Åbne tråde sortering

Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 06.09.2020 20:23
Hello <3

Jeg sidder og overvejer at smide min nyeste karakter ind i en åben tråd, men eftersom hun ikke umiddelbart kommer ud fra Rubinien, er det ret så problematisk at skulle ind og se på hver af de åbne tråde hvor tråden foregår henne.

Derfor er min forespørgsel at man under åbne tråde kan sortere og se hvor hvor de forskellige tråde foregår henne. Eventuelt bare inddelt i Krystallandets 'dele' som fx Rubinien, Nordlandet, Medanien mm. 8)

Det vil jeg i hvert fald mene ville gøre det nemmere 8')

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Black Phoenix

Black Phoenix

Melder mig som trådpartner! :3

2609
karakterer

Black Phoenix 07.09.2020 08:42
*thumbs up* Den er jeg med på! :D
Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 08.09.2020 14:21
Jeg er fan! Det vil også gøre det lettere hvis man gerne vil joine en åben tråd <3
Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 19.10.2020 21:22
Selvom jeg selv sjældent gør brug af åbne tråde, hvad enten der er at lave dem eller besvare dem, så syntes jeg forslaget er super fint! Er altid for mere/bedre overblik C:

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 19.10.2020 21:41
Lyder som en vanvittigt god idé! Jeg kigger tit åbne tråde og tænker: "Øv der har jeg ikke liiiige nogen karakterer som er". Så kunne det jo være rart at kunne udelukke dem fra starten af :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 8