Hobbit til salg!!

Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 12.12.2020 22:23
Nogen af mine skøn herligheder mangler lidt kærlighed! Både i det mere specifikke, men også mere generelt. Jeg har lavet en lille liste af dem som trænger til mest kærlighed!

Richard Bjergkrystal

Smed og Jæger – Menneske – 43 år – Link til profil

Min nyeste kreation! Iorvo af Erneylls bastard søn fra hans unge år. Han har igennem hele livet været hårdtarbejdende og mere eller mindre ude af stand til at sidde stille. Han bor i en hytte ude i kanten af skoven, hvor han jæger, samler fra naturen og hugger brænde til de dårligere stillede familier så de har noget at varme sig med i de kolde vintre. Han har tidligere arbejdet som smed i byen, men har det nu mest som en hyggelig hobby i sin egen smedje som står i forlængelse af huset. Han er glad for at lytte, har en dejlig humor og er generelt en hjertevarm person der tavst drikker en øl blandt venner og bekendte

Søger:

• Richard har mange venner og bekendte i hele Turmelinien. Gerne fattige familier han har hjulpet igennem livet

• Drikkekammerater! Som ungkarl har han stadig massere af tid til at nyde en øl

• Richard er kejtet til kærligheden, men ikke lavet af sten - er der mon nogen der kan feje benene væk under manden?

Guinvere Baradur II

Thanen af Dragorn – Dværg – 38 år – Link til profil

Guinevere er nyligt udråbt Than af dværgenes rige, og hun har ingen tydelig ide om hvad hun laver, trods hun har haft mange års erfaring med at være diplomat. Hun har opstartet et nyt råd af dværge i forskellige professioner til at hjælpe sig og ved at fremtiden bringer andre forpligtelser end bare at holde Dragorn ved lige. Rygterne går på at Guinevere er mere end bare venner med en af lysets riddere, men ingen har fundet konkrete beviser – det er selvfølgelig ikke acceptabelt af thanen.

Guin er en meget pligtopfyldende person, men med den tydelige stædighed der er at se ved dværgefolket, samt en meget positiv indgangsvinkel til livet og forkærlighed for en god øl og dejlig stemning.

Søger:

• Forlovelse – Et pragtigt arrangement formentlig også af politisk betydning

• Rådgivere – Se opslag for nærmere info, selvom jeg også er åben for andre planer

• DVÆRGE – ALLE DVÆRGE

Selene Sommer

Snigmorder til leje – Halvdæmon – 100 år – Link til profil

Selene er en kvinde uden samvittighed. Hun er i evig kamp med sin menneskelige og dæmoniske side af sig selv, og optræder derfor oftest følelseskold og empatiløs. Hun more sig over de morbide ting i livet, og skyer ingen midler for at nå sit mål. Hun er pligtopfyldende med sine kontrakter og ganske pålidelig, i hvertfald indtil kontakten udløber.

Søger:

• Kunder - for hun kan ikke kun lejes til at dræbe, men også til at samle information

• Det kunne tænkes at Selene har mødt nogen lige så skudt og tosset i hovedet som hende selv.

• En nær kontakt, der trodser alle odds og kommer tæt på livet af hende (for formentlig til sidst at forråde hende og efterlade hende som et ødelagt vrag)

Leda Ravn

Ravn i Proteaus gruppen – Menneske – 34 år – Link til profil

Nyligt medlem af Proteaus gruppen og lederens tvillingesøster, hvor årerne har haft en udseendsmæssigt større indvirkning. Hun er privat, aflukket, hård og kontant. hun er opbygget af sarkasme for at beskytte sig selv og lader ingen komme under huden på sig. Hun stoler kun på sin søster og sig selv, mens alle andre skal gå gennem ild og vand før de får en snert tillid.

Søger:

• Tidligere kunder som hun enten har snydt, eller rent faktisk hjulpet med at indsamle oplysninger og viden. Hun har hunget meget ud i arkiver, biblioteker og andre videnfyldte steder

• Proteaus gruppen som hun for alvor skal introduceres til

• Leda har menneskelige behov for fysisk nærvær, som enhver anden! Det ville more mig hvis der sniger sig følelser ind på hende, som hun hårdnakket vil nægte alt om.

Maya

Gadebarn – Menneske – 17 år – Link til profil

Maya er en ung sprædebasse af en gadetøs der hellere slår først og glemmer alt om at spørge om tilgivelse bagefter. Hun har det hun kan tåle af sarkasme og ironi, og det er ikke unormalt at se hende med armene over kors og himmelvendte øjne. Hun kommer evig og altid i problemer i sit forsøg på blot at overleve

Søger:

• Hun er svær at komme tæt på, men venskaber og bekendte fra gaden har hun da forhåbentlig skabt sig!

• Problemer. Stjålet fra den forkerte? Fået sagt noget træls til den forkerte? Stået det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.

• En som kan hjælpe hende med at lærer hendes ildmagi bedre at kende og styrer!

- - -

Jeg har naturligvis en masse andre dejlinger godt spredt over land, tilhørsforhold og ikke mindst arbejde. I er ganske velkommen til at komme med ideer til dem også, men dem listet er dem jeg søger mest til i øjeblikket :)

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Xenix

Xenix

Le Blood God

2724
karakterer

Xenix 14.12.2020 02:03
Hey Hobbit

Jeg tænker at min dæmonjæger/Robin Hood karakter Izilarna kunne have relationer til et par af dine.

Izilarna og Richard 

- Izilarna har tidligere hjulpet familier i slummen, med gammeldags Robin Hood stil, simpelthen med midler fra de rige. Hendes massive brug af forskellige vågen kunne godt bruge en smed til vedligehold. De kunne også have kendt hinanden gennem mange år, eventuelt hjulpes ad med støtte til familierne. De kunne godt være gode venner. 

Izilarna og Maya 

- De kunne kende hinanden fra gaden, da Izilarna er noget ældre kunne hun have taget hånd om hende i tidligere år. Eventuelt lært hende en ting eller to om at være langfingeret. 
Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 14.12.2020 17:43
Izilarna og Richard

Jamen det er bestemt en mulighed jeg godt kan se! Han vil gerne hjælpe hende, specielt hvis de har fælles standpunkt med at hjælpe dem i nød!
Han er dog meget lovlydig og derfor ikke helt keen på at vi stjæler! Så det skal nu nok gå lidt stille med dørerne med - kan nemt forstille mig at han i starten har givet hende en reprimante omkring det, og så hun klogeligt ikke har nævnt noget om det siden xD

Izilarna og Maya

JA! flere forbilleder til Maya som kan havde hjulpet hende med at lærer en ting eller to for at overleve i de skumle gader!

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"

Kat

Lady

36
karakterer

Kat 20.12.2020 19:28
hej, jeg har en lille flabet tyv, Eryr, som måske kunne være en Maya kunne blive noget der ligner venner med. De kan både have mødt hinanden før på gaden og kende til hinanden (han er lidt ældre end hende så han kan godt have været en hjælp, om end en dårlig indflydelse) eller de kan møde hinanden og lave nogle ulykker sammen. 
Han er flabet og umulig så han kan måske være lidt svær at holde af men han vil gerne have nye venner.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8