Hopes håbefulde Henrivende Herligheder! (Altså plotsøgning!)

Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
karakterer

Hope 20.10.2020 10:10

Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.
Hope

Hope

1023
karakterer

Hope 02.11.2020 08:28

Hope

Hope

1023
karakterer

Hope 25.11.2020 21:21

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg vil bare gerne fortælle dig, at dine karakterer er vildt kære, de to nye! :D <3
Hope

Hope

1023
karakterer

Hope 26.02.2021 13:50
Jeg har i længere tid kæmpet med flere ting. Det startede da jeg blev sygemeldt, grundet belastning og nu flere ting i privaten så som flytning og ting jeg ikke gider nævne så offentligt. I takt med dette har jeg lært en del om hvad jeg gerne vil have for nogle tråde, mine grænser for dem og hvilken slags spil jeg nyder på siden.

I takt med alt dette og for at få en bedre overblik over mine tråde og generelt siden (nogle har nok opdaget jeg har været mindre i chatten etc.), har jeg besluttet at lukke flere af mine tråde. Jeg lukker ikke tråde efter hvem de er med, eller noget af den slags. Jeg lukker tråde som ikke er plot relateret eller indirekte forbundet til et plot.

Jeg gør dette er mange årsager, hvor nogle er nævnt overstående, nogle kan findes på min bruger profil,og ønsker man noget dybere forklaret så kan man altid kontakte mig privat i PB eller på discord. Har man altid lov til, selv i hårde perioder. I er for dejlige væsner til ikke altid at nyde kontakt med jer <3

Men please, please, lad være at tag det personligt at jeg lukker en tråd med dig. Det er ikke noget jeg gør for at ramme visse brugere, eller karakterer. Snak med mig, hvis man ikke kan lig hvad jeg har gjort, eller vil ønske bedre svar end man har fået i denne post, eller på min profil.

Beklager til dem dette påvirker <3

Ps. Der er -en- undtagelse, til dette. Hvilket er Yume'Ave og hendes møder med andre rådsmedlemmer.
Hope

Hope

1023
karakterer

Hope 13.12.2022 10:24
Hej alle sammen!

Så er vi her igen hvor jeg gerne vil have nogle flere tråde op og stå og i gang med en masse plottelotteriger!
Som det ser ud nu kan jeg se frem til et meget mere stabilt arbejdsliv, nu hvor jeg får nye ansvarsområdet i det nye år som kræver mere stabile mødetider. Samme tid ser det ud til jeg får en del mere fritid efter den 16 december end jeg har haft længe – hvilket bliver så skønt.
Så som det ser ud nu kan jeg se frem til meget mere tid på og til KL!

Så, understående vil jeg præsentere mine karakterer som jeg søger tråde på, hvad jeg har tænkt til disse karakter og mangler i deres relationer.
I en leg der blev lagt op af: Mee som hed KL-tag, var et af spørgsmålene var at beskrive hvilken slags tråde jeg bedst kan lige hvor jeg svaret følgende:
”Følelsesmæssige, hvor der er et eller andet på spil eller i klemme i relation til ens følelser, eller tråde hvor en karakter er nød til at se bort fra deres kerneværdier af en eller anden grund.”
Dette har på ingen måde ændret sig, jeg nyder at spille med føler, og noget af det jeg nyder mest med rollespil som helhed er når ens karakter er/føler sig presset til, at udfordre deres moral eller overbevisning.
Derud over er Drama og romancer bare altid godt! Men som udgangs punkt er der ikke tråd emner jeg umiddelbart tænker jeg ikke spiller.
Jeg spiller også meget gerne fortids tråde!
Josefine Solberg:

Josefine Solberg  er en engel med en trist baggrund, døde i hærens tjeneste og genopstod til en begravet mand og manglende børn. Hun har kæmpet med at finde sin plads efter sin genopstand og har forsøgt sig som, heler, afhøre og har nu fundet et sted der føles rigtigt som diplomat for lyset.

Hun er en venlig, naiv og til tider stædig kvinde som tror på det bedste i alle og ønsker en fredelig ende på krigen, og at lyset og mørket kan ende i en eller anden form for harmoni.

Josefine har gang i mange ting men til hende søger jeg:

Venskaber:
Nogle af snakke med og få styr på følelserne. Nogle hun kan ligge sin tillid hos som ikke bare er en enkelt person – en fejl hun har lavet i fortiden og ikke ønsker at genkende.
Gerne venner i lyset, eller andre der primært tilholder sig i Dianthos, eller fra væsner der kendte hende (i lille grad) som menneske hvor hun arbejdet som heler i lysets, eller venner fra Ishari kulten.
Også meget gerne venskaber der har nogle moralske problematikker.

Romance:
Hvor seriøs og dyb ved jeg faktisk ikke da Josefine stadig kæmper med sine følelser i relation til en anden karakter på siden, men uden tvivl noget jeg er åben for og søger! En ”et vejs forelskelse” kunne også være super spændende at spille igennem med Josefine grundet hvor meget andres følelser kan forvirre hende når hun er uforberedt.

Et eller andet træls:
Der har længe, siden før jeg tog en pause fra KL, været en ide om Josefine skulle opleve noget modbydeligt enten direkte eller indirekte. Jeg har aldrig helt fundet ud af til hvilken grad eller hvad, men pigebarnet ville have ”godt” af at få en meget hård fortælling om at alle væsner ikke er venlig sindet.

Diplomatiske relationer:
Enten tals personer fra mørket, de adelige eller velhavende borgere i krystallandet som har noget der gerne vil forhandle i relation til deres familie, handle, eller egens forbindelse med lyset! Om dette er en forhandling der skal ske nu, eller noget nudging for at få Josefine på ens side til fremtidig forhandlinger betyder ikke noget! Men Josefine skal noget mere på arbejde, så tråde med et diplomatisk emne ville være dejligt!

Andet:
Josefine er en karakter jeg virkelig nyder at spille på og har nemt ved at sætte mig i hovedet på, så nyder alle de tråde jeg har haft på hende og vil meget gerne have flere! Så får man en ide som ikke er beskrevet hvor man gerne vil spille med Josefine så smid en PB!

Petrichor

Petrichor , kaldet Pet herfra, er nok en af mine mere mærkelige karakterer men nej hvor har jeg nydt at spille hende de få gange hun har kommet up fra dybet.

Pet er en af mørkets fangevogtere, og leder af fangekælderne brønden – hendes eget undervands fængsel.
Pet har aldrig kendt andet end livet hos mørket hvor hun kan gøre hvad der passer hende så længe hun ikke går i vejen for væsner mere magtfulde end hende selv, et liv hun på ingen måde har noget imod. Pet er legesyg, umoden, og forstår ikke helt hvordan man er social når der er normer og intuitioner. Medfølelse er heller ikke en typiske følelser for Pet, for hende handler det endelig bare om at have det sjovt, med væddemål, spil, og narrestreger – om man er fange eller del af mørket så er der samme sandsynlighed for at blive trækket med ind i hendes underholdning. Dog kan hun, blive voldelig og sur, men dette skyldes kun miljøet hun har lært at være en del af.   

Til pet søger jeg groft sagt alt:

Venner og bekendte i mørket:
At lære flere væsner i mørket at kende ville være skønt! Og se hvordan de spiller sammen med Pet, om de bliver venner, et legemål, eller skændes og slås så kunne det alt samme være vidunderligt!
En sjæl der tør, forklare Pet om normer og normale sociale væremåder er højt på min liste over ting jeg tror ville være virkelig underholdende at spille med Pet.

Havvæsner:
Som en mærkeligt vand element, betyder havet meget for hende, og det samme gør dets væsner! Så søger relationer til andre væsner der er bundet til havet på en eller anden måde.

Romance?
Spørgsmåls tegnet er nød til at være der, for jeg aner ærligt talt ikke hvordan hun vil reagere på at blive forelsket, eller at høre nogen har følelser for hende. Men dette betyder ikke at det ikke kunne være vidunderligt at spille, igen som ved Josefine hvor dyb, eller seriøs har jeg ikke tænkt over men uden tvivl noget jeg er åbent for, selv hvis det bare er en fysisk forelskelse.

Ofre:
Meget simpelt, pet er ikke venlig og gør hvad der passer hende og forstår ikke altid der kan være konsekvenser ved hendes handlinger. Så søger nogle hun kan være modbydelig overfor, måske endda nogle der kan sætte hende på plads i reaktion dertil (helts nogle der har bekendte der kan sætte hende på plads efterfølgende den modbydelige handling af Pets, og så er der altid godt med noget fangevogter og fange spil!

Andet:
Pet er super sjov at spille! Og søger derfor også alt muligt andet med hende så har du en god ide hvor du kan bruge pet? Eller vil spille med hende så kast en PB!

Yume'Ave De'la Rochejacqueleil Risindier

Og ja, er nød til at bruge det fuldenavn.

@[Yume'Ave Risindier] er dagens stemme og meget groft sagt skovelvernes kultur ministre. Hun kalder sig selv drømmendes dronning og af god grund. Man kan sige på sin egen måde så sover hun aldrig.
Yume’Ave er en meget drømmende kvinder som har en dårlig vane med at se tingende og andre væsner som de -kunne- være, og ikke som de er. Hun ser altid frem og bliver alt for tit skuffet når andre ikke lever op til hendes alt for høje forventninger. Desværre er dette også gældende for hende selv, hvilket har resulteret i en utrolig flittig kvinde som bruger hendes mange timer i sine drømme på at øve sig og træne ting igennem, ofte flere gange end nødvendigt før det føres ud i virkeligheden. Det er altså når nattens timer ikke bruges på at holde møder, eller bruge natten med sin kæreste.

Nu jeg nævner kæreste:
Nu hvor jeg nævner at Yume’Ave på en eller anden sær måde har fået sig en fast partner åbner dette også op for den første ting hvor jeg søger tråde. Yume’Ave har nemlig utrolig mange dårlige vaner når det kommer til fysisk tiltrækning og er ved at lære sig selv af handle anderledes og faktisk være sin partner tro. Dette føre desværre til mange ”mixed signals” til folk omkring hende og noget jeg meget gerne vil gå i dybden med og meget gerne de konsekvenser og konflikter sådanne handlinger kan føre med sig.

Bekendte og venskaber:
Yume’ave er en meget social kvinde og har altid forstillet mig at hun er typen der altid kender en, der kender en. Så jeg søger mange flere relationer til hende! Dog vær obs på at hun er markant venligere overfor fuldblods elvere end alle andre racer, men dette betyder ikke hun er ondsindet. Nok en af de mest neutrale karakter jeg har.

Knust venner:
Jeg vil elske at have tråde med andre der nyder knust, skuespil, sang og musik med Yume’ave og hendes kritiske syn på alt, mest af alt ting hun holder af. At gå i dybden med knust, fortolkningen deraf, og høre andre fortæller om deres værker ville være vidunderligt for hende.

Elviske relationer:
Yume’Ave har en drøm om at skovelverne skal alliere sig med ørken og bjerg elverne (og mørk men shsshhy!), og sådan forme den 3 magt i krystallandet. For at opnå denne drøm skal hun have kontakt med de elvere af alle arter, og også fuldblods elverne der har trykket sig fra deres fødselskultur. En elver der lever i menneskelige klæder og følger alle deres normer? Hun vil meget gerne høre om deres liv!

Andet:
Og så alt muligt andet du kunne finde på! Fortid, nutid eller noget i fremtiden! Har du en ide så kast en PB!

---

SÅ har jeg to andre elementer som jeg er lettere i tvivl om, de vil nok blive tilført i fremtiden til denne tråd, men jeg er frisk på at tråde med den begge to! (@[Ventila Rennandi] og @[Cahaye])! Men frister de så send endelig en PB!

Håber at høre fra jer og få en masse dejlig spil i gang!

Jeg skriv jeg er får mere overblik den 16, men tager nok en dag eller to hvor jeg kun fokusere på at slappe af, så læg endelig en kommentar her i tråden! Smid en PB, eller fang mig på discord! Svare oftere på discord end de andre steder!

Akurra er PT ikke åben for tråde.
Hope

Hope

1023
karakterer

Hope 13.12.2022 10:52
Cahaye

@[Cahaye] er livvagt for de Abiléves familien, en arbejde han tager meget seriøst. Cahaya husker stolt de dage hvor elementerne var langt mere magtfulde end de er i dag og ærgre sig over at være faldet så meget som han er, hvilket ofte får ham til at undervurdere andre væsner kamp potentiale.
Hvis han skulle beskrives med et ord ville ordet være passion. Cahaye har det meget med at opføre sig som man forventer en flamme vil, styret af de mest dominante følelser som ligge over ham i nyet, hvilket kan gøre ham uforudsigelig og kaotisk, men samme tid nem at styre hvis man kan lege med følelser eller læse dem.
Cahaye har en kæmpe kærlighed for frihed, og med den kærlighed kommer et had til slavekulturen – et had der har fået ham efterlyst af Kazimi familien. Men man kan ikke leve livet og fortryde! Så han ville uden tvivl forsøge at befri flere slaver hvis muligheden kom.

En betrykkende varme:
Beskriver flere steder Cahaya som en lejrbål, han gør hvad han kan for at få andre til at føle sig godt til mode omkring ham, og derfor søger jeg også tråde af denne natur, væsner der har behov for komme ud med deres følelser, eller bare føle sig trygge i en mørk kold nat. Dette har altid været en måde hvor jeg har forstillet mig Cahaye gå til andre og en naturlig tråd start, der kan føre til fremtidligere relationer, eller en måde en karakter genkender Cahaye.

Venskaber og relationer:
Som til alle mine andre karakter vil jeg gerne udvide Cahayes sociale netværk, og tænker karakter der nyder ild, spontanitet eller varme vil være naturlige for Cahaye at opsøge eller at de opsøger ham!

Folk der er bange eller har stor respekt for ild:
Cahaye forstår det ikke..det giver ikke mening for ham at være bange for ild, og netop derfor kan han ikke lade være med at undre sig, og lade sin nysgerrighed tage over når han møder væsner der er sådan, vil elsker at spille denne del mere ud med ham.

Flirts:
Har virkelig svært ved at se Cahaye i et romantisk forhold, selv om han nok vil være den af mine karakter der vil have den bedste adfærd i et forhold. Men er frisk på at muligheden forekommer, men flirts vil ligge mere naturligt til ham da følelser nemt kommer og går og han inderligt tror på at man -skal- handle på ens følelser.

Dæmoner:
Cahaye er ikke ret glad for dæmoner, ikke hadefuld, kun næsten. Så flere møder med dæmoner hvor han kan komme ud med sin vrede og skuffelse over de dæmoniske plager ville være skønt!

Alt andet der bider!
hvis man får en skøn ide, mangler en til at påsætte en brand eller andet! Så smid en PB! Og lad os snakke om det!
Han er også virkelig bange for havet hvis der vækker en ide eller to.
Hope

Hope

1023
karakterer

Hope 13.12.2022 11:05
Ventila:

@[Ventila Rennandi] er et kaotisk væsen som opføre sig til dens som man forventer vinden selv ville gøre. Aldrig helt til stede, bliver let distraheret, holder sig selv lettere tilbage eller går all out.
Ventila er af en kæmpe overbevisning at man lever kun engang og alt man lyster at gøre skal man gøre, dette billede skiftede dog efter hun havde sit første møde med levende væsner. Nemlig den tidligere Locktree familie som hun valgte at slavebinde sig selv til under dæmonplagerne for at få hjælp. Dette vidste sig at være det man kalder en virkelig dårlig ide, og dette medførte en længere periode hvor hun gjorde hvad familien sagde uden at stille spørgsmål for hun havde hun givet sit ord. De hjalp hende og så ville hun give dem hendes service i en periode. Dette betyder dog at hun ikke forstår by livet for hun har aldrig oplevet det, noget hun meget gerne vil lave om på.

Nogle der kan få hende til at ønske frihed igen, eller nogle der vil tage den fra hende:
Mange år som slave, har ikke været sundt for hendes mentalitet for den frihed vinden er kendt for er forsvundet fra hendes sind. Den lange tid som slave, med fysisk og mentale traumer der ligger og lurer under det overflaske smil hun går med. Så derfor søger hun den stabilitet og tryghed hun troede hun havde som slave igen, og i den forbindelse vil jeg gerne søge begge dele af denne plot ide. Nogle der vil se hende fri igen, og nogle der vil se hende som slave (gerne deres egen eller en slave de kan sælge til nogle) igen.

Andet:
Søger mange ting til hende, venner, romance, flirts, knap så venlige ting! Men har den ene ting som nævnt overstående jeg virkelig søger! Så bider nogle af de andre ting, så smid en PB!
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8