IS JUST TO Much FOR ME !

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.10.2020 13:23

det  hadet været nogle lange dage alt for lange dage manget snak hadet været i gang ned brandingen af jacks hus og at to børn var drønet ud der fra. Mens hans far var kommet ud med jack helt fortvivlet og vred. Jack selv var kommet så meget til skade og hans mor  grad næsten vær gang man vente jack ellers hans far. Rygterne var også sande jack hadet opdaget en hjemligehed fra en af sin tidliger Elsker inder noget som var kommet helt bag på ham. Man hadet foget Kontrol over ilden i huset men der var ikke meget tilbage men  man var ved at lave det igen, men man  hadet ikke set jack i de 2 dage fordi han lå i sengen og var i en form for koma. Helaen hadet sagt at han nok skulle komme sig men give ham tid til det og ikke vække ham forhurtit. Jacks mor sad og skræv til Linda 

Brevet

kære linda det med skær i hjerte at jeg må fortælle jack og din svier far har været op og slås og det har gået så slemt for sig at jack lægger i sin seng  jeg skal nok fortælle dig hvad der er hent eller det jeg har hørt og tror også det passer.. det nok bedst jeg fortæller dig det.. hilsen din svier mor  Anilia

Anilia søfet lidt og rejste sig hun fandt en som skulle lavere brevet til Linda ”jeg har brug for du sender det her af sted til Linda  hun befinder sig i Balzera, lige i øjet blikket ” svaret hun med tåre i øjne manden kikket på brevet og tog i mod det ” Fru jeg har hørt det med jack... er det ...regti … kommer han ikke ud af sengen lige forløbet ”  Anilia sagde lidt med grød i stemmen og lage sine øre ned men hun  tørte dem blidt ” ja det passer jacks far gik til angrab mod ham men han skal nok selv fortælle det når han føler sig klar til det ” svaret hun og vendte sig rundt hun tænke lidt og gik mod Jacks far med hårde skridt ” du skal vide at jeg agter at sætte en stopper for det her halløj Choie jeg elsker dig men at du såre vores søn på den her måde er ikke i orden du kan sidde her i mørket og tænke over tinge........... men det er vores søn ja  han gjorder måske noget dumt men sådan var du jo også...... jack er stadige ung af en furry at være … og det her ville ikke ha været sket vis du gjorder alt det her til en pligt for ham.-- linda elsker jack og jack elsker Linda mere ind noget andet...og det skal du ikke ødellgge hvad børnebørn angår må vi finde ud af det ” svaret hun hårdt jack far sad og kikket ind i ilden lidt han tænke på alle de ting han hadet fundet sig i og  han måske hadet  været for hår mod jack han sukket lidt og rejste sig op ” det var ikke meigen det skulle gå så vidt men min ulve indstigt kom i vejen og så slog det klik ” svaret han og så på sine hænder lidt  Ailia gik ind foran ham og så i hans øjne og løfte hans kind og nusset den blidt ” vi har nogle dejlige børn hele 3 stykker og jeg ønsker kun det bedste for dem elskede...måske du har levet i vrede længe nok ” hun gav ham et kys og rejste sig med tåre i øjne mens hun gik ud i døren

jack lå i sin seng helt væk han drømt han var barn igen det var så let den gang.. der var ikke nogle ting der betød noget hans trænigen var en leg ind til at han bliv ælder og måtte tage det seriøst ilden i ham bliv vægget i en tidlige alder.hvordan mund linda hadet det mund hun vidste han lå her og ikke kunne gøre noget lige nu alt var så sort og så koldt  

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 07.01.2021 15:27
Lindarynil havde ganske vidst elsket tiden hun havde brugt i syden, men da hun modtog brevet omkring Jack, stoppede hendes hjerte nærmest og hun havde skyndt sig i al hast at komme tilbage til Amazonitskovene. Hun ville ikke kunne bære at miste flere i hendes liv. Ikke nok med hendes elskede datter måtte her fra tidligere end forventet, nu lå Jack muligvis også for døden? De sidste dage på turen hjem havde været hårde og med begrænsede mængder af søvn, for hun havde været så opsat på at komme tilbage at både dag og nat var blevet tilbragt på ryggen af en hest.

Uden at stoppe sprang hun nærmest af hesten og med hastige skridt fandt hun vej ind til Jack. Linda løb nærmest op til kanten af sengen og mærkede hvordan tårerne pressede på da hun så Jack ligge, nærmest livløs i sengen. Hun mærkede hvordan hendes krop begyndte at varme op. Nej… Nej det var det forkerte tidspunkt… Hun tog en dyb indånding og lukkede øjnene et kort sekund, inden hun vendte sig og gik ud og fandt Jack’s far.

Nærmest en knurren kom fra hende som hun så ham ” Hvad… Har du gjort…” kom det fra hende som hun nærmede sig ham. Hele hendes krop sitrede som hun stod med knyttede hænder et stykke væk fra Jack’s far ”Hvorfor kan du ikke bare acceptere han elsker mig! HVORFOR?!” hvæsede hun og havde lidt problemer med at holde sig stående. Hun havde slet ingen energi tilbage i kroppen efter flere dages ridt. Tårerne trillede ned over hendes kinder som hun faldt på knæ foran dem ”Jeg ved jeg ikke passer ind… Jeg ved jeg ikke er en ulv, men Jack er villig til at lære mig det… Hvis du lader ham” sagde hun nærmest opgivende som hun begravede hendes hænder og lod tårerne få frit løb.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.01.2021 17:13
Jacks far vendte sig om da Linda var kommet ind i vrede. nogle ulve stod nær ham da de snakket om tingen han løfte hånden til at de skulle gå mens han stod for bord enden han hævet et øjne bryn ved disse ord men kunne ikke rigtigt få noget sagt.. han lod henden komme af med vreden først Jacks far gik så stille ved siden af bord katen og stod der... men sagde ikke noget til henden... men jacks mor kom gåden hurtigt men stoppet op hun kunne mærke Linda var ved at være godt vred hun gik stille hen til henden uden at røger hende " linda min kære jeg tror det bedst vi taler sammen under 4 øjne " svaret hun svagt  og stille mens hun også prøvet at lyde så rolige som mluge " at lade vreden gå ud over min mand lige nu nytter ikke noget " svaret hun  mens halen vifte lidt  jacks mord vendte vredt sin blik mod jacks far.. jack  far selv stod stille men sagde så stille " det vist bedst du for tæller  hende min engen jeg har ting jeg skal se til og tro ikke jeg bekymrer mig om min søn for det gør jeg " svaret han hårdt mens han forlod Kammaret stille. jacks mor stod stille mens hun vente på Linda  hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre lige nu hun kunne ikke andet ind at vente  på at hun måtte tale med henden men hun skulle først hindese sig ned 
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 03.02.2021 10:13
Hele Linda’s krop sitrede af vrede og at Jack’s far ikke svarede hende, bragte blot hendes pis endnu mere i kog. Hun knyttede sine hænder og lod de halvlange negle bore sig ind i hendes håndflader i et ivrigt forsøg på at falde ned. Der ville alligevel ikke komme noget godt ud af, hvis hun enten fløj på hans far eller endte med at sætte ild til hele hytten. Linda rettede blikket mod Jack’s mor da hun kom over til hende og begyndte at tale. Et enkelt nik kom fra hende som hun bed sig lettere usikkert i underlæben da hans mor igen talte. Inderst inde vidste hun godt det ikke hjalp at blive vred på Jack’s far, men hun vidste på samme tid også at han sikkert havde en finger med i spillet og delvist var skyld i, at Jack lå i sengen. Blikket blev rettet mod hans far som han talte og hun skar tænder ”Måske du skulle tænke på det, inden du fik ham gjort sengeliggende…” sagde hun ud mellem sammenbidte tænder. Hun så hvordan han forlod rummet og hun rettede igen blikket mod hans mor ”Fortæl” sagde hun kort, som hun gik over til sengekanten og satte sig.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.02.2021 12:07
Jacks mor så hun satte sig på sengen kanten. Og hun gik  stille hen mod Jack  selv og strøg ham  bildt over pande  Jack selv puste lidt ud da hun gjorder det men ikke  mere ind det " der er ikke nogle  nem måde at sige det på... men for om kring 3 års tid siden måtte Jack lige som dig  en sol han kunne lide.... ja faktisk  så meget at han ville fri til hende.. men tvivlen  kom i Jack tvivlen  om  hun kunne holde til det for hun virke  sårbar...Jack  måtte så en anden kvinde og ja det siger sig selv  de dannet en bånd sammen. " Jacks morbtav en tår Tille ned af hendes kind og ramte Jacks kind som  det så ud til  han græd lidt hun tøret øjnene blidt "

Hun tog mod til sig igen  og sagde så "tja du  kan nok renfe rasten ud den første   tog det ikke så pænt og rejste uden de fik snakket så godt om det... der gik lidt tid før Jack ind så de  fejl  han hadet lavet og lovet sig selv ikke at gentage  det... og så r møte  han dig og ja du kender rasten selv  der fra men så få nogle dage siden kom ti piger i gemmen porten ... to piger der  linde  Jack ... og ja det viste sig da også at hans første kæreste hadet holdt det hemmeligt  for ham ...så det var klart han fik at vide at de to var Jacks to børn min mand kom ind  gemmen døren  og opdaget det.  Gik  min ...... gik ...min mand i flæsket på vores søn " hun holdten hånden op for munden  for at skjule  sin grød
hun vente sig fra lindan og Jack  og prøvet at  få kontrol  over sin krop hun vente sig så hurtigt  mod Linda  " jeg  siger ikke at det var oki det Jack gjorder ... mod dem  men han lærte det på den hårde måde og har forandret  sig "
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3