Nye bekendtskaber, nye eventyr

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 11.12.2022 17:52
Mørket var så småt faldet på, det var ikke så sent men om vinteren blev det hurtigt mørkt. Skyler skubbede døren op til kroen med sin ene fod som hun holde en hjort over skulderne.
Hun gik roligt gennem krostuen og op til baren for at snakke med kromutter om salget af hjorten.

Ikke længe efter fik hun nogen krystaller og kromutter fik den fine hjort som havde et hul fra en pil i sig, kun et enkelt som så ud til at ha ramt præcis hvor den skulle for at dræbe dyret med det samme.

Skyler satte sig i baren, mest for at hvile sig lidt for det havde vært en lang gåtur, hun bestilte et enkelt krus mjød, hun drak ikke rigtig, men et enkelt krus i ny og næ kunne hun godt især efter en jagt.

Skyler snakkede ikke med nogen på kroen, hun kendte ikke folk, hun skulle bare aflevere dyret, samle kræfter og så hjem, det var aftalen hun havde med sine forældre og det var det hun regnede stærkt med at gøre.

Skyler sad roligt og nød sit krus mjød, hun drak det af tørst og ikke for at blive fuld, Skyler var sjældent fuld, det var for det meste kun til familiens årlige jagt konkurrence hvor hun i hvert fald de sidste mange år havde vundet, hun var den i familien der havde fundet flest gange i træk, men hun var selvfølgelig også en god skytte så det var enlig ikke overraskende.

Skyler så lidt ned i sit krus som hun kunne høre larmen omkring sig fra fulde folk, musikker der spillede, folk snakkede, det var utrolig højt, og ikke noget Skyler var van til. 
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 11.12.2022 19:34
Caths øjne fangede hurtigt den høje blondine, som trådte ind på kroen med hjorten, svinget over skulderen. Det var ikke ofte at man som besøgende flk lov til at se hvem der kom med råvarer til kroen, fordi det typisk skete om morgenen, hvor Cath ofte lå og sov Sim brandert ud. 
Det var ikke kun hjorten som fangede hendes blik, men kvinden var tydeligvis en vant jager, med et udseende som man ikke så ofte disse steder. 

Cath rejste sig fra bordet, forlod sit mandskab med sit tomme krus mjød i hånden, en god undskyldning for at gå op til baren. Hun tog plads ved siden af den blonde kvinde, "Bartender, kan jeg få fyldt op?" Cath var ikke noget sjældent syn herinde, ikke hvis man spurgte kromutter. Når Cath endelig kom til byen, så var det her det skete, hvor ellers? 
"Det er ellers noget af et bytte, og ikke mindst skuddet" Roste hun sin sidde kammerat og lod blikket glide over på hende med et varmt smil, "Du må være en vant jæger?" Som hun modtog det nye krus med mjød løftede hun dette op til munden og smagte på indholdet, det skuffede aldrig.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 11.12.2022 19:43
Skyler kom sjældent på kroen for at drikke, tit kom hun blot med vare eller kød og gik igen, men hun havde lidt tid til gode og kunne ligeså godt slappe af i kroppen som var ret udmattet efter jagt og at slæbe.

Skyler fik et mindre chok da en kvinde kom op ved siden af sig, først gav hun ikke kvinden meget opmærksomhed, i hvert fald ikke før kvinden snakkede direkte til hende.

Skyler så på kvinden og nikkede roligt "det er jeg, jeg har jaget i mange år, og jeg misser aldrig" sagde hun roligt, og det var rigtig nok, hun missede aldrig sit bytte, tværtimod ramte hun altid der hvor hun sigtede, og hun sigtede altid der hvor dyret ville dø hurtigst og mest smertefrit.

Skyler så lidt studerende på kvinden, hun havde måske set hende før, men hun var ikke helt sikker, dog virkede det til der var en lille aldersforskel mellem dem, men udseendet kunne selvfølgelig snyde, ikke at Skyler fandt noget som helst dårligt ved kvindens udseende, tværtimod "hvem med dig selv, jager du?" spurgte hun roligt.
Skyler var ikke dårlig til at tage med folk, det var bare sjældent hun snakkede med folk sådan nogen steder som her, hun vidste hvilken slags folk der kunne komme sådan nogen steder, derfor blev hun der sjældent selv.

Skyler tog noget mere af sin mjød, hun ville gerne blive og hyggesnakke, men hun skulle også huske at hun skulle nå hjem.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 11.12.2022 23:04
Det havde bestemt ikke været meningen at Cath ville forskrække hende, men hvis hun ikke var vant til at folk talte hende, som mange andre herinde var, så var det lidt sådan det var. De fleste som sad på kroen var snaksagelige og ville tale om alt mellem himmel og jord, hvis de kunne få lov til at sidde her længe nok, så de blev fulde nok. 
Cath smilede varmt til kvinden, som hun vendte sig mod hende, og lod sit blik hvile på de dybe øjne, som hendes sidemakker var blevet født med. 
"Det er et nydeligt skud. Det er tydeligt at se at du er dygtig og vant til at jage" Det var ikke ofte at man så pile sidde så godt, som pilen havde siddet i hjorten, så enten så var hun så dygtig og ellers var det blot et forsøg på at gøre sig selv til. 
Kvinden måtte uden tvivl være dygtig til at jage, især når hun havde ramt så godt med pilen. 

Som de sad så tæt så var det intet problem at nyde denne kvinde, selvom Cath ikke gjorde det al for tydeligt til en start, det var med at lære hende at kende, inden. "Nej, det kan jeg desværre ikke prale af" Svarede hun rolig og sendte et varmt smil. Cath stak sin frie hånd ud mod kvinden ved hendes side, og tog imod hendes for at hilse på hende, "Mit navn er Catherine" Lød det ærligt fra og holdt blikket på hende, "Hvad hedder du?" Spurgte hun igen, som hun lige havde præsenteret sig selv, godt nok ikke at hun var pirat, men mon ikke de selv kunne printe noget ligende.  

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 11.12.2022 23:17
Skyler smilede roligt til kvinden og nikkede lidt "tak, sådan sidder mine skud altid, mindre smerte til dyret og hurtigere død, de skal helst ikke lide" sagde hun roligt og med et lille smil på læben, hun ville ikke ha nogen skulle lide, heller ikke dyr.
Skyler var god til at jage og stolt af det, hun havde heller ingen problemer med at snakke om det overhovedet.

Skyler var sjældent så tæt på folk der ikke var hendes familie, men hun holde sig i ro, hun tog roligt Catherines hånd "Skyler, men du kan bare kalde mig Sky, det gør alle" sagde hun roligt som hun gav hende hånden og blev præsenteret for hende, Catherine, hun kørte navnet igennem tankerne nogen gange, selv hendes navn var smukt.
Et smukt navn til en smuk kvinde det var hun ikke i tvivl om.

Skyler tog roligt sin hånd til sig og tog lidt af sin mjød "hvad laver du? nu du ikke jager" sagde hun roligt og med et roligt smil på læberne.
Skyler var en okay snaksagelig person, hun var bare ikke god til at finde på samtaleemner, hun havde da ideer til hvad Catherine lavede, men hun ville heller høre i stedet for at gætte sig frem til en masse.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 12.12.2022 06:37
Kvinden her virkede som en jæger, som vidste hvad hun gjorde og helt sikkert havde mere styr på bue og pil, end mange andre hun kendte og havde oplevet. "En rigtig jæger, sætter dyrene først, selvom de nu skal dø. Ikke sandt?" På trods af at dyrene skulle lide en død, var det altid med en hvis måde, der var ingen grund til at an skyde dem eller sætte dem ud i en lidelse inden de skulle dø. Det var en jægers vigtigste job.
Hun virkede til at være en dygtig person.

Skyler.. Hun tyggede lidt på navnet, som den nydelige blondine tog hendes hånd og præsenterede hende selv, et nydeligt navn, til en kvinde som hende, et navn som man ikke ofte stødte på. "Rart at møde dig Sky" Svarede hun med er smil, Cath elskede nye bekendtskaber, og en kvinde som hende behøvede ikke at holde sig udenfor hendes liv.

"Jeg er søfarer, kaptajn og en eventyrlysten kvinde, som bruger det meste af hendes tid på havet omkring Krystallandet" Svarede hun smilende. Det var ikke alle der var glade for pirater, og selvom Cath ikke skammede sig, så var der ingen grund til at skræmme denne kvinde væk, inden man var kommet i gang med en samtale med hende, og derfor var der ingen grund til at nævne pirater på nuværende tidspunkt.
Selvfølgelig hvis Sky kunne lægge to og to sammen, også ud fra hendes tøj af, så ville hun nok opdage det.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 12.12.2022 10:46
Skyler nikkede til hendes spørgsmål "jo, dyr behøver ikke lide unødigt, en af de første ting vi lære, desværre er det ikke alle jægere der følger den" sagde hun roligt, det var rigtig nok. Sky havde lært fra starten af at et dyr behøver ikke lide mere end det allerede gør, og skulle man ramme forkert og dyret lider skulle man skynde sig at få det dræbt så det ikke led længere.

Sky gengælde Catherines smil "i lige måde" sagde hun roligt med et smil på læben, hun elskede selv at møde nye folk, hun var bare ikke van til at det var sådan steder som her, men Catherine virkede som en venlig person og Sky kunne godt se sig selv have et venskab med hende.

Sky tog noget af sin mjød og så imponeret på kvinden, hun blev stille et øjeblik som hun sad og lå to og to sammen, tøjet, søfarer og kaptajn, ja man skulle være dum for ikke at kunne ligge to og to sammen, men det forhindrede ikke Sky's tydelige imponerende blik i at se på hende "wow, det lyder fantastisk, altså at kunne komme rundt, se verden og opleve ting udenfor byen" sagde hun roligt, men var stadig tydeligt imponeret.

Sky havde altid drømt om at komme ud og se verden, men hendes forældre havde holdt meget fast på at hun skulle holde sin træning, når hun blev gammel nok så skulle hun finde sig en mand og flytte sammen med ham hvor hun skulle stifte familie. Sky havde det dog ikke så nemt med den sidste del, hun fandt ikke mænd tiltrækkende og hun kunne ikke li tanken om sig selv med en mand. Men på et tidspunkt måtte hun jo nok gøre det, ellers måtte hun jo bare leve alene.
Dog tegnede hun tit verden, eller som hun drømte den så ud, men hun var aldrig sikker.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 12.12.2022 22:13
Skyler virkede som en interessant og spændende person, med et udseende som var nydeligt. Cath lod smilet brede sig som Skyler udtrykte samme glæde ved at møde Cath. Hun lod kruset med mjøden møde hendes læber og smagte på indholdet, som de nu havde fået præsenteret hinanden. 

Det var ikke ofte at fremmede var så imponeret over Cath, som Skyler virkede til at være. Det tog hun som en kompliment. Skyler havde nok lagt to og to sammen, og vurderet at Cath var pirat. Piraterne havde måske ikke det bedste ry, og der var mange som ikke havde de bedste meninger omkring piraterne, men de havde jo deres grunde. Det virkede dog ikke til at Skyler var skræmt, over at Cath var en pirat, men direkte var imponeret over dette. 
"Det er det bestemt også" Lød det smilende fra Cath, "Der er ikke noget bedre end at være en fri kvinde, og kunne nyde landet og havet omkring" Det var det der tiltrak hende mest, at kunne opleve og tage på eventyr. "Der er ikke det sted, et skib ikke tage en hen" Med mindre stedet selvfølgelig lå på land, men hun forstod ved hvad hun mente. 

"Men du er jæger?" Lød det spørgende fra Cath, som hun fangede hendes blik og drak lidt mere, "Er du fast leverandør her til "Svinet"?" Skyler virkede mere spændende at tale med end hendes eget mandskab, men så måtte hun også holde samtalen i gang med interessante emner, men lige nu vile hun gerne lære mere om Skyler.  

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 12.12.2022 22:57
Sky lyttede til hvad Cath sagde og nikkede lidt "det kunne jeg forestille mig, jeg har dog aldrig vært ude og se verden, kun her og skoven" sagde hun roligt, men også en smule trist, hun ville gerne ud og se verden og opleve noget, men hendes forældre var ikke enige.

Sky nikkede som hun tog noget mere mjød "ja det er jeg, men nej jeg levere ikke fast her til, men når jeg har haft en god jagt går jeg rundt til byens kroer og tilbyder mit bytte for lidt ekstra krystaller" sagde hun roligt og smilede lidt mens hun drak noget mere af sin mjød.

Sky så lidt ud for at se om hun vidste hvor sent det var blevet, hun skulle jo huske hun skulle hjem inden det blev for sent.
Selvom hendes forældre nok ønskede at hun blev ude og nød livet lidt for en gangs skyld, de havde i hvert fald sagt et tit. 
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 13.12.2022 07:48
Det lød næsten trist i Caths ører at Skyler aldrig havde været længere væk end det hun fortalte. Det var da næsten en menneskeret at komme ud og opleve verden, som den var. Det burde man som menneske gøre, hvis man selvfølgelig havde en interesse.
Første gang Cath havde været udenfor sit barndoms hjem, længere væk en byen, var hun blevet betaget af det hun havde oplevet; alle de mennesker, de forskellige kulturer og ikke mindst det liv som herskede i vandene omkring dem.
Havet var næsten blevet hendes primære levested, på skibet hvilket altid havde været en fantastisk følelse at have.
"Slet ikke?" Lød det udspørgende fra Cath, som hun kiggede over på Skyler, "Det burde du gøre, opleve den verden vi lever i. Der er så mange oplevelser som venter på dig derude, Skyler" Cath kunne slet ikke forstille sig at leve på nogen anden måde, hun ville ikke slå sig fast eller stifte familie, efter hendes mand var død.

Hun kunne godt se det smarte i at levere til flere kroer, eller den kro som ville betale mest for byttet og de råvarer som Skyler kom med, det var helt sikkert det, som det handlede om, at få en forretning op at køre, så Skyler tjent gode penge på det hun leverede. Hvorfor ellers gøre det?
"Det virker som en god måde at gøre det på." Hun kiggede over på Skyler igen, og nød det smukke ansigt med et lille smil, "Du fortalte at at du ikke havde været længere væk, bor du i byen eller ude i skoven, så?" Spurgte hun nysgerrigt.

Cath følte en lille uro ved sin nye sidemakker, som hun kiggede rundt og derefter ud af vinduerne, som om hun ventede på noget. "Du er måske på vej hjem?" Cath mærkede en lille skuffelse, hvis det var tilfældet. 

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 13.12.2022 07:59
Sky tog lidt mere at drikke og så på hende da hun spurgte og rystede på hovedet. En kort lille latter kom over hendes læber "ja se det kunne være køn... nej, jeg gad godt at rejse ud i verden, men mine forældre ville aldrig give mig lov, og hvis de på mirakuløs vis gjorder så ville jeg kun ha mine ben at gå på, de ville ikke kunne tage mig ret langt, så jeg tror bare det er bedst jeg bliver her" sagde hun roligt, men man kunne tydeligt se i hendes øjne at hun heller ville ud og rejse, hun smilede dog lidt stadigvæk som hun tømte sit krus og satte det fra sig.

Sky nikkede roligt "det er i hvert fald det jeg tjener bedst på" sagde hun roligt og vendte sig en smule mere mod Cath. hun nikkede lidt "jeg bor her i byen, ikke ret lang her fra faktisk" sagde hun roligt og smilede lidt til hende, hun ville ikke spørger hvor hun boede det kunne hun godt regne ud.

Sky så på hende "jeg forsøger altid at prøve ikke at komme for sent hjem... selvom mine forældre mener at jeg burde prøve at være ude til sent, og nyde livet som de siger... men jeg kan ikke se hvad jeg skulle lave i så mange timer" sagde hun roligt og træk let på skulderne som hun så lidt rundt i kroen på dem der sad og snakkede rundt omkring, inden hendes blik igen lande på Cath, hun viste vitterligt ikke hvad hun skulle lave oppe sent, hvad skulle hun få alle de timer til at gå med? det kunne hun jo ikke.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 13.12.2022 08:51
Cath nød denne at have en samtale med denne kvinde, hun var anderledes end de andre som kom på dette sted, hvor det virkede ikke til at Skyler ofte kom her for at drikke, men blot aflevere byttet.
Cath smagte, ligesom Skyler, igen på mjøden, som hun lyttede til hendes ord. "Du skal ikke lade dig begrænse, af dine ben, Sky" Svarede hun roligt og ærligt, og søgte hendes blik, "Du kan spare sammen til en hest, spare sammen til at tage med at skib rundt for at se landet og alle dets skønheder" Der burde være masser af muligheder, for Sky at komme rundt, hvis hun ønskede det. "Ønsker dine forældre ikke at give slip på dig?" De kom måske tæt på nu, men Cath var nysgerrig på, hvorfor hun endnu ikke var kommet ud i landet, hvis hun ønskede det.

Det var klart. Som jæger var det ens indtægtskilde, og den måtte hun leve af. Men så længe kroerne og de små spiseskeer stadigvæk eksisterede, så ville der være masser af muligheder for at komme af med det bytte og de dyr, som hun havde nedlagt. 
"Så har du jo ikke langt hjem" Det ville ingen af dem have. Men det gjorde det nemmere for hende, at komme rundt med dyrene til kroerne.

"Jeg synes at du skulle lytte til dine forældre og blive lidt længere ude" Det var næsten synd at en kvinde som Sky skulle gå tidligt hjem, blot fordi at hun følte at det var det bedste for hende forældre. Hun skulle gøre det der var bedst for hende selv. "Jeg kan sagtens finde på noget vi kan lave, de næste mange timer" Sagde hun roligt og søgte hendes smil, med sit eget charmerende smil, som sad på de røde læber. Nu sad de her på kroen, de havde masser af mjød og de kunne nyde hinandens selskab. Hvordan kunne det ikke lyde som en god ting?

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 13.12.2022 09:02
Sky smilede lidt over de Cath sagde "det ville være rart, men det er svært at spare op til noget, når man ikke har noget at spare op af" sagde hun roligt og smilede lidt, smilede falmede en smule da hun spurgte om hendes forældre ikke ville slippe hende "tjo, det vil de nu nok, men i min familie flytter man ikke hjemme fra før man bliver gift, først der får man lov til at flytte hjemme fra og ud til hvor han vil bo... sådan har det altid vært" sagde hun stille og så lidt ned, det var nok det der var vært i hendes familie, for hun ville ikke finde sig en mand og slå sig ned for at gøre hvad han sagde til hende.

Hun rystede lidt på hovedet "nej det har jeg ikke" sagde hun roligt, hun havde ikke langt hjem og det var rart og ret praktisk.

Sky så på hende og satte sin albue på barbordet og hvilede sit hoved i hånden mens hun så på Cath og smilede lidt "nårh, så det syntes du alligevel jeg skulle" sagde hun roligt og smilede lidt skævt, som hun lyttede til det næste Cath sagde hvilket kun fik hende til at smile lidt mere "nårh, må man så høre dine timevise ideer?" spurgte hun roligt, men med en flirtende og lidt drillende undertone som hun ikke selv viste var der.
Sky havde så svært ved at høre når hun gjorder det der, men nogen gange så skete det bare og så lod hun som regel som ingenting, hvis hun vel og mærket lå mærke til at hun gjorder det.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 13.12.2022 18:43
Det havde bestemt ikke været Caths mening at ødelægge stemningen på nogen måder, hun ville blot spore sig ind på denne kvinde, spørge ind til det liv hun havde. Det virkede til at være meget modsat, hvilket Catherine ikke kendte så meget til, det at være fastlås. "Det var bestemt heller ikke sådan ment" Erklærede hun roligt, og forsøgte at glatte ud, "Jeg ved godt det ikke et nemt det med pengene, men jeg ved der er muligheder for dig at komme afsted" Kom det opmuntrende fra hende, som hun sendte hende et roligt smil.
"Hvad så hvis man ikke finder end mand..." Startede hun roligt, inden hun drak lidt af mjøden, "Hvad hvis man finder en kvinde?" Cath vidste godt at sådanne ting skulle man tale lavt om i flere miljøer, men Catherine selv var interesseret i begge køn, fordi de begge kunne noget forskelligt.

Cath kunne ikke lade være med at komme med et lille grin, som Skylers ansigt næsten så spørgende, nysgerrig og seriøs ud, blot for st vide hvad Cath havde i tankerne for deres aften, som hun placerede albuen på bordet og med hånden liggende mod håndflade. Hun tog kruset og tømte det, for de små rester der var tilbage. "Natten er stadigvæk ung, Skyler. Månen har dårligt nok vist sig på himlen" Selvom det på denne tid af året, gik meget hurtigere med at blive mørkt, så lod det sig vente. 
Cath fangede hurtigt hendes flirtende tone, og nød lyden af dette, som hun forsatte med at spørge ind. Cath lod blikket glide over på Skyler med et charmerende smil, og nød synet af denne kvinde. "Jeg tænker at vi skal gøre os selv den tjeneste at lade hinanden, meget bedre at kende" Catherine sendte hende et lille kækt smil, og lod hendes ord emme af en tyk flirten.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 13.12.2022 19:14
Sky så lidt på Cath da hun snakkede om muligheder "og hvilke muligheder er det så?" Spurgte hun roligt men også nysgerrig da det var en drøm at komme ud og se verden.  

Sky så først undrende på hende og derefter kom hun til at smile lidt " det tvivler jeg på de ville acceptere, det har altid vært mand kvinde i min familie" sagde hun roligt, dog kunne hun mærke en knude i maven, for hun kendte godt til det som Cath snakkede om, selv var sky mest til kvinder, dog hun ikke havde vært sammen med en, men hun skjulte det fordi hun viste hvordan hendes familie havde det med den slags.

Sky så ud af vinduet da Cath nævnte månen og så tilbage å hende, lære hinanden meget godt at kende, men det blev sagt på en anden måde end hun snakkede før, sky så lidt undre på hende, men smilede så "jamen spørg endelig hvis der er noget du vil vide" sagde hun roligt og smilede lidt, nogen ville mene at sky var meget uskyldig, men ingen vidste hvordan hun enlig var eller retter gerne ville være, hun viste aldrig den hemmelige side af sig selv til nogen, så ingen viste den eksisterede.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 13.12.2022 22:02
Cath havde hørt at flere åbnede op for at man kunne ride med, for lidt arbjede. Eller der var skibe, som søgte en ekstra hånd, så man på den måde kunne komme ud på åben hav og se lidt af det land som man levede i. "Jeg ved at der er skibe, som for lidt ekstra arbejde, vil tage en med. Der er altid plads på et skib, hvis man vil yde lidt for rejsen." Der var sikkert mange måder at komme afsted på, "Hvis du er frisk, så kan du altid komme med ud på med os" Hun kiggede over på hende, som hun rodede lidt med kruset foran hende, hvem ville ikke have en kvinde som Skyler med?

Det kom slet ikke bag på hende at det var sådan som det var, det var meget normalt i de fleste miljøer. Det at to køn fandt sammen eller udviste interesser, var ikke noget man talte om eller tolererede, for det var mand og kvinde som hørte sammen, de var de eneste som kunne forplante sig og give børn til denne verden. "Det kommer slet ikke bag på mig" Svarede hun roligt og kiggede over på Skyler igen, med et charmerende og kækt smil, "Der er mange som ikke acceptere at folk bare kan nyde hinanden"

Cath kom med endnu et lille grin, som Skyler ikke helt havde forstået den hentydning som Cath var kommet med, for et kort øjeblik siden. "Den måde vil jeg selvfølgelig også gerne lærer dig at kende på" Det flirtende smil sad stadigvæk på hendes læber, "Men det kan være at vi skal lidt mere at drikke.. Bartender, kan vi have to mere?" Måske var det løsningen på deres lille problem, og så måtte Cath arbejde lidt med at være lidt mere direkte mod Sky, "Så lærer jeg dig, hvordan jeg gerne vil kende dig, senere" Hun kiggede med et varm og flirtende smil. 

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 13.12.2022 22:11
Sky lyttede til det hun sagde og blev overrasket over at hun tilbød hende at sejle med dem "øhm altså et ville da være en fantastisk oplevelse, men jeg aner intet om at være på et skib, så jeg ved ikke engang hvad for noget arbejde jeg kunne lave? Og jeg skal også spørger mine forældre" sagde hun stille men så et kunne høres, hun ville gerne, men hvad kunne hun overhovedet lave på et skib? Hun anede intet om at være ude på vandet.

Sky startede med at nikke til det hun sagde, men endte med at se undrende på hende igen "nyde hinanden?... Du mener nyde hinandens selvskab ligesom vi gør lige nu?" Sagde hun roligt men forvirret, og var ikke helt sikker på om det var sådan eller om hun mente noget andet.

Endnu engang blev hun forvirret " er der da andre måder at kende hinanden på?" Spurgte in undrende.
Da Cath bestilte mere mjød så hun lidt på bartenderen "oh jeg skal ikke ha for meget, det dur ikke" sagde hun stille og viste t hvis hun drak for meget så ville hun blive fuld og det var hun ikke interesseret  at vise Cath, hun drak sig aldrig fuld, faktisk habde hun kun vært fuld en gang i sit liv.

Nu gjorder hun det igen,  hvad mente hun med det? Sky lød vær at spørger, hun fandt vel ud af det.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 13.12.2022 23:05
Hun kiggede over på Skyler, som hun havde fortalt og forklaret, og det kom slet ikke bag på hende at hun nævnte hendes forældre, "Sky, hvad med at leve dit liv? Gå på opdagelse, tag nogle valg i livet, uden dine forældres indblanding" Det var selvfølgelig klart, at hvis hun og hendes familie var så tætte, så ville de måske lave en eftersøgning eller lignende, hvis hun forsvandt eller bare blev væk, men hun burde løsrive sig. "Jeg skal nok finde på noget til dig, der er masser af gøremål på skibet. Ikke mindst at holde mig ved selskab" Svarede hun smilende. 

"Tja, noget i den stil.." Svarede hun med et lille smil, det var klart for Cath, at hvis hun skulle trænge igennem denne kvinde med hendes flirte, så måtte hun måske virke mere direkte, selvom det ikke var noget hun var stor tilhænger af, normalt så forstod folk et lille vink, "Jeg vil mene at der er andre måder, at kende hinanden på" Forsatte hun roligt, og forsøgte igen med et kækt smil mod Skyler. Hun havde svært ved at være så direkte, for der var ingen grund til at hele krostuen vidste at Cath, ønskede at ligge med denne kvinde. "Jeg troede ellers at vi skulle sidde og nyde hinanden selskab, over et par krus mjød, er du sikker på at du ikke skal have?" Nu havde hun godt nok håbet, at hun kunne hælde lidt mere på Skyler, ellers var hun ikke sikker på hvordan hun skulle knække denne her. 

Cath lod blikket glide rundt i krostuen og derefter over på Skyler, "Vil du med ovenpå? Jeg har et værelse. Larmen herinde er støjende, og jeg vil gerne høre lidt mere om dig" Det var måske nemmere, hvis hun kunne få lokket hende med oven på, og hun kunne få hende for sig selv, privat.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 13.12.2022 23:17
Sky så på hende og blinkede lidt " det har jeg aldrig prøvet, jeg har altid gjort hvad de sagde jeg skulle" sagde hun roligt, men begyndte alligevel at tænke over det, måske var der noget om det.

Hun smilede til Cath " det kan jeg finde ud af" sagde hun roligt og grinede lidt, holde hende med selvskab burde ikke være et problem.

Sky træk lidt på skulderne "ikke jeg har kendskab til" sagde hun roligt og smilede til hende.

Sky så lidt mod døren og bed sig lidt i læben inden hun så tilbage på Cath "okay, et krus mere skader vel ikke" sagde hun roligt.

Sky kunne godt være der var meget larm, og nikkede roligt " det kan vi godt" sagde hun roligt og tog sin taske på skulderne, den havde hun sin tegneblok i som hun altid havde med rundt.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 14.12.2022 08:49
Det undrede hende slet ikke at Skyler kun havde lyttet til hendes forældre,  men hvis det var sådan hun var vokset op, så havde hun aldrig oplevet andet, hvilket selvfølgelig ikke var noget som hun kunne have den store indvirkning på, det var blot sådan opdragelsen lå. "Det undre mig ikke, efter hvad du har fortalt. Men ønsker du ikke at hive dig fri, gøre noget som du selv har lyst til?" Måske var det for at prikke lidt til hende, skabe lidt nysgerrighed i kvinden ved sin side.

Cath modtog de to krus med mjød, som hun havde bestilt og efter at Sky havde indvilligt i at tage et krus mere, det kunne ikke skade. Hun ville ikke ikke blive fuld af to krus. Cath var kun begyndt at mærke lidt, hun havde ellers siddet på kroen, i et godt stykke tid inden Skyler gjorde sin entré på kroen.
"Det lyder fornuftigt. Vi tager dem med oven på" at Skyler nu var gået med til at tage med Cath oven på, gav hende måske et håb om at Skyler ikke ville forlade kroen, lige nu. Det skulle Cath nok sørge for.

Catherine lagde hånden om kruset, som hun rejste sig fra barstolen, "Kom med" Kom det fra hende med et smil, som hun ventede på at Skyler skulle gøre hende efter.
Hun gik målrettet mod stedets trappe, og forsvandt med Skyler ovenpå. Hun fulgte hende ned ad gangen og gik ind på et værelse, hvor hun lukkede døren bag dem.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong, Helli , jack, Muri
Lige nu: 5 | I dag: 13