Det var ikke dén slags juveler, jeg ville kigge på!

Hecate Reier

Hecate Reier

Adelig, tidligere Lysets Kriger.

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 17.03.2021 10:11
Hecate var i den senere tid blevet forfalden til rubinske dadler. Hun brød sig ellers ikke meget om importerede varer fra fjerne riger, men de små frugter havde alligevel en forsødende effekt på hendes tilværelse.
Bortset fra, at hendes sidste forsendelse slet ikke var dukket op! Efter et frygteligt skrigeri nede på pakkekontoret havde Hecate konkluderet, at det var dem, som havde kludret i det, og hun bestemte sig for, at fremover ville hun selv hente sine varer nede ved Juvelen. Nok var hendes ben ikke så gode længere, men skulle man have noget gjort ordentligt, måtte man gøre det selv.

Således kom hun til Juvelen på en ganske lun forårsmorgen, men før hun kunne finde skibet bærende de rubinske farver, opfangede hendes skarper ører lyden af hujen og plasken. Med gru i blikket vendte hun rundt til det forfærdelige syn af en behåret og hornet mandstype med kronjuvelerne frit til skue, der var ved at hoppe vandet.

"HVAD I ISARIS HELLIGE NAVN!" Skringede hendes stemme ud over den ellers fredsommelige havn. "JEG VIL IKKE FINDE MIG I AT SE PÅ DENNE FRYGTELIGE ... NØGENBADNING!"
Cecil de Abiléves

Cecil de Abiléves

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr/Skovelver

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 116 år

Højde / 189 cm

Dragonflower 17.03.2021 22:15
Det var første gang Cecil besøgte Juvelen, og første gang han var på en havn generelt. Men han havde hurtigt måtte erkende, at havet var virkelig sejt, og havne var langt bedre end strande. Strande var fyldt med sand. Havne havde alt vandet, uden noget af sandet. Det var perfekt.

Cecil kunne ikke rigtig svømme, men efter en laaaang snak med en af de lokale, var Cecil blevet overbevidst om, at det behøvede man ikke kunne for at være en sømand, og sømænd badede ved i havnen... ikke?
Der havde ikke været langt fra tanke og til handling for den unde satyr, som han straks havde fundet et sted han kunne ligge lændeklædet, og hoppe i havnen. Lændeklædet var alligevel bare for de sarte menneskers skyld - det var jo ikke fordi satyrer brugte bukser!

Cecil nåde dog aldrig at udleve sine drømme som hav-buk, før en skinger stemme skar igennem luften som en slebet klinge, og fik ham til at se sig forvirret, og en smule håbefuldt, omkring.
"Nøgenhed?! Hvor!!" alle de her menneskefolk havde været så pokkers påklædte hele tiden! Hvis der var nøgenhed, så ville Cecil hvert fald ikke gå glip af det!
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 31.03.2021 13:08
Hecate havde egentlig aldrig brudt sig meget om havnen. Der kom alle mulige mærkelige slags folk her - og sømænd var altid så grove og uanstændige i munden. Hun mindede sig om at hun hellere måtte huske at belære Shireen om ikke at begive sig herned uden en passende eskorte!

Hendes skridt var hastige som hun nærmede sin den hornede knægt - han var ganske ung, kunne hun se, hvilket naturligvis ikke var en undskyldning for hans opførsel.

"Ja, dig!" Skræppede hun. "Kan du så få noget tøj på! Tænk hvis der var børn der så dig!" Det var en forfærdelig tanke - at et ungt og uskyldigt sind ved en fredelig tur langs havet kunne få øje på noget så skrækkeligt som en nøgen satyr!
Cecil de Abiléves

Cecil de Abiléves

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr/Skovelver

Alder / 116 år

Højde / 189 cm

Dragonflower 06.04.2021 08:57
Cecil blev oprigtigt overrasket da den ældre kvindes anklage viste sig, at være direkte henvendt til ham! Men et en let måben kiggede han ned af sig selv og... nååååh ja. Det pludselige råberi og skæppen op havde helt fået ham til at glemme han havde været på vej i vandet!

Alligevel var der noget ved kvindens reaktion der virkede overdrevet. Hvad havde børn med noget at gøre? Med mindre...

Cecil lyste op i et øjebliks forståelse, inden hans ansigt blev alvorligt - en sær grimasse på ellers bløde satyransigt. "Så du frygter børnene ville få gode idéer og hoppe i vandet også, det kan jeg godt se ikke ville være så heldigt" medgav han alvorligt, mens han greb den beskedne mængde stof der udgjorde hans lændeklæde, og fæstnede det om sine hofter igen.
"Jeg ville bare se hvordan vandet var, og havde slet ikke tænkt sådan på det! Totalt uforsigtigt af mig." fortsatte han, og nikkede anerkendende af sig selv. Han var jo ansvarligheden selv!
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 14.04.2021 20:28
Satyrfolk havde altid haft et løst forhold til det med påklædning, det vidste Hecate skam godt. Men den gode bibliotekar, som hun var ganske fine venner med, var altid anstændig i tøjet, så det kunne tydeligvis godt læres!

Måske hun skulle sende denne her knægt op til Archimedes..

Hendes øjne blev knebet sammen, en smule smallere: "Det ville naturligvis ikke gå, at børnene sprang i vandet, men de skal heller ikke udsættes for nøgne mænd!" Skræppede hun. "Det er ikke noget unge øjne har godt af at se på."
Guderne være lovet, at han i det mindste fik et lændeklæde på. Ind til da havde hendes blik været stift rettet mod satyrens ansigt - nok var hun kommet til Juvelen efter dadler, men så sandelig ikke den slags. Hun rettede sig en smule op med en streng mine, selv om hun ikke kom helt i øjenhøjde. 

"Så hvis du fremover skal bade, må du dække dig til eller finde et afsides sted at gøre det!" Kommanderede hun. Det var naturligvis slet ikke noget Hecate bestemte, men det forhindrede hende ikke i at prøve! En eller anden dag, var der vel nogen der lyttede til hendes skrigen og skrålen...
Cecil de Abiléves

Cecil de Abiléves

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr/Skovelver

Alder / 116 år

Højde / 189 cm

Dragonflower 03.06.2021 17:00
Cecils ansigt startede alvorligt, som han nikkede sin enighed. Det gik bestemt ikke at børnene hoppede i vandet og kom til skade! Men alvoren blev til forvirring, og han løftede et spørgende øjenbryn som hendes skræppen fortsatte.
"Altså... de er børn. Jeg er ret sikker på de har set nøgne mænd før" svarede han lidt tøvende. For Cecil var det så åbenlys og naturlig en ting, men hendes reaktion fik ham til at tro han havde misset noget vigtigt - det skulle ikke være første gang det var sket!

Cecil skiftede vægten fra den ene hov til den anden, og som han skød hoften en smule ud, gled lændeklædet lidt længere ned.
"Hvis problemet er at børnene ikke skal falde i vandet, så er det vel lige meget om jeg er dækket til eller ej når jeg hoppe i" fortsatte han, og kløede sig lidt i håret bag hornene, mens han så på den ældre kvinde med forvirring malet over ansigtet.

Var det her en mennesketing? Det skulle ikke undre ham, de havde været så snerpede til ballet! Men hvorfor var der så ingen af vagterne her der havde stoppet ham? Det kunne vel næppe være gamle damers ansvar at holde styr på den slags.... kunne det?
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 21.06.2021 15:57
Hecate så helt og aldeles forfærdet ud ved tanken om, at det skulle være normalt at børn havde udsigt til nøgne mænd. Sikke en skændsel! Det undrede hende ikke, at det var almindeligt ude i skovene, hvor hans slags normalt hørte til, men den gik så sandelig ikke her tæt på byen!

Hun forsøgte at gøre sin stemme overbærende og tålmodig: "Du er tydeligvis ikke vant til vores levevis her i de mere civiliserede egne af landet. Det er meget upassende at vise sine ædlere dele frem! Især men ikke kun, når der er børn i nærheden! Faktisk bør man vise så lidt hud som overhovedet muligt.." Tilføjede hun med et strengt blik ned over ham.

Det var heldigt at Hecate ikke drejede hovedet i samme øjeblik, hvor et par sømænd gik forbi i baggrunden - for de havde ikke gjort noget ud af at dække deres bare overkroppe til.
Cecil de Abiléves

Cecil de Abiléves

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr/Skovelver

Alder / 116 år

Højde / 189 cm

Dragonflower 27.08.2021 15:25
Ud fra kvindens ansigtsudtryk deducerede Cecil, helt på egen hånd, at han var galt på den. Så det var altså ikke normalt at børn så nøgne folk. Så langt så godt.
Men det bragte kun flere spørgsmål til satyren. Hvad så med deres forældre? Var de heller aldrig nøgne? Var det normen at alle gik hvert til sit hver eneste gang de smed tøjet? Og hvad hvis det blev varmt! Sad alle folk så bare og svedte, frem for at tage et lag eller to af, og blive mere komfortable?!

De var skører de mennesker...

"Jeres civiliserede levevis virker meget begræn- HEY FLOTTE! SKAL DU NOGET SENERE?!" Satyrens oprigtige tanker blev afbrudt, da han så de skjorteløse mænd i baggrunden. Uden et øjebliks tanke eller tøven kaldte Cecil efter dem, med et lystigt smil der strakte sig op til begge ører.

Sømændene lo, og vinkede tilbage, men fortsatte ellers videre.

Cecils øjenbryn vrikkede et par gange efter dem, sikker på at han nok skulle se mere til dem, og deres overkroppe, senere.
Endelig huskede han hvor han var igen, og at han faktisk havde været i gang med noget. "Oh, undskyld, jeg blev lige distraheret der. Men det vil sige, at det faktisk er vigtigere for mig at have skjorte på, frem for bukser, for at dække huden?" fortsatte han samtalen, som om intet var hent, og skævede ned mod sine pelsede ben. Der var ikke meget hud at se der!
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 03.09.2021 22:10
Et ganske kort øjeblik var Hecate tilfreds ved, at satyren rent faktisk så ud til at lytte. Det var ikke ligefrem alle unge folk, der tog sig tid til den slags, og hun gjorde klar til at fortsætte sin lektion. Altså lige ind til råberiet begyndte og hun blev ganske hvid i ansigtet:

"Hvad .. siger du?" Skræppede hun forfærdet og kiggede kortvarigt mod de halvpåklædte sømænd. Endnu mere forfærdet stirrede hun tilbage på satyren: "TILBØD DU LIGE DIG SELV TIL DISSE MÆND?" Nærmest råbte hun, så ordene rungede ud over vandet.

"At dække huden er en ting! MEN SEXCHIKANE PÅ OFFENTLIG GRUND!" Hun var tydeligvis på vej helt op i det røde felt. Pelsede ben og nøgen hud var én ting, men at sådan tilbyde sig til forbipassernede sømænd var en opførsel, hun ikke kunne tåle at se! Kunne dette da slet ikke være en anstændig havn!?
Cecil de Abiléves

Cecil de Abiléves

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr/Skovelver

Alder / 116 år

Højde / 189 cm

Dragonflower 07.11.2021 21:26
Cecil løftede et øjenbryn, og så kortvarigt tænksom ud. "Altså, når du siger det på DEN måde, så lyder det faktisk lidt... ensidigt" konstaterede han, men blev hurtigt overdøvet som kvinden begyndte at skræppe op.
Cecils hænder fløj op over hans ører, som han trådte et brat skridt tilbage, overrumplet af kvindens pludselige højlydte hysteri. Da kvindemennesket lod til at have sagt hvad hun ville, eller hvert fald var stoppet for luft, faldt Cecils hænder ned i en defensiv position, som han prøvede at deeskalere situationen. "Nej nej nej, du misforstår! Jeg er ikke en af jeres, hvad hed de nu ehm, SKØGER! Ja, nej, jeg er ikke sådan en, jeg er adelig!" forklarede han sig, og et forsigtigt smil trådte frem på det unge satyransigt. Adelige var vigtige folk her, så meget viste han, og han havde lige lært tidligere på dagen, at skøger var noget man så ned på, og han var enige i at det var mærkeligt at tage penge for hygge og andres nydelse, men mennesker var også sære!

... Diplomati havde aldrig været Cecils stærkest side.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 16.11.2021 15:26
I baggrunden havde sømændene hastigt sat farten op for at skåne deres ører. Ganske vidst var Hecate Reier ikke en hyppig gæst i Juvelen, men hun havde et vidst ry der utvivlsomt havde spredt sig - selv til disse egne. Hvis ikke, så var der en munter historie at dele på en af havneknejperne senere - om en badende satyr og en skrigende kælling.

Hecate tog luft ind for at skrige videre, og det tillod den stakkels mand at bryde ind. Hendes øjne blev smallere, som hun stirrede op og ned af ham og til sidst fik stammet: "A-adelig? Men du er jo.." Hun snappede hastigt læberne sammen inden hun fik afsluttet sætningen med halvdyr. Hun havde godt hørt om nogle af de mere alsidige familier, men dette var alligevel lidt ud over det forventelige..

"I så fald er det blot endnu vigtigere, at De lærer at begå dig på disse egne!" Fik hun endelig skræppet og rankede sig en smule. "Hvad for en familie kommer .. De fra?" Tonefaldet havde ændret sig til at være en anelse høfligere .. man tiltalte ikke nogen du, når de var af adelig byrd. Hun var ikke helt sikker på, at hun troede på satyrens ord, men hun var yderst velbevandret i landets historie, så han kunne bare vove at bilde hende noget ind!
Cecil de Abiléves

Cecil de Abiléves

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr/Skovelver

Alder / 116 år

Højde / 189 cm

Dragonflower 30.11.2021 09:50
Cecil havde allerede glemt alt om de flotte forbipasserende fyrer under vægten af de verbale slag den ældre kvinde sendte i hans retning. Det var svært for Cecil at nyde synet og holde fokus mens han blev skældt hæder og ære fra af en fremmede. Det kunne han vist snildt stryge fra listen af kinks der skulle afprøves!

"Adelig, ja!" bekræftede Cecil hurtigt og med tydelig lettelse i stemmen, som det synes at menneskekvinden faldt lidt ned igen. Der gik et øjeblik længere, inden satyren huskede sine manerer, og introducerede sig.
"Cecil Knobskud de Abiléves, anden søn af Adrian Sommer de Abiléves .... under hus Arys" den sidste del blev tilføjet en smule tøvende. Han viste ærligt ikke hvor kendt hans familie var udenfor Safirien, og kvinden virkede som en der værdsatte detaljerede oplysninger. Det virkede sikrer at give hende dem med det samme, end at risikere at blive råbt af endnu mere.

"Jeg tror heller ikke jeg fik fat i Deres navn frøken?"

Ung eller erfaren, så viste Cecil bedre end at antage nogen var forankeret. Desuden havde han af ren vane noteret sig at kvinden ikke bar ring, mens hun havde viftet med armene af ham.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 10.12.2021 22:56
"Åh..." Hecate lignede lidt, at en god del af luften var gået ud af hende. Hun kendte naturligvis til Abiléves-familien, havde sågar også set et par af dem ved diverse festlige lejligheder, men hun havde altid holdt en vis afstand. De var trods alt .. ikke som de andre adelige. Hvilket den unge Cecils opførsel kun vidnede alt for meget om..

Ved alle guderne, tænk hvis hendes grandniece, der netop var blevet giftet ind i Arys-familien skulle tækkes med den slags! Tanken fik næsten øjeblikkeligt noget af det sidste farve til at forsvinde fra hendes ansigt og hendes læber rimpede sig sammen. 

"Mit navn er Hecate Reier. Min familie er en ganske stor adelsslægt, selv om De måske ikke nødvendigvis kender til dem.."

Hun forventede ikke ligefrem at satyren kunne finde rundt i de adelige slægter. Han kunne jo ikke engang finde ud af at tage tøj på! Hun var stille et øjeblik, mens hun tog en meget lang og tung indånding. Hun var nødt til at tage ansvar for dette her galskab..

"Jeg vil gætte på, at De ikke har begået dem meget i Dianthos eller Juvelen tidligere? Der er en vis.. etikette, man bør overholde." Sagde hun til sidst, vælgende ordene med omhu. Hun skævede kort i retning af sømændene, der hastigt havde fjernet sig fra skrigeriet, for at understrege hvad hun mente.
Cecil de Abiléves

Cecil de Abiléves

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr/Skovelver

Alder / 116 år

Højde / 189 cm

Dragonflower 28.01.2022 20:06
Cecil fandt sit mest charmerende smil frem som luften så ud til at gå af skrig-ballonen, og et normalt toneleje blev genfundet. Det føltes for den unge satyr som om han lige have undveget en yderst giftig pil. Eller måske en hveps var en bedre måde at beskrive det højlydte kvindemenneske på.

"Ah, Reier familien! Naturligvis, det burde jeg have vist. Jeg beklager, Frøken Reier, jeg forventede ikke at møde nogen af Deres stand et sted som her" smurte han tykt på. Hvis der var en chance for han kunne holde sig på hendes gode side, kunne det være hun ville introducere ham til noget af hendes familie... sådan, så han kunne lærer noget fra dem, på sin egen alder. Så kunne de ryste den gamle kone af og holde en fest! Det var en perfekt plan.

"Men De har ret frøken, jeg har kun få gange haft fornøjelsen af at besøge Dianthos, og det er min aller første gang i Juvelen!".
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 29.01.2022 14:14
Smiger var noget, der altid havde virket frygtelig godt på Hecate. Som han nævnte hendes stand, kunne man tydeligt se, hvordan hendes spinkle ryg rankedes en smule og hagen blev skudt fremad. Nuvel, han var jo også en Abiléves, der på trods af deres titler, havde nogle ganske anderledes skikke,

"Jeg forstår.. jeg plejer heller ikke at bevæge mig ned på disse kanter, hvor folk kan opføre sig så upassende, men jeg havde et ærinde.." Forklarede hun.

Hendes blik gled hen over skibene og standsede ved ét, der bar rubinske farver. Utvivlsomt der, hendes pakke ville være i blandt. Øjeblikkeligt begyndte hun dog at blive rød i ansigtet, da hun så hvordan en af de rubinske sømænd var ved at hænge sine bukser til tørre, og åbenbart ikke havde haft et andet par at tage på! "NEJ NU HAR JEG ALDRIG!" Skræppede hun vredt.

Hun vendte sig mod Cecil med et lynende blik: "Denne verden har brug for mere anstændighed, Hr. Knobskud! Den første lektion er, at man beholder tøjet på, når man er i nærheden af andre!"
Cecil de Abiléves

Cecil de Abiléves

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr/Skovelver

Alder / 116 år

Højde / 189 cm

Dragonflower 21.08.2022 15:19
Cecil åndede lettet op da det lod til kvindemennesket var blevet formildet og faldt ned til et overskueligt temperament igen. Ved alle de barmhjertige guder der kunne hører hans bøn, hun var faldet ned, og det synes der igen var fred i verden.
Hvis nogen havde spurgt, ville Cecil have svoret han havde hørt efter, og lyttet til hver en stavelse der forlod frøken Reiers rynkede læber, men han var heller ikke bleg for at lyve.

Til trods for at han helt sikkert havde hørt efter, og været opmærksom, farede satyren sammen da Hecate pludselig skræppede op igen, som forventede han et drag over nakke. "Undskyld!" nåde han at udbryde, inden han til sin lettelse opdagede, at hendes vrede og foragt ikke var rettet mod ham denne gang, men mod et skib længere nede af kajen. Et skib med nogle flotte søfolk ombor.

Cecil rømmede sig og rettede sig op "Behold tøjet på, naturligvis" ekkoede han. Men hvordan skulle man så hygge sig sammen? De mennesker havde nogle sære skikke tænkte han for sig selv.
En idé begyndte dog at forme sig, og et drilsk smil bredte sig over satyrens læber. "Måske vi skulle gå derover og rette op på de tydelige uanstændigheder? Hvis det bliver nødvendigt kan jeg tage dem til side og snakke til dem sådan, mand til mand. Så er jeg sikker på de lytter!"
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 17.09.2022 14:19
Selv om Hecate havde en næse for at opfange uanstændigheder på flere mils afstand, gik visse ting fuldstændig hen over hendes hoved. For eksempel, at mand til mand måske ikke nødvendigvis handlede om at sætte nogen på plads - i hvert fald ikke verbalt. Hun havde jo forklaret det flere gange for satyren, så han måtte naturligvis være med på, hvordan tingene heromkring foregik på nuværende tidspunkt..

Hun nikkede derfor: "Godt, lad det være en passende lektion!" Sagde hun strikst, og begyndte at skridte over mod den bukseløse mand med munden rimpet sammen i en vred mine.

"VIL DE SÅ OMGÅENDE FÅ NOGET TØJ PÅ!" Råbte hun, så snart hun kom tættere på de uanstændige sømænd. Den bukseløse så ned af sig selv og et bredt grin kom hen over hans ansigt. "Eller hvad .. lille dame?" De andre ombord på skibet havde tydeligvis også svært ved at holde masken.
Cecil de Abiléves

Cecil de Abiléves

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr/Skovelver

Alder / 116 år

Højde / 189 cm

Dragonflower 05.11.2022 19:34
Cecil måtte anstrenge sig for at holde en passende, forarget mine mens han fulgte Hecate på fjedrende bukkeben. Han skulle jo forestille at være på hendes side for nu! Men det var svært, og han måtte rømme sig kraftigt for at skjule sin latter, som Frøkenens anklager begyndte at flyve over kajen. Det var noget sjovere når de var rettet mod nogle andre end han selv!

Det var lige før Cecil missede sit øjeblik, så optaget havde han været af at give sømanden alt sin opmærksomhed.
"Oh! Ehm, ahem! Ellers, så kommer jeg derop og giver dig en ordenlig omgang" svarede Cecil igen i en streng tone, mens han trådte frem, et halvt skridt foran frøkenen, så hun ikke kunne se de satyrens øjenbryn danse op og ned.

"Den slags er slet ikke acceptabelt her hvor Dianthos ædleste Juvel bliver pudset til den ikke kan mere!" tilføjede han med tydelig insinuering.
Hecate Reier

Hecate Reier

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 171 cm

Krystal 20.11.2022 19:37
Det var utroligt, at så snart man kom blot et lille stykke uden for Dianthos' mure, så havde folk glemt alt om anstændighed og ordentlig påklædning! Ja, nogle gange også inden for bymuren. Det kunne for så vidt ikke overraske Hecate, at sømænd opførte sig på denne måde, men det forhindrede hende så sandelig ikke i at prøve..

Lidt overrasket gav hun dog plads, som Abiléves-adelsmanden trådte ind foran hende og talte strengt til mændende. Ja, faktisk måtte hun skynde sig at lukke munden, som stod en anelse åben. Med en streng mine nikkede hun.

"Ja lige præcis! Den ædleste juvel!" Insueringerne og de vippende øjenbryn var gået ganske hen over hovedet på den ældre dame, hvis tanker ikke naturligt gik i dén retning, når der blev talt om ædelsten. Det galdt derimod ikke sømændene der tydeligvis var underholdt af situationen..

"Jamen, hvis du siger sådan .. det ville være ganske forfærdeligt hvis du sådan måtte give mig en omgang.." Lo den ene, der godt kunne tænke sig en "omgang" og blinkede med øjet i en mine, der tydeligt sagde du-kommer-bare-senere.. 
Hecate stod stadig og nikkede for sig selv. "Ja, mine herrer, anstændighed må der nu engang til." Småskræppede hun, tilfreds med irettesættelsen, mens sømanden tog sig god tid til at få noget på underkroppen, visende alle herlighederne frem til Cecil, mens Hecate nådesfuldt var skærmet af satyrens ryg. 
Cecil de Abiléves

Cecil de Abiléves

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr/Skovelver

Alder / 116 år

Højde / 189 cm

Dragonflower 28.01.2023 19:55
Cecil lagde armene over kors, og skød hoften godt ud, mens han med selvtilfreds mine nød sømandens show, som han med forførende sneglefart fik trukket en løs skjorte over hoved. Det var et fremragende syn, det kunne man ikke nægte! Så godt, at Cecil ikke kunne andet end spekulere på, om den skrappe dame i virkeligheden ikke også nød det? Om den sure mine og råben op ikke bare var fordi hun faktisk kunne lide det, men ikke turer stå ved det?

En frygtelig skæbne, hvis det var så. Tænk at nægte sig selv livets glæder!

Cecil glemte helt den strenge tone da sømanden blinkede til satyren, og han smilede fjoget "Og du kan TRO jeg kommer tilbage senere og tjekker dig ud!" kaldte han tilbage, inden han huskede hvem der stod ved siden af ham.
Hurtigt rømmede satyren sig "For at sikre at han har beholdt tøjet på, naturligvis" tilføjede han så, i retning af rappenskralden.
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 14