jack 29.05.2021 20:30
Dagen var varm og smuk det hadet regnet meget de sidste par dage men i dag kom solen Enlige frem og det var noget som mange dyr var galde for. Men der hadet også været gang i Amazon skoven for tiden nogle spioner hadet prøvet at finde Demons hjem stamme for at vinde dem over på deres side. Men jack hadet nægte det at vælge side men var kommet med en advarselens selv jacks far syntes det var en god ide til at starte med jack gik stille og rolige rundt Linda hadet forladt ham. Så hans humør hadet været svinge vis det ikke var fordi han vidste der var lys for enden hadet han valgt at sige fra nu. Jack sukket blidt og satte sig i en stol mens han kikket ud af vinduet han håbet der ville ske noget spænde i dag. Jack vendte sig rundt igen. En folk ulve løb med hinanden i skoven der hvor teaitoe var de dufte sig frem til alt som ikke var Normalt en ung ulv dufte noget kød men det var ikke farlige som sådan. ” ey Kujo tror du der virklige kommer flere mennesker tæt på vores stamme man skulle da ellers tro de hadet lært det......” svaret han ælder han men den unge ulv grinte lidt og ikket ud i skoven ” så længe vi er Fredlige stemplet og ikke støtter nogle... så ville der altid være nogle som prøver at komme for tæt på vores hjem.... jack har selv at se til efter den store overskle over at han har efter kommer.. jeg mener dog ikke at pigerne biliver et Problem dog... de for unge til at være mager i nu selv for mig ” svaret han med et stille grin og klappet den ælder ulv på skulderen stemingen var god men det betød ikke at Mong 29.05.2021 21:14
dagene inden for havde været lange men produktive. Sarril som var en blå lilla øjet med blåt hår kvindelig dæmon havde valgt nu hvor vejret var godt at gå en tur i skoven for at samle inspiration. hun kravlede op i et træ inde i skoven for at finde et sted at se lidt ovenfra.Sarril havde en blå kjole på med lilla vest. denne vest havde hun et stykke blyants formet kuld og en blok pergament. hun satte sig til rette og lukkede øjnene imens hun lyttede til naturen da en spætte pludselig forstyrede hendes ro og fred. hun så vredt mod den. "så stop dog" spætten så på hende og forsatte derefter. hun knyttede næven, og rejste sig på grenen og jog spætten væk. hun satte sig tilbage igen og sukkede, stilhed!
Sarril hørte en blåmejse og fik pludselig en ide til en kjole. hun begyndte med det samme at skitsere en flot og praktisk kjole til en kvinde og en smukt sæt til en mand. hun stoppede og så på blåmejsen der sad over for hende og pippede løs. hun forstod den ikke så hun så bare på den. "tak for hjælpen fugl. jeg takker for inspirationen" hun smilte sjældent men dette var et af de tidspunkter hun smilte.

jack 29.05.2021 21:25
den unge ulv hadet hørt stemmer og lød vred han ragte hånden op til den anden ulv og sagen på tegne sprog at han skulle følge med de liste sig helt tæt på lyden og så en menneske eller Dæmon hvad de kunne lugte.. han viskede blidt til den ælder ulv " det er en Dæmon vær forsigte " svaret han og var parate til at give sig til kende for den fremmet der var kommet alt for tæt på deres hjem. deres øjne var stift på den lille ful som hun prøvet at få væk fra dens Hjems ?? lidt knoren kom fra ham men ikke højt nok til at den framdet ville kunne høre ham den ælder ulv viskede blidt på ulve sprog " skal vi jage hende væk " svaret han og tog om sit spyd halen vifte lidt men da han skulle rejse sig tog den unge ulv ham på skulderen og rystede på hovdet " er du regtit klog vis det er en demon kan vi ikke klare den selv vi må tænke det her i gemmen og se om den er farlige " den ælder ulv fnøs lidt men nikket med hovdet måske de skulle kalde efter hjælp fra landsbyen den unge ulv kikket lidt op og ned af hende. det var altid svært at bedømme hvor gammel denne Dæmon var men han ville skyde på langt oppe varmen kom op i ham men han måtte vente og se hvad hun ville gøre
Mong 29.05.2021 21:35
Sarril hørte ikke rigtigt knurren. hun troede det var pudslen i busken. hun så op på himlen og tænkte lidt over hvad hun nu kunne tegne. hun lukkede øjnene. stilhed var dejligt men noget sagde hende at hun blev overvåget. hun åbnede øjnene og så ned, hun så disse halvdyr og lagde hovedet på skrå da hun så spydet. hendes smil var forsvundet. hendes blik stift og hun havde jo ikke selv våben på sig så hvad skulle hun forsvare sig med. hun kunne kaste kullet på dem men hvad ville det hjælpe?Sarril vendte sig om og satte sig med benene samlet og så ned på dem med pergamentet over lårne. "hvorfor står i der og glor på mig, og så med et spyd som i har mod mig" hun havde en rolig stemme og hendes blik var koldt. hun var ligeglad med at de truede hende, men hendes familie ven ville nok blive nok ikke blive glad for at hun kom til skade vis de angreb hende. og hvad havde hun gjort dem hun sad i et træ og tegnede? hvad var der galt i det?
Sarril holdte hænderne på pergamentet og så bare ned på dem. hun nægtede at kravle ned før de havde smidt de spyd væk.

jack 29.05.2021 21:48
Den unge ulve begreb ikke hvordan Dæmonen hadet set dem så godt de hadet gemt sig han sukket lidt og kikket på den ælder ulv der ikke så spor gald ud for dette han holdte om sit spyd stramt mens han sagde " man kan ikke være for forsigte her... des ude er du på vores Territorie..... hvad er du en Spion som alle ander " svart han lidt surt dog. men den unge ulv holdte ham tilbage og sagde på dyre sprog " du må nok heller hente jack " svaret den unge ulv lidt rolige han hadet ikke noget spyd på sig dog kun sine poter fremme han kikket lidt op igen og tænke lidt over tinge hvad gjorder hun enlige så langt inden i skoven vidste hun ikke at de holdte til der "du må undskyld min ven han stoler ikke så meget på folk passer på landsbyen du ved " råbte han op til hende mens han kikket undersøgen mod hende hun virkede så rolige noget han fadt ganske skrammende Faktisk den unge ulv vente på at jack skulle komme tilbage dog hadet den unge ulv paraderen op vis hun skulle finde på at gøre noget. "du ved godt at du er meget tæt på Famillen Demons stamme ikke ?" kom det sprøgen fra den unge ulv
Mong 29.05.2021 21:57
Sarril var rolig for hun havde oplevet værre end at blive truet med et spyd. hun var tit blevet truet på livet i kzar mora, og der var hun blevet hærdet som hun var nu. da den ene ulvemand gik så hun på den anden der virkede mere rolig. hun havde med vilje ikke svaret den uforskammede ulv. hun lyttede til spørgsmålet fra den unge og rystede på hovedet. "anede faktisk ikke jeg var i nærheden af en landsby" svarede hun og da han forsatte lænede hun sig frem og så ned på ham. "og hvem er denne familie Demon?" spurgte hun om med et roligt køligt blik. hun havde aldrig hørt om denne stamme. ej hellere om demon familien. Sarril var ganske roligt og vidste at livet i Dianthos havde været meget mere rolig end livet i Kzar Mora, og det var derfor at hun virkede så uhyggelig rolig.Sarril holdte roligt fast i pergamentet og hun så mod den lille fugl ved sig. den hoppede nærmere hende og de blå øjne blev dæmon sorte og lillae og jagede den lille fugl nogle hop tilbage fra hende.

jack 29.05.2021 22:09
den unge ulv så det og trak sine hænder frem han var parat til at åbne ild vis hun prøvet på noget men han holdte sig stadige Roen i sig den anden ulv kom tilbage lidt forpustede og Snakket med med ham " nå kommer han så eller " den ælder ulv så tænke og på mod person han vidste han ikke kunne stole på en demon men han vidste han måtte adlyde Jack " han beder os om at bringe hende med sig han ville se hende selv " svart han og nikket op mod kvinden den unge ulv sukket og tænke sig lidt op og så kikket han op mod kvinden igen " nååå det lader til at du er i hæl min herre ville se dig " svaret han med et stille og rolige smil på læben det var med villige at han ikke svaret på hvem familien Demon var vis hun ikke kendte til dem skulle hun nok finde ud af det nu den anden ulv stod lidt med Spyede og vente på kvindes svar eller hvad hun ville gøre den unge ulv i vente også dog gik han dog tætter på træet og kikket nu lige op mod henden hun kunne nok godt mærke en varme fra ham. den unge ulv hadet gjort sig klar til at lave sit ild våben vis hun prøvte på noget eller skjold.han håbet ikke det kom der til han ville helst ikke skade hende på nogle måde Mong 30.05.2021 09:10
Sarril så ned på dem da den anden ulvemand kom tilbage. hun så på dem og da han talte om at hun var heldig at hans herre ville se hende lænede hun sig tilbage op af træstammen og lukkede øjnene. "og hvem siger jeg vil se denne "herre" af jeres." spurgte hun og vidste at de nok ikke ville blive glade for det svar men hun var jo ikke kommet for at mødes med en hun ikke kendte. hun var kommet for at få inspiration til tøj. måske en kjole med samme farve som en fugl eller et dådyr. det kunne faktisk blive meget godt.Sarril havde ingen magiske evner der kunne skade. det der skadede mest folk var hendes øjne, de var kolde og rolige selv om hun ikke burde være det. men sådan var hun bare. hendes evner gik mere ud på forandring end at angribe.
Sarril lukkede øjnene helt i og hørte en fugl lidt der fra. hun åbnede dem og fik øje på en kolibrie og så hvor hurtigt den baskede med de små vinger. den var fantastisk flot. hun så på dens farver og overvejede hvad hun kunne bruge dens farver til. måske et dragt til soldater? eller en dragt til en lærling.

jack 30.05.2021 12:00
den unge ulv lænte sig op af Træte " joo ser du det bliver du vist nok nød til... for ser du, du kunne jo være en Spion fra jeres verden " svaret han dog lidt mere hårdt han gnoret lidt af hende for hun kunne jo være en spion eller en fremdet der jo kom til at råbe hvor de var... Den unge ulv var ved at midste troldmoigheden med henden og det var med god grund. hun var for tæt på deres hjem til at han bare kunne lade hende gå og så var hun demon noget han ikke kunne fordrage i forvejen.
den ælder ulv sagde på dyre sprog " lad mig nu fange hinden det tydlige hun ikke ville gå med frivillige " svaret den ælder ulv men den unge ulv løfte poten for at sige at han skulle tige stille. han vendte blikket op og studeret hende lidt ulven håbet inderliget at hun ville gå med for han ville være ked af at skulle øve vold mod henden som det sidste
den ælder ulv sagde på dyre sprog " lad mig nu fange hinden det tydlige hun ikke ville gå med frivillige " svaret den ælder ulv men den unge ulv løfte poten for at sige at han skulle tige stille. han vendte blikket op og studeret hende lidt ulven håbet inderliget at hun ville gå med for han ville være ked af at skulle øve vold mod henden som det sidste
Mong 30.05.2021 13:13
Sarril sad stadig op af stammen og lyttede til denne ulvemand. hun var ikke spion. hvorfor skulle hun ellers side og slappe af. hun så ned mod dem kort og sukkede. "vis jeg tager mig.... lader i mig så være ifred bagefter så jeg kan tegne videre" spurgte hun irreteret og holdte om pergamentet da et vindpust kom oppe i træerne og hun helst ikke ville miste sin tegning.Kolibrien kom tættere på hende og landte på hendes knæ. den pudsede sine fjer. hun var helt betaget af dens fjerdragt og smilte lidt inden i. hun så på den og lagde en hånd på låret og den så op på hende og fløj videre.
hun sukkede og så ned på ulvemændene. hun ville ikke hoppe ned før de gav et svar. for hun var jo ikke spion for dianthos. hun var skrædder, hun var gået fra Kzar Mora fordi hun ville leve et andet liv.

jack 31.05.2021 17:04
Den unge ulv pustede stille ud og nikket blidt " det er fint med mig... " svaret han og vente lidt til begyndte at gå men den unge ulv vendte sig blidt om mens han studeret hende lidt tætter på hun så godt ud i hans øjne. men den anden så lidt mere trune ud hans øjne var stif på hende...han sagde stille og rolige " jeg kan ikke lig det hun er Dæmon......" svaret han stille og kikket mod den unge ulv mens han tænke sig lidt om den unge ulv selv kikket og klappet den store fyr på skulderen " det skal nok gå... ikke alle kan gøre for hvad de bliver født som " svaret han blidt den ælder ulv stillet sig om bag hende og sagde med lidt hårde ord " begynd at gå " man kunne tydlige mærke forskel på Hvilken del der var opdaget af den gammel leder og så jack so m hadet overtaget det den unge ulv kikket sig lidt over skulderen for at holde øje med kvinden " så hvad bringer dig så langt ind i skoven " svaret han blødt og varmt mens han starte med at gå
Mong 31.05.2021 17:20
Sarril rullede pergamenterne sammen og ned i lommen. hun hoppede ned fra træet og så koldt på den ældre ulvemand da han sagde hun bare skulle begyndte at gå. han skulle ikke bestemme over hende. hun gik når det passede hende. hun børstede sin kjole af og så på den unge ulvemand da han spurgte hvad hun lavede her ude. "jeg tegner. det sagde jeg da også lige" sagde hun og tog hånden ned i lommen i kjole. hun tog pergamentet op og rakte det rullede pergament frem mod den unge ulvemand. så han kunne se hvad hun mente med at hun tegnede. det var jo ikke noget kort, men en kjole og et herre sæt.Sarril så mod den ældre ulv og blottede tænderne da han ikke skulle stå bag hende og true hende til at gå vis hun ikke ønskede at gå nu. Sarril tog pergamentet tilbage og lagde i lommen igen. hun gik over til den unge ulvemand og så tilbage mod den anden ulvemand. "hvad er hans problem.... jeg har da aldrig set ham før" ja hun var dæmon men hun kunne da ikke gøre for hun var dæmon, hun levede i dianthos og var fredelig nu.

jack 31.05.2021 17:40
den unge ulv kløget sig lidt under hagen mens han så lidt op " hmmme... tror det et gammel gen.. mange af de ælder er ikke særlige glad for framdet...selv om der er forbud mod salver rig mod halvdyr findes det stadige i det Mørke " svaret han og kikket lidt hen mod den ælder mand men han lage hånden mod sin kind for at viske lidt " men for mig er han altid sur og Gnaven uanset hvad man gør " sagde han og grinte lidt til Sarril dog kikket han lidt bag ud men tænke så stille og Rolige " vors gammel herre hadet et hadt fra famdet og det koste både os og jack store problemer" svaret han og gik med raske skridt mod hjembyen han sukket lidt og så ned måske skulle han ikke fortælle for meget til den fremdet kvinde men kikket så igen på hende " det slog klik for ham for ikke så længe siden da han opdaget at han hadet ført stammen vidre til en som hans far ikke var stolt af dog hadet jack hæller ikke lige været ærlige over for kvinden selv men han prøver at forbeder sig for børne skyld selv om det kan være svært at fjerne et gammel had " den unge ulv sukket men rystede på hovdet og smilte så og kikke op i luften igen " men jack er hvad en læder skal være han få mig lyst til at følge ham " svaret han med et stille smil på læben
Mong 31.05.2021 17:57
Sarril så på den unge ulvemand og da han talte om at de ældre ikke var glad for fremmed fnøs hun og rystede på hovedet. "så burde han tag og finde ud af hvordan fremmede kunne være" hun lyttede til hvad han sagde om det andet og nikkede blot imens hun fulgte med den unge . hendes blik var roligt og ikke så koldt som når den ældre truede hende. hun holdte et kul i hånden og lagde det med vilje ikke i lommen. så ville det smidte af på hendes tøj og det ønskede hun ikke."vis denne jack er så fantastisk hvorfor lytter HAN så ikke til ham" spurgte hun og nikkede om bag sig mod den ældre ulvemand.

jack 01.06.2021 19:39
den ugne ulv grinte lidt og trak en green tilbage for hende " tjoo det er jo hans far det nomalt at ælder skal lære deres børn og ikke de unge... men lige på det her pungt har jack altså lært sin far et eller andet " svaret han med et stille grin den unge ulv stoppet stille og rolige op og ragte et stykke stof ud af poten " vi må lige holde her jeg er nød til at give dig det her på for at holde vores sted hjemlige vi er remlige tæt på " svaret han blidt til kvinden han håber hun ikke hadet noget i mod den unges ulvs blik kikket mod den ælder og han fnøs lidt mens den unge kikket hen på kvinden igen " bare rolige jeg skal nok passe på dig vis det er " svaret han med en rolige stemme han brød sig godt nok ikke om at love for meget men han ville i hver fald give et forsøg på at gøre det han sukket blidt han sukket blidt mens han nærstudert henden lidt han håbet ikke at jack ville være få hår mod kvinden
Mong 02.06.2021 15:01
Sarril så på stoffet han trak op af lommen. hun så meget mistroisk på ham. hvorfor skulle hun lade sig blinde af en fremmed for at komme til deres leder. vis han ville møde hende var dette ikke den møde at være imødekommende. hun gik et skridt tilbage og lagde armende over kors. "og hvad vis jeg har noget imod det der." spurgte hun og så lettere irreteret ud.Sarril var ikke nervøs for ikke at blive passet på for hun kunne sagens overleve og passe på sig selv. hun var mere irreteret over at skulle ha bind for øjnene når hun ikke engang selv ønskede at tage her til men det var denne Jacks ønske.

jack 09.06.2021 17:20
Den unge ulv kikket lidt på hende og strøg sig over næsen og kikket på den store ulv som gik lidt tættere på hende og smilte lumsk til hende "så er jeg bage for at jeg tager over " sagde han og grinte lidt men gik hen mod træret og lændte sig op af det den unge ulv sukket og så ned " høre der kommer ikke til at ske dig noget det skal jeg nok sørger for men forstå os på vores side af vi har holdt os skjult i mange år og sådan ville vores klang leder have det " svaret han næsten undskylde mod hende
Om denne kvinde trode på hans ord vidste han ikke han ville med sikker hed sørger for at hun ville komme hel skindet frem
Om denne kvinde trode på hans ord vidste han ikke han ville med sikker hed sørger for at hun ville komme hel skindet frem
Mong 09.06.2021 20:07
de røde lilla øjne vendte sig koldt mod den anden ulvemand da han sagde han tog over. lige nu kunne hendes blik dræbe. hun sagde faktisk med øjnene at han vovede at røre hende. hun så mod den unge ulvemand igen og lagde armende over kors. "så kan jeg vel bare gå igen.... det er jo ikke MIT ønske at møde jeres leder. men jeres leder der ønsker at møde MIG" tydeligt irreteret kunne man se at hun var og ikke begejstret for at dækkes til af en sæk over hovedet. vis man kunne sige det sådan.Sarril kunne forsvare sig så vis den anden ulvemand kom mod hende ville hun tæve ham vis det var det der var nødvendigt. hun var ikke slap. hun var faktisk ret så god i kamp selv om hun ikke så sådan ud. men i kzar mora var det kæmp eller dø. og hun kæmpede gerne.
hun fnøs lidt og så væk. "vis jeg vælger at gå med, giver jeg mig selv det stof for øjnene" sagde hun for at sige hun ikke stolede på nogle.

jack 22.06.2021 15:32
den unge ulv kikket lidt undersøgen han smilte dog over hun spurte om hun selv kunne følge med den unge ulv raget hende bindet og smilte smørret til den anden ulv "det et helt i orden " svaret han og grinet blidt til kvinden han vente på hende mens han Gjorder klar til at gå videre han tog spydet ind til sig igen mens han stod og lænet sig den ælder ulv så lidt sur på den unge ulv men det var mere fordi han trosset ham den unge ulv tænke på hvordan Jack mund ville se denne kvinde an om hun kunne lig ham og om vendt Den unge ulv så sig lidt navøs over skulderen mens han kikket strengt mod hjem byen som ikke lå så langt væk. " Du burde være mere forsigte vi ved ikke hvem eller hvad hun er i nu " svaret han på dyre sprog til den anden men dne unge ulv sagde ikke noget han vente på at vise hende sin herre og
Mong 27.06.2021 17:17
hun tog stoffet da han rakte hende det og så på det i et lille stykke tid. hun var ikke glad for dette og ville faktisk hellere undvære. hun tog det om hovedet og bandt det om baghovedet. hun rakte ud efter den uge ulvs skuldre, hun skulle jo kunne finde rundt uden at gå ind i ting. hendes greb om ham var hårdt og fast. hun gik roligt med og da den ældre talte med den yngre blev hun irreteret. hun forstod ikek halvdyrssprog. og de kunne jo sige alt muligt om hende. og hvad de ville gøre ved hende. og hun anede det ikke.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2
Lige nu: 0 | I dag: 2