Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 28.09.2022 22:47
Hailey stod uden for Arons hytte og ventede i spænding. Der var nu gået en uge og det var tid til, at de skulle ud på rejse sammen. Deres første ud af mange, forhåbentlig. De havde aftalt, at hun ville komme og banke på ved formiddagstid, hvilket var lige i dette moment. Hun bankede endnu engang på døren, inden Aron endelig svarede. Hun så hen på ham med et stort smil. “Er du klar?” Spurgte hun begejstret inden hun trak ham ned for at give ham et kys.

I dagens anledning havde Hailey pakket sin rygsæk med alverdens ting, sådan de kunne komme igennem turen på en behagelig måde. Desuden havde hun også sin bæltetaske, hvori hun havde alverdens urter som kunne laves til medicin. Hun var trods alt en rejsende healer, hvilket ikke ændrede sig fordi hun havde Aron med på tur. Han vidste jo også godt, hvad hun foretog sig. Udover dette, havde hun en lang kjole på og en frakke, da efterårskulden endelig havde meldt sin ankomst. Hun var pakket og klar til at tage på farten.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 28.09.2022 22:56
Aron bliv lidt overasket da hun pluslige kom gående men slappet mere af da hun kysset ham han lage en arm om hende og trykket hele sin krop i mod ham han sukket  men stoppet sig selv mens han vendte sig om og kikket rundt han hadet hammer og sit smede arbajde med. plus et stort tælt til dem som de kunne være i da han sikker på at  vjeret ville skifte lige pluslige Aron hadet også taget ild krystaler med for en sikkerheds skyld vis det nu skulle vise sig at de ikke kunne tænde bål  han hadet om kring 15 af dem i nøds tilfælde ud over det hadet han tøj mad og lidt penge " hmme det ser ud til jeg har det hele skat  " svaret han på hendes spørgsmål han talte lidt på fingeren inden han så  rundt han han gjort rent og lagt laner rundt om tinge han var mere ind klar til at komme afsted 

Aron var dog ikke så sikker på sin mor hun hadet været meget vred på ham og nægte at komme og sige farvel men han hadet Hailey til at op munder ham og det var lige hvad han hadet brug for lige nu dog var jack blivet gald for at de to enligen hadet fundet sammen efterså lang tid og det gjorder ikke Aron noget han sukket lidt og kørte poten over hendes kind og så hende varmt i øjne " er du klar til det her også " svaret han blidt og tænke også mere til om han skulle med de måtte også finde et sted og over vintere når det kom til det 

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 03.10.2022 16:33
Aron havde pakket en del mere end hende selv, men han var trods alt også en stor mand. “Er du sikker på, at du kan bære det rundt på vejen? Det ser ret tungt ud,” spurgte hun ham og løftede øjenbrynet en anelse. Han skulle jo ikke gøre der sværere for sig selv. Normalt sov hun under den åbne himmel og der var trods alt ikke sket noget med hende. Hvis det trak op til uvejr fandt hun læ eller blev i byen nogle flere dage. Aron virkede dog fast besluttet på, at teltet skulle med.

“Ja selvfølglig. Jeg er trods alt den som altid er på farten. Dette er blot endnu en af mine ture, men heldigvis har jeg dig med denne gang,” svarede hun ham muntert og begyndte at trække ham med sig. Det virkede til, at han var fast besluttet på, at han ikke ville efterlade nogle af de genstande han havde pakket. Det var fint med hende, så længe hun ikke skulle bære på noget mere.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 03.10.2022 16:57
Aron smilte og lod hende trække  ham lidt han kikket lidt ned mod hendes røv og kom i tanke for nogle dag siden han smilte lidt for sig selv  hun hadet gjort ham glad hun skulle være føre hunnen i flokken det hadet han sat  sig for han  han kikket rundt hans mor stod uden for hans dør og stod med en heste vågn og en hest hun holdte den blidt " her  Aron du kan tage ham med på turen så skal i ikke trække så langt vis det er " svaret hun blidt og kikket på Hailey hun gik hen og gav hende et varmt kram og trykket hende ind til sig " pas godt på ham og pas på hinanden " svaret hun blidt og kysset hindes pande blidt men trak sig så vendt hun sig mod sin søn og gav ham et stor knus det var lidt afkavet at stå her med sin mor og sin kærste i den anden hånd  men Aron  smilte bare bredt af hende " morr. jeg skriver til dig så tit jeg kan og fortæller dig hvor vi er jeg har brug for det her for at komme væk jeg har også brug for at lave min enge stamme og famille " svaret han med et blødt smil på læben han klimte dog Hailey med disse ord 
det var sandt nok han skulle finde  sig et sted at slå sig ned og måske finde sig et par mager dog lod han hånden glide over mee taile han hadet lyst til at være tæt på hende og mærke hendes hud mod hans igen men det måtte blive på et andet  tidspunkt det vidste han dog godt Hailey ville altid være hans halen bliv også Snoret sig om hendes mens han stod  og så på sin mor hans blik kikket dog på  Hailey  igen og begyndte at læsse tinge op det ville være en stor hjælp også så de hadet et varmer sted at over natte på  

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 03.10.2022 18:05
Hailey var overvældet siden de nu havde fået en hestevogn. Hun havde altid bare rejst ved fods og nu havde de en hestevogn? Det vidste Hailey ikke, hvad hun skulle sige til, men hun takkede Arons moder. “Tak fordi du lader ham gå,” sagde Hailey som afsked til Arons mor og lod Aron trække hesten med sig. Den var allerede spændt på vognen, så Aron gjorde tegn til, at de bare kunne sætte sig op på føresædet. Hailey var en smule intimideret af det - hvordan skulle de have alt dette med på slæb? Men hun sagde intet. Hun sagte sig blot op ved siden Aron som førte hesten.

“Okay, lad os komme afsted Aron!” Udbrød Hailey begejstret. Hesten satte i skridt og de ville snart være væk fra Arons husholdning. Nu var det bare de to på tur. Dem to mod verden. Hvor var det dog et spændende eventyr de var på vej imod. Hun ville ikke have valgt nogen anden partner end Aron!
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 03.10.2022 19:32
Aron smilte til hende med et varmt smil og satte gang i hesten det ville gå så meget nemmer med det her og de kunne sætte tælet op i vågen når de kom så langt som de ikke bruge den mere dog vidste han ikke helt hvor de skulle gøre af hesten når de kom til et sted de ikke kunne ridde men lige nu var det en god transport milde. Aron lage armen om Hailey med et varmt smil han kysset hende dybt mens de korte af sted nu var de altså på farten han hadet en mærkelige Fornærmelse i maven over at skulle tage af sted hele hans liv lå der men det var nye tider ny fremtid som han hadet i vente stille slap han stille kysset og lage hånden på hendes lår blidt og nusset den mens de kørte af sted der var vind stille så de hadet god fart på stille kikket han på Hailey og sagde så " hvor skal vi tage først hen ??" spurte han spændt som han stolet på at  hun kendte vejen til de Fleste steder  hans tommel finger nusset hendes lår mens han holdte den tovet i hans anden hånd det var rat men også lidt grænse overskridende det hadet altid været Amazonskoven og ham men nu var der kommet mere ind i livet 

hans blik kunne ikke få nok af Hailey de skulle til at danne sig et liv sammen noget han hadet set frem til i lang tid noget han kun hadet drømt om 

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 03.10.2022 23:06
Hailey synes at det var rart at Aron var så kærlig omkring hende. Det fik hende til at føle sig elsket, hvilket Aron sagde han gjorde. Elskede hende. Det var en helt speciel følelse at have fundet sin sjæleven. Hun havde aldrig i livet troet, at hun ville finde den i en person hun havde kendt hele livet, men så kom Aron. “Jeg skal til Elverly og optanke mit healerkit. Jeg har brug for blodmos, hvilket gror tæt på sølvfloden,” forklarede hun sin kæreste med et lille smil.

Hesten var sat i skridt og Aron førende den i retning af Elverly som lå et godt stykke væk. “Hvordan reagerede din mor først på at du ville afsted? Hun virkede da okay med det lige før?” Spurgte hun Aron og lagde hovedet en anelse på skrå. Hun havde slet ikke regnet med, at hun ville tage det så pænt. Hun troede, at hun ville reagere lidt mere… overbeskyttende? Arons mor havde altid holdt godt øje med ham, så måske ville hun føle, at Hailey stjal ham fra hende. Dog havde hun kendt kvinden hele sit liv så måske var det derfor hun tog det så pænt.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 04.10.2022 16:55
Aron kikket lidt og slap kysset efter lidt tid han mærkede solen varme kysse hans kind han nød det det var en god dag at komme af sted på men det var også om at  finde et sted at slå sig ned for vinteren ville komme meget hurtigt i år hadet Aron en Fornemmelse  af  stille kikket han på hesten de måtte også søger for noget mad til hesten  stille vendte Aron blikket mod hailey igen da hun begyndte at snakke igen. " hun tog det ikke særlige pænt... hun var fast beslutte på at du bare ville forfør mig.. og tage bag lyset " svaret han med et stille grin  han lage armen om hende det var sandt hans mor hadet råbt om det men Aron var fast beslutte på at hun ikke styre han liv mere og det var nu Hailey hans hoved var med " jeg sagde til hende jeg hadet bestemt mig for det og måtte finde mig selv først og at du var god nok "  et stille smil kom over ham mens han lage hovde mod hendes 

"jamen så lad os tage den vej dog er jeg ikke sikker på hvor langtid det ville tage med en hest normalt er jeg til fods " svaret Aron og tog sig efter tænk som på hagen han nusset hendes lille mave i forhold til hans tor pote dog hadet han haft en anden tanke i hovde siden de hadet gjort sig til et par han vidste ikke hvordan hendes far ville tag alt det her eller mor for dens sags skyld han ville ikke skubber frem for hurtigt dog kysset han hendes pande " hvad sagde din far og mor til det ??" 
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 04.10.2022 19:22
Det chokerede hende at en kvinde hun havde kendt hele livet stadig troede sådan nogle ting om hende. Hun var vokset op med at besøge det hjem, hvordan kunne hun stadig have tvivler om hende? Hun havde altid været et pragteksemplar af en god datter og svigerdatter overfor Arons mor. Måske havde hun overset det eller glemt det efter hendes mange års rejser? Hun virkede dog ikke sur på hende, da de tog afsted i dag. Måske havde hun endelig indset, at hun ikke var den der bestemte den retning hendes søns liv gik i. Det håbede hun for hende.

“Min far og mor? Det er ikke meget anderledes om du er med eller ej. Jeg tror ikke engang jeg har nævnt, at du kom med til denne rejse. De ved allerede godt, at de ikke kan stoppe mig fra at tage afsted. Heldigvis kommer jeg besøger dem fra tid til anden. Huskede du at sige til din mor, at du selvfølglig kom hjem igen?” Spurgte hun, da det nok kunne lette hans nervøse mors hjerte. Det var hvad der fik overbevist hendes egne forældre. Dog kunne de alligevel aldrig have stoppet hende fra at tage afsted.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 05.10.2022 17:40
Aron smilte stille da hun sagde snakket til ham dog tænke han lidt  " hvorfor ... tror du hun lod mig gå sammen med dig." svaret han blidt og lage halen om hende mens de red af sted det var rat han hadet sommerfugle i maven han  øjne kikket lidt rundt på de forskelige ting han kendte  så godt de var kommet ud på lande vejen. kikket  den ene vej og den adnen vej  men fik set skilte og kørte så der hvor den peget hen. hesten gik stille og puste den var nok lige så glad for at komme af sted som han var det noget nyt. Aron mærkede kroppen give lidt eleksite fra sig  han puste lidt ud for at få rog på sig selv " så hvad for en rejse har du lagt for os ?? jeg tænker ikke kun på at vi skal der hen men længer i nu eller " svaret Aron stille og rolige til hinden for han kunne ikke tro de kun skulle der hen han vidste heller ikke hvor længe de skulle være væk kun meget lang tid væk vidste  han stille kikket han ned på hesten " så din forælder ved selt ikke noget om os eller har du snakket så meget om mig at de ikke behøves at vide det " sagde han lidt drille og puffet lidt til  Haileys skulle lidt så hun vidste han ikke mete noget ondt om det for det gjorder han overhovet ikke 
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 05.10.2022 23:33
Hun tænkte lidt over hans spørgsmål. “Fordi jeg er den bedste svigerdatter hun kunne forestille sig?” Prøvede hun selvom hun tvivlede på, at det var det endelige svar. Kunne Arons mor virkelig lide hende så meget, at hun ville give slip på sin søn? Det troede hun næppe på, der måtte være noget andet under. Det ville være rart, hvis Aron blot ville fortælle det frem for de skulle sidde og lege gætteleg. Så igen, de havde lang tid til at gøre det i.

“Ja du har ret. Jeg havde regnet med vi tog rejsen på fod, så jeg har ikke lavet den særlig lang. Fortæl mig hvor du vil hen efter, så tager vi herhen!” Foreslog hun begejstret og lagde hendes ene hånd i hans. Det var dem to mod verden. Ligesom hun havde forestillet sig dengang hun var forelsket i ham som teenager. Nu var han der endelig også for hende.

Hun grinte lidt over hans spørgsmål. “Både og tror jeg. Jeg tror de ved, at jeg altid har haft et godt øje til dig. Det vil ikke undre dem, at vi tog afsted sammen. Jeg var bare ikke fået snakket ordenligt med dem siden jeg kom,” forklarede hun med et træk på skulderen. Hun havde ikke det samme forhold til sine forældre, som Aron havde med sin mor.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 08.10.2022 23:14
Aron smilte svagt og førte poten over hendes kind blidt da hun sagde det men vendte opmærksomheden over nogle som kom gående på den stig  som de kørte på hans øjne kikket lidt på dem han håbet ikke det var lande vejs røver det ville være skønt på deres første tur at få taget alt det de eget. men de vinkede og hilste pænt med et vink og Aron vinkede igen Aron hørte stille Efter og så efter tænk som ud da hun sagde bedste svigerdatter kunne han ikke lade vær med at se lidt flov ned på den gode måde " hehe nemlige. tror bare hun skal lære at give slip" svaret Aron blidt og så hen mod stigen de var kommet et godt stykke hjemme fra nu  han så efter tænk som ud " he har jack enligen fortalt dig hans børns navne ?? det virklige underlige jeg hadet ikke set jack som en far tybe.. men jeg kan forstå han prøver at få tinge samlet lidt efter det som skete med ham " Aron sukket lidt mens han kølet sig lidt i håret  han sukket lidt og strøg sig over læben så med et stille og varmt smil " den ene hedder vist nok furry hun har lyst hår og har even til at kopier med at røger et væsen.. den adnen hedder ros hun linger sin far op og ned af dage " svaret han og så efter tænk som ud det var svært at forstille dem at de hadet taget en ælde drik  for det 

" det lyder godt det også længe siden jeg har bevæget mig der hen tænke nok du ville stoppe på vejen der til " svaret han med et glad smil han kikket lidt ned på æsken han hadet lagt han smilte blidt " hey Hailey prøv at kikke ned i den æske der der ligger en gave til dig " svaret han blidt det var noget han selv hadet smedet sammen af rest gulv han håbet hun kunne lide det slv om det måske ikke  var det nammeste at arbajde med fordi det var så blødt 
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 09.10.2022 21:18
Harley gav Aron ret i, at hans moder måtte lære, at han havde en voksen søn. Han kunne gøre hvad der passede ham såfremt at det var indenfor lovens rammer. “Nej jeg har slet ikke fået talt med ham siden han fik sine børn. Jeg har jo været væk pg der var alt dramaet med familien. Jeg har ikke rigtig haft det i mig at spørge ind til det hele. Det har været så kaotisk, hvilet jeg ikke har ønsket at være en del af.”  Hun var dog alligevel interesseret i at høre, hvad der reelt set var sket og hvem hendes to små grandkusiner var.

“Hvordan er Jacks forhold til dem? Jeg ved han prøver, men det må da være svært på baggrund af alt der der er sket,” sagde hun sukkende. Hun håbede virkelig det bedste for sin fætter, også selvom hun vidste han ikke altid havde det moralske kompas i orden. Hun vidste dog, at han inderst inde var en god fyr. Hun kunne ikke give slip på alle de gode minder med ham, hun havde haft mens hun selv blot var en lille pige.

“En gave til mig? Nej det skulle du virkelig ikke have gjort! Jeg har slet ikke en gave til dig. Nu får jeg det helt dårligt med mig selv,” udbrud hun og rystede på hovedet. Argh, hun skulle virkelig have tænkt på, at Aron altid havde været så betænksom. Hun åbnede æsken og smilte over hele hovedet. “Hvor er det smukt!” Udbrød hun og tog gaven op for at kunne studere det ekstra meget.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 11.10.2022 19:47
jack pisket hesten lidt for at sætte farten lidt op på den mens han vendte hovet da hun spurte om Jacks famille forhold " jeg ved ikke  hvordan det hele skete som sådan... men han hadet vist gang i to men ikke af fri villige det hele var kaos for Jack og tilvæn kom vis over ham..... det var være Karos  og deres mor faldt ind i sig selv  Jack har self prøvet at rede tinge ud med hende men hun ville snakke med ham og ser ham som forræder." Aron så lidt ned i jorden og så lidt efter tænk som ud han tog blidt om hendes hånd da han sagde det  mens han så ind i hindes øjne blidt han elskede de øjne hun hadet " det var så lidt det var ikke nemt at lave den "  

Aron grinte lidt over det hun sagde. han kunne se de var ved at komme til noget  der lidende by han kendte ikke det sted  det var nyt for ham han hadet ikke været så langt væk måske kunne han finde et hjem her men de var lige startede på rejse han sukket lidt  måske kunne han blive noget mere ind smed men det måtte han se hans Gyldnede striber lyset og blinde lidt folk der kom for bi ikke noget Aron kunne gøre  for 

Aron vendte hvode blidt mod Hailey igen og stog hende over kinden " jeg elsker dig så højt det skal du vide " svaret han  han lændte sig stille og rolige ind til hende han kunne ikke vente at mærke hendes krop mod sin igen han sukket lidt han kunne godt tænke sig at trække bene lidt og se sig lidt omkring men  hvor skulle det være der var ikke helt plads til de kunne gå til siden han håbet lidt de noget en skov de kunne slå op 

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 13.10.2022 22:36
Hun lyttede til hans ord, men var stadig uforstående over, hvordan Jack havde haft gang i to kvinder på samme tid uden at have opdaget det. Hvis man var i et forhold var det vel meget sort og hvid? Man var ikke sammen med andre end sin partner og længere var den vel ikke? “Hvordan endte han så sammen med to? Ved du det?” Hun var ikke sikker på, hvor tæt han var blevet med Jack siden hun forlod byen. Mange ting kunne ske i løbet af få år. Ja, Jack var blevet far! En tanke hun næppe havde fået om ham før.

“Tusind tusind tak! Jeg elsker også dig Aron. Det håber jeg du ved!” Svarede hun begejstret og mødte hans kys og kærtegn. Byen var i sigte for dem, hvilket var første stop til deres mål. De kunne få en dag til at gå ved at undersøge byens markeder. Tage en gåtur sammen eller blot sidde på en bænk og snakke det hele ud. De havde jo stadig utrolig mange til at se til. Deres rejse sammen var kun lige begyndt.

Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 17.10.2022 21:45
Aron tænke lidt overr det han måtte huske på om jack hadet fortalt ham noget om det men der kom ikke noget frem og dog og dog der var noget " jeg hørte ham snakke noget om han var usikker på sig selv og han ville skønne hende fra den Redlse hans far kunne forsage hende men det har vist endt på en anden måde. nu ville hun ikke en gang snakke med Jack fordi hun ser hende som en forræder ikke fordi jeg er på nogle side  men  man burde tænke på børne lidt her men jeg tror også det kom en chok fra jack " svaret han blidt  og tænke sig lidt om tænk at leve sit liv i frygt på den her måde det kunne han selt ikke få sig selv til at tænke på og det var  faktis også lidt skrammen på en og samme måde han var glad for han ikke hadet sine far til det han vidste ikke  hel selv hvordan han ville blive som far 

Aron bliv næsten vælte om kuld over haileys glæde han holdte hende helt ind til sig og stog hende ned af ryggen de kunne vis godt holde et lille vil nu de var kommet et godt stykke og der var vist en dags rejse tilbage han holdte ind ved noget skov hvor de kunne kampe her lod han hende om favne ham helt mens han lage hende blidt ned i heste vågne han rejste sig og så varmt på hende "vi må støtte jack lige pt jeg tror han har det svært "  han stog hende over kinden og ned over hendes krop bryst og længe ned af hendes lår han syntes hun så pæn ud med krop og sjæl  stille rejste han sig op og hoppet ned for at binde hesten fast til et træ og finde nogle af tinge ud de kunne bruge heste vågen til at sætte tælte på så de hadet et tørt sted der gik nogle timer med det og så hadet de foget lavet et lejer palds 

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 24.10.2022 17:43
Hun nikkede til alt hvad Aron fortalte hende om Jack. Ja, det var da en skam at børnene voksede op uden en faderfigur. Hun var selv opvokset i en kernefamilie, hvor der aldrig rigtig manglede noget - ja udover action, men det var hun dygtig til selv at skaffe. Heldigvis var hun blevet mere rolig med alderen, men eventyrlysten var stadig en stor del af hende. “Wow ja. Det må være hårdt for dem alle, Jack, kvinden og især børnene. Jeg ville da ønske de kunne finde ud af det, men det er altid kompliceret med følelser og forelskelse… især når der er børn involveret,” sukkede hun og trak en anelse på skulderen.

“Ja bestemt, vi må støtte Jack og familien,” sagde hun og begyndte at hjælpe Aron med at lave lejeren. Han satte teltet op og fandt brændet. Det var hende som prøvede at få ild i det hele og selvom det tog et par forsøg, så kom der endelig nogle relative store flammer. På bålet kunne de varme noget af det mad som de havde medbragt. Hailey satte sig ved siden af Aron og lagde sit hovede op ad hans skulder. “Så hvordan har første dag været?” Spurgte hun med et smil mens hun varmede sine hænder over ilden.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 25.10.2022 21:33
Aron så lidt ned mod hende da hun satte sig ved siden af ham efter noget tid han lage poten på hendes låre og nusset den blidt og korte den også helt op  han lukket øjne blidt i og kikket ind i ilden hesten hale kunne man høre piskede fra side til side mens vinden vifte lidt man kunne godt mærke det var ved at blive kolder han sukket lidt men valgte så at ligge tæppet over dem " jeg syntes det har været et interessant tur lige pt... men mund ikke i morgen det ville blive beder når vi nå lidt længer " svaret han blidt hans øjne så lidt ned mod hendes Neder del han førte stille poten hen over og under hendes underbuske kant han sagde dog ikke noget men  smile for sig selv  han følte sig til trykket af hende og det skulle hun også mærke han kunne dufte kødet næsten var ved at være klart det de hadet sadt ind så der ikke skulle  brænde for meget på så det var jo også vigtit at have noget der 

Aron kom i tanke om de gammel spøglese historiger  som de hele tiden snakket om når ham og jack og rasten af folket sad ved et bål det var underliget at skulle dele det med Hailey lidt  mens hans sad der kørte han stille fingeren over hendes cilt han sagde stadige ikke noget et stille  frækt smil kom over ham mens han stille vendte hovdet mod hende og lage sine tykke læber mod haileys  han kunne ikke holde det tilbage mere 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2