grå skyer, og dog.. måske nogle enkelte stjerner hvis man kiggede godt efter i hullerne.

"Ude og spadsere lidt?" lød det fra Samsons dybe og hæse stemme. Et lille grumt smil bredtes over hans læber idet han stadig nærmede sig FoX.
Lederkappen føg let omkring ham i takt med hvert et skridt han tog mod FoX.
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 11.02.2009 17:16
FoX Ignorede Samson fuldstændig "SCH!..jeg tæller..!" Mummlede han, han kikkede åbenbart efter hver eneste stjerne.. han talte både på fingre og på tær.. han kom til resultatet 21. og mummlede noget om, at det ikke kunne passe, så han gav sig til at tælle igen, imens han rokkede frem og tilbage på røven, som et lille barn. "11...ah der er en...12....og hvad er det nu der kommer ef- ah ja! 13" og sådan blev mummlen ved og ved, han gad ikke engang skænke Samson en tanke..
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.02.2009 17:23
Samson betragtede FoX.. var han dum eller sådan noget? Han talte tydelivis stjerner. Samson rynkede lidt på næsen.

"Du skal ikke tysse på mig!" snerrede Samson og stod nu en meter bag FoX. Han skævede lidt op mod himlen, men fandt det dybt latterligt.

"Det kan du seriøst ikke mene? Er du rartaderet eller sådan noget, eller trænger du bare til en omgang ligesom sidst?" Samson smilte fjoget ved tanken.
Fox trængte virkelig til hjælp, og den hjælp kunne Samson måske give?
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 11.02.2009 17:31
FoX Vendte sig om og skulle til at protestere om, at Samson talte alt for meget.. han kikkede lidt op og ned af samson.. "Hvem Fanden er du?" mummlede han ligeud, FoX havde ikke ligefrem nogen venlig attitude lige nu, som han ellers plejede at have "og lad vær med at forstyre mig i at tælle stjerner tak, det er en vigtig process for mig.." Mummlede han og rystede på hovedet, folk altså, de var ikke til at omgås med ...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.02.2009 17:37
Samson hævede det ene øjenbryn af FoX, og kunne ikke lade være med at smile stort.. Vent.. var det ikke noget med at idioten havde været blind, sidst Samson så ham?

"Ah.. du må vidst have fået dit syn tilbage... hvor.. dejligt for dig..," Det sidste blev sagt med lidt ligegyldighed i stemmen. Samson var jo egentlig røv ligeglad, når det endelig kom til det.

"Jeg er sikker på at du husker mig.." Han stoppede og lod FoX tale lidt. Han vendte øjne af ham, inden han atter så på ham.

"Er det vigtigere, end at have dit helbred i orden? Både.. Psykisk og Fysisk?" Samson smilte stort og lod en brummen som lignte lidt et grin, bryde lidt stilhed omkring dem.
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 11.02.2009 17:43
FoX rejste sig op. og vendte hovedet imod Samson "... Du ser ikke pæn ud" Sagde han ligeud, så tog han sin kappe og begyndte at gå ned af Græsplænen, hvor et stykke efter han stoppede op. satte sig ned, og talte vidre. han havde taget kappen på igen, for der begyndte jo at blive mørkere, og mørke bedtød tit også kulde og frost. og det kunne FoX ikke lide, varme og bløde ting var mere for ham... "Hmmmn..Stjerner..Skinner..Fint" mummlede han lavmælt til sig selv..
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.02.2009 17:50
Samson fik et =_=" - udtryk i ansigtet over... svaret? Det kunne man ikke engang kalde det!

*Han burde have været yngre!!!* tænkte Samson lettere irriteret, og det fik ham til at se meget overvejende ud. Nemo blev mindre af hans eliksir, som var beregnet til Kemarano, som faktisk bare skulle have fjernet sine evner. Men når en eliksir allerede var egnet til en person, jammen så havde den ikke godt af at en anden fik den i stedet, så man vidste dårligt nok, hvilke virkninger den havde. Men Samson gik ud fra, at når den havde gjort Nemo mindre, så kunne den måske også gøre FoX mindre?
Han lod sin hånd glide ned i lommen, og fandt en lille flakon frem som han holdt lidt i sin hånd. Der var stadig en del tilbage. Heldigvis da. Nemo havde drukket noget af det, men FoX behøvede jo heller ikke ret meget af den, før der ville ske ham noget.
Samson fik et smørret smil på læben. Hvis han gik over mod FoX, så ville han sikkert bare gå væk igen, ligesom han havde gjort nu. Så.. han måtte gøre det på en anden måde?

Samson lod sin hånd slippe flakonen, men den faldt ikke til jorden. Den svævede nærmest. Langsomt bevægede den sig hen mod FoX og lod halsen 'tippe' lidt ned, ovenfor FoX' hovede, så en sjat af væsken faldt direkte ned mod FoX.
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 11.02.2009 17:58
FoX kikkede på sine handsker, pludselig overfaldte en kendt skikkelse ham, nemlig søvnen. FoX Gabte højlydt og strakte sig, idet han pludselig syntes at hans handsker var blevet.. tungere? Han tog dem ned igen og opdagede at de var driv våde.. "Hvad i den, regner det?" mummlede han, imens han tørrede det af i græsset. han kikkede lidt rundt, men opdagede ellers ikke noget. han strakte sig igen, og fik derved overbalance og rullede et par meter længere hen.. "Hva F-.." mummlede han endnu engang. og genoptog så sin stjerne kikken.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.02.2009 18:02
Samson så stærkt utilfredst på FoX, og lod sig vente lidt med at udføre sin tanke. Når han først havde en idé i hovedet, slap han den ikke sådan lige.
Han gik langsomt mod ham igen, og stillede sig ved siden af ham. Han tog flakonen igen, og gemte den ned i lommen. Heldigvis var det bare en meget lille del han havde brugt af væsken.

".. Du mener altså stadig, at du ikke kan huske mig?" brummede Samson og hævede let det ene øjenbryn.

"Jeg skal måske genopfriske din hukommelse lidt?" han smilte skævt, og afventede FoX' reaktion.
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 11.02.2009 18:05
FoX Brummede selv kort, før han rejste sig op. børestede skidtet han havde fået på sit tøj af, og stirrede så ind i samson's øjne med sine egne, Stor gule øjne. "Grr..Gå Væk..!" sagde han med et kort hvæs, før han tog kappen på nakken og gik vidre.. han så sig flere gange tilbage før han satte sig ned igen. denne gang op ad af et enkel træ som stod ude på hestedalen, han var færdig med at tælle stjerne og var begyndt at tælle bladende på træet..
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.02.2009 18:09
Samson var egentlig ved at blive lidt træt af at FoX hele tiden rykkede sig!

*Jeg skulle måske drille ham lidt?* tænkte han og rynkede lidt på næsen. Han lyttede ikke den mindste smule til FoX, eller jo.. han lyttede jo.. han gjorde bare ikke hvad han sagde, sådan var det bare!
Han lod FoX' bagdel blive tiltrukket til jorden (?), så han ikke ville kunne rejse sig, inden Samson listigt begav sig IGEN over mod FoX.

"Så.. Hvad tæller du så nu? Blandene? Arh.. så dum er du da vel ikke...?" han smilte stort, og lagde sin hånd på FoX' hovede(?), som om at udtrykke at han var en lille skid i denne verden.
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 11.02.2009 18:14
FoX Skulle til at rejse sig, men følte pludselig det somom han ikke kunne rejse sig overhoved.. så han stirrede bare op på samson "og hvad så hvis jeg gjorde mr. Jeg-er-så-sej?" Sagde FoX Tamt og ligeud med sit blege tomme blik. før han kikkede væk igen, trak hætten over sig og trak benene ind til sin brystkasse. og begyndte så at stirre ud i det..mørke blå?
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.02.2009 18:19
Samson begyndte let at grine. Han gjorde det åbenbart.

"Ååh.. HVIS du nu gjorde, så VILLE du virkelig været rartaderet!" Samson fik et stort smil på læben, og det afslørede hans to sylespidse tænder i tandrækken. Han var ganske vidst et menneske, men et menneske som åbenbart havde filet to tænder spidse, bare for at virke lidt mere skræmmende end han allerede var med sin meget pumpede krop.

".. Jeg er i hvertfald langt over dig!" Han hævede overlegent sit hoved, og stoppede ikke sin lille tiltrækkelse fra FoX' røv til jordoverfladen hvor han sad.

"Desuden.. så tror jeg godt du ved hvem jeg er.. Sidst vi mødtes, havde vi det vældig sjovt.. Både i vandet, og dog også oppe på land.. Mest på land faktisk.. Du lå... nøgen.. siger det alt?" Samson kunne ikke lade være med at grine lidt over tanken. Han kunne tydeligt husket det. Hvordan Nemo og Samson begge havde voldtaget FoX. Både forfra og bagfra.
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 11.02.2009 18:22
FoX Stirrede kort op på Samson. "Nårh, Jer i Sexistiske Usociale røvhuller, jeg har da glemt jer for længst. man skal ikke rode i skidt for meget, for så ender man selv som et stykke skrald" Mummlede FoX og træk på skulderne, og begyndte så atter at stire langt ud i horisonten. "og hvis jeg ville gøre dig fortræd. ville jeg bare tage min ene handske af, det skulle være nok "Sukkede han tilsidst og gabte bagefter kort..
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.02.2009 18:29
Samson smilte lettere tilfreds over, at FoX nu åbenbart godt kunne huske ham og Nemo alligevel.
Han stak begge sine hænder i lommen, da han ikke lige følte at han skulle bruge dem til noget som helst. End ikke til sine evner. Han havde lært at styre sine evner uden hænder, hvilket jo var en stor fordel.

"Ah.. klart.. " brummede Samson og smilte et lettere åndsvagt smil. Som om at denne rartaderede mand kunne gøre Samson det store med sine hænder. Måske var de magiske, men Samson havde tit kunne undgå mange magiske evner, blot med sin egen ene evne. Dog ikke altid at han lige nåede det, men det var jo princippet i det.
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Arthas FoX

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 0 cm

FoX 11.02.2009 18:49
"Mmmmnh.." Mummlede han og nikkede kort, han pillede sig lidt i næsen og smed en bussemand væk fra sin finger, som havde sat sig fast på hans pegefinger, han møvede den ene hånd hen til sit rustne sværd. og begyndte at stire på det, prøve at finde fejl på det, udover rusten selfølgelig, han var for doven til at slibe den ren hele tiden, det var så forfærdeligt kedeligt..
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3