Ved en afgren af den røde sø

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 30.10.2008 20:33
Halv beruset vandre Nakumu rundt.. Hun kan ikke rigtig finde op eller ned på det hele lige nu..
Hun ved blot at der er noget der irritere hende.. En underlig vrede er kommet op i hende..
Hendes knælange grønne kjole er halvt revet op for neden, så der er blevet dannet en stor slisse op
til slutningen på låret og en lille fin rift kan skimtes..
Der er nogle få døde trær tæt på hvor hun går rundt, men hun lader ikke til at fokusere på nogle af de mere markante og alternative
omgivelser hun nu befinder sig i.. Hun har gået rundt i en rus af dragesprit hele dagen, så hun har enlig ikke lagt mærke til hvor i
verden hun har befundet sig.. Hendes ben har bare fået lov til at gå som de nu ville, da hun ikke har kunne holde ud blot at være et sted..

Billede fra Photobucket

Er ansat i samsons Bodel samt oppe på hans borg som tjæner ^^

http://nithain.heavenforum.com/index.htm <- Join os !

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.10.2008 20:39
kravenoh kommer gående med hovdet lidt ned af
han har vandret lige siden han gik fra kroen af
og nu er han enlig stoppet et sted hvor han kan være lidt alene
han sætter sig op af et meget dødt træ og lukker øjne
og tænker hva han skulle have gjordt anderleds inden han
gik fra kroen.
han åbner øjne igen da han synes at kunne mærke hans sko er blivet
våde, han tager dem af og stiller dem ved siden af sig.
han har ikke set andre ind ham selv til stede endnu...

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 30.10.2008 20:44
Nakumu går blot stille videre for sig selv, dog kigger hun en enkelt gang op da hun høre en lille lyd..
Hun ser godt Kravenoh, men det lader ikke til at den fiser ind til at starte med.. Hun går lidt videre da hun stivner
helt og aldeles.. Hun løfter hoved ganske tille og det går enlig op for hende hvem der sidder kun ganske kort fra hende..
Ham..? Det var ham..! Hun genkender ganske hvis Kravenoh og en indre vrede bobler faktisk op i hende..
Det var ham der afviste mig!!

Billede fra Photobucket

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.10.2008 20:48
han sidder kort med hans ene støvle i hånden
"argh pyt skidt " siger han kort til sig selv og trækker sine støvler på
igen, han læner hovdet tilbage imod den forvisnet træ og ser op
men ide han går det synes han ikke rigtig han kan slappe af mere
eller tænke på alt det gode han nu har oplevet her i det her land
han må ligge det hele bag sig og begynder at træne sine evner op
igen sådan han vil kunne dræbe folk uden at tøve..

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 30.10.2008 20:55
Nakumu står lidt og tøver... Den vrede der var, blusser op, mere ind nogle sinde før.. Han afviste.. MIG!!
Hun lukker kort øjnene i før hun står med en tyk gren i hånden, hun har fået telepoteret den hen til hende, uden enlig at
koncentrere sig, hun har aldrig prøvet at blive så vred.. At virkelig have lyst til at skade andre.. Kort efter hende og Kravenohs sidste møde
begyndte hun at træne, begyndt at prøve på at finde en rytme, en måde at være det som han snakkede om.. Nu er det tid til at vise ham
hvor langt hun er kommet.. Hun bruger 2 sekunder på lige at samle sig, samle hendes tanker, før hun med et meget lille puf, står foran ham..
Med et ordenligt sving slår hun ud efter ham, men ikke længe efter, så er hun væk igen.. Nu står hun gemt bag nogle af de trær som der er..
Hendes hjerte banker der ud af, ikke kun af den vrede der bobler i hende, men også af den adrenalin som er blevet oparbejdet..

Billede fra Photobucket

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.10.2008 21:01
kravenoh ser hende komme men da han ikke troede hun vil slå
ham gjord han ikke noget ud af det men fandt ud af det da hun slog
af "av hva fanden..." han rejser sig op og ser sig rundt han kan ikke rigtig
se hende men han kan mærke hendes hjerte banke "meget flot men ikke godt nok" råber han mens et lille smil kommer frem på hans læber
og i et står forsvinder han i en røg sky og dukker op lige bag hende
lydløst han sætter hans hovde helt frem til hendes øre "buh" kommer der kort fra ham

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 30.10.2008 21:04
Der kommer et helt gip igennems hendes krop som han hvisker i hendes øre, dog vender hun sig hurtigt om og svinger grenen imens..
Hun håber virkelig at hun vil ramme.. Aldrig før har hun følt det sådan her.. Aldrig har hun haft lyst til dette.. Men.. Det føles underligt rart..
" Idiot! Du kan ikke først afvise mig..! Så efterlade en seddel..! ARGH! JEG HADER DIG!! " Lige efter hun har råbt det sidse forsvinder
hun igen med et lille puf.. Nu står hun blot få meter væk fra ham, ansigt til ansigt..

Billede fra Photobucket

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.10.2008 21:08
han bliver ikke ramt af svinget da hun vender sig hurtigt om
han ser dov på hende " sig mig hvorfor vil du så gerne have at
jeg træner dig " siger han med en alvoglig tone på
"er du kalr over vilken person du skal blive for
at jeg må kunne lærer dig det. jeg tror ikke du er klar til at lærer
min kamp træning"
siger han med et skummelt smil på læben
"og er du bange for mig enlig " siger han smilene

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 30.10.2008 21:14
For en gangs skyld bliver hun stående, mens hendes bryst hæver og sænker sig tungt... Men med en lætter hånelig stemme
kommer det stille fra hende " Mig? Bange? Nej.. Aldrig.. Du er ikke mere værd ind en spand pis.. Jeg har ikke noget at miste..
Så hvorfor være bange? " Hendes ord er desvære mere sande ind hun selv lige regner med.. Hun har aldrig haft nogen i hendes
liv.. Der er ingen der er afhængie af hende.. Ikke nogle der elsker hende på den måde hun vil elskes..
" Du har ingen ide om hvad jeg er istand til når jeg lyster.. Så hvorfor opgive på forhånd? Du har ej set hvad jeg kan.. Hvem jeg er.."
Hendes øjne lyser virkelig af den vrede hun føler, af den smerte som enlig er i hende.. Den smerte hun føler over sit liv..
Hun har aldrig gjort noget ud af sit liv, aldrig prøvet på at blive til noget.. Nu har hun bestemt sig, så nu skal indtet komme i vejen for hende..

Billede fra Photobucket

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.10.2008 21:18
han står kort stille uden at sige noget " hmm det kan godt
være jeg ikke har set alt hvad du kan men, vil aldrig kunne måle
dig med mig" siger han med et smil på læben
"men du svarede ikke på mit spørgsmål hvorfor vil du gerne have jeg
træner dig. og hvis du alligevel er sådan en der ikke kan se at den person er stærker ind mig. så vil det være spild af tid at træne dig"

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 30.10.2008 21:22
" En krig er aldrig vundet før ens læremester ligger med ryggen mod jorden.." Kommer det blot fra hende..
Hun er ligeglad med hans ord, hun vil bare have sin vilje og uden at tøve forsvinder hun med en puf igen og
står bag ham og svinger allerede grenen mod ham, igen med håb om at ramme.. Men før Kravenoh vil kunne nå
at reagere, er hun forsvundet og står samme sted som før igen.. " Lad mig spørge dig om noget.. Hvorfor vil du ikke træne mig? Hvad har du at miste?"

Billede fra Photobucket

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.10.2008 21:27
han dukker sig igen da hun står bag ved ham "først du er for nem at læse. men til dit spørgsmål for hvis du bare er sådan en der
ikke vil hører efter eller bare er ligeglad og ikke kan se det rigtig
så gider jeg ikke at bruge min tid på det så heller bruge det på at skade folk i stedet for" han ryster kort på hovdet og ser på hende
"svar mig helt erlig på det her spørgsmål uden at virke sej
tror du ikke hvis jeg gad så havde jeg slået dig ihjel"
han ser afventene på hende kom nu tøs

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 30.10.2008 21:34
Hun kigger lidt afvendtende på ham, men smider så grenen væk ud i søen.. Hvor efter hun spræder armene ud og kigger på ham
" Jamen så lær mig det dog! " Hendes blik er stadig vredt, men det aftager stille og roligt, som det bliver mere og mere irriteret..
" Grunden til at jeg gerne vil have det er fordi.. Jeg vil gøre mig selv til noget.. Jeg vil gøre noget ud af mit liv..! Bruge mit liv til noget..!
Og jeg har ikke noget at miste.. Så jeg vil passe perfekt til sådan noget her! Og du virker jo til at have godt styr på det, Så hvorfor skulle du ikke træne mig!? " Hun går et skridt tættere på ham som hun lader sine hænder komme stille ned af hendes sider.. " Jeg skal nok gøre som du siger.. "

Billede fra Photobucket

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.10.2008 21:43
han ser lidt på hende "men hvis jeg skal træne dig må du bevise noget "
han smiler skummelt " hvis du kommer her hen og kysser mig så
er det et bevis nok for mig " han ser undrene på hende " men
det er dit valg " men en ting du skal vide jeg ikke fortæller dig
og det er du skal selv anskaf dig et mærke men ellers skal jeg gøre det aj det ved jeg ikke endnu

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 30.10.2008 21:49
Nakumu stopper helt op da han siger det med at kysse ham..
Det er som om den ikke lige helt kommer ind, på trods af hun indtet problem har med at gøre sådan..
Dog, er hun ikke sikker på hvorvidt han mener det seriøst eller ej..
Dog går der ikke længe efter det før hun forsvinder i et puf og står foran ham og kysser ham hurtigt på panden,
så forsvinder hun igen og står lidt og kigger på ham lidt der fra.. Inden længe forsvinder hun igen og står nu igen foran ham og kysser ham,
dog denne gang på munden, men det er bestemt ikke blidt..
Hun presser sin tunge ind i hans mund og mens hun står sådan, så forsvinder hun igen.. Og står som før foran lidt der fra..
" Sådan.. Tilfreds? "

Billede fra Photobucket

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.10.2008 21:52
"ja nu er jeg men vi mødes igen også vil jeg træne dig"
han smutter der fra

//out

Nakumu Lakoma

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 165 cm

Nakumu 30.10.2008 21:59
Et hissigt skrig kommer fra hende som hun begynder at stampe i jorden..
Dog går der ikke længe før hun vender om på hælene og går der fra

// Out

Billede fra Photobucket

James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.03.2009 15:05
James sad nede ved blodsøen og snakkede lidt for sig selv. Eller det så ud til at han snakkede med sig selv. "Nej linda... Jeg ved ikke hvem din søn er." sagde han og kiggede lidt til siden. Dem der gik forbi måtte jo tro at han var dum. Han rystede kort på hovedet et par gange og et kort suk kom fra ham. "Gå nu bare." mumlede han og drejede hovedet. Han kiggede ud over søen smilte lidt for sig selv. Han kunne stille se nogle fugle langt ud som ingen andre ville kunne se. "Hvor fredeligt" mumlede han og drejede hovdeet. "Hvorfor er du ikke gået endnu?... Kan vi ikke tage den en anden gang?" sagde han og rystede på hovedet.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 11.03.2009 15:12
laineys tunge skridt kunne høres ikke langt fra james. hun kom slingrende gående ned mod ham, med håret sat op i en høj hestehale, og pandehåret slaskende ned foran hendes grå-orange øjne. hun snøftede kort, pågrund af hendes forølelse.
"hm," kom det lavmeldt fra hende, idet hendes blik blev fanget af james skikkelse. hun lagde hovedet på skrå. snakkede han med sig selv, eller var han bare sindsyg? hun tog sine hænder op af de kæmpe store lommer på hendes brune og åbne frakke, som var alt for stor til hende. og desuden var det en mandefrakke, men hun nægtede kun at gå rundt med sin sorte lille top hun hvade indenunder.
"hvem snakker du med?" hendes stemme var yderst rolig, og en smule hæs pågrund af hendes forkølelse. normalt ville hun have sagt noget der kunne have irriteret ham, men lod være. hun skabt nok fjender på det sidste, havde ikke brug for fjender ligenu. lainey så lidt koldt på ham.
Lainey Pfalz Desélia ~ Blaze.

Well, billedet er fundet på deviantart x) Bruger: samanthaGrobbel.
Lainey går rundt med et par blå bukser, en sort lang top, og en alt for stor frakke,
^.= Call me blaze.
http://i39.tinypic.com/143ddn8.jpg <-- Lainey&Demos, tegnet af moi,
Dont try playing nice to me, cause i still dont like you, ^W^

"I don't hate you.. I just don't like you ;3" ~ Lainey Pfalz Desélia.
James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.03.2009 15:17
James drejede hovedet da han kunne høre fodskridt. Først troede han det var en ånd men det var en skikelse var det ikke? Han vendte hovedet tilbage på søen og smilte lidt for sig selv. Da der blev snakket til ham vendte han hovedet igen. "Åh goddag." sagde han venligt og smilte kort. Han strejkede benene og lændte sig lidt tilbage på hænderne. "Nå det var bare Linda. Hun er en ånd. Hun skal finde sin søn, men jeg ved ikke hvem det er." sagde han og smilte venligt igen. *Sikke en stemning at komme med.* tænkte han.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Leviathan, Muri , Mong
Lige nu: 4 | I dag: 12