When your falling in the forrest (does it even make a sound?)

Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

TID: Eftermiddag

STED: Dunkelskov, Amazonitskovene

VEJR: Mørkt og skummelt

Endnu en eftermiddag var ved at være gået, og Zanza befandt sig i Dunkelskov, som var en af Amazonitskovenes skove. Det var ikke tit, at hun var ude af Kzar Mora, skulle hun være helt ærlig, men nu var hun altså endt her. Hvordan vidste hun dog godt. Hun var blevet sendt her, for at overtale halvdyr til at slutte sig til Mørket.

Hun var trods alt halv halvdyr, og så lignede hun også en halvdyr mere end hun lignede en, som også havde dæmon i sig.

Med et suk gik hun henover en gren. Eller det gjorde hun så ikke, for hun fik foden i klemme mellem to tykke grene, og faldt til jorden med et 'umpf!'. Hendes fod blev derved vredet skævt, og det gjorde hamrende ondt. Hun satte i et ulveagtigt hyl, og greb efter sin fod, for at få den løs, men landede tungt på albuen i stedet for. Det gjorde - without saying - også ret ondt.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 16.07.2021 21:03
da solen var ved at gå ned hadet Jack valgt at  tage en Patrulige ud  på 4 halv dyr   jack  gik først da han var leder  han vidste mørket kom tætter og tætter på og han måtte smide dem ud af fra hans om råde han måtte beskytte sin stamme for en værd pris. jack  kunne med sin sude dufte ting på lang afstand så der var ikke noget der overrasket ham dog fik han færten af nogle eller noget længer fremme jack holdte poten op og bad dem om at ligge sig ned på jorden med hånden og det gjorder de også 

de 5 halvdyr bevæget sig gennem busken og kikket rundt og enlige fandt de offerte jack Studeret persoen lidt ud fra hendes træk  og den måde hun var Klædt Jack stille sig så hans stemme ville lyde farliger " hmme vad er det mine øjne skure et såret halvdyr " stemmen gav ego i skoven mens de andre ulve bevæget sig rundt om hende i busken  en anden  stemme sagde så " hmme kan hun være en spion.. en spison ude fra " jack  moret sig meget over dette. og han holdte spydet ved sig han ville se hvordan denne ulv ville fortage sig 

" vii kan ikke lide spioner her de giver kun Problemer" sagde en mere mørk stemme som kunne få nakken hårnde op der  de stillet sig i mørket så hun kunne  nogle gule øjne lyse op i  træernes skygger  
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza knurrede, da hun kunne lugte nogen nærme sig. Snart efter dukkede de ganske rigtigt op. Hun kunne ikke rigtig bevæge sig ret meget, selvom hun ikke længere sad fast. Hendes fod gjorde pænt ondt, og hun ønskede helst ikke at gå på den, medmindre det var højst nødvendigt. Hun knurrede igen af dem. Ekstra højt, da den forreste idiot kaldte hende et halvdyr.

"Jeg er aldeles ikke et halvdyr," hvæsede hun vredt, og lagde armene over kors, som hun kom op og stå på to  ben - eller well, et ben i hvert fald.

"Spion? Må jeg være fri!" knurrede hun indædt, og holdt hele tiden øje med de andre halvdyr, som bevægede sig rundt om hende. Alt hun kunne se i denne mørke skov, selvom det kun var eftermiddag, var et par sæt gule øjne.

"Hvordan ved jeg, at I ikke er spioner måske?" svarede hun så, og lagde armene over kors igen, nu modsat af før. Hun så meget vred ud, men der var også en mærkelig ro over hende, som måske ville gøre halvdyrene utrygge. Som om hun holdt igen med et eller andet. Magi måske? Hvem ved...

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.07.2021 14:04
Nogle af dem Knortet voldsomt mens der bliv hylet bag ude dog ikke nogle af jacks folk men det gjorder ikke stemingen meget beder. Jack kikket på hvordan hun stod men han fornærmet ikke nogle fare stille  kom jack frem øjne bevæget stadige rundt mellem hende for at skule sig  vis hun nu skulle finde på at gøre noget  jack holdte et spyd som var sænket ned mod jorderne ” du ved virkelige ikke hvor du befinder dig ” svaret han surt og kikket lidt ned af hende det var tydlige for jack at se hun var en kriger og ikke en kriger af lyset han fnøs lidt ved det. Hun skulle ikke tro at han var en som bliv bange for hvad som helst. Jack kikket lidt ned mod hendes ben  men da hun sagde hvordan hun kunne vide at de ikke var Spioner ” jack bliv fornærmet over dette og kastede sit spyd som en Advarsel mod hende den ramte hende ikke  kun mellem dem  jacks hår Rejste sig up ”vi har levet her længer ind nogle ander vi kender stede her ” hvæset han af hende om halsen hang et våben skjold ” Demon familien har altid holdt til her ” svaret han hårdt

jack kunne se på person hun var såret ulvne om Kring dem hulet igen  men forsvandt så stille da jack ragte en pote op i luften dog var de stadige i nærheden. Men der skulle ikke gøre mere skade lige nu. Jack vendte sig så mod hende ” og du lugter lige frem at mørkets her i lugter alle ens ” svaret han hårdt mens han studeret hendes bævelse jack prøvet at virke til at han ikke var en tybe man ikke skulle løbe om hjørner med ” så du på står at du altså bare forvilder dig langt ind i Amazon skoven uden nogle grund ” svaret han så og tog sin hånd op mod sin hage
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza rullede øjne af hans truende attitude. Den var hun ret ligeglad med, for hun vidste godt, hvem der ville vinde i en kamp, og det ville ikke blive ham. Han var all bark and no bite. Det var hun ret så sikker på. Så måtte han true alt hvad han ville, det gjorde hende ikke noget.

"Åh men jeg ved præcis hvor jeg er," svarede hun overlegent med et skævt smil, "Jeg er i Dunkelskoven. Den del af skoven, hvor de mørkeste væsner befinder  sig. Er du et af de væsner?"

"Godt for jer," svarede hun ligegyldigt, og betragtede sine klør. Dog gippede det meget let i hende, da han kastede med det der spyd. Det ramte hende ikke, derfor blev hun kun mindre bekymret. Hvis han ville dræbe hende, så havde han gjort det nu. Eller i det mindste ramt hende med sin latterlige undskyldning for et spyd. Hun lagde hånden på sværdet, som sad i hendes bælte, men det var også det. Hun tog det ikke frem eller noget.

"Og du lugter af våd hund, hvor vil du hen med dine påstande?" Ordene kom som en udfordring ud af hendes mund. Hun var ikke den mindste smule bange, selvom hun havde forvredet sin ankel. Hun kunne tage ham med begge hænder bundet på ryggen. For en ting hun ikke manglede var selvtillid.

"Uden grund? Det har jeg skam aldrig påstået, men så vidt jeg ved, så er du ikke min overordnede, og derfor skylder jeg dig ingen forklaring," sagde hun med et irriteret suk, og betragtede sine klør igen.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.08.2021 14:21

Nogle af ulven grinte afg hinden men jack gjord ikke hun vidste meget lidt om dem lige som de vidste hmme lidt om hende. Jack kikket sig over skulderen og sagde til sin mænd ” træk jer tilbage søger for der ikke er ander i nærheden ” jack lod spyede være det var ingen ting for ham  kun et lege tøj da hun så hendes kløger smilte han bare af hinden mens han satte sig på hug for at under søge hendes fod på langt hold ” din fod ser ud til at gøre ond ” svaret han hende stille. Jack leget bare med hende det var ikke fordi han ville gøre hende noget ”jeg tror godt kun kan fjerne de søde kløer af dine ” svaret han blidt og lidt mere varmt han ” men de ville ikke ha gjort meget hjælp ” svaret han blidt han var altid klar til kamp vis det var  at han ikke var overondet gjorder ham skam ikke noget

Jack kikket lidt over skulderen mens han kikket ned og rundt for at sikker sig ” jeg ved hvorfor de er her.. svaret et stadige neej” svaret han blidt mens han gik tætter på for ar tage en hånd frem fom helsen og fred teng mod henden ” jeg er ikke interseret i  jeres krig mod de ander  for der ikke nogle der bekymrer sig om os her i skoven eller for den sags skyld de slaver der bliver ført mod jeres by  ” svaret han tung  han ville godt hjælpe hende med den fod han sukket lidt og tog sig lidt til panden ” skal jeg hjælpe dig med det der ” svaret han blidt og så hvordan hun ikke helt kunne stå

Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

"Skrid, hund!" knurrede Zanza vredt af ham, da han kom tættere på. Hun nægtede at finde sig i hans ynk. Og hun nægtede at lade sig hjælpe. Hun kunne klare sig selv! Med haltende skridt gik hun frem imod hundemanden, og viste tænder af ham. Han kunne lige vove på at komme tættere på, kunne han!

"Du ved hvorfor jeg er her?" lo hun hånligt i en slags gøende latter, og rullede øjne af ham, "Du ved ikke en skid! Det er hvad du ved!" Hun skubbede hårdt mod hans bryst, for at skubbe ham baglæns.

"Og hvem siger jeg er en af dem? Hvor i al-Zaladin ved du det fra måske? Siden du lige pludselig ved alt om mig?" Hun fnøs hånligt af ham, og lagde armene over kors, "Du er eddermandme god til at dømme folk, før du overhoved kender dem, hund!"

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.08.2021 14:44
jack lod sig ikke skubbe tilbage han vidste hun prøvet kræfter med ham mens hun stod der begyndte han at blive Kvone det begyndte at dampe fra hans skulder mens en lille cirkel af rød ild begyndte at komme frem " som jeg sagde du har lugten af dem " svaret han hårdt han knytted sine næver hun skulle lige vove på at at tro hun var beder ind ham  den lille ild cirkel begyndte  at blive støre mens en kraftie vind kom frem han rystede af raserie inde i " jeg er lige glad hvem du er men her hjælper vi hianden " svaret han hårdt og ilden begyndte at blive varm  der kom også ild ud af hans mund som han linget en Demon i mørket dog var han ikke en " vi er ikke bare hunden " svart han hånd ilden begyndte at køre rundt om ham mens vinden tog til den Dannet sig i hans hånd som bliv længer ilden belv til en solide masse og bliv til et sværd han peget mod hendes strupe mens de Ander kom hen  og lage deres ved henden også det var nok  det Dummeste man kunne sige til jack at han var  en hund 

" jeg er klar til at lære dig at kende" svaret jack surt ilden fra hans mund fik ham til at så Drablige ud og sagde at det ikke var en person man skulle pisse af for meget 

Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza blottede tænder af hunden, og fik klørerne ud. Hun knurrede af ham, og var ret ligeglad med hans ildshow. Det interesserede hende overhoved ikke på nogen måde. Så hun rystede på hovedet af ham, og drog sit eget våben. Et langt, slankt sværd, som hun pegede på hunden.

Han måtte pege så meget han ville med det der ildsværd, det tog hun sig ikke af. Hun skubbede hans ildssværd væk med sit eget sværd, og sagde: "Styr lige dit ildshow, hund. Og jeg kalder dig hund, for jeg ved ikke hvad du hedder. Men jeg er egentlig også ligeglad."

Hun trak på skuldrene, og var pænt ligegyldig overfor hans dominerende attitude. Nej, hun lod sig ikke dominere.

"Jeg er ikke interesseret i at lære dig at kende. Så skrid, og lad mig være i fred..." hvæsede hun aggressivt, og gik frem imod ham med sværdet peget mod ham. Med de ord vendte han sig om, og begyndte at gå væk fra ham.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.08.2021 15:00
jack så sig stille efter hinden med et stille og rolige msil over hans læbe han vente dog til hun ville være helt væk inden han ville vende sig om han kikket på sin folk som begyndte at grine men jack sagde ikke noget jack vidste hun var her for at over tale ham til at slutte sig til mørket det hadet alle de andre prøvet på uden hel altså. det var kun godt de kom af med hinden for jack ville nok godt kunne skade hende vis det var han sukket lidt og tog spyede op. jack vidste  ikke helt  hvorfor de var så interseret i deres folk. jack tænket lidt han måtte se om han ikke kunne snakke med nogle om det hvad han skulle gøre måske hans datter hadet et svar  til ham

jack ville ikke lade nogle komme nær sin by  det var kun meget få der kendte til dem og vidste hvor stor de enligen var  og det var også sådan han ville have det skulle være  så længe han kunne holde dem hemmlige  så ville han gøre det jack kikket på en af ulven som sagde " jeg tror ikke det er det sidste vi ser til dem de kommer tætter og tætter på " svaret han til Jack. Jack selv  vendte sig om og nikket til  ham 
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza rullede øjne af den ildbeklædte idiot, men kiggede sig hele tiden over skuldrene, for at holde øje med, at de ikke pludselig gik løs på hende. De lange, hvide ører var vendt bagud, mens hun lyttede efter problemer.

Snart efter var de ude at syne for hinanden.

// OUT //

Zanza har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 11