Du drypper på gulvet...

Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 25.05.2023 18:36
Kroen var altid så hyggelig, når der var mørkt. Det var efterhånden også lang tid siden, at Dimitri havde nydt omgivelserne, og faktisk fået lidt andet at drikke. Han ville sikkert ende med at drikke blod, som altid. Blod var noget af det bedste og han havde da allerede fået en lille smule. De kolde og livløse øjne gled rundt, og han havde siddet i få timer og sludret lidt med krofatter. Ikke at de havde meget at snakke om, eftersom Dimitri nærmest kun havde øje for de smukke kvinder som var herinde. Han bemærkede et blik fra en kvinde ved sin side, og kunne ikke undgå at møde blikket"Det kan være farligt, at stirre... Selvom du gerne må kigge på mig, så længe du vil" og det var sandt. En mand som Dimitri havde intet imod, at andre kiggede. Bestemt ikke når det var kinder som sendte ham blikke. men det var bare som om der lige manglede et eller andet. Han sad på stolen ved bardisken, og grublede lidt over, hvad der manglede. Han kunne altid drikke lidt mere blod, men han var i et underligt humør. Han var ikke engang sikker på, hvad han kunne kalde det humør han var i. Det var nok ikke særlig godt, uanset hvad.

Camille

Camille

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Aria 25.05.2023 18:46
Camille havde fået forvillet sig på noget af en rejse, hun skulle enlig ha mødtes med en, men var blevet brændt af, hun havde derefter sat sig ind på en kro for at få sig en drink, dog så hun lidt for pæn ud til at være på en kro som denne.
Hun havde sin nydelige røde kjole på og håret var sat pænt op.
Camille havde enlig tænkt på at ville forlade kroen og finde et sted for natten, men hendes blik faldt på en mand ved siden af hende som snakkede med krofatter.
Da deres blikke mødtes og manden kommenterede på det smilede hun skævt "så er det vel godt at jeg ikke er så bange af mig" sagde hun roligt og smilede skævt som hun lod glasset finde sine læber og tog noget at drikke.
Hun vidste ikke hvad det var, men manden ved hendes side virkede mystisk på en måde Camille ikke var van til og det kunne hun godt li, men samtidig viste hun også godt at hun skulle passe på.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 25.05.2023 18:59
Synet af kvinden fik det skæve smil til at vokse, for han kunne godt lide at høre de ord. Hun virkede nu også meget modig, og det var altid en god ting. Hovedet tiltede han, og kiggede kort på krofatter. Han burde overveje et eller andet at drikke, og det behøvede ikke være en drink. Hvis det var kunne det være rart med noget blod, eller noget hvor der kunne tilføjes blod. Han lyttede til krofatter kort, før han greb fat rundt om sit glas"Godt... Du har vel heller ingen grund til at være bange" og det var måske ikke helt sandt. Men det behøvede han ikke indrømme overfor hende. Han vidste ikke engang, hvem hun var. Aldrig før havde han set hende, selvom han nok ville huske sådan et kønt ansigt... Eller ikke.. Han var faktisk dårlig til at huske alle de kvinder han mødte, og kendte"Så hvad laver en... Elegant kvinde som dig herinde" han gik da ud fra hun adelig, eller meget elegant ud fra hendes påklædning. I en rolig bevægelse drak han en stor tår af sit glas.

Camille

Camille

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Aria 25.05.2023 19:04
Camille rystede kort på hovedet da han kommenterede på hun ikke havde noget at være bange for "det går jeg ikke udfra nej" sagde hun roligt og smilede lidt skævt.
Camille vendte sig lidt mere mod ham nu hvor de talte sammen så hun kunne se ham rigtigt "jeg skulle ha mødtes med en bekendt... men jeg blev brændt af.... så jeg ville finde noget at drikke og et sted for natten.... hvad med Dem selv?" sagde hun roligt og smilede lidt.
Camille fik altid hvad hun pegede på og lige nu kunne hun da godt finde på at pege på den herre hun sad og snakkede med, han så ikke værst ud, han var galant, så det ville hun da slet ikke klage over.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 25.05.2023 19:11
Det var ikke tit, at han mødte kvinder som virkede modige. Når det endelig skete, var han meget overrasket. Men tit var det også sket, at kvinderne var løbet væk. De fleste fortrød hurtigt, at de havde virket så modige. Så hun skulle mødes med en bekendt, som brændte hende af. Det fik straks smilet til at blive mere tilfreds, for det betød jo at han kunne tilbyde sit eget selskab for aftenen. Han havde ikke noget at lave alligevel"Jeg havde brug for at finde noget underholdende.. Noget sjovt at lave" svarede han som han mødte hendes blik. Hvordan nogen kunne brænde hende af, forstod han ikke. Han havde dog heller ikke tænkt sig at spørge ind til det, for lige nu var han sikker på, at de begge to nok skulle hygge sig"Har du været herinde før... Eller er det din første gang" spurgte han, som han godt kunne mærke krofatters nervøse blik på sig. Han vidste godt, at en vampyr som Dimitri godt kunne ødelægge og splitte ting af på ingen tid. Han havde ikke gjort noget lige nu, men han var fristet til at skabe lidt kaos og ballade.

Camille

Camille

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Aria 25.05.2023 19:15
Camille nikkede lidt "det kan man jo også mangle en gang imellem" sagde hun roligt og smilede lidt mere flirtende end først planlagt, men hun fortrød det ikke, hun var som sagt ikke bange, hun var sjældent bange.
Camille smilede lidt "det er første gang" sagde hun roligt og så lidt på krofatter for at bestille et nyt glas mens hun tømte det hun allerede sad med.
Camille ville ikke gå, ikke lige nu hvor hun havde fundet så godt et selvskab.
Hun var sikker på hun godt kunne få det sjovt sammen med manden her, hun så på ham "må man spørger hvad du hedder?" spurgte hun roligt, de vidste ingen gang hvad hinanden hed så det var vel en god start.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 25.05.2023 19:19
Hans blik hvilede sig på hende, som han bestemt godt kunne lide udsigten. Generelt klagede han ikke over lækre kvinder, og hende her var ingen undtagelse. Da hun nævnte at det var første gang, at hun var herinde kunne han ikke undgå, at læne sig ind imod hende. Det betød, at han helt sikkert skulle vise hende hvor god og hyggelig kroen kunne være. Selvom krofatter nok ikke ville blive glad, hvis han splittede det hele af, så skulle han bestemt ikke stoppe ham"Så kommer du til, at elske aftenen.. Og natten" han blinkede til hende, som det skæve smil foldede sig over ansigtet. Han rejste sig op, og trådte tættere på hende. Havde fortsat fat rundt om sit glas. Drak ret hurtigt resten før han skubbede glasset hen imod krofatter"Mit navn er Dimitri... Hvad er dit" spurgte han som han blot ventede på, at krofatter ville fylde glasset op.

Camille

Camille

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Aria 25.05.2023 19:22
Selv da han kom tættere på rykkede hun sig ikke, hun smilede blot skævt "det gør jeg vist allerede" sagde hun roligt og smilede lidt forførende til ham.
Hun så op på ham da han rejste sig og kom tættere på hende, Dimitri var et godt navn, det kunne hun godt li "mit navn er Camille" sagde hun roligt og smilede til ham.
Hun viste endnu ikke hvad aftenen eller natten bød på, men hvis det var med ham så ville hun ikke klage, hun havde bevist taget sin vielsesring af så man ikke kunne se på hende at hun enlig var gift, hun var der for at ha det sjovt og det skulle hendes såkalde mand ikke stoppe hende i.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 25.05.2023 19:31
Han lod navnet printe dig fast i sit hoved, mest for sin egen skyld. Det kunne jo godt være, at han ville møde hende igen. Det var aldrig til, at vide. Han fandt også hendes navn passende til hende. Selv var han meget tilfreds over sit eget navn, og på en måde kunne han heller ikke forestille sig, at hedde noget andet"Camille... Flot navn til en flot kvinde" og det var sandt. Hun var jo tiltrækkende og meget smuk. Dimitri havde heller ikke noget problem med, at kaste komplimenter afsted, for sin egen skyld. Men også fordi han også mente det han sagde"Så skal vi starte..." spurgte han som han lod blikket glide ned over hende.

Camille

Camille

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Aria 25.05.2023 19:35
Camille smiler over han kompliment "som du da kan charme" sagde hun roligt og flirtende mens hun smilede.
Hendes smil blev der, men hendes blik blev undrende da han spurgte om de skulle starte "øhm undskyld jeg tror ikke helt jeg ved hvad du mener.... starte med hvad?" spurgte hun undrende, hun smilede stadig, men hun var i tvivl om hvad han ville starte med, for de var stadig midt i en krostue med en masse folk og hun var lidt i tvivl om hvad han derfor hentydet til, med mindre det var drinks selvfølgelig, men dem var de jo startet på før de begyndte at snakke.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 25.05.2023 19:49
Charme havde han masser af, og han vidste godt at man kunne komme langt med det. Hans selvtillid havde nu heller aldrig fejlet noget. Man skulle nok heller ikke snakke om hans ego, for det havde han heller ikke problemer med. Smilet sad fortsat på hans ansigt, og han tiltede hovedet. Flyttede sig ikke, og det var mest fordi han godt kunne lide hendes duft. Han kunne godt lide at stå tæt på hende"Charme har jeg masser af... Du klager sikkert heller ikke" svarede han med et glimt i de kolde og næsten hungrende øjne. Han kunne godt lide hendes spørgsmål, og han tog imod sit glas som krofatter skubbede til ham. Han drak det dog ikke, men hurtigt greb fat rundt om hendes talje. Flyttede lidt af hendes hår væk fra hendes hals. Strøg en finger ned langs halsen"Alt det sjove.. Alt det som du er gået glip af i dit liv"halvt hviskede han som han lod fingeren fortsætte ned langs hendes hals.

Camille

Camille

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Aria 25.05.2023 19:54
Smilet sad stadig på Camilles læber og det blev kun større som han nævnte at hun nok ikke klagede over han charme "jeg klager bestemt ikke" sagde hun roligt, men med det flirtende smil.
Hun så mod krofatter da han skubbede et krus over til Dimitri og var derfor ikke forberedt på hvad han ville gøre og fik et lille chok, det gav et lille ryk i hendes krop, men hun så på ham og smilede til ham "det lyder ikke helt dumt" sagde hun roligt og bed sig let i læben over den måde han kørte sin finger ned over hendes hals.
Camille havde haft det sjovt, men hun glædet sig til at hvad han havde at byde på, og lige nu glemte hun alt om de andre folk omkring sig.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 25.05.2023 20:04
Det var meget godt, at hun ikke klagede. Dimitri mente bestemt at der heller ikke var noget at klage over. Selvom der var mange kønne kvinder herinde på kroen, så kunne han ikke undgå at holde sin fulde opmærksomhed på denne Camille. Ikke at der var noget særligt over hende, men der var fortsat et eller andet han var nysgerrig omkring"Nej jeg synes det er meget godt... Vi skulle jo helst have det sjovt" han lod blikket følge fingeren ned langs hendes hals. Der var mange muligheder for, hvad de faktisk kunne lave. Men uanset hvad havde Dimitri en fornemmelse af, at der nok ville komme lidt kaos og ballade. Men det var vel også hyggeligt.

Camille

Camille

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Aria 25.05.2023 20:08
Camille bed sig let i læben over den måde hans finger bevægede sig på hendes hals og den måde han talte til hende på, hun så op på ham "ville det ikke være bedre hvis vi flyttede den her samtale lidt mere.... privat?" sagde hun stille og forførene og smilede forførende til ham.
Camille ville ikke ha nogen problemer med at flytte dem begge to på et værelset i stedet for midt i krostuen hvor alle kunne se dem, hun ville hellere ha ham med privat så han kunne vise hende hvad sjov han snakkede om, selvom hun havde sine ideer.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 01.06.2023 19:00
Han var meget enig i, at de skulle fortsætte samtalen et andet sted. Et mere privat sted gjorde ikke ham noget, for tværtimod så var det meget nemmere for ham også, at kunne hygge sig lidt ekstra sammen med hende. Hendes forførende stemme fik det skæve smil på hans ansigt til, at vokse"Jeg vil også hellere have lidt mere privat tid med dig" svarede han ærligt, selvom han havde bagtanker.

Krostuen var hyggelig nok, men der var mennesker over det hele. Alle de forskellige væsner som ikke fangede hans interesse, og han gad ikke bruge tid på dem. Hovedet tiltede han, som hans blik hvilede sig på kvinden ved sin side. Det kunne være han bare skulle svinge hende over skulderen, og begynde at gå. På den anden side var det spændende, at se hvad hun havde tænkt sig at gøre"Måske vi hellere må finde et mere privat sted... Et værelse ovenpå" foreslog han med et glimt i øjet.

Camille

Camille

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Aria 07.06.2023 19:11
Smilet på Camilles læber blev en smule større som han sagde han også ville ha privat tid sammen med hende, hun lod en finger bevæge sig ned over hans brystkasse "det lyder ikke helt dumt" sagde hun roligt, men forførene og smilede også forførene til ham inden hun rejste sig fra stolen så hun stod helt tæt på ham.

Hun så på ham "Har du et værelse her, eller skal vi bestille et?" spurgte hun roligt og smilede til ham som hun lod sin finger danse forførene hen over hans brystkasse, hun så på ham med det forførene smil og de forførene øjne mens hun ventede på at han skulle sige eller gøre noget.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 08.06.2023 21:42
Synet af hendes smil som blev større, kunne Dimitri godt lide. Især når det var ham som var årsagen til det. Det måtte da kun være ham, som var årsagen til det. Hvem skulle det ellers være, og han lod sit eget brede smil vokse. Følelsen af hendes finger fik ham ikke til, at kigge væk. Han kunne godt lide at have lidt privatliv med hende. Bare have lidt tid bare de to, og han kunne godt lide hendes duft. De fleste kvinder duftede godt, og han klagede ikke"Jeg vidste ikke, at du var så forførende... Jeg kan lide det" halvt hviskede han imod hendes læber.

Han kunne godt lide, at stå tæt og mærke hendes krop tæt imod sin egen. Det var ligegyldigt, om de havde tøj på eller ej. JHan tænkte nu heller ikke så meget over, at de havde tøj på lige nu. Det kunne hurtigt ryge af, og han blinkede til hende. Han bukkede sig lidt ned, og greb fat rundt om hende. Svang hende over den ene skulder, og sendte krofatter et lille kækt smil"Jeg har et værelse... Lad os komme ovenpå" nævnte han bestemt, som han begyndte at gå. Han stoppede op ved bordet tæt på trappen. Greb fat rundt om en flaske, og gik op ad trappetrinene"Mit værelse er her.."han gav ikke slip på hende... Åbnede døren, og trådte indenfor. Han satte hende ned på sengen, som han kort betragtede flasken i hånden.

Camille

Camille

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Aria 09.06.2023 12:20
Som han halvt hviskede mod hendes læber smilede hun skævt og bed sig let i læben "jeg kan meget mere end det" sagde hun lavt og forførene og smilede skævt til ham.
Camille kunne godt li at ha ham tæt på, men hun var heller ikke i tvivl om at hendes krop skreg efter at se mere af hvad han kunne, mærke ham tæt på.

Der kom en lille lyd fra hende som han løftede hende over sin skulder, hun stoppede ham ikke, men hun blev tydeligt overrasket.
Et lille grin forlod hendes læber som han begyndte at gå med hende, da hun blev sat på sengen så hun op på ham "wow, du ved da hvordan man fejer benene væk under en kvinde" sagde hun drilsk og med det forførene blik og det skæve smil på læben.
Hun så på flasken i hans hånd, og lod sit blik roligt vandre op af hans krop op til hans øjne, hun vidste ikke hvad der kom til at ske, men spændingen gjorde hende nysgerrig.
Dimitri

Dimitri

Tyv - Læge

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1325 år

Højde / 185 cm

Jinx 09.06.2023 16:16
At hun selv påstod og havde nævnt, at hun kunne meget mere, var han ikke i tvivl om. Han var faktisk også meget spændt på, at finde ud af hvad hun lige kunne mere, og hvad hun generelt kunne. Dimitri kunne godt lide at hun var forførende, det gjorde også kun det hele meget bedre. Han fjernede ikke blikket fra hende, og havde åbnet flasken. Han var allerede klar til at drikke en stor slurk af den, og faktisk var han også klar på at drikke hele flasken. Men han kunne bare ikke tillade sig det, for han skulle gemme noget til hende også.

"Det får jeg tit at vide.. Men jeg ved det også godt selv" svarede han med et glimt i øjet, og et kækt smil. Han gjorde generelt også, hvad han lige havde lyst til og ville. Uanset hvad nærmest, og han var bare ikke lige god til at spørge før han gjorde noget. Han var ikke ligefrem den mega følsomme, og betænksomme type. Han kunne have sine øjeblikke, og han drak en rimelig stor tår af flasken. Trådte tættere på hende, som han ved brug af sin fod fik spredt hendes ben.

Faktisk var han i tvivl om, hvad det var for noget alkohol han havde taget med. Det var rimelig godt, og han tillod sig at betragte flasken lidt. Det var vin, og den var faktisk meget god. Han sørgede bevidst for ikke at drikke det hele. Han lænede sig ind imod hende, som han drak en tår mere fra flasken. Holdte blikket på hende, før han efter få minutter rakte hende flasken"Du bliver nødt til at smage... Før jeg smager på dig" og det kunne forstås på mange måder.

Camille

Camille

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Aria 11.07.2023 22:57
Camille fulgte ham med sit blik og det skæve forførene smil "du har måske til vane at feje benene væk under kvinder?" sagde hun roligt og drilsk, med et drilsk forførene smil.

Camille havde sat sig lidt til rette og sad let tilbagelænet så hendes barm blev skudt lidt mere frem. Hun lod ham sprede sine ben og bed sig lidt i underlæben over det han sagde, inden hun tog i mod flasken "vil du se om jeg smager bedre end flaskens indhold?" spurgte hun drilsk, men med en flirtende stemme og tog en tår af flasken, det smagte godt, hun tog en okay stor tår og rakte ham flasken tilbage, den var ikke tom, men det var en rigtig god vin.

Hun så op på ham og lod en finger bevæge sig henover hans overkrop mens hun bed sig let i underlæben.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7