Fyrstens Spejl: Har Kazimi-fyrsten spioneret på din karakter?

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 12.08.2020 12:19
Hej alle!

Min karakter, Sephyran af Kazimi, fyrsten af Rubinien, har en evne, der tillader ham at spionere på folk, han tidligere har mødt, gennem en blank overflade.
Han bruger evnen flittigt, ofte dagligt, for selv om han har et stort spion-netværk, er det noget andet, at få oplysningerne fra første hånd.

Oftest spionerer han på andre adelige - eller folk, som på den eller anden måde har fanget hans interesse.

Årsagen til dette opslag er derfor, at finde tråde, hvor det kunne være sjovt eller plot-mæssigt interessant, at Fyrsten har været en usynlig observatør.

Link den herinde, hvis du har haft en tråd, som fyrsten kunne have spioneret på!

Evnens begrænsing er, at Fyrsten skal have mødt den person, han spionerer på fysisk. Han har deltaget i mange sociale arrangementer over hele landet, så der har været rig mulighed for at møde ham til disse.
Han har også sværere ved at spionere på folk, der har høj mental udholdenhed.

På forhånd tak for at give mig noget læsemateriale! :D
~ Krys ~

Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 12.08.2020 13:00
Stik din næste for dit eget bedste!

Så jeg stikker lidt andre ;)

Clara af Erneyll & Jonatan: Nyt job, samme opgaver

Kareem Kazimi & Éir: Fortidens spøgelser, fremtidens håb
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 12.08.2020 13:35
Jeg tillader mig at være lidt alternativ i mine valg :p 

Jeg tænker at det er oplagt at Sephyran og Zahinael har mødtes engang, og det er noget med, at Sephyran ved, at Victoria er den nye spionmester for Lyset, ikke? For det kan jo være, Sephyran har set, hvad Zahinael gjorde ved den sidste

Nu hvor han er gænger til diverse bal i Rubinien, har han vel nok også mødt Raiders Oswald, og jeg tænkte det kunne være meget sjovt hvis han gennem sin spionering på ham kunne have set mødet mellem Oswald og Zirra - Zirra som jo er spion for Lyset og ikke ellers er til at finde så tit i Rubinien.

Htqz

1844
karakterer

Htqz 12.08.2020 14:30
Altså, nu var Celyon jo at finde til maskeballet hos Arys-familien, i forklædning og med en falsk invitation + identitet. Så den kære fyrstebasse kune vel få sig et muligt ( racistisk..? ) chok hvis han besluttede sig for at ville undersøge/ spionere denne unge 'nye adelsfrøken' nærmere ;)

Så lige at der skal linkes tråde og eh ja. har ikke lihe noge tråde med hende fra efter ballet så ja ^^; nvm this
Lux

Lux

De-luxe

4077
karakterer

Lux 14.08.2020 11:34
*knækker fingre* 

Nå, let's do this. 
Hvis fyrsten kunne tænke sig at have en smule pres at lægge på Leonora, og Aldamar selv for den sags skyld, skal han da helt sikkert indvolveres i Arys Prinsen's små møder med Fabian. 

De første par tråde har jeg skåret en smule fra, da de ikke er ligeså 'spændende' at være onlooker på.
For min skyld kan han være velkommen til at kigge med der, men nogle af dem er en smule lange. 
Jeg ville derimod pege dig imod de seneste tråde, hvis han skal have le drama-juice >:] 

Ps. Det er ikke fordi der er decideret åbne rygter der kunne have fanget hans interesse, men det vågne/opmærksomme øje ville kunne se ham studerer mænd lidt mere end kvinder, til fx. diverse fester. Evt. andre gay stereotyper kan man godt presse ned over ham i en skarp vending. (forfængelighed omkring tøj, rygterne om hans Leonora's tidligere mand, hans utrolig høflige afstand til kvinder etc).

https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=12984&currentpage=1 - hvis du vil have ham til at spotte noget kysseri og sådan, så læs fra s. 7. 

https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=13129&currentpage=1 - ehm. Sex in this, hvis han skal se svesken på disken. ????

https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=13190&currentpage=1 - den tråd de har gang i lige nu, hvor at man ser ham *gisp* mængde sig med pøblen. (Heavy flirting kommer nok til at følge her, og så kan han umuligt være i tvivl mere), 

Fabian er dog lige i nærheden i dem alle. Hvis han gravede lidt i hvornår det her plejede at ske, ville han finde ud af at de som regel mødes Torsdag aften kl. 20 - hvis Aldamar ikke har travlt med alt muligt praktisk. 

Hope you like, og ping mig endelig hvis de skal mødes og snakke om det over en god kop te ;) 
Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 14.08.2020 12:11
Hvad har den unge Noah dog rodet sig ud i? gnækker højlydt

https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=13040&currentpage=1#596822

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Så vidt Heli også giver sin accept, så må han gerne have luret på Jonatan og Clara, i tråden Grace foreslog :) Det kunne uden tvivl give noget god drama mellem Clara, Fyrsten og Noah xDD
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 28.08.2020 22:28
Grace skrev:
Clara af Erneyll & Jonatan: Nyt job, samme opgaver

"Et lille smil spillede i mundvigen på Fyrsten af Rubinien. Han ville aldrig indrømme, at han havde brugt tid og ressourcer på at spionere på Clara af Erneyll, men kysset udvekslet mellem hende og en ung mand i månelyset på havnekajen kunne sandsynligvis bruges, hvis den tåbelige familie blev ved med at forsøge at finde hende et adeligt parti.
Halvkoen burde blive blandt de jævne folk, hvor hun hørte til."
~ Krys ~

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 28.08.2020 22:37
Alianne_ skrev:

Jeg tænker at det er oplagt at Sephyran og Zahinael har mødtes engang, og det er noget med, at Sephyran ved, at Victoria er den nye spionmester for Lyset, ikke? For det kan jo være, Sephyran har set, hvad Zahinael gjorde ved den sidste

"Sephyran sad ubevægelig som billedet tonede ud og blot viste hans eget ansigt i den blanke overflade. Dét han havde overværet var en kamp mellem to folk, der arbejdede så meget i det skjulte, at han tvivlede på, at andre havde set dets lige.
Det viste ham også at spionmesteren, Zahinael var en umådelig farlig mand.
Skulle han advare hvem end Lyset indsatte til erstatte Licudia? Måske. Det ville tiden vise.."
~ Krys ~

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 16.10.2020 13:23
Alianne_ skrev:
Nu hvor han er gænger til diverse bal i Rubinien, har han vel nok også mødt Raiders Oswald, og jeg tænkte det kunne være meget sjovt hvis han gennem sin spionering på ham kunne have set mødet mellem Oswald og Zirra - Zirra som jo er spion for Lyset og ikke ellers er til at finde så tit i Rubinien.

"Oswald Kruger. En af spillerne på Rubiniens slavemarkeder, omend den slags, der sjældent så dagens lys, dog stadigt omgivende sig så meget med luksus, at det ikke kunne undgås at de var stødt på hinanden til en festlig sammenkomst. Kriminelle var en livlig del af Balzeras mørkere miljø - og ofte var der en fordel at finde i deres tilstedeværelse.
Efter at billedet i Krystalkuglen atter var afløst af hvirvlende tåger og Sephyran sad tilbage for at granske det, han havde set, var der to spørgsmål, der kredsede i hans tanker:
Hvor stor indflydelse havde disse, mørkets væsner reelt i hans land? Og hvem var den unge, modige menneskepige der satte sig selv på spil for at involvere sig med dem?
En nagende mistanke fortalte ham, at det handlede om mere end blot slavehandel"
~ Krys ~

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 16.10.2020 13:31
Lux skrev:
*knækker fingre* 

Nå, let's do this. 
Hvis fyrsten kunne tænke sig at have en smule pres at lægge på Leonora, og Aldamar selv for den sags skyld, skal han da helt sikkert indvolveres i Arys Prinsen's små møder med Fabian. 

De første par tråde har jeg skåret en smule fra, da de ikke er ligeså 'spændende' at være onlooker på.
For min skyld kan han være velkommen til at kigge med der, men nogle af dem er en smule lange. 
Jeg ville derimod pege dig imod de seneste tråde, hvis han skal have le drama-juice >:] 

Ps. Det er ikke fordi der er decideret åbne rygter der kunne have fanget hans interesse, men det vågne/opmærksomme øje ville kunne se ham studerer mænd lidt mere end kvinder, til fx. diverse fester. Evt. andre gay stereotyper kan man godt presse ned over ham i en skarp vending. (forfængelighed omkring tøj, rygterne om hans Leonora's tidligere mand, hans utrolig høflige afstand til kvinder etc).

https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=12984&currentpage=1 - hvis du vil have ham til at spotte noget kysseri og sådan, så læs fra s. 7. 

https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=13129&currentpage=1 - ehm. Sex in this, hvis han skal se svesken på disken. ????

https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=13190&currentpage=1 - den tråd de har gang i lige nu, hvor at man ser ham *gisp* mængde sig med pøblen. (Heavy flirting kommer nok til at følge her, og så kan han umuligt være i tvivl mere), 

Fabian er dog lige i nærheden i dem alle. Hvis han gravede lidt i hvornår det her plejede at ske, ville han finde ud af at de som regel mødes Torsdag aften kl. 20 - hvis Aldamar ikke har travlt med alt muligt praktisk. 

Hope you like, og ping mig endelig hvis de skal mødes og snakke om det over en god kop te ;) 

"Endnu et møde.. Så dette er mere end blot en enkeltgangsaffære." Sephyran smilede en smule for sig selv, mens han strøg sit gyldne overskæg. Arys-familien var ofte en torn i øjet på Sephyran, da den almindelige rute mod Dianthos krydsede gennem deres landområder, og de havde en irriterende vane med at kontrollere, at der ikke var slaver i de rubinske følger.
Dertil kom der at Leonora af Arys var en kvinde med alt for meget magt - og Sephyran brød sig ikke om kvinder i magtpositioner. At have denne .. slibrige information omkring hendes søn og arving kunne være særdeles interessant, hvis han på et tidspunkt ønskede at .. presse hende lidt mere.
Der var ingen tvivl om, at Sephyran fortsat ville observere prinsens små stævnemøder.."
~ Krys ~

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 16.10.2020 13:38
Hobbit skrev:
Hvad har den unge Noah dog rodet sig ud i? gnækker højlydt

https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=13040&currentpage=1#596822

"Noah af Erneyll.. Sephyran havde set meget potentiale i knægten, der en dag kunne blive fyrste, men dette møde var .. alarmerende. Nalish'ra var ikke en gudinde, men uden videre opsøgte.
En dyb rynke kunne ses mellem fyrstens bryn, som han vurderede situationen. At en Ernyell blev oplært i skyggernes kunst var ikke nødvendigvis en dårlig ting, men det var vigtigt, at hans hemmelighed blev bevaret.
Mentalt noterede Sephyran sig at sende et par af sine spioner i Dianthos hen for at undersøge alteret, men da han senere lagde sig til ro, havde han svært ved at finde hvile. Selv gennem krystalkuglen havde synet af Ypperstepræstinden fået kulden til at sprede sig langs ryggraden af fyrsten."
~ Krys ~

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 28.10.2020 13:36
Der kommer et par afsløringer omkring Zirra i tråden mellem Victoria og Corvus. Nu, hvor Ali har givet mulighed for i forvejen at spionere på Zirra, kunne det være en sjov tilføjelse, at de netop snakker om, at Zirra lige har været igennem et temmelig hårdt møde med Thanos (Bemærk: Tråden er stadig ongoing, så det er muligt, der kommer flere afsløringer løbende).

A job well done

Valtor skal giftes! Det er ikke helt kommet dertil i tråden endnu, men det er der, den skal ende. (Advarsel: Der er seksuelt indhold).

Kirsten giftekniv

I forlængelse af dette, er Valtor tilsyneladende ligeglad med sin nye forlovelse, da han samtidig flirter med Aqeela, efter forlovelsen er blevet offentliggjort (NB: tråden er pt. lukket pga. inaktivitet, men planen er at fortsætte den, når jeg lige har styr på mine tråde igen).

Et varmt venskab

Sensō har et run-in med Vertis i denne tråd midt i Dianthos, og det skaber en del kaos omkring dem begge. Der er muligvis nok postyr til, at Sephyran kan have fået nys om det. Det kan også gøre, at han måske bliver opmærksom på Sensō i fremtiden.

Wrecking havoc
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 18.11.2020 10:26
Nadia er et naturligt emne for Sephyran at spionere på, så jeg smider også hendes tråde herind!

Er vi venner eller fjender? - Et møde mellem Nadia og Yume'Ave

Long time, no see (Seksuelt indhold) - Et møde med Nadias faste elsker, Merek.

Tattoos and... possibly a friend? - Nadia opsøger Olive Aina de Richelieu, fordi hun har hørt om den adeliges evne til at lave magiske tatoveringer.

Trådene er ikke kommet særlig langt endnu, men jeg håber, der er noget, du kan bruge ^^
6 6

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8