Rosalee Wicker

Rosalee Wicker

Prostitueret

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Tatti 29.07.2021 10:01
"Av!" Lød det anstrengt og overrasket fra Rosalee. Manden der tidligere havde inviteret hende hen at sidde sammen med ham ved et bord, så hun kunne holde ham med selskab imens de drak vin sammen, var pludselig blevet vred. Han havde et hårdt tag om hendes spinkle håndled, og gav ikke slip. Han strammede nærmest grebet om hende. "Din lille igle!" sagde han indædt, "Hvor er mit lommeur?! HVA?? Jeg VED at du har stjålet det." Rosalee kunne mærke at hendes fingre begyndte at blive følelsesløse. Hun prøvede at rive sig fri, men det var umuligt. Manden foran hende var meget stærkere end hende. Hvad var det nu han havde plapret om at han var tidligere? En handelsmand, måske. Han var i hvert fald klædt som en, men han talte som en barbar. 

"Jeg har ingen idé om hvad De snakker om, herre." hvæsede hun, men ændrede så udtrykket til et anstrengt og blidt smil "Hvordan kan De tro at en uskyldig pige som jeg kunne finde på at stjæle?" Hun rynkede brynene i smerte og sendte manden et uskyldigt blik. "Vær sød at slippe mig.." Bedte hun med sin sårbare teatralske stemme. Manden havde tydeligvis ikke planer om at slippe hende, og der var allerede kommet et kæmpe postyr ud af det. Nogle mennesker var bremset op og så på med afstand imellem dem, og andre ignorerede det. Men forargede så folk ud. Rosalee kunne bare ikke se hvem de holdt med. "Jeg giver slip når du giver tilbage hvad du har taget." Sagde handelsmanden hårdt. 

Rosalee bed sig i læben, og skævede rundt til de andre. Hun var en heks, og i det store hele ville hun godt kunne forsvare sig selv. Hendes anden hånd var fri til at nå ind til hendes mikstur som hang i et lille glas om hendes hals. En dråbe af dette ville forgifte manden, så han vred sig i smerte. To dråber.. og han ville være død. Hun kunne også bare bruge sin evne. Slynge ham væk fra sig, men ville hun så ikke blive taget med i faldet nu hvor han holdt så hårdt om hendes håndled? Det var for risikabelt at forgifte ham. Men måske var hun nød til det? "AH--" Hun blev hevet i igen, "NÅ hvad bliver det så til??" råbte manden ad hende.
Rosalee Wicker || 23 år || BOKOR magiker || Halv dæmon

Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 04.08.2021 16:28
Den øvre by og dens beværtninger var oftest en verden til forskel, fra det man fandt i Dianthos' nedre distrikter. For Nicodemus var det en lille smag på livet, der ikke fik nogen til at rynke brynene alt for meget over, at han opførte sig uanstændigt. På trods af, at folk der drak her havde væsentlig bedre smag og langt flere krystaller på lommen, opførte de sig som alle andre mennesker, når de havde fået for meget indenbords.

Han selv var nyligt tilbage i byen, efter at han havde tilbragt det seneste år på havet. Vind og vejr havde gjort sit bedste til at bide i det forfinede drengeansigt, og man kunne se på muskulaturen, at han var blevet sat i arbejde - men trods det, var han stadig en ranglet, ung dreng og solen havde ikke formået at sætte sig meget fast på den fine, lyse hud.
Oplevelsen havde været af en anden verden. Langt hårdere og mere prøvende, end noget han havde forestillet sig - og han følte sig næsten som en voksen mand, idet han trådte ind på den lille beværtning, der primært gjorde sig i vin.

Han nåede ikke engang selv at bestille noget at drikke, før de højlydte stemmer fra "parret" nåede hans ører, og benene bevægede sig automatisk nærmere - ganske nysgerrig. "Rolig den herre." Tilbød han mæglende. Drengen i ham blev automatisk rørt, da den unge kvinde så ud til at være på nippet til at blive gjort fortræd - og fik ham automatisk til at tage hendes parti.
"Hvad med, at vi sætter os ned og taler det igennem?" Foreslog han uden helt at vide, hvad skænderiet handlede om. Noget der var stjålet, lød det til.

Rosalee Wicker

Rosalee Wicker

Prostitueret

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Tatti 05.08.2021 14:18
Rosalee havde ikke mere tålmodighed, og mandens greb blev strammere. Hendes blik ændrede sig til et mere vredt et af slagsen, og forsigtigt var hendes hånd på vej hen til sin halskæde hvor den lille flaske med miksturen hang om halsen. Hun skulle lige til at tage proppen af da de blev afbrudt af en ung mand der forsøgte at blande sig. Rosalee så overrasket på ham, og slap sin halskæde, som så fint var gemt under hendes tøj. Hun pressede læberne sammen og vurderede hendes chancer hvis hun spillede en pige i nød. Handelsmanden var også blevet en kende irritabel over at sådan en ung knægt kunne finde på at blande sig i en voksen mands anliggende. Men han løsnede grebet en smule. Inden manden kunne nå at sige noget skyndte Rosalee at spille videre på sin håbløshed.

"Åh, De må hjælpe mig." Hun forsøgte at knibe en tårer ud af øjenkrogen for at se mere spinkel og fortræd ud, "Han siger jeg har stjålet noget fra ham. Men det har jeg ikke! Åh De må tro mig." Hun prøvede at komme væk fra manden, og sendte den unge, fine mand et desperat og såret udtryk.  

Manden rynkede på brynene, og var i tvivl om han skulle slippe Rosalee eller ej. Hvis han gjorde, så kunne hun måske finde på at løbe væk, og det ville han ikke have! Han rømmede sig, og forsøgte at møde den yngre mands rolige statur, "Mit lommeur, Det er forsvundet. Jeg er sikker på at hun har taget det." dømmede han anklagende.

Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 30.08.2021 13:50
Nok var Nicodemus blevet en smule ældre og mere erfaren, men et smil under et par lange øjenvipper, var som regel alt hvad der skulle til, for at få ham på sin side. Den kønne, unge dame så ganske desperat ud .. og det ville ingen tyv da gøre vel?

Han trådte en smule længere frem mod parret, igen forsøgende sig med et afvæbnende smil: "Hvis De bare giver slip min gode herre, så er jeg sikker på, at hun glædeligt vil vise sine lommer." Foreslog han.
Blikket han sendte den unge, rødhårede kvinde sagde tydeligt, at han virkelig ikke håbede at hun havde et lommeur i de lommer, for så ville de begge to være i problemer!

Han stillede sig med vilje sådan, at han stod en smule i vejen for deres retning mod døren. Ikke at han var sikker på, at han ville forsøge at stoppe hende, hvis hun stak af..

Rosalee Wicker

Rosalee Wicker

Prostitueret

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Tatti 31.08.2021 11:41
Rosalee kiggede fra den yngre herre, til handelsmanden med et bedende blik. Nu hvor der var een som talte hendes sag, så måtte hele dette optøj vel snart komme til ende. De nysgerrige blikke som landede på dem, begyndte at opløse sig, og folk vendte atter tilbage til deres eget, men nogle kiggede da stadig nysgerrigt med, uden at virke for åbenlyse. 

Handelsmanden løsnede grebet mere, for til sidst at slippe hende. Han skulle jo nødig få sig et dårligt ry, så ingen ville handle med ham igen. Han rettede på sin krave for at fremstå mere professionel i sin udstråling. Med det samme som taget i Rosalee blev sluppet, skyndte hun sig hurtigt bag den yngre herre som var igang med at hjælpe hende. Hvis hun spillede bange, ville han sikkert gøre endnu mere for at beskytte hende og tale hendes sag. Rosalee knugede lidt om hans ærme, og trykkede sig ind mod ham. Hendes øjne udstrålte bekymring. Men falsk bekymring. "Åh.. Jeg kan sagtens vise mine lommer.. Der er intet at finde der.." Hun duppede håndryggen nær sine øjne og kinder for at tørre de falske tårer væk. 

Hvis Rosalee var den skyldige, så var det i hvert fald ikke lommerne hvor hun ville have gemt lommeuret. Det var jo alt for åbenlyst at de ville søge der hvis de blev mistænksomme. Hun vendte vrangen ud på sine lommer, "Sådan.. intet at skjule." sagde hun ærbødigt, og dukkede hovedet. 

Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 04.09.2021 15:38
Kvindens opførsel virkede med det samme på Nicodemus. Han var ganske overbevist om at hun var bange for manden - det var også typisk at den slags handelsmænd var hurtige til at beskylde, når de i virkeligheden blot havde forlagt deres egne genstande!

Han rettede sig lidt op for at skærme hende bag sine ikke-så-brede skuldre. Skulle det reelt komme til håndgemæng, ville det ikke være sikkert, han kunne stå fast, på trods af at han alligevel havde fået lidt flere muskler på kroppen på det seneste. Handelsmanden var alligevel noget større, end han var.

"Der kan du bare se!" Strålede han, da hun viste sine lommer, der tydeligt var tomme. Han kunne se, hvordan manden rynkede panden - alt andet end glad for lommeuret, der jo stadig var pist forsvundet. Han lignede ikke, at han var helt klar til at give op endnu.

"Hun kan jo have skjult det andre steder.." Brummede han, blikket glidende sigende over hendes figur, og Nicodemus stillede sig lidt mere ind foran hende. "Du kan ikke bede hende om bare at smide tøjet! Det ville ikke være .. ordentligt." Sagde han og skævede til hende.

Rosalee Wicker

Rosalee Wicker

Prostitueret

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Tatti 25.09.2021 19:20
  Rosalee stod og snøftede en anelse da hun havde vendt vrangen ud på sine lommer, og under skuespillet betragtede hun sin redningsmand. Selvom han var mindre end den sure handelsmand, så virkede han mere.. vigtig. Men hun håbede at den unge mand kunne finde ud af at slås.. for selvom han måske så mere ordentlig ud end handelsmanden.. så havde handelsmanden sin størrelse som forkant. Bare det ikke gik så vidt.. desuden var der mange øjenvidner hvis noget skulle ske. Det ville være dumt at starte en slåskamp. 

For at spille videre på sin skrøbelighed, klemte hun lidt mere om hans trøje. Selvom hun havde vist sin uskyld, så virkede handelsmand ikke synderligt overbevist.. Heldigvis var den unge herre hurtig da der blev sagt at hun kunne have gemt det andre steder. 

Overdrevent chokeret kom der et gisp fra hende, og hun gemte sig igen bag sin redningsmand, og trykkede sig ind til ham. "Åh.. Nu har jeg aldrig..." Hun tog en hånd op for munden og lignede en der var på randen til at bryde sammen, "Det er det der har været hans mål fra starten.. han har sikkert slet ikke haft noget lommeur.. han vil bare have mig ud af tøjet.." beskyldte hun ham, og smilede ondskabsfuldt bag hånden som dækkede for hendes mund - øjnene var forsat fyldt med tårer. "Han ville have mig til at gå med ham.. men da jeg sagde nej så begyndte han at råbe op om at jeg havde stjålet noget.." hun rystede på hovedet, chokeret. 

Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 25.10.2021 10:36
Det lille optrin havde efterhånden tiltrukket sig en del øjenvidner. Beliggende på Diamantstræde, var etablissementet ikke et af den slags steder, hvor folk almindeligvis kom op og toppes. Jovist, det kunne ske af og til, når der kom for meget vin indenbords, men i modsætning til det Nedre Distrikt, hvor barslagsmål snarere var reglen, end undtagelsen..

"Jeg tror det er bedst, hvis De lader damen være nu." Sagde Nicodemus og skød brystet en smule frem. Det var ikke i orden at få en dame til at nærme sig grådens rand på dén måde .. manden måtte lede efter sit lommeur andetsteds! En lille del af ham kunne ikke undlade at håbe, at manden ville tage til genmæle .. at han fik en mulighed for at se, om hans nyerhvede armmuskler ville være ham bevendt i et håndgemæng..

"Det er løgn det hele!" Handelsmanden så efterhånden en smule desperat ud - overbevist om, at han var blevet snørret og med tilskuerne imod sig. Hånden dirrede en smule, som han vendte det vrede blik mod den lille adelssnude, som han utvivlsomt mente, at Nicodemus var.

*SLAM*

Handelsmandens vrede løb endelig over med ham, og hans knytnæve ramte Nicodemus lige i ansigtet, så han vaklede bagud. Tid på havet eller ej - den ranglede unge mand var ikke helt så forberedt på at slås, som han gerne ville være.

Rosalee Wicker

Rosalee Wicker

Prostitueret

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Tatti 30.11.2021 12:03
Tydeligt overrasket over at hendes redningsmand var blevet slået, gispede hun højlydt. Dette havde ikke været en del af hendes plan, og hun så på handelsmanden med store øjne. Nogle øjenvidner trak sig tilbage i chok over at han havde slået fra sig, nervøse for om de måske også kunne ende med et par næver i ansigtet. De så dog forsat forskrækket til. 

"Åh nej dog!!" Skuespillet måtte forsætte, selvom hun indeni havde ærget sig over at have valgt en mand der måske ikke havde kampevner..?  Dette var ikke det scenarie hun havde ventet i hvert fald. Hun havde bekymret fat i Nicodemus, og forsøgte at se på hans ansigt, "Er De okay?" Hun ville se hvor slemt det stod til med ham. Hvad var næste træk nu. Hun kiggede rundt, "Hjælp! Vagter!" Råbte hun op, og kiggede hjælpeløst rundt. 

Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 26.12.2021 09:12
Nicodemus havde sådan set prøvet at være i slagsmål før. Han havde dog hurtig lært, at han ikke rigtig havde muskelkraften til at sætte sig op imod en større mand, og havde derfor i stedet lært en række undvigelsesmanøvrer - de lå alle et stykke bagud i hukommelsen, og lige nu så han stjerner.

"Ved zala.." Mumlede han og tog sig til ansigtet. Handelsmandens ansigtsudtryk var først blevet hånligt, da knægten ikke lod til at kunne forsvare sig bedre, men derefter blev det en smule nervøst, som han så sig rundt i krostuen. Dette her var ét af de pæne steder .. ikke en af de etablissementer, hvor slagsmål var hverdagskosten.

"Så er det ud.." Kroejeren selv var endelig dukket op, lignende en, der var godt og grundigt træt af alting. Med et fornærmet udtræk samlede handelsmanden sin kappe op og sendte et vredt blik i retning af Rosalee, inden han begyndte at bevæge sig mod udgangen. Udtrykket der sagde du har stadig en af mine ejendele..

I mellem tiden var Nicodemus ved at komme nogenlunde til sig selv efter slaget. "Åh ja, .. øh.. jeg har det strålende." Fik ham fremstammet, mens han stadig ømmede sig.

Rosalee Wicker

Rosalee Wicker

Prostitueret

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Tatti 29.01.2022 21:15

Det glædede Rosalee at dagens mand i skysovs var kroejeren, som med ét fik en stopper for det hele. Han smed den aggressive mand ud, og dermed var Rosalee og hendes beskytter, i sikkerhed. Handelsmanden sendte hende et blik der sagde mere end ord, og hun vidste præcis hvad det var. Hun mødte dog hans blik med et trist udtryk, men i det han vendte sig væk og forsvandt udenfor, formede der et selvtilfredst og udspekuleret smil om hendes læber. Det varede dog kun i ganske få sekunder, før hun igen tog sin offermaske på og henvendte sig til den unge mand der havde forsvaret hende. 

"Sikke noget.. Det er jeg frygtelig ked af.." Hun prøvede forsat at hjælpe ham op at sidde, og støttede ham en smule, før hun så fik sagt,  "Tak.. fordi du forsvarede mig." hun prøvede at lyde genert, og smilede svagt. 

Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 07.02.2022 19:03
Hvis pigen var en tyv, var Nicodemus faldet i med begge ben. Man skulle tro, at han ville lære det med tiden, men den unge adelsmand havde et ganske håbløst forhold til kvinder, der tilsyneladende var i fare. Især hvis de samtidig var kønne at se på..

Lidt fortumlet lod han sig hjælpe op og smilede svagt, mens hun støttede ham: "Beklager, at jeg ikke lige kunne være helten på den hvide hest .. men han blev da smidt ud!" Sagde han. Hans ene øje var en smule knebet sammen og det ville utvivlsomt være smukt og blåt at se på den følgende dag .. han måtte nok finder sig en healer eller et eller andet, der kunne skjule det. Han kendte et par stykker oppe ved paladset, der ville blive frygteligt misbilligende, hvis de hørte han havde været oppe og slås .. hvis man da kunne kalde det dét.

"Et par krus gode herre.." Han forsøgte at vinke til kroværten nede fra gulvet, og manden lignede et kort øjeblik én, der var på nippet til også at tage Nicodemus i kraven og smide ham ud, men han brummede lidt for sig selv og gik om bag disken for at skænke op..

Rosalee Wicker

Rosalee Wicker

Prostitueret

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Tatti 20.12.2022 23:25

"Åh, det var sandt heltemod at De forsvarede mig overfor den bølle.." sagde hun med en sød stemme, "Jeg er virkelig taknemmelig. Hvad der mon ikke ville have været sket mig hvis det ikke var for Dem." Hun fik fremtvunget våde øjne, så hun så ekstra lille og svag ud. Skuespil var hun ikke dårlig til. Og Rosalee lod til at have snørret den unge herre godt og grundigt. 

Perfekt.

Hun rørte ham blidt ved siden af det øje hvor han var blevet slået, "Gør det meget ondt?" spurgte hun med falsk sympati, og hendes store 'uskyldige' øjne så ham an. "Jeg håber ikke at det bliver alt for slemt at se på imorgen.."

Rosalee blev ganske overrasket da den unge mand bestilte et par krus til dem. Hun havde ikke forventet at han ville blive i hendes selskab. Da det gik op for de andre gæster at optøjet var stilnet af, gik de til deres eget igen, og der var kun et par flygtige øjne på de to. "Har De brug for lidt støtte til at komme op at stå?" Hun fik rejst sig og stillede sig på hug foran ham. Blah, I det mindste får jeg da noget gratis at drikke.

Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 15.01.2023 20:09
Nicodemus smilede lidt fåret, som de rosende ord kom fra Rosalees mund, og han lod hende glædeligt røre ved området omkring øjet. "Det .. øh, jeg klarer den." Sagde han med antydningen af et grin - det hele var sket så hurtigt, men han var glad for at han ikke var endt i en større slåskamp, end dette her. 

"Jeg finder en healer, som kan fjerne det." Tilføjede han, og rakte glad hænderne ud for at få hjælpen til at komme op. Han var trods alt stadig lidt omtumlet i hovedet, men med Rosalees hjælp, fandt han fodfæstet og vejen hen til en stol, inden øllen kom på bordet med endnu et tvært blik fra krofatter.

"Så øh .. hvad lavede De sammen med sådan en bølle?" Spurgte han nysgerrigt. 

Rosalee Wicker

Rosalee Wicker

Prostitueret

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Tatti 30.01.2023 11:02
 Rosalee fik fandt i mandens bløde hænder, de var næsten lige så bløde som hendes egne. Hvilket indikerede at han virkelig var af adelig status, eller noget andet derhen af. Han virkede heller ikke som de andre inde på kroen. "Mhm," Hun trak lidt på smilebåndet så hun fik et lille smilehul på siden af kinden. "Godt.. Deres smukke ansigt skulle jo nødigt hæve op." hun kunne ikke lade være med at flirte med ham. Det kom helt naturligt til hende. 

Som de fik placeret sig ved deres bord og krusene med øl kom på bordet, kunne hun ikke lade være med at rynke lidt på sin runde næsen. Vin, var langt mere tiltalende for hende.. men øl derimod.. hun sukkede med skjult irritation, øl kunne hun vel sagtens få ned.. til nøds. 

Da den unge redningsmand snakkede til hende, skyndte hun at få styr på sin grimasse, og hun hvilede sin hage i hånden imens hun så på ham med et mildt blik i de brunlige øjne. Men lidt som en kat.. der betragtede sit bytte. "Åh jeg.." hun begyndte at køre cirkler på bordet med sin pegefinger, ganske langsomt, nærmest sensuelt, "Jeg er ikke rigtig heldigt stillet.." hun bed sig lidt i underlæben med påtaget skam, og skævede op på den mørkhørede mand gennem sine vipper. Det gav hende næsten et hundehvalpe blik. "De fleste ser lidt ned på hvad jeg laver til hverdagen, og udnytter det - ligesom han gjorde." Hun trak lidt på skuldrende, og sendte den anden et uskyldigt blik. Ikke at det hun lavede var uskyldigt, både hendes arbejde, og det hun lavede ved siden af ville ikke stå ved siden af ordet "uskyld" blev dette slået op i en ordbog.   

Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 22.03.2023 14:43
Nicodemus kunne mærke, hvordan det trak en smule opad i mundvigene, som hun sagde, at hans ansigt var smukt. At unge kvinder gerne ville flirte, var en af de mange gode grunde til at tage på kro - og det ville være synd at sige, at den unge adelsmand ikke nød opmærksomheden.

Han bemærkede den kortvarige næserynken og overvejede, om han havde valgt forkert ved at bestille øllen .. det var hvad de fleste drak, men af en eller anden grund virkede hun ikke helt tilfreds. Som han fik åbnet munden for at spørge ind til det, havde hun dog fået et ganske andet udtryk i ansigtet og han følte sig et øjeblik tryllebunden, betragtende hendes øjne med de lange, flotte vipper..

"Åh, hvad laver De da i hverdagen?" Spurgte han, en anelse dumt. Nogle gange var adelsmanden en anelse naiv, for det var ikke rigtig gået op for ham, hvorfor den anden mand havde været i hendes selskab..

Rosalee Wicker

Rosalee Wicker

Prostitueret

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Tatti 24.03.2023 01:46
Sikke et uskyldigt spørgsmål. Var han naiv eller bare langsomt opfattende? Rosalee klemte øjnene sammen mens hun studerede det smukke ansigt foran sig. Stadig med hagen hvilende på håndryggen lænede hun sig frem med et lille mageligt smil om de fyldige røde læber.
 "Ja, hvad mon det kan være." Klukkede hun dæmpet, og tiltede hovedet let på skrå. Fiskende. Og under bordet, skjult fra andres blikke, stak hun benet frem og lod det glide forførende op ad den adelige, heltemodige ungfyr. Hun fnøs kært til ham, og da benet gled ned ad hans ben igen, trak hun det tilbage igen. 

"Skal De have endnu en ledetråd?" Spurgte hun drilsk, og hendes slentre fingre pegede i retningen mod ham mens de mørke øjne hvilede ved hans læber, inden de langsomt gled op til øjnene. Behøvede hun virkelig at sige det højt eller ville han fatte hentydningen? 

Rosalee elskede at forføre mænd. Hun nød at se hvordan deres blikke, langsomt blev mere opslugte af hendes skønhed, og det var ikke anderledes med denne mørkhårede mandsling. "Men jeg tror ikke jeg fik Deres navn, min redningsmand." Hun klemte øjnene sammen og rynkede sødt på næsen, mens hun rakte hånden frem og prikkede ham blidt på næsen.

Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 05.05.2023 13:48
Nicodemus greb glad om ølkruset og førte det til læberne. Halvvejs gennem bevægelsen stivnede han dog, da han mærkede hendes ben glide frem under bordet. Øjnene gled kortvarigt hen mod døren, hvor hendes tidligere ledsager var forsvundet hen, og brikkerne begyndte at falde på plads .. han havde købt hendes selskab..

"Jeg .. eh .. forstår." Sagde han og var ved at kløjes en smule i øllen, så han måtte sætte kruset fra sig igen. Hun var ligefrem på en meget forførende måde, og han følte sig pludselig meget dum over, ikke at have fattet sammenhængen..

Han havde en anelse svært ved at tage blikket fra hendes ansigt. Smilet var drillende, som han blev prikket på næsen, og han rødmede en smule. Skulle han give hende sit rigtige navn? Kunne det bringe hans rygte i problemer, at blive set på en kro i kvindeligt selskab på denne måde?

"Nicodemus.." Hørte han sig selv sige, dog satte han ikke efternavnet på. Han havde bragt navnet i nok problemer i forvejen. I stedet smilede han til hende: "Og hvad med Dem, frøken?"

Rosalee Wicker

Rosalee Wicker

Prostitueret

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 165 cm

Tatti 23.08.2023 14:30
Rosalee så med falsk sympati på sin redningsmand da hun kunne høre at han var ved at kløjes i øllen. Blikket hang dog forsat på den unge mands ansigt, og han havde ingen skønhedsfejl hun sådan lige kunne spotte (selvfølgelig, udover slaget der var begyndt at tage farve). Hun mindes ikke at havde set ham før, men måden han førte sig frem på, fik ham til at forekomme vigtig, og derfor gættede hun, at han måtte have noget med adelen at gøre. I hvilken anledning, kunne hun ikke helt sætte en finger på. 

"Nicodemus," gentog hun med kærlig morskab, og synes ikke at navnet forekom hende bekendt. Ligefør virkede han ganske genert over hendes opførsel, men det lod ikke til at han var særlig påvirket af hvad hun arbejdede med i dagligdagen. Måske blev han mere tilpas ved tanken om at han kunne eje hende for en stund hvis blot han betalte. Mange mænd ønskede, i hvert fald hvad hun erfarede, netop dette. Underkue og tvinge kvinder til hvad de ønskede. Hvad skulle være anderledes her. Selvom han blot var en ung knægt, der så ganske uskyldig og venlig ud - kunne man ikke vide hvad der gemte sig under fåreklæderne. Måske havde han et lige så sygt sind som de andre mænd der besøgte hende. 

"Rosalee." præsenterede hun, og blinkede forførende til ham. "Burde jeg kende Dem? De forekommer mig noget bekendt, men jeg kan ikke sætte en finger på det." løj hun uskyldigt, og lagde hovedet let på skrå, mens hun så omhyggeligt på Nicodemus. 

Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 30.09.2023 16:21
Rosalee var en smuk kvinde, og hun var tydeligvis erfaren i den perfekte balance med at virke sød og uskyldig, men forførende, som mange af hendes erhverv besad. Han var ikke helt klar over, om han var vadet direkte ind i en eller anden fælde, hun havde sat. Havde skænderiet med manden været ægte?

Lige meget hvad, kunne Nicodemus ikke undgå at blande sig. Han havde stadig gjort en god gerning, bestemte han sig for, selv om den havde kostet ham noget, der snart ville blive til et blåt øje. Og hvis det stod til hende, så ville han sandsynligvis også blive en del krystaller lettere, inden aftenen var omme.
Den unge adelsmand mindede sig selv om, at han havde en dårlig erfaren, når det kom til kvinder, der solgte deres selskab.

"Åh det ved jeg ikke, jeg er netop vendt tilbage til Dianthos efter en lidt længere rejse.. men jeg plejede da at komme ganske ofte steder som her?" Svarede han lidt overfladisk med et smil. Det strålede langt ud af hans udseende, at han hørte til den adelige klasse. "Kommer De selv ofte her?"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 4