jack 13.09.2022 19:25
Det var en af de dage hvor man kunne mærke regnen piske ned det hadet trenget til det længe efter hånden og og dyrene hadet også haft brug for det der hadet være talvt ved jacks hjem by og i sær i det hemlige slot eller hvad man nu kaldte det for. For der ville komme folk ude fra noget som der ikke skete så tit så der skulle selvfølgelige være lidt fest og faver. Det var nemlig jacks fars bror der kom og dem hadet de ikke set i lang tid mens fordi de boet så langt væk jacks mor gik og var panisk og råbte efter alle tjeneren af de skulle
” SE SÅ AT FÅ NOGET FART PÅ !” mens jacks far sad og læste lidt og han hadet gjort sin pligter men han var også blevet en anden siden den dag han gad ikke regtit bekymrer sig om tinge mere ” jeg ville ønske du ville bi dage noget mere det er altså din bror der kommer ikke min ” svaret hun hysterisk mens jacs far hævet et øjne bryn og rejste sig op han kunne ikke forstå hvorfor de skulle lave det forstyr bare fordi noget famille kom på besøge ” hvorfor skal vi gøre det her.... jack tager det da heller ikke serisøt ” svaret han surt og gik ud for at finde på noget han kunne fortage sig jacks mor stod med hænderen i siden og visset af ham ” ja hvor vi nu snakker om det hvor er jack har ikke set ham i flere dage efter hånden ” svaret hun og kikket hen mod en Tjenner som tav bradt hun renset glasset med en boste og kunne så ikke tige stille ” han er i trænigen rummet min Frue han har været der inde i lang tid ” svaret hun og trak på skulderen
og ganske regtit jack hadet været inde i træningens rummet flere dage i træk men det var mest for at få tankerne ldit væk fra det hele hans fars bror kom besøge det betød også at hans kusine ville komme han sukket lidt de hadet ikke set hinanden i lang tid han vidste ikke hvordan hun var siden var var tegnatere jack kom stille ud fra træningen rummet med sved ned af sig han burde gå i bad inden de kom der kunne ikke gå lang tid stille gik jack op men bliv stoppet under vejs det var hans mor ” du godste hvor du lugter af sved og Brandt aske hvad har du fortaget der inde dreng! ” jack tog en tand ud over sin læbe i en smil. ” jeg lugter som jeg altid har gjort men jeg er på vej op og få mig et bad og skifte tøj vis min kusine kommer så sig jeg er der oppe oki ” svaret han til sin mor og gav hende et kys på kinden mens hun også rystet på hovedet af det hele hun vente sig og gik mod hoved døren det kunne ikke være lang tid før de
ville komme jack gik stille op af gangern men stoppet på et malerie med dem alle sammen hans søster bror og så også hans kusine han hadet altid set sin kusine som en anden søster men på grund af han bliv ælder så var der ander ting han hadet plan lagt fx at lave sin klang støre og det var noget han var fast beslutte på stille gik han op og åbnet døren til sin dør han hadet foget bad fyldt op han smilte til det og begyndte at smide døren mens han satte sig ned i og lage hovdet tilbage dampnede gjorder godt og han kunne mærke hvordan det sveg i kroppen
Mee 13.09.2022 21:14
Hailey var draget den lange vej tilbage til sin hjemby. Normalt ville man finde et befriende at være tilbage til stedet man var vokset op. Hailey syntes dog, at deres by var for lille. Hun kunne ikke klare at være det samme sted over længere perioder. Det var også derfor, at hun kun ville komme på visit i få dage. Fem dage, hvis man skulle være helt præcis. De var alle samlet fordi der var familiekomsammen og der ville komme familiemedlemmer fra nær fjern. Hun glædede sig til at se sine kusiner og fætter, da de var ligesom hendes søskende. Hun var selv enebarn og var ikke vokset op med en normal søskendedynamik. Nogle gange misundende hun sine familiemedlemmer for, at de havde deres søskende. Livet for hende havde manglet begivenheder og spænding. Måske var det derfor at hun var draget på farten.Haileys familie var den første til at ankomme til festen og blev modtager af Anilia. Hun var glad for at se sin moster. Hun lignede sig selv på en prik skønt at Hailey havde været på farten i nogle år nu. “Godt at se dig,” sagde hun glad og blev mødt i en omfavnelse. Anilia havde altid været hendes anden mor. Dette bånd blev ikke bare brudt af tid eller afstand. Efter krammet blev hun fortalt, at Jack ville komme ned til dem lige om lidt, men hun var nødt til at sende ham i bad. Typisk ham at være for sent på dem til disse events.
jack 14.09.2022 18:03
jakcs mor smilte og gik stille igen jack lå og slappet af men kom i tanke over at han hadet en fest der kom han sukket lidt mens han rejste sig fra sit bad han tog noget pænt tøj på han kikket sig i spejlet og tænke lidt " det ser ikke så slemt ud ind dag " svaret han med et grin over læben mens han begyndte at gå ned mod det sted festen skulle holdes der var mange der var inviteret til dog stoppet han stille op da han så Hailey nede ved trappen da hun snakket med hans mor der kom et støre smil på læben nu hvor hun var blive ælder kunne han godt se hvor meget voksen hun var blevet men han sagde dog ikke noget han vendte på at hun skulle se ham men det var jacks mor der hørte ham først " NÅR der er du godt du kunne komme de her her alle sammen " svaret hun og lage hænderen i sideren på hofteren og så strengt ud på ham jack selv kikket lidt på sin mor men sagde ikke noget om det han hadet været der inde i flere dage for at træne sin evner og holde det ved lige efter han var på en måde glad for hailey var kommet for det lette det hele meget mere og han glemte lidt om den famille stridehed der var og det så også ud til at de ander hadet glemt den
Mee 14.09.2022 21:10
Der var kommet flere til festen og salen summede med sagte stemmer. Humøret var højt og alle virkede til at have lagt stridighederne bag sig. Mens hun snakkede med Anilia opdagede hun at Jack var mødt op til festen - endelig. Alle havde en yndlings fætter eller kusine. Det var Jack for hende og som børn havde de været ret tætte. Dog havde de altid haft en søster/bror dynamik, hvilket hun satte meget pris på, da hun ikke havde en bror. “Godt at se dig Jack!” Hilste Hailey glad og lagde armene om ham i en omfavnelse. Det var 100 år siden hun havde set ham, men han lignede stadig sig selv, ældre selvfølglig. Hun var dog også blevet nogle år ældre siden de sidst havde set hinanden.“Jeg har hørt en lille fugl synge om, at Aron er i byen?” sagde hun nok nærmere som er spørgsmål. Hun var sikker på, at Jack måtte vide om Aron var kommer tilbage og om han var inviteret her hen. Anilia var den som bragte ham op som emne inden Jack kom. Hun vidste nok godt, at Hailey som barn havde haft et godt øje til ham. Dog var det aldrig gengældt, måske fordi hun var yngre end ham. Han havde altid haft travlt med at være sammen med alle andre end hende. Tingene havde ændret sig nu dog. Hun var blevet mere moden, havde oplevet mere. Hun var ikke længere forelsket i Aron, men attraktion forsvandt ikke bare med tiden.
jack 14.09.2022 22:04
jack smilte som hun omfavnet ham han skulle lige til at sige noget men hun bragte Aron på banen han tog sig lidt til hagen og kikket rundt " han bliv da inviteret her til festen jeg tror han ikke ville gå glip af en fest men det kan være arbejdet har hængt ham lidt op. " svaret Jack undskylde mens han gav Hailey et kys på kinden han prøvet at kikke lidt rundt men "mange af de Ander famille med lemmer er her dog er mine Døtter dog ikke. de kunne ikke det svære selv om det kunne ha været godt så folk kunne " jack smilte varmt til Hailey og prøvet at virke stærk tombo var her også og han fik øje på Hailey han råbte op med en vin i glasset " heeey kære kusine så kunne du enlige komme " råbte han og kom dem i møde jack grinte lidt mens han kikket lidt rundt hans var her også men han ville ikke øjeblikke det øje blik her han gav hende et knus og kind kys også mens han studeret hende " jamen dog jamen dog sikke ung og smuk du er blivet ... ja vores søster var det svære nød sade til at sige fra hendes arbajde er langt væk " svaret Tombo stille og mens jack vifte med halen lidt
Det underet ham stadige over hvorfor Aron ikke var her han hadet da renget med en ven var inviteret med men han hadet opført sig lidt mærklige her på det sidste mund det var fordi han hadet sagt hailey ville komme
Det underet ham stadige over hvorfor Aron ikke var her han hadet da renget med en ven var inviteret med men han hadet opført sig lidt mærklige her på det sidste mund det var fordi han hadet sagt hailey ville komme
Mee 14.09.2022 22:59
Hun var forhåbningsfuld over at der var en chance for at Aron ville møde op. Gad vide hvordan deres forhold ville være efter alle disse år? “En skam vi ikke kunne få lov til at møde pigerne,” sagde hun oprigtigt da hun endnu ikke haft fået mødt nogen af hans børn. Der gik lang tid før hun overhovedet vidste at Jack var far. Det var underligt at se ham i den rolle, men han var trods alt 35 så det var også på tide at han fik nogle. Bag hende råbte Tombo op. “Hvaaa Tombo, jeg han høre du har fået godt gang i alkoholen,” svarede hun en anelse kækt, men dog vidste hun også godt at Tombo kunne tage det. Hvis ikke, så kunne han have ladet være med at starte denne samtale. “Pas på du ikke bliver for syg i morgen. Jeg kan ikke love min healing vil kunne hjælpe på tømmermænd,” tilføjede hun selvom hun godt vidste, at selvfølglig ville hun hjælpe sin fætter. “Årh Tombo din lille charmør. Har jeg ikke altid været ung og smuk,” hun grinte. “Men hvad med dig? Hvordan går det med kærligheden,” spurgte hun Tombo og egentlig var spørgsmålet også tilrettet Jack. Nu hvor man endelig var tilbage, så skulle man da høre nogle opdateringer. jack 14.09.2022 23:08
Tombo Grinte over den bemærkningen og slog sin storbror overskulderen lidt med et stille grin " ja det var noget af en overaskel at se dem så store men jeg kan godt forstå din eks brugte en voske op Elekiser til dem. det næsten svært at tro" Tombo kikket igen hen mod Hailey da hun sagde det med kærlighed grinte han bare igen og slog sig lidt på maven " HAHAHA jeg er altid Single. Jeg ville nødig havne som min bror og vores far " svaret han mens han blinket til jack jack selv grinte lidt over det og lændte sig hen over Hailey mens han sagde viskene til hende " jeg fandt kun ud af det da jeg støtte på dem på lugten. ellers hadet jeg ikke trode det selv " svaret han blidt Tombo vendte sig stille om og gik hen mod sin onkel som også var kommet han gav ham et kram stille så han lidt på hailey han kunne godt se hun stadige hadet Følser for ham selv om det ikke var helt gengældt han tog en to vin fra en Tjener der kom gående og gav Hailey den ene " Aron har foget arbejde i smeden og blive meget meget høj " svaret han stille og tog Vinglasset til munden og kikket sig om Kring Jack Choie Anniko Demon har forladt tråden.
Mee 15.09.2022 13:03
Dengang Hailey forlod byen, var Jack endnu ike blevet far. Hun havde regnet med hendes grankusiner var små tumlinger, men det lød som om, at de var en del ældre efter Tombos udtalelse. “Hvor gamle er de nu?” Spurgte hun Jack og refererede til hans to døtre. Måske var de allerede voksne siden der var brugt magt på dem. Sørgeligt sådan at få stjålet sin barndom. Hun kiggede nu over på Tombo igen. “Hvis du ikke passer på ender du slet ikke med at få nogen efterkommere,” sagde hun halvt som en spøg og halvt som et wake up Call for ham. Tombo virkede dog ikke så stødt af hendes kommentar. Det havde hun dog heller ikke regnet med, da han altid tog tingene ret let. Han var virkelig en livsnyder. Hailey modtog vinen og lyttede til hvad der blev sagt. “Hvor høj er han da blevet?” Spurgte hun en anelse overrasket. Det var aldrig fordi, at Aron havde været lav. Tværtimod. Det var nok derfor hun undrede sig over, at han var blevet så høj alle snakkede om det. Generelt var halvdyr større end mennesker, på alle punkter. Større i højden, breden og muskelmasse. Det var derfor ikke underligt at stå imellem en del halvdyr som næsten nåede de to meter.
jack 15.09.2022 15:23
tjaaa de må vel være omkring de 2 år vis ikke hun hadet brugt ælde elekiser men mine piger må være 15 16 år "svaret han stille og kikket efter sin lillebror med et stille og rolige smil på læben jack drak stille af sin vin mens han stod stille der han tænke lidt over det hun sagde og kikket ned på hende lidt " tja ville kalde ham et bæst men... hvorfor er du blive så interneret i ham... er du stadige varm på ham " sagde han stille med et smørret smil han vidst sin kusine hadet haft en godt øje til Aron i mange år og han hadet altid drillet hende med det " jeg ville skynde mig at få fingeren i ham der mange som har spurt om ham ad men han har sagt nej til de fleste kvinder " svaret han blidt mens han kikket rundt og der var nogle som danset til musikken jack vendte sig till om for at gå lidt hen for at finde et sted de kunne sidde med minder de ikke skulle gå væk sammen så hun kunne se stede igen det hadet jo været lang tid siden
folk snakket højt og grinte mens de tog noget mad fra et stor bord jack selv var ikke helt sulten i nu men ventede på Haileys Reakson for at se om hun stadige var vild med Arno det var altid så sjovt at se når hun gemte sit ansiget. nogle gang lød det næsten som en besættelse af ham men sådan var det nu en gang
Aron har forladt tråden.
Mee 15.09.2022 22:29
Det havde altid forbavset hende, hvordan man kunne både mentale og fysisk blive femten i løbet af et år eller to. Disse eliksirer var nogle heftige krabater. “Hvad mener du med stadig? Som om jeg nogensinde har kunne lide ham. Jeg er da lige så nysgerrig om hvad der sker i dit liv som hans,” benægtede hun hårdnakket. Hvordan vidste Jack overhovedet, at hun havde haft et crush på Aron dengang de var yngre? Det var over ti år siden, så selv hvis de havde det på fornemmelsen burde de da have glemt alt om det. Ej, hvor var det dog pinligt. Godt nok havde det været lidt af en intern joke, men også bare det. De var to af det modsatte køn på samme alder. Selvfølglig ville folk kommentere på det.Hun slog Jack i siden da han var ved at være dum at høre på. “Jeg mener det, jeg er ikke interesseret i ham,” benægtede hun endnu engang. Selv hvis hun var interesseret i ham gad hun ikke at have, at alle vidste om det. Selvfølglig blev rygter hurtigt spredt i deres omgangskreds. En skikkelse materialiserede sig blandt menneskemængden. Hun kiggede nærmere på den og opdagede det var Aron. Åh nej.
jack 15.09.2022 22:52
Jack kunne ikke lade vær med at grine over Hailey hun benægte alt selv da hun slog ham vendte han sig stille om og grinte lidt og sagde stille " neej se hvem der kommer der " han gav hende en over nakken med sin hale og forsvandt stille så de to kunne være for sig selv lidt eller kunne tale sammen. Aron hadet taget det flottes jakke sæt på hadet og så fin det passet til hans krop det var ikke nænt han var højre ind alle Ander men skelet sig stadige ud han gav alle hånden han stoppet dog op foran jack da han gav ham hånden eller poten var det nu hans gyldne striber skidne af lyset der var og fik det til at line rigtigt guld åren hadet lange og han var blive høj og hadet musklerne på kroppen jack peget hen mod Hailey stille og Aron måtte løfte ørne op lidt og kikket hen mod hende. stille og rolige kom an gående hen mod hende men man kunne se han nok lignet sig selv lidt stille stoppet han op for an hailey og kikket ned mod hende med et varmt smil " hej Hailey du godset du er vokset til en smuk kvinde " svaret han og skuret chamen lidt på han tog blidt hendes hånd og kysset blidt
han ventede lidt med at sige noget mere før han studeret hende lidt formeren var gode og det adet var også et stille smøret smil kom over ham mens han tog et glas fra en tjerner også og drak det lidt i " undskyld jeg kom forset hadet en leveringen til i morgen der skulle gøres klar " lige nu var det som om det kun var dem og ingen Ander Aron hadet set det komme på en eller anden måde vidste han hun ville komme tilbage men mund han kunne få hende til at blive for hans skyld måske han sukket lidt og kikket rundt og på Hailey igen han ventede på hvad hun ville svare
han ventede lidt med at sige noget mere før han studeret hende lidt formeren var gode og det adet var også et stille smøret smil kom over ham mens han tog et glas fra en tjerner også og drak det lidt i " undskyld jeg kom forset hadet en leveringen til i morgen der skulle gøres klar " lige nu var det som om det kun var dem og ingen Ander Aron hadet set det komme på en eller anden måde vidste han hun ville komme tilbage men mund han kunne få hende til at blive for hans skyld måske han sukket lidt og kikket rundt og på Hailey igen han ventede på hvad hun ville svare
Mee 15.09.2022 23:00
Hailey vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv efter Arons ankomst. Hun bandede for sig selv over, at Jack havde forladt hende alene med Aron. Urgh, hvad skulle det også til for! Da hun havde rakt sin hånd frem, havde hun regnet med at Aron ville trykke den, ligesom han havde gjort med alle andre i lokalet. I stedet kysser han den, hvilket kom meget bag på hende. Hun vidste ikke helt, hvordan hun skulle regere. “Uh, tak…” svarede Hailey en anelse mundlam og hun rømmede sig. “Du er skam også blevet højere siden vi sidst så hinanden,” pointerede hun, da hun næsten skulle knække sin nakke bare ved at se ham i øjnene. Dette gjorde hun dog ikke alt for længe af gangen, da hun bare ville rødme så. Det ville være totalt pinligt!“Altså jeg tror hellere du vil give din undskyldning Anilia. Det er trods alt hende som holder festen og jeg er sikker på, at hun også gerne vil hilse på dig. Altså hvis Jack ikke har nuppet hendes opmærksomhed,” svarede hun ham mildt og kiggede hen på sin fætter og moster. De var faldet i snak med hinanden, så der var ingen grund til at afbryde dem.
jack 15.09.2022 23:11
Aron grinte lidt over den kommater mens tænke på hvad han ellers skulle snakke med hende om der var jo gået flere år i mellem dem. han tog sig i nakken da hun snakket om hans højde " det har skam sine ulemper en gang i mellem fex nogle gang skal jeg bygger mig for at komme ind af døren nogle steder men de gode til smede arbajde " svaret han med et stille grin og stilled sig ved siden af hailey lidt lige nu virkede hun som en lille søster til hailey stille smilte han og puffet til hendes skulder " skal vi gå lidt rundt ude for larmen " svaret han og tog en vin flaske men beholdte de to glas de hadet meget at ind henter det vidste han alt for godt "jeg har faktiset gået og tænk på dig her på det sidste...hvordan det går med dine rejser og så videre " svaret han blidt og lage dog ørne lidt ned det hadet knust ham lidt at hun Arons hale vifte voldsomt frem og tilbage det var ikke kun det yder der var ændret det var også det inde i dog holdte han stadige af at feste men lige nu ville han kun snakke med hailey han kunne mærke på hende hun var nevøs så han lage armen ud som hun kunne gribe stille i han begyndte at gå mod en af gangen
gæsterne ville ikke ligge mærke til de var væk ikke i længer tid det vidste han godt tros alt. han hadet så meget at sige til hende både med sit nye arbajde og sin mor hvordan han hadet udviklinger sig til alt det her i dag han mærkede hendes varme
gæsterne ville ikke ligge mærke til de var væk ikke i længer tid det vidste han godt tros alt. han hadet så meget at sige til hende både med sit nye arbajde og sin mor hvordan han hadet udviklinger sig til alt det her i dag han mærkede hendes varme
Mee 16.09.2022 14:06
Hun fnisede lidt af hans kommentar. “Af hvad jeg kan se har du ikke en bule af at gå ind i en dørkarm,” sagde hun som en spøg. “Og så behøves du ikke at have andre til at række dig ting,” tilføjede hun. Hun var ikke en lav kvinde, derfor kunne hun ofte nå tingene selv. Dog ville set selvfølglig hjælpe at få lagt 60 centimeter oven i hendes højde. Hun blev puffet til af Aron som stillede hende et spørgsmål og spurgte om hun ville udenfor. “Yeah, lad os Aron,” svarede hun og gik sammen med ham uden for lokalet.“Har du virkelig kedet dig så meget, at dine tanker faldt hen på mig,” sagde hun med et blink i øjet. Hun overvejede også i ny og næ hvad ham lavede. Hun var dog altid på farten, så ofte havde hun ikke tid til at stoppe op og dvæle for meget i tankerne. “Det er rart at være væk fra vores hjemby. Verden har så mange… andre ting at tilbyde. Der er så mange ting at opleve, nye kulturer, samfund og eksistenser. Det virker som om verden har brug som en healer som mig. Der er så mange der bor i fattigdom og dør af de mindste skader… jeg kan hjælpe dem der,” svarede hun ham og smilte lidt. “Hvad sker der så med dig?”
jack 16.09.2022 15:16
Aron kende det blik hun sendte han vidste det betød mere ind hvad godt var han smilte dog og sagde ikke noget il det han satte glasset ude i den store have han hældte lidt op til dem igen mens han tænke over hvad han skulle sige til der hadet jo været sket så meget hun var vosket til noget smukker ikke fordi hun altid hadet været det men nu kunne han se det med sine enge øjne " tjo efter du var Rejst så tog jeg i lære hos vores smed men han er blevet gammel og er nød til at tage over der det giver godt. jeg tror også der har været en kvinde eller to der har spurt om hendes hånd " svaret han stille for at se hvordan Hailey ville reager på det stille stille satte han sin gals ned på boret og førte porten over hendes kind blidt den var nok varm fra Smedet arbejdet " men der har altid kun været en jeg har været inverteret i " svaret stille og så ned af Hailey nu kunne han dufte hende og lage stille hånden ned mod hendes ryg musikken startet stille og rolige deri nde han sukket blidt og lage hovedet ned mod hendes han udsendte den stærkeste parigens duft mod hende han kunne ikke holde det tilbage han var bange for at midste hende igen stille lage han halen om hende " det lyder intersandt hailey men savner du mig slet ikke " svaret han lidt i en fræk tone da hun så sagde med det med bule i hovdet grinte han lidt mens han nusset hendes ryg hans hjerte hammeret bildt " folk sprøger mig altid om de jeg ikke kan nå den ene og den adnen ting " svartet han med et stille smil Mee 17.09.2022 22:04
Hailey prøvede ikke at reagere på, hvad Aron fortalte hende. Hvad ragede det hende, at han havde været sammen med nogle andre mens hun havde været væk? De havde trods alt aldrig været et par. Aron havde ikke set hende end andet som en ven. Det ville næsten undre hende mere, hvis han havde holdt sig væk fra alle andre. Stadig, så kunne hun ikke stoppe det næsten jaloux glimt i øjet af hende. “Det er heller ikke fordi, at jeg har været foruden mandligt selvskab på mine rejser,” svarede hun ham en anelse skarp. Det var nok et low blow, men hun ville ikke indrømme, at det tætteste hun var kommet på en mand, var når han lå døende og hun hjalp ham. Hun vidste, at hun ikke skulke få følelser for sine patienter. Det ville gøre for ondt når de forlod hende igen og ikke længere havde brug for hende. Dog var det sket, at hun havde opbygget et venskab med nogle af dem.Hailey var chokeret da Aron lod sin hånd stryge hendes kind. Det kunne da ikke være sandt, at det var hende han talte om? Nej, han havde aldrig vist interesse i hende. Den tanke var absurd. Dog klyngede hun sig stadig til håbet. “Hm, hvem?” Spurgte hun uskyldig tog lod sine brune øjne møde hans. Han tog hende ind i sine arme og hun strittede ikke imod. “Har du savnet mig?” Svarede hun på hans spørgsmål, da hun ville have, at han sagde han havde savnet hende før hun selv ville indrømme det.
jack 19.09.2022 14:56
Aron smilte lidt til hailey og kysset hende dypt han skubbet henden lidt op af den væg der var der mens hans krop kom tætter på "var det svar nok... " visket han blidt mens håndne gled op af hendes lår han lavet han sukket lidt mens for at tænde hede han kunne ikke holde sig til bage efter så langtid de hadet været væk fra hianden hans leme bliv støre mens han kærtenger hendes lår og viskede blidt " men jeger nu også interseret i at se hvad der gemmer sig under alt det " visket han frækt til henden og strøg poten hen over hendes bryst og mave blidt han grinte voldsomt han lod blikket glide ind i hendes mens halen vifte sig om hende han mærkede varmen komme op i sig det hele snoret så underliget i hans hovde hans pote gled stille under hendes kjole og over hendes cilt blidt mens han sukket og knirkede for at få hinde tædt Mee 19.09.2022 15:33
Hailey var meget chokeret over Arons handlinger. Det havde hun ikke i sin vildeste fantasi troet ville ske. Hun vidste ikke rigtig, hvad hun skulle gøre af sig selv. Det var nok derfor hun ikke svarede ham. Hurtigt dog den ene handling den anden og Aron var over alt på hendes krop. Igen var hun helt forbavset over hans opførsel. “Aron vi burde ikke gøre dette lige udenfor festen,” sagde hun og skubbede ham lidt væk. Han skulle ikke tro, at han blot kunne komme tilbage og pludselig være helt interreseret i hende. Hun ville også ham, men ikke på disse præmisser. Hun ville have et anstændigt forhold før de begyndte på hans planer. Det tænkte hun da også, at han ville kunne forstå. “Lad os tage det stille og lære hinanden af kende før du begynder at springe på mig. Jeg har ikke lyst til at blive endnu en af dine beundrer,” sagde hun og stod op for sig selv. jack 19.09.2022 18:54
Aron sukket lidt og kikket rundt det var nok sandt det hun sagde han trak lidt på skulderen og gik hen for at hælde noget vin op han drak lidt " he lære hinanden at kende hamme fint oki " svajet han blidt han ville heller ikke have noget hun hadet dog give ud tryk for hun ville have ham men han smite blidt og løfte hoved for at vise de kunne komme ind til festen igen men han var dog ikke sikker på det lige nu han var tors alt ikke en del af familien han var kun kommet fordi han var blive spurt om det af Jack
Aron ventede blidt på hailey mens han tænke over sageren lidt der var vel ikke så meget at sige lige nu musikken var gået i gang han vendte sig om og ragte en hånd ud mod hailey blidt de kunne danse lidt vis hun hadet lyst til det. han så alle kikket på ham og snakket om ham men han var lige glad lige nu var det kun Hailey han tænke på og han ville vise han var den regtit for hende
Aron ventede blidt på hailey mens han tænke over sageren lidt der var vel ikke så meget at sige lige nu musikken var gået i gang han vendte sig om og ragte en hånd ud mod hailey blidt de kunne danse lidt vis hun hadet lyst til det. han så alle kikket på ham og snakket om ham men han var lige glad lige nu var det kun Hailey han tænke på og han ville vise han var den regtit for hende
Mee 19.09.2022 21:13
Aron virkede en smule slået ud af hendes afvisning. Selv var hun chokeret over, at hun havde styrken. Hun havde virkelig haft lyst til at være sammen med ham. Hendes fornuft overdøvede dog hendes lyster, hvilket gjorde, at hun kunne sige fra. Heldigvis, hvem vidste hvornår der ville komme nogle ud fra festen. Det ville være en skandale hvis en af hendes familiemedlemmer så hende i sådan en situation. Så kunne hun aldrig vende tilbage til byen.Hun tog Arons hånd og de svajede til den sagte musik. Hun lagde hovedet ind til hans brystkasse. Hold op godt var han blevet en kæmpe. “Aron. Hvad har ændret sig siden jeg tog afsted?” spurgte hun, da han aldrig havde vist en interesse i hende før. Ikke engang gjort sådan de holdte kontakten. Nej, de havde ikke snakket i flere år nu. Det var næsten som at starte påny igen, men så alligevel ikke. Det var trods alt Aron, hendes barndoms crush.
Chatboks
IC-chat▽