Itin Merlo

Itin Merlo

Præstens skygge

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 1857 år

Højde / 193 cm

Sparks 12.09.2020 22:43
Klonk
Klunk 
Smach 

Lyden af hud der ramte træ gav genlyd igennem lokalet. Selvom at det nye tempel bestemt var mere nydeligt, end det de havde haft før i amazonitskovene. Formåede væggene stadig at være klamme og klistret i træningslokalet. Ikke at det generede den veltrænede og høje mørkelver. Kun iført et stramt klæde hen over hendes bryster der var viklet rundt omkring halsen og fæstnet ved hendes talje. Og nogle stramme træningshoser, gjorde det meget nemt at se hvad elveren havde at byde på. Hvordan at sveden gled ned over de veltrænet muskler der spændte og slappede af, for hver gang at næven igen ramte ind i træet der klagede over den voldsomme kraft der blev mødt. 
Et sidste slag fra den blodige næve, fik træet til at splintre - og med et velplaceret park sendte hun den ned på gulvet og rullede over mod væggen. Itin drejede rundt, og greb en til af disse runde træ figurer og satte det på pladsen, den anden lige havde haft. Også fortsatte hun, trods de blodige spor hendes næve efterlod på det lyse træ. Ikke en eneste mine forlod det hårde ansigt. Dette var ingen ting, i forhold til hvad hun havde gået igennem som ganske ung. Nu næsten attentusind år senere, havde hun fået barberet alt væk. Alle følelser, alle udtryk - hun følte ingen ting, og var derfor blevet det bedste våben som Solari kunne ønske sig. 
Så hvad kunne skyggen dog ønske sig, som hun stod der og bankede løs på det stakkels træ der intet havde gjort hende. Hvad gemte sig bag den pande, hvor svedet gled ned? Ingen ting? Noget måtte der trods alt være, siden at Solari så det som sin opgave altid at udspørge, altid at prikke og tie hende. Som ville hun på et tidspunkt eksplodere. Men intet var sket endnu, trods den aggressive adfærd hun udviste som endnu en træ figur blev ødelagt. 
Et tungt suk forlod hendes læber, inden hun satte sig ned på en lille taburet. Hun overvejede kort om hun skulle holde for i dag, inden hun gik hen og gøre endnu en figur. Hun kunne sove den dag, et væsen ville putte hende i hendes grav. 
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Strateg for Solari Seravill

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 12.09.2020 23:20
Det var lyden og lugten der afslørede, hvem og hvad der fandt sted i træningsrummet. Itin – den så følelseskolde, så utilnærmelige kvinde, hvis skikkelse var næsten ligeså høj som Malons egen og som havde været i Solaris tjeneste en kort rum tid mindre end ham selv.

Malon havde lænet sig op af murværket, endnu ikke havde han krydset de åbne døre, men ligeså vel som han vidste, at hun var i kammeret ved siden af ham, således måtte også Itin vide, at han havde stået der – i nu adskillelige minutter.
I grunden vidste han ikke hvorfor, at han ikke var trådt ind. Han havde trods alt ikke noget udestående med snigmorderen men de havde gjort en dyd ud af at ignorere hinanden igennem deres ophold i templets undergrund. Heller ikke hvorfor, at det var tilfældet, vidste han.

Omsider kunne Malon dog ikke trække tiden længere ud og han skridtede ind i træningslokalet, hvorefter han nikkede kort til hilsen.
Itin.” Malons dybe røst afslørede intet, ej heller hans tofarvede blik. Dernæst gik han hen til den ene væg og begyndte at tage inventaret i nærmere øjesyn… også selvom det ikke var hans opgave.
Itin Merlo

Itin Merlo

Præstens skygge

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 1857 år

Højde / 193 cm

Sparks 13.09.2020 09:12
Som næven forsatte sin utaknemmelige slag, mærkede hun pludselig en ændring. Hun kunne mærke hvordan at noget betragtede hende, og duften der gled hen over rummet fra personen, var ikke til at tage fejl af. Dog reagerede hun ikke på det, hvis han ville betragte hende kæmpe sig igennem alle rummets figurer, kunne hun ikke se nogen grund til at stoppe ham.
Det var trods alt kun hans egen tid han spildte. 
Dog stoppede hun slagene, som hun hørte hendes navn forlade hans tunge. De lysende hvide øjne, der næsten kunne sammenlignes med sølv, rettede sig mod skikkelsen der gik gennem rummet og til sidst besluttede sig at stille sig op ad væggen. Hvad ville han?
Brynene knyttede sig kortvarigt mod hinanden, som hun mærkede blodet der sivede fra hendes ødelagte knoer ned af fingrene. Dryp. Blodpletterne ramte det hårde sten gulv, inden hun lagde hoved på skrå og betragtede ham. Malon Norgolor, manden hvis navn er lød utrolig meget som hendes efternavn. Solari’s strateg. Det var ikke tit de havde noget med hinanden at gøre, og alligevel stødte de altid på hinanden i tide og utide. Bare sidste uge, havde Solari tvunget Itin med på endnu en af hendes unoder for at se hvor langt hun kunne presse Malon. 
Malon” svarede hun igen, med samme monotone stemmeleje. Blikket rettede sig mod ham, som han stod der og stirrede. Normalt, var Itin ikke kendt for en der snakkede meget - faktisk, hvis hun kunne komme fra det, så sagde hun helst ingen ting. Så det var også med et dybt suk og en god del anstrengelser, at hun tilføjede; “Er der noget jeg kan hjælpe med?” Alt der kom ud af hendes mund, var på mørkelvernes dialekt. Hun havde aldrig kunne snakke krystalliansk særlig godt, eller nogens nedre sprog for den sags skyld. Det var aldrig blevet hende lært. 
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 14.09.2020 15:59
Malon drejede langsomt rundt og tog den anden i nærmere øjesyn. Jovist, han havde sin agenda med dette møde, men til stadighed forblev han tavs. Han vidste trods alt ikke, hvordan hans tilstedeværelse påvirkede den ulæselig mørkelverhun –

Og alligevel var Malon bevidst om, at den direkte facon måtte være at foretrække. Itin var påpasselig, måske ligefrem mistroisk, og han havde ikke i sinde at fodre den fornemmelse i hende. Desuden handlede det om respekt. Itin var ham selv overlegen i nogle discipliner, og han var ikke for stolt til, at anerkende den andens uovervindelighed. Hun var trods alt ikke Solaris foretrukne torturbøddel for ingen ting. 

Solari har været… rastløs den sidste tid”, lød det omsider, hvorefter Malon lod sine tofarvede øjne fæstne sig urokkeligt på hende. ”Eller er jeg den eneste, der har bidt mærke i netop det?
Itin Merlo

Itin Merlo

Præstens skygge

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 1857 år

Højde / 193 cm

Sparks 14.09.2020 17:24
Hoved lagde sig langsomt på sned som hun betragtede den høje mørkelver. Betragtede ham med de næsten ulæselige hvide øjne, der var blevet tæsket til at se ud som om de ingen ting rummede. Skjulte alt, der kunne foregå bag den tykhudet pande af hendes. Og sådan kunne hun også bedst lide det -
Hendes bryn gled op i panden, som han han nævnte at Solari havde været rastløs. Det var til at starte med, hendes eneste reaktion, og hun tog en dyb indånding - og gik over mod tønden med vand der stod over i hjørnet. Med stor omhyggelighed, begyndte hun at rense de lange flænger i hånden hun havde pådraget sig.
Hun har mange planer, og det er vel ikke vores pligt at sætte spørgsmålstegn hvordan hun gør det.” Mumlede hun, og vente kort blikket tilbage mod den anden. Overvejede kort, om han var værd at snakke mere til. Om han virkelig fortjente, at hun skulle bruge flere ord end hun så normalt ikke gjorde. “Hun var sådan, da hun væltede den sidste ypperstepræst af hans plads.” Istemte hun endelig, og kiggede ned på vandet der langsomt blev rødligt. Og hvem bedre end hende til at vide det, når hun også havde været skyggen for den ypperstepræst? “Hun planlægger noget.” Var det sidste hun sagde, inden hun hæv nogle revet stykker ned fra en krog og begyndte at binde hånden ind i det. Smerten som dunkede gennem hånden, var næsten en kærkommen ting som hun tog mod med åbne øjne. Hun gik over mod Malon som han stod der og betragtede hende.
Hvad er det for dig Malon?” Spurgte hun endelig, da hun stod næsten lige over for ham, med nogle millimeters afstand.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 17.09.2020 20:17
Malon lyttede, tilsyneladende uden særlig meget eftertanke. De tofarvede øjne lå fæstnet på Itin men deres blik var ulæseligt og udefinerbart. Alt hvad den anden sagde, blev dog slugt med en videbegærlig umættelighed, og Malon måtte indrømme – i hvert fald i sit stille sind – at mørkelverhunnens overvejelser var kærkomne.

I det Itin bevægede sig tættere mod ham, så de til sidst stod med mindre end en håndsbredde imellem dem, nikkede Malon langsomt. På intet tidspunkt flyttede de to forskellige øjne sig fra Itins, for hun var trods alt – nuvel… Itin. Hvad hun ikke kunne formå at gøre ved ham, skulle hun ønske det.
I nogen grad er det min pligt at sætte spørgsmålstegn”, svarede Malon, hans tone overvejende. Der var nemlig ikke nogen tvivl om, at han bevægede sig i farefulde farvande. ”I hvert fald – de rette spørgsmålstegn.

Malon tog et skridt bagud, hvorefter han lagde sine stærke hænder over lænden; som den soldat, han var og altid ville forblive. Nok var Malon ikke en hjerneløs en af slagsen, men ikke desto mindre var det dét, hans kerne bestod af.
Hun har ambitioner, bestemt. Jeg har dog fundet mig selv i en – eftertænksom sindstilstand.” Malon lod sit hoved glide let på skrå – mon Itin forstod, hvad han mente?
Itin Merlo

Itin Merlo

Præstens skygge

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 1857 år

Højde / 193 cm

Sparks 18.09.2020 17:54
Hendes pjuskede bryn løftede sig langsomt op, dog var det den eneste indikator han fik omkring hvad hun mente omkring hans ord. Men han havde vel ret, hun var der blot for at tage ordre og ikke sætte spørgsmålstegn. Det vidste Solari, og det var også grunden til at hun havde valgt at beholde Itin - på trods af, de mange timer de havde brugt sammen i tortur rummet. 
Den mørke lillatunge gled ud af hendes mund, og slikkede de mørke læber. Hun flyttede sig hellere ikke, da han selv trådte et skridt tilbage, hans måde at føre sig selv var meget prisværdig for den ældre mørkelver. 

Eftertænksom? Hun strammede bandagen rundt om hånden lidt ekstra, og satte så den hånd på hendes hofte. "Jeg beklager, jeg forstår ikke når man ikke siger tingene lige ud." sagde hun en anelse hårdt, selvom mange ville vide at hun blot altid snakkede sådan. "Så hvis du har noget at sige til mig Malon, så må du sige til." hun tog en dyb indånding, og betragtede ham ligegyldigt men stadig afventende.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 18.09.2020 23:05
Malons mundvige sitrede forræderisk men han formåede til stadighed, at forholde sig ikke-smilende. Han forstod dog instinktivt Itins frustration – han var heller ikke selv klar over, om hans ord gav mening, men han vidste heller ikke hvor meget, han kunne stole på bødlen.

Den ældre hanelver nikkede langsomt, hvorefter han tog en dyb indånding, hvis eneste indikation var den hævende brystkasse. ”Jeg beklager”, sagde han, og i grunden ganske oprigtigt. Dernæst drejede han rundt på hælen og skridtede over mod en forhøjning, hvorpå han satte sig.

Hun er… ekstra livlig for tiden, mener jeg. For rastløs. Det bekymrer mig.
Itin Merlo

Itin Merlo

Præstens skygge

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 1857 år

Højde / 193 cm

Sparks 19.09.2020 13:55
Hendes øjne fulgte hans skikkelse, og vente sig først mod ham i det øjeblik han havde sat sig ned. Hun så træt, og en anelse ugidelig ud som spildte han hendes tid. Velvidende, at det slet ikke var det som han gjorde - men smerten dunkede i hendes hånd, og hun måtte bruge ekstra energi på ikke at lade det afsløre sig i hendes ansigtstræk. 
Ekstra livlig? Rastløs? Bekymrede ham?
Det var ord, hun ikke helt kunne forstå, eller sætte sammen så det gav mening for hende at reagerer på. Så derfor stod hun også blot og betragtede ham for en stund, lod tankerne - de få af dem der var, flyde rundt i hendes hoved. 
Hm, jeg prøver at forstå” svarede hun langsomt, og gik et par skridt mod ham - stoppede og og lagde hoved på skrå. “Er der noget du vil have, jeg gør for dig?” Hvis der var noget som Itin aldrig var, så var det blufærdig - eller gad at bruge tid på at danse rundt omkring ordene. Hellere sige det direkte, også går sin vej.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 19.09.2020 23:17
Malon måtte med ét forsøge, at skjule den overraskelse, Itins ord forvoldte i ham. Han havde ikke overvejet, at hun ligefrem ville tilbyde, at tage imod en af hans ordre, for deres rang var vel i grunden horisontal – ikke vertikal. Han kunne ikke give hende ordre, befalinger eller rette ønsker mod hende, medmindre Solari havde godkendt det forinden – medmindre Solari var den, der gav ordren og gjorde ham til sendebud.

De tofarvede øjne så dog ned på hånden, Itin fra tid til anden knugede. Det måtte være smertefuldt og med et lydløst suk rejste Malon sig op. Atter aflagde han afstanden til hende, men han stillede sig ikke tæt på. I stedet gestikulerede han mod gangen og sagde; ”måske vi kan tale videre i vores helbrederafdeling? Jeg kan ikke undgå at bide mærke i… din hånd.
Itin Merlo

Itin Merlo

Præstens skygge

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 1857 år

Højde / 193 cm

Sparks 20.09.2020 18:55
Måske forundrede det strategen at hun valgte at spørger, hvad hun kunne gøre for ham. Eller om der var noget han ønskede af hende. Fordi hun var over ham i rang, men for hende betød det ikke meget. Hun ville aldrig gøre noget mod hendes reglement, som betød - intet blev gjort uden at hun havde fået lov af Solari. Men hvis det drejede sig om hende ve og vel, hvem var hun så og bedømme hvad, og hvad de ikke skulle gøre? Det var ikke hendes del af hvad hun stod for, hun ville beskytte hende til sidste blodsdråbe, og hun ville gøre alt hun blev bedt om at gøre. Men der gik hendes viden også om, hvordan hun ellers skulle hjælpe. Andet var hun jo ikke lært.

Brynene rynkede sig sammen, en forvirret fuge dukkede op derimellem. Hvorfor ville han tage hende til helbrederafdelingen? Hendes hånd, hun kiggede ned og for første gang i meget lang tid, dukket et smil frem på hendes læber. Et der dog ikke nåede de intetsigende øjne.
Smerte gør jeg tænker bedre, men hvis du synes, så kan vi vel godt.” Mumlede hun, og gik ud af døråbningen og hen mod helbreders rum. Han ville vel følge efter, hvis han synes at hun skulle tilses.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 23.09.2020 12:37
Malon nikkede og havde i grunden lyst til at pointere, at smerte distraherede. Han gjorde det bare ikke. I stedet fulgte han efter Itin med en passende afstand, som var han, i sit indre, bange for hun pludselig ville springe på ham.
Det var nu ikke tilfældet, men Malon respekterede torturbødlen mere, end hun øjensynligt kunne forestille sig. Desuden havde han en idé om, at hun indeholdte mere, end hun gav udtryk for…

I det de nåede ind i rummet, begyndte Malon at finde remedier frem og væde en klud, således han ville være i stand til at rense såret.
Tag endelig plads”, svarede han, i nogen grad fraværende, imens han arbejdede. ”Hvordan er samarbejdet mellem dig og Ypperstepræstinden? Frugtbart?” 
Itin Merlo

Itin Merlo

Præstens skygge

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 1857 år

Højde / 193 cm

Sparks 24.09.2020 09:02
Hun havde allerede sat sig ned på den hårde bænk, før han havde bedt hende om det. Hvor var healerne henne? Vent, havde Malon tænkt sig at tilse hendes sår? Havde hun ikke mere kontrol over hendes ansigtsmimik, ville en sur skygge glide hen over hendes ansigt. Hvad var det helt præcis det her gik ud på? Prøvede han på noget, ønskede han noget? Her bandede Itin sine forfærdelige sociale evner langt væk. Hendes blik lagde sig på hvad det var, som han var igang med at finde frem - prøvede at hitte ud af, hvad det egentlig var han ledte efter. Lige præcis dette emne, vidste den gravede torturmester ikke meget om. Alt omkring at gøre ting værre for en, ja det var hun ekspert i - hvordan hun skulle få dem til at føle sig bedre igen? Det havde hun folk til at gøre for hende. 

Frugtbart? Hvad var det han snakkede om. “Vi plukker ikke frugter sammen, så nej?” Mumlede hun forvirret, der tydeligvis kunne ses i hendes øjne - han brugte meget store ord, måske havde hun misforstået det? Men grunden var, hvis det ikke drejede sig om hendes fag - havde hun ikke lært meget omkring dannelse. Hun kunne jo ikke en gang læse! Så hvad forventede man egentlig af den stærke kvinde?
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 26.09.2020 10:30
Vi plukker ikke frugter sammen, så nej?

Ordene fik Malon til at ranke ryggen og vende sit ansigt mod torturbødlen. Hvor næsvist! Havde han ikke vist hende en hvis mængde venlighed og respekt?
Malon måtte bekæmpe en snerren, der ellers desperat ønskede at hoppe ud igennem hans strube, men pludselig gik det op for ham, at Itin så forvirret på ham, hvormed –

Det ved jeg. Hvad jeg mente –”, hørte Malon sig selv sige, hans ansigt ganske brat lagt i helt andre folder; nogle der var mere venlige og forstående, da det var gået op for ham, at Itin ikke bevidst ønskede at være næsvis.

Han tøvede for blot et øjeblik, ledende efter de rette ord: ”Kan du lide at arbejde sammen hende? Og kan hun lide at arbejde sammen med dig?
Itin Merlo

Itin Merlo

Præstens skygge

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 1857 år

Højde / 193 cm

Sparks 26.09.2020 12:49
Hendes højre øje lavede nogle små tiks, som havde hun fået noget i det. 
Havde hun fornærmet ham? Hun var virkelig ikke god til at læse folk, aldrig i de mange år hun havde lært omkring væsnets levevej. Hun var blevet trænet til at være en brutal maskine, der skulle følge ordre og intet andet. Hun skulle ikke bruges til at stille spørgsmål, eller på anden vis konkludere eller deducere genstande eller folk. 
Beklager” sagde hun langsomt, og lod hendes øjne blev en anelse smalle som hun kiggede på ham. 
Jeg går ikke op i store ord, og jeg kan ikke læse dit udtryk. Jeg gør mig i hvad jeg bliver fortalt, og at straffe folk der går mod Ypperstepræstindens vilje - når hun beder mig om det. Det er hvad jeg kan.” Sagde hun tungt, og kiggede på ham med hendes dovne øjne igen 
Det vel fint? Det er hvad jeg er blevet bygget til, jeg gør blot min pligt. Hvad hun synes om mig, har jeg ingen idé om. Er det vigtigt? At vide om folk kan lide en?Spurgte hun endelig, med en anelse nysgerrighed. Noget hun ikke havde tit i hendes stemmeleje, men Malon stillede hende nogle spørgsmål - hun aldrig var blevet stillet før.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 27.09.2020 16:48
Malon hævede den ene store hånd i en gestus, der affærdigede hendes beklagelse. Han var ikke interesseret i hendes undskyld, uanset hvor oprigtig eller ikke den var. De næstfølgende ord var desuden langt mere interessante.

Jeg skjuler ikke noget for dig”, svarede han, i det han satte sig på en stol overfor hende, parat til at tilse hendes hånd. ”Jeg vælger mine ord med omhu, fordi jeg antager, at vi ikke stoler på hinanden og det, jeg ønsker at tale med dig om, kan… misforstås for visse uønskede ører.” Malon rakte sin hånd frem mod Itin, som tegn på han ville have hende til at ligge sin i hans.

Det kan være vigtigt. Men ikke for forfængelighedens skyld.” Malon skævede kortvarigt til hende. ”Det kan resultere i liv eller død, hvad andre tænker om en. Da Solari overtog sin post – du gennemgik visse… situationer, ikke sandt?
Itin Merlo

Itin Merlo

Præstens skygge

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 1857 år

Højde / 193 cm

Sparks 28.09.2020 22:24
En hæs latter forlod Itin, hvilket også kom bag på hende selv, som det nok også ville gøre hos andre. For dette var ikke en kvinde, som tillod sig selv at ytre sig på sådan en måde.
Men lo, det gjorde hun nu alligevel. For Malon var en af de mest markværdige typer hun længe havde mødt. Han skjulte ikke noget for hende? Og de stolede hellere ikke på hinanden?
Det var da en spøjs udgangspunkt, hvilket fik hende til at tro, at det nok mere handlede om at han ikke stolede på hende.
Ikke at hun undrede sig over det, hun havde trods alt være skyggen for den Ypperstepræst forinden Solari.

Hendes tunge gled hen over de mørke læber, som hun rakte hånden frem til ham.
"Måske? Men hvad der var i fortiden er ikke noget jeg gør mig i. Hvis Solari ikke længere mener jeg er hende værdi, skal jeg glædelig være den til at skære min egen hals over." de lysende sølv øjne, betragtede ham dybt alvorligt. For hun mente det, hvis deres Ypperstepræstinden virkelig mente at hun ikke kunne stole på Itin længere, og sagde hun skulle skaffe sig af med sig selv. Gjorde hun det uden tøven. Også måtte en ny skygge tage hendes plads.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 29.09.2020 22:17
Malon tog imod hånden med en omsorg, der ikke burde ligge i så krigshærgede og store hænder, og for blot et øjeblik satte det sig ligeledes fast i hans blik. Han forstod, at Itin var et produkt af hendes oplevelser men at disse også bestod af dem, hun havde haft, forinden at hun var ankommet til templet. Ligeså vel som han selv også var et produkt af en sådan sammensmeltning af begivenheder.

Solari anser dig som yderst værdifuld. Du må ikke tro, at jeg insinuerer andet”, svarede Malon oprigtigt, for det var trods alt slet ikke det, han havde forsøgt at videreformidle. ”Det gør vi begge. Dine evner er til dato blevet mødt… uovervindelige.

Malon begyndte omsider at rense såret, hans bevægelser hensynsfulde og forsigtige. ”Jeg må… vist hellere sige mine ord mere direkte. Jeg synes, at Solari er ved at blive for rastløs. For… energisk. Er du bekendt med hendes nummer angående Isaris katedral i hovedstaden?
Itin Merlo

Itin Merlo

Præstens skygge

Sand Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 1857 år

Højde / 193 cm

Sparks 30.09.2020 20:04
"Insinuerer" hun sagde ordet tilbage mod ham, mens hun rynkede sine bryn. Det var tydeligt, at hun ikke forstod det ord. Men hun havde forstået det første, mon de tog ting hørte sammen?  
Uovervindelige, se det forstod hun, men det skabte også en fuge mellem hendes bryn. Det var en farlig sammenligning, da hun ikke brød sig om at blive sat op højere end andre. Hun gjorde blot sit arbejde, måske var derfor hun var så god? Der blev ikke sat spørgsmålstegn, hun gik bare den vej som man pegede. Men det gjorde hende også svag, det vidste hun alligevel. For hun ville aldrig kunne tænke helt for sig selv, selvom hun havde ønsket det som ganske ung. Det kunne hun huske, som hun trodsigt havde snerret af folket i Nalish’ra templet, som havde tæsket hende til hun havde gjort som de befalet.

Hun gjorde ikke mine til at hans behandling skulle gøre hende ondt, som hun betragtede ham med indgående øjne. Han mente at Solari var for rastløs? Hun tog en dyb indånding. "hun har alle dage, været plaget af at skulle overgå alle de andre som var på hendes post før hende. Hvis det er hvad du hentyder til?" spurgte hun langsomt og lagde hoved på skrå, hun vidste godt planen - at Nalish'ra skulle have sit eget tempel i Dianthos, at mørkelveren skulle gå frit på gaderne. At deres gudinde skulle være den højeste. Det var en farlig drøm.
Malon Norgolor

Malon Norgolor

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Alder / 1783 år

Højde / 198 cm

Granny 01.10.2020 21:39
Insinuere som i… at antyde. Som oftest med negativ konnotation”, svarede Malon, da han endnu engang måtte sande, at Itin og ham ikke talte samme sprog. Han så op fra sit foretagende med venlige øjne, der i grunden ikke burde findes i krigsveteranens skarpe ansigt. Ikke desto mindre kunne han dog ikke føle hovmod overfor mørkelverhunnen – de var jo begge et produkt. Et frygteligt et af slagsen.

Malon nikkede dernæst og fortsatte med at rense såret. Dernæst desinficerede han det og lagde en nydelig forbinding med hænder, der havde gjort det utallige gange forinden. Imens lod han tavsheden herske, for tankerne skulle finde vej tilbage på plads.

Måske er det blot mig, der ser spøgelser”, svarede han omsider, hvorefter han hastigt skævede til Itin igen. ”Hvad synes du om… idéen?
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Blæksprutten
Lige nu: 3 | I dag: 8