Ville du gøre brug af en et sted at skrive personlige (skjulte) noter for din bruger?

Ja
50%
Nej
35%
Ved ikke
15%
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 10.11.2020 00:36
Hvis forslaget har været oppe en gang før, så beklager jeg virkelig!

Jeg tænkte på om det var muligt at vi som brugere kunne få et sted til personlige noter? Ligesom vores karakterer har? Denne kunne bruges til alt lige fra "huskeliste" til samling af mulige tråd titler, navne lister osv.
Nu er jeg godt klar over man bare fx kan lave et word doc og have det som noter til KL, men personligt foretrækker jeg at holde så meget jeg har med eller til KL på KL, af flere grunde.

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
karakterer

Hope 10.11.2020 06:55
Edit: I need to learn how to read xD my bad!
Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.
Sparks

Sparks

Den vej - som viser vej!

3811
karakterer

Sparks 10.11.2020 07:57
Det er karakterer noter, jeg tror hvad Xenwia gerne vil have, er noter til hendes egen personlige profil, hvor hun kan skrive små ting ned. Eventuelt også til kommende karakterer, ting hun gerne vil huske til kl, men ikke nødvendigvis involvere én bestemt karakter, hvis det giver mening? :3 
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 10.11.2020 10:43
Måske formulerede jeg mig dårligt, men det Jeg efterspørg er som Eli skriver, et sted til noter hvor det ikke omhandler en nuværende specifik karakter 8) 
Altså noter til min bruger her inde og ikke til mine karakterer. Noter under karaktererne kender jeg godt til, dem bruger jeg flittigt til tidslinje for mine karakterer.

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 13.12.2020 16:04
Jeg ville virkelig elske sådan en note!! Pt er jeg lidt overvældet af alting, og kan ikke overskue at oprette nye tråde, men det betyder ikke, jeg ikke aftaler tråde og plots i ét væld. Længere plots vil jeg stadig skrive under den pågældende karakter, men at have ét samlet sted, hvor jeg kan lave mig en liste af tråde, jeg har lovet mig selv væk til, ville være helt ualmindeligt nice.

(For så skal jeg ikke ind på hver enkelt karakter for at tjekke, om jeg har lovet netop den ud et sted).
Det ville nok være noget af det, jeg ville bruge brugernoten til. Måske også fremtidige karakter-ideer :p
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 18.01.2021 13:19
Oprettet i forslagskassen! Stem glad :)
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat