Mulighed for at se, hvad andre har nomineret

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 25.10.2020 15:44
Når jeg har lyst til at læse en tråd (fordi jeg er løbet tør for tags eller noget :p) smutter jeg ind på listen over alle tråde og sortere efter nominerede tråde. 

Da jeg efterhånden har læst mig frem til, at Xenwia og jeg nominerer og kan lide cirka de samme typer tråde, kunne jeg godt tænke mig en eller anden måde, hvorpå jeg kunne finde frem til dem, hun synes var ekstra gode :D. 
Jeg tænker det er mest oplagt som en filterfunktion i listen, fx med en dropdown-menu til "hvem har nomineret" og en liste af brugernavne - lidt lige som "type af tråd" er en dropdown. ^^
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 25.10.2020 15:49
Jeg er fan af forslaget c:

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 25.10.2020 15:58
Glem hvad jeg skrev.

Chilitoke

184
karakterer

Chilitoke 25.10.2020 16:02
Kunnne du ikke bare spørger den givne bruger?

Årsagen til dette ikke tekniske løsning forslag er at slanke sidens tekniske byrde.
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 25.10.2020 16:07
Jeg kunne godt spørge den givne bruger, og bede mine 5 mest stalkede folk om at huske at fortælle mig, hver gang de har været igennem en ekstra god tråd. 

En filterkontekst virker bare nemmere, så jeg ikke skal poke folk hele tiden og spørge, om ikke de har skrevet eller læst nogle gode tråde for nyligt, for to år siden, eller i det hele taget. ^^
Hvis en filterkontekst lægger siden ned, skal det selvfølgelig ikke implementeres. Men det vil jeg lade Krys om at vurdere, da jeg ikke har indsigt i, hvor presset systemet er eller ikke er ^^.

Chilitoke

184
karakterer

Chilitoke 25.10.2020 16:42
ah den vej rundt, havde misforstået hvad der skulle være output.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 8