Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 21.08.2021 14:00
Satria listede hjemme fra i aftes, men fik sig forvildet væk fra alt hun havde lært at kende i den sidste tid.
Solen var stået op og det var en dejlig dag, men Satira havde søgt ly i skyggerne af et træ. 

Leonardo havde skaffet hende en Daylight ring, så hun frit kunne færdes under solen uden at tage skade. Men der var lige det med sollys i øjnene. Det var længe siden hun sidst havde været ude i direkte sollys, da hun var løbet tør for den eleksir James havde givet hende.

Men en pause i skyggen var lige hvad hun havde brug. Hun var nødt til at finde ud af hvordan hun kom tilbage til Blod Tronen, uden at rande ind i problemer.

Hun lukkede øjnene og lagde hovdet tilbage mod stammen. En stille brise dansede i hendes lange røde hår og gav en beroligende effekt, sammen med lyden af raslende blade. 
Mon Leonardo, Vladimir og Cosette har opdaget af jeg mangler? 

Hun rakte ud after en taske, som hun havde sat ved siden af sig, og fandt en flaske frem, drak forsigtigt af blodet i den og pakkede den væk igen. Hun havde lært, at hun ikke kunne bevære sig nogen steder uden blod, det ville være for risikabelt på mange måder.
Satira sukkede ud og lagde hovdet tilbage igen.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 21.08.2021 15:21
Jenko havde pakkede det nødvendige som han skulle bruge efter han var taget afsted fra det kolde nord, og der var da ikke noget bedre end at lige smutte forbi gamle omgivelser, minder som var gode men desværre var forsvundet, men han havde et job han skulle lave og fuldføre, jenko kom ind fra luften af og landede på jorden roligt og elegant, havde ikke rigtig lagt mærke til noget eller nogen, han satte hænderne ned i græsset og mærkede det igennem hans finger, han lukkede øjne kort, og sugede nærmest naturen ind i sig selv, han åbnede øjne igen og åbnede ud.

Han rejste sig op og gik imod en lille hemmeligt vandfald han vidste var i nærheden, men det var lidt skjult men vandet i det var det reneste vand man kunne drikke nærmest, han gik hen til er træ der var omgivet af buske, hvor efter han gik igennem busken og frem til vandfaldet, han lagde hans taske på jorden og hev en dunk frem for at fylde den op.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 21.08.2021 15:59
Satira lagde med det samme mærke til den fremmede, som kom flyvende ind. 
Hun rejste sig langsom op af stammen og gik en smugle i skjul, for at studere ham - han kunne jo være en hun skulle passe på. Men alle hendes sanser fortalte hende, at han måske kunne hjælpe hende.

Hun lukkede øjnene og tog en dyb indånding, før hun lydløst fulgte efter ham.
Da hun nåede hen til busken, hvor Jenko var forsvundet bag, pausede hun et øjeblik, inden hun fortsatte.

Med det samme hun kom på den anden side af buskadset, så hun Jenko sidde med en dunk i vandet.

Med en forsigt og lidt tilbageholden stemme, henvendte hun sig til ham.
"U... Undskyld jeg forstyrre Dem.. M... Men kan De måske hjælpe mig?"
Hun smilte det bedste hun havde lært og trådte forsigt frem mod ham.
"Jeg er faret vild og kan ikke finde hjem"
Hun stoppede et godt stykke fra ham, med hænderne foldet genert på ryggen.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 21.08.2021 19:14
Jenko havde godt bemærkede da han landede at han ikke var selv, en sand jæger som ham lod sig ikke overraske på den front, dog havde han ikke regnet med at hun var gået efter ham, så ide hun  kom til syne og åbnede munden, vende han sig om og skulle lige til at sige noget, men blev for en kort stund ikke i stand til at svare hende, hendes udseende og udstråling var unik, han tog sig kort sammen og smilede kort til hende “ jamen hvad søger du hjælp til frøken “ sagde han roligt og tog en slurk af hans dunk, inden han smed den i tasken, og først efter få sekunder efter han havde spurgt hende, gik det op for ham at hun havde fortalt hvad hun manglede hjælp til. 

“ det må du undskylde, altså du kan ikke finde…..puha “ sagde han og kørte sin hånd igennem hans lange lyse hår, inden han forsatte “ altså jeg kommer normalt fra det kolde nord, men hvor bor du henne ? “ sagde han undrende og gik et par skridt imod hende 
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 21.08.2021 20:16
Satira smilte lidt forlegent over den måde han så på hende. Hans pludselige ændring fortælte hende tydeligt, at han var betaget af hvordan hun så ud.
Men noget fortalte hende, at hun måske havde fundet ham hjælpesom for hurtigt.

Som hun stod der i sollyset, så hun så uskyldig ud, og pga. hendes race, kunne man heller ikke se, at hun ikke længere var 22. Men 10 år er ikke længe at skabe sig erfaringer og slet ikke, når man i mellemtiden mister hukommelsen.

Selv om han trådte nærmere, blev hun stående. Hvis det viste sig, at han ville angribe hende, var hun heldigvis ikke forsvarsløs - og med nydrukket blod i årene, var hun med fuld energi.

"Jeg søger den røde flod, er De bekendt med den?"
Hun så undersøgende på ham, men uden at se mistænksom ud.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 21.08.2021 20:24
Det var et eller andet ved denne kvinde, men han kunne ikke rigtig regne ud hvad det var, han lyttede til hendes ord, men det sagde ikke rigtig noget, og for det andet var det også mange år siden han havde været her, Norden havde trukket  ham til og det var der han befandt sig når han ikke var på opgave for lyset, han gik et enkelt skridt tilbage og imod vandet, han satte sig på hug foran det, og vaskede kort sin nakke lidt og ansigt, inden han rejste sig op igen “ desværre frøken det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, det er noget tid siden jeg har været på disse kanter, og lige nu har jeg en vigtig opgave foran mig “ sagde han beklagende. 

Jenko var nød til at fokusere på opgaven og ikke denne kvinde, for han var sikker på hun sikkert kunne lokke ham til noget han ville fortryde, han var bestemt dravet af hendes røde hår og skønhed, men det havde han gjord op med sig selv ikke skulle ske igen. “ jeg tænker hvis du forsætter øst på så måske du kan finde nogen der kan hjælpe dig med at finde denne røde flod “ sagde han igen og tog sin task på ryggen 
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 21.08.2021 21:06
Hun havde haft ret. Hun havde troet på hjælp for hurtigt, men i stedet for at skjulte sin skuffelse, så hun sig dumt rundt og lignede en pige, som ikke viste hvordan man kunne finde øst - hvilket hun ikke kunne.

Måske, kun måske, ville det hjælpe at friste ham.
"Det var en skam, jeg ville ellers have betalt Dem for Deres hjælp"
Hun trak på skulderne, sendte ham et lille smil mens hun langsomt vendte sig, for at gå den vej hun kom fra. 
Satira kunne kun håbe på at hun havde ret i sin formodning om, at den fremmede kun tog imod betalte opgaver.
Og det var bestemt ikke fordi at hun ikke kunne betale ham. 
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 21.08.2021 21:54
Jenko begynde langsomt at gå men han stoppede op kort, og kiggede på hende “ skulle du ikke øst frøken “ sagde han og viftede hende efter sig med hovedet, sådan hun skulle forstå at han nok skulle vise hende vej, han gik ud igennem busken, og gik ud fra hun fulde med ham, han kigger nok hvert andet sekund på hende for at sikre sig hun var med og at hun ikke var ude på ballade, “ nå så fortæl lidt om den røde flod hvad er det som er der nede, “ sagde han og tog kort bestik af hendes påklædning, inden han igen spurgte “ hvad er deres navn egentlig “ sagde han igen og smilede til hende.

Jenko skulle blot huske på den vigtigste ting, ikke gi efter for fristelsen, ellers så kunne han godt hjælpe denne kvinde så længe det blev på de premisser, men det var jo så
Op til ham selv at holde sig der, han smilede kort til hende og begynde blot at gå videre og videre.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 21.08.2021 22:21
Hun smilte stort og skyndte sig efter ham, men uden af virke alt vor ivrig.
"Jeg takker Dem. Jeg lover Dem, De skal blive vel betalt!"

Hun var usikker på hvor meget hun skulle fortælle ham, men valgte at være ærlig - med det meste.
"Jeg leder efter den røde flod, fordi mit hjem"
Hun kløede sig lidt forlegent i nakken og smågrinte. Hun vidste det lød mærkeligt, at hun ikke vidste hvordan hun skulle finde hjem, men det hørte desværre med til at have hukommelsestab.

"Mit navn er S..."
Hun gengældte hans smil
"Una. Mit navn er Una"
På sin vis løj hun ikke for ham, det var et aftalt navn, som dækkede dem begge. Desuden, det var jo ikke fordi de var ved at bygge et venskab, han skulle bare følge hende hjem og så ville de ikke se hinanden igen - no harm done.
"Nu hvor De kender mit, vil det være på sin plads, at jeg keder Deres - De er trods alt min redningsmand"
Hun sendte ham et stort smil, men i hendes uopmæksomhed var hun ved at falde over en gren.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 21.08.2021 22:31
Han rystede kort på hovedet “ de behøver ikke at betale mig, skulle alligevel den samme vej, så det er helt okay, “ sagde han og gik videre, hendes navn var mærkeligt hun lignede ikke en Una, men han dømte hende ikke på nogen måde, Jenko vende sig imod hende og skulle lige til at sige hans navn, som han så hun var ved at falde, han rakte hænder frem imod hende, sådan hvis hun skulle falde ville han gribe hende, “ mit navn er Jenko” sagde han med et smil.

Den røde flod vidste han nogenlunde hvor var nu, efter han havde tænkt sig lidt om, men han vidste det vil tag nogle dage at nå der til, “ det vil tag dage at nå til den røde flod, så jeg ved ikke med dig, men jeg sover altid i naturen som reglt, men du må gerne finde vej til en kro, “ sagde han og kiggede op, de var alligevel gået i nogle timer, så det var begyndt at blive halvt mørkt, og det så også ud til det snart ville regne.

Han stoppede og afventede hende lidt “ kroen er i den retning 2 km, eller vi kan slå lejere der over “ sagde han og pejede over imod et kæmpe træ som var dækket af andre træerne.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 22.08.2021 08:42
For en kort stund analysede hun ikke situationen, men reagerede helt naturligt og græb fat i hans fremrakte hænder.
Hurtigt tog hun hænderne til sig og virkede genert.
"Dét må De virkelig undskylde, jeg så mig ikle for"
Genert rettede hun nogle ikke eksisterende foller i kjolen, men hun smagte lidt på hans navn.
"Jenko"
Gentog hun for sig selv. Hun spekulerede på om det også var et alias, eller om det faktisk var hans navn.

Satira blev forbavset over at høre, at de tog ca 3 dage, fra deres nuværende position. Hun kunne ikke forstå, at hun havde vandret i 3 dage, uden at have opdaget det. Men hun ikke var den eneste, som havde været på tur?

Hun så imod det store træ han pegede på og smilte tilbage til ham.
"Jeg har ikke slået rigtig lejer siden jeg var barn - jeg synes det lyder spændende! "
Hun begyndte at gå over mod træet i små lette gadedrengshop. Han behøvede ikke at vide, hvad hun var - så længe hun forblev glad, burde der ikke forekomme nogle pludselige overraskelser. 
Satira ville ikke opholde sig alene på en kro, hvor mange ville blive anset som hendes fødekilde, og uden behovet for at sove - hun ville kede sig så frygteligt.

Hun vendte sig mod ham, da hun nåede sit mål.
"Hvordan kan jeg gøre mig behjælpelig?"
Satira vidste, at de måtte arbejde sammen, og hurtigt, hvis de skulle nå at lave en lejer til to, inden regn og mørke faldt over dem.
Hun smilte stort og så afventende på ham, men de multi farver øjne. Hendes smaragd grønne farve, var blandet med Saints gyldne, og sammen gav det et unikt spil af grønne og enkelte brune nuancer.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 22.08.2021 18:00
Hendes humør var virkelig godt af en der var faret vild at være, normalt ville en der var faret vild ikke være så glad igen, men han ville lade det ligge nu, han lyttede til hvert ord der kom fra hendes mund, og da hun spurgte hvad hun skulle hjælpe med, kiggede han blot på hende og smilte “ nu kender jeg dig ikke rigtig, og jeg er typen der klare det hele selv, men hvis du kan lave et bål eller hente noget træ til bålet så vil det være perfekt, men skynd dig tilbage tror snart det begynder at regne, “ sagde han bestemt og gik igang med at slå teltet op, normalt var der kun plads til en i teltet, så i stedet for lavede han en kæmpe bioak i stedet for, ud af det han nu havde på sig.

Jenko vidste at mad også kunne gør noget godt, så imens hun var ude, gik han også ud for at gange noget mad, heldigvis var Jenko en meget god jæger, så imens han sad og lyttede og vente på dyr, gik der ikke langtid før en pil fløj igennem luften og ramte en kanin, hurtig aftensmad og nemt at fange, Jenko gik tilbage med byttet ved lejeren og gik ud fra hun også var kommet tilbage.

“ fandt du noget brænde vi kan bruge,? Jeg har skaffet os mad, “ sagde han stolt 
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 22.08.2021 18:24
Satira oftest glad, men det hendte da også, at hendes humør vendte og til det ekstreme.

Hun nikkede stolt til ham
"Jeg kan sagtens lave et bål" 
Og så gik hun ud for at finde træ. Hun gik ud fra, at Jenko havde en form for fyrtøj, så flintesten ledte hun ikke efter.

Der gik ikke længe før hun kom tilbage med favnen fyldt med træ - til den lidt tungere side. Med hendes fysiske udsendende, var det ikke alle kvinder, som kunne bære den mængde hun kom tilbage med - hun tænkte ganske enkelt ikke over at det kunne afsløre hende, at hente træ.

Hun smed bunken på jorden, stablede brænden samme til et fint lille bål, som ville holde længe, og bare som tidsfordriv, fik hun lavet en fin "lejerplads" omkring bålet, med nogle lidt større stammer som bænke og sten som bålgrænse.

Da hun langt om længe var færdig, rejste hun sig op og så nærmere på det "telt" Jenko havde fået sat op - hun var imponeret.

Satira hørte Jenko på lang afstand, mod lod som om hun ikke gjorde, og lød derfor forskrækket, da han kom op til deres lejer.
Hun lagde hånden på brystet. 
"Det må De ved guderne ikke gøre. De var da lige ved at tage livet af mig"
Hun hørte tydeligt stoltheden i hans stemme og smilte anerkendende til ham
"Sådan! Godt gået."
Hun havde nu ønsket, at han ikke havde tænkt på mad. Sidste gang hun forsøgte sig med alm. føde, kom det hele hurtigere op, end det var kommet ned. Men hun lod igen som intet var hendt.
"Ja, jeg har også fundet det jeg skulle. Jeg håber bare, at du har noget jeg kan tænde op med?"
Hun slog armen med frugten af hendes hårde arbejde, så han kunne se hvad hun havde brugt tiden på.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 22.08.2021 23:25
Jenko var slet ikke klar over at hun blev så bange da han kom, han kune dog ikke lade være med at trække på smile båndet “ det må du virkelig undskylde “ sagde han og tog sig til håret, han lyttede til hvad hun ellers fortalte ham, at tænde bålet skulle han nok klar, han så ovenpå det brænde hun havde sat op, og der gik ikke langtid fra han havde sat sig foran det til at der var ild, flammerne varmede ham fornøjeligt, som han hev en kniv frem og begynde at tilberede den kanin han havde fanget, han kiggede over på hende og smilede “ jeg håber du er sulten “ sagde han og forsatte.

Hvert andet sekund kiggede han op på hende og smilede kort, det var sku langtid siden at Jenko havde haft kvindeligt selvskab, men nu lå landet jo bare som det lå lige nu, han blev færdig og satte kaninen over, hvor efter han satte sig tilbage og ventede til maden var klar, han kiggede på hende igen “ så du er faret vild, men hvordan kan du det, ? “ sagde han og ide han lige havde spurgt om noget, begynde det at øse ned med regn, efterfulgt af torden.

Jenko kiggede kort op inden han vende blikket over på hende igen, “ rygterne siger at lyn slår ned i de højeste træer, og det her træ er temmelig højt, “ sagde han uroligt 
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 23.08.2021 18:57
Satira satte sig hen til ilden og kiggede ind i flammerne. Hvorfor var det altid som om, at ild talte til hende?
Hun rystede kort på hovedet, afbrudt af hans spørgsmål. Hun var egentligt sulten, men ikke efter hvad han troede. Satira ville ikke skuffe ham, da hun vidste hvor stolt han var af sin fangst.
"Jeg er måske en smugle sulten"

Hun fulgte nøje efter i hans arbejdstilgang, fra han startede, til han satten maden til bålet.

Satira sukkede dybt til hans nye spørgsmål. Ikke fordi hun ikke ville svare, men fordi hun blev irriteret på sig selv.
"Ser De.. J.."
Inden hun fik svaret, faldt regnen over hende. Typisk! Lige hvad der manglede.
Hun lænede hovedet mod himlen og lukkede øjnene, mærkede hvordan regnen skyllede mog hendes ansigt og hvordan det løb ned over hendes bare kropsdele.
"Jeg er ikke bange"
Sagde hun med sorgmodig stemme, uden egentligt at høre sig selv sige det 
Men det måtte sætte nogle spørgsmål i gang. Hvordan kunne en pige med hendes udsendende ikke være bange for at dø?

Sjask våd rettede hun, nu smilende, blikket mod ham.
"Nogle forslag?"
Hun vidste ikke hvor de var og kunne derfor med gode grunde ikke gøre så meget.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 23.08.2021 23:58
Der var så mange scener der spillede ind lige nu ved denne kvinde, og Jenko kunne fornemme der var noget ved hende som ikke var som det skulle, der var nogle ting der ikke stemte, og lige nu sad nærmest bare og nød regnen på hendes tøj, som nærmest blev gennemsigtig jo mere vådt det blev, Jenko lyttede blot til hende ord og prøvede lidt at tænke klart, men vand og kvinder kun noget.

“ jeg ved der ligger en hytte lidt her fra som blev brugt til at opbevare halm før i tiden, men jeg ved ikke hvordan hytten ser ud nu, men vi kan gå imod den og se, den ligger kun et par 100
Meter længere fremme”
sagde han kort inden ham hev sin hætte over hovedet, hvor efter han tog sin taske på ryggen og gik ud i regnen og imod hytten.

Hytten var der til hans store overraskelse, men den ene halvdel af tager mangler så det lignede nærmest et vandfald der løb ned fra taget, Jenko gik igennem det meget løbende vand, og tog hætten af da han var kommet igennem, og sandt nok så var der stadig halm i hytten, han smed sin taske i hjørnet, og satte sig i høet for at vente på hende.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 24.08.2021 11:44
Satira havde ikke tænkt over, at hun havde en hvid kjole på. Det var først for nylig, at hun var begyndt at gå i mere simple kjoler. Førhen skulle det gerne være kjoler der skildte sig ud, til den lidt dyre side.
Hun så heller ikke, hvordan Jenko så på hende, for da hun så på ham, havde han allerede samlet tasken op og var begyndt af gå.

"Hov vent!"
Hun nærmest sprang op fra den stamme hun sad på og først da gik det op for hende, hvor våd hun var blevet. Hun kunne føle hvordan kjolen sugede sig ind til kroppen. Endnu et suk kom fra hende.
"Typsik"
Sagde hun, mest til sig selv, samlede sin egen taske op og løb efter ham.

Da hun nåede ind i den forfaldne hytte, så hun igen ned af sig selv. Nu var hun ikke kun våd, hun var også mudret. Enden af hendes kjole havde samlet mudder op på vejen og var blever snasket.
Kjolen var også blevet gennemsigtig og detaljerne på hendes undertøj trådte tydligt igennem.

Hun valgte ignorere det og så små grinene op på Jenko.
"Hvis du viste at hytten her var til rådighed, og at det ville blive regnvejr, hvorfor var det så, at vi ikke bare tog her hen med det samme?"
Desværre var hun også klar over, at hun måtte handle. Normalt ville man blive syg af sådan en omgang, hvis ikke man gik tørret sit tøj, som vampyr ville det ikke være tilfældet - så hvis illusionen skulle holdes, skulle hun af med tøjet.

Satira så sig rundt efter en måde at få tørret dem på, men i en hytte fyldt med halm, var der ikke rigtigt et sted til bål.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 15.09.2021 12:46
Som han ventede på hende i de korte sekunder det tog før hun kom, fik det ham til at tænke hvad hun var for en, der var noget ved hende som ikke helt passede på hendes profil, men han kunne ikke rigtig finde ud af hvad det var, han kiggede på hende da hun dukkede op, hendes tøj var vådt og meget beskidt.

Jenko rejste sig op og kiggede på hende “ fordi jeg elsker naturen og elsker at være i omgivelser af den, og havde jeg været selv var je g blivet der ude, og din påklædning gør at vi måtte søge ly“ sagde han med et smil på læben, han begynde roligt at tag hans frakke af, sådan hans bluse kom til syne som man nærmest kunne se hvert muskel der var inden under, og ikke fordi den var våd for det var den ikke, han hev hans bluse af så han stod i bar overkrop foran, han kastede trøjen over til hende og smilede “ her tag den på så du ikke bliver syg “ sagde han roligt, den ville nærmest være en kjole for hende at have på.

Jenko vende sig om sådan han ikke stod og kiggede på hende mens hun skiftede, han satte sig på hug foran høet og plagede hænderne foran det, og med et lille pust blev høet samlet mere over i et hjørne, han tog fat i nogle af gulv brædderne, og hev dem op, hvor efter han lagde noget hø ned i, hvor efter med et lille gnist fra hans finger, og der var ild. 

Så kunne de holde varmen lidt, Jenko rejste sig igen og kiggede på hende kort inden han tog hans frakke på ud over hans bar overkrop.
Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 16.09.2021 07:39
Satira så ud til at forstå hans forklaring med naturen, bare ikke hvorfor han havde sagt de skulle slå lejer under det høje træ, når han vidste det kunne være farligt, eller hvorfor han ikke havde ledt den til hytten med det samme, hvis han oprigtigt tænkte på hende.
Det fik hende til at tænke på, om han mon var ude på noget - selv om det ikke var den fornemmelse hun fik af ham.

Derfor så hun også kortvarigt skeptisk på ham, mens han tog frakken af. Hun så rødmende ned i gulvet, da han også tog hans bluse af. Hun ville ikke virke som en lurer, men reagerede hurtigt da han kastede blusen over til hende - måske lidt for hurtigt, for en der så ned i jorden. Hun indså det hurtigt og rømmede sig lidt 
"Mange tak "
Hun lød både forlegen og en anelse nervøs, men nervøsiteten kunne komme af så mange ting.

Hun så ham vende rundt, og stjal et sidste blik på hans nøgne overkrop, som hun selv vendte sig rundt.
Med lidt besvær, fik hun bakset den våde kjole af, men stod et øjeblik bar og blottet, for at vride sit hår for vand, inden hun fik puttet sig i Jenkos varme trøje. Deres 23 cm til forskel gjorde hans bluse til en kjole på hende, en lårkort en af slagsen. Den sad en anelse løst på hende, men det var næsten som om, at den var syet til hende - uden alt det fansy der normalt var ved hendes tøj.
"Ikke dårligt"
Påpegende hun, mens hun så ned af sig selv. Hun så tilfreds ud, og taknemlig. Selv om det ikke havde været nødvendigt, var det stadig rart med tørt tøj på kroppen.

Satira studerede hans bevægelser, som han tog frakken på. Hun smilte for sig selv, men så væk, mens hun bed sig i underlæben og bevægede sig over il det lille bålsted, hvor hun satte sig i halmen.

"Er De sikker på, at dette er sikkert?"
Hun så hypnotiseret ind i ilden. Det var som om den kaldte på hende. Satira kunne ikke huske sine evner, om hun overhovedet havde nogle. Hun misundende derfor Jenkos evne til at skabe noget så magtfuldt som ild.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 26.09.2021 19:13
Jenko kiggede kort på hende, da han lidt gik ud fra at hun havde skiftet, og det havde hun bestemt, han smilede kort til hende som hin satte sig, han lyttede til hendes ord og nikkede “ jeg det tænker jeg bestemt vi er “ sagde han roligt, og lænede sig tilbage i høet.

Denne kvinde havde noget meget bestemt over hende, men han kunne ikke rigtig sætte ord på det lige nu, men Jenko var en gentleman på nogle punkter så hun skulle bestemt ikke fryse, og bare det at hun havde taget imod hjalp sagde vel også et eller andet om hende.

Han kiggede overpå hende som hun sad ved bålet det røde fra ilden, som lyste i hendes øjne og strålede som noget af det smukkeste han længe havde set, han blev nærmest helt tryllebundet ved hende blik og udstråling.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9