TheEvilQueen 19.07.2021 10:12
Zanza rullede øjne af hans truende attitude. Den var hun ret ligeglad med, for hun vidste godt, hvem der ville vinde i en kamp, og det ville ikke blive ham. Han var all bark and no bite. Det var hun ret så sikker på. Så måtte han true alt hvad han ville, det gjorde hende ikke noget.
"Åh men jeg ved præcis hvor jeg er," svarede hun overlegent med et skævt smil, "Jeg er i Dunkelskoven. Den del af skoven, hvor de mørkeste væsner befinder sig. Er du et af de væsner?"
"Godt for jer," svarede hun ligegyldigt, og betragtede sine klør. Dog gippede det meget let i hende, da han kastede med det der spyd. Det ramte hende ikke, derfor blev hun kun mindre bekymret. Hvis han ville dræbe hende, så havde han gjort det nu. Eller i det mindste ramt hende med sin latterlige undskyldning for et spyd. Hun lagde hånden på sværdet, som sad i hendes bælte, men det var også det. Hun tog det ikke frem eller noget.
"Og du lugter af våd hund, hvor vil du hen med dine påstande?" Ordene kom som en udfordring ud af hendes mund. Hun var ikke den mindste smule bange, selvom hun havde forvredet sin ankel. Hun kunne tage ham med begge hænder bundet på ryggen. For en ting hun ikke manglede var selvtillid.
"Uden grund? Det har jeg skam aldrig påstået, men så vidt jeg ved, så er du ikke min overordnede, og derfor skylder jeg dig ingen forklaring," sagde hun med et irriteret suk, og betragtede sine klør igen.